PDA

View Full Version : goedkoop vreemdgaan


The Paulus Experience
3 april 2017, 13:41
Iemand tips?

maddox
3 april 2017, 14:34
Het kan zelfs gratis.

https://www.youtube.com/watch?v=iV2ViNJFZC8

Skobelev
3 april 2017, 15:09
Bij die dikke negerin van Demper?

Henri1
3 april 2017, 15:26
Iemand tips?

Advertentie plaatsen op het NET :
Ouwe lul voorzien van alle bekende en onbekende SOA's zoekt opportuniteiten om de selder te planten.

Wedden dat je AFTREK hebt ?

dpg
3 april 2017, 20:56
Zoekertje plaatsen in N-VA en vb blaadjes, die hun venten zijn immers alleen maar met politiek bezig (denken dat ze dat doen eigenlijk) op een forum.

Eduard Khil
3 april 2017, 20:57
een fles gedenatureerde alcohol achteroverslaan, en ik garandeer u dat ge nogal vreemd zult gaan :lol:

Zucht
3 april 2017, 21:15
Koning van België worden, of president van Frankrijk.

The Paulus Experience
3 april 2017, 22:46
Ik kan misschien de goedkoopste schoenen die ik kan vinden aandoen

Wapper
3 april 2017, 23:22
Ik kan misschien de goedkoopste schoenen die ik kan vinden aandoen

Perfect idee.

https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1LfXcNVXXXXXkXFXXq6xXFXXXu/6Pc70-OffFirst-Walkers-Vulgar-Tycoon-font-b-Kim-b-font-Shoe-Baby-Shoe-Study-Walking-Shoes.jpg

bartelx
3 april 2017, 23:32
Hoe trager, des te vreemder men gaat.

http://img.phpld.net/upload/2/39/239e8c4f1ceee958bea0226376ace6f3.jpg

Universalia
4 april 2017, 05:18
Even bij de buurvrouw (die alleen is) gaan bellen en vragen om enkele eieren omdat die van u op zijn en u een cake wou bakken?

Hm, dat klinkt best vreselijk fout? :roll:

Hoomer
4 april 2017, 07:15
Iemand tips?

Gaan scheapskaten bij ons bemmeke, voila opgelost.

Another Jack
4 april 2017, 07:34
Iemand tips?

Bij liberalen mag dat gerust iets kosten.

The Paulus Experience
4 april 2017, 07:43
Bij liberalen mag dat gerust iets kosten.

Voor liberalen is liefde kopen de normaalste zaak, dat klopt

Another Jack
4 april 2017, 07:58
Voor liberalen is liefde kopen de normaalste zaak, dat klopt

Het is een keuze die ieder voor zich individueel kan maken.
Echter jij blijkt de eerste te zijn die geïnteresseerd is in 'goedkoop' vreemd te gaan.

The Paulus Experience
4 april 2017, 08:07
Het is een keuze die ieder voor zich individueel kan maken.

Ik benijd jullie mogelijkheden niet hoor.
Het beperkt zich tot betalen of niet betalen.

Another Jack
4 april 2017, 08:08
Ik benijd jullie mogelijkheden niet hoor.
Het beperkt zich tot betalen of niet betalen.

Vergeet niet de keuze om niet vreemd te gaan.

The Paulus Experience
4 april 2017, 10:57
Vergeet niet de keuze om niet vreemd te gaan.

Wanneer vrije keuze een verplichting wordt

Another Jack
4 april 2017, 11:02
Wanneer vrije keuze een verplichting wordt

Dat hebt gij als sos toch graag: verplichtingen, dwang, "gij zult...!"

Another Jack
4 april 2017, 11:04
Wanneer vrije keuze een verplichting wordt

Ik noem mijn huwelijk eerder een engagement.

The Paulus Experience
4 april 2017, 11:10
Dat hebt gij als sos toch graag: verplichtingen, dwang, "gij zult...!"

Mijn hart is links, mijn verstand is rechts, maar beiden zijn ze anti autoritair.
En sos ben ik wellicht niet.
En sociaal liberaal of zo.
Zou dat in de dsm5 staan?

