PDA

View Full Version : Waar is die draad van Zuhal die de tsjeven neerzet als moslimpartij eigenlijk heen ?


Eyjafjallajökull
14 april 2017, 10:18
Iemand ? :?

Gezien dat die " verplaatst" is vanuit " binnenland", maar waarheen ?

Zal wel aan mij liggen...

vanderzapig
14 april 2017, 10:52
Iemand ? :?

Gezien dat die " verplaatst" is vanuit " binnenland", maar waarheen ?

Zal wel aan mij liggen...

Blijkbaar ingevoegd in "Regering in crisis : gaat de stekker er uit?" (http://forum.politics.be/showthread.php?t=238227)

Ook al was mijn draad eerst, nondendju.
Gevolg: ik sta als draadstarter onder bovenstaande tendentieuze titel die ik niet geschreven heb.

Eyjafjallajökull
14 april 2017, 11:12
Blijkbaar ingevoegd in "Regering in crisis : gaat de stekker er uit?" (http://forum.politics.be/showthread.php?t=238227)

Ook al was mijn draad eerst, nondendju.
Gevolg: ik sta als draadstarter onder bovenstaande tendentieuze titel die ik niet geschreven heb.

Ok, thx.

Universalia
14 april 2017, 11:16
Iemand ? :?

Gezien dat die " verplaatst" is vanuit " binnenland", maar waarheen ?

Zal wel aan mij liggen...

Ik heb ook al een tijdje de indruk dat er hier soms draadjes zijn die eensklaps verdwijnen naargelang wat er in geschreven staat.

De vrijheid van meningsuiting was al een tijdje een hekelpunt dacht ik? :-D

Peche
14 april 2017, 16:01
Kom kom, hier heerst nog vrijheid van meningsuiting. Ik kan het weten.
Natuurlijk zijn er wetten waar het forum niet onderuit kan.
Ge kunt geen holocaust ontkennen zonder strafpunten. Maar hier kan toch werkelijk alles gezegd worden? Ik heb de holocaust hier "ontkend" en ik heb hier genocide gepredikt.
't Feit dat ik het kon zeggen en hier nog rondloop bewijst mij dat men hier niet lichtzinnig met de vrijheid van meningsuiting omgaat.
Waarvoor alle respect uiteraard. Dit forum is een uitzondering op de vele fora. En ook dat kan ik weten.

de vuile muilekoek
14 april 2017, 16:52
Iemand ? :?

Gezien dat die " verplaatst" is vanuit " binnenland", maar waarheen ?

Zal wel aan mij liggen...

tuurlijk ... :mrgreen: