PDA

View Full Version : POLL. Stemt er nu iemand niet meer op het VB vanwege deze veroordeling?


Peace
9 november 2004, 18:08
Ik vraag mij af of dit vonnis nu echt mensen ertoe zal aanzetten om niet meer op het Vlaams Blok te stemmen omdat men het VB via een politiek proces heeft proberen monddood te maken.

Ik vraag mij ook af of nu juist deze veroordeling die in feite niet meer of minder is dan een politieke afrekening en een ernstige bedrijging voor de vrije meningsuiting is, niet juist meer mensen zal aanzetten om op het Vlaams Blok te stemmen.

Immers is dit vonnis het einde van de onschuld van België en het begin van het einde van een land dat zich ten onrechte democratie noemt.

Westland New Post
9 november 2004, 18:12
Ik vraag mij af of dit vonnis nu echt mensen ertoe zal aanzetten om niet meer op het Vlaams Blok te stemmen omdat men het VB via een politiek proces heeft proberen monddood te maken.

Ik vraag mij ook af of nu juist deze veroordeling die in feite niet meer of minder is dan een politieke afrekening en een ernstige bedrijging voor de vrije meningsuiting is, niet juist meer mensen zal aanzetten om op het Vlaams Blok te stemmen.

Immers is dit vonnis het einde van de onschuld van België en het begin van het einde van een land dat zich ten onrechte democratie noemt.

Uiteraard niet. Wat een domme vraag Peace. Dit zal integendeel voor de Vlaamse Volkspartij enkel maar méér stemmen betekenen. Ooit rekenen we wel af met deze systeemjunta zij het electoraal , zij het buitenparlementair.

Shizie
9 november 2004, 18:13
ik stemde vroeger VLD, dan NVA, nu ga ik ZEKER op het Blok stemmen..

ben zelf van vreemde origine.

Acid
9 november 2004, 18:14
Ik blijf de partij trouw!

The Paulus Experience
9 november 2004, 18:14
Ikke stemmen vroeger de Vloms blok maar nu zij razis zijn niet ne meer :p

PAJOT
9 november 2004, 18:15
ik stemde vroeger VLD, dan NVA, nu ga ik ZEKER op het Blok stemmen..

ben zelf van vreemde origine.Mooi ! Mag ik vragen uit welk land je afkomstig bent ?

Tzuvar Raemborr
9 november 2004, 18:17
Niet meer op het Blok (allez, de nieuwe versie) stemmen? Integendeel, ik ga me nu voor het eerst een partijkaart aanschaffen :D

Piano, laat de champagne maar aanrukken, ik toast graag samen met jou op de geboorte van een nieuwe grote Vlaamse Volkspartij, sterker en populairder dan ooit!

Yann
9 november 2004, 18:18
Ik vraag mij af of dit vonnis nu echt mensen ertoe zal aanzetten om niet meer op het Vlaams Blok te stemmen omdat men het VB via een politiek proces heeft proberen monddood te maken.

Ik vraag mij ook af of nu juist deze veroordeling die in feite niet meer of minder is dan een politieke afrekening en een ernstige bedrijging voor de vrije meningsuiting is, niet juist meer mensen zal aanzetten om op het Vlaams Blok te stemmen.

Immers is dit vonnis het einde van de onschuld van België en het begin van het einde van een land dat zich ten onrechte democratie noemt.
Niemand interesseert zich nu nog in de mening van een racist. Officieel ben je nu een "piece of shit". :wink:

ingenious
9 november 2004, 18:21
amaai peace, zo helemaal alleen een poll gemaakt, en er maar 3 threads voor moeten openen! :)

Knuppel
9 november 2004, 18:21
Niemand interesseert zich nu nog in de mening van een racist. Officieel ben je nu een "piece of shit". :wink:
D�*t, Yanneke, zal pas blijken bij de volgende verkiezingen...

Peace
9 november 2004, 18:22
Niemand interesseert zich nu nog in de mening van een racist. Officieel ben je nu een "piece of shit". :wink:
U vergist u. Ik ben geen VB'er meer maar ben nu een VB'er. ;-)

The Paulus Experience
9 november 2004, 18:23
Ik mis de optie 'mij eer heet trouw'

Koenraad Maesschalck
9 november 2004, 18:23
:rofl:

Ik denk, aan de reacties uit mijn omgeving en op het werk te horen, dat het Belgisch regime en de linkiewinkies zich hier ferm in de eigen voet gaan schieten!

Wat een heugelijke dag!

Piet Hein
9 november 2004, 18:24
ik blijf toch liever bij mijn partij

Vlaanderen Boven
9 november 2004, 18:24
D�*t, Yanneke, zal pas blijken bij de volgende verkiezingen...
Ik tril in m'n boots.

Sam
9 november 2004, 18:39
ik stemde vroeger VLD, dan NVA, nu ga ik ZEKER op het Blok stemmen..

ben zelf van vreemde origine.
Prachtig,

Het feit dat U aantoont dat je voor Vlaanderen kiest stemt me héél gelukkig.
Hierbij kunnen we ook concluderen dat je je volledig volgens de westerse (lees: Vlaamse) normen gedraagt,

Het nieuwe VB kan zéér goed mensen gebruiken van vreemde origini op voorwaarde dat deze zich volledig hebben geïntegreerd. Dat zou ook een mooie stap vooruit zijn.

Maar geef toe, de linksen mogen er trots op zijn, "slecht" 5 wetswijzigingen en 1 grondwetswijziging waren maar nodig.

Peace
9 november 2004, 18:41
Ik mis de optie 'mij eer heet trouw'
Er is niets mis mee om als Vlaming trouw te zijn aan het Vlaamse volk.

Trouw zijn aan het Vlaamse volk betekend nu meer dan ooit Vlaams Blok kiezen.

Sam
9 november 2004, 18:42
U vergist u. Ik ben geen VB'er meer maar ben nu een VB'er. ;-)
Hahahahaa echt een te goei addertje,
ik ben lid van het VB, en verwacht mijn VB-lidkaart spoedig.

Peace
9 november 2004, 18:58
Hahahahaa echt een te goei addertje,
ik ben lid van het VB, en verwacht mijn VB-lidkaart spoedig.
Wat mij betreft hoeven ze hun stickers, emblemen e.d. zelfs niet weg te gooien. Ze kunnen dit spul rustig tot het laatste stuk uit blijven delen. VB blijft VB ook al proberen conspiratieve rechters dit te veranderen.

Herr Flick
9 november 2004, 19:05
:rofl:

Ik denk, aan de reacties uit mijn omgeving en op het werk te horen, dat het Belgisch regime en de linkiewinkies zich hier ferm in de eigen voet gaan schieten!

Wat een heugelijke dag!
Ik denk het ook, ... het is de meest idioote zet die ze ooit hadden kunnen doen, ...

Truder
9 november 2004, 19:10
Ik denk het ook, ... het is de meest idioote zet die ze ooit hadden kunnen doen, ...
Hehehe, goed hé. :thumbsup: Volgende keer het Vlaams B**** minstens 1.200.000 stemmen.

:rofl: :rofl: :rofl:

bartje
9 november 2004, 19:10
Ik stem nooit of te nooit op het Vlaams Blok; gisteren niet, nu niet, morgen niet, nooit niet! En ik ben zeker en vast geen linkse zu, wel integendeel; maar er zijn standpunten van de partij waar ik me onmogelijk mee kan verzoenen.
Het cordon sanitaire daar ben ik wel tegen maar dat wil niet zeggen dat m'n het Blok moet meenemen in het bestuur hé; maar praten ermee ben ik wel voorstander van.

Timor
9 november 2004, 19:17
Ik ben na deze veroordeling absoluut gesterkt om volgende keer weer VB (of andere naam) te stemmen, ik vind dergelijke gedachtenpolitie verachtelijk en zal dan ook niet nalaten weer hetzelfde te stemmen. Ik heb altijd gezegd dat vanaf er een onafhankelijk Vlaanderen en een strenger migrantenbeleid komt, ik zou overwegen om op een andere partij (of zelfs helemaal niet meer) te stemmen, maar zolang er dergelijke praktijken kunnen plaatsvinden in dit apenland is dat absoluut niet het geval.

Timor
9 november 2004, 19:17
O ja, en ik blijf uiteraard ook lid...dat spreekt vanzelf.