The Paulus Experience
4 april 2017, 11:12
Ik noem mijn huwelijk eerder een engagement.

Mijn huwelijk is een aanhoudende wilde uitbarsting van onvoorwaardelijke liefde.

En klein deel daarvan betekent engagement

De schoofzak
4 april 2017, 11:28
Ik noem mijn huwelijk eerder een engagement.

Ik ken er nog zo die dat beweren. Tot ze een buitenkansje kregen; geen seconde werd er getwijfeld.

.

TV-verslaafde
4 april 2017, 11:47
Ik ken er nog zo die dat beweren. Tot ze een buitenkansje kregen; geen seconde werd er getwijfeld.

.

Schaf dat hele domme instituut "huwelijk" toch af... Vroeger was het de man die domineerde via wat petsen uit te delen. Nu zijn het de vrouwen die domineren, de man moet altijd zijn bakkes houden.

https://www.trouw.nl/opinie/de-term-mansplaining-lijkt-vooral-bedoeld-om-mannen-de-mond-te-snoeren~a6198ab5/

Toen er vanuit het vaderland bezoek voor haar overkwam, was het moment aangebroken om te laten zien hoe senang ze zich er voelde.

Feilloos leidde ze ons door de bochtige straten van het centrum - en raakte erin verdwaald. Het woord 'mansplaining' bestond nog niet, maar ook toen al heerste de wonderlijke leer dat alles tussen vrouwen en mannen anders moest en die laatsten zich gedeisd moesten houden. Dus hield ik mij in en volgde gedwee. Tot ze zich woedend omdraaide en mij toebeet: "Je laat mij ook altijd alles alleen oplossen."

Inmiddels hebben we een woord voor de veronderstelde mannelijke neiging tot betweterigheid - die zich vooral tegenover vrouwen zou doen gelden. Die neiging bestaat ongetwijfeld. Of het tweede per se waar is, weet ik niet. Ook onderling wedijveren mannen graag met de kennis en vaardigheden die ze zichzelf toeschrijven. Slecht lijkt me dat niet. Het behoort tot de strijd om het bestaan en soms steek je er nog iets van op.

Tussen de geslachten ligt dat lastiger - al lijkt het woord 'mansplaining' inmiddels vooral bedoeld om mannen bij voorbaat de mond te snoeren. Net als ik indertijd in die vreemde stad, laten ze zich dat meestal gedwee gezeggen. Ze zijn niet anders gewend. Wie een paar jaar huwelijksleven achter de kiezen heeft, weet hoe zinloos het voor een man is zich te verzetten tegen de zachte pedagogische dwang van zijn wederhelft. 'Zou je niet eens naar de kapper gaan?', vraagt zij - en hij kan hoog of laag springen, maar naar die kapper gáát hij.

Ook hier pakt huiselijke bazigheid lang niet altijd slecht uit. Dat niet elke kleurencombinatie in de kleding even oogstrelend is, dat je de verjaardag van je moeder niet vergeten mag, dat de strijd tegen het embonpoint nu werkelijk dringend wordt en dat je niet eindeloos kunt blijven rondlopen met een kapotte bril, provisorisch met een pleister gerepareerd: het zijn allemaal even heilzame als dwingende suggesties.
Eenrichtingsverkeer

Dat soort bemoeienis is, geloof ik, grotendeels eenrichtingsverkeer. Volgens sommige theorieën zijn vrouwen er in het diepst van hun ziel eigenlijk op uit mannen - om te beginnen hun eigen man - het leven te redden. Vandaar de fanmail waarover zware misdadigers zich mogen verheugen. Vandaar al die campers met vrouwen rond Amerikaanse gevangenissen waar 'hun' terdoodveroordeelde op executie wacht. De knorrige aanzegging van de echtgenote aan haar man eindelijk eens zijn bureau op te ruimen zou daar de huiselijke variant van zijn.

Of het zo dramatisch ligt, weet ik niet. Wel dat ik mannen zelden hoor klagen over de bemoeizucht van hun vrouw - en er al helemaal geen 'politieke' kwestie van zien maken. Ze hebben ermee leren leven en kennen ook het wachtwoord waarmee bij stilzwijgende afspraak elke wrijving in de kiem wordt gesmoord: 'Ja, schat...'

