PDA

View Full Version : Absurd stadsplan Gent


Mambo
30 maart 2017, 21:39
Grote leegloop in Gent al gestart.

Door het absurde stadsplan kan men niet anders dan 2 zaken te doen.
Als handelaar van diensten moet men nu opnieuw zijn klanten filteren op financiële haalbaarheid en op bereikbaarheid.
Dit betekend voor de meeste klanten dat ze a) 25 �* 50% duurder zullen moeten worden en b) dat in zones waar er onvoldoende klanten overblijven geen werken meer zullen gedaan worden.

Om één en ander te verduidelijken zie de routes die men vanaf nu moet volgen.
Er zullen vanaf 03/04/2017, 5 verschillende Autovrije Gebieden zijn en u kunt voor elk Autovrij Gebied een vergunning aanvragen om binnen te rijden.
Autovrij Gebied 1 = centrum
Autovrij Gebied 2 = buurt rond Koestraat
Autovrij Gebied 3 = buurt rond Kortedagsteeg, Walpoortstraat
Autovrij Gebied 4 = Verlorenkost
Autovrij Gebied 5 = Overpoortstraat.

Bij Autovrij Gebied 1 zijn er wel 4 sectoren: 1a, 1b, 1c en 1d. Om in Gebied 1 binnen te rijden moeten u kiezen langs welke sector u dat wenst te doen. Eens gekozen moet u altijd via deze sector binnenrijden maar eens u binnen bent, kunt u ook naar de andere sectoren rijden. Sector 1b heeft bijvoorbeeld 7 toegangspoorten langs waar men het Autovrij Gebied kan binnenrijden.

Iedereen dus op dezelfde baan. Geen links of rechts meer. Wie bv om 2 uur de sector moet verlaten voor een ander adres van werk…moet daarna terug naar zijn eerste toegangspoort om vervolgens gans de cirkel opnieuw te rijden. Militaire clearence met toelatingspas. Dus eender uit welke richting u komt u moet dezelfde weg volgen ook al moet u daarvoor 3 of 6 keer de stad volledig weer rondrijden.
De uitstoot zal dus niet groener worden maar men creëert een muur van smog rondom Gent die misschien wel 500% hoger zal zijn dan vandaag.

Mambo
30 maart 2017, 22:20
Bovendien betekend dit ook voor Gent (en hier heeft misschien nog niet veel mensen bij stilgestaan) dat alle handel buiten bepaalde zones geen aantrekkingskracht noch passage zal krijgen. Want immers eenmaal in een zone, blijf je er want als je er buiten gaat moet je terug volledig rondom gaan om terug in die eerste zone binnen te mogen.

Niemand gaat dat 2 keer doen voor zijn plezier. Stel u maar de files al eens voor te vergelijken met de files in Parijs op de route de soleil door de stad. 3 of 4 uur aanschuiven zonder mankeren om de poort Italia te kunnen bereiken.

Gent idem nu dus.

Garry
30 maart 2017, 23:57
Grote leegloop in Gent al gestart.

Door het absurde stadsplan kan men niet anders dan 2 zaken te doen.
Als handelaar van diensten moet men nu opnieuw zijn klanten filteren op financiële haalbaarheid en op bereikbaarheid.
Dit betekend voor de meeste klanten dat ze a) 25 �* 50% duurder zullen moeten worden en b) dat in zones waar er onvoldoende klanten overblijven geen werken meer zullen gedaan worden.

Om één en ander te verduidelijken zie de routes die men vanaf nu moet volgen.
Er zullen vanaf 03/04/2017, 5 verschillende Autovrije Gebieden zijn en u kunt voor elk Autovrij Gebied een vergunning aanvragen om binnen te rijden.
Autovrij Gebied 1 = centrum
Autovrij Gebied 2 = buurt rond Koestraat
Autovrij Gebied 3 = buurt rond Kortedagsteeg, Walpoortstraat
Autovrij Gebied 4 = Verlorenkost
Autovrij Gebied 5 = Overpoortstraat.

