PDA

View Full Version : Max 1 uur toegelaten om te werken in Gent


Mambo
4 maart 2017, 21:11
Nieuwe regeling van Gent.
Werken enkel nog toegestaan voor 11 uur en na 18 uur.

Wij werken veel in Gent aan winkels.
Openingsuur winkel 10 uur.
Sluitingsuur 18 uur.

Toegelaten werktijd ...1 uur.

Iemand een voorstel om dit op te lossen?

Tavek
4 maart 2017, 21:12
Nieuwe regeling van Gent.
Werken enkel nog toegestaan voor 11 uur en na 18 uur.

Wij werken veel in Gent aan winkels.
Openingsuur winkel 10 uur.
Sluitingsuur 18 uur.

Toegelaten werktijd ...1 uur.

Iemand een voorstel om dit op te lossen?

Sleutel vragen en om 5 beginnen.

Mambo
4 maart 2017, 21:14
Sleutel vragen en om 5 beginnen.

Zou jij de sleutel geven van uw winkel?
Waar soms honderden duizend euro goederen ligt.

Echt?
Aan iedereen?

Mambo
4 maart 2017, 21:16
En wie gaat tekenen voor akkoord?

Staat daar echt nooit niemand bij stil?

De schoofzak
4 maart 2017, 22:51
Nieuwe regeling van Gent.
Werken enkel nog toegestaan voor 11 uur en na 18 uur.

Wij werken veel in Gent aan winkels.
Openingsuur winkel 10 uur.
Sluitingsuur 18 uur.

Toegelaten werktijd ...1 uur.

Iemand een voorstel om dit op te lossen?

Terug stemmen, vooral al die zelfstandigen, op de blauwen (en de sossen en groensels) in Gent ...
Leiderke Mattiaske de Clercq van de franstalige scouts van Gent zal het wel geweten hebben ...

.

Dadeemelee
4 maart 2017, 23:02
Waar gaat het eigenlijk over? Dat je daar niet mag parkeren of zo?

PeterCC
4 maart 2017, 23:14
Nieuwe regeling van Gent.
Werken enkel nog toegestaan voor 11 uur en na 18 uur.

Wij werken veel in Gent aan winkels.
Openingsuur winkel 10 uur.
Sluitingsuur 18 uur.

Toegelaten werktijd ...1 uur.

Iemand een voorstel om dit op te lossen?

De stad laat dus toe om te werken tussen 18.00 's avonds en de volgende dag 11.00? Met het nodige gebulder en gedreun.

Dat klinkt een beetje ongewoon, je zou verwachten dat een stad de nachtrust van haar burgers belangrijk vindt. Dat zou dan in Gent niet het geval zijn.

Ben je zeker dat je de regeling goed gelezen hebt?
Er staat toch toevallig niet na 11 uur en voor 18 uur?

Mambo
4 maart 2017, 23:29
De stad laat dus toe om te werken tussen 18.00 's avonds en de volgende dag 11.00? Met het nodige gebulder en gedreun.

Dat klinkt een beetje ongewoon, je zou verwachten dat een stad de nachtrust van haar burgers belangrijk vindt. Dat zou dan in Gent niet het geval zijn.

Ben je zeker dat je de regeling goed gelezen hebt?
Er staat toch toevallig niet na 11 uur en voor 18 uur?

Je leest het goed.

Aan de stad om het eens uit te leggen allemaal.
Werken is toegestaan als alles potdicht is en we niet kunnen werken.

Dus?

Mambo
4 maart 2017, 23:32
Waar gaat het eigenlijk over? Dat je daar niet mag parkeren of zo?

Parkeren ook niet.
Zelfs niet in de toegelaten uren dat we er wel mogen zijn.
En na 11 uur mogen we er ook niet meer zijn.

Dus als we er wel mogen zijn is alles potdicht en kunnen we niet parkeren.
En als alles open is mogen we er niet zijn.

Zucht
4 maart 2017, 23:41
Niet helemaal juist dacht ik. Je mag wel werken tussen 11 en 18 u. maar niet met gemotoriseerd vervoer. Te voet of met de fiets mag wel. Met een goede bakfiets moeten al die leveringen en werken wel kunnen vermoed ik. Het stadsbestuur zal je dat haarfijn uitleggen hoe dat kan.
Misschien mag een muilezel ook nog wel.