Praetorian
9 november 2004, 19:18
Ik heb nooit op het Blok gestemd en ik zal nooit op deze partij stemmen.

ancapa
9 november 2004, 19:19
Vlaams Blok... Vlaams Belang... Vlaamse Liga... om het even hoe de nieuwe partij heet !!!!!!!!!

Dewinter... Vanhecke... laat niemand vallen !!

Truder
9 november 2004, 19:20
Ik stem nooit of te nooit op het Vlaams Blok; gisteren niet, nu niet, morgen niet, nooit niet! En ik ben zeker en vast geen linkse zu, wel integendeel; maar er zijn standpunten van de partij waar ik me onmogelijk mee kan verzoenen.
Het cordon sanitaire daar ben ik wel tegen maar dat wil niet zeggen dat m'n het Blok moet meenemen in het bestuur hé; maar praten ermee ben ik wel voorstander van.
Vwalla, goede stap in de juiste richting.
Niet iedereen zal in het VB het grootste deel van zijn standpunten terugvinden, maar dat wil niet zeggen dat je er niet met moet praten hé. Tenslotte heeft de VLD nog steeds meer raakvlakken met het VB dan met de sossen. Het is overigens de linkse koers die verschillende VLD'ers heeft doen afhaken. En die linkse koers zorgt ook voor de verdeeldheid binnen het blauwe fabriekje. ;)

Raf
9 november 2004, 19:21
Ik heb nooit VB gestemd en doe dat nu ook niet.

Zijne Heerlijkheid
9 november 2004, 19:25
Zo'n hoop kabaal alweer voor iets wat al lang een feit was, namelijk dat het Blok veroordeeld wordt voor racisme. Cassatie heeft gewoon bevestigd dat er geen procedurefouten gemaakt zijn en dat het arrest van het beroep dus niet verworpen wordt.

In mijn ogen had het Blok nooit aangeklaagd mogen worden. Zoiets werkt averechts, de voorbije verkiezingen toonden dat reeds aan.

Zijne Heerlijkheid
9 november 2004, 19:28
En uiteraard stemde ik nog nooit Blok en ben ik niet van plan daar de eerste 400 jaar iets aan te veranderen.

lustige lezer
9 november 2004, 19:30
Ik hoor de linkiwinkis maar juichen, ik vraag me af waarom. Het VB blijft behouden, maar neemt gewoon een andere naam aan. Wat heeft men nu eigenlijk bereikt. Wat is de overwinning (kan iemand me dat eigenlijk eens uitleeggen, want Steavaart wou het niet zeggen). Het enige wat ze het VB aangedaan hebben is dat de naam moet veranderen en dat er wat papierwerk zal zijn.

Peace
9 november 2004, 21:41
Ik stem nooit of te nooit op het Vlaams Blok; gisteren niet, nu niet, morgen niet, nooit niet! En ik ben zeker en vast geen linkse zu, wel integendeel; maar er zijn standpunten van de partij waar ik me onmogelijk mee kan verzoenen.
Het cordon sanitaire daar ben ik wel tegen maar dat wil niet zeggen dat m'n het Blok moet meenemen in het bestuur hé; maar praten ermee ben ik wel voorstander van.
Jij wil pas op het Vlaams Blok stemmen als de een of andere moslim jouw van een hoog gebouw aan het duwen is.
Helaas voor jou zal het dan te laat zijn.

Peace
9 november 2004, 21:43
Vlaams Blok... Vlaams Belang... Vlaamse Liga... om het even hoe de nieuwe partij heet !!!!!!!!!

Dewinter... Vanhecke... laat niemand vallen !!
Mijn voorstel is "Vlaamse volkspartij" deze naam benadert het meest de ware aard van het vlaams Blok

Spolpoel
9 november 2004, 22:20
N.a.v. van dit inquisitieproces verliet ik de VLD en stemde dit jaar voor de eerste keer VB.
Als democraat kan ik niet anders dan op het nieuwe VB te stemmen.
Een stem voor de linkse gedachtedictatuur of een stem voor de Vlaamse vazalpartijen kan ik als democraat echt niet met mijn geweten verenigen.

Peace
9 november 2004, 23:02
Ik heb nooit VB gestemd en doe dat nu ook niet.Je weet niet wat je mist.

Op het Vb stemmen is minstens zo lekker als klaarkomen. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Raf
9 november 2004, 23:04
Je weet niet wat je mist.

Op het Vb stemmen is minstens zo lekker als klaarkomen. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Je had het eerder al over je bizarre seksleven (barebacken en zo); ik hoef geen details, dank je wel.

Peace
9 november 2004, 23:05
N.a.v. van dit inquisitieproces verliet ik de VLD en stemde dit jaar voor de eerste keer VB.
Als democraat kan ik niet anders dan op het nieuwe VB te stemmen.
Een stem voor de linkse gedachtedictatuur of een stem voor de Vlaamse vazalpartijen kan ik als democraat echt niet met mijn geweten verenigen.
Ik stem eveneens Vlaams Blok om geheel andere redenen maar hetgeen jij daar beschrijft, heeft mijn overtuiging voor het Vlaams Blok enorm versterkt.

Ik denk dat deze nieuwe slag tegen de democratie en de vrije meningsuiting weer vele nieuwe mensen naar het nieuwe Vlaams Blok zullen drijven.

Peace
9 november 2004, 23:06
Je had het eerder al over je bizarre seksleven (barebacken en zo); ik hoef geen details, dank je wel.
Barebacken is meer aan jou besteed of niet soms mijn beste flikkerlampje.

Musketo
9 november 2004, 23:14
Barebacken is meer aan jou besteed of niet soms mijn beste flikkerlampje.Volgens mij hou jij van deze vulgaire praat. Het windt je op om telkens weer opnieuw en opnieuw met Raf het hierover te hebben, is het niet, jij ranzige lichtekooi. Je bent brutaal, en jongensachtig, oh wat ben je jongensachtig, en die kont van je, zo brutaal. Jij moet gestraft worden, ja dat moet wel. Je moet bloeden, dat is lekker jaaaaaah...

Lees anders eens 'De taal der liefde' en ' Lieve jongens ' van Gerard Reve, misschien kan dat je eeuwige honger naar mannenliefde stillen...


Hoe dan ook..

Ik ben bereid om binnen 4 jaar op het Blok te stemmen indien ze dat Morrel wijf dumpen, wat een leeghoofd.

maddox
9 november 2004, 23:18
De volgende keer stem ik zeker op het VB of opvolger.
Maar vanaf ze aan de vetpotten zitten ga ik de volgende underdog steunen.

Oftewel, die poll is weer niet iets waar ik kan antwoorden

Shizie
9 november 2004, 23:19
Prachtig,

Het feit dat U aantoont dat je voor Vlaanderen kiest stemt me héél gelukkig.
Hierbij kunnen we ook concluderen dat je je volledig volgens de westerse (lees: Vlaamse) normen gedraagt,

Het nieuwe VB kan zéér goed mensen gebruiken van vreemde origini op voorwaarde dat deze zich volledig hebben geïntegreerd. Dat zou ook een mooie stap vooruit zijn.

Maar geef toe, de linksen mogen er trots op zijn, "slecht" 5 wetswijzigingen en 1 grondwetswijziging waren maar nodig.
Dank je, ik vind dat ik al vrij goed geintegreerd ben ( sorry als het onbescheiden klikt). Ik heb vast werk, heb nooit gedopt etc heb bijna geen russische vrienden etc..

Ik vind gewoon dat jullie land van jullie "ontnomen wordt", wel zonder geweld voorlopig, thanks god. Door corrupte, incompetente politici aan de macht, die ons het recht niet willen geven om daar iets tegen te zeggen door. Door moslims die schaamteloos gebruik maken van SZ etc en kweken sneller dan Belgen. Als ik op straat een zwangere vrouw zie heeft die zeer vaak een hoofddoek of is een afrikaanse.
Dit is een beetje triest.
Vandaag heb ik naar de begraffenis van Van Gogh gekeken, ik zag die intelligente gezichten van de aanwezige mensen daar en dacht : die mensen verdienen het niet om hun land zo te verliezen..