Bij Autovrij Gebied 1 zijn er wel 4 sectoren: 1a, 1b, 1c en 1d. Om in Gebied 1 binnen te rijden moeten u kiezen langs welke sector u dat wenst te doen. Eens gekozen moet u altijd via deze sector binnenrijden maar eens u binnen bent, kunt u ook naar de andere sectoren rijden. Sector 1b heeft bijvoorbeeld 7 toegangspoorten langs waar men het Autovrij Gebied kan binnenrijden.

Iedereen dus op dezelfde baan. Geen links of rechts meer. Wie bv om 2 uur de sector moet verlaten voor een ander adres van werk…moet daarna terug naar zijn eerste toegangspoort om vervolgens gans de cirkel opnieuw te rijden. Militaire clearence met toelatingspas. Dus eender uit welke richting u komt u moet dezelfde weg volgen ook al moet u daarvoor 3 of 6 keer de stad volledig weer rondrijden.
De uitstoot zal dus niet groener worden maar men creëert een muur van smog rondom Gent die misschien wel 500% hoger zal zijn dan vandaag.Dat is goed voor 't fijn stof.

Ofwel zijn die verkeersdeskundige allemaal knetter gek of wel zitten hun koppen stampvol met fijn stof.

Schelfie
31 maart 2017, 07:34
Ik vraag mij af welke volslagen wereldvreemde tjoeper dit ingodsnaam heeft uitgedacht.

Aan de idioterie te zien gok ik iemand van een groene strekking.

strijkijzer
31 maart 2017, 15:00
Had men gewoon de uitlaat verboden de problemen waren al lang opgelost.

Zucht
31 maart 2017, 15:09
Had men gewoon de uitlaat verboden de problemen waren al lang opgelost.

Geldt het plan dan niet voor electrische auto's ?

Eyjafjallajökull
31 maart 2017, 15:25
Ik vraag mij af welke volslagen wereldvreemde tjoeper dit ingodsnaam heeft uitgedacht.

Aan de idioterie te zien gok ik iemand van een groene strekking.

Filip Watteeuw natuurlijk. En op social media kan men er niet mee lachen :-D

Hij voelt zich bedreigd en is er mee naar de flikken gestapt :

Watteeuw naar politie na bedreigingen (http://www.demorgen.be/binnenland/gents-schepen-van-mobiliteit-filip-watteeuw-naar-politie-na-bedreigingen-bca0218c/)

Sommige verwijten neigen naar doodsbedreigingen, maar ook de verbastering van zijn naam naar 'Ratteeuw' vindt hij niet zo onschuldig. "Als ik berichten zie op Facebook dat de groenen en meteen ook alle bakfietsers ratten en ongedierte worden genoemd, dan is dat toch wel bijzonder onaangenaam. De vorige keer dat er groepen mensen zo genoemd werden, was in de jaren dertig.


Weer de jaren dertig natuurlijk...

De flikken zeggen al eigenlijk niks te kunnen doen 8O

de vuile muilekoek
31 maart 2017, 15:55
Had men gewoon de uitlaat verboden de problemen waren al lang opgelost.

Kunnen roetfilters niet helpen?

strijkijzer
31 maart 2017, 17:15
Kunnen roetfilters niet helpen?

De enige goede roetfilters zijn de longen van diegene aan het stuur.

Garry
1 april 2017, 00:45
Had men gewoon de uitlaat verboden de problemen waren al lang opgelost.Daar zit ik op te wachten tot er een kieke dat zou beslissen. Dan zitten ze pas echt in de problemen.
1) Mensen zullen terug moeten verhuizen met een stootwagen.
2) geen ladderliften meer dus draag je zaken maar langs de trap als ze niet in de lift kunnen.
3) Geen ophaling van vuilnis meer.
4) Laat je kot maar opsmoren als het brand.
5) Zie dat je gezond blijft want geen Mug of ziekenwagen meer.
6) Hopelijk heb je geen dokter nodig die aan huis komt want die kan onmogelijk nog evenveel patiënten bezoeken .
7) idem wat thuisverpleging betreft. of die moeten al speciaal eerst een elektrische auto aankopen en daar gaan ze niet voor staan te springen.
8) Geen beenhouwers meer want die worden niet meer beleverd.
9) Geen bakkers meer want die worden niet meer beleverd.
10) gewoonweg geen handelaars meer want die worden niet meer beleverd.
11) 80% van het openbaar vervoer dat wegvalt omdat er niet overal trams rijden.

