PDA

View Full Version : Help, waarom brengt McDo niet aan huis? (zoals in korea) XD!


bembem
4 september 2017, 21:14
Ja waarom niet eigenlijk? :-(:-(



(Zo heb ik nu bvb trek in een hamburger - 2 feitelijk ehehehe - en een frietje met ketchup kan er ook best in, maar zal ik hoogstwaarschijnlijk er zelf achter dienen te gaan. Dit terwijl het in Korea zo aan de deur zou gebracht worden, & dit zelfs zonder dat het extra meer zou kosten, yep.)

dalibor
4 september 2017, 21:15
Ja waarom niet eigenlijk? :-(:-(



(Zo heb ik nu bvb trek in een hamburger - 2 feitelijk ehehehe - en een frietje met ketchup kan er ook best in, maar zal ik hoogstwaarschijnlijk er zelf achter dienen te gaan. Dit terwijl het in Korea zo aan de deur zou gebracht worden, & dit zelfs zonder dat het extra meer zou kosten, yep.)

Die 10 kalorieën verbranden om het te gaan halen is te veel?

bembem
4 september 2017, 21:16
Die 10 kalorieën verbranden om het te gaan halen is te veel?

ja

bembem
4 september 2017, 21:21
https://www.youtube.com/watch?v=3nAAHz3-nsU

:-D:-D:-D

Diego Raga
4 september 2017, 21:23
Ja waarom niet eigenlijk? :-(:-(



(Zo heb ik nu bvb trek in een hamburger - 2 feitelijk ehehehe - en een frietje met ketchup kan er ook best in, maar zal ik hoogstwaarschijnlijk er zelf achter dienen te gaan. Dit terwijl het in Korea zo aan de deur zou gebracht worden, & dit zelfs zonder dat het extra meer zou kosten, yep.)
Soon in your neighborhood:

https://www.youtube.com/watch?v=0if2PM6OBrI

Cheers. :-D

bembem
4 september 2017, 21:27
Soon in your neighborhood:

https://www.youtube.com/watch?v=0if2PM6OBrI

Cheers. :-D

oulala :-):lol::lol:

bembem
4 september 2017, 21:32
https://www.youtube.com/watch?v=D1GBug9y9t8

ook veel keuze in allerlei fried chicken zo te zien @05:03

zou super zijn moest McDo dat hier ook hebben.....

bembem
4 september 2017, 21:33
*sigh*

bembem
4 september 2017, 21:47
oulala (met wat te surfen op hun site ontdek ik nu pas): McDelivery!! :cheer: :cheer: !!


WAAR VIND IK McDELIVERY?

We beginnen met bezorgen vanuit onderstaande restaurants. Zo leren we wat jullie van McDelivery vinden en kunnen we deze dienst nog beter maken. Woon of werk je in de buurt van onderstaande restaurants? Download dan nu de UberEATS app en check of McDelivery bij jou beschikbaar is!



voorlopig enkel via bepaalde mcdo's in brussel :-(

Xenophon
4 september 2017, 21:57
Hey Bem, ben je terug? Hoe was het in Korea?

koe de poing
4 september 2017, 22:13
oulala (met wat te surfen op hun site ontdek ik nu pas): McDelivery!! :cheer: :cheer: !!



voorlopig enkel via bepaalde mcdo's in brussel :-(

Ik weiger te betalen voor de ongezonde eetgewoonten van een luie doos. Bembem moet op een dieet van sla en zelf te plukken bospaddestoelen worden gezet.

bembem
4 september 2017, 22:28
Hey Bem, ben je terug? Hoe was het in Korea?

- lol -

bembem
4 september 2017, 22:28
Ik weiger te betalen voor de ongezonde eetgewoonten van een luie doos. Bembem moet op een dieet van sla en zelf te plukken bospaddestoelen worden gezet.

