PDA

View Full Version : single f op latere leeftijd - meestal een hoek af in de volksmond, true/false? thx ^^


bembem
1 april 2017, 19:16
Wel ik merk dat er best dergelijke vooroordelen de ronde doen ivm single/alleenstaande vrouwen, meer bepaald worden zij nogal eens afgeschilderd als hebbende 'een hoek af' of 'zoiets'.... For instance, zelf ben ik weldra bijna 40 en men heeft zelfs in m'n familie onbegrip voor het feit dat ik nog steeds alleen ben wat zich vertaalt in opmerkingen zoals bvb 'rare kip zonder man & kinderen' etc. Dat ze me hierbij pijn doen gaat lustig aan hen voorbij. Dat de zoektocht naar een geschikte levenspartner heus niet over een leien dakje zal verlopen vermits dat juist net een euvel was tot hiertoe doen ze eveneens luchtig over want volgens hen tref vooral ik schuld hieraan omdat 'er een hoek aan me af is'.

Ja, best wel hard. Wat vinden jullie ervan? Zien jullie single vrouwen van om & bij de 40 as such? Thx ^^

parcifal
1 april 2017, 19:23
Ben je een beetje van het Cougar type, van het Crazy Cat Lady type of eerder lijdend aan een verslaving aan drank / drugs / feminisme?

bembem
1 april 2017, 19:25
nee parcifal geen enkele daarvan.... eerder het kluizenaarstype dat zelfs de marginale buurman afschrikt...

eno2
1 april 2017, 19:29
Als je liever alleen bent, moet je zelfs geen moeite doen.

bembem
1 april 2017, 19:30
true ^^

Xenophon
1 april 2017, 19:43
Wel ik merk dat er best dergelijke vooroordelen de ronde doen ivm single/alleenstaande vrouwen, meer bepaald worden zij nogal eens afgeschilderd als hebbende 'een hoek af' of 'zoiets'.... For instance, zelf ben ik weldra bijna 40 en men heeft zelfs in m'n familie onbegrip voor het feit dat ik nog steeds alleen ben wat zich vertaalt in opmerkingen zoals bvb 'rare kip zonder man & kinderen' etc. Dat ze me hierbij pijn doen gaat lustig aan hen voorbij. Dat de zoektocht naar een geschikte levenspartner heus niet over een leien dakje zal verlopen vermits dat juist net een euvel was tot hiertoe doen ze eveneens luchtig over want volgens hen tref vooral ik schuld hieraan omdat 'er een hoek aan me af is'.

Ja, best wel hard. Wat vinden jullie ervan? Zien jullie single vrouwen van om & bij de 40 as such? Thx ^^

Ze menen dat immers niet slecht, eigenlijk bedoelen ze 'kuikentje', omdat die ook geel en lief zijn.

bembem
1 april 2017, 19:45
- lol -

koe de poing
2 april 2017, 17:38
Wel ik merk dat er best dergelijke vooroordelen de ronde doen ivm single/alleenstaande vrouwen, meer bepaald worden zij nogal eens afgeschilderd als hebbende 'een hoek af' of 'zoiets'.... For instance, zelf ben ik weldra bijna 40 en men heeft zelfs in m'n familie onbegrip voor het feit dat ik nog steeds alleen ben wat zich vertaalt in opmerkingen zoals bvb 'rare kip zonder man & kinderen' etc. Dat ze me hierbij pijn doen gaat lustig aan hen voorbij. Dat de zoektocht naar een geschikte levenspartner heus niet over een leien dakje zal verlopen vermits dat juist net een euvel was tot hiertoe doen ze eveneens luchtig over want volgens hen tref vooral ik schuld hieraan omdat 'er een hoek aan me af is'.

Ja, best wel hard. Wat vinden jullie ervan? Zien jullie single vrouwen van om & bij de 40 as such? Thx ^^

hangt er van af.
gaan ze graag paddestoelen en kruiden plukken in het bos, en maken ze het huis schoon met een bezem i.p.v. een stofzuiger ?

