PDA

View Full Version : de domme vd familie


bembem
12 september 2017, 12:28
mja, ik ben geen domme (al zeg ik het zelf, lol) maar toch zijn er vele slimmere, wiskunde is bvb nooit m'n sterke kant geweest itt m'n zus bvb die naar schatting ettelijke punten hoger scoort wat betreft iq..... en ik moet toegeven, daar ben ik best jaloers op :oops::oops::oops: i mean, het is best erg daar niet mee te kunnen pronken, zij is dan ook het oogappeltje in de familie :-(:-(

Anna List
12 september 2017, 12:28
mja, ik ben geen domme (al zeg ik het zelf, lol) maar toch zijn er vele slimmere, wiskunde is bvb nooit m'n sterke kant geweest itt m'n zus bvb die naar schatting ettelijke punten hoger scoort wat betreft iq..... en ik moet toegeven, daar ben ik best jaloers op :oops::oops::oops: i mean, het is best erg daar niet mee te kunnen pronken, zij is dan ook het oogappeltje in de familie :-(:-(

o gij hebt nog een zus ook!

vertel eens wat meer, wat doet zij en waar woont zij enzo ... is het dan ook al tante bemmeke?

bembem
12 september 2017, 12:33
wel job gezin en huisje boompje beestje in ekeren, ja en ook nog een typisch poppemieke, geen wonder dat ze het chouchouke is :|

maja, ik ben nu ook gelukkig op mijn manier... al moet ik toegeven dat ik liever een dommere sibling had gehad, dan was ik de slimme, lol

Anna List
12 september 2017, 12:40
wel job gezin en huisje boompje beestje in ekeren, ja en ook nog een typisch poppemieke, geen wonder dat ze het chouchouke is :|

maja, ik ben nu ook gelukkig op mijn manier... al moet ik toegeven dat ik liever een dommere sibling had gehad, dan was ik de slimme, lol

is dat die die ik hier af en toe zie passeren op haar rolschaatsen?

bembem
12 september 2017, 12:44
lol

Anna List
12 september 2017, 12:48
dat was een serieuze vraag ze ...

heb daar nog een affaire mee gehad toen ze al wel samen was maar nog niet getrouwd met de man waar ze nu bij is.

bembem
12 september 2017, 12:48
eigenlijk had ik liever een broer gehad, want hetzelfde geslacht geeft mi concurrentie, althans zo ervaar ik het....... :-( m'n psy noemt haar eveneens mijn 'rivale'.... ja, van hem heb ik het vnl......... als hij het zegt zal het wel zo zijn zeker...... :o

bembem
12 september 2017, 12:49
amai........

bembem
12 september 2017, 12:50
hete Anna :rofl::rofl:

Anna List
12 september 2017, 12:58
hete Anna :rofl::rofl:

ja nu is het nog mijn schuld zeker ?!?

hete zus ja!

bembem
12 september 2017, 13:02
lol

Anna List
12 september 2017, 13:15
jamaar ff serieus ... begint hare voornaam met een L ?

Anna List
12 september 2017, 13:16
ach fuck it, ik stuur haar gewoon nog eens een berichtje. :-)

bembem
12 september 2017, 13:30
oulala

ps nee 2 letters verder

Anna List
12 september 2017, 13:38
oulala

ps nee 2 letters verder

ah ok
maar was er eigenlijk al achter, haar achtergrond is asian, maar niet koreaans. :-)

reservespeler
12 september 2017, 13:47
mja, ik ben geen domme (al zeg ik het zelf, lol) maar toch zijn er vele slimmere, wiskunde is bvb nooit m'n sterke kant geweest itt m'n zus bvb die naar schatting ettelijke punten hoger scoort wat betreft iq..... en ik moet toegeven, daar ben ik best jaloers op :oops::oops::oops: i mean, het is best erg daar niet mee te kunnen pronken, zij is dan ook het oogappeltje in de familie :-(:-(

Kan ze beter stelen?
Waarschijnlijk steelt ze waardevollere dingen dan wat botjes.