En waarom ik nog op het Blok ga stemmen is omdat ik tegen alle vormen van profiteren ben. Ik profiteer van niemand, maar wil ook niet geprofiteert worden door iemand anders en dat is wat de Walen in dit land doen, ze zuigen Vlaanderen leeg, niet enkel door rechstreekse geldtransfers maar ook bv door domme politieke uitspraken door bepaalde ministers die ons jobs kosten etc etc etc etc..

ingenious
9 november 2004, 23:20
Je had het eerder al over je bizarre seksleven (barebacken en zo); ik hoef geen details, dank je wel.

om nog maar te zwijgen van het feit dat hij in zijn blootje over de grote markt van leuven loopt! echt een decadent creatuur!
:-)

Shizie
9 november 2004, 23:21

willem1940NLD
10 november 2004, 03:18
Ik kan als Nederlander uiteraard niet op VB stemmen dus klik ik ook geen hokje in deze poll aan.

Ik vermoed dat het VB (ongeacht onder welke naam) door de "veroordeling" extra stemmen gaat krijgen.

veerleke
10 november 2004, 05:13
Ik ben na deze veroordeling absoluut gesterkt om volgende keer weer VB (of andere naam) te stemmen, ik vind dergelijke gedachtenpolitie verachtelijk en zal dan ook niet nalaten weer hetzelfde te stemmen. Ik heb altijd gezegd dat vanaf er een onafhankelijk Vlaanderen en een strenger migrantenbeleid komt, ik zou overwegen om op een andere partij (of zelfs helemaal niet meer) te stemmen, maar zolang er dergelijke praktijken kunnen plaatsvinden in dit apenland is dat absoluut niet het geval.Alsof onder het VB of hoe ze zich nu ook gaan noemen de vrije meningsuiting zal gerespecteerd worden!!! Het kan niet dat een partij onder het mom van vrije meningsuiting angst en onverdraagzaamheid zaait

veerleke
10 november 2004, 05:24
De volgende keer stem ik zeker op het VB of opvolger.
Maar vanaf ze aan de vetpotten zitten ga ik de volgende underdog steunen.

Oftewel, die poll is weer niet iets waar ik kan antwoordenEr zullen er wel meer denken zoals jij, en de meesten zullen daar dik spijt van krijgen als ze merken wat die idioten in 4 jaar kapot kunnen krijgen.
Ik vrees dat de ze eerst aan de macht zullen moeten komen voordat mensen zullen inzien hoe slecht het VB voor Vlaanderen is...

Rr00ttt
10 november 2004, 06:39
Alsof onder het VB of hoe ze zich nu ook gaan noemen de vrije meningsuiting zal gerespecteerd worden!!! Het kan niet dat een partij onder het mom van vrije meningsuiting angst en onverdraagzaamheid zaait
Angst en onverdraagzaamheid zaaien doen de moslims zelf wel, daar hebben ze het VB niet voor nodig.

Alleen is het VB blijkbaar de enige partij dat er iets aan wil doen. De anderen hebben al 15 jaar tijd gehad en niks gedaan. Snel-belgwet, regularisatie en migrantenstemrecht hebben we gekregen. Wat is er gebeurd voor de gewone vlaming? Die is nu veroordeeld als 'racist'.

Herr Flick
10 november 2004, 07:36
Er zullen er wel meer denken zoals jij, en de meesten zullen daar dik spijt van krijgen als ze merken wat die idioten in 4 jaar kapot kunnen krijgen.
Ik vrees dat de ze eerst aan de macht zullen moeten komen voordat mensen zullen inzien hoe slecht het VB voor Vlaanderen is...

De huidige idiooten doen het toch zo geweldig goed niet waar, ...

Herr Flick
10 november 2004, 07:39
En uiteraard stemde ik nog nooit Blok en ben ik niet van plan daar de eerste 400 jaar iets aan te veranderen.

Ik wens u een bijzonder lang leven, ... (ah ja wie weet ben je binnen 400 jaar toch overtuigd. )
;-)

jef
10 november 2004, 08:26
Alsof onder het VB of hoe ze zich nu ook gaan noemen de vrije meningsuiting zal gerespecteerd worden!!! Het kan niet dat een partij onder het mom van vrije meningsuiting angst en onverdraagzaamheid zaaitWat is verdraagzaamheid? kunnen verdragen dat al meerdere mensen van mijn familie en kennissen overvallen zijn, beroofd zijn of gehomejackt door ingevoerd crapuul, dan ben ik onverdraagzaam.

lenca
10 november 2004, 09:07
ik stemde vroeger VLD, dan NVA, nu ga ik ZEKER op het Blok stemmen..

ben zelf van vreemde origine.
Awel dat hoor ik graag. Want het zijn niet de mensen van vreemde orgine die niet welkom zijn. Criminelen, terroristen,........die moeten enkel terug naar land van herkomst.(En daar bedoel ik niet alleen moslims mee.) Vrijheid van meningsuiting heeft met deze veroordeling een zware klap gekregen.

willem1940NLD
10 november 2004, 15:38
Ik heb toen ik tot voor enige jaren nog werkte, op het bedrijf voldoende Belgische collega's gehad; beslist geen fanaten of rassenhaters maar verscheidenen staken hun sympathie voor het Blok ook niet onder stoelen of banken.

Dat Belgen gemiddeld xenofoob zouden zijn geloof ik net zo min als van Nederlanders en ook in mijn eigen omgeving heb ik tamelijk veel contact met BESCHAAFDE exoten van allerlei herkomst en ik koop al sinds de 60-er jaren, eerst in de randstad maar ook in mijn nieuwe provincie sinds 1980, graag in buitenlandse winkeltjes.

Maar ik denk dat het Nederlandse nieuws over omsingeld geboefte in Den Haag en reeds 3 politie-mensen zwaargewond, terwijl ook wel in België doordringt.

In de politiek hier waagt geen enkele partij het om moedwillig nog weg te kijken van onraad/onheil; er wordt toegegeven dat men van de aanwezigheid en gangen van ca. 150 notoire terroristen op de hoogte is en maatregelen worden eindelijk gestart.

Dit is erg voor iedereen maar het tuig moet geëlimineerd worden; de maat is vol en de tijd is om.

1handclapping
10 november 2004, 15:45
Ĉriminelen en terroristen moeten naar hun eigen land : er zijn immers geen criminele
Vlamingen. Wij kunnen gerust ons gevangeniswezen afschaffen vanaf het moment dat we eindelijk deze waarheid onder ogen zien en alle criminelen over de grens zetten,
met inbegrip van hen die de snelheidslimieten niet respecteren, door het rood licht rijden, zwart rijden op het openbaar vervoer e.d.

Als overgangsmaatregel verdient het Californisch systeem 3x & youre out misschien aanbeveling (of bewijs van goed gedrag en zeden met punten).

Tzuvar Raemborr
10 november 2004, 16:14
Ĉriminelen en terroristen moeten naar hun eigen land : er zijn immers geen criminele
Vlamingen. Wij kunnen gerust ons gevangeniswezen afschaffen vanaf het moment dat we eindelijk deze waarheid onder ogen zien en alle criminelen over de grens zetten,
met inbegrip van hen die de snelheidslimieten niet respecteren, door het rood licht rijden, zwart rijden op het openbaar vervoer e.d.
Merk op dat 1handclapping wijselijk besloten heeft het niet over terroristische Vlamingen te hebben.

Voor de rest is hij natuurlijk lekker karikaturaal bezig. Neen, niemand gelooft dat er geen Vlaamse criminelen zijn. Maar wil het feit dat we zelf niet zonder zonde zijn dan zeggen dat we maar moeten opdraaien voor alle criminele elementen van andere landen ook?

Joris_Meys
10 november 2004, 16:26
Je weet niet wat je mist.

Op het Vb stemmen is minstens zo lekker als klaarkomen. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Dat verklaart dan meteen waar uw frustratie juist vandaan komt

:rofl:

Joris_Meys
10 november 2004, 16:28
Wat is verdraagzaamheid? kunnen verdragen dat al meerdere mensen van mijn familie en kennissen overvallen zijn, beroofd zijn of gehomejackt door ingevoerd crapuul, dan ben ik onverdraagzaam.Tja, ik woon op't Kiel en heb eigenlijk meer last van de Beerput-supporters, en die kan je niet echt ingevoerd noemen. zelfs niet links. crapuul daarentegen...

Everytime
10 november 2004, 16:30
Ik vraag mij af of dit vonnis nu echt mensen ertoe zal aanzetten om niet meer op het Vlaams Blok te stemmen omdat men het VB via een politiek proces heeft proberen monddood te maken.