Mambo
4 maart 2017, 23:50
Niet helemaal juist dacht ik. Je mag wel werken tussen 11 en 18 u. maar niet met gemotoriseerd vervoer. Te voet of met de fiets mag wel. Met een goede bakfiets moeten al die leveringen en werken wel kunnen vermoed ik. Het stadsbestuur zal je dat haarfijn uitleggen hoe dat kan.
Misschien mag een muilezel ook nog wel.

Ja met de fiets zou het nog wel kunnen ja.
Maar al eens de inhoud van een werkcamionet op uw fiets gelegd?
+ nog wat ladders van een meter of 5 �* 6 meter lang?

Het gaat gewoon niet of we zitten terug in de jaren 1850 waar ze met stootkarren zeulden.
Bovendien vraag ik me af of de trams wel zo blij gaan zijn als er een stootkar een uur voor hun blijft staan?

maddox
5 maart 2017, 01:09
Niet helemaal juist dacht ik. Je mag wel werken tussen 11 en 18 u. maar niet met gemotoriseerd vervoer. Te voet of met de fiets mag wel. Met een goede bakfiets moeten al die leveringen en werken wel kunnen vermoed ik. Het stadsbestuur zal je dat haarfijn uitleggen hoe dat kan.
Misschien mag een muilezel ook nog wel.

Simpele klus. 1 gyproc muurtje van 2m breed en 2.4m hoog. 2 stopkontakten. 1 schakelaar en 1 muurgemonteerde verlichting.

Veel plezier met uw bakfiets.

PS, hondenkarren mogen al sinds eind 19de eeuw niet weer.

De schoofzak
5 maart 2017, 08:53
De stad laat dus toe om te werken tussen 18.00 's avonds en de volgende dag 11.00? Met het nodige gebulder en gedreun.

Dat klinkt een beetje ongewoon, je zou verwachten dat een stad de nachtrust van haar burgers belangrijk vindt. Dat zou dan in Gent niet het geval zijn.

Ben je zeker dat je de regeling goed gelezen hebt?
Er staat toch toevallig niet na 11 uur en voor 18 uur?

De openingspost is nogal kort van stof.
We zouden er zelf moeten bij veronderstellen dat het enkel de voetgangerszone betreft.
Ik weet niet of in die echte winkelstraten nog veel volk woont.

Er zit maar één ding op, als de stad dit blijft volhouden: de extra kosten die dat met zich meebrengt, worden verhaald op de klanten. Dat is hun te betalen prijs voor superzacht en ongehinderd winkelen en terrasjes zittend slurpen aan hun koffie of thee.

.

maddox
5 maart 2017, 09:01
De openingspost is nogal kort van stof.
We zouden er zelf moeten bij veronderstellen dat het enkel de voetgangerszone betreft.
Is er nog iets anders in Gent?
Ik weet niet of in die echte winkelstraten nog veel volk woont. Wie wil daar nog wonen? Volgens mij ecotranzies met teveel geld, of marginalen die er niet weggeraken.
Er zit maar één ding op, als de stad dit blijft volhouden: de extra kosten die dat met zich meebrengt, worden verhaald op de klanten. Dat is hun te betalen prijs voor superzacht en ongehinderd winkelen en terrasjes zittend slurpen aan hun koffie of thee.
En dan verbaasd zijn dat de middenstand langzaam doodbloed. Shopping centers met enorme parkeerplaatsen en iets lagere prijzen, online aankopen en nog wat van die ongein zijn dan gewoon veel gemakkelijker.

Karel Martel B
5 maart 2017, 09:17
Nieuwe regeling van Gent.
Werken enkel nog toegestaan voor 11 uur en na 18 uur.

Wij werken veel in Gent aan winkels.
Openingsuur winkel 10 uur.
Sluitingsuur 18 uur.

Toegelaten werktijd ...1 uur.

Iemand een voorstel om dit op te lossen?

Werkt niet bij Sossen!

Hypochonder
5 maart 2017, 09:19
Gewoon niet meer werken in zo'n achterlijke sossenstad als Gent. Opgelost.

Karel Martel B
5 maart 2017, 09:25
Gewoon niet meer werken in zo'n achterlijke sossenstad als Gent. Opgelost.

Of reken voor alles 8 werkuren aan.

Hypochonder
5 maart 2017, 09:29
Of reken voor alles 8 werkuren aan.

Krijgen de sossen een koekje van eigen deeg.

De schoofzak
5 maart 2017, 09:33
Is er nog iets anders in Gent?
Wie wil daar nog wonen? Volgens mij ecotranzies met teveel geld, of marginalen die er niet weggeraken.