Anna List
12 september 2017, 13:49
Kan ze beter stelen?
Waarschijnlijk steelt ze waardevollere dingen dan wat botjes.

beetje volgen hé reserve, die zus heeft een job, die heeft geen tijd om te gaan shopliften.

Elio di Supo
12 september 2017, 14:45
beetje volgen hé reserve, die zus heeft een job, die heeft geen tijd om te gaan shopliften.

Die kan dat toch ook delegeren?

Marie van de koster
12 september 2017, 15:02
is dat die die ik hier af en toe zie passeren op haar rolschaatsen?

Aha! Anna List woont in Ekeren!

Marie van de koster
12 september 2017, 15:03
oulala

ps nee 2 letters verder

Nora?

bembem
12 september 2017, 15:19
Aha! Anna List woont in Ekeren!

maar nee.. in Mortsel...

bembem
12 september 2017, 15:20
lol

Marie van de koster
12 september 2017, 15:22
maar nee.. in Mortsel...

Aha! De analyst van Mortsel! Moet op te sporen zijn :lol:

bembem
12 september 2017, 15:26
ehehehehehe

Dadeemelee
12 september 2017, 15:30
maar nee.. in Mortsel...

Mortsel, is dat de parking?

bembem
12 september 2017, 15:49
Mortsel, is dat de parking?

ja :-)

Xenophon
12 september 2017, 15:50
Mortsel, is dat de parking?

Pas hé, Mortsel is een stad.

Eyjafjallajökull
12 september 2017, 16:26
Mortsel, is dat de parking?

Dankzij de groenen staan de auto's daar inderdaad stil...

Ja dus.

bembem
12 september 2017, 16:39
Nora-Lee en Kora-Lee ?

Origineel...

helaba! wil jij dat wel eens deleten!! ik ga je driehoeken hoor!!

Eyjafjallajökull
12 september 2017, 16:47
helaba! wil jij dat wel eens deleten!! ik ga je driehoeken hoor!!

Driehoeken waar voor ?

Voor het reproduceren van persoonlijke info die je zelf talrijke keren op het forum hebt verspreid ? (De covers van je geflopte boeken)

bembem
12 september 2017, 16:48
ik heb op de rode knop gedrukt sorry maar ik zit nog steeds met de afhandeling van ondermeer een rechtszaak op m'n nek en is niet de bedoeling dat men me hier leest, dus eyjafjallajokul wil je dat deleten pls

bembem
12 september 2017, 16:50
Driehoeken waar voor ?

Voor het reproduceren van persoonlijke info die je zelf talrijke keren op het forum hebt verspreid ? (De covers van je geflopte boeken)

ah ja maar dat was toen ik nog onbezonnen was, coming of age hier lol

Eyjafjallajökull
12 september 2017, 16:50
ik heb op de rode knop gedrukt sorry maar ik zit nog steeds met de afhandeling van ondermeer een rechtszaak op m'n nek en is niet de bedoeling dat men me hier leest, dus eyjafjallajokul wil je dat deleten pls

Een rechtszaak ? Interessant ! :D

Vertel vooral meer !

bembem
12 september 2017, 16:51
(en het is niet geflopt)

Eyjafjallajökull
12 september 2017, 16:52
ah ja maar dat was toen ik nog onbezonnen was, coming of age hier lol

Ik vrees dat je afstand van privacy in dezer onherroepelijk is...

bembem
12 september 2017, 16:58
ik heb het ad mod gemeld hoor dat het in deze mede m'n verantwoordelijkheid is, mij gaat het om het deleten, banpunten hoeven niet, lol

bembem
12 september 2017, 16:58
Ik vrees dat je afstand van privacy in dezer onherroepelijk is...

ja maar nu weet je het dus in het vervolg

Eyjafjallajökull
12 september 2017, 16:59
ik heb op de rode knop gedrukt sorry maar ik zit nog steeds met de afhandeling van ondermeer een rechtszaak op m'n nek en is niet de bedoeling dat men me hier leest, dus eyjafjallajokul wil je dat deleten pls

Toch niet die plagiaatkwestie van je eerste boek ?