't Gaat prettig wonen worden in hun betonnen konijnenkoten in de steden. :roll:

Vrijheideerst
1 april 2017, 11:06
Daar zit ik op te wachten tot er een kieke dat zou beslissen. Dan zitten ze pas echt in de problemen.
1) Mensen zullen terug moeten verhuizen met een stootwagen.
2) geen ladderliften meer dus draag je zaken maar langs de trap als ze niet in de lift kunnen.
3) Geen ophaling van vuilnis meer.
4) Laat je kot maar opsmoren als het brand.
5) Zie dat je gezond blijft want geen Mug of ziekenwagen meer.
6) Hopelijk heb je geen dokter nodig die aan huis komt want die kan onmogelijk nog evenveel patiënten bezoeken .
7) idem wat thuisverpleging betreft. of die moeten al speciaal eerst een elektrische auto aankopen en daar gaan ze niet voor staan te springen.
8) Geen beenhouwers meer want die worden niet meer beleverd.
9) Geen bakkers meer want die worden niet meer beleverd.
10) gewoonweg geen handelaars meer want die worden niet meer beleverd.
11) 80% van het openbaar vervoer dat wegvalt omdat er niet overal trams rijden.

't Gaat prettig wonen worden in hun betonnen konijnenkoten in de steden. :roll:

De Clercq is zich al aan het draaien: "we kunnen later aanpassen wat beter moet". Dat geeft hopelijk hoop voor een coalitie zonder SP.A Groen.

Watteeuw met de dood bedreigen is er natuurlijk zwaar over, want zo worden de massale protesten tegen dit plan die wél gegrond zijn compleet uit de media gehouden.

Hypochonder
1 april 2017, 11:15
In Gent krijgen ze nu eens echt waarvoor ze stemmen, zo simpel is dat.

Blue Sky
1 april 2017, 11:16
In het land van de auto ayatollahs stuit zo een plan als pionier zijnde uiteraard op de nodige weerstand. Mensen weten immers niet beter en zeker Belgen zijn bekend om hun idioot autogebruik en het feit dat ze vastgeroest zijn in hun gewoontes, niet bijzonder pragmatisch zijn en ook niet open staan voor verandering.

Maar guess what, andere steden zullen volgen ...

Zwitser
1 april 2017, 11:19
In het land van de auto ayatollahs stuit zo een plan als pionier zijnde uiteraard op de nodige weerstand. Mensen weten immers niet beter en zeker Belgen zijn bekend om hun idioot autogebruik en het feit dat ze vastgeroest zijn in hun gewoontes, niet bijzonder pragmatisch zijn en ook niet open staan voor verandering.

Maar guess what, andere steden zullen volgen ...

Inderdaad.

Als je gewoon de auto laat staan is er geen probleem. Met de fiets en te voet kom je immers overal door.

Vette Pois(s)on
1 april 2017, 12:29
gezellig

Mambo
1 april 2017, 13:17
Inderdaad.

Als je gewoon de auto laat staan is er geen probleem. Met de fiets en te voet kom je immers overal door.

Yup alleen lopen ze niet ver en nemen ze niks mee.

Het is niet voor niets dat ze het wiel hebben uitgevonden hebben.

Mambo
1 april 2017, 13:19
In het land van de auto ayatollahs stuit zo een plan als pionier zijnde uiteraard op de nodige weerstand. Mensen weten immers niet beter en zeker Belgen zijn bekend om hun idioot autogebruik en het feit dat ze vastgeroest zijn in hun gewoontes, niet bijzonder pragmatisch zijn en ook niet open staan voor verandering.

Maar guess what, andere steden zullen volgen ...

Ook vastgeroest aan uw zetel zeker?

Doe maar eens 5 adressen per dag in 5 verschillende zones op uw manier.
Joggerke.

parcifal
1 april 2017, 14:29
Yup alleen lopen ze niet ver en nemen ze niks mee.