Dan pas ik toch hoor.

Tavek
2 april 2017, 18:05
ge moet dat voor uzelf uitmaken.

Als ge de vent gaat compenseren door katten in huis te halen, is het wel zielig.

Pandareus
2 april 2017, 20:46
Wel ik merk dat er best dergelijke vooroordelen de ronde doen ivm single/alleenstaande vrouwen, meer bepaald worden zij nogal eens afgeschilderd als hebbende 'een hoek af' of 'zoiets'.... For instance, zelf ben ik weldra bijna 40 en men heeft zelfs in m'n familie onbegrip voor het feit dat ik nog steeds alleen ben wat zich vertaalt in opmerkingen zoals bvb 'rare kip zonder man & kinderen' etc. Dat ze me hierbij pijn doen gaat lustig aan hen voorbij. Dat de zoektocht naar een geschikte levenspartner heus niet over een leien dakje zal verlopen vermits dat juist net een euvel was tot hiertoe doen ze eveneens luchtig over want volgens hen tref vooral ik schuld hieraan omdat 'er een hoek aan me af is'.

Ja, best wel hard. Wat vinden jullie ervan? Zien jullie single vrouwen van om & bij de 40 as such? Thx ^^

Stop met zielig doen en zitten zagen. Pak je buurman bij zijn kruis, trek hem naar binnen en fuck his brains out. En van zodra hij terug kan ademen, herbeginnen. En daarna opnieuw. Ofwel neem je initiatief, ofwel leg je je erbij neer dat je een ouwe seut gaat worden.

Al de rest is zever.

The Paulus Experience
2 april 2017, 21:37
ik geef er geen single f om

maddox
2 april 2017, 23:32
Als het alleen om de F gaat, dan is een man gemakkelijk te vervangen door een plastieken vriend.

Natuurlijk, als het gaat om een man te pluimen met het gebruik van de pruim, dan is het een ander verhaal

Guinevere
2 april 2017, 23:44
Hoe lang ben je single
Hoe lang heb je al geen seks gehad
Hoe lang is een Koreaan

Ik zag een programma dinner date op itvbe (vijftv van de uk) en daarin waren de 30+ single vrouwen allemaal carrierebitchen. Anders kan ik ook niet bedenken waarom een oudere vrouw single zou zijn

Guinevere
2 april 2017, 23:46
Ben je een beetje van het Cougar type, van het Crazy Cat Lady type of eerder lijdend aan een verslaving aan drank / drugs / feminisme?

Al een zwaar feminisme probleem opgemerkt. Te vrijgevochten idd, quasi niet bereidt tot compromis(sen) met een man.

Tavek
3 april 2017, 08:47
Hoe lang ben je single
Hoe lang heb je al geen seks gehad
Hoe lang is een Koreaan

Ik zag een programma dinner date op itvbe (vijftv van de uk) en daarin waren de 30+ single vrouwen allemaal carrierebitchen. Anders kan ik ook niet bedenken waarom een oudere vrouw single zou zijn

Je kan bem moeilijk beschuldigen van een carriere na te jagen....

Eyjafjallajökull
3 april 2017, 09:13
Anders kan ik ook niet bedenken waarom een oudere vrouw single zou zijn

Omdat er geen hond (laat staan een man) in haar geïnteresseerd is bijv. ?

Just a wild guess though... :roll:

Henri1
3 april 2017, 09:37
Omdat er geen hond (laat staan een man) in haar geïnteresseerd is bijv. ?

Just a wild guess though... :roll:

In IJsland of in de beschaafde wereld ?

Pandareus
3 april 2017, 09:38
Omdat er geen hond (laat staan een man) in haar geïnteresseerd is bijv. ?

