PDA

View Full Version : Gevaarlijke telefoonnrs niet opnemen..


de vuile muilekoek
3 maart 2017, 16:35
Kan iemand de lijst met gevaarlijke telefoon nrs openlijk publiek maken ? naar het schijnt worden er veel mensen opgebeld door gevaarlijke soms internationale telefoon nrs .... die je gegevens willen stelen of je een grote rekening willen laten betalen? en is het hebben van een vaste telefoon in je huis wel nog veilig en nodig als je gsm heeft ?

Bobke
3 maart 2017, 16:44
Kan iemand de lijst met gevaarlijke telefoon nrs openlijk publiek maken ? naar het schijnt worden er veel mensen opgebeld door gevaarlijke soms internationale telefoon nrs .... die je gegevens willen stelen of je een grote rekening willen laten betalen? en is het hebben van een vaste telefoon in je huis wel nog veilig en nodig als je gsm heeft ?
Eens we weten dat het gevaarlijke nummers zijn is het kalf verdronken en nemen ze weer een ander.
Een verstandig mens geeft geen gevoelige informatie aan de tf.

Another Jack
3 maart 2017, 16:48
Kan iemand de lijst met gevaarlijke telefoon nrs openlijk publiek maken ? naar het schijnt worden er veel mensen opgebeld door gevaarlijke soms internationale telefoon nrs .... die je gegevens willen stelen of je een grote rekening willen laten betalen? en is het hebben van een vaste telefoon in je huis wel nog veilig en nodig als je gsm heeft ?

Er bestaat zo geen lijst.

Pandareus
3 maart 2017, 16:50
Kan iemand de lijst met gevaarlijke telefoon nrs openlijk publiek maken ? naar het schijnt worden er veel mensen opgebeld door gevaarlijke soms internationale telefoon nrs .... die je gegevens willen stelen of je een grote rekening willen laten betalen? en is het hebben van een vaste telefoon in je huis wel nog veilig en nodig als je gsm heeft ?

02/219.60.09

Als je dat ziet verschijnen op je scherm, weet je dat je gangsters aan de lijn krijgt.

de vuile muilekoek
3 maart 2017, 17:47
Er bestaat zo geen lijst.

Toch wel tik in op Google ;gevaarlijke telefoon nrs ....en je komt op een politie oproep .... !!

de vuile muilekoek
3 maart 2017, 17:49
02/219.60.09

Als je dat ziet verschijnen op je scherm, weet je dat je gangsters aan de lijn krijgt.

Er zijn telefoon nrs die te vermijden zijn naar mijn informatie op Google ! allee dat moet je toch weten?:roll:

Dadeemelee
3 maart 2017, 17:52
Er zijn telefoon nrs die te vermijden zijn naar mijn informatie op Google ! allee dat moet je toch weten?:roll:

Gewoon niet reageren op telefoons van mensen die je niet kent. Zeg dat ze een brief sturen en dat je die zal lezen.

de vuile muilekoek
3 maart 2017, 17:56
Gewoon niet reageren op telefoons van mensen die je niet kent. Zeg dat ze een brief sturen en dat je die zal lezen.

Zie wel hé zo gaat dat met alles en nog wat ernstige zaken worden gewoon weg gelachen... door de doorsnee burgers .... er zijn zoveel addertjes onder het gras ... mensen toch !

Dadeemelee
3 maart 2017, 18:03
Zie wel hé zo gaat dat met alles en nog wat ernstige zaken worden gewoon weg gelachen... door de doorsnee burgers .... er zijn zoveel addertjes onder het gras ... mensen toch !

Neen, ik ben heel serieus. Als je een telefoon krijgt van iemand die je niet kent en die begint vragen over prive zaken te stellen hang dan gewoon op.

Banken, politie of overheidsinstellingen doen dat niet via de telefoon.

dalibor
3 maart 2017, 18:08
Kan iemand de lijst met gevaarlijke telefoon nrs openlijk publiek maken ? naar het schijnt worden er veel mensen opgebeld door gevaarlijke soms internationale telefoon nrs .... die je gegevens willen stelen of je een grote rekening willen laten betalen? en is het hebben van een vaste telefoon in je huis wel nog veilig en nodig als je gsm heeft ?

Dergelijke lijst bestaat niet. Toch is het simpel: uw bank zal u nooit bellen om een rekening te betalen of om de gegevens van uw rekening te controleren. Schuldeisers ook niet. Dus als er iemand belt met dergelijk verzoek mag je ervan uitgaan dat het malafide is.

