PDA

View Full Version : Emopolitiek: 'Dode kindjes' als propagandawapen


Thuleander
12 april 2017, 09:10
We beleven vreemde tijden.
Het lijkt alsof het politieke wereldtoneel bepaald wordt door foto's van dode bruine kindjes (foto's van dode witte kindjes zijn niet gunstig voor de globalistische agenda en worden gecensureerd (https://re-act.be/2017/04/10/foto-horror-in-stockholm-facebook-censureert-foto-slachtoffer-islamterreur/)).
Belangrijke, historische beslissingen van westerse regeringsleiders worden genomen op basis van emotionele opwellingen bij het zien van foto's van dode kindjes.
Beslissingen zoals het ten oorlog trekken van een militaire grootmacht bijvoorbeeld.
Probeer hier even bij stil te staan.
Want dit is toch wel hallucinant.
Dit betekent dat de levens van miljoenen op het spel gezet worden op basis van de emotionele opwelling bij het zien van foto's van dode kindjes.
Dit soort emopolitiek veronderstelt dat politici en de publieke opinie op een emotionele, vrouwelijke manier reageren bij het zien van foto's van dode kindjes.
Furieus, razend en tot alles in staat. Niet gehinderd door enige rationele overwegingen.
Op basis van deze emotionele, vrouwelijk ingesteldheid worden beslissingen genomen op het allerhoogste niveau.


http://www.channelnewsasia.com/image/3655530/1491415240000/large16x9/768/432/nikki-haley-apr-6.jpg
Kijk witmans, dode Syrische kindjes.
Tijd voor een nucleaire oorlog met Rusland dacht ik zo.



https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/70/Alan_Kurdi_lifeless_body.jpg
Eau jee.
Best onze grenzen opengooien voor miljoenen volwassen moslimmannen, witmans.
Of wil je meer dode kindjes?

Skobelev
12 april 2017, 09:14
De dode bruine kindjes zijn bij allah, is dat nu ook alweer niet meer goed voor de islamieten?

Demper
12 april 2017, 19:39
Die kinderen zijn gestorven... door de islam.

Hoe lossen we dit nu op?

Door geile volwassen moslims naar Europa te halen.

Seems legit.

Another Jack
12 april 2017, 20:49
IS gebruikt ook dode kindjes door Westerse bommen als propaganda.
Kinderen zijn een vaste waarde in de kunst van de propaganda.

Dadeemelee
12 april 2017, 20:58
Zowat alles is emo nu.

We zijn post-truth en post-reason.

Eyjafjallajökull
12 april 2017, 21:36
Zowat alles is emo nu.

We zijn post-truth en post-reason.

Deze foto van het elfjarig meisje dat in Stockholm werd overreden door een moslim in een camion heb ik anders in geen enkele gazet gezien :

https://pbs.twimg.com/media/C81EZIVXkAEFcib.jpg

Another Jack
12 april 2017, 21:37
Eya illustreert goed de stelling van Dadeemelee.
Pure emo.

Guinevere
12 april 2017, 22:19
Huh? 50 VS kruisraketten als reactie op de 'vrouwelijke' verontwaardiging (lees chemische aanval) is geen nucleaire oorlog.

En mensen in een oorlogsland moeten op de duur (Syrische oorlog is al zo'n 6 jaar bezig) sowieso op de vlucht, of de grenzen worden open gegooid of niet.

Nietzsche
12 april 2017, 22:30
Emo doen om 'emo-politiek'. Op politics.be kan het. Die foto's zijn gewoon de realiteit, jij bent uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor de gevolgtrekkingen die je eruit haalt. Laat jij je meeslepen door deze 'emo-politiek'? dan moet je misschien wat meer bij jezelf te raden gaan.

zonbron
12 april 2017, 22:38
Emo doen om 'emo-politiek'. Op politics.be kan het. Die foto's zijn gewoon de realiteit, jij bent uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor de gevolgtrekkingen die je eruit haalt. Laat jij je meeslepen door deze 'emo-politiek'? dan moet je misschien wat meer bij jezelf te raden gaan.

Vrij weinig politiek hier. 'Emo' is hier nog vele minder aanwezig. Sommigen zouden Moskou, Riyad of Washongton best willen nuken.