Just a wild guess though... :roll:

Ze moet de koe bij de horens vatten !

vb : aanbellen bij haar buurman waar ze naar lonkt maar die ze niet durft binnen te doen uit misplaatste schroom. "Kun je me even helpen ? Ik heb een probleempje met een lekkende sifon"
Dan moet ze zich bukken om de buurman -die achter haar staat- te kunnen wijzen waar het probleem zit. En -puur toevallig- heeft ze toch wel geen slipje aan zeker terwijl ze zich voorover buigt met haar super korte Hello Kitty rokje ! :-D De buurman krijgt dan een live inkijk in haar kwaliteiten en zijn interesse in haar zal recht evenredig stijgen met de reactie van zijn eigen apparaat. Het enige dat ze moet doen is hem even uitleggen dat "het lek" eigenlijk niet aan de sifon zit maar dat hij daar gerust iets aan mag/moet doen.

Go for it, Bem ! Be a corean cougar.

Als ze er dan nog niet in slaagt van besprongn te worden, is het hopeloos.

Henri1
3 april 2017, 09:40
Ze moet de koe bij de horens vatten !

vb : aanbellen bij haar buurman waar ze naar lonkt maar die ze niet durft binnen te doen uit misplaatste schroom. "Kun je me even helpen ? Ik heb een probleempje met een lekkende sifon"
Dan moet ze zich bukken om de buurman -die achter haar staat- te kunnen wijzen waar het probleem zit. En -puur toevallig- heeft ze toch wel geen slipje aan zeker terwijl ze zich voorover buigt met haar super korte Hello Kitty rokje ! :-D De buurman krijgt dan een live inkijk in haar kwaliteiten en zijn interesse in haar zal recht evenredig stijgen met de reactie van zijn eigen apparaat. Het enige dat ze moet doen is hem even uitleggen dat "het lek" eigenlijk niet aan de sifon zit maar dat hij daar gerust iets aan mag/moet doen.

Go for it, Bem ! Be a corean cougar.

Als ze er dan nog niet in slaagt van besprongn te worden, is het hopeloos.

Buurman via Facebook op de hoogte stellen, zo kan die op tijd de blauwe pil nemen.

Eyjafjallajökull
3 april 2017, 09:51
In IJsland of in de beschaafde wereld ?

In Groot Luik ken ik inderdaad ene die wél geïnteresseerd is :lol:

Henri1
3 april 2017, 10:27
In Groot Luik ken ik inderdaad ene die wél geïnteresseerd is :lol:

U weet dan blijkbaar toch niet zo héél veel.

bembem
3 april 2017, 12:45
Stop met zielig doen en zitten zagen. Pak je buurman bij zijn kruis, trek hem naar binnen en fuck his brains out. En van zodra hij terug kan ademen, herbeginnen. En daarna opnieuw. Ofwel neem je initiatief, ofwel leg je je erbij neer dat je een ouwe seut gaat worden.

Al de rest is zever.

Ze moet de koe bij de horens vatten !

vb : aanbellen bij haar buurman waar ze naar lonkt maar die ze niet durft binnen te doen uit misplaatste schroom. "Kun je me even helpen ? Ik heb een probleempje met een lekkende sifon"
Dan moet ze zich bukken om de buurman -die achter haar staat- te kunnen wijzen waar het probleem zit. En -puur toevallig- heeft ze toch wel geen slipje aan zeker terwijl ze zich voorover buigt met haar super korte Hello Kitty rokje ! :-D De buurman krijgt dan een live inkijk in haar kwaliteiten en zijn interesse in haar zal recht evenredig stijgen met de reactie van zijn eigen apparaat. Het enige dat ze moet doen is hem even uitleggen dat "het lek" eigenlijk niet aan de sifon zit maar dat hij daar gerust iets aan mag/moet doen.

Go for it, Bem ! Be a corean cougar.