Moeilijker is het niet.

de vuile muilekoek
3 maart 2017, 18:35
Dergelijke lijst bestaat niet. Toch is het simpel: uw bank zal u nooit bellen om een rekening te betalen of om de gegevens van uw rekening te controleren. Schuldeisers ook niet. Dus als er iemand belt met dergelijk verzoek mag je ervan uitgaan dat het malafide is.

Moeilijker is het niet.

toch wel kijk Google ... gevaarlijke tel. nrs .

dalibor
3 maart 2017, 18:36
toch wel kijk Google ... gevaarlijke tel. nrs .

Waarom vraag je het hier dan?

de vuile muilekoek
3 maart 2017, 18:37
Waarom vraag je het hier dan?

Ik dacht dat hier slimme mensen vertoefden helaas. :roll: Ze hebben geen interesse in zo'n zaken...

de vuile muilekoek
3 maart 2017, 18:39
Zouden ze dan toch 97 % zijn ...:roll:

de vuile muilekoek
3 maart 2017, 18:41
Laat maar zitten ... ik deed gewoon een poging ..iets te willen delen:roll:

Xenophon
3 maart 2017, 18:43
Gewoon niet reageren op telefoons van mensen die je niet kent. Zeg dat ze een brief sturen en dat je die zal lezen.

Om ze dat te vertellen moet je wel opnemen uiteraard.

Dadeemelee
3 maart 2017, 18:50
Om ze dat te vertellen moet je wel opnemen uiteraard.

Eerst de lijst van verdachte telefoonnummers nakijken voor je opneemt is wel een te overwegen optie :-D

Hypochonder
3 maart 2017, 18:55
Er zijn mensen die in hun broek doen als ze gebeld worden door een nummer dat ze niet kennen.

Elio di Supo
3 maart 2017, 21:49
Kan iemand de lijst met gevaarlijke telefoon nrs openlijk publiek maken ? naar het schijnt worden er veel mensen opgebeld door gevaarlijke soms internationale telefoon nrs .... die je gegevens willen stelen of je een grote rekening willen laten betalen? en is het hebben van een vaste telefoon in je huis wel nog veilig en nodig als je gsm heeft ?

https://numberproxy.com/

De mogelijkheid bestaat om een tijdelijk nummer te creeren zonder dat je daarmee je echte nummer prijs geeft. Zeer geliefd bij allerlei charlatans.

dalibor
3 maart 2017, 21:53
Wat je ook kunt doen: heel lang aan de praat blijven met zo iemand, zonder enig persoonsgegeven te geven. Maar intussen de naïeve sul uithangen. Intussen loopt hun telefoonrekening op en verliezen ze tijd.

Pandareus
3 maart 2017, 22:33
Er zijn telefoon nrs die te vermijden zijn naar mijn informatie op Google ! allee dat moet je toch weten?:roll:

100% akkoord met jou ! Dat is ook de reden dat ik je meegeef dat je het nr 02/219.60.09 absoluut moet wantrouwen. Als iemand je van dat nummer belt, wees dan zeker dat het een klootzak is.

dpg
3 maart 2017, 22:38
100% akkoord met jou ! Dat is ook de reden dat ik je meegeef dat je het nr 02/219.60.09 absoluut moet wantrouwen. Als iemand je van dat nummer belt, wees dan zeker dat het een klootzak is.

Inderdaad voor Muyle het beseft zit ze in een gevaarlijke sekte.

Dadeemelee
3 maart 2017, 22:41
Inderdaad voor Muyle het beseft zit ze in een gevaarlijke sekte.

Allo mevrouw Muyle, het is Bart hier. :-)

maddox
3 maart 2017, 23:49
Simpel voor mij. Indien ik een onbekend, doch Blegisch nummer zie op mijn scherm, dan neem ik op.
Wat is het eergste dat er kan gebeuren? Een telemarketeer? Een fisher?

In het geval van een buitenlands nummer zal ik eerst even kijken naar de landencode en of het een mobiel nummer is. Aan de hand daarvan neem ik dan een beslissing.

subocaj
4 maart 2017, 06:11
Simpel voor mij. Indien ik een onbekend, doch Blegisch nummer zie op mijn scherm, dan neem ik op.
Wat is het eergste dat er kan gebeuren? Een telemarketeer? Een fisher?