De huidige jeremiades over 'mansplaining' vormen alleen maar een nieuwe variant op deze oude wapenstilstand tussen de seksen. Vrouwen proberen mannen te boetseren naar hun ideaalbeeld, een leven lang. Een ideaal dat gedwee en volgzaam is, en hoogstens bij uitzondering van zich laat horen. Veel verlichts, laat staan geemancipeerds valt daarin niet te ontdekken - of het moest de onbetwistbare neiging van elke mode zijn oude wijn te verkopen in nieuwe zakken. Mannen denken er intussen het hunne van - en mompelen sussend: 'Ja, schat...'

Pandareus
4 april 2017, 11:57
Schaf dat hele domme instituut "huwelijk" toch af... Vroeger was het de man die domineerde via wat petsen uit te delen. Nu zijn het de vrouwen die domineren, de man moet altijd zijn bakkes houden.

https://www.trouw.nl/opinie/de-term-mansplaining-lijkt-vooral-bedoeld-om-mannen-de-mond-te-snoeren~a6198ab5/

Hoe lang leef je al single ?

Ken je BemBem ?

edit : ben je minimaal 1,80 meter ?

Another Jack
4 april 2017, 11:59
Ik ken er nog zo die dat beweren. Tot ze een buitenkansje kregen; geen seconde werd er getwijfeld.

.

Hoe is dat afgelopen, Schoofzak?

Another Jack
4 april 2017, 12:00
Mijn hart is links, mijn verstand is rechts, maar beiden zijn ze anti autoritair.
En sos ben ik wellicht niet.
En sociaal liberaal of zo.
Zou dat in de dsm5 staan?

Geen flauw idee, ik zie "liberaal" ook nergens in de dsm5 staan....
Maar uw "identity crisis" staat er wel in!

IJsboer
4 april 2017, 12:06
Mijn hart is links, mijn verstand is rechts, maar beiden zijn ze anti autoritair.
En sos ben ik wellicht niet.
En sociaal liberaal of zo.
Zou dat in de dsm5 staan?

Dan is jouw hart niet links.
Een links hart zegt: "iedereen moet meedoen voor het goede doel".
Een rechts zegt: "Als ik meedoe aan het goede doel kan ik anderen motiveren"
Een rechts verstand legt de verantwoordelijkheid bij zichzelf en probeert van zichzelf een betere mens te maken.
Een links verstand legt de verantwoordlijkheid bij een idee, en gelooft zo hard in dat idee, dat hij denkt dat hij niks verkeerd kan doen als iedereen dat zelfde idee heeft.

TV-verslaafde
4 april 2017, 12:10
Hoe lang leef je al single ?

Ken je BemBem ?

edit : ben je minimaal 1,80 meter ?

Oei, ik hoor wat gereutel en gecastreerde praat uit de gevangenis van het huwelijk. En hoe is het daar? Nog steeds je oogkleppen aan en wat aan het kakken in een emmer.

Another Jack
4 april 2017, 12:18
Oei, ik hoor wat gereutel en gecastreerde praat uit de gevangenis van het huwelijk. En hoe is het daar? Nog steeds je oogkleppen aan en wat aan het kakken in een emmer.

Probeer je je eenzaamheid te compenseren door het huwelijk als een gevangenis af te doen?

TV-verslaafde
4 april 2017, 12:35
Probeer je je eenzaamheid te compenseren door het huwelijk als een gevangenis af te doen?

Ik weet dat projectie jouw handelsmerk is omdat je jezelf niet graag in de spiegel ziet. Je zou die spiegel wel eens kapot kunnen slagen met je handen. Wordt het allemaal wat bloederig.

Another Jack
4 april 2017, 12:38
Ik weet dat projectie jouw handelsmerk is omdat je jezelf niet graag in de spiegel ziet. Je zou die spiegel wel eens kapot kunnen slagen met je handen. Wordt het allemaal wat bloederig.

Heb je mij hier ooit al weten klagen?

Tavek
4 april 2017, 12:38
Getrouwd met de rechterhand, het is eens iets anders.

TV-verslaafde
4 april 2017, 12:55
Heb je mij hier ooit al weten klagen?

