PDA

View Full Version : moderne struikroverij


Pandareus
23 augustus 2017, 09:12
merde, weer een boete binnengekomen. Weer 75 euro voor de schoof zijn kloten...
En ik reed nochtans maar 68 in zone 50 (op den boerenbuiten, in Schorisse)
Een mens mag niets meer tegenwoordig, in de Bean Weyts dictatuur Vlaanderen.

Ik ga lid worden van IS.

Of neen, volgende keer stem ik op het vlaams blok.

quercus
23 augustus 2017, 09:15
merde, weer een boete binnengekomen. Weer 75 euro voor de schoof zijn kloten...
En ik reed nochtans maar 68 in zone 50 (op den boerenbuiten, in Schorisse)
Een mens mag niets meer tegenwoordig, in de Bean Weyts dictatuur Vlaanderen.

Ik ga lid worden van IS.

Of neen, volgende keer stem ik op het vlaams blok.
"Maar" 68 in zone 50. "Maar" ???

vlijmscherp
23 augustus 2017, 09:16
oververdiend.

Wie rijdt er nu tot Schorisse????

Anna List
23 augustus 2017, 09:17
gat, blaren, zitten.

Zeus
23 augustus 2017, 09:18
Wie gaat er nu ook naar Schorisse; een inteeltdorpje van 1 straat groot.

Dadeemelee
23 augustus 2017, 09:25
Met al die migranten zal het binnenkort geen Schorisse meer zijn maar Chorizo.

Skobelev
23 augustus 2017, 09:41
68 na correctie? Dat wasdus ong. 75 op uw teller?
Moet correct links zich niet met de fiets verplaatsen? Het milieu voor uw kindjes en kleinkindjes kan u niet schelen?

De schoofzak
23 augustus 2017, 09:47
Met al die migranten zal het binnenkort geen Schorisse meer zijn maar Chorizo.

Ik denk niet dat er veel kleur zit in Schorisse.
Maar wat ik me afvroeg: zitten daar ook van die speciale protenstanten, zoals in Horebeke ?
Waar af en toe bussen komen uit Nederland om een soort kermis te vieren, zodat de jongens en de meisjes mekaar kunnen vinden binnen de juiste godsdienstige omgeving ?
Mensen die halsstarrig bloeddonatie of vaccinaties weigeren ?

De schoofzak
23 augustus 2017, 09:49
merde, weer een boete binnengekomen. Weer 75 euro voor de schoof zijn kloten...
En ik reed nochtans maar 68 in zone 50 (op den boerenbuiten, in Schorisse)
Een mens mag niets meer tegenwoordig, in de Bean Weyts dictatuur Vlaanderen.

Ik ga lid worden van IS.

Of neen, volgende keer stem ik op het vlaams blok.

Hoeveel seconden heb je gewonnen op die 750 meter die de zone 50 daar lang is ?

Jay-P.
23 augustus 2017, 09:51
gat, blaren, zitten.Geraakt zo'n ouwe kar nog door de technische control?

Anna List
23 augustus 2017, 09:52
Geraakt zo'n ouwe knar nog door de technische control?

ik weet eigenlijk niet hoe oud Panda is.

Jay-P.
23 augustus 2017, 09:54
ik weet eigenlijk niet hoe oud Panda is.Hoeveel banpunten is dat eigenlijk waard, mijne kwoot naar de Schoof zijn kloten helpen?

Anna List
23 augustus 2017, 09:56
Hoeveel banpunten is dat eigenlijk waard, mijne kwoot naar de Schoof zijn kloten helpen?

druk eens op t rode driehoekje, ik zal t je weten te zeggen! :p

Jay-P.
23 augustus 2017, 09:56
:rofl:

Pandareus
23 augustus 2017, 09:58
oververdiend.

Wie rijdt er nu tot Schorisse????