Ik vraag mij ook af of nu juist deze veroordeling die in feite niet meer of minder is dan een politieke afrekening en een ernstige bedrijging voor de vrije meningsuiting is, niet juist meer mensen zal aanzetten om op het Vlaams Blok te stemmen.

Immers is dit vonnis het einde van de onschuld van België en het begin van het einde van een land dat zich ten onrechte democratie noemt.
Nooit zal ik voor het Blok stemmen.

MT
10 november 2004, 16:34
ik stemde vroeger VLD, dan NVA, nu ga ik ZEKER op het Blok stemmen..

ben zelf van vreemde origine.
En meer en meer nieuwe belgen (Vlamingen) zullen Vlaams Belang stemmen.
Vele mensen van vreemde origine zoals ikzelf die zich wel assimileren beginnen het kotsbeu te worden dat een deel het verbrodt voor hen.

De Garde
10 november 2004, 16:38
Al sinds 1991 stemmer (was eerste keer) en ik blijf stemmen, wat ook de naam is. De essentie moet blijven.

MT
10 november 2004, 16:47
Je had het eerder al over je bizarre seksleven (barebacken en zo); ik hoef geen details, dank je wel.http://www.polinco.net/forum/images/smilies/1/weirdo.gif (http://www.polinco.net/forum/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=52#)

MT
10 november 2004, 16:53
Er zullen er wel meer denken zoals jij, en de meesten zullen daar dik spijt van krijgen als ze merken wat die idioten in 4 jaar kapot kunnen krijgen.
Ik vrees dat de ze eerst aan de macht zullen moeten komen voordat mensen zullen inzien hoe slecht het VB voor Vlaanderen is...
En u weet dat? Omdat.....:roll:

AVV
10 november 2004, 16:57
Er is niets mis mee om als Vlaming trouw te zijn aan het Vlaamse volk.

Trouw zijn aan het Vlaamse volk betekend nu meer dan ooit Vlaams Blok kiezen.

Juist peace, beter dan dat kan je niet stellen

MT
10 november 2004, 17:00
Alsof onder het VB of hoe ze zich nu ook gaan noemen de vrije meningsuiting zal gerespecteerd worden!!! Het kan niet dat een partij onder het mom van vrije meningsuiting angst en onverdraagzaamheid zaait
Feiten publiceren is volgens u angst zaaien? Dan verkies ik de waarheid boven het vervalsen van criminaliteitcijfers.
Onverdraagzaamheid zaaien? De mensen hebben daar het Vlaams Blok niet voor nodig, of vind u het normaal dat mensen weggepest, overvallen, uitgejouwd, verkracht, enz,enz,... worden.

ancapa
10 november 2004, 17:01
belgië is het land van de underdogs, de geviseerden, de extremisten, de daklozen, de werklozen, de hulpbehoevenden, de sociaal zwakkeren... zoveel te bieden :oops:

zelfs in staat de grootste politieke partij van het land laten veroordelen :vlaander:

veerleke
10 november 2004, 17:13
De huidige idiooten doen het toch zo geweldig goed niet waar, ...Ze doen het misschien niet altijd perfect, dat is ook niet mogelijk. Het aards paradijs is niet des mensens. Maar de financiele, sociale enz; chaos die blok- mensen zouden veroorzaken... En dat onder het mom van het beschermen van "onze" belangen...

veerleke
10 november 2004, 17:21
Feiten publiceren is volgens u angst zaaien? Dan verkies ik de waarheid boven het vervalsen van criminaliteitcijfers.
Onverdraagzaamheid zaaien? De mensen hebben daar het Vlaams Blok niet voor nodig, of vind u het normaal dat mensen weggepest, overvallen, uitgejouwd, verkracht, enz,enz,... worden. En dat zou verbeteren als het blok aan de macht komt? Ik heb ook al wat ervaring op de gebieden die u opsomt, allemaal door Vlamingen.. waarvan een aantal Blokkers

Koenraad Maesschalck
10 november 2004, 17:25
Ze doen het misschien niet altijd perfect, dat is ook niet mogelijk. Het aards paradijs is niet des mensens. Maar de financiele, sociale enz; chaos die blok- mensen zouden veroorzaken... En dat onder het mom van het beschermen van "onze" belangen...
Ik kan best begrijpen dat dan uw belangen wel eens inderdaad beschadigd zouden kunnen worden ja, voor zover nestbevuil(st)ers eigen belangen hebben natuurlijk.

Peace
10 november 2004, 17:57
ik blijf toch liever bij mijn partij
Uiteraard hebt u het recht bij uw partij te blijven. Toch een vraagje. Vind u niet dat de NV-A net doet of er geen vreemdelingenprobleem bestaat?

U wilt opkomen voor een onafhankelijk Vlaanderen maar u en vooral uw partij willen blind blijven voor het feit dat wij gekoloniseerd worden door vreemde volkeren.
Uw partij blijft er ook blind voor dat moslims het westen en ook ons land aan het veranderen zijn in een midden-oosten oorlogsgebied.

Het vlaams blok daarentegen vertegenwoordigdt niet enkel een onafhankelijk Vlaanderen, maar ook een leefbaar en welvarend Vlaanderen.
Denkt u daar maar eens over na en laat u niet langer indoctrineren als zou het VB niet goed voor Vlaanderen zijn.

ancapa
10 november 2004, 21:46
Bart Dewever heeft het gesnapt en hij gaat samen met Filip een paar Duvels drinken... :drinking: als daar maar iets moois uit bloeit... :hug:

Bart Simpson was ook al zeer geinteresseerd in het nieuwe programma van het democratische Vlaams Belang...
:clapping:
Van Deurzen zag er maar zuur uit... nog last van zijn maag uit het Duel met zijn twee magere vriendjes :hondogen:

Doorslag
11 november 2004, 00:37
:lol: Grappigste poll die ik hier al gezien heb.

Pat
11 november 2004, 00:45
Deze poll bewijst enkel de verhouding blokkers / Niet-blokkers op dit forum

Tzuvar Raemborr
11 november 2004, 00:52
Deze poll bewijst enkel de verhouding blokkers / Niet-blokkers op dit forum
Deze poll "bewijst" niets, maar geeft wel enkele indicaties.

Vooropgesteld dat niemand vals heeft gespeeld (met of zonder dubbelnicks) :

1) Dat het aantal ongeïnteresseerde foert- en gewoonte- stemmers van het Blok relatief zeer laag ligt. Je moet immers behoorlijk politiek gemotiveerd zijn om hier lang rond te blijven hangen.

2) Dat de bezegeling van het arrest wel degelijk reacties losmaakte en een politieke aardverschuiving in het voordeel van het Blok betekent. De mensen op dit forum behoren tot de meest vastberaden, partijtrouwe kiezers van allemaal (zie motivatie onder 1). Om die al te bewegen van partij te veranderen is er een serieuze duw nodig.

straddle
11 november 2004, 01:29
Ik heb, na lang verblijf buitenland en terugkomst in 2001, op het VB gestemd en zal dat nu zeker, méér dan ooit, opnieuw doen. Iets wat ik zelf 5 jaar geleden voor onmogelijk hield... (dus al die zeggen dat ze het nooit zullen doen...zeg nooit "nooit")

Redenen:

* ik hou van taboebrekers en mensen die zeggen wat ze werkelijk denken;
* ik heb de grootste hekel aan schijnheiligheid en zakkenvullerij van de traditionele partijen en hun karakterloze politici;
* strategische stem: dwing de conventionele partijen tot gedragswijziging via electorale afstraffingen;
* realisme en duidelijke standpunten ipv korte termijn electoraal gewin en populisme;
* opheffen geldstroom naar wallonië;
* "onze" eigenheid binnen een snel wijzigend mondiaal kader ;
* aandacht voor authenticiteit en waarden;
* ...

Zoals Maddox hoger al aangaf: de dag dat het VB zich ook schuldig maakt aan huichelarij en vetpotlikkerij, dan wijzig ik onmiddellijk mijn stemgedrag.

Tzuvar Raemborr
11 november 2004, 01:44
Bart Dewever heeft het gesnapt en hij gaat samen met Filip een paar Duvels drinken... :drinking: als daar maar iets moois uit bloeit...Mocht het eens waar zijn :) Ik ben heel dat NVA-Blok geruzie zo beu...

bartje
11 november 2004, 16:22
Ik blijf er bij ik stem NOOIT maar dan ook NOOIT of te NOOIT op het Vlaams Blok of op de nieuwe naam van de partij. En als ik zeg NOOIT dan is het ook NOOIT!!! Daar durf ik héél wat op verwedden, héél veel zelfs!!!
Nu niet, gisteren niet, vandaag niet,morgenniet, nooit of te nooit! Jamais, never!!

