PDA

View Full Version : 10 landen in de wereld die we af gaan schaffen


Hypochonder
2 juli 2017, 07:14
Luchtig artikel met nogal wat waarheden:

2. België
Geen echt land, dus wat dat betreft niet eens een legitieme deelnemer aan deze competitie. Een stel nep-Nederlanders besloot het in 1830 zelf maar te rooien en zie wat ervan geworden is. Broedplaats van het EU-gezwel en het Molenbeek-gezwel. Wie zijn vering geselt door over de Oekraïnesque wegen in Belgie te tuffen weet waarom hij dat doet: om zo snel mogelijk terug te komen naar Nederland.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/07/jullie_doen_niet_meer_mee.html#more

Vlad
2 juli 2017, 08:21
geenstijl is gewoon pissed off op de belgen omdat ze door hen zijn opgekocht en afgeschaft gaan worden :]

Universalia
2 juli 2017, 09:47
Site eist cookies en die weiger ik. :rofl:

quercus
2 juli 2017, 10:03
Luchtig artikel met nogal wat waarheden:



http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/07/jullie_doen_niet_meer_mee.html#more
Met één aspect van het citaat in "geenstijl" ben ik het volkomen oneens. België werd niet in gang gezet door "Nep-Nederlanders" maar door "Nep-Fransen" uit het hedendaagse zelfverklaarde WalloBrux.

marie daenen
2 juli 2017, 10:06
Met één aspect van het citaat in "geenstijl" ben ik het volkomen oneens. België werd niet in gang gezet door "Nep-Nederlanders" maar door "Nep-Fransen" uit het hedendaagse zelfverklaarde WalloBrux.

2

Vlad
5 juli 2017, 17:32
Site eist cookies en die weiger ik. :rofl:

Waarom ? Stel je browser zo in dat ze gedeletet worden telkens wanneer je de browser afsluit en verander elke dag van IP adres.

Thuleander
5 juli 2017, 17:37
De Nederlanders zijn jaloers op onze Léon Degrelle.

Pandareus
5 juli 2017, 18:01
Waarom ? Stel je browser zo in dat ze gedeletet worden telkens wanneer je de browser afsluit en verander elke dag van IP adres.

CCleaner van piriform.com

Ik begrijp niet waarom mensen zo autistisch doen over wat stomme cookies ?

Pandareus
5 juli 2017, 18:05
De Nederlanders zijn jaloers op onze Léon Degrelle.

En zijn bloedsbroeder Cyriel Verschaeve ! :-D

Tavek
5 juli 2017, 18:06
Niemand staat beter in bruine hotpa...korte broek dan onze helden.

Universalia
6 juli 2017, 10:53
Cookies (http://www.clickx.be/windows/163275/een-snel-overzicht-van-alle-cookies/)

Nog te zwijgen over de 'supercookie'

:cheer:

reservespeler
6 juli 2017, 10:56
Cookies (http://www.clickx.be/windows/163275/een-snel-overzicht-van-alle-cookies/)

Nog te zwijgen over de 'supercookie'

:cheer:

En cookiemonster.

Xenophon
6 juli 2017, 12:55
En zijn bloedsbroeder Cyriel Verschaeve ! :-D

:cheer: Verschaeve :cheer:

dalibor
6 juli 2017, 16:43
Profiteer ervan. Geenstijl staat te koop en geen hond die het wil overnemen.

Boduo
7 juli 2017, 08:29
Afgeschafte landen:
Couto Misto tussen Spanje & Portugal.
Cospaia in Italie.
Tavolara in Sardinie.
Bir Tawil tussen Egypte & Soedan
Moresnet tussen Belgie, Nederland & Duitsland. Dit landje heeft 100 jaar bestaan !
In 1920 werd het bij Belgie gevoegd.

Gamla
8 juli 2017, 11:27
Afgeschafte landen: elk Europees land.

Elio di Supo
9 juli 2017, 05:42
Deseret gesticht door de Mormonen destijds.

Boduo
9 juli 2017, 18:53
Deseret gesticht door de Mormonen destijds.

Als je efkens tijd hebt: googel eens naar "Moresnet".

Anna List
10 juli 2017, 10:14
:cheer: Zuriel! :cheer:

Universalia
10 juli 2017, 10:15
En cookiemonster.

Lang geleden nog iets zien schrijven 'cookiemonster' of vergis ik mij. 8O

Schaf gewoon héél Afrika af sluit ook de EU daar hermetisch van af het zal allemaal beter gaan daarna. :cheer:

Wishful thinking?

Anna List
10 juli 2017, 13:18
Turkije, of alvast op heel KT toch de versie inclusief Koerdistan. :cheer:

Bovenbuur
10 juli 2017, 13:44
Geenstijl, o god ja dat bestaat ook nog. Dat nog altijd veel te populaire slappe "uiterst rechtse" aftreksel van retecool waar alle redelijke schrijvers al vertrokken waren (inclusief alles wat nieuw aangetrokken werd binnen een maand of drie) voordat ze geüpgrade werden naar de Telegraaf junior inclusief Telegraaf-TV junior, waarna ze dat deel van Nederland dat zich nog steeds op de site thuis voelde maar gewoon zijn gaan inzetten voor het verstoren van alles wat ze maar kunnen, want is leuk.