:lol::lol::lol:

Pandareus
23 augustus 2017, 10:01
68 na correctie? Dat wasdus ong. 75 op uw teller?
Moet correct links zich niet met de fiets verplaatsen? Het milieu voor uw kindjes en kleinkindjes kan u niet schelen?

68 voor correctie, dus 62
Ik was voor één keer rustig aan het bollen.
En ik ben heeel milieubewust. Mijn 3,2 liter diesel is Euro V compliant.

NieuwNoors
23 augustus 2017, 10:06
Geen compassie zeg ik!

Pandareus
23 augustus 2017, 10:07
ik krijg een visioen...

https://nbocdn.akamaized.net/Assets/Images_Upload/2009/03/04/flitspaal%20in%20brand.jpg

Pandareus
23 augustus 2017, 10:12
Een ongeluk is zo gebeurd...
1 seconde onoplettendheid en je zit met de brokken...

http://hlnregiophotoprovider0.hln-cdn.be/photo/de-flitspaal-en-het-bijhorende-elektriciteitskastje-werden-volledig-vernield-nbsp-nbsp-foto-jvk/p1/img-N2JlYzRkYWIvYXQvNjg0NzUxNy82NDB4NjQwL0ZU/6847517.jpeg

TheFourHorsemen
23 augustus 2017, 10:14
http://www.schoolfruitdigibord.nl/wp-content/uploads/2013/01/0031_perzik.jpg

?

Jay-P.
23 augustus 2017, 10:15
Ik heb dat probleem op dit ogenblik veel beter opgelost: Ik betaal alleen nog verkeersboetes als ik ze verdiend vind.

Pandareus
23 augustus 2017, 10:21
Ik heb dat probleem op dit ogenblik veel beter opgelost: Ik betaal alleen nog verkeersboetes als ik ze verdiend vind.

Jij als chinees kunt je dat veroorloven, bij mij komt de deurwaarder langs om dat struikroversgeld op te eisen. :-(

Het is een echte conspiracy ! 8O

Jay-P.
23 augustus 2017, 10:46
Jij als chinees kunt je dat veroorloven, bij mij komt de deurwaarder langs om dat struikroversgeld op te eisen. :-(
Het is een echte conspiracy ! 8OEerlijk, ik voel je pijn want alleen in Belgenland heb ik de laatste 15 jaar flitsboetes gekregen terwijl ik toch regelmatig in Frankrijk, Duitsland, Nederland en nog een paar regiootjes ginds heb gereden. (BTW: nooit boetes in Wallonia maar daar bedoel ik niks mee. Enkel een feit uit de realiteit.)
Dat gaf me uiteindelijk dat pissed-off gevoel zodat ik gokte (en tot heden won) met uitgestoken boete-middenvinger, onder het motto van "Pour les F..., la meme chose".

Anna List
23 augustus 2017, 11:25
Eerlijk, ik voel je pijn want alleen in Belgenland heb ik de laatste 15 jaar flitsboetes gekregen terwijl ik toch regelmatig in Frankrijk, Duitsland, Nederland en nog een paar regiootjes ginds heb gereden. (BTW: nooit boetes in Wallonia maar daar bedoel ik niks mee. Enkel een feit uit de realiteit.)
Dat gaf me uiteindelijk dat pissed-off gevoel zodat ik gokte (en tot heden won) met uitgestoken boete-middenvinger, onder het motto van "Pour les F..., la meme chose".

gelukkig gaan alle geïnde gelden nog steeds in de federale pot. geen Weyts die daar vragen bij heeft ... integendeel, hij is de kampioen-flitser.

Dadeemelee
23 augustus 2017, 11:56
Eerlijk, ik voel je pijn want alleen in Belgenland heb ik de laatste 15 jaar flitsboetes gekregen terwijl ik toch regelmatig in Frankrijk, Duitsland, Nederland en nog een paar regiootjes ginds heb gereden. (BTW: nooit boetes in Wallonia maar daar bedoel ik niks mee. Enkel een feit uit de realiteit.)
Dat gaf me uiteindelijk dat pissed-off gevoel zodat ik gokte (en tot heden won) met uitgestoken boete-middenvinger, onder het motto van "Pour les F..., la meme chose".