Euh naar m'n weten betaal ik dat allemaal zelf, besides ik eet wat ik wil...

bembem
4 september 2017, 22:32
boh ik had deze avond (feitelijk nacht reeds, maar dat terzijde) een vet-craving, had ook echt zin in frieten vd frituur + een mexicano en/of bitterballen, meh maar alle frituren zijn nagenoeg gesloten, behalve 1 op de waalse kaai die tot 2u open is zo te zien... maar ik heb niet zo'n zin om er naartoe te sjezen en daarbij is m'n goesting reeds ook ver over...... mja, ik zal maar beschuiten en salami + nog wat andere charcuterie die me rest (al meer dan 1 week oud that is) eten zeker..... wat is dit balen zeg, zo zou ik in Asia zo naar de night market gekunnen hebben voor allemaal lekkers :-(:-(

The Paulus Experience
4 september 2017, 22:38
Moest je nog niet bestaan, ze hadden je moeten uitvinden

bembem
4 september 2017, 22:40
satés, loempia's, nems, allerlei vleeshapjes, dim sum, yakitori.... re-*sigh* dat is daar allemaal zo uit het vuistje te verkrijgen voor een appel & een ei dan nog wel, meh wanneer gaan ze dat eens in het westen inzien dat zo'n 24/24u food economie echt wel een schot in de roos is......

koe de poing
4 september 2017, 22:43
satés, loempia's, nems, allerlei vleeshapjes, dim sum, yakitori.... re-*sigh* dat is daar allemaal zo uit het vuistje te verkrijgen voor een appel & een ei dan nog wel, meh wanneer gaan ze dat eens in het westen inzien dat zo'n 24/24u food economie echt wel een schot in de roos is......

Zolang jij de nachtshift draait.

Tavek
4 september 2017, 23:02
Omdat je nog niet in Korea woont, tiens.

Pandareus
5 september 2017, 05:49
Omdat je nog niet in Korea woont, tiens.

maar dat gaat nu heeel binnenkort opgelost zijn.

not :mrgreen:

Elio di Supo
5 september 2017, 05:55
Fantastisch. Wat een tentoonstelling van een ongezonde levensstijl. Dit mag gerust in "Het leven zoals het is".

En dan maar klagen dat de buurman je niet zie staan.

Elio di Supo
5 september 2017, 05:57
satés, loempia's, nems, allerlei vleeshapjes, dim sum, yakitori.... re-*sigh* dat is daar allemaal zo uit het vuistje te verkrijgen voor een appel & een ei dan nog wel, meh wanneer gaan ze dat eens in het westen inzien dat zo'n 24/24u food economie echt wel een schot in de roos is......

Waar ik woon zijn er McDonald's restaurants die 24/24 open zijn. Het is er niet bepaald drummen hoor.

Eyjafjallajökull
5 september 2017, 06:09
Euh naar m'n weten betaal ik dat allemaal zelf, besides ik eet wat ik wil...

Betalen doe je inderdaad nog zelf, wel met het geld van anderen.

Die uitkering zou toch mogen afhankelijk gemaakt worden van de ongezondheid van je levensstijl...

Henri1
6 september 2017, 05:47
Ja waarom niet eigenlijk? :-(:-(



(Zo heb ik nu bvb trek in een hamburger - 2 feitelijk ehehehe - en een frietje met ketchup kan er ook best in, maar zal ik hoogstwaarschijnlijk er zelf achter dienen te gaan. Dit terwijl het in Korea zo aan de deur zou gebracht worden, & dit zelfs zonder dat het extra meer zou kosten, yep.)

Als je hem zogezegd "vers" ter plaatse verorbert is het al walgelijk en klef.

ALs je het dan nog moet gaan brengen met een fiets of brommertje heb je na aankomst niets anders mer dan "pap".

Hypochonder
6 september 2017, 05:57
Van mij mogen ze McDo en andere gifverspreiders voor het oerdomme volk gerust verbieden.