Trouwens wat die poll betreft; volgende keermisschien ook aanduiden wie er voor wat gestemd heeft; dat lijkt me wel interessant; er is daar een optie voor hé.

Jan van den Berghe
11 november 2004, 16:27
En dat zou verbeteren als het blok aan de macht komt? Ik heb ook al wat ervaring op de gebieden die u opsomt, allemaal door Vlamingen.. waarvan een aantal Blokkers
En? Laten we de boel dan maar verder verrotten?

Het Skill Effect
11 november 2004, 16:31
En? Laten we de boel dan maar verder verrotten?
Laat het blok inderdaad maar verrotten!

Jan van den Berghe
11 november 2004, 16:47
Laat het blok inderdaad maar verrotten!
Sterk inhoudelijk, man! Gefeliciteerd.

Misschien even antwoorden op wat ik in een andere draad op uw stelling heb geschreven.

carlos
11 november 2004, 16:53
Verbluffend hoe deze blokkersforum reageert ! Zij zijn fier racist te zijn ! Welke dwaasheden zullen wij nog moeten verdragen ! Dit forum is totaal onderworpen aan het Vlaams B ... en zijn aanhangers. Dat moet veranderen !

carlos
11 november 2004, 16:54
En toch krijgen-wij ze wel de .... MOFFEN van het Vlaams B .... !

LEVE BELGIE !

Jan van den Berghe
11 november 2004, 16:55
Verbluffend hoe deze blokkersforum reageert ! Zij zijn fier racist te zijn ! Welke dwaasheden zullen wij nog moeten verdragen ! Dit forum is totaal onderworpen aan het Vlaams B ... en zijn aanhangers. Dat moet veranderen !
Aha, Carlos komt ook weer eens braken.

Fier "racist" te zijn? "Racist" volgens de definitie van Grootinquisiteur Leman van de Belgische Gedachtepolitie... en die omschrijving dat iedereen die nog maar enigszins kritiek uit op de multicul en dat volgens de rechter een beetje teveel doet, onmiddellijk een racist is. Had Van Gogh in Vlaanderen gewoond, dan was hij ook veroordeeld. Wat die man allemaal geschreven en gezegd heeft over de moslims... Bij herhaling.

Het Skill Effect
11 november 2004, 17:19
Sterk inhoudelijk, man! Gefeliciteerd.

Misschien even antwoorden op wat ik in een andere draad op uw stelling heb geschreven.
Zijt ge me met uw antwoord in verschillende draads aant stalken?

Jan van den Berghe
11 november 2004, 18:56
Zijt ge me met uw antwoord in verschillende draads aant stalken?
Verschillende? Ik plaatste het slechts hier. Voor de rest mag u altijd de moderator aanspreken mocht u zich "gestalkt" voelen.

ancapa
11 november 2004, 19:57
Ik blijf er bij ik stem NOOIT maar dan ook NOOIT of te NOOIT op het Vlaams Blok of op de nieuwe naam van de partij. En als ik zeg NOOIT dan is het ook NOOIT!!! Daar durf ik héél wat op verwedden, héél veel zelfs!!!
Nu niet, gisteren niet, vandaag niet,morgenniet, nooit of te nooit! Jamais, never!!

Trouwens wat die poll betreft; volgende keermisschien ook aanduiden wie er voor wat gestemd heeft; dat lijkt me wel interessant; er is daar een optie voor hé.
echt zeker :? :roll: ... en als jullie mogen trouwen van het Vlaams ... ? 8O

ancapa
11 november 2004, 20:00
En toch krijgen-wij ze wel de .... MOFFEN van het Vlaams B .... !

LEVE BELGIE !
Wie so ? Bitte ? :stalin:

in het rusthuis zitten die moffen allemaal ...


Pas maar op of ik :2gunfire: uit mijn sloffen :lol: :lol:

Eugene
11 november 2004, 20:20
Ik blijf blanco stemmen maar ik weet zeker dat het nieuwe VB zeker een pak zetels méér zal halen dan nu.

carlos
11 november 2004, 20:39
En toch, wat ze ook doen, krijgen Wij ze wel die MOFFEN van het Vlaams Bl...

Jan van den Berghe
11 november 2004, 21:31
En toch, wat ze ook doen, krijgen Wij ze wel die MOFFEN van het Vlaams Bl...
Ja, Carlos, jij hebt blijkbaar verkeerde dingen gegeten. Jij blijft maar braken. Misschien eens naar een dokter gaan, wat kan helpen. Je weet nooit...

HawThorn
11 november 2004, 21:37
En toch, wat ze ook doen, krijgen Wij ze wel die MOFFEN van het Vlaams Bl...

En wie doet er aan racisme ?? :lol: :lol:

Bert Bubber
11 november 2004, 23:11
En toch, wat ze ook doen, krijgen Wij ze wel die MOFFEN van het Vlaams Bl...

Karelke denkt dat ie Methusalem is, en 900jaar wordt.(dus nog zo'n 800 te gaan)

MT
12 november 2004, 02:04
En dat zou verbeteren als het blok aan de macht komt? Ik heb ook al wat ervaring op de gebieden die u opsomt, allemaal door Vlamingen.. waarvan een aantal Blokkers
Ach zo, de overvaller of verkrachter zij het u na zijn daad?

Heel geloofwaardig. :roll:

Bobke
12 november 2004, 02:28
Ik mis de optie: “ik heb reeds VB gestemd maar stem voortaan BUB” :lol:

carlos
12 november 2004, 08:21
En toch krijgen wij ze wel ... de MOFFEN van het VB !

Jan van den Berghe
12 november 2004, 09:14
Ik mis de optie: “ik heb reeds VB gestemd maar stem voortaan BUB” :lol:
Juist. De Bubbelclub zal bij de komende verkiezingen ongetwijfeld met 1000% vooruit gaan. En Hans I de Grote zal niet weg te slaan zijn op de buis...

carlos
12 november 2004, 09:17
Jan Van den Berghe, U bent een dikke kop ! Maar vergeet het niet : TOCH KRIJGEN WIJ ZE WEL DE MOFFEN VAN HET VLAAMS B ...... !

X_MAN
12 november 2004, 10:21
Proficiat Carlos. Uw onverdraagzame wartaal en niet aflatende poging tot intimidatie heeft me nog meer overtuigd om de volgende keer voor het VB te stemmen ! Goe bezig ;-)

carlos
12 november 2004, 11:23
Dat was U al maanden van plan ! Mij hiervan de verantwoordelijkheid doen dragen is nogmaals een van die maeuvers van VlaamsB.... ers ! Doe maar,U kiest de slechte kant !
Wij krijgen ze wel de ... MOFFEN van het V ... B ... ( afkorting van vuil bak ) !

MaaslandLuc
12 november 2004, 11:36
Dat was U al maanden van plan ! Mij hiervan de verantwoordelijkheid doen dragen is nogmaals een van die maeuvers van VlaamsB.... ers ! Doe maar,U kiest de slechte kant !
Wij krijgen ze wel de ... MOFFEN van het V ... B ... ( afkorting van vuil bak ) !Dan zou het DE V ... B ... zijn.
Seniele gek.

carlos
12 november 2004, 11:56
Bravo, schelden en liegen, de leuze van ieder V ... B .... er !

Het Skill Effect
12 november 2004, 11:57
maar ze durven niet volwaardig battlen! :rofl:

carlos
12 november 2004, 12:01
Laat ze maar doen en komen ! Bij een volwaardig referendum, zijn zij DOOD !

Tegendradigaard
12 november 2004, 12:13
Ik heb altijg gezegd dat ik zeker zou stemmen op een partij die vervolgd werd door het regime. Door het vonnis van Gent heb ik voor het eerst Vlaams Blok gestemd.
Door de bevestiging van castratie zal ik vanaf nu stemmen op de opvolger van die partij aangezien deze partij een slachtoffer van het regime is.

Dat deze partij toevallig het Belgie weg ermee als voornaamste programmapunt heeft kan men voor mijn Vlaamse overtuiging een geweldige meevaller noemen.
Stel je even voor dat men eerst de partij van jahjah had verboden of zo.. dan had ik op die mannen gestemd...