Als ze er dan nog niet in slaagt van besprongn te worden, is het hopeloos.

euh een beetje fatsoen pls pandareus, ik moet die jongen nog onder ogen komen achteraf alsook de mama, tenslotte wonen ze vlak naast mij, lol, niet dat ik plannen in die richting met hem heb anyway but you get the picture :o

bembem
3 april 2017, 12:48
Hoe lang ben je single
Hoe lang heb je al geen seks gehad
Hoe lang is een Koreaan

Ik zag een programma dinner date op itvbe (vijftv van de uk) en daarin waren de 30+ single vrouwen allemaal carrierebitchen. Anders kan ik ook niet bedenken waarom een oudere vrouw single zou zijn

lol ik ga niet concreet op alles antwoorden maar toch reeds van 2010 dat ik van bil ging.... :lol: ihihihihi :lol:

NieuwNoors
3 april 2017, 15:18
Hoe lang ben je single
Hoe lang heb je al geen seks gehad
Hoe lang is een Koreaan

Ik zag een programma dinner date op itvbe (vijftv van de uk) en daarin waren de 30+ single vrouwen allemaal carrierebitchen. Anders kan ik ook niet bedenken waarom een oudere vrouw single zou zijn

Hoe lang (Hu-lang) is ne chinees he! :lol:

Eyjafjallajökull
3 april 2017, 15:28
lol ik ga niet concreet op alles antwoorden maar toch reeds van 2010 dat ik van bil ging.... :lol: ihihihihi :lol:

Aseksueel dus.

eno2
3 april 2017, 15:29
Hu Lang is 18 cm?

Hoe lang (Hu-lang) is ne chinees he! :lol:

Pandareus
3 april 2017, 15:53
euh een beetje fatsoen pls pandareus, ik moet die jongen nog onder ogen komen achteraf alsook de mama, tenslotte wonen ze vlak naast mij, lol, niet dat ik plannen in die richting met hem heb anyway but you get the picture :o

Fatsoen ? Bemeke... als je zo blijft redeneren ben je aan 65 jaar nog alleen.
Het is heel simpel : ofwel doe je hem binnen, maar dat vergt wat inspanning en verleiding ofwel blijf je maar weer eens alleen.

En dan kan je je alleen zitten afvragen wat de mama en de zoon denken...

Pandareus
3 april 2017, 15:58
lol ik ga niet concreet op alles antwoorden maar toch reeds van 2010 dat ik van bil ging.... :lol: ihihihihi :lol:

Je leeft dus als monnik... maar hoopt om iemand te vinden :silly:

Zie je nu zelf je dilemma niet ? Als er iets is dat alle mannen haten, is het een aseksuele vrouw. Frigide vrouwen liggen helemaal onderaan in de schuif hoor... Niemand wil dat.

Je gaat het uit een ander vaatje moeten beginnen tappen...

maddox
3 april 2017, 16:03
Mischien een hint.

http://cdni.condenast.co.uk/426x639/k_n/Lingerie06_EL_18Dec12_pr_b_1.jpg

hamac
3 april 2017, 20:55
Een hoek af? Nee, dat zijn gewoon 'sloren'.

Pandareus
4 april 2017, 12:08
lol ik ga niet concreet op alles antwoorden maar toch reeds van 2010 dat ik van bil ging.... :lol: ihihihihi :lol:

Bekijk dit eens Bem, die vrouw weet hoe ze haar doel moet binnenkrijgen.
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/3121898/2017/04/04/Wat-als-je-schoonmoeder-even-oud-is-Zeg-nooit-zomaar-MILF-tegen-cougar.dhtml

Tavek
4 april 2017, 12:41
Hu Lang is 18 cm?

Half verse waren in de aanbieding Eno2 ?

Ze wou uwen gespikte chorizo vorigen keer ook niet, wat zou haar nu van gedacht doen veranderen ?

Elio di Supo
4 april 2017, 12:44
lol ik ga niet concreet op alles antwoorden maar toch reeds van 2010 dat ik van bil ging.... :lol: ihihihihi :lol:

It's been since 2010 that you went van bil???

NieuwNoors
4 april 2017, 13:16
It's been since 2010 that you went van bil???