In het geval van een buitenlands nummer zal ik eerst even kijken naar de landencode en of het een mobiel nummer is. Aan de hand daarvan neem ik dan een beslissing.

Stuur het schriftelijk, ik val jou ook niet telefonisch lastig. Daag.

de vuile muilekoek
4 maart 2017, 07:18
100% akkoord met jou ! Dat is ook de reden dat ik je meegeef dat je het nr 02/219.60.09 absoluut moet wantrouwen. Als iemand je van dat nummer belt, wees dan zeker dat het een klootzak is.

Diene jou is ne goeie... ik weet dat je de spot drijft met ik altijd...:roll:

bembem
4 maart 2017, 07:37
Kan iemand de lijst met gevaarlijke telefoon nrs openlijk publiek maken ? naar het schijnt worden er veel mensen opgebeld door gevaarlijke soms internationale telefoon nrs .... die je gegevens willen stelen of je een grote rekening willen laten betalen? en is het hebben van een vaste telefoon in je huis wel nog veilig en nodig als je gsm heeft ?

Nee maar, je moet toch wel al -sorry dat ik het zeg - echt naïef en dom zijn om aan een onbekende kwiet die je opbelt dergelijke info te geven. Oh nog iets doch niet geheel on topic: er bestaan ook betalende nummers (bvb die in de roze sectie van de zoekertjes in de gazet of op pay tv) die duur kunnen uitvallen naargelang men lang genoeg aan de lijn hangt. Dus oppassen geblazen, het gevaar sluipt om de hoek. Het is dichter dan men denkt.

Universalia
4 maart 2017, 07:44
Dat bestaat al jaar en dag dat er bepaalde figuren zijn die op die manier mensen proberen op te lichten.

Er bestaan wel lijsten van nummers die je best laat voor wat ze zijn maar of die lijsten nog up-to-date zijn?

Eigenlijk kan u het vergelijken met nepmailtjes waar ook bepaalde duistere figuren achter zitten en die hun enige bedoeling is om mensen geld afhandig te maken.

Telefoonfraude (https://www.plusonline.nl/veilig-online/wat-moet-ik-doen-als-ik-gebeld-word-door-een-onbekend-buitenlands-nummer)

Binnenkort kan u ongewenste telefoonnummers door uw operator laten blokkeren (http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2627783/2016/02/25/Binnenkort-kan-u-ongewenste-telefoonnummers-door-uw-operator-laten-blokkeren.dhtml)

Robinson (http://www.robinsonlist.be/)

Bel-me-niet-meer (https://www.bel-me-niet-meer.be/)

Gebeld door een onbekend buitenlands nummer? (http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160112_02062937)

Er bestaan lijsten van frauduleuze nummers maar daar moet je even achter zoeken. 8O

de vuile muilekoek
4 maart 2017, 07:52
Dat bestaat al jaar en dag dat er bepaalde figuren zijn die op die manier mensen proberen op te lichten.

Er bestaan wel lijsten van nummers die je best laat voor wat ze zijn maar of die lijsten nog up-to-date zijn?

Eigenlijk kan u het vergelijken met nepmailtjes waar ook bepaalde duistere figuren achter zitten en die hun enige bedoeling is om mensen geld afhandig te maken.

Telefoonfraude (https://www.plusonline.nl/veilig-online/wat-moet-ik-doen-als-ik-gebeld-word-door-een-onbekend-buitenlands-nummer)

Binnenkort kan u ongewenste telefoonnummers door uw operator laten blokkeren (http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2627783/2016/02/25/Binnenkort-kan-u-ongewenste-telefoonnummers-door-uw-operator-laten-blokkeren.dhtml)

Er zijn er weer mee bezig blijkbaar iets van de KBC en Fortis met aanvraag kaart ...ik ga het vragen in de bank vandaag of dat wel klopt...

bembem
4 maart 2017, 08:02
Er zijn er weer mee bezig blijkbaar iets van de KBC en Fortis met aanvraag kaart ...ik ga het vragen in de bank vandaag of dat wel klopt...

Ja, doe dat.....

Universalia
4 maart 2017, 08:03
Er zijn er weer mee bezig blijkbaar iets van de KBC en Fortis met aanvraag kaart ...ik ga het vragen in de bank vandaag of dat wel klopt...

