PDA

View Full Version : Filipijnse beauty waar 'den John' mee aanpapte dan toch niet dood... Amai!!


bembem
15 april 2017, 20:58
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/3130304/2017/04/11/Minnares-van-John-Bryan-blijkt-nu-toch-niet-dood-te-zijn.dhtml


http://static2.hln.be/static/photo/2017/0/4/14/20170411090741/media_xll_9655154.jpg

Een nieuwe dag, een nieuwe aflevering in het vreemde leven van John Bryan, alias 'den John'. Hij eist nog steeds miljoenen van zijn ex-vrouw Astrid in een rechtzaak, en nu blijkt zijn overleden maîtresse toch nog in leven te zijn.

Toen het huwelijk tussen John Bryan en Astrid op de klippen liep, bleek al snel waarom: hij had een affaire met een Filipijnse vrouw, een zeker Ancy Dieto. Zij probeerde hem in 2011 af te persen, maar ving toen bot. In 2013 stuurde ze dan een mail met alle details van haar relatie met John naar Astrid zelf, wat het einde van zijn huwelijk betekende. "Ze schreef dat John haar beloofd had om met haar te trouwen", vertelde Astrid erover. "Ik kon het eerst niet geloven. Maar al snel kreeg ik bewijzen in handen."

Later stapte Ancy naar de politie en beschuldigde Den John van verkrachting. Op het moment dat ze hun affaire begonnen, was ze naar eigen zeggen nog minderjarig. Volgens haar advocaat had ze een ijzersterke zaak, maar toen werd het ineens heel stil rond de Filipijnse. Na de doortocht van tyfoon Haiyan werd er niets meer van haar gehoord, en er werd aangenomen dat ze overleden was.

Afpersing
Niets blijkt echter minder waar. "Na een lange zoektocht via lokale autoriteiten en familieleden konden we uiteindelijk bevestiging krijgen dat Ancy inderdaad nog in leven is", klinkt het in Dag Allemaal. Volgens een van haar vriendinnen heeft ze een spreekverbod van den John gekregen, en wist hij dus heel goed dat ze nog leefde. "Mocht John weten dat Ancy spreekt, dan beginnen alle problemen opnieuw. Dan dient hij een nieuwe klacht in, en kan Ancy in de gevangenis belanden. Althans, zo is dat haar verteld."

"Puur omdat zij arm was, geloofden alle mensen meteen Johns versie van het verhaal", licht de vriendin nog toe. "Maar Ancy is écht geen gold digger, zij was wel degelijk het slachtoffer in dit verhaal. Rijke mensen komen nu eenmaal met alles weg, zeker? Terwijl John - eerlijk waar - niets anders heeft gedaan dan leugens vertellen over Ancy."

Lees het hele verhaal in Dag Allemaal.



Amai!!!! Niet alleen was die Filipijnse dus toch niet dood, hij heeft haar dan ook nog eens allemaal blaasjes zitten wijsmaken.... Zowel aan haar als aan zijn ex-vrouw. Wat is dat toch met die venten, kunnen die nu echt hun piet niet in hun broek houden.....?!! Pffffff... Astrid heeft er goed aan gedaan hem te dumpen. Moest mijn man me zoiets aandoen, zou ik hem ook buiten flikkeren... No mercy!!!!

The Paulus Experience
15 april 2017, 21:06
Moest mijn man me zoiets aandoen, zou ik hem ook buiten flikkeren... No mercy!!!!


maak u niet ongerust

Xenophon
15 april 2017, 21:55
Arme Ancy.