From bil :-)

Jay-P.
4 april 2017, 13:40
From bil :-)From ham

maddox
4 april 2017, 16:05
Da's spinnewebben vegen....

NieuwNoors
4 april 2017, 16:15
From ham

Oei ja, gij zijt van 'Vilvoure' he. :lol:

bembem
4 april 2017, 21:58
Hoe lang (Hu-lang) is ne chinees he! :lol:

omg die zit! :rofl::rofl:

bembem
4 april 2017, 22:01
Je leeft dus als monnik... maar hoopt om iemand te vinden :silly:

Zie je nu zelf je dilemma niet ? Als er iets is dat alle mannen haten, is het een aseksuele vrouw. Frigide vrouwen liggen helemaal onderaan in de schuif hoor... Niemand wil dat.

Je gaat het uit een ander vaatje moeten beginnen tappen...

mja alhoewel ik het eerder zie als peter-pan syndroom vermits ik mezelf als een groot kind beschouw, zoiets als je begrijpt wat ik bedoel... anyway zijn er volgens mij best mannen die net als ik eerder gezelschap zoeken dan boemboem, ook op M¨¨¨tic, lol

bembem
4 april 2017, 22:05
ah en nog iets, ik zal het maar zeggen zeker... maar ik denk dat de buurman in question een enkelband ofzo heeft, penitentiair toezicht of hoe noemen ze dat... hij loopt in ieder geval niet erg ver weg en is verdacht veel thuis, mja zijn indrukken dus kan zijn dat ik er totaal naast zit, maar toch... er hangt een bizar sfeertje daar naast mij, lol, best intrigerend nu je het zegt, ihihi, maar dit dus om te benadrukken dat ie zeg maar wat mij betreft in de friendzone zit, je link pandareus is bijgevolg overbodig, ik ga die niet binnendoen hoor, echt niet wihihihi :lol: lol :lol: was ie nu 1m80 ofzo dan mss wel, want i repeat: een niet zo grote m is echt wel een afknapper.

Elio di Supo
5 april 2017, 07:50
From bil :-)

Van bil klinkt beter. Hi! My name is Dick Van Bil.

Elio di Supo
5 april 2017, 07:52
ah en nog iets, ik zal het maar zeggen zeker... maar ik denk dat de buurman in question een enkelband ofzo heeft, penitentiair toezicht of hoe noemen ze dat... hij loopt in ieder geval niet erg ver weg en is verdacht veel thuis, mja zijn indrukken dus kan zijn dat ik er totaal naast zit, maar toch... er hangt een bizar sfeertje daar naast mij, lol, best intrigerend nu je het zegt, ihihi, maar dit dus om te benadrukken dat ie zeg maar wat mij betreft in de friendzone zit, je link pandareus is bijgevolg overbodig, ik ga die niet binnendoen hoor, echt niet wihihihi :lol: lol :lol: was ie nu 1m80 ofzo dan mss wel, want i repeat: een niet zo grote m is echt wel een afknapper.

Wie weet wat die buurman allemaal niet van u denkt intussen.

Anna List
5 april 2017, 07:53
Wel ik merk dat er best dergelijke vooroordelen de ronde doen ivm single/alleenstaande vrouwen, meer bepaald worden zij nogal eens afgeschilderd als hebbende 'een hoek af' of 'zoiets'.... For instance, zelf ben ik weldra bijna 40 en men heeft zelfs in m'n familie onbegrip voor het feit dat ik nog steeds alleen ben wat zich vertaalt in opmerkingen zoals bvb 'rare kip zonder man & kinderen' etc. Dat ze me hierbij pijn doen gaat lustig aan hen voorbij. Dat de zoektocht naar een geschikte levenspartner heus niet over een leien dakje zal verlopen vermits dat juist net een euvel was tot hiertoe doen ze eveneens luchtig over want volgens hen tref vooral ik schuld hieraan omdat 'er een hoek aan me af is'.