Het is niet voor niets dat ze het wiel hebben uitgevonden hebben.

Begin een winkel in stootkarren en bakfietsen.
Succes gegarandeerd. ;-)

Zucht
1 april 2017, 14:46
Begin een winkel in stootkarren en bakfietsen.
Succes gegarandeerd. ;-)

Ja, net nadat ze het verbodsbord voor stootkarren uit de wegcode gehaald hebben wegens niet meer relevant, kunnen ze weer een nieuwe wegcode gaan invoeren om dit bord weer wettelijk te maken.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1297065/2011/07/26/Nieuwe-verkeersborden-vanaf-volgende-zomer.dhtml

Het verbodsbord voor stootkarren wordt dan weer definitief naar de archieven verwezen.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e8/Belgian_road_sign_C17.svg/250px-Belgian_road_sign_C17.svg.png

Zwitser
1 april 2017, 15:03
Doe maar eens 5 adressen per dag in 5 verschillende zones op uw manier.


Met de fiets bijvoorbeeld. Is stukken sneller dan me de auto. Zelfs zonder het nieuw vervoersplan.

Zucht
1 april 2017, 15:22
Gentenaars brengen hun snoeiafval naar het containerpark. :-)

http://newsofthesouth.com/wp-content/uploads/2015/04/four-women-carrying-firewood.jpg

Mambo
1 april 2017, 16:28
Met de fiets bijvoorbeeld. Is stukken sneller dan me de auto. Zelfs zonder het nieuw vervoersplan.

En op de porte bagage achteraan 300 kilo werkmateriaal en nog een paar extra wielen voor de ladders van 5 meter.

Op zijn zwitsers allicht?

Mambo
1 april 2017, 16:30
En de clou...fietsers mogen ook niet meer fietsen na 11 uur in de voetgangerszone.

Euh...pardon?
Ja u leest goed.

Mambo
1 april 2017, 16:31
Misschien een nieuw beroep in Gent?

Kruier

Zwitser
1 april 2017, 19:35
En op de porte bagage achteraan 300 kilo werkmateriaal en nog een paar extra wielen voor de ladders van 5 meter.


En dat op vijf verschillende plekken? Voor welke slavendrijver werk jij?

Gipsy
1 april 2017, 20:17
Misschien een nieuw beroep in Gent?

Kruier

Gewoon Gent links laten liggen er zijn andere en betere opties. En dan maar janken dat de shoppers naar shopping centers buiten de stad trekken. Gent is trouwens levensgevaarlijk geworden met al die arrogante brutale fietsers die denken dat de straat en zelfs de voetpaden hun eigendom zijn. Zebra pad of verkeerslichten daar vegen ze vierkant hun kloten aan.

strijkijzer
2 april 2017, 07:23
Ook vastgeroest aan uw zetel zeker?

Doe maar eens 5 adressen per dag in 5 verschillende zones op uw manier.
Joggerke.

Immobiliënkantoren en al het verkeer dat ze mee brengen zijn een ongelooflijke verspilling. De eigenaar dient er ook steeds bij te zijn dus waarom die makelaar er nog moet voor komen aanrijden is me een raadsel. En als de eigenaar er eens niet bij is kunnen die immomensen meestal geen antwoord geven.

Waar ik woon zijn er nogal veel gepensioneerden en er komen elke dag verschillende thuiszorgbedrijven, cateraars, ... . Moest de auto zo niet gesubsidieerd worden dat zou onbetaalbaar zijn en er zou slechts één thuiszorgbedrijf komen en één cateraar of tenminste één transporteur zijn en dat zou veel efficiënter zijn.

Zelfde met leveranciers van pakjes? Om het half uur staat er een andere camionette met één pakje. Zeer efficiënt.

Ik zeg niet dat het verkeersplan in Gent het van het is, maar misschien dwingt het tot het aan pakken van bovenstaande inefficiënties, opent het nieuwe markten die voor meer efficiëntie zorgen. Waar men er niet in slaagt anders te gaan werken zal men dan uiteindelijk uitzonderingen moeten toestaan of een aantal aanpassingen doen. Geef het z'n tijd, er moet iets gebeuren want het verkeer in de steden loopt volledig vast en is nefast voor de levenskwaliteit van de inwoners.