Dit is vooral een verzamelplaats voor autisten en psychopaten. Er even anoniem op los gaan dus, meer is het niet.

zonbron
12 april 2017, 22:39
We beleven vreemde tijden.
Het lijkt alsof het politieke wereldtoneel bepaald wordt door foto's van dode bruine kindjes (foto's van dode witte kindjes zijn niet gunstig voor de globalistische agenda en worden gecensureerd (https://re-act.be/2017/04/10/foto-horror-in-stockholm-facebook-censureert-foto-slachtoffer-islamterreur/)).
Belangrijke, historische beslissingen van westerse regeringsleiders worden genomen op basis van emotionele opwellingen bij het zien van foto's van dode kindjes.
Beslissingen zoals het ten oorlog trekken van een militaire grootmacht bijvoorbeeld.
Probeer hier even bij stil te staan.
Want dit is toch wel hallucinant.
Dit betekent dat de levens van miljoenen op het spel gezet worden op basis van de emotionele opwelling bij het zien van foto's van dode kindjes.
Dit soort emopolitiek veronderstelt dat politici en de publieke opinie op een emotionele, vrouwelijke manier reageren bij het zien van foto's van dode kindjes.
Furieus, razend en tot alles in staat. Niet gehinderd door enige rationele overwegingen.
Op basis van deze emotionele, vrouwelijk ingesteldheid worden beslissingen genomen op het allerhoogste niveau.


http://www.channelnewsasia.com/image/3655530/1491415240000/large16x9/768/432/nikki-haley-apr-6.jpg
Kijk witmans, dode Syrische kindjes.
Tijd voor een nucleaire oorlog met Rusland dacht ik zo.



https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/70/Alan_Kurdi_lifeless_body.jpg
Eau jee.
Best onze grenzen opengooien voor miljoenen volwassen moslimmannen, witmans.
Of wil je meer dode kindjes?

Fake News! En ZEER Alluah Akhgrrrrbar.

zonbron
12 april 2017, 22:41
[QUOTE=Eyjafjallajökull;8426945]Deze foto van het elfjarig meisje dat in Stockholm werd overreden door een moslim in een camion heb ik anders in geen ...[QUOTE]

Na al de klotezooi die ik in Libie en Syrie bvb. zag de laatste jaren moest ik van die kutfoto toch kotsen enige dagen geleden... Ik moet me inhouden niet te vloeken. Klootzakken. :twisted:

edit: razendsnel die foto uit mijn post gewiped, mijn excuses. :evil: 11 jarig meisje, dat wist ik nog niet. Mooi zo dan maar... :evil:

zonbron
12 april 2017, 22:50
We zouden hier eens een draadje moeten openen met alle gruwel, geweld & gore in een draad. Dan nog, zou niemand een vinger uitsteken... slechts sommigen doen dat, keer op keer....

bembem
12 april 2017, 23:48
Mja erg daar niet van, maar laten we de joodse kindjes niet vergeten die evenveel hebben geleden - en waar extreem rechts lustig aan meedeed - ware het niet dat in die tijden social media nagenoeg onbestaande waren.

Skobelev
13 april 2017, 05:49
Mja erg daar niet van, maar laten we de joodse kindjes niet vergeten die evenveel hebben geleden - en waar extreem rechts lustig aan meedeed - ware het niet dat in die tijden social media nagenoeg onbestaande waren.

zo'n kleine 80 jaar geleden bedoel je? Daar hebben de slachtoffers van vandaag weinig boodschap aan. Misschien moet je de honderdduizenden doden van de Maya's en Inca's door de Spanjaarden ook maar ten berde voeren. Ook dan was er weinig of geen social media.

de vuile muilekoek
13 april 2017, 06:48
Deze foto van het elfjarig meisje dat in Stockholm werd overreden door een moslim in een camion heb ik anders in geen enkele gazet gezien :

https://pbs.twimg.com/media/C81EZIVXkAEFcib.jpg

Omdat onze journalisten niet mogen van hoger op dit publiceren of persoonlijk dit niet willen doen?

?

de vuile muilekoek
13 april 2017, 06:49
We moeten zekers niet vergeten teder te zijn... voor dat kut volk .

Anna List
13 april 2017, 06:51
de aarde is zwaar overbevolkt.
niks mis met dode kindjes.

de vuile muilekoek
13 april 2017, 06:58
de aarde is zwaar overbevolkt.
niks mis met dode kindjes.

Dat meen je niet ..

Skobelev
13 april 2017, 07:07
Dat meen je niet ..

Toch wel....

Anna List
13 april 2017, 07:10
Dat meen je niet ..

is de aarde niet zwaar overbevolkt mss?

de vuile muilekoek
13 april 2017, 07:11
Toch wel....

Zo erg heb ik het niet te pakken ...ik ben wel voorstander van anticonceptie in overbevolkte landen waar veel armoede en miserie is dat wel , maar kinderen opzettelijk vermoorden is er echt over hoor... komaan zeg. Skob en Anna ;-)

Universalia
13 april 2017, 07:36
Deze foto van het elfjarig meisje dat in Stockholm werd overreden door een moslim in een camion heb ik anders in geen enkele gazet gezien :

https://pbs.twimg.com/media/C81EZIVXkAEFcib.jpg

Dat zullen ze niet erg genoeg gevonden hebben zeker? :roll::roll::roll::roll:

Skobelev
13 april 2017, 07:41
Zo erg heb ik het niet te pakken ...ik ben wel voorstander van anticonceptie in overbevolkte landen waar veel armoede en miserie is dat wel , maar kinderen opzettelijk vermoorden is er echt over hoor... komaan zeg. Skob en Anna ;-)

Wie zet er nu kinderen op de wereld als je ze geen toekomst kan bieden? Waar al jaren oorlog aan gang is zie je nog steeds klein grut rondlopen. Men zou dergelijke onverantwoorde ouders moeten vervolgen voor "misdaden tegen de mensheid en de rechten van het kind"

Another Jack
13 april 2017, 10:12
Wie zet er nu kinderen op de wereld als je ze geen toekomst kan bieden? Waar al jaren oorlog aan gang is zie je nog steeds klein grut rondlopen. Men zou dergelijke onverantwoorde ouders moeten vervolgen voor "misdaden tegen de mensheid en de rechten van het kind"

Ah, vandaar ....