Eyjafjallajökull
12 september 2017, 17:00
ja maar nu weet je het dus in het vervolg

Zal ik je achternaam er nog bij zetten ? :lol:

bembem
12 september 2017, 17:01
Zal ik je achternaam er nog bij zetten ? :lol:

gaan we beginnen ja

Eyjafjallajökull
12 september 2017, 17:02
gaan we beginnen ja

Waren we dan al niet bezig ?

bembem
12 september 2017, 17:03
grappig, heel grappig

Eyjafjallajökull
12 september 2017, 17:07
grappig, heel grappig

Die rechtszaak, is die grappig ?

En vooral wat zou de tegenpartij hier wel kunnen vinden wat je niet zo goed zou uitkomen ?

bembem
12 september 2017, 17:11
Die rechtszaak, is die grappig ?

En vooral wat zou de tegenpartij hier wel kunnen vinden wat je niet zo goed zou uitkomen ?

ja wrijf het er maar in :roll:

Eyjafjallajökull
12 september 2017, 17:16
ja wrijf het er maar in :roll:

Tja, je haalt het zelf aan.
Blijkbaar is er op dit forum informatie te vinden die de waarheidsvinding in dat dossier zou kunnen helpen...

Net zoals in het geval van je sociale fraude lijk je dus andermaal het recht niet aan je zijde te hebben.

bembem
12 september 2017, 17:31
Tja, je haalt het zelf aan.
Blijkbaar is er op dit forum informatie te vinden die de waarheidsvinding in dat dossier zou kunnen helpen...

Net zoals in het geval van je sociale fraude lijk je dus andermaal het recht niet aan je zijde te hebben.

nee hoor dat is het niet, ik vind het gewoon vervelend da's al, after all heeft denk ik niemand graag dat bvb de toekomstige collega's zouden weten van m'n winkeldieverij of m'n kaka foto's (ik zeg maar iets), ah ja want ik ga met het nieuwe jaar mss alsnog m'n kans op de arbeidsmarkt herwagen, lol

Xenophon
12 september 2017, 18:00
nee hoor dat is het niet, ik vind het gewoon vervelend da's al, after all heeft denk ik niemand graag dat bvb de toekomstige collega's zouden weten van m'n winkeldieverij of m'n kaka foto's (ik zeg maar iets), ah ja want ik ga met het nieuwe jaar mss alsnog m'n kans op de arbeidsmarkt herwagen, lol

:trololooo:

bembem
12 september 2017, 18:07
:-(

Tavek
12 september 2017, 18:53
deze draad = goud

bembem
12 september 2017, 18:54
o nee

Tavek
12 september 2017, 19:02
o nee

Ik denk vooral te laat. Google vindt forum.politics.be als je jouw naam of jouw boek googlet.

Een of andere depressie draad....

bembem
12 september 2017, 19:05
ik weet het.......

reservespeler
12 september 2017, 19:05
mja, ik ben geen domme (al zeg ik het zelf, lol) maar toch zijn er vele slimmere, wiskunde is bvb nooit m'n sterke kant geweest itt m'n zus bvb die naar schatting ettelijke punten hoger scoort wat betreft iq..... en ik moet toegeven, daar ben ik best jaloers op :oops::oops::oops: i mean, het is best erg daar niet mee te kunnen pronken, zij is dan ook het oogappeltje in de familie :-(:-(

Titel is totaal verkeerd.
Moet zijn: "De aandachtshoer van de familie".

Tavek
12 september 2017, 19:06
Als ge echt serieus zijn over werken, kan je best de mod vragen om de betreffende draad te verwijderen.

Dat is simpeler dat u te laten verdwijnen via google (want dat is ook weer louche...).

reservespeler
12 september 2017, 19:06
beetje volgen hé reserve, die zus heeft een job, die heeft geen tijd om te gaan shopliften.

Is perfect combineerbaar, zeg dat ik het geschreven heb.

dalibor
12 september 2017, 19:11
Dus uw zus is knapper én slimmer.

Hard.

reservespeler
12 september 2017, 19:13
ik weet het.......

http://forum.politics.be/showthread.php?t=228261

bembem
12 september 2017, 19:23
Als ge echt serieus zijn over werken, kan je best de mod vragen om de betreffende draad te verwijderen.