Pelgrim
12 november 2004, 14:25
Nooit Blok gestemd en zal dat ook nooit doen al worden ze honderd keer veroordeeld.

Maar ik heb toch mijn bedenkingen bij dit alles: om te beginnen verbiedt je gewoon geen partijen in een democratie en daarnaast is dit een tactische blunder van jewelste vanwege de 'democraten', de enige winnaar is het Blok zelf.

carlos
12 november 2004, 16:28
Tiens, het Vlaams B ... werd gecastreerd !!! Dat zegt U zelf !
Volgens mij, niet genoeg !

Distel
12 november 2004, 16:56
Tiens, het Vlaams B ... werd gecastreerd !!! Dat zegt U zelf !
Volgens mij, niet genoeg !
Dan zal TD dat ongetwijfeld wat vaker willen zeggen, als hij u daarmee kan plezieren. ;)

doornroosje
12 november 2004, 17:06
Tiens, het Vlaams B ... werd gecastreerd !!! Dat zegt U zelf !
Volgens mij, niet genoeg !
niet overdrijven he!
ga wat uitwaaien op den dijk of ga is wandelen in de buurt van het hazegras mss raakt ge daar uw frustraties kwijt.
ik zou iets krijgen van al die frustro's hier!

Jean-Pierre
12 november 2004, 17:07
Tiens, het Vlaams B ... werd gecastreerd !!! Dat zegt U zelf !
Volgens mij, niet genoeg !Zeg Carlos, leg dat eens uit. Hoe kunt ge niet genoeg gecastreerd zijn? Waarschijnlijk dezelfde logische fout als bij de vorm waar men 'een beetje' zwanger is???...

ancapa
12 november 2004, 19:57
Laat ze maar doen en komen ! Bij een volwaardig referendum, zijn zij DOOD !
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

ancapa
12 november 2004, 19:59
Tiens, het Vlaams B ... werd gecastreerd !!! Dat zegt U zelf !
Volgens mij, niet genoeg !
door het hof van castratie... leer lezen wat er staat 8)

we zullen zondag onze tanden en ballen eens laten zien :-D

ancapa
12 november 2004, 20:04
Nooit Blok gestemd en zal dat ook nooit doen al worden ze honderd keer veroordeeld.

Maar ik heb toch mijn bedenkingen bij dit alles: om te beginnen verbiedt je gewoon geen partijen in een democratie en daarnaast is dit een tactische blunder van jewelste vanwege de 'democraten', de enige winnaar is het Blok zelf.
Juiste analyse pelgrim... jij snapt het tenminste !

Hoe meer je ze bestrijdt, hoe harder zij de Vlamingen overtuigen van hun gelijk en hoe meer de politieke tegenstanders ze bekampen hoe meer de Vlamingen partij kozen voor het Vlaams Blok... vanaf zondag voor het Vlaams Belang. :-D

Deze blunderende regering verdient een afstraffing met een zoveelste zwarte zondag... misschien, heel misschien gaat er dan een lichtje branden of begrijpen ze dan het signaal :x

:vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander:

ancapa
12 november 2004, 20:08
Bravo, schelden en liegen, de leuze van ieder V ... B .... er !
castreren en vuil moffen... 8O hoe lief :roll:

ancapa
12 november 2004, 20:09
Laat ze maar doen en komen ! Bij een volwaardig referendum, zijn zij DOOD !
:die18: zo zeker 8O

ancapa
12 november 2004, 20:13
Jan Van den Berghe, U bent een dikke kop ! Maar vergeet het niet : TOCH KRIJGEN WIJ ZE WEL DE MOFFEN VAN HET VLAAMS B ...... !
beter een dikke kop dan een dikke 0 zoals gij 8O

carlos
12 november 2004, 20:38
ANCAPA, KUS ZE ! DE VL ... heeft geen tanden meer !

dUSK
12 november 2004, 20:43
Het blauwe balkje is groter dan het gele. Dat was te verwachten, hé. Blijven die sossen nu nog lachen, of beginnen ze het door te krijgen? :lol:

carlos
12 november 2004, 22:47
Het Hof van Cassatie heeft het Vlams Bl ... gecastreerd ! Dat is de juiste waarheid ! Roep zoveel U wilt, het is een voldongen feit ! Misschien kunt U beroep doen op het Hof van Stasburg ! Nutteloos, het is een verloren zaak voor het Vlaams Bl ... of Vlaams Be ... !

MT
12 november 2004, 22:55
Jan Van den Berghe, U bent een dikke kop ! Maar vergeet het niet : TOCH KRIJGEN WIJ ZE WEL DE MOFFEN VAN HET VLAAMS B ...... !http://www.polinco.net/forum/images/smilies/1/weirdo.gif (http://www.polinco.net/forum/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=52#)

Barki
13 november 2004, 01:35
VB = VB+
:lol:
GERECHT - GERECHT = 0 OF 1.000.000 - 1.000.000 = 0

bij de volgende afspraak :

(VB 1.000.000) + (VB+ 200.000) = +- 1.200.000 kiezers

WEER EEN MISREKENING DOOR ONZE SLIMSTEN VAN HET LAND.:roll:

Barki

carlos
13 november 2004, 09:44
Intellectuelen ? Wie Dewinter of Vanhecke ! Laat ons lachen ... Het Vlaams B of hoe ze zich thans noemt BARST !

dUSK
13 november 2004, 12:14
Even de peilign opnieuw bekijken: 13% erbij en 3% eraf... leuk toch weer, zo een groei van 10%.

:BIG:

Nynorsk
13 november 2004, 13:13
Deze poll "bewijst" niets, maar geeft wel enkele indicaties.

Vooropgesteld dat niemand vals heeft gespeeld (met of zonder dubbelnicks) :

1) Dat het aantal ongeïnteresseerde foert- en gewoonte- stemmers van het Blok relatief zeer laag ligt. Je moet immers behoorlijk politiek gemotiveerd zijn om hier lang rond te blijven hangen.

2) Dat de bezegeling van het arrest wel degelijk reacties losmaakte en een politieke aardverschuiving in het voordeel van het Blok betekent. De mensen op dit forum behoren tot de meest vastberaden, partijtrouwe kiezers van allemaal (zie motivatie onder 1). Om die al te bewegen van partij te veranderen is er een serieuze duw nodig.
Er klopt iets niet aan die redenering van je.
1) Hoeveel VB-stemmers lopen hier rond? En hoeveel zijn er? Het is theoretisch mogelijk dat de VB-stemmers die hier rondhangen die énige VB-stemmers zijn die niet enkel op VB stemmen als foert- of gewoontestem. Dan kan het zijn dat nog geen 1 procent van de VB-stemmers géén foert- of gewoontestemmers zijn.
2) Mensen die hier rondhangen zijn misschien wel politiek gemotiveerd, maar uit die poll kun je niet afleiden dat ze partijtrouw zijn.

Uit de poll kan ik maar één ding afleiden, en dat is dat heel wat van de mensen die hier rondhangen op het VB stemmen en/of zullen stemmen.
Wat jij daar bij wil verzinnen, kies je natuurlijk zelf.

Zijne Heerlijkheid
13 november 2004, 13:13
Eigenlijk verbaast het me dat er hier toch ook nog 5 mensen zijn die niet meer op het Blok gaan stemmen, terwijl ze dat vroeger wel deden.

Zijne Heerlijkheid
13 november 2004, 13:22
Er klopt iets niet aan die redenering van je.
1) Hoeveel VB-stemmers lopen hier rond? En hoeveel zijn er? Het is theoretisch mogelijk dat de VB-stemmers die hier rondhangen die énige VB-stemmers zijn die niet enkel op VB stemmen als foert- of gewoontestem. Dan kan het zijn dat nog geen 1 procent van de VB-stemmers géén foert- of gewoontestemmers zijn.
2) Mensen die hier rondhangen zijn misschien wel politiek gemotiveerd, maar uit die poll kun je niet afleiden dat ze partijtrouw zijn.

Uit de poll kan ik maar één ding afleiden, en dat is dat heel wat van de mensen die hier rondhangen op het VB stemmen en/of zullen stemmen.
Wat jij daar bij wil verzinnen, kies je natuurlijk zelf.
Het is trouwens ook niet abnormaal dat er hier zoveel Blokkers zitten, aangezien het vooral zij zijn die veel te klagen hebben. Ik geloof niet dat de groep van gemotiveerde kiezers bij het Blok relatief groter is dan bij andere partijen, wel denk ik dat ze fanatieker zijn.