Ja, best wel hard. Wat vinden jullie ervan? Zien jullie single vrouwen van om & bij de 40 as such? Thx ^^

gewoon nog een jaar of vijf nul initiatief nemen en aanvetten. je gaat veel makkelijker een partner vinden eens je die menopauze gepasseerd bent.

maddox
5 april 2017, 08:04
mja alhoewel ik het eerder zie als peter-pan syndroom vermits ik mezelf als een groot kind beschouw,
Ideaal voor een blinde pedofiel dus.

NieuwNoors
5 april 2017, 12:38
Van bil klinkt beter. Hi! My name is Dick Van Bil.

Nooit gepest geweest Supo? lol

Gamla
5 april 2017, 13:20
Nooit gepest geweest Supo? lol

Ik ben Jan van Bil. :-)

Pandareus
5 april 2017, 14:56
mja alhoewel ik het eerder zie als peter-pan syndroom vermits ik mezelf als een groot kind beschouw, zoiets als je begrijpt wat ik bedoel... anyway zijn er volgens mij best mannen die net als ik eerder gezelschap zoeken dan boemboem, ook op M¨¨¨tic, lol

Als je enkel gezelschap wil, neem dan een hond. Een normale man die geen sex wil is even zeldzaam als een dodo.

Pandareus
5 april 2017, 15:00
ah en nog iets, ik zal het maar zeggen zeker... maar ik denk dat de buurman in question een enkelband ofzo heeft, penitentiair toezicht of hoe noemen ze dat... hij loopt in ieder geval niet erg ver weg en is verdacht veel thuis, mja zijn indrukken dus kan zijn dat ik er totaal naast zit, maar toch... er hangt een bizar sfeertje daar naast mij, lol, best intrigerend nu je het zegt, ihihi, maar dit dus om te benadrukken dat ie zeg maar wat mij betreft in de friendzone zit, je link pandareus is bijgevolg overbodig, ik ga die niet binnendoen hoor, echt niet wihihihi :lol: lol :lol: was ie nu 1m80 ofzo dan mss wel, want i repeat: een niet zo grote m is echt wel een afknapper.

Je begint weer vreemd te doen, zo ga je er niet komen. Als die kerel je niet ligt, of hij is te klein, te dik, te ros, te chubby, te dom of eender wat : vergeet dan zijn bestaan. Kijk toch eerst maar eens naar de link die ik je gaf, en kies dan een andere prooi. En doe dan wat elke cougar doet : aanvalleuuuh !!!

koe de poing
5 april 2017, 19:37
gewoon nog een jaar of vijf nul initiatief nemen en aanvetten. je gaat veel makkelijker een partner vinden eens je die menopauze gepasseerd bent.

't schijnt dat moddervet zijn in marginale kringen nog steeds sexy is.
Bem weet wat doen. Een job zoeken, zodat ze elke dag McDo kan eten.

Pandareus
5 april 2017, 20:05
't schijnt dat moddervet zijn in marginale kringen nog steeds sexy is.
Bem weet wat doen. Een job zoeken, zodat ze elke dag McDo kan eten.

Bij het tokkie volk dat een marcelleke draagt, voetbal short of een training van de Wibra of de Zeeman, witte kousen in imitatie lederen sandalen en een pet op het hoofd is moddervet zijn eerder de regel dan de uitzondering. Onslow volkje.
Vraag is natuurlijk of een vrouw dat gedegenereerde gedrag moet proberen te imiteren ?

Jay-P.
6 april 2017, 04:16
Bij het tokkie volk dat een marcelleke draagt, voetbal short of een training van de Wibra of de Zeeman, witte kousen in imitatie lederen sandalen en een pet op het hoofd is moddervet zijn eerder de regel dan de uitzondering. Onslow volkje.
Vraag is natuurlijk of een vrouw dat gedegenereerde gedrag moet proberen te imiteren ?Gij wilt Bemmers matchen met 1 of 2?
Hopelijk is er nog plaats in 't negeerlijsternest van de Stijn zaliger.