En dan verbaasd zijn dat de middenstand langzaam doodbloed. Shopping centers met enorme parkeerplaatsen en iets lagere prijzen, online aankopen en nog wat van die ongein zijn dan gewoon veel gemakkelijker.

Met meerdere soorten winkels bij mekaar: erg gemakkelijk. Tot en met enkele restaurants van diverse aard ... Ik denk inderdaad dat dat de toekomst is.

Winkelen in stedelijke centra zal uitsterven. Of hoogstens overleven voor zeer strikte niches ...

.

Jay-P.
5 maart 2017, 09:41
Is er nog iets anders in Gent?
Wie wil daar nog wonen? Volgens mij ecotranzies met teveel geld, of marginalen die er niet weggeraken.

En dan verbaasd zijn dat de middenstand langzaam doodbloed. Shopping centers met enorme parkeerplaatsen en iets lagere prijzen, online aankopen en nog wat van die ongein zijn dan gewoon veel gemakkelijker.Volgens mij is overal een beetje 't zelfde liedje.
Ik was een tweetal maanden geleden in Vilvoure en de grote markt en leuvense straat (ooit DE winkelstraat) was ook zo iets om 't vliegend couscouske van te krijgen.
Teveel geld zal de schuldige anders niet zijn ginder.
Charleroi aan de Zenne imago eerder en nog afstotelijker aan 't worden.

kelt
5 maart 2017, 09:55
Ja met de fiets zou het nog wel kunnen ja.
Maar al eens de inhoud van een werkcamionet op uw fiets gelegd?
+ nog wat ladders van een meter of 5 �* 6 meter lang?

Het gaat gewoon niet of we zitten terug in de jaren 1850 waar ze met stootkarren zeulden.
Bovendien vraag ik me af of de trams wel zo blij gaan zijn als er een stootkar een uur voor hun blijft staan?

Met TWEE muilezels voor de lange zaken en een hondenkarretje voor de kleine spullen zal dat wel lukken... ;-)


Bon,serieus nu,het snel beslissen en doen uitvoeren van enigszins grote werken in of aan een pand zal dus enkel nog kunnen als daar toelating voor een werf voor zal bekomen worden.Je weet wel,zodat de halve straat afgezet kan worden en er met grote borden op de afzettingen aangekondigd staat wie verantwoordelijk is voor deze miserie.....:?

reservespeler
5 maart 2017, 09:57
Zou jij de sleutel geven van uw winkel?
Waar soms honderden duizend euro goederen ligt.

Echt?
Aan iedereen?

Nee

reservespeler
5 maart 2017, 09:58
Waar gaat het eigenlijk over? Dat je daar niet mag parkeren of zo?

Alleen voertuigen klasse A nog toegelaten.

reservespeler
5 maart 2017, 10:01
De openingspost is nogal kort van stof.
We zouden er zelf moeten bij veronderstellen dat het enkel de voetgangerszone betreft.
Ik weet niet of in die echte winkelstraten nog veel volk woont.

Er zit maar één ding op, als de stad dit blijft volhouden: de extra kosten die dat met zich meebrengt, worden verhaald op de klanten. Dat is hun te betalen prijs voor superzacht en ongehinderd winkelen en terrasjes zittend slurpen aan hun koffie of thee.

.

Voetgangerszone wordt groter.
Pizza bestellers moeten op een bromfiets klasse a of op de bakfiets.

Heerlijk zo'n koude pizza.

Dadeemelee
5 maart 2017, 10:11
Alleen voertuigen klasse A nog toegelaten.

Ah ok, maar dat moet je toch kunnen oplossen met een tijdelijke vergunning of zo 8O

maddox
5 maart 2017, 10:15
Volgens mij is overal een beetje 't zelfde liedje.
Ik was een tweetal maanden geleden in Vilvoure en de grote markt en leuvense straat (ooit DE winkelstraat) was ook zo iets om 't vliegend couscouske van te krijgen.
Teveel geld zal de schuldige anders niet zijn ginder.
Charleroi aan de Zenne imago eerder en nog afstotelijker aan 't worden.

Het lijkt er sterk op dat in Vilvoorde 1 zaak op de 3 te koop staat, 1 zaak op 3 6maandenwonderkes zijn en de rest verdeeld is over nichezaken of oudgedienden die in de loop der jaren hun reserves hebben opgegeten en niet meer kunnen stoppen.

de vuile muilekoek
5 maart 2017, 10:50
Steek die stad vol vluchtelingen en visie loze immigranten uit de slechte landen en laat ze hun plan trekken ... no go zone van maken voor alle ontwikkelden ... alles zou opgelost zijn.. gewoon Stad Gent laten stikken ..

