PDA

View Full Version : Constructs are boring.


Dadeemelee
24 juni 2017, 23:14
Het is een fenomeen dat ik hier veelvuldig tegenkom.

Stop ermee aub.

Tavek
24 juni 2017, 23:53
De retour van peche, bembem en guinevere, allemaal nogal goed getimed, is inderdaad opmerkelijk.

Heeft hij zijn tijd in de instelling uitgezeten ? Terug internet rechten gekregen ?

Tavek
25 juni 2017, 00:00
Het is trouwens tijd dat de administratie van dit forum deze plaag eens opruimt.

Vlad
25 juni 2017, 05:11
Het is trouwens tijd dat de administratie van dit forum deze plaag eens opruimt.

Peche zegt zijn unban net van die administratie te hebben gekregen ...

kelt
25 juni 2017, 05:29
Dankzij die "constructs" is er nog een beetje beweging op het forum.Mensenlief wat een verschil met toen ik hier een decennium geleden begon.Er zit tegenwoordig meer beweging op een kerkhof :-(

HOUZEE !
25 juni 2017, 11:00
Dankzij die "constructs" is er nog een beetje beweging op het forum.Mensenlief wat een verschil met toen ik hier een decennium geleden begon.Er zit tegenwoordig meer beweging op een kerkhof :-(

Tja, democratie maakt geen bal uit en velen hebben schrik om nog hun gedacht te schrijven ...

Logisch dat het hier kapotgaat.

Peche
25 juni 2017, 11:57
De boel moest hier echt in gang getrapt worden.
En is dit dan de dank die je krijgt?
De schaamte voorbij.

bembem
25 juni 2017, 12:00
'Constructs'... nee maar... we zijn echt hoor.

Peche
25 juni 2017, 12:16
Ja ik giet nu wel een overdreven sausje over mijn karikatuur :)
Niet alles wat ik zeg is serieus te nemen, en gelukkig maar lol

Elio di Supo
26 juni 2017, 07:52
'Constructs'... nee maar... we zijn echt hoor.

Je zat in je broek te pissen van het lachen zeker toen je dit aan het typen was?

vlijmscherp
26 juni 2017, 08:14
Dankzij die "constructs" is er nog een beetje beweging op het forum.Mensenlief wat een verschil met toen ik hier een decennium geleden begon.Er zit tegenwoordig meer beweging op een kerkhof :-(

"vroeger" was alles beter.

Toen ik hier binnenkwam, las ik al dat het vroeger veel beter was. Als je dan ging kijken in de archieven, las je dat in feite al vrij snel. Na enkele maanden was men al aan het zagen en als je dan de eerste berichten las, gebeurde er in feite niets.

Meestal is het omdat er mensen waartegen men vroeger veel praatte, er niet meer zijn en het aanvoelt alsof er minder interessants wordt gezegd. Maar ik denk dat er objectief kan gezegd worden dat er vroeger niets interessants werd gezegd en nu nog niet, behalve als je zeer geïnteresseerd bent ik zeer specifieke zaken die hier staan.

Feit is wel dat er bepaalde figuren, zoals Dronkoers, er niet meer zijn. Die bracht wel wat kolder op het forum. Persoonlijk mis ik ook mensen als Firestone of Jazeker en ik weet niet of Zwartengeel nu nog actief is of niet. Maar dat is gewoon zo, erover klagen helpt niet.

vlijmscherp
26 juni 2017, 08:17
Ja ik giet nu wel een overdreven sausje over mijn karikatuur :)
Niet alles wat ik zeg is serieus te nemen, en gelukkig maar lol

gekende tactiek hoor, eerst vanalles (al dan niet strafbaar) zeggen en dan afkomen dat het maar om te lachen is.

Voor de moderatie uiteraard niet zo simpel om uit te maken hoe het nu zit, maar in jouw geval denk ik wel dat ze je doorhebben.

Pandareus
26 juni 2017, 09:36
"vroeger" was alles beter.

Toen ik hier binnenkwam, las ik al dat het vroeger veel beter was. Als je dan ging kijken in de archieven, las je dat in feite al vrij snel. Na enkele maanden was men al aan het zagen en als je dan de eerste berichten las, gebeurde er in feite niets.