Van KBC was er vrij recent een @-mail die veel mensen in hun mailbox kregen en die de ontvangers van de bewuste mail er op attendeerden dat er een bedrag zou afgehouden worden van hun rekening van ongeveer een 345€ omdat ze bepaalde aankopen zouden gedaan hebben op bol.com.

De Politie heeft daar al weet van.

Goed opletten is de boodschap want in vroegere tijden zag je bijna direct dat het om een vals mailtje ging omdat er verschillende zware inbreuken waren op de Nederlandse taal in de mail maar tegenwoordig zijn die best prima opgesteld. Die 'valschaards' zijn wreed creatief als het om eigen geldgewin gaat.

KBC phising (https://www.dailybits.be/item/let-op-voor-kbc-phising-mail-rond-geblokkeerde-bankkaart/)

best zo snel mogelijk uw bankinstelling er van op de hoogte brengen of de vraag stellen aan die bankinstelling of zij wat zouden verzonden hebben. (meestal niet dus)

Nog maar zo eentjePhishing (https://blog.mxlab.eu/2016/06/14/fake-phishing-email-kbc-uw-huidige-bankkaart-vervalt-voor-gebruik/)

Nigeriaanse oplichting (http://www.419eater.com/)

Nigeriaanse oplichting bis (https://nl.wikipedia.org/wiki/Nigeriaanse_oplichting)

Dat zijn zalen vol met mensen die héél de dag niets anders zitten te doen dan via de pc de rest van de wereld proberen op te lichten voor eigen geldgewin.

Zo zie je maar, leuker en leuker is het aan het worden :roll:

bembem
4 maart 2017, 08:06
Van KBC was er vrij recent een @-mail die veel mensen in hun mailbox kregen en die de ontvangers van de bewuste mail er op attendeerden dat er een bedrag zou afgehouden worden van hun rekening van ongeveer een 345€ omdat ze bepaalde aankopen zouden gedaan hebben op bol.com.

De Politie heeft daar al weet van.

Goed opletten is de boodschap want in vroegere tijden zag je bijna direct dat het om een vals mailtje ging omdat er verschillende zware inbreuken waren op de Nederlandse taal in de mail maar tegenwoordig zijn die best prima opgesteld. Die 'valschaards' zijn wreed creatief als het om eigen geldgewin gaat.

KBC phising (https://www.dailybits.be/item/let-op-voor-kbc-phising-mail-rond-geblokkeerde-bankkaart/)

best zo snel mogelijk uw bankinstelling er van op de hoogte brengen of de vraag stellen aan die bankinstelling of zij wat zouden verzonden hebben. (meestal niet dus)

Nee, men dient er gewoon altijd van uit te gaan dat het fake is. Common sense enzo....

Universalia
4 maart 2017, 08:11
Nee, men dient er gewoon altijd van uit te gaan dat het fake is. Common sense enzo....

Dat is de beste optie inderdaad er zo van uitgaan dat het fake is maar toch zijn er nog steeds mensen waar na het lezen van dat soort berichten of telefoontjes de paniek om het hart slaagt en een foutje maakt met er op in te gaan of er terug naar te telefoneren voor wat meer tekst en uitleg.

Hoeveel mensen/bedrijven trapten er in het verleden niet in het 'I Love U' mailtje of in het 'Anna Kournikova' mailtje wat uiteindelijk virussen bleken te zijn :rofl:

Als je zo een fake telefoontje krijgt hou die dan een uur aan de telefoon dan loopt hun eigen rekening en gooi dan gewoon dicht. :-D

bembem
4 maart 2017, 08:19
Ja Universalia, naïeve mensen zullen er altijd zijn idd, ps in verband met die rekening oplopen, eerlijk gezegd denk ik dat die gebruik maken van speciale formules, het zal zeker niet met een aan duur tarief pay&go kaart zijn lol, maar je hebt wel een punt dat men hierdoor hun tijd verkwanselt.

Henri1
4 maart 2017, 08:45
02/219.60.09

Als je dat ziet verschijnen op je scherm, weet je dat je gangsters aan de lijn krijgt.

Tel. NR VB :-)

Boduo
4 maart 2017, 09:12
Zie wel hé zo gaat dat met alles en nog wat ernstige zaken worden gewoon weg gelachen... door de doorsnee burgers .... er zijn zoveel addertjes onder het gras ... mensen toch !