De laatste die ik gehad heb is van toen ze Leuven helemaal zone 30 gemaakt hebben zonder mij te verwittigen :(

Pandareus
23 augustus 2017, 12:55
Ik denk dat ik binnenkort eens een uitstap ga doen naar Breda.
Daar is een interessante tentoonstelling van Stinger Card GPS Radar HD + Laser HD, met demo's

Lijkt me zeeer nuttig.

jogo
23 augustus 2017, 20:05
geheel het koetswerk van de wagen bekleden met eierdopjes en het radar signaal verstrooit zoals een stealth-systeem tegen het flitsen.

Gipsy
23 augustus 2017, 20:20
Ik ben een tiental dagen terug door de Leopold 2 tunnel in Brussel gegaan boven de 80 maar er is nu trajectcontrole voor 50 maar was het vergeten en ook mijn Coyote niet aangezet. Maar ik geloof dat het juridisch steeds niet in orde is.

Jay-P.
24 augustus 2017, 04:44
gelukkig gaan alle geïnde gelden nog steeds in de federale pot. geen Weyts die daar vragen bij heeft ... integendeel, hij is de kampioen-flitser.Klinkt super want dan kan uwe Kampioen-Flitsmans of zijn collega's zorgen voor lokale top-fietspaden zoals hier wat verder in Mui Wo, in vroeger tijden gekend als een onderontwikkeld koeiendorp met ook aan lager wal geraakte Gweilo's.
Zelfs daar werd de stadsplanning vernieuwd sinds een paar jaar:

Skobelev
24 augustus 2017, 06:53
Zouden we niet eens een topic starten waar iedereen zijn boetes kan posten? 'k zou wel eens willen weten voor hoeveel km/uur de meeste boetes worden uitgeschreven. Waarschijnlijk voor slechts enkele km/uur "te snel" en is er van snelheidsduivels weinig of geen sprake.

Jay-P.
24 augustus 2017, 07:11
Zouden we niet eens een topic starten waar iedereen zijn boetes kan posten? 'k zou wel eens willen weten voor hoeveel km/uur de meeste boetes worden uitgeschreven. Waarschijnlijk voor slechts enkele km/uur "te snel" en is er van snelheidsduivels weinig of geen sprake.Da's correct. Ik begrijp echter het probleem dat men ergens een grens moet trekken.
Wat echt tegensteekt is de achterbakse guerrilla zoals tussen bvb. Vilvoorde en Brussel op de Schaarbeeklei of de Woluwelaan of op de N211 naar Wolvertem.

Deeply v/d Schoof zijn Kloten!

Skobelev
24 augustus 2017, 08:01
Da's correct. Ik begrijp echter het probleem dat men ergens een grens moet trekken.
Wat echt tegensteekt is de achterbakse guerrilla zoals tussen bvb. Vilvoorde en Brussel op de Schaarbeeklei of de Woluwelaan of op de N211 naar Wolvertem.

Deeply v/d Schoof zijn Kloten!

Er is soms geen ontsnappen aan. Vroeger zette ik die van ons aan haar werk af, 15km van onze woning. Op die afstand veranderde de limiet tot wel 20 keer met variaties tussen 90/70/50 en 30. Even wat meer op het verkeer letten dan op uw teller en je kan prijs hebben. Eigenlijk is dit een verkapte vorm van belastingen.

vlijmscherp
24 augustus 2017, 08:13
Er is soms geen ontsnappen aan. Vroeger zette ik die van ons aan haar werk af, 15km van onze woning. Op die afstand veranderde de limiet tot wel 20 keer met variaties tussen 90/70/50 en 30. Even wat meer op het verkeer letten dan op uw teller en je kan prijs hebben. Eigenlijk is dit een verkapte vorm van belastingen.

dat is zelf geen verkapte vorm hé, dat is idd gewoon mensen pesten. Met alles 70 km/u te zetten is dat wat beter, maar soms staan er borden op 2m van elkaar met een andere snelheid.