Mambo
5 maart 2017, 11:12
Ah ok, maar dat moet je toch kunnen oplossen met een tijdelijke vergunning of zo 8O

In Gent maken ze nu 5 of 7 zones.
Ieder van die zones zal een andere vergunning vragen.
Dan nog tijdelijk.
Wij hebben werken in al die zones en niet tijdelijk maar continu het jaar door.
Bovendien in de hoofdzone willen ze ons om 11 uur buiten.
Maar we kunnen maar ten vroegste om 10 uur beginnen want ze moeten komen open doen. Het zijn winkels. Dat is ook personeel dus die gaan daar niet om 6 uur gaan zitten wachten op ons.
We hebben daar op 1 dag vaak 10 van zulke adressen of veel meer.

Zie je?
Hoe moet dat nu verder?

En tel daarbij de vele nieuwe omwegen die je moet maken.
Om van zone1 naar zone 2 te gaan moet je nu de zone verlaten...naar de binnenring...en via een andere toegang naar die andere zone.
Wat eerst 5 miinuten was zal nu met wat file 1,5 uur duren om 3 straten verder iets te gaan doen.

Het geheel is waanzinnig.
Ook niet verder te verantwoorden om personeel te betalen die niet veel anders nog doet dan rondjes rijden. Hoe moet je dat betalen zonder inkomsten?

De schoofzak
5 maart 2017, 11:34
Voetgangerszone wordt groter.
Pizza bestellers moeten op een bromfiets klasse a of op de bakfiets.

Heerlijk zo'n koude pizza.

Het zal ze leren, die Gentenaars: zoveel stemmen op de verkeerden.

.

Mambo
5 maart 2017, 11:35
Het lijkt er sterk op dat in Vilvoorde 1 zaak op de 3 te koop staat, 1 zaak op 3 6maandenwonderkes zijn en de rest verdeeld is over nichezaken of oudgedienden die in de loop der jaren hun reserves hebben opgegeten en niet meer kunnen stoppen.

In Gent is dat ook zo aan het worden.
Ongelooflijk hoeveel keer dezelfde zaak van eigenaar veranderd tegenwoordig.
Telkens hetzelfde verhaal.
Nieuwe winkel . Nieuwe eigenaar. Nieuwe moed.
6 maand later over te nemen.
Failliet.

de vuile muilekoek
5 maart 2017, 12:53
In Gent is dat ook zo aan het worden.
Ongelooflijk hoeveel keer dezelfde zaak van eigenaar veranderd tegenwoordig.
Telkens hetzelfde verhaal.
Nieuwe winkel . Nieuwe eigenaar. Nieuwe moed.
6 maand later over te nemen.
Failliet.

T'is wel zeer jammer voor die echte Gentenaren die daar moeten overleven in die complexe triestige toestand , of kan het hen ook gene zak schelen?

Jantje
5 maart 2017, 12:58
Parkeren ook niet.
Zelfs niet in de toegelaten uren dat we er wel mogen zijn.
En na 11 uur mogen we er ook niet meer zijn.

Dus als we er wel mogen zijn is alles potdicht en kunnen we niet parkeren.
En als alles open is mogen we er niet zijn.

Nee, dat mag je niet.
In België mag je geen geluidshinder veroorzaken tussen 22.00u en 06.00u, in sommige gemeenten ligt die norm zelfs van 20.00u tot 07.00u bij politieregelment.
En dan moet je nog eens rekening houden met lichtvervuiling. Want je mag geen verlichting gebruiken die de omwoners kunnen hinderen.

En binnen enkele maanden staan ze in Gent te klagen dat de werkloosheid is gestegen met 100%.
Maar de bedrijven worden zoveel tegengewerkt en gehinderd, dat ze gewoon terug moeten gaan werken zoals in de 18de eeuw. Hoewel, opletten met paard en kar, want daarvoor heb je vergunningen nodig om in de Belgische steden te mogen rondrijden. En je moet dan nog een kuisploeg achter de paarden laten lopen, want je moet hun ontlasting zelf direct opruimen of je krijgt een gasboete.

Jantje
5 maart 2017, 13:01
Nieuwe regeling van Gent.
Werken enkel nog toegestaan voor 11 uur en na 18 uur.

Wij werken veel in Gent aan winkels.
Openingsuur winkel 10 uur.
Sluitingsuur 18 uur.