Nynorsk
13 november 2004, 13:45
Het is trouwens ook niet abnormaal dat er hier zoveel Blokkers zitten, aangezien het vooral zij zijn die veel te klagen hebben. Ik geloof niet dat de groep van gemotiveerde kiezers bij het Blok relatief groter is dan bij andere partijen, wel denk ik dat ze fanatieker zijn.
Of ze hebben meer tijd om achter de computer te hangen...

carlos
13 november 2004, 15:02
Vervalsing van gegevens. De indruk wekken dat de peiling stijgt in hun voordeel. Manipulaties, zo werkt het Vlaams B .... !

dUSK
13 november 2004, 18:14
Het is trouwens ook niet abnormaal dat er hier zoveel Blokkers zitten, aangezien het vooral zij zijn die veel te klagen hebben. Ik geloof niet dat de groep van gemotiveerde kiezers bij het Blok relatief groter is dan bij andere partijen, wel denk ik dat ze fanatieker zijn.
Ik denk dat er veel VlaamsBlok-stemmers niet openlijk (toch niet zo extreem) er voor uit komen dat ze VlaamsBlok stemmen. Ze houden hun wat gedeist om diverse redenen. Om hun mening dan kwijt te kunnen komen ze dan liever een keertje op een forum hun gal spuwen ter compensatie.

Pelgrim
13 november 2004, 19:58
Vervalsing van gegevens. De indruk wekken dat de peiling stijgt in hun voordeel. Manipulaties, zo werkt het Vlaams B .... !
Echt, alleen om u te zien afgaan zou ik bijna gaan hopen dat het Vlaams Blok een spectaculaire overwinning haalt. Ik heb echt medelijden met jou, compleet geen besef van de realiteit meer. Zoals zovele 'linksen' en 'democraten'...:-(

Peace
13 november 2004, 20:05
Vervalsing van gegevens. De indruk wekken dat de peiling stijgt in hun voordeel. Manipulaties, zo werkt het Vlaams B .... !
U verwart het Vlaams Blok met de SP-a en de VLD die continu bezig zijn met de kiezers te manipuleren met leugens en bedrog.

Het Vlaams Blok zit in de zeer comfortabele situatie dat zij het niet nodig hebben om te liegen en te bedriegen. Het VB hoeft maar gewoon de waarheid te verkondigendat brengt hun meer kiezers op dan die anderen met hun kiezersbedrog.

Peace
13 november 2004, 20:09
Het is trouwens ook niet abnormaal dat er hier zoveel Blokkers zitten, aangezien het vooral zij zijn die veel te klagen hebben. Ik geloof niet dat de groep van gemotiveerde kiezers bij het Blok relatief groter is dan bij andere partijen, wel denk ik dat ze fanatieker zijn.
Het is trouwens ook niet abnormaal dat de groep (familie) van Vlaams Blokkers steeds groter wordt.

Deze paarse regering blundert gewoon aan een stuk door en steeds meer mensen blijven daar niet blind voor.
Bovendien geven stedds meer moslims duidelijke signalen af dat ze hun oorlog naar hier aan het brengen zijn. Steeds meer mensen willen dat voorkomen en stemmen Vlaams Blok.

Steeds meer Vlamingen zijn het bovendien kotsbeu dat steeds meer van hun loon gebruikt wordt om het welvaartspeil van de luie Waal op peil te houden.

carlos
14 november 2004, 08:33
Voir la paille dans les yeux des autres et pas la poutre qu'ils ont dans la leur. Begrepen !

lenca
14 november 2004, 10:26
Carlos,
Als ik jouw teksten lees, u discrimineert 1 miljoen vlamingen !!!!
Een democratie betekend vrijheid van meningsuiting !!!!
Ik heb gisteren op canvas gekeken met Annemans, schandalig !!!
En vrt is een staatzender ? Maar zeker niet voor 1 miljoen vlamingen.
Er zullen er meer bijkomen, geloof me vrij, alleen al voor democratie !!!

lenca
14 november 2004, 10:29
Echt, alleen om u te zien afgaan zou ik bijna gaan hopen dat het Vlaams Blok een spectaculaire overwinning haalt. Ik heb echt medelijden met jou, compleet geen besef van de realiteit meer. Zoals zovele 'linksen' en 'democraten'...

Pelgrim ,Dit kan ik enkel beamen tot mijn grote spijt.!!

carlos
14 november 2004, 11:50
Carlos,
Als ik jouw teksten lees, u discrimineert 1 miljoen vlamingen !!!!
Een democratie betekend vrijheid van meningsuiting !!!!
Ik heb gisteren op canvas gekeken met Annemans, schandalig !!!
En vrt is een staatzender ? Maar zeker niet voor 1 miljoen vlamingen.
Er zullen er meer bijkomen, geloof me vrij, alleen al voor democratie !!!Nog eens is het volkomen onjuist dat ik 1 miljoen "vlamingen" zou discrimineren. Eerst en vooral, heeft het Vlaams B ..
geen miljoen leden, slechts, volgens hun gegevens, 30.000. Dat een miljoen "vlamingen" gestemd hebben
in juni ll., bij regonale verkiezingen, op het V.B., heb ik de absolute zekerheid day een grot aantal van die stemmen uitgedrukt werden door ontevredenheid van vele mensen nopens het regeren van Verhofstadt, werkloosheid, enz., en dat deze mensen misbruikt zijn geweest door het Vlaams B ...!
Daarom ook bij een verdediger van het organiseren van een BINDEND referendum waarin ALLE BELGEN hun wil zullen kunnen uitdrukken. Ik heb alle vertrouwen in de wil van een grote meederheid der Belge, zowel Vlamingen als Walen, de eeheid van België te vrijwaren tegen de avontuur van het extremisme, Vlaams B ... en FN.

Peace
14 november 2004, 12:35
Nog eens is het volkomen onjuist dat ik 1 miljoen "vlamingen" zou discrimineren. Eerst en vooral, heeft het Vlaams B ..
geen miljoen leden, slechts, volgens hun gegevens, 30.000. Dat een miljoen "vlamingen" gestemd hebben
in juni ll., bij regonale verkiezingen, op het V.B., heb ik de absolute zekerheid day een grot aantal van die stemmen uitgedrukt werden door ontevredenheid van vele mensen nopens het regeren van Verhofstadt, werkloosheid, enz., en dat deze mensen misbruikt zijn geweest door het Vlaams B ...!
Daarom ook bij een verdediger van het organiseren van een BINDEND referendum waarin ALLE BELGEN hun wil zullen kunnen uitdrukken. Ik heb alle vertrouwen in de wil van een grote meederheid der Belge, zowel Vlamingen als Walen, de eeheid van België te vrijwaren tegen de avontuur van het extremisme, Vlaams B ... en FN.
Ik vindt het steeds weer grappig om een deel van de VB stemmen, proteststemmen te noemen. Waarom stem je dan juist op het VB als je bijvoorbeeld niet tevreden bent met een andere partij.

Jullie doen net of er maar twee partijen bestaan.

Op het Vlaams Blok stemmen mensen die eerst en vooral overtuigd zijn van het programma van het Vlaams Blok en de tweeds groep stemt op het Vlaams Blok omdat ze overtuigd zijn van het slechte beleid van de andere partijen.

carlos
14 november 2004, 15:11
Onjuist, de grote meerderheid van de kiezers die op het Vlaams B ... hebben gestemd, ik zeg wel hebben, kennen zelfs niet het echte programma van dit partij. Moesten zij het weten zij zouden NOOIT voor het Vlaams Blok hebben
gestemd ! Verder vergeten wij niet de 25 % die ofwel net gestemd hebben ofwel blanco. Daarom ook het idee van een partij der niet-stemmers op te richten !

bartje
14 november 2004, 18:37
echt zeker :? :roll: ... en als jullie mogen trouwen van het Vlaams ... ? 8O
Nooit, jamais, never!!! Nogmaals dat meen ik!!! Ik heb zo mijn principes en mijn eigenheid en moest ik dit doen dan zou ik mijn "eigen" eigenheid over boord gooien.

bartje
14 november 2004, 18:39
Ja veel mensen stemmen indd op het Vlaams Belang uit foert maar of ze het programma kennen, is een andere vraag?