Anna List
6 september 2017, 06:14
Van mij mogen ze McDo en andere gifverspreiders voor het oerdomme volk gerust verbieden.

als ge nu eens begint met alcohol en tabak, als ge toch per se gif wil verbieden ...

kelt
6 september 2017, 06:52
Betalen doe je inderdaad nog zelf, wel met het geld van anderen.

Die uitkering zou toch mogen afhankelijk gemaakt worden van de ongezondheid van je levensstijl...

aha.

Dus,om uitkeringen in de tijd te beperken MOET je ongezond eten.



offeuhhh heb ik het verkeerd voor? :oops:

reservespeler
15 oktober 2020, 17:15
Ja waarom niet eigenlijk? :-(:-(



(Zo heb ik nu bvb trek in een hamburger - 2 feitelijk ehehehe - en een frietje met ketchup kan er ook best in, maar zal ik hoogstwaarschijnlijk er zelf achter dienen te gaan. Dit terwijl het in Korea zo aan de deur zou gebracht worden, & dit zelfs zonder dat het extra meer zou kosten, yep.)

1. Zo word je minder rap vet.
2. Als het in Korea zoveel beter is ...

reservespeler
15 oktober 2020, 18:49
Euh naar m'n weten betaal ik dat allemaal zelf, besides ik eet wat ik wil...

Je betaald dat zelf!
Waar haal je dat geld?

Juist ja!

Mambo
15 oktober 2020, 19:38
Ik zie tientallen fietskoeriers bestellingen van mc d naar huis doen.
Allemaal negers en allochtonen.

CLAESSENS Joris
15 oktober 2020, 20:25
Die 10 kalorieën verbranden om het te gaan halen is te veel?

Wat verwacht je van een beroepsparasiet?...
8-)

Rudy
15 oktober 2020, 23:11
1. Zo word je minder rap vet.
2. Als het in Korea zoveel beter is ...

Nogmaals. Waarom al die topics van BemBem heroprakelen. Het valt op. Een mens kan er niet naast kijken.

Elio di Supo
16 oktober 2020, 12:37
Ridder Rudy waakt.

XenApp
16 oktober 2020, 12:43
Ridder Rudy waakt.

Ik zie vooral een amoreuze driehoeksrelatie groeien tussen Rudy, Bem en de bankzitter.

kojak
16 oktober 2020, 14:42
Ik zie vooral een amoreuze driehoeksrelatie groeien tussen Rudy, Bem en de bankzitter.

Dat gaat noch plezant worden.
Gelijkbenige driehoek, overstaande zijde, aanliggende zijde, zonder het dan nog te hebben over de juiste invalshoek.

koe de poing
16 oktober 2020, 15:25
En onddertussen lebert McDo wel aan huis, in Antwerpen toch.

kojak
16 oktober 2020, 15:34
En onddertussen lebert McDo wel aan huis, in Antwerpen toch.


Is het niet lebberen ? :mrgreen:

Vrijheideerst
16 oktober 2020, 15:41
En onddertussen lebert McDo wel aan huis, in Antwerpen toch.

Om van het gezaag van Bembem af te zijn.

Overlaatst nog eens iets van gegeten, het was al zeker 15 jaar geleden. Het was niet eens zo slecht (McChicken).

koe de poing
16 oktober 2020, 16:20
Om van het gezaag van Bembem af te zijn.

Overlaatst nog eens iets van gegeten, het was al zeker 15 jaar geleden. Het was niet eens zo slecht (McChicken).

Het wordt wel tijd dat McDo diversifieert.
De McHorsemeatburger of de McGrégoireDeluxe

reservespeler
16 oktober 2020, 16:30
Is het niet lebberen ? :mrgreen:

Dat is in die andere draad.

https://forum.politics.be/showthread.php?t=205035

reservespeler
16 oktober 2020, 16:33
Het wordt wel tijd dat McDo diversifieert.
De McHorsemeatburger of de McGrégoireDeluxe

Het stilt je honger, echt lekker is het niet.