Meestal is het omdat er mensen waartegen men vroeger veel praatte, er niet meer zijn en het aanvoelt alsof er minder interessants wordt gezegd. Maar ik denk dat er objectief kan gezegd worden dat er vroeger niets interessants werd gezegd en nu nog niet, behalve als je zeer geïnteresseerd bent ik zeer specifieke zaken die hier staan.

Feit is wel dat er bepaalde figuren, zoals Dronkoers, er niet meer zijn. Die bracht wel wat kolder op het forum. Persoonlijk mis ik ook mensen als Firestone of Jazeker en ik weet niet of Zwartengeel nu nog actief is of niet. Maar dat is gewoon zo, erover klagen helpt niet.


Jammer dat Pietje het gezaag van de blokkers hier zo beu was dat hij besliste om het af te bollen. Ook jammer dat Superstaaf hier wegblijft.

Anna List
26 juni 2017, 09:41
De boel moest hier echt in gang getrapt worden.
En is dit dan de dank die je krijgt?
De schaamte voorbij.

idd, in deze draad met een persoonlijk topic nog wel. :p

t is toch niet omdat het om drie dubbelnicks gaat dat het geen persoonlijk topic meer zou zijn hé!

Dadeemelee
26 juni 2017, 10:14
idd, in deze draad met een persoonlijk topic nog wel. :p

t is toch niet omdat het om drie dubbelnicks gaat dat het geen persoonlijk topic meer zou zijn hé!

Je vergist je als je denkt dat ik het specifiek over 1 bepaalde persoon of zelfs een drievuldigheid zou hebben :mrgreen:

Anna List
26 juni 2017, 10:44
Je vergist je als je denkt dat ik het specifiek over 1 bepaalde persoon of zelfs een drievuldigheid zou hebben :mrgreen:

komkom, niet te bang, we hebben het over Peche/Bembem/Guinevere. :-D


niet over boksijzer Panda.
http://forum.politics.be/showpost.php?p=8476888&postcount=141

Tavek
26 juni 2017, 10:47
De boel moest hier echt in gang getrapt worden.
En is dit dan de dank die je krijgt?
De schaamte voorbij.

Kunt ge dat ook doen door een onderbouwde, deftige meningen te geven ipv "verzuip ze allemaal" ?

Gij en uw clubke brengen hier niks bij.

Dadeemelee
26 juni 2017, 10:50
komkom, niet te bang, we hebben het over Peche/Bembem/Guinevere. :-D


niet over boksijzer Panda.
http://forum.politics.be/showpost.php?p=8476888&postcount=141

Dat is toch erg hé. Als ik een keerje serieus ben, dan geloven ze me niet :-P

Anna List
26 juni 2017, 10:56
Dat is toch erg hé. Als ik een keerje serieus ben, dan geloven ze me niet :-P

lol, bij mij is t nog erger, ik ben eigenlijk altijd serieus en nog denken de meesten dat ik meestal trol of zever verkoop! ;-)

mss kunnen we een clubke of een zelfhulpgroep oprichten. :p

bembem
26 juni 2017, 10:59
Kunt ge dat ook doen door een onderbouwde, deftige meningen te geven ipv "verzuip ze allemaal" ?

Gij en uw clubke brengen hier niks bij.

En jij wel zeker.... :roll:

Re-btw: wij zijn geen dubbelnicks

Anna List
26 juni 2017, 11:01
En jij wel zeker.... :roll:

Re-btw: wij zijn geen dubbelnicks

is dat 6, 21 of 33% ;-)

Dadeemelee
26 juni 2017, 11:02
lol, bij mij is t nog erger, ik ben eigenlijk altijd serieus en nog denken de meesten dat ik meestal trol of zever verkoop! ;-)

mss kunnen we een clubke of een zelfhulpgroep oprichten. :p

De Onbegrepen Flamingante Belgicisten?

bembem
26 juni 2017, 11:13
Nee maar Anna nogmaals wij zijn echt 3 verschillende forummers, straf dat jullie dat maar niet inzien...

bembem
26 juni 2017, 11:15
Boh jullie mogen zeggen wat jullie willen, de mods denken er wel anders over ^^

Anna List
26 juni 2017, 11:45
De Onbegrepen Flamingante Belgicisten?

lap, de club is nog niet opgericht, en we zitten al met een fundamentele bodem voor een schisma ... zo ongelooflijk typisch Vlaams dat jij bent! :p ;-)

Anna List
26 juni 2017, 11:48
Nee maar Anna nogmaals wij zijn echt 3 verschillende forummers, straf dat jullie dat maar niet inzien...