Een tijd geleden kregen wij ook zo'n ongewenste telefoons.
Ik ging naar de politie maar kreeg daar een formulier dat ik mocht invullen (thuis) en opsturen naar Brussel.
Toen ik me omdraaide om weg te gaan, hoorde ik nog net dat de (vrouwelijke) politie een schampere opmerking maakte naar haar collega die antwoordde met een spotlach.
De politie, uw vriend...

De schoofzak
4 maart 2017, 09:48
Als 't op google staat, dan is het de waarheid.

De aarde is plat en op de achterkant van de maan staan de hoofdkantoren van menig intercommunale, want daar kunnen ze profiteren zonder dat wij het zien.

Ik vind wel dat de overheid wat actiever zou mogen zijn ivm bescherming van de naïeve simpele gsm of telefoongebruiker.
Niet in het minst door de operatoren te verplichten een aantal zaken te voorzien. Bijvoorbeeld een abonnement waarbij gestipuleerd wordt dat er niet kan gebeld worden naar betalende nummers. Dat er niet kan gebeld worden naar buitenlandse (of binnenkort niet EU-landen) nummers.
Dat operatoren die geen samenwerking met buitenlandse operatoren ondervinden om oplichters op te sporen, verplicht worden die buitenlandse operatoren maar af te sluiten.
Enz.

.

Bobke
4 maart 2017, 10:15
Simpel voor mij. Indien ik een onbekend, doch Blegisch nummer zie op mijn scherm, dan neem ik op.
Wat is het eergste dat er kan gebeuren? Een telemarketeer? Een fisher?

In het geval van een buitenlands nummer zal ik eerst even kijken naar de landencode en of het een mobiel nummer is. Aan de hand daarvan neem ik dan een beslissing.

Begrijp ik niet goed.
Wat kan er mis gaan als het een buitenlands nummer is?
De meerkost is voor hem.

Bobke
4 maart 2017, 10:20
Nee maar, je moet toch wel al -sorry dat ik het zeg - echt naïef en dom zijn om aan een onbekende kwiet die je opbelt dergelijke info te geven. Oh nog iets doch niet geheel on topic: er bestaan ook betalende nummers (bvb die in de roze sectie van de zoekertjes in de gazet of op pay tv) die duur kunnen uitvallen naargelang men lang genoeg aan de lijn hangt. Dus oppassen geblazen, het gevaar sluipt om de hoek. Het is dichter dan men denkt.
Zijn die dan ook duur als zij U bellen?

Pandareus
4 maart 2017, 10:47
Tel. NR VB :-)

8-)

knip
4 maart 2017, 10:51
Zo zijn er ook gevaarlijke bruine enveloppen die eenmaal per jaar in je bus komen vallen. Je moet daar ook alle gegevens invullen( wat je verdient enzo, hoeveel kinderen je hebt, of je een huis hebt, enz...) Daarna moet je die opsturen naar Ledeberg. Het doel hiervan is om geld te stelen (dat ondermeer gebruikt wordt om terrorisme te steunen, politici te onderhouden en hangmatcultuur in Belgie in leven te houden)

Als je zo'n bruine envelop binnenkrijgt, direct in uw allesbander gooien.

Dadeemelee
4 maart 2017, 11:10
Zijn die dan ook duur als zij U bellen?

Bem heeft een 0900 nummer ;)

De schoofzak
4 maart 2017, 11:25
Dat is inderdaad een gevaarlijk nummer. Zoals er nog andere zijn.
Vraag het maar eens aan dat ex-directeurke van dat Ronsense schoolke ...
Hoe zou het nog zijn met deze naïeve en onervaren man ? Ziek thuis misschien, vet aan het profiteren ?

.

Sukkelaar
4 maart 2017, 11:56
Wat je ook kunt doen: heel lang aan de praat blijven met zo iemand, zonder enig persoonsgegeven te geven. Maar intussen de naïeve sul uithangen. Intussen loopt hun telefoonrekening op en verliezen ze tijd.

Is dit wel waar? Ben je zeker dat de kosten niet ten laste van de krijger/opgebelde komen?

Bobke
4 maart 2017, 12:30
Bem heeft een 0900 nummer ;)
Maar dat maakt toch niet uit als zij mij belt?

maddox
4 maart 2017, 12:35
Begrijp ik niet goed.
Wat kan er mis gaan als het een buitenlands nummer is?
De meerkost is voor hem.

