PDA

View Full Version : Mods


Patriot!
10 november 2004, 12:04
Beste moderators,

Had dit al in een andere topic gezet, maar aangezien er niet gereageerd werd zet ik het hier maar, das zichtbaarder.

Doorgaans ben ik zeer tevreden over het moderatiewerk, maar ik heb ook posts gezien waarin Carlos, een tachtig jaar oud gedecoreerd weerstander werd uitgemaakt voor vrouwenverkrachter en kindermoordenaar. Ik heb dat herhaaldelijk gemeld, en ik niet alleen, en de post bleef gewoon staan. Sorry, maar dat is een regelrechte schande.

Jeroen
10 november 2004, 12:11
Ik heb carlos dit nog nooit weten melden en dan gaan wij er van uit dat hij er zelf niet al te zwaar aan tilt en dit liever laat staan.
Overigens is beledigingen laten staan dikwijls geen slechte strategie, tenslotte zegt dit veel meer over diegene die de beledigingen uit dan over diegene die beledigd wordt.

Betweter
10 november 2004, 12:13
In het geval van Carlos zijn dit geen beledigingen maar de naakte waarheid. Althans, als hij is wie hij beweert te zijn.

Knuppel
10 november 2004, 12:36
Beste moderators,

Had dit al in een andere topic gezet, maar aangezien er niet gereageerd werd zet ik het hier maar, das zichtbaarder.

Doorgaans ben ik zeer tevreden over het moderatiewerk, maar ik heb ook posts gezien waarin Carlos, een tachtig jaar oud gedecoreerd weerstander werd uitgemaakt voor vrouwenverkrachter en kindermoordenaar. Ik heb dat herhaaldelijk gemeld, en ik niet alleen, en de post bleef gewoon staan. Sorry, maar dat is een regelrechte schande.
Een goede raad aan Carlos: laten staan die beledigingen!
Zo kan iedereen zien van wie ze komen...
en waarom.

Patriot!
10 november 2004, 12:39
Ik heb carlos dit nog nooit weten melden en dan gaan wij er van uit dat hij er zelf niet al te zwaar aan tilt en dit liever laat staan.
Overigens is beledigingen laten staan dikwijls geen slechte strategie, tenslotte zegt dit veel meer over diegene die de beledigingen uit dan over diegene die beledigd wordt.
Nee, maar dit is zeer kwetsend en beledigend voor de betrokken persoon. Ik weet ook niet in hoeverre mijnheer Carlos, die toch al een zekere leeftijd heeft, vertrouwd is met de mogelijkheden van dit forum.

Jeroen
10 november 2004, 12:49
Nee, maar dit is zeer kwetsend en beledigend voor de betrokken persoon. Ik weet ook niet in hoeverre mijnheer Carlos, die toch al een zekere leeftijd heeft, vertrouwd is met de mogelijkheden van dit forum. Dit kan goed zijn dat dit zo is, maar dan nog blijft het zoals het is, namelijk carlos zelf moet ons laten weten dat hij hier aan tilt én dit verwijderd wil zien.
In de door jou gemelde topics heb ik echter nooit gemerkt dat carlos ingaat op dergelijke beledigingen, dus misschien tilt hij er gewoon niet zwaar aan en weet hij ook dat laten staan duidelijk maakt aan anderen wat voor vlees je in de kuip hebt.