Mambo
2 april 2017, 13:00
Immobiliënkantoren en al het verkeer dat ze mee brengen zijn een ongelooflijke verspilling. De eigenaar dient er ook steeds bij te zijn dus waarom die makelaar er nog moet voor komen aanrijden is me een raadsel. En als de eigenaar er eens niet bij is kunnen die immomensen meestal geen antwoord geven.

Waar ik woon zijn er nogal veel gepensioneerden en er komen elke dag verschillende thuiszorgbedrijven, cateraars, ... . Moest de auto zo niet gesubsidieerd worden dat zou onbetaalbaar zijn en er zou slechts één thuiszorgbedrijf komen en één cateraar of tenminste één transporteur zijn en dat zou veel efficiënter zijn.

Zelfde met leveranciers van pakjes? Om het half uur staat er een andere camionette met één pakje. Zeer efficiënt.

Ik zeg niet dat het verkeersplan in Gent het van het is, maar misschien dwingt het tot het aan pakken van bovenstaande inefficiënties, opent het nieuwe markten die voor meer efficiëntie zorgen. Waar men er niet in slaagt anders te gaan werken zal men dan uiteindelijk uitzonderingen moeten toestaan of een aantal aanpassingen doen. Geef het z'n tijd, er moet iets gebeuren want het verkeer in de steden loopt volledig vast en is nefast voor de levenskwaliteit van de inwoners.

De stad is een interactieve pool tussen duizenden diensten, mensen, handel , toerisme en al wat je kan bedenken.

Wat u doet is dit alles opheffen en blokkeren.

U klaagt over stiltand door een teveel aan mensen en diensten en noem maar op en als alternatief straft u iedereen met een verbod op beweging en legt u permanent alles en iedereen stil.

Op de buiten gaan wonen was voor u misschien iets teveel rust?

Bovendien is dit een communistische coup.
Het rare is dat onze vaders hun leven hebben gegeven tegen de communisten en dat ze nu baas spelen in de steden terwijl defensie de grenzen tegen bewaken.

Mambo
2 april 2017, 20:47
https://goo.gl/images/JnUDDz
Gent na nieuw rampenplan leeg.

Gipsy
2 april 2017, 20:54
En de clou...fietsers mogen ook niet meer fietsen na 11 uur in de voetgangerszone.

Euh...pardon?
Ja u leest goed.

Dit vind ik net goed. Fietsers zijn een echte terreur in Gent, zoals ik al zei voetgangers zijn voor hen aangeschoten wild en trottoirs, rode lichten en zebrapaden zijn voor hen van geen tel.

reservespeler
3 april 2017, 00:54
Met de fiets bijvoorbeeld. Is stukken sneller dan me de auto. Zelfs zonder het nieuw vervoersplan.

Als zelfstandige technieker (CV, Koeltechnieker, ...

reservespeler
3 april 2017, 00:56
Immobiliënkantoren en al het verkeer dat ze mee brengen zijn een ongelooflijke verspilling. De eigenaar dient er ook steeds bij te zijn dus waarom die makelaar er nog moet voor komen aanrijden is me een raadsel. En als de eigenaar er eens niet bij is kunnen die immomensen meestal geen antwoord geven.

Waar ik woon zijn er nogal veel gepensioneerden en er komen elke dag verschillende thuiszorgbedrijven, cateraars, ... . Moest de auto zo niet gesubsidieerd worden dat zou onbetaalbaar zijn en er zou slechts één thuiszorgbedrijf komen en één cateraar of tenminste één transporteur zijn en dat zou veel efficiënter zijn.

Zelfde met leveranciers van pakjes? Om het half uur staat er een andere camionette met één pakje. Zeer efficiënt.

Ik zeg niet dat het verkeersplan in Gent het van het is, maar misschien dwingt het tot het aan pakken van bovenstaande inefficiënties, opent het nieuwe markten die voor meer efficiëntie zorgen. Waar men er niet in slaagt anders te gaan werken zal men dan uiteindelijk uitzonderingen moeten toestaan of een aantal aanpassingen doen. Geef het z'n tijd, er moet iets gebeuren want het verkeer in de steden loopt volledig vast en is nefast voor de levenskwaliteit van de inwoners.