Je maakt jezelf wat wijs. Zoals alle anderen. Anders zou je wel eens diepe wonden kunnen openrijten in je psyche.

The Paulus Experience
4 april 2017, 12:57
Geen flauw idee, ik zie "liberaal" ook nergens in de dsm5 staan....
Maar uw "identity crisis" staat er wel in!

De oorzaken van liberalisme staan in de DSM -5

TV-verslaafde
4 april 2017, 12:59
Getrouwd met de rechterhand, het is eens iets anders.

Nog zo ene. Neem dan een voorbeeld aan "Paulus" en zeg dat je het doet voor de onvoorwaardelijke liefde.

The Paulus Experience
4 april 2017, 13:01
Dan is jouw hart niet links.
Een links hart zegt: "iedereen moet meedoen voor het goede doel".
Een rechts zegt: "Als ik meedoe aan het goede doel kan ik anderen motiveren"
Een rechts verstand legt de verantwoordelijkheid bij zichzelf en probeert van zichzelf een betere mens te maken.
Een links verstand legt de verantwoordlijkheid bij een idee, en gelooft zo hard in dat idee, dat hij denkt dat hij niks verkeerd kan doen als iedereen dat zelfde idee heeft.

Ik ga niet meer met u discussiëren want dat heeft geen zin

Another Jack
4 april 2017, 13:06
De oorzaken van liberalisme staan in de DSM -5

Amai, bestond de DSM al in de 18e eeuw?

Henri1
4 april 2017, 13:07
Ik ken er nog zo die dat beweren. Tot ze een buitenkansje kregen; geen seconde werd er getwijfeld.

.

Klapt ge uit experience ?

The Paulus Experience
4 april 2017, 13:18
Amai, bestond de DSM al in de 18e eeuw?

Neen, maar wat erin beschreven staat wél hoor

Another Jack
4 april 2017, 13:25
Neen, maar wat erin beschreven staat wél hoor

Zou het kunnen dat sommige mensen gewoon niet overweg kunnen met vrijheid en verantwoordelijkheid?

The Paulus Experience
4 april 2017, 13:38
Zou het kunnen dat sommige mensen gewoon niet overweg kunnen met vrijheid en verantwoordelijkheid?

Inderdaad, dat noemen we kapitalisten

Another Jack
4 april 2017, 14:28
Inderdaad, dat noemen we kapitalisten

Is dat dan niet raar dat net die mensen dikwijls liberaal zijn?

The Paulus Experience
4 april 2017, 15:24
Is dat dan niet raar dat net die mensen dikwijls liberaal zijn?

Uiteraard niet.
De oorzaken staan in de... DSM5.. Juist!
Liberalisme is maar een middel dat geheiligd wordt

Another Jack
4 april 2017, 15:28
Uiteraard niet.
De oorzaken staan in de... DSM5.. Juist!
Liberalisme is maar een middel dat geheiligd wordt

Dat is uw verhaal?

The Paulus Experience
4 april 2017, 15:35
Dat is uw verhaal?

Neen, dat is de trieste waarheid.
Mijn verhaal is dat de kanker van het neo liberalisme uitgeroeid moet worden

Another Jack
4 april 2017, 15:42
Neen, dat is de trieste waarheid.
Mijn verhaal is dat de kanker van het neo liberalisme uitgeroeid moet worden

Door wat zou jij het veranderen?

The Paulus Experience
4 april 2017, 15:58
Door wat zou jij het veranderen?

In wat ga jij kanker veranderen?

quercus
4 april 2017, 16:05
Voor liberalen is liefde kopen de normaalste zaak, dat klopt
Ja maar, je moet toch een onderscheid maken tussen liefde en seks. Seks kan in gang worden gezet door "liefde". Maar noodzakelijk is het niet. Het gaat hier louter om een lichamelijke activiteit. Zoals de legendarische Spiessens het ooit zei: "Dad isch nen obby".

Another Jack
4 april 2017, 16:09
In wat ga jij kanker veranderen?

Je wil terug naar het Ancien Régime, de middeleeuwen?
Kikkers plat slaan in de grachten rond het kasteel omdat de Markiezin slecht slaapt van het gekwaak?

