PDA

View Full Version : "oud ijzer, koper, lood & zink, slechte batterie & ook oude wrakken van auto's..."


bembem
28 april 2017, 20:58
hahahahahaha die passeert hier zo nu & dan in the neigbourhood, ik herhaal dat dan binnenmonds altijd lachen geblazen lol, maar heb er tot nu toe nog niets in gedeponeerd in die zijn camion, moet dat eens doen...... :o



komt er bij jullie ook zo'n camion? en herhalen jullie dan die leuke slogan? discuss pls, thx ^^

Wapper
28 april 2017, 23:15
Zijn vader scandeerde vroeger:

ijzer..koper...lood en zink <pauze> EN KAPOTTE BATTERAAIEN!

Anna List
2 mei 2017, 13:09
hahahahahaha die passeert hier zo nu & dan in the neigbourhood, ik herhaal dat dan binnenmonds altijd lachen geblazen lol, maar heb er tot nu toe nog niets in gedeponeerd in die zijn camion, moet dat eens doen...... :o



komt er bij jullie ook zo'n camion? en herhalen jullie dan die leuke slogan? discuss pls, thx ^^

bij mij komt dezelfde als bij jou, het valt me op omdat ik me altijd al bezig hield met de vraag of dat nu wrakken van oude auto's dan wel oude wrakken van auto's moest zijn. :-)

Universalia
3 mei 2017, 11:10
Zijn vader scandeerde vroeger:

ijzer..koper...lood en zink <pauze> EN KAPOTTE BATTERAAIEN!

Kregde doar tegenstwoordig nog iet veur? 8O

Wapper
3 mei 2017, 23:47
Kregde doar tegenstwoordig nog iet veur? 8O

Voerwa? Et aaiser, et koowper of de batteraaie?

maddox
4 mei 2017, 05:56
Roodkoper gaat lekker met €5 en meer per kilo. Messing en brons gaan zo rond de €1.5-2

RVS en aluminium zitten daar een beetje onder.

Gemengd metaal en gewoon ijzer zijn 10 cent per kilo, als je geluk hebt.

Henri1
4 mei 2017, 06:28
Godde gaai een commerceke beginne ?

maddox
4 mei 2017, 06:34
Godde gaai een commerceke beginne ?

Neen, waarom? Ik breng mijn oud metaal naar 1 van mijn leveranciers.
'k Krijg er geen cash voor, maar wel enorm veel goodwill, en dat telt harder door dan de paar dozijn € die ik op een redelijke termijn kan inruilen aan oud aluminium en hardox (staalsoort)