Boh jullie mogen zeggen wat jullie willen, de mods denken er wel anders over ^^

jullie? ik ben maar alleen hoor. :p

ps als de mods zouden toegeven dat ze geen enkele manier hebben om dat zonder twijfel uit te sluiten ... zouden ze ook moeten toegeven dat er gegokt wordt bij het bannen wegens dubbelnick ... gaat dus niet gebeuren. ;-)

vlijmscherp
26 juni 2017, 11:48
Boh jullie mogen zeggen wat jullie willen, de mods denken er wel anders over ^^

of ze vinden je amusant genoeg om te laten blijven.

Dubbelnicks mogen trouwens, enkel als het er 1 is van een gebande, mag het niet.

Maw, als er iemand wordt geband en 2 "andere" leden posten plotseling ook niets meer tot die eerste terug is, is dat verdacht.....

Peche
26 juni 2017, 12:05
Neen dubbelnicks mogen niet meer :(
Ik heb dat geprobeerd, pakte geen post.
Zelfs een Peche2 mocht niet, dus vroeg ik mijn oud account maar terug.
Which is good, I am the best so bleep the rest.

BigF
26 juni 2017, 12:07
Dankzij die "constructs" is er nog een beetje beweging op het forum.Mensenlief wat een verschil met toen ik hier een decennium geleden begon.Er zit tegenwoordig meer beweging op een kerkhof :-(

Inderdaad. Maar als je hier 's avonds wat rondhangt laten de flikken je gelukkig wel gerust. Want anders zou ik wel weten waar ik tegenwoordig het liefste zit...

Anna List
26 juni 2017, 12:09
Inderdaad. Maar als je hier 's avonds wat rondhangt laten de flikken je gelukkig wel gerust. Want anders zou ik wel weten waar ik tegenwoordig het liefste zit...

achterin de combi?

Tavek
26 juni 2017, 12:19
Tis hier doods.

Maar de hordes flaminganten (die-hard VB'ers) en Belgicisten (BUBbers) zijn dan ook vertrokken of gekalmeerd. Het communautaire is geen issuee meer. En dat was toch zeker de drijvende kracht achter dit forum mid jaren 2000.

bembem
26 juni 2017, 12:20
Wat is verdacht vlijmscherp? Dat ik liever post wanneer peche er is tja... daarbij hebben zich hier dingen voorgedaan waardoor ik sowieso niet de fut had, ik heb immers ook een leven naast het forum jawel duh.

bembem
26 juni 2017, 12:22
Neen dubbelnicks mogen niet meer :(
Ik heb dat geprobeerd, pakte geen post.
Zelfs een Peche2 mocht niet, dus vroeg ik mijn oud account maar terug.
Which is good, I am the best so bleep the rest.

Ihihi deugnietje :lol:

Anna List
26 juni 2017, 12:29
Tis hier doods.

Maar de hordes flaminganten (die-hard VB'ers) en Belgicisten (BUBbers) zijn dan ook vertrokken of gekalmeerd. Het communautaire is geen issuee meer. En dat was toch zeker de drijvende kracht achter dit forum mid jaren 2000.

:evil:

elaba!


t is niet om dat mijn strategie niet die van BDW is dat ik voor minder ga dan volledige secessie hé ?!?

Jay-P.
26 juni 2017, 13:17
Ik denk ook niet dat Peche of Bemmerkonte constructs zijn.


Dit zijn constructs:
https://nastycomics.files.wordpress.com/2015/03/suske-en-wiske-parodie-lach-eens-naar-het-vogeltje_s.jpg?w=1400

Peche
26 juni 2017, 13:36
Tis hier doods.

Maar de hordes flaminganten (die-hard VB'ers) en Belgicisten (BUBbers) zijn dan ook vertrokken of gekalmeerd. Het communautaire is geen issuee meer. En dat was toch zeker de drijvende kracht achter dit forum mid jaren 2000.

Mja als ge een hele kliek collectief bant kan je dat wel eens voorhebben.

Tavek
26 juni 2017, 13:40
En jij wel zeker.... :roll:

Re-btw: wij zijn geen dubbelnicks

Ik ken niemand anders op dit forum die zatte haatdraden opent en een hele avond blijft tieren.

Niemand.