Dat is simpeler dat u te laten verdwijnen via google (want dat is ook weer louche...).

hoezo je kan verdwijnen via google?

bembem
12 september 2017, 19:24
Dus uw zus is knapper én slimmer.

Hard.

ja.....

Tavek
12 september 2017, 19:26
hoezo je kan verdwijnen via google?

Ik dacht dat je het recht had om je zoekresultaten uit google te laten schrappen.

dalibor
12 september 2017, 19:27
ja.....

Maar je kan wel een scheet ophouden.

bembem
12 september 2017, 19:29
:-d

Tavek
12 september 2017, 19:29
Bon eens kijken hoe lang bembem speelt met de gedachte van te werken.

Pronestiek is open. Ik gok 25 minuten.

bembem
12 september 2017, 19:32
Bon eens kijken hoe lang bembem speelt met de gedachte van te werken.

Pronestiek is open. Ik gok 25 minuten.

nee hoor ik denk er sterk aan, met kerstmis krijg ik dan zomaar 1 maandloon extra, toch niet mis nu ik alles mag houden & het mentaal beter gaat :-):-)

Tavek
12 september 2017, 19:34
nee hoor ik denk er sterk aan, met kerstmis krijg ik dan zomaar 1 maandloon extra, toch niet mis nu ik alles mag houden & het mentaal beter gaat :-):-)

Eindejaarpremie, is een leuk iets.

En in mei krijg je vakantiegeld, nog eens een (bijna) maandloon erbij.

En misschien ook maaltijdcheques, kan je alle dagen langs de frituur gaan :)

bembem
12 september 2017, 19:35
oulala

Eduard Khil
12 september 2017, 19:35
wel job gezin en huisje boompje beestje in ekeren, ja en ook nog een typisch poppemieke, geen wonder dat ze het chouchouke is :|

maja, ik ben nu ook gelukkig op mijn manier... al moet ik toegeven dat ik liever een dommere sibling had gehad, dan was ik de slimme, lol

laat me raden: uw zus werkt wel en is niét lui?

bembem
12 september 2017, 19:36
ja vakantiegeld da's waar ook :-)

reservespeler
12 september 2017, 19:36
Eindejaarpremie, is een leuk iets.

En in mei krijg je vakantiegeld, nog eens een (bijna) maandloon erbij.

En misschien ook maaltijdcheques, kan je alle dagen langs de frituur gaan :)

Werken die ook bij de kroket muur?

bembem
12 september 2017, 19:37
laat me raden: uw zus werkt wel en is niét lui?

nee zij geraakt wél door het sollicitatiegesprek, HOEVEEL keer nog

bembem
12 september 2017, 19:38
't Is zelfs een jobhopper, lol

bembem
12 september 2017, 19:42
+ zelfs als ik werk vind behoud ik het 2de luik van m'n uitkering, goed voor zo'n 100€ er bovenop, niet slecht idd ^^

Tavek
12 september 2017, 19:49
bembem ge hebt last van serieuze moodswings.

Nu lezen we de "oude bembem".

Deze ochtend hadden we iemand anders. Ik verdenkt u er van uw account te delen met peche.

bembem
12 september 2017, 19:51
nee peche is een andere forumer.....

Eyjafjallajökull
12 september 2017, 21:26
nee hoor dat is het niet, ik vind het gewoon vervelend da's al, after all heeft denk ik niemand graag dat bvb de toekomstige collega's zouden weten van m'n winkeldieverij of m'n kaka foto's (ik zeg maar iets), ah ja want ik ga met het nieuwe jaar mss alsnog m'n kans op de arbeidsmarkt herwagen, lol

Wat zit je dan eerst te melken over een rechtszaak waarin je verzeild zit ?

En toekomstige collega's , erg geloofwaardig :roll:

Tavek
12 september 2017, 21:28
Wat, heeft ze weer een rechtszaak ?

lol ?!!!

Hoe doet ze het toch ?

Eyjafjallajökull
12 september 2017, 21:30
Wat, heeft ze weer een rechtszaak ?

lol ?!!!

Hoe doet ze het toch ?