The Paulus Experience
4 april 2017, 18:49
Je wil terug naar het Ancien Régime, de middeleeuwen?
Kikkers plat slaan in de grachten rond het kasteel omdat de Markiezin slecht slaapt van het gekwaak?

Neen we moeten vooruit.
Verder evolueren
Mens worden

Another Jack
4 april 2017, 18:59
Neen we moeten vooruit.
Verder evolueren
Mens worden

Als ik naar liberale landen kijk en dan naar de rest, dan is het eerste inderdaad een stap vooruit in de evolutie.

The Paulus Experience
4 april 2017, 19:08
Als ik naar liberale landen kijk en dan naar de rest, dan is het eerste inderdaad een stap vooruit in de evolutie.

Als ik naar a kijk en daarna naar b dan kan ik ook zeggen dat a voor b staat.

Another Jack
4 april 2017, 19:18
Als ik naar a kijk en daarna naar b dan kan ik ook zeggen dat a voor b staat.

Als ik naar uw verhaal kijk, zie ik nog altijd geen visie, geen ideaal maatschappijbeeld.

Eduard Khil
4 april 2017, 19:21
saaie bedoening hier

Another Jack
4 april 2017, 19:27
saaie bedoening hier

Het is alsof je met een kleuter op restaurant zit en die blijft herhalen:
"Ik lust geen frietjes..."
-"Maar wat lust je dan wel?"
"Ik lust geen frietjes..."

The Paulus Experience
4 april 2017, 19:54
Als ik naar uw verhaal kijk, zie ik nog altijd geen visie, geen ideaal maatschappijbeeld.

Als liberalen naar iets kijken, en er zit geen winst of groei in, dan herkennen ze niets.
Weg met die kanker!

The Paulus Experience
4 april 2017, 19:55
Het is alsof je met een kleuter op restaurant zit en die blijft herhalen:
"Ik lust geen frietjes..."
-"Maar wat lust je dan wel?"
"Ik lust geen frietjes..."

Of een ambtenaar die liberaal is, wat inhoudt dat hij graag zichzelf zou zien verdwijnen :-D

The Paulus Experience
4 april 2017, 19:56
saaie bedoening hier

gaan met die banaan!

Eduard Khil
4 april 2017, 19:58
Sarin-gas, Sarin-gas
Bashar Al Assad die wist ook niet wat het was

Eduard Khil
4 april 2017, 19:59
Gas-aanval Gas-aanval
weer een resolutie met enkel soft gelal

Eyjafjallajökull
4 april 2017, 20:11
Gas-aanval Gas-aanval
weer een resolutie met enkel soft gelal

Het kan vreemd gaan...

Another Jack
4 april 2017, 20:57
Of een ambtenaar die liberaal is, wat inhoudt dat hij graag zichzelf zou zien verdwijnen :-D

Je verwart liberaal met libertariër.
De meerderheid van liberalen pleit voor een afgeslankte overheid die zich enkel met kerntaken bezighoudt.

Probeer anders zelf ook eens wat dingen op te zoeken.

Gipsy
4 april 2017, 21:11
Je wil terug naar het Ancien Régime, de middeleeuwen?
Kikkers plat slaan in de grachten rond het kasteel omdat de Markiezin slecht slaapt van het gekwaak?

Weeral een tijdje geleden, heb goesting naar kikkerbilletjes met schandalig veel look idem boter en peterselie.

Another Jack
4 april 2017, 21:16
Weeral een tijdje geleden, heb goesting naar kikkerbilletjes met schandalig veel look idem boter en peterselie.

Geen slecht idee...
We gedragen ons even onliberaal en dwingen Paulus een hoed met veren te dragen en in grachten op zoek te gaan naar kikkers.

Guinevere
4 april 2017, 21:18
Schaf dat hele domme instituut "huwelijk" toch af... Vroeger was het de man die domineerde via wat petsen uit te delen. Nu zijn het de vrouwen die domineren, de man moet altijd zijn bakkes houden.

https://www.trouw.nl/opinie/de-term-mansplaining-lijkt-vooral-bedoeld-om-mannen-de-mond-te-snoeren~a6198ab5/
Het is give and take eh. Bij een huwelijk staat compromis centraal. Volgens mij ben je nog niet eens getrouwd geweest...