Peche
26 juni 2017, 13:56
Ik ken niemand anders op dit forum die zatte haatdraden opent en een hele avond blijft tieren.

Niemand.

Geduld. Wacht tot joender lief 's avonds niet meer over straat kan en dagelijks lastig gevallen wordt door zo'ne untermensch.

Peche
26 juni 2017, 14:00
En zie naar Italië. Banken moet 17 miljard vrijmaken.
In Duitsland trekken gelukszoekers soms boven de 3000 euro.
De frustratie is terecht. Ons Avondland wordt bedreigd. Dit is een invasie en iedereen slaapt en blijft er rustig bij. Hebben we dan niets geleerd van onze koene kruisvaarders en Spartanen?

Tavek
26 juni 2017, 14:06
Ja, peche.

Jij hebt veel geleerd. Zoveel dat je werkloos thuis blijft te ruften...

Peche
26 juni 2017, 14:23
Ja, peche.

Jij hebt veel geleerd. Zoveel dat je werkloos thuis blijft te ruften...

Wtf heeft dat ermee te maken?
Ik zie dat wij massaal belogen worden en verkrachters, jihadisten en gekukszoekers opvangen. Nu waarschuwen banken voor een nieuwe crisis.
Heb jij geen kinderen? Welke toekomst wens jij hen toe? Een communisme waar zij de dupe van zijn en zandapen de vruchten plukken? Wake up gast. Ik doe dit voor ons allemaal en ik zal mijn klep niet toehouden.
Weg met al die rapefugees en gelukzoekers. Weg met de perfide islam en weg met de collaborateurs ervan. Als er gevochten wordt, zal ik meevechten. Dit is ons Avondland en dat geef ik niet af. Zelf zal ik niets beginnen, maar als de strijd losbarst zal ik strijden. Geen sharia en geen overkweekte gelukzoekers.

Tavek
26 juni 2017, 14:35
Wtf heeft dat ermee te maken?
Ik zie dat wij massaal belogen worden en verkrachters, jihadisten en gekukszoekers opvangen. Nu waarschuwen banken voor een nieuwe crisis.
Heb jij geen kinderen? Welke toekomst wens jij hen toe? Een communisme waar zij de dupe van zijn en zandapen de vruchten plukken? Wake up gast. Ik doe dit voor ons allemaal en ik zal mijn klep niet toehouden.
Weg met al die rapefugees en gelukzoekers. Weg met de perfide islam en weg met de collaborateurs ervan. Als er gevochten wordt, zal ik meevechten. Dit is ons Avondland en dat geef ik niet af. Zelf zal ik niets beginnen, maar als de strijd losbarst zal ik strijden. Geen sharia en geen overkweekte gelukzoekers.

Als ik mannen zoals u/bembem niet moest onderhouden kon ik mijn kinderen nog een betere toekomst bieden.

Maar bepaalde figuren hebben beslist dat anderen voor hun eten moeten werken, en helaas, mijn kinderen zijn dus het slachtoffers van parasieten zoals u.

In feite zijn wij allemaal beter af als u beslist de daad bij het woord te voegen en op kruistocht te vertrekken. Syriestrijders, of ze nu voor goed of slecht vechten, verliezen hun uitkering. Niet vaak omdat ze sterven.

Peche
26 juni 2017, 14:41
Als ik mannen zoals u/bembem niet moest onderhouden kon ik mijn kinderen nog een betere toekomst bieden.

Maar bepaalde figuren hebben beslist dat anderen voor hun eten moeten werken, en helaas, mijn kinderen zijn dus het slachtoffers van parasieten zoals u.

In feite zijn wij allemaal beter af als u beslist de daad bij het woord te voegen en op kruistocht te vertrekken. Syriestrijders, of ze nu voor goed of slecht vechten, verliezen hun uitkering. Niet vaak omdat ze sterven.

Precies mijn punt. Stamp die economische buiten. Sluit de de grenzen. Stop het islamiseren van ons continent en er ontstaat nuttig werk. Nu onderhouden wij islamieten en zandapen die naar hier komen om er enkel de voordelen uit te plukken. Dat prikkelt mij.

