PDA

View Full Version : Marokaans hoedje


de vuile muilekoek
2 augustus 2017, 16:51
Onze oude Koning staat met een Marokkaans hoedje in zijn vakantie HLN 1 aug. op de FrontPage ? da was weer eens schrikken en verwarrend voor een oude Belg zeh ......:roll:

Xenophon
2 augustus 2017, 18:42
Onze oude Koning staat met een Marokkaans hoedje in zijn vakantie HLN 1 aug. op de FrontPage ? da was weer eens schrikken en verwarrend voor een oude Belg zeh ......:roll:

Link?

Want ik wel nog wel eens lachen met die parvenu.

de vuile muilekoek
3 augustus 2017, 08:59
Link?

Want ik wel nog wel eens lachen met die parvenu.

waarom geen cowboyhoed ? of een gewoon zonnepetje ? dat vroeg ik mij af....:roll:

Zeus
3 augustus 2017, 09:54
waarom geen cowboyhoed ? of een gewoon zonnepetje ? dat vroeg ik mij af....:roll:

1. Sardinië ligt op een boogscheut van Noord-Afrika, arabische invloeden in klederdracht zijn dus niet vreemd.
2. Hij stond op het punt te gaan zwemmen (stond aan laddertje op de achtersteven) iets badmutsachtig zit dan minder in de weg dan een cowboyhoed.
3. niet alleen marokkanen dragen zulke mutsjes. Dit zijn historische italiaanse werkmanshoedjes.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/86/da/68/86da68e26775d68ce5921505c2c2f2fd--white-silk-pink-white.jpg

de vuile muilekoek
3 augustus 2017, 11:44
1. Sardinië ligt op een boogscheut van Noord-Afrika, arabische invloeden in klederdracht zijn dus niet vreemd.
2. Hij stond op het punt te gaan zwemmen (stond aan laddertje op de achtersteven) iets badmutsachtig zit dan minder in de weg dan een cowboyhoed.
3. niet alleen marokkanen dragen zulke mutsjes. Dit zijn historische italiaanse werkmanshoedjes.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/86/da/68/86da68e26775d68ce5921505c2c2f2fd--white-silk-pink-white.jpg

kom hij geen badmuts van Paola anno 1970 op zijn kop gezet hebben zo een met fel gekleurde stekels .... :roll: zo een van toen ze beiden vreemd gingen............................................ .............

Elio di Supo
3 augustus 2017, 12:40
kom hij geen badmuts van Paola anno 1970 op zijn kop gezet hebben zo een met fel gekleurde stekels .... :roll: zo een van toen ze beiden vreemd gingen............................................ .............

Dit is veruit het grappigste wat ik u ooit heb weten posten.

de vuile muilekoek
3 augustus 2017, 12:42
Dit is veruit het grappigste wat ik u ooit heb weten posten.

wacht maar tot ik journaliste afstudeer ....:roll: op mijn 60 ste


aja 3 beroep levens heb je nodig in Europa om te overleven....:roll:



dan pas gaat de leute beginnen ....


hou jullie maar gereed .... het gaat niet van de poes worden...

Eyjafjallajökull
3 augustus 2017, 16:08
Dit is veruit het grappigste wat ik u ooit heb weten posten.

Maar impliceert dat dat je ook gelachen hebt ?

Elio di Supo
4 augustus 2017, 06:41
Maar impliceert dat dat je ook gelachen hebt ?

Inwendig ja. Niet schaterlachen en billen kletsen natuurlijk.