Skobelev
13 april 2017, 10:37
Laat staan dat je ze bij een debiele vakleraar in de klas moet steken.

Another Jack
13 april 2017, 11:14
Laat staan dat je ze bij een debiele vakleraar in de klas moet steken.

Moet een debiele vakleraar anders eens tonen hoe men kinderen maakt?

Vette Pois(s)on
13 april 2017, 11:23
Moet een debiele vakleraar anders eens tonen hoe men kinderen maakt?

hahahahahahahahahahaha

Another Jack
13 april 2017, 11:29
hahahahahahahahahahaha

Zijn pistooltje hapert nochtans nooit... ;-)

Skobelev
13 april 2017, 11:59
Moet een debiele vakleraar anders eens tonen hoe men kinderen maakt?

Enkel debiele vakleraars denken dat je bij elke training raak moet schieten.

Anna List
13 april 2017, 12:08
Enkel debiele vakleraars denken dat je bij elke training raak moet schieten.

:rofl:

Elio di Supo
13 april 2017, 12:19
Moet een debiele vakleraar anders eens tonen hoe men kinderen maakt?

Lekker educatief.

Another Jack
13 april 2017, 14:03
Enkel debiele vakleraars denken dat je bij elke training raak moet schieten.

Ok, ge kunt eens missen, maar nooit raak??

Anna List
13 april 2017, 14:19
Ok, ge kunt eens missen, maar nooit raak??

allez Jacques, gij als opvoeder ?!? ge zou toch moeten weten dat het principe 'meedoen is belangrijker dan winnen' cruciaal is ? ...

en in deze bovendien veel plezanter.

Eyjafjallajökull
13 april 2017, 14:40
[QUOTE=Eyjafjallajökull;8426945]Deze foto van het elfjarig meisje dat in Stockholm werd overreden door een moslim in een camion heb ik anders in geen ...[QUOTE]

Na al de klotezooi die ik in Libie en Syrie bvb. zag de laatste jaren moest ik van die kutfoto toch kotsen enige dagen geleden... Ik moet me inhouden niet te vloeken. Klootzakken. :twisted:

edit: razendsnel die foto uit mijn post gewiped, mijn excuses. :evil: 11 jarig meisje, dat wist ik nog niet. Mooi zo dan maar... :evil:

Yup, dit elfjarig meisje, althans in niet-platgereden toestand :

http://i4.mirror.co.uk/incoming/article10208548.ece/ALTERNATES/s615b/Ebba-kerlund-11-killed-in-Stockholm-terror-attack-while-walking-home-from-school.jpg

Jay-P.
13 april 2017, 14:52
Wat scheelt er met Zonbron?

Jay-P.
13 april 2017, 14:52
Wat scheelt er met Zonbron? Hij klinkt ietwat ziek en in de war.

Another Jack
13 april 2017, 16:29
Wat scheelt er met Zonbron? Hij klinkt ietwat ziek en in de war.

The understatement of the year...

de vuile muilekoek
14 april 2017, 09:51
Moet een debiele vakleraar anders eens tonen hoe men kinderen maakt?

laat maar .. er lopen al debielen genoeg rond ...

Elio di Supo
14 april 2017, 10:02
laat maar .. er lopen al debielen genoeg rond ...

Ah ja, al die debiele vakleraars die leren hoe kindjes moeten gemaakt worden. Dat gaat nogal wat debiele kindjes opleveren.

Thuleander
14 april 2017, 10:05
'Ik heb een slet bezwangerd' als ultieme argument gebruiken in discussies over politiek.

Het niveau van dit forum...

de vuile muilekoek
14 april 2017, 10:08
'Ik heb een slet volgeblaft' als ultieme argument gebruiken in discussies over politiek.

Het niveau van dit forum...

Deze is nogal onduidelijk ? 8O

Thuleander
14 april 2017, 10:12
Deze is nogal onduidelijk ? 8O

Dat schijnt een zeer sterk argument te zijn waarmee je alle discussies kan winnen.

'Ja ja, maar ik heb en slet bezwangerd.'

de vuile muilekoek
14 april 2017, 10:16
Dat schijnt een zeer sterk argument te zijn waarmee je alle discussies kan winnen.

'Ja ja, maar ik heb en slet bezwangerd.'

Kan zijn maar ik versta er de kloten van hoor...