Maar een lijstje met nep landen en dat België er dan opstaat daar kan ik toch echt geen aanstoot aan nemen. Dit is bedoeld als humor. Je weet wel, zoals die met mop met die brug in de woestijn.

Anna List
10 juli 2017, 13:50
Geenstijl, o god ja dat bestaat ook nog. Dat nog altijd veel te populaire slappe "uiterst rechtse" aftreksel van retecool waar alle redelijke schrijvers al vertrokken waren (inclusief alles wat nieuw aangetrokken werd binnen een maand of drie) voordat ze geüpgrade werden naar de Telegraaf junior inclusief Telegraaf-TV junior, waarna ze dat deel van Nederland dat zich nog steeds op de site thuis voelde maar gewoon zijn gaan inzetten voor het verstoren van alles wat ze maar kunnen, want is leuk.

Maar een lijstje met nep landen en dat België er dan opstaat daar kan ik toch echt geen aanstoot aan nemen. Dit is bedoeld als humor. Je weet wel, zoals die met mop met die brug in de woestijn.

brug, woestijn?

Bovenbuur
10 juli 2017, 14:09
brug, woestijn?

Op een dag belt de Belgische minister president de Nederlandse en zegt: "Amaai hè manneke, we vinden jullie best tof maar we zijn al die domme Belgenmoppen toch wel een beetje zat hè? Kunnen jullie niet eens wat doms doen?" "Nou vooruit," zegt de Nederlandse premier, "wat kunnen we eens voor jullie doen?" "Nou, weet ge wat nou heel grappig zou zijn? Als jullie een brug zouden bouwen in de woestijn." "Is goed, doen we."

En zo gebeurde het dat Nederland een brug bouwde midden in de woestijn. De eerste maand lagen bijna alle Belgen dubbel van het lagen, de tweede maand snapten de West-Vlamingen hem ook, maar een half jaar later was de lol er toch wel vanaf. Dus de Belgische premier belt zijn Nederlandse collega weer op: "Ja, het is nu wel klaar hè, we zijn uitgelachen, ge moogt uw brug nu weer afbreken." Zegt de Nederlander: "O, maar dat gaat helemaal niet." "Dat gaat niet? Maar hoezo dan niet?" "Nou, we willen die brug wel afbreken, maar er staan een heleboel Belgen op te vissen."

*badoemtsjing*
(Een van de vele versies.)

Hé, ik gaf aan dat het om een vergelijking ging met iets dat bedoeld was als humor, niet dan?

Anna List
10 juli 2017, 14:36
Op een dag belt de Belgische minister president de Nederlandse en zegt: "Amaai hè manneke, we vinden jullie best tof maar we zijn al die domme Belgenmoppen toch wel een beetje zat hè? Kunnen jullie niet eens wat doms doen?" "Nou vooruit," zegt de Nederlandse premier, "wat kunnen we eens voor jullie doen?" "Nou, weet ge wat nou heel grappig zou zijn? Als jullie een brug zouden bouwen in de woestijn." "Is goed, doen we."

En zo gebeurde het dat Nederland een brug bouwde midden in de woestijn. De eerste maand lagen bijna alle Belgen dubbel van het lagen, de tweede maand snapten de West-Vlamingen hem ook, maar een half jaar later was de lol er toch wel vanaf. Dus de Belgische premier belt zijn Nederlandse collega weer op: "Ja, het is nu wel klaar hè, we zijn uitgelachen, ge moogt uw brug nu weer afbreken." Zegt de Nederlander: "O, maar dat gaat helemaal niet." "Dat gaat niet? Maar hoezo dan niet?" "Nou, we willen die brug wel afbreken, maar er staan een heleboel Belgen op te vissen."

*badoemtsjing*
(Een van de vele versies.)

Hé, ik gaf aan dat het om een vergelijking ging met iets dat bedoeld was als humor, niet dan?

tja, woestijnvissen ... typisch Vlaams.

Rahowa
10 juli 2017, 15:13
En zijn bloedsbroeder Cyriel Verschaeve ! :-D

De trots van mijn toekomstige woonplaats!

Anna List
10 juli 2017, 15:44
De trots van mijn toekomstige woonplaats!

:cheer: Adingkerke! :cheer:

Skobelev
12 juli 2017, 07:45
:cheer: Verschaeve :cheer:

Hiesé broeder, wat ik nog op zolden mocht vinden: :-P

106467

Anna List
12 juli 2017, 08:26
Hiesé broeder, wat ik nog op zolden mocht vinden: :-P

106467

zowaar een foto van Cyriel zonder Duitsers op! :p

Skobelev
12 juli 2017, 12:46
zowaar een foto van Cyriel zonder Duitsers op! :p

De eerstesteenlegging van de toekomstige Duitse kazerne?:-P

Anna List
12 juli 2017, 13:02
De eerstesteenlegging van de toekomstige Duitse kazerne?:-P

ik vermoed eerste steenlegging van de eerste IJzertoren?

Rahowa
12 juli 2017, 18:31
:cheer: Adingkerke! :cheer:

Daar is hij "paster" geweest.Hij is echter geboren te Ardooie.