#31

Ik dacht dat je net daarom vooral deze draad goud vond :-)

Eduard Khil
12 september 2017, 21:46
nee zij geraakt wél door het sollicitatiegesprek, HOEVEEL keer nog

een openingszin ala " kan je even mijn papiertje afstempelen" is niet echt in uw voordeel bij het solliciteren

Tavek
12 september 2017, 22:04
#31

Ik dacht dat je net daarom vooral deze draad goud vond :-)

De forumdag wordt beter en beter.

Misschien kan ze groepstarief krijgen als ze alle rechtszaken samen met peche bij 1 advocaat neerlegt.

koe de poing
12 september 2017, 22:51
Wat zit je dan eerst te melken over een rechtszaak waarin je verzeild zit ?

En toekomstige collega's , erg geloofwaardig :roll:

ik had toch gedacht dat je ging struikelen over kakafoto's.

Elio di Supo
13 september 2017, 05:23
nee hoor dat is het niet, ik vind het gewoon vervelend da's al, after all heeft denk ik niemand graag dat bvb de toekomstige collega's zouden weten van m'n winkeldieverij of m'n kaka foto's (ik zeg maar iets), ah ja want ik ga met het nieuwe jaar mss alsnog m'n kans op de arbeidsmarkt herwagen, lol

Ah oui, les photos de votre kaka. C'est merde, non?

Anna List
13 september 2017, 14:13
mja, ik ben geen domme (al zeg ik het zelf, lol) maar toch zijn er vele slimmere, wiskunde is bvb nooit m'n sterke kant geweest itt m'n zus bvb die naar schatting ettelijke punten hoger scoort wat betreft iq..... en ik moet toegeven, daar ben ik best jaloers op :oops::oops::oops: i mean, het is best erg daar niet mee te kunnen pronken, zij is dan ook het oogappeltje in de familie :-(:-(

nog sjans dat gij de knapste zijt van de twee!

Bovenbuur
13 september 2017, 14:26
Bij zussen is mijn beleid een strikt pics or they didn't happen.

Hoomer
13 september 2017, 14:26
nog sjans dat gij de knapste zijt van de twee!

En de plezantste, ook heel belangrijk.

Anna List
13 september 2017, 14:30
Bij zussen is mijn beleid een strikt pics or they didn't happen.

thinking it probably doesnt happen a lot for you ...

Henri1
13 september 2017, 14:41
ah ok
maar was er eigenlijk al achter, haar achtergrond is asian, maar niet koreaans. :-)

Bestaat dat land echt ?

Anna List
13 september 2017, 14:49
Bestaat dat land echt ?

dat land is echter dan BE, zelfs al is het wsl dat de Koreaanse hereniging nog sneller een feit zal zijn dan de hereniging der Nederlanden!

Bovenbuur
13 september 2017, 15:05
thinking it probably doesnt happen a lot for you ...

Vraag je daar nou naar een foto van mijn zus?

Dadeemelee
13 september 2017, 15:29
dat land is echter dan BE, zelfs al is het wsl dat de Koreaanse hereniging nog sneller een feit zal zijn dan de hereniging der Nederlanden!

Nucleaire meltdown. Heel goed mogelijk.

NieuwNoors
13 september 2017, 15:31
Vraag je daar nou naar een foto van mijn zus?

Tsssss, het is me wat.
Den Anna kan het maar proberen toch? Vragen staat vrij. :-D

NieuwNoors
13 september 2017, 15:31
Vraag je daar nou naar een foto van mijn zus?
Dubbel, sorry

Eduard Khil
13 september 2017, 17:12
(en het is niet geflopt)

dat boek is net zoals al de rest in je leven

Eyjafjallajökull
13 september 2017, 17:13
dat boek is net zoals al de rest in je leven

Merksem for life...

Tavek
13 september 2017, 18:42
(en het is niet geflopt)


Inderdaad, je hebt met de auteursrechten een maxi menu in de quick kunnen kopen.

pajoske
13 september 2017, 20:49
ik heb op de rode knop gedrukt sorry maar ik zit nog steeds met de afhandeling van ondermeer een rechtszaak op m'n nek en is niet de bedoeling dat men me hier leest, dus eyjafjallajokul wil je dat deleten pls

Ik raad je aan wat voorzichtiger te zijn met de info die je hier over jezelf en je familie vrijgeeft. Het kostte me 2 minuten googlen om de naam van je zus en haar man, inclusief foto's te vinden van het gezinnetje.