Klopt, maar ik heb kennissen in het buitenland. En deze kennissen zouden wel eens kunnen wisselen van nummer.

Mambo
4 maart 2017, 12:42
Ik krijg soms Singapore aan de lijn.
Geen idee wat die met mij willen doen want ik leg meteen dicht. Wat proberen die eigenlijk?

Bobke
4 maart 2017, 12:51
Klopt, maar ik heb kennissen in het buitenland. En deze kennissen zouden wel eens kunnen wisselen van nummer.
Op die manier.

Jay-P.
4 maart 2017, 12:54
Klopt, maar ik heb kennissen in het buitenland. En deze kennissen zouden wel eens kunnen wisselen van nummer.Definieer jouw buitenland: verder dan 't slachthuisplein?
Poer joe... ;-)

maddox
4 maart 2017, 13:17
Definieer jouw buitenland: verder dan 't slachthuisplein?
Poer joe... ;-)

We denken toch iets verder hoor. Maar toch bedankt voor het vertrouwen.

De schoofzak
4 maart 2017, 14:03
Is dit wel waar? Ben je zeker dat de kosten niet ten laste van de krijger/opgebelde komen?

Ik ben er redelijk zeker van dat je nooit kosten aan je broek krijgt, als jijzelf opgebeld wordt, als jijzelf in het binnenland vertoeft.

Dit gezegd zijnde, heb ik al eens op het forum uitgelegd dat een tweetal jaren terug een paar snoodaards in Londen mijn vast telefoonnummer te pakken gekregen hadden (nie moeilijk: telefoonboek).
Ze waren toch zo bezorgd: mijn windows was niet goed, daar gingen problemen mee komen en bla bla.
Ik heb die eerst wat aan het lijntje gehouden, dan me 's anderendaags terug laten bellen, de helft van de tijd gevraagd om te herhalen want mijn Engels ...

Spijtig dat het geen vrouwenstem was, of ik had nog een afspraak gemaakt op Trafalgar Skweir.

.

Gamla
4 maart 2017, 14:17
Of oude neuten die uit verveling het noodnummer bellen.

koe de poing
4 maart 2017, 18:45
Kent er iemand het telefoonnummer van koningin Mathilde ?
ik wil haar om 3u 's nachts wakkerbellen en 'pardon, verkeerd verbonden zeggen'. Zodat er toch één keer in het leven van het meiske 's nachts iets spannends gebeurde.

Bobke
4 maart 2017, 18:48
Kent er iemand het telefoonnummer van koningin Mathilde ?
ik wil haar om 3u 's nachts wakkerbellen en 'pardon, verkeerd verbonden zeggen'. Zodat er toch één keer in het leven van het meiske 's nachts iets spannends gebeurde.
Denkt ge echt dat die zelf die hoorn oppakt ?

koe de poing
4 maart 2017, 18:55
Denkt ge echt dat die zelf die hoorn oppakt ?

euh, ja die zal toch wel een eigen telefoon hebben ?

Thuleander
4 maart 2017, 19:17
Er zijn mensen die in hun broek doen als ze gebeld worden door een nummer dat ze niet kennen.

Meestal is dat ook geen goed nieuws.

Bobke
4 maart 2017, 19:43
euh, ja die zal toch wel een eigen telefoon hebben ?
Missschien eentje waar Filip niet van weet?

Elio di Supo
4 maart 2017, 19:58
euh, ja die zal toch wel een eigen telefoon hebben ?

Een hotline.

De schoofzak
4 maart 2017, 22:53
euh, ja die zal toch wel een eigen telefoon hebben ?

Zelfs dien geheime telefoon waar Phphphphillipe niet van af weet, wordt bestendig gedragen door een lakei.
Ge zijt koningin of ge zijt het niet.

.

Jay-P.
6 maart 2017, 08:55
Om 9 uur 's avonds belt de telefoon bij een dokter thuis:
Een collega aan de lijn: "John, we hebben een vierde nodig voor een nachtje pokeren"

John: "OK, ik kom, geeft me 10 minuten."
John's vrouw: "Is 't ernstig?"

"Heel ernstig, er zijn al 3 dokters ter plekke" antwoordt John.

Jay-P.
6 maart 2017, 10:26
Denkt ge echt dat die zelf die hoorn oppakt ?Freudian cuckold slip!

Eyjafjallajökull
6 maart 2017, 10:35
Een hotline.

En ze heeft haar gsm op trilfunctie !