Welke auto wordt gesubsidieerd?

strijkijzer
3 april 2017, 05:51
Als zelfstandige technieker (CV, Koeltechnieker, ...

Deze die in de stad wonen zullen nu sneller aan de bak(fiets) komen dan die op het platteland wonen en elke dag met hun camionette naar de stad racen he.

strijkijzer
3 april 2017, 05:59
Welke auto wordt gesubsidieerd?

De taksen die de automobilist ophoest zijn meer dan genoeg om het wegennet te betalen maar veel te weinig om de totale maatschappelijke kost te betalen.

Eyjafjallajökull
3 april 2017, 10:04
Watteeuw is een opgelucht man, want de ochtendspits was zelfs rustiger dan normaal...

Dat het paasvakantie is zal daar misschien voor iets tussen zitten ??

Vrijheideerst
3 april 2017, 11:37
Watteeuw is een opgelucht man, want de ochtendspits was zelfs rustiger dan normaal...

Dat het paasvakantie is zal daar misschien voor iets tussen zitten ??

Ja, de slimste is het niet natuurlijk he.

Is het u opgevallen hoe lief en pro de media met dit "plan" omgaan, in vergelijking met de milieuzone in Antwerpen?

Mambo
3 april 2017, 11:41
Het zal daar nog geweldig kalmer worden zelfs.
Zo kalm dat er paniek zal komen.

Hypochonder
3 april 2017, 11:43
Het zal daar nog geweldig kalmer worden zelfs.
Zo kalm dat er paniek zal komen.

In Brussel hebben ze dat ook, het is daar zelfs zo erg dat de handelaars en horeca-uitbaters de burgemeester rauw lusten.

Vrijheideerst
3 april 2017, 11:54
In Brussel hebben ze dat ook, het is daar zelfs zo erg dat de handelaars en horeca-uitbaters de burgemeester rauw lusten.

En waar Groen-Ecolo het nog niet ver genoeg gaan vinden.

Mambo
3 april 2017, 13:24
Ik probeer al 14 dagen om aangepaste vergunningen te krijgen.
Ze geven mij zelfs geen reactie.

Het zal nogal in de soep lopen gans die bazaar.
Het is al een soep.

Probeer zo maar eens te werken?
Wat moeten wij tegen de klanten zeggen?
Sorry...3 maand wachttijd ?

kiko
3 april 2017, 17:38
Alles probleemloos verlopen in Gent, de mening van de zelfverklaarde specialisten hier ten spijt.

HOUZEE !
3 april 2017, 17:40
Het zal daar nog geweldig kalmer worden zelfs.
Zo kalm dat er paniek zal komen.

Wat men blijkbaar niet kan of wil begrijpen, is dat het gros van de bevolking nog liever een langere verplaatsing aflegt met de auto omwille van het comfort, dan het openbaar vervoer te nemen, zelfs al is de bestemming spreekwoordelijk net om de hoek ...

Aurora_Borealis
3 april 2017, 18:08
Alles probleemloos verlopen in Gent, de mening van de zelfverklaarde specialisten hier ten spijt.

't Is paasverlof, dan is het altijd een dooie boel in Gent.

Even met de fiets rondgereden, maar ik moet toch vaststellen dat er nog frequent de verboden rijrichting wordt gereden en dat de verkeersborden niet duidelijk zijn (er ontbreken o.a. D1-borden). De nieuwe verkeerslichten aan de Nieuwe Wandeling geven miserie....

sepper
3 april 2017, 18:48
Wat ik niet versta is dat ze geen nadarhekken zijn op die zogenaamde 'knips'. Dat is totaal niet zichtbaar en lijkt er eerder op dat je een slechtgeschilderd fietspad kruist.

sepper
3 april 2017, 18:51
Het meest hilarische in het nieuws was dat ze iemand aan het interviewen waren in de overpoortstraat (voetgangerszone) en er op de achtergrond een gelede bus van de lijn voorbijdendert tegen een in voetgangersgebied veel te grote snelheid.

