PDA

View Full Version : een alleenstaande oudere man is sexy, een vrouw daarentegen: 'wanhopig'


bembem
1 april 2017, 19:43
Frustrerend als je het mij zegt dat verschil in hoe men nogal eens aankijkt tov iemand zijn gender. Zo ziet men een oudere man bvb als sexier dan zeg maar een niet meer zo jonge vrouw die als 'wanhopig' zal worden afgeschilderd in de ogen van velen.

Best vervelend als je een ietwat oudere vrouw aan het worden bent en hier mee moet omgaan.

Wat is jullie mening hierover? Thx ^^

eno2
1 april 2017, 20:06
Ik ben al niet sexy meer sinds 2004

eno2
1 april 2017, 20:07
Te oordelen aan (het uitblijven van) de vrouwelijke avances.
Ik zit nochtans nog maar op tram 7.

orfeus5412
1 april 2017, 20:08
Frustrerend als je het mij zegt dat verschil in hoe men nogal eens aankijkt tov iemand zijn gender. Zo ziet men een oudere man bvb als sexier dan zeg maar een niet meer zo jonge vrouw die als 'wanhopig' zal worden afgeschilderd in de ogen van velen.

Best vervelend als je een ietwat oudere vrouw aan het worden bent en hier mee moet omgaan.

Wat is jullie mening hierover? Thx ^^

Een gezegde : "In een ouwe kasserol maakt men de beste soep"....
Heb ik mijn oude bazin meerdere keren horen zeggen - serieus BB.

bembem
1 april 2017, 20:09
lol

kelt
1 april 2017, 20:44
Of nog,"oude schuren kunnen hevig branden"

bembem
1 april 2017, 21:11
ook: op een oude velo fietst men beter... :lolabove:

daiwa
1 april 2017, 23:31
ook: op een oude velo fietst men beter... :lolabove:

Ook als die oude fiets nog geen meter bolde?

Demper
2 april 2017, 16:09
belachelijke onzin

reservespeler
2 april 2017, 16:12
Frustrerend als je het mij zegt dat verschil in hoe men nogal eens aankijkt tov iemand zijn gender. Zo ziet men een oudere man bvb als sexier dan zeg maar een niet meer zo jonge vrouw die als 'wanhopig' zal worden afgeschilderd in de ogen van velen.

Best vervelend als je een ietwat oudere vrouw aan het worden bent en hier mee moet omgaan.

Wat is jullie mening hierover? Thx ^^

Meent u dat?

Guinevere
3 april 2017, 00:02
Zowel een alleenstaande oudere vrouw als man hebben iets te verbergen. Wat hebben die zitten doen sinds hun paringsdrift op gang kwam?? Niet sexy maar crazy.

reservespeler
3 april 2017, 00:39
Zowel een alleenstaande oudere vrouw als man hebben iets te verbergen. Wat hebben die zitten doen sinds hun paringsdrift op gang kwam?? Niet sexy maar crazy.

Wat is dit voor onzin?
Alsof je niet alleenstaand kan zijn na het overlijden van je partner of na een scheiding.

PORSCHE
3 april 2017, 00:43
Als je als man 20 bent is een vrouw van 30 een oude doos.
Als je echter 40 bent dan is een vrouw van 30 een jong veulen.
Dus hoe ouder je als man wordt hoe groter de visvijver wordt.
En het klopt dat een oudere man bij veel jonge vrouwen als sexy overkomt.
Mijn favoriete leeftijdscategotrie is momenteel 30-40 jaar.
En laat daar nu net de meeste wanhopige vrouwen tussen zitten.

Enkele mooie woorden en ze liggen in je bed :D