Peace
14 november 2004, 19:33
Ja veel mensen stemmen indd op het Vlaams Belang uit foert maar of ze het programma kennen, is een andere vraag?
Zou dat niet bij elke partij het geval zijn?

Ik denk dat het Vlaams Blok wel bijzonder veel aanvoorlichting doet. Het Vlaams Blok laat geen enkele mogelijkheid onbenut om de mensen te informeren.

Peace
14 november 2004, 19:56
Nooit, jamais, never!!! Nogmaals dat meen ik!!! Ik heb zo mijn principes en mijn eigenheid en moest ik dit doen dan zou ik mijn "eigen" eigenheid over boord gooien.
Gooi beter je principes overboord, voordat een moslim de kans krijgt jouw over de boord te gooien.

Peace
14 november 2004, 20:01
Onjuist, de grote meerderheid van de kiezers die op het Vlaams B ... hebben gestemd, ik zeg wel hebben, kennen zelfs niet het echte programma van dit partij. Moesten zij het weten zij zouden NOOIT voor het Vlaams Blok hebben
gestemd ! Verder vergeten wij niet de 25 % die ofwel net gestemd hebben ofwel blanco. Daarom ook het idee van een partij der niet-stemmers op te richten !
Er is geen enkele andere partij die zoveel aan voorlichting doet dan het VB. Waarschijnlijk kun je stellen dat de VB kiezers daarom tot de meest geïnformeerde van alle partijen behoren.

Wanneer je een proteststem wilt geven zou je dat ook op het AEL kunnen doen. Dat die kiezers dat echter juist op het Vlaams Blok doen duid toch in de richting dat ze met hun stem iets willen veranderen. De stem voor het Vlaams Blok is dus geen proteststem maar een roep naar verandering.

Quicky
14 november 2004, 20:22
Ja veel mensen stemmen indd op het Vlaams Belang uit foert maar of ze het programma kennen, is een andere vraag?
Wat een zwakke en al lang achterhaalde commmentaar. Bij het Blok zitten net de minste foert-stemmers, ga maar na...

andev
14 november 2004, 21:07
En meer en meer nieuwe belgen (Vlamingen) zullen Vlaams Belang stemmen.
Vele mensen van vreemde origine zoals ikzelf die zich wel assimileren beginnen het kotsbeu te worden dat een deel het verbrodt voor hen.100% mee eens. En met mensen zoals jij, die het goed menen, mag er gerust een "multiculturele maatschappij" ontstaan. Al dat oeverloos en steeds maar herhaald gezever over "racistisch" zijn of niet is compleet van nul en generlei waarde. De term "racist" heeft hier al lang zijn betekenis verloren. De mensen willen een behoorlijk aangenaam rustig en veilig leven. Diegenen of datgene dat hiervoor problemen veroorzaakt zijn/is hier niet welkom. Het gaat niet over "ras" of "kleur" enz

Peace
14 november 2004, 22:18
100% mee eens. En met mensen zoals jij, die het goed menen, mag er gerust een "multiculturele maatschappij" ontstaan. Al dat oeverloos en steeds maar herhaald gezever over "racistisch" zijn of niet is compleet van nul en generlei waarde. De term "racist" heeft hier al lang zijn betekenis verloren. De mensen willen een behoorlijk aangenaam rustig en veilig leven. Diegenen of datgene dat hiervoor problemen veroorzaakt zijn/is hier niet welkom. Het gaat niet over "ras" of "kleur" enz
Ik kan enkel hopen dat die allochtonen die zich wel willen integreren en volwaardig lid willen worden van onze samenleving de kans zullen grijpen die het Vlaams blok hun biedt.

Het Vlaams Blok wil het kaf van het koren scheiden. Het resultaat is dat er enkel nog autochtonen hierblijven die geen schade meer berokkenen aan onze samenleving. Als dat punt eenmaal bereikt is dan kan er pas sprake zijn van echte integratie van de mensen die hebben kunnen hierblijven.

Wordt het kaf niet van het koren gescheiden dat gat het multicultureel experiment uiteindelijk in een ramp voor iedereen eidigen. De goeden zowel als de slechten.

Peace
15 november 2004, 09:41
Stel dat de poll die ik hier gehouden heb zou uitkomen tijdens de volgende verkiezingen.

Er hebben tot nu toe 172 mensen gestemd. 23 van die mensen zegt dat ze nooit op het VB gestemd hebben, maar dat nu zeker gaan doen.

Indien deze poll representatief zou zijn voor de volgende verkiezingen, zou het Vlaams Blok in een keer met 13,37% erop voorruit gaan. Het totale stemmenpercentage dat het Vlaams Blok dan zou halen, zou om de 38 % komen te liggen.

Dit zou betekenen dat het Vlaams Belang nodig zou zijn om een grondwetsverandering te kunnen doorvoeren. Ook elke beslissing waar een 2/3 meerderheid voor nodig is kan niet meer zonder het Vlaams Belang.
Het zou praktisch nagenoeg onmogelijk zijn om ook wetten met een normale meerderheid er nog door te krijgen. Nagenoeg alle volksvertegenwoordigers e.d zouden unaniem allemaal die wetsverandering moeten goedkeuren. In de praktijk zou dit betekenen dat elke volksvertegenwoordiger zelf niet meer mag nadenken over de te stemmen wetten maar enkel nog dat kan stemmen wat de partij voorschrijft.
In de praktijk zouden alle wetsvoorstellen die het Vlaams Belang indient, nagenoeg unaniem door alle politici van die andere partijen moeten weggestemd worden.

Dit soort gedrag zal België helemaal in een bananenrepubliek veranderen en op de kiezers zou dit gedrag overkomen als een teken van anti politiek. De kans is dan zeer reeel dat die regering geen lang leven beschoren is en dat bij nieuwe verkiezingen het Vlaams Belang richting 50% van de stemmen gaat.

Praktisch zou dat ongetwijfeld de onafhankelijkheid van Vlaanderen inluiden.

lenca
15 november 2004, 11:51
Oorspronkelijk bericht door bartje
Ja veel mensen stemmen indd op het Vlaams Belang uit foert maar of ze het programma kennen, is een andere vraag?
Ik denk dat er heel wat mensen het programma kennen.
Ik denk dat er ook veel mensen uit ongenoegen stemmen, en niet het volledig plan kennen.
Er zijn programmapunten die niet stroken met mijn mening, maar noem jij mij eens een partij op die al haar standpunten heeft kunnen uitvoeren.
Zij zijn wel een grote partij die degelijk goede punten heeft, laat ze toch mee regeren.
En zie wat het resultaat is.
iedereen krijgt neer op het vb (mestkevers) i.p.v. een dialoog te voeren voor een veilig vlaanderen, want de burger leeft met het onveiligheidsgevoel daar kun je toch niet meer om.
De schijnheiligheid ben ik beu !!!!
en al de mensen die zeggen dat ze nooit nooit nooit op het vlaams blok zullen stemmen
hebben gelijk ;-) Het is nu vlaams belang.
vlaams belang is volgens mij een stap naar de goede richting. Laat alle politiekers nadenken over ons landje op een possitieve manier, met de partij die gekozen word tot door het volk. ga in dialoog met iedereen !!!!!

Peace
15 november 2004, 22:42
Eigenlijk verbaast het me dat er hier toch ook nog 5 mensen zijn die niet meer op het Blok gaan stemmen, terwijl ze dat vroeger wel deden.
Deze 5 mensen zouden misschien een hun relaas kunnen doen over hun beslissing. In wat heeft het VB hun teleurgesteld. In wat werden hun verwachtingen niet vervult.

Het kan uiteraard ook zijn dat er bij die 5 nog nooit op het Vlaams Blok maar niet eerlijk spelen.

Pelgrim
16 november 2004, 11:23
Het kan uiteraard ook zijn dat er bij die 5 nog nooit op het Vlaams Blok maar niet eerlijk spelen.
Inderdaad die mogelijkheid bestaat en daarom vertrouw ik de polls ook niet meer. Ik vraag me trouwens af waarom men er blijft mee verder doen, goed wetende dat er dubbelaccaunts op dit forum zitten.

labyrinth
16 november 2004, 11:47
Ik heb nooit Vlaams Blok gestemd en doe dat nu ook niet omdat :


het Vlaams Belang zijn programma niet kan waarmaken
het Vlaams Belang verdeeldheid zaait
het Vlaams Belang te agressief is voor mij
en vooral omdat ik denk dat het niet in het belang is van Vlaanderen en de Vlamingen