Die chauffeurs zullen wel blij zijn, ze kunnen nu goed doorrijden.

Nu besef ik dat er geen nadarhekken staan op de 'knips' om de bussen nog te kunnen laten passeren. Wat nog steeds niets afdoet aan het feit dat deze niet goed zichtbaar zijn.

Xenophon
3 april 2017, 19:20
Filip Watteeuw natuurlijk. En op social media kan men er niet mee lachen :-D

Hij voelt zich bedreigd en is er mee naar de flikken gestapt :

Watteeuw naar politie na bedreigingen (http://www.demorgen.be/binnenland/gents-schepen-van-mobiliteit-filip-watteeuw-naar-politie-na-bedreigingen-bca0218c/)



Weer de jaren dertig natuurlijk...

De flikken zeggen al eigenlijk niks te kunnen doen 8O

Het is van alle tijden, vb'ers worden al tientallen jaren ongedierte genoemd.

Another Jack
3 april 2017, 19:49
Voor de ene keer per jaar dat ik daar moet zijn...

dpg
3 april 2017, 20:57
Het is van alle tijden, vb'ers worden al tientallen jaren ongedierte genoemd.

Arm ongedierte dat met hen vergeleken werd.

Mambo
3 april 2017, 22:32
Alles probleemloos verlopen in Gent, de mening van de zelfverklaarde specialisten hier ten spijt.

Vooral heel erg stil en zeer weinig volk.

Waarop wacht je kiko...sla je slag en huur een topligging.
Installeer je met café kiko met een rookvrij terras en pluk je miljoentjes.

Of ...te druk met iets anders zekers?

kiko
3 april 2017, 22:36
Vooral heel erg stil en zeer weinig volk.

Waarop wacht je kiko...sla je slag en huur een topligging.
Installeer je met café kiko met een rookvrij terras en pluk je miljoentjes.

Of ...te druk met iets anders zekers?
Oei, iemand is gefrustreerd...

Weet je, wacht even tot de eerste problemen opduiken in het circulatieplan, dan kun je je hier laten gaan en ons idioten allemaal eens haarfijn uitleggen hoe het wèl moet.

Mambo
3 april 2017, 22:49
Oei, iemand is gefrustreerd...

Weet je, wacht even tot de eerste problemen opduiken in het circulatieplan, dan kun je je hier laten gaan en ons idioten allemaal eens haarfijn uitleggen hoe het wèl moet.

Wel om te beginnen moeten alle idioten uit Gent.

Daarna moeten serieuze mensen zoals ik met veel klanten onbeperkt doorgang krijgen als ambulante dienst.

En men moet af van telkens terug te keren via de ring naar het vast toegangspunt.
Te gek gewoon.

Mambo
3 april 2017, 22:50
Ook in pretparken moeten service wagens tot aan de attractie geraken.

Mambo
3 april 2017, 23:14
Zoek op
ambulante handel


- Elke verkoop, te koop aanbieding of uitstalling met het oog op de verkoop van producten aan de consument, door een handelaar buiten de vestigingen v…
Gevonden op http://www.juridischwoordenboek.be/woordenboekBeafw.html#2492
Ambulante handel


de verkoper van producten trekt rond, bijv. markt, viswagen, enz..
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10199
ambulante handel


Een verkoop is ambulant als die gebeurt buiten de hoofdzetel of vestiging van een bedrijf of buiten de woonplaats van een fysieke persoon. Ambulante handel kan bv. plaatsvinden in het huis van de koper, op de openbare weg, op openbare markten. Hiervoor moet een leurkaart aangevraagd worden bij het gemeentebestuur.
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10420
Ambulante handel


Ambulante handel is de officiële term die gebruikt wordt voor huis-aan-huisverkoop, verkoop op de openbare weg, op openbare markten of op andere plaatsen of lokalen. Ambulante handel is het meest bekend in de vorm van marktkramen, rijdende snackbars, kiosken, vis- en oliebollenkraampjes en bloemenstalletjes; maar ook de ouderwetse scharensliep en...
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/

Mambo
3 april 2017, 23:15
En ambulante diensten hebben vrijstelling.