Toegelaten werktijd ...1 uur.

Iemand een voorstel om dit op te lossen?

Nieuwe contracten zoeken buiten de stad en dan de bestaande opzeggen.

Jantje
5 maart 2017, 13:03
T'is wel zeer jammer voor die echte Gentenaren die daar moeten overleven in die complexe triestige toestand , of kan het hen ook gene zak schelen?

Er wonen maar weinig mensen binnen die zones, het zijn vooral studenten die daar verblijven en die gebruiken vooral de fiets, de werkmens moet zich maar aanpassen.

reservespeler
5 maart 2017, 13:04
Ah ok, maar dat moet je toch kunnen oplossen met een tijdelijke vergunning of zo 8O

Nee, dat gaat niet.

reservespeler
5 maart 2017, 13:05
Ah ok, maar dat moet je toch kunnen oplossen met een tijdelijke vergunning of zo 8O

Je kan alleen een tijdelijke vergunning krijgen buiten die uren.

Mambo
5 maart 2017, 13:18
Nieuwe contracten zoeken buiten de stad en dan de bestaande opzeggen.

Dat gaat zomaar niet.

Handel doen in de stad is interessant omdat het allemaal bij elkander is.
Of beter gezegd ...was tenminste.
Nu met die nieuwe omleidingen is een straatje verder een echte verre trip.

Waarom doen ze dat toch?

PeterCC
5 maart 2017, 18:39
In Gent maken ze nu 5 of 7 zones.
Ieder van die zones zal een andere vergunning vragen.
Dan nog tijdelijk.
Wij hebben werken in al die zones en niet tijdelijk maar continu het jaar door.
Bovendien in de hoofdzone willen ze ons om 11 uur buiten.
Maar we kunnen maar ten vroegste om 10 uur beginnen want ze moeten komen open doen. Het zijn winkels. Dat is ook personeel dus die gaan daar niet om 6 uur gaan zitten wachten op ons.
We hebben daar op 1 dag vaak 10 van zulke adressen of veel meer.

Zie je?
Hoe moet dat nu verder?

En tel daarbij de vele nieuwe omwegen die je moet maken.
Om van zone1 naar zone 2 te gaan moet je nu de zone verlaten...naar de binnenring...en via een andere toegang naar die andere zone.
Wat eerst 5 miinuten was zal nu met wat file 1,5 uur duren om 3 straten verder iets te gaan doen.

Het geheel is waanzinnig.
Ook niet verder te verantwoorden om personeel te betalen die niet veel anders nog doet dan rondjes rijden. Hoe moet je dat betalen zonder inkomsten?

Als dat echt zo is dan denk ik dat je zal moeten stoppen met het zoeken van klandizie in Gent.
Je zal je klanten in Gent moeten melden dat je stopt met werken in Gent omdat het stadsbestuur dat onmogelijk maakt.

Waanzinnig inderdaad, maar blijkbaar wil de stad het zo.
Om de stad leefbaarder te maken wordt de stad onleefbaar gemaakt. Dat wordt dan het einde van Gent.

Ik zie dat hier ook.

Wij wonen 15 km van Leuven.

Tot pakweg 10 - 20 jaar geleden kwamen wij zeker wekelijks in Leuven om er iets te kopen, of om iets te eten, of om iets te gaan drinken, of wat dan ook.

Maar dat is volledig voorbij.
We zijn niet welkom in Leuven, dat maakt de stad ons wel heel duidelijk. Bereikbaarheid is een ramp, je moet het stadsplan al kennen als een Londense taxibestuurder om nog te weten hoe je ergens kan geraken, en de parkeertarieven zijn schandalig hoog.
Als we er nog één keer komen op een jaar zal het veel zijn.

Maar dat is geen probleem. Winkelcentra genoeg buiten de stad, en met gratis parking. En ook qua eten en drank en vertier: keuze genoeg buiten de stad.

Hopelijk vind jij voldoende nieuwe klandizie buiten de stad.

Hypochonder
5 maart 2017, 18:47
Overal waar sossen aan de macht zijn verkwanselen ze alles: Leuven, Gent, Brugge,...

PeterCC
5 maart 2017, 19:26
Dat gaat zomaar niet.

Handel doen in de stad is interessant omdat het allemaal bij elkander is.
Of beter gezegd ...was tenminste.
Nu met die nieuwe omleidingen is een straatje verder een echte verre trip.

Waarom doen ze dat toch?

Het is niet meer bij elkander. Goed dat is dan een gegeven.