The Paulus Experience
4 april 2017, 21:20
Dubbel

The Paulus Experience
4 april 2017, 21:21
Geen slecht idee...
We gedragen ons even onliberaal en dwingen Paulus een hoed met veren te dragen en in grachten op zoek te gaan naar kikkers.


Is dat onliberaal?
Ik denk dat jij verblind bent door de kanker van het liberalisme

Guinevere
4 april 2017, 21:24
Amai zware 'broedertwist' hiere :lol:

Another Jack
4 april 2017, 21:35
Is dat onliberaal?
Ik denk dat jij verblind bent door de kanker van het liberalisme

Ja, iemand dwingen is onliberaal.
Liberaal zou zijn dat jij die hoed met veer vrijwillig op je hoofd zet en met volle goesting begint kikkers neer te meppen om ze daarna op de markt te verkopen.

The Paulus Experience
4 april 2017, 21:35
Amai zware 'broedertwist' hiere :lol:

Don't worry, eens we van het liberalisme af zijn kunnen we van de islam ook af

Eduard Khil
4 april 2017, 21:36
Dubbel

ik drink liever den tripel

Eduard Khil
4 april 2017, 21:37
Amai zware 'broedertwist' hiere :lol:

zwijgen wijf! Hebben die schapenneukers u niet geleerd te zwijgen en recht te staan in het bijzijn van mannen?

Another Jack
4 april 2017, 21:38
Don't worry, eens we van het liberalisme af zijn kunnen we van de islam ook af

Weet je ondertussen nog altijd niet waar je voor staat?

Another Jack
4 april 2017, 21:46
Don't worry, eens we van het liberalisme af zijn kunnen we van de islam ook af

Weet je ondertussen nog altijd niet waar je voor staat?

The Paulus Experience
4 april 2017, 21:55
Weet je ondertussen nog altijd niet waar je voor staat?

Voor een hoop werk, als al die liberale kanker moet opgeruimd worden

Guinevere
4 april 2017, 21:59
Don't worry, eens we van het liberalisme af zijn kunnen we van de islam ook af

We hoeven enkel af van stoute kabouters

Guinevere
4 april 2017, 22:02
zwijgen wijf! Hebben die schapenneukers u niet geleerd te zwijgen en recht te staan in het bijzijn van mannen?

Recht te staan?

TV-verslaafde
4 april 2017, 22:13
Het is give and take eh. Bij een huwelijk staat compromis centraal. Volgens mij ben je nog niet eens getrouwd geweest...


Neen, voor vele koppels is het huwelijk vooral slijtage, verveling en herhaling. Altijd dezelfde gesprekken en dezelfde standjes. Je past iets toe en als er iets verandert ben je van slag. De echtgenoot ligt nachtenlang wakker ... Ze zaagt niet meer; er moet toch wel iets zeer grondig mis zijn. "Volgende keer zal ik ze toch iets harder kloten, dan zal ze wel terug zagen en hoef ik niet meer te piekeren." :lol:

bembem
4 april 2017, 22:36
Neen, voor vele koppels is het huwelijk vooral slijtage, verveling en herhaling. Altijd dezelfde gesprekken en dezelfde standjes. Je past iets toe en als er iets verandert ben je van slag. De echtgenoot ligt nachtenlang wakker ... Ze zaagt niet meer; er moet toch wel iets zeer grondig mis zijn. "Volgende keer zal ik ze toch iets harder kloten, dan zal ze wel terug zagen en hoef ik niet meer te piekeren." :lol:

lol

The Paulus Experience
4 april 2017, 22:51
lol

Het heeft lang geduurd er jij in deze thread opdook.

The Paulus Experience
4 april 2017, 22:52
We hoeven enkel af van stoute kabouters

Hmja als je in allah gelooft, waarom dan niet in kabouters ook eh, nietwaar?

De schoofzak
5 april 2017, 15:36
Hoe is dat afgelopen, Schoofzak?

Hoe dat afgelopen is ?
Langs haar linkerbeen, tot op haar kniebotten.

.