Benneke heeft nog wat werk...

Skobelev
24 augustus 2017, 09:01
dat is zelf geen verkapte vorm hé, dat is idd gewoon mensen pesten. Met alles 70 km/u te zetten is dat wat beter, maar soms staan er borden op 2m van elkaar met een andere snelheid.

Benneke heeft nog wat werk...

Dat heeft met verkeersveiligheid niets meer te maken. De flikken zouden beter meerijden in het verkeer, de gevaarlijke/roekeloze/niet aan de regels houdende bestuurders filmen en er uit plukken en vervolgens zwaar beboeten. Dat lijkt me een efficiëntere manier om de verkeersveiligheid in het algemeen te verhogen.

pajoske
24 augustus 2017, 10:46
Zouden we niet eens een topic starten waar iedereen zijn boetes kan posten? 'k zou wel eens willen weten voor hoeveel km/uur de meeste boetes worden uitgeschreven. Waarschijnlijk voor slechts enkele km/uur "te snel" en is er van snelheidsduivels weinig of geen sprake.

Toegelaten snelheid: 50 km/u
gemeten snelheid: 58 km/u
gecorrigeerde snelheid: 52 km/u
boete : 50 euro

plaats: paar meter achter het bord met snelheidsbeperking.

PS Ik weiger op de rem te duwen, en laat mijn wagen uitbollen. Deze besparing in verbruik zal hopelijk mijn toekomstige boetes wel compenseren.

Dadeemelee
24 augustus 2017, 10:54
Zouden we niet eens een topic starten waar iedereen zijn boetes kan posten? 'k zou wel eens willen weten voor hoeveel km/uur de meeste boetes worden uitgeschreven. Waarschijnlijk voor slechts enkele km/uur "te snel" en is er van snelheidsduivels weinig of geen sprake.

Bijna alle boetes die ik gekregen heb zijn voor zone 50. Meestal een 10 tal km erboven (zonder correctie).

Skobelev
24 augustus 2017, 11:55
Bijna alle boetes die ik gekregen heb zijn voor zone 50. Meestal een 10 tal km erboven (zonder correctie).

Die van mij ook, al twee keer voor, na correctie, 51 per uur. Zone 50 op een provincieweg waar je vroeger, de plaatselijke infrastructuur liet het toe, 90 mocht.
Bedankt om mijn stelling, dat dit niets te maken heeft met verkeersveiligheid, te bevestigen. :?

vlijmscherp
24 augustus 2017, 12:51
Dat heeft met verkeersveiligheid niets meer te maken. De flikken zouden beter meerijden in het verkeer, de gevaarlijke/roekeloze/niet aan de regels houdende bestuurders filmen en er uit plukken en vervolgens zwaar beboeten. Dat lijkt me een efficiëntere manier om de verkeersveiligheid in het algemeen te verhogen.

dan gaan we een pak meer agenten nodig hebben hé.

Skobelev
24 augustus 2017, 13:17
dan gaan we een pak meer agenten nodig hebben hé.

Werklozen voldoende. Opleiding en de straat op.

Xenophon
24 augustus 2017, 13:43
Dat heeft met verkeersveiligheid niets meer te maken. De flikken zouden beter meerijden in het verkeer, de gevaarlijke/roekeloze/niet aan de regels houdende bestuurders filmen en er uit plukken en vervolgens zwaar beboeten. Dat lijkt me een efficiëntere manier om de verkeersveiligheid in het algemeen te verhogen.

Op welke manier wordt het dan veiliger, want ik hoor u praten over repressie, daar wordt de kas wel mee gespekt maar qua veiligheid blijft alles hetzelfde.

Xenophon
24 augustus 2017, 13:54
Werklozen voldoende. Opleiding en de straat op.