Anna List
26 juni 2017, 14:44
Precies mijn punt. Stamp die economische buiten. Sluit de de grenzen. Stop het islamiseren van ons continent en er ontstaat nuttig werk. Nu onderhouden wij islamieten en zandapen die naar hier komen om er enkel de voordelen uit te plukken. Dat prikkelt mij.

kunnen we u meesturen als begeleider? is dat mss een job die je wel zou aanvaarden als ze onder je neus geduwd werd? of zal je dan ook wel weer een uitvlucht hebben?

Peche
26 juni 2017, 14:49
kunnen we u meesturen als begeleider? is dat mss een job die je wel zou aanvaarden als ze onder je neus geduwd werd? of zal je dan ook wel weer een uitvlucht hebben?

Geef me carte blanche en ik zal wel van wanten weten. Een douche te Auschwitz.

Anna List
26 juni 2017, 14:50
Geef me carte blanche en ik zal wel van wanten weten. Een douche te Auschwitz.

8O zit ge weer voorbij t aperitief mss? 8O

Peche
26 juni 2017, 14:54
8O zit ge weer voorbij t aperitief mss? 8O

Wees nu eerlijk. Die zijn overkweekt en gaan het hier ondertrekken. Terugsturen is ze een trage dood gunnen. Den doesj in en klaar is kees. Dat zal me minder prikkelen. Zo ver is het mogen komen. ZE verkrachten onze dochters en vrouwen. Dat ze doodstikken.

Elio di Supo
27 juni 2017, 07:28
En zie naar Italië. Banken moet 17 miljard vrijmaken.
In Duitsland trekken gelukszoekers soms boven de 3000 euro.
De frustratie is terecht. Ons Avondland wordt bedreigd. Dit is een invasie en iedereen slaapt en blijft er rustig bij. Hebben we dan niets geleerd van onze koene kruisvaarders en Spartanen?

Toch vreemd dat je als ant-moslim strijder met geen woord rept over Vlad de Spietser. Die kon er anders wat van.

Elio di Supo
27 juni 2017, 07:31
Wees nu eerlijk. Die zijn overkweekt en gaan het hier ondertrekken. Terugsturen is ze een trage dood gunnen. Den doesj in en klaar is kees. Dat zal me minder prikkelen. Zo ver is het mogen komen. ZE verkrachten onze dochters en vrouwen. Dat ze doodstikken.

En als ge nu eens als imker begint en die bijen africht om moslims te steken? Zou u dat prikkelen?

Anna List
27 juni 2017, 10:12
Sedert ik niet meer blow spreekt mij dat allemaal niet meer aan. Ik ga zelfs mijn playstation verkopen omdat ik me daar ook niet meer met bezig houd.
OORLOG wil ik! Ik verheug mij op het moment dat het uitbarst en ik me kan aanmelden.

die playstation die zij voor uwe kerstmis kocht? nog geen jaar geleden?

BigF
27 juni 2017, 10:42
achterin de combi?

Altijd gezellig!

Anna List
27 juni 2017, 10:55
Maar wat zit gij u daar toch mee te moeien?
Als ik geen hobby's meer heb moet dat hier geen stof vangen he.

maar wat zoudt gij er zelf van vinden, als ge u dubbel geplooid hebt om iemand ne kado te geven (die eigenlijk veel te duur is voor uw budget) en een half jaar later wordt dat bij t vuil gesmeten ???

manmanman, dat empathie u mss niet is aangeboren, dat kan, maar ge kunt u daar wel wat in trainen en wat beter uw best doen voor haar ze.

Anna List
27 juni 2017, 11:03
Wat zit gij u te bekommeren over feiten dat uw zaken niet zijn? Gutmensch van kust mijn kloten

tot ze door hebben dat heel de wereld uitsluitend om uw persoontje draait hé Perziek

en dan zijn ze weg natuurlijk ... ge hebt dat al eens meegemaakt.

Elio di Supo
27 juni 2017, 11:38
Sedert ik niet meer blow spreekt mij dat allemaal niet meer aan. Ik ga zelfs mijn playstation verkopen omdat ik me daar ook niet meer met bezig houd.
OORLOG wil ik! Ik verheug mij op het moment dat het uitbarst en ik me kan aanmelden.

De Playstation kan nuttig zijn om te oefenen met Battlefield of Black Ops.

de vuile muilekoek
27 juni 2017, 11:45
Als ik mannen zoals u/bembem niet moest onderhouden kon ik mijn kinderen nog een betere toekomst bieden.

Maar bepaalde figuren hebben beslist dat anderen voor hun eten moeten werken, en helaas, mijn kinderen zijn dus het slachtoffers van parasieten zoals u.

