PDA

View Full Version : Windows update en Outlook


Marie van de koster
3 juli 2017, 10:00
Zijn er hier nog mensen die tegenwoordig last hebben met Outlook?
Het duurt een half uur tot 3 kwartier voor mijn nieuwe e-mails binnengehaald worden. Het valt op dat dat begonnen is sinds ik de nieuwe Windows update heb binnengehaald.

BigF
3 juli 2017, 10:59
Zijn er echt nog altijd mensen die Windows en Oudlook gebruiken?

Xenophon
3 juli 2017, 14:50
Zijn er hier nog mensen die tegenwoordig last hebben met Outlook?
Het duurt een half uur tot 3 kwartier voor mijn nieuwe e-mails binnengehaald worden. Het valt op dat dat begonnen is sinds ik de nieuwe Windows update heb binnengehaald.

Welke Windows?

vlijmscherp
3 juli 2017, 15:54
Welke Windows?

3.11

parcifal
3 juli 2017, 16:06
Zijn er hier nog mensen die tegenwoordig last hebben met Outlook?
Het duurt een half uur tot 3 kwartier voor mijn nieuwe e-mails binnengehaald worden. Het valt op dat dat begonnen is sinds ik de nieuwe Windows update heb binnengehaald.

Jamaar heb ge er genoeg kolen in gestoken?
Ge hebt zo een ding op uw pc, daar staat op : CD-player , CD dat wil zeggen Coal Dispenser, daar moeten dus kolen in, of kolengruis als het een kleine versie is.

Zonder kolen werkt het niet goed, zeker sinds Win10, die vreet kolen.
It is known.

Tavek
3 juli 2017, 18:18
Zijn er echt nog altijd mensen die Windows en Oudlook gebruiken?

Helaas hebben we op het werk een exchange server...dus outlook.

Mijn telefoon is iphone dus daar zit ik alvast er niet mee.

Dadeemelee
3 juli 2017, 18:27
Ik blijf zover ik kan weg van Outlook.

Met Windows gebruik ik constant de voorlaatste versie.

Marie van de koster
4 juli 2017, 10:02
Welke Windows?

Windows 10

Marie van de koster
4 juli 2017, 10:04
Ik blijf zover ik kan weg van Outlook.

Met Windows gebruik ik constant de voorlaatste versie.

Wat gebruikt u dan als e-mail programma? Ik heb eens gehoord van "opera", kent u dat?

Zucht
4 juli 2017, 16:52
Ik heb Outlook 2013 en Windows 10 met alle updates, en ondervind geen problemen.

Dadeemelee
4 juli 2017, 17:12
Wat gebruikt u dan als e-mail programma? Ik heb eens gehoord van "opera", kent u dat?

Ik gebruik al jaar en dag Eudora.

Tavek
4 juli 2017, 17:47
gmail prive
exchange werk (outlook dus)

Henri1
4 juli 2017, 18:14
Zijn er hier nog mensen die tegenwoordig last hebben met Outlook?
Het duurt een half uur tot 3 kwartier voor mijn nieuwe e-mails binnengehaald worden. Het valt op dat dat begonnen is sinds ik de nieuwe Windows update heb binnengehaald.

AL die Windows problemen inclusief virussen, malware, ransomware, enz.... gaan allemaal aan mijn deur voorbij.

Universalia
4 juli 2017, 18:33
Ik heb een Windows 10 + Creators Update op een overjarige laptop staan en die draait prima.

Ook op een PC staat een Win10 + creators update en daar heb ik ook geen problemen met de mail. (ik gebruik weinig of geen mail)

Meestal gebruik in wel nog steeds Windows 7 of één of andere Linux distrubutie.

Niet te vergeten dat 'Windows Live Mail' zou opgedoekt geweest zijn, Amen.

Er zou iets met misgelopen kunnen zijn waar men al een oplossing zou voor geboden hebben, zie volgende:

Win10-Outlook (https://support.office.com/en-us/article/Fixes-or-workarounds-for-recent-issues-in-Outlook-for-Windows-ecf61305-f84f-4e13-bb73-95a214ac1230)

Outlook known issues in the June 2017 security updates

(Last updated: June 30, 2017)

In extremis zou het traag binnenhalen/verzenden van mails aan de verbinding kunnen liggen???

:cheer:

p.s. Best héél handige site van één van onze Noorderburen: Schoone (https://www.schoonepc.nl/instal/emailoutlook.html)

Nr.10
4 juli 2017, 22:30
Zijn er echt nog altijd mensen die Windows en Oudlook gebruiken?
Wat gebruik je zelf?

Nr.10
4 juli 2017, 22:37
Desktop:

Windows XP + Outlook Express 6.0
Windows 10

Mobiel:

Windows 8.1
Android 6.0

Tavek
4 juli 2017, 22:39
Desktop:

Windows XP + Outlook Express 6.0
Windows 10

Mobiel:

Windows 8.1
Android 6.0


Gooi die XP buiten man, en ook die windows 8.1, beiden zijn zo lek als een vergiet, en vooral die XP is een forse security liability.

Als het machien niet meer in staat is om Win 10 te draaien, mag je het vervangen.

Nr.10
4 juli 2017, 22:44
Gooi die XP buiten man, en ook die windows 8.1, beiden zijn zo lek als een vergiet, en vooral die XP is een forse security liability.

Als het machien niet meer in staat is om Win 10 te draaien, mag je het vervangen.
Het is op die XP desktop onder Outlook Express meer dan 20 jaar email staat.

Het Verzet
5 juli 2017, 07:16
Op het werk Windows 7 met Outlook 2016, is namelijk exchange-omgeving.
Outlook heeft soms kuren, maar exchangeserver vind ik wel een prima product (voor zover ik ermee te maken krijg).

Thuis Windows 10, gebruik gewoon webmail. Outlook niet nodig, heb dan ook geen office staan.
Heb nog een paar linuxbakken ook draaien, maar komt geen mail op.

Marie van de koster
7 juli 2017, 14:07
Ik gebruik al jaar en dag Eudora.

Daar heb ik nog nooit van gehoord.

Marie van de koster
7 juli 2017, 14:13
Ik heb een Windows 10 + Creators Update op een overjarige laptop staan en die draait prima.

Ook op een PC staat een Win10 + creators update en daar heb ik ook geen problemen met de mail. (ik gebruik weinig of geen mail)

Meestal gebruik in wel nog steeds Windows 7 of één of andere Linux distrubutie.

Niet te vergeten dat 'Windows Live Mail' zou opgedoekt geweest zijn, Amen.

Er zou iets met misgelopen kunnen zijn waar men al een oplossing zou voor geboden hebben, zie volgende:

Win10-Outlook (https://support.office.com/en-us/article/Fixes-or-workarounds-for-recent-issues-in-Outlook-for-Windows-ecf61305-f84f-4e13-bb73-95a214ac1230)



(Last updated: June 30, 2017)

In extremis zou het traag binnenhalen/verzenden van mails aan de verbinding kunnen liggen???

:cheer:

p.s. Best héél handige site van één van onze Noorderburen: Schoone (https://www.schoonepc.nl/instal/emailoutlook.html)

Windows Live Mail gebruik ik nog altijd op mijn oude pc voor mijn Telenet-mail en dat gaat prima, nooit problemen. Maar Hotmail draait daar niet meer op.
Mogelijk kan de verbinding de oorzaak zijn maar ik geraak altijd direct op internet en e-mail komt toch via het internet binnen?