Nu nog te bezien hoe creatief ze die weigeren.

parcifal
3 april 2017, 23:40
Ook in pretparken moeten service wagens tot aan de attractie geraken.

Ga dan in een pretpark wonen he. :)

Mambo
3 april 2017, 23:46
Ga dan in een pretpark wonen he. :)

Hahaha...mijne buik doet zeer van het lachen.

Mambo
3 april 2017, 23:50
Maar ambulante handel staat ingeschreven in hun eigen reglement als toelaatbaar.

Echter dienst mobiliteit die de vergunning moet leveren levert ze niet.

Dus daar zal de juristische dienst al eens een klapke en schadevergoeding voor moeten gaan pleiten.

de vuile muilekoek
4 april 2017, 11:36
Vooral heel erg stil en zeer weinig volk.

Waarop wacht je kiko...sla je slag en huur een topligging.
Installeer je met café kiko met een rookvrij terras en pluk je miljoentjes.

Of ...te druk met iets anders zekers?

"DE Handelaars zullen ECHT de GROTE SLACHToffers worden , maar ja wat kan de Groenen en de Sossen de economie schelen....:roll: die zuinige bakfietsvoorstanders gaan zekers niet in je restaurantje of cafétje iets komen nuttigen :roll: steek dat maar uit je kop :roll:

de vuile muilekoek
4 april 2017, 11:40
Het is van alle tijden, vb'ers worden al tientallen jaren ongedierte genoemd.

Ja te braaf jongkske ....véél te braaf zijn wij

Pandareus
4 april 2017, 11:50
Ja te braaf jongkske ....véél te braaf zijn wij

Geef toe dat het echt goed gevonden was hee van Karel De Gucht : de mestkevers. Klinkt fantastisch. :-D

de vuile muilekoek
4 april 2017, 11:58
Geef toe dat het echt goed gevonden was hee van Karel De Gucht : de mestkevers. Klinkt fantastisch. :-D

Je hebt er "geen idee" van welk een toffe geestelijke gezonde bende ontwikkelde mensen er bij die VB ers samen zitten aan tafel om te vergaderen ,nuchter ,verstandig , open zakelijke kijk op de werkelijkheid allee realistisch in 1 woord...:roll: hebben er waarschijnlijk velen geen lap aan dingemans...:lol: steek maar vlug die mestkevers waar de zon nooit schijnt ...bij je zelven KDG:lol:

Jay-P.
4 april 2017, 12:09
Je hebt er "geen idee" van welk een toffe geestelijke gezonde bende ontwikkelde mensen er bij die VB ers samen zitten aan tafel om te vergaderen ,nuchter ,verstandig , open zakelijke kijk op de werkelijkheid allee realistisch in 1 woord...:roll: hebben er waarschijnlijk velen geen lap aan dingemans...:lol: steek maar vlug die mestkevers waar de zon nooit schijnt ...bij je zelven KDG:lol:En nu gij, Panda...



:rofl:

de vuile muilekoek
4 april 2017, 12:16
En nu gij, Panda...



:rofl:

Hij zit nog met die vlag in de knoei ...van zondag .. laat hem maar dolen..

parcifal
4 april 2017, 12:17
Je hebt er "geen idee" van welk een toffe geestelijke gezonde bende ontwikkelde mensen er bij die VB ers samen zitten aan tafel om te vergaderen ,nuchter ,verstandig , open zakelijke kijk op de werkelijkheid allee racistisch in 1 woord...:roll:

Fixed that for you. ;-)

Opmerkelijk overigens dat je expliciet schrijft :
toffe geestelijke gezonde bende ontwikkelde mensen

Het moet zijn dat er twijfel kan over bestaan.
Dat op zich zegt al genoeg. :-D

Eyjafjallajökull
4 april 2017, 12:29
Hij zit nog met die vlag in de knoei ...van zondag .. laat hem maar dolen..

Ik vrees dat je de ironie in het bericht van Jay-P. niet goed gevat hebt...

Tot zover dat "gezond ontwikkelde" dus.