In feite zijn wij allemaal beter af als u beslist de daad bij het woord te voegen en op kruistocht te vertrekken. Syriestrijders, of ze nu voor goed of slecht vechten, verliezen hun uitkering. Niet vaak omdat ze sterven.

Er zitten véél ouder zelfstandige die onder ander hun kleinhandel kapot zien gaan zijn op de valreep door de economische global shift , failliet versta jet ? aan de ziekenkas met een kapot hoofd en kapotte rug ... zijn dat dan ook profiteurs ?


en ik ben niet zekers of "uw kinderen gaan gemotiveerd zijn om 50 jaar te werken aan een tempo gelijk ne wilden opgejaagde hond ?

in dien beter toekomst wat je daar aan het fantaseren zijt ?:roll:


en voor wat bestaat onze sociale zekerheid in feite ?


zijt ge zekers dat uw zoon of dochter een goeie sterke gezondheid gaan hebben ?? ook nog ?? en onfeilbare wezens gaan zijn ? ehum ehum :oops:

BigF
27 juni 2017, 11:52
Sedert ik niet meer blow...
...OORLOG wil ik!
En vind je dat nu eerlijk waar een vooruitgang?

BigF
27 juni 2017, 12:10
Neen, maar ik ben al dat gezever er rond zo beu als koude pap.

Dat kan ik aannemen.
Ik ben ook veel gezever zo beu als koude pap.
Maar ik heb geleerd weg te blijven van koude pap gezever. Je moet je immers niet alles aantrekken.

Jarenlang kon ik me hier ook verliezen in discussies over druggebruik. Mijn standpunten daaromtrent zijn niet veranderd maar erover discussieren doe ik niet meer.

Ten eerste omdat het niets uithaalt. Ten tweede omdat het daarom tijdverlies is. Ten derde omdat iedere mens voor mijn part er zijn eigen mening over heeft, ook al staat die me niet aan en ik niet meer de drang voel om die mensen van gedacht te doen veranderen.

Ik lees of volg dus niets meer over heel die discussie en doe gewoon mijn eigen ding. Veel gemakkelijker, veel minder stressvol en mijn leven gaat nog steeds gewoon zijn gangetje. En ik voel me niet geroepen om mijn eigen leven overhoop te halen voor 'het goede doel'. Alle respect voor mensen die dat wel willen doen, maar mijn leven is te kort voor zulke dingen.

BigF
27 juni 2017, 12:32
Eigenlijk heb je gelijk. Ik zou het mij allemaal niet mogen aantrekken en mij moeten richten op positieve zaken. Maar dat wordt wel steeds moeilijker, de wereld wordt alleen maar zotter. Ik ben iemand die veel nadenkt over de lange termijn, en geloof me, ik maak mij echt zorgen voor de toekomst. Ik was ooit zo'n fiere Europeaan, maar nu blijven de toeristen weg. Nu is alles verloederd en is er niets meer over om trots op te zijn.
't Is allemaal naar de kloten :)

Het zal waarschijnlijk te duur voor je zijn maar ga eens op reis in Amerika en voer daar eens gesprekken met gewone Amerikanen. Dan ga je pas verhalen over verloedering en gekrenkte trots te horen krijgen. Over zottigheid van drie jobs combineren en nog niet rondkomen. Over op straat slapen omdat je ooit ziek bent gevallen. Over opgesloten zitten omdat je ooit een joint opstak. Over een president die meer leugens dan waarheid vertelt...

Ik zeg niet dat, omdat het elders nog slechter is, wij tevreden moeten zijn maar hoe meer ik reis en hoe meer ik spreek met mensen van ver weg hoe meer ik doorkrijg dat wij het, alhoewel lang niet alles ideaal verloopt, nog zo slecht niet hebben.

Dadeemelee
28 juni 2017, 19:35
of ze vinden je amusant genoeg om te laten blijven.

Dubbelnicks mogen trouwens, enkel als het er 1 is van een gebande, mag het niet.

Maw, als er iemand wordt geband en 2 "andere" leden posten plotseling ook niets meer tot die eerste terug is, is dat verdacht.....

Bembem is er nog...

Eduard Khil
28 juni 2017, 19:37
Bembem is er nog...

helaas. Tijd om ze terug te sturen naar haar eigen land.