Waarom ze dat doen?
Om de leefbaarheid van de stad te verbeteren, daarom doen ze dat. De leefbaarheid van de stad verbeteren komt er in feite op neer dat je er niet meer geraakt met de wagen.

En als dat dan betekent dat het onmogelijk wordt om nog te leven in de stad, dan is dat spijtig maar dat nemen ze er bij. Dat is blijkbaar niet zo belangrijk.

PeterCC
5 maart 2017, 19:40
Overal waar sossen aan de macht zijn verkwanselen ze alles: Leuven, Gent, Brugge,...
Of het aan de sossen ligt weet ik niet.

Ik zie het ook in Mechelen met een liberale burgemeester, en dan nog wel "de beste burgemeester ter wereld".
Mijn moeder woont in Mechelen, in de stad. Voorlopig gaat het nog maar de stad heeft plannen om de straat waar ze woont om te vormen tot een "autoluwe" straat waar je overdag tussen 11 en 18 met de wagen niet in mag.

Mijn moeder is slecht ter been. Zich over een langere afstand verplaatsen te voet of met de fiets, dat gaat echt niet. Voor mij en mijn zussen en broers zou ons moeder dan overdag onbereikbaar worden. Dat zou de leefbaarheid van mijn moeder in de stad compleet liquideren.

Bobke
5 maart 2017, 19:56
Of het aan de sossen ligt weet ik niet.

Ik zie het ook in Mechelen met een liberale burgemeester, en dan nog wel "de beste burgemeester ter wereld".
Mijn moeder woont in Mechelen, in de stad. Voorlopig gaat het nog maar de stad heeft plannen om de straat waar ze woont om te vormen tot een "autoluwe" straat waar je overdag tussen 11 en 18 met de wagen niet in mag.

Mijn moeder is slecht ter been. Zich over een langere afstand verplaatsen te voet of met de fiets, dat gaat echt niet. Voor mij en mijn zussen en broers zou ons moeder dan overdag onbereikbaar worden. Dat zou de leefbaarheid van mijn moeder in de stad compleet liquideren.
Ben jij en je zus ook slecht ter been?

Jantje
6 maart 2017, 04:23
Dat gaat zomaar niet.

Handel doen in de stad is interessant omdat het allemaal bij elkander is.
Of beter gezegd ...was tenminste.
Nu met die nieuwe omleidingen is een straatje verder een echte verre trip.

Waarom doen ze dat toch?

Ik weet ook dat dit niet zomaar gaat, maar uiteindelijk verplicht de stad Gent je er toe.
De reden dat dit allemaal gebeurd in steden, want ook in Antwerpen hebben ondernemers dankzij de LEZ grote problemen, is eenvoudig, ze denken niet verder na, en zoeken enkele oplossingen voor de klachten die ze binnen krijgen vanuit drukkingsgroepen.
Zo zijn er nu steeds meer bedrijven die alles verkopen, gewoon omdat ze bijna heel hun wagenpark moeten vernieuwen om nog in de LEZ gebieden te kunnen leveren. Een vrachtwaegen gaat immers gemiddeld 500.000km mee in Europa, wat in sommige gevallen meer dan 20 jaar betekend en krijgt daarna een nieuw leven voor nog eens 500.000km in Afrika.
Voor bedrijven die in Gent leveren, betekenen de nieuwe zones en regels, dat hun mensen nog voor 4u30 op de baan moeten om in die zones te kunnen gaan leveren, want met een vrachtwagen tussen 7u30 en 9u00 door Gent rijden is niet te doen.

En dan hebben we het nog niet over de bedrijven die werkmachines verhuren, zoals betonpompen, veegwagens, hoogwerkers, enz...

Mambo
17 maart 2017, 20:08
In Gent staat blijkbaar alles in de uitverkoop nu.
Handelszaken, diensten....benoem het maar en het zit er wel bij.
Alle bedrijven die werken in Gent doen geven er de brui aan. Personeel danken ze af en de openstaande planning proberen ze te verkopen aan dumpingprijs.
Het gaat ook niet meer om met personeel zoveel rond te moeten rijden, al die ambras met toelatingen steeds aanvragen en wel of niet tijdig goedkeuring krijgen.

Dit is niet meer werkbaar en dus kiest men eieren voor zijn geld. Dumpen met de Gentse handel en wandel.
Game over en out.

Zo de groene commies mogen tevreden terugblikken, alweer een stad naar de kloten.
Brussel is ook al gevallen.