Eyjafjallajökull
13 september 2017, 21:28
Ik raad je aan wat voorzichtiger te zijn met de info die je hier over jezelf en je familie vrijgeeft. Het kostte me 2 minuten googlen om de naam van je zus en haar man, inclusief foto's te vinden van het gezinnetje.

Lekkere milf hé die zus :-D

pajoske
13 september 2017, 22:25
Lekkere milf hé die zus :-D

Niet speciaal i.m.o.

bembem
13 september 2017, 22:54
Ik raad je aan wat voorzichtiger te zijn met de info die je hier over jezelf en je familie vrijgeeft. Het kostte me 2 minuten googlen om de naam van je zus en haar man, inclusief foto's te vinden van het gezinnetje.

ooooooooooooooooooomg!!

bembem
13 september 2017, 22:55
Inderdaad, je hebt met de auteursrechten een maxi menu in de quick kunnen kopen.

nope mijn 2de wordt regelmatig gekocht, en een 4de & 5de volgen... jaja ik zit niet stil hoor....... :-P:-P

bembem
13 september 2017, 22:56
ik heb dan wel geen wiskundeknobbel, maar zal het wel op mijn manier doen teehee! :-P:-P:-P:-P:-P

Tavek
13 september 2017, 23:00
ooooooooooooooooooomg!!

Ik vind dat persoonlijk ook te ver gaan, uw zus heeft met heel de affaire op dit forum niks te maken.

Vraag aan de moderators om AL uw berichten te verwijderen en te beginnen met een nieuw account ?

Allez ja, als ge ooit toch wilt gaan werken...kan geen kwaad he.

bembem
13 september 2017, 23:02
mja.........

bembem
13 september 2017, 23:05
op zich kan het me weinig schelen, i mean ik kom bijna nooit buiten en de enige die ik op regelmatige basis spreek is m'n psy, maar op een werkvloer wordt er nu eenmaal geroddeld + dat ik zelfs kans maak van helemaal niet aangenomen te worden omwille van m'n fratsen 'behalve als ik op een heel open persoon zou vallen ofzo', dus.....

bembem
13 september 2017, 23:06
mja, mss blijf ik toch maar beter ad zijlijn, after all kan ik me nu wel financieel behelpen, toch 1 positief iets aan heel dat gedoe ^^

djimi
14 september 2017, 00:39
ooooooooooooooooooomg!!

Anderhalve minuut.

Het is maar best dat ge geen sibling hebt die nog dommer is dan u, want dan duurde het misschien maar tien seconden.

:roll:

djimi
14 september 2017, 00:40
mja, mss blijf ik toch maar beter ad zijlijn, after all kan ik me nu wel financieel behelpen, toch 1 positief iets aan heel dat gedoe ^^

Dat was u altijd al van plan, me dunkt.

Nu hebt u gewoon een extra excuus.

Anna List
14 september 2017, 09:37
Vraag je daar nou naar een foto van mijn zus?

nee

Eyjafjallajökull
16 september 2017, 20:26
op zich kan het me weinig schelen, i mean ik kom bijna nooit buiten en de enige die ik op regelmatige basis spreek is m'n psy, maar op een werkvloer wordt er nu eenmaal geroddeld + dat ik zelfs kans maak van helemaal niet aangenomen te worden omwille van m'n fratsen 'behalve als ik op een heel open persoon zou vallen ofzo', dus.....

Wat zit je dan te janken ?

bembem
16 september 2017, 20:37
Wat zit je dan te janken ?

maar ik jank niet, vind het gewoon vervelend....

haha ik zie dat het geknipt werd, ei ei ei :-P:-P

Eyjafjallajökull
16 september 2017, 20:58
maar ik jank niet, vind het gewoon vervelend....

haha ik zie dat het geknipt werd, ei ei ei :-P:-P

Op google kom je er nog steeds bekaaid van af...