Dan vind ik het voorstel van een tijd geleden beter. Maak van de vreemdelingen die hier aankomen agenten, de taal zullen ze later wel leren, geef ze een pistool en stuur ze de straat op.

Skobelev
24 augustus 2017, 15:54
Op welke manier wordt het dan veiliger, want ik hoor u praten over repressie, daar wordt de kas wel mee gespekt maar qua veiligheid blijft alles hetzelfde.

Zwaar beboeten is niet altijd een financiëel plaatje. De auto de pers in is ook een mogelijke optie. Geen auto => geen gevaar op de weg.

Skobelev
24 augustus 2017, 15:55
Dan vind ik het voorstel van een tijd geleden beter. Maak van de vreemdelingen die hier aankomen agenten, de taal zullen ze later wel leren, geef ze een pistool en stuur ze de straat op.

Dat voorstel zal toch van mij niet gekomen zijn. :-P

kelt
25 augustus 2017, 06:01
68 voor correctie, dus 62
Ik was voor één keer rustig aan het bollen.
En ik ben heeel milieubewust. Mijn 3,2 liter diesel is Euro V compliant.


Zeker dat het een boete omtrent km/uur betrof en niet "teveel kilo CO2/km"? :-)

Pandareus
25 augustus 2017, 06:12
Zeker dat het een boete omtrent km/uur betrof en niet "teveel kilo CO2/km"? :-)

Hulpagentje in anonieme flitswagen heeft me op dezelfde plaats zestal maanden ook al eens liggen gehad. Hij kiest een lang recht stuk, waar hij quasi zeker is dat hij zijn quota aan binnen te halen flitsslachtoffers per dag in een uurtje haalt.

Anna List
25 augustus 2017, 06:46
Da's correct. Ik begrijp echter het probleem dat men ergens een grens moet trekken.
Wat echt tegensteekt is de achterbakse guerrilla zoals tussen bvb. Vilvoorde en Brussel op de Schaarbeeklei of de Woluwelaan of op de N211 naar Wolvertem.

Deeply v/d Schoof zijn Kloten!

8O liggen uw roots in Wolvertem?

da's niet zo ver van Rossem ...

Jay-P.
25 augustus 2017, 07:03
8O liggen uw roots in Wolvertem?

da's niet zo ver van Rossem ...Diene woont niet meer in de regio!

Skobelev
25 augustus 2017, 07:04
8O liggen uw roots in Wolvertem?

da's niet zo ver van Rossem ...

Woont die niet in Herdersem?

Anna List
25 augustus 2017, 07:30
Diene woont niet meer in de regio!

mocht ge van Wolvertem zijn, zou je me wel gesnapt hebben, vermoed ik ...

Jay-P.
25 augustus 2017, 07:48
mocht ge van Wolvertem zijn, zou je me wel gesnapt hebben, vermoed ik ...Ken Rossem uiteraard, maar Imde ietsje beter (restaurant) +20 jaar in Meise gewoond waarvan de eerste 8 in Eversem, op-den-buiten. Veel getennist en gesquashd in Westrode / Klein Nerom.

Wat is zo speciaal aan Rossem? Geen idee.

Anna List
27 augustus 2017, 07:53
merde, weer een boete binnengekomen. Weer 75 euro voor de schoof zijn kloten...
En ik reed nochtans maar 68 in zone 50 (op den boerenbuiten, in Schorisse)
Een mens mag niets meer tegenwoordig, in de Bean Weyts dictatuur Vlaanderen.

Ik ga lid worden van IS.

Of neen, volgende keer stem ik op het vlaams blok.

en, wat heeft het u nu eigenlijk gekost?

Pandareus
27 augustus 2017, 08:04
en, wat heeft het u nu eigenlijk gekost?

Een boete van 75 euro kost 75 euro hee Anna...

Anna List
27 augustus 2017, 08:07
Een boete van 75 euro kost 75 euro hee Anna...

dat klinkt niet geheel onlogisch eigenlijk. :oops: ;-)