PDA

View Full Version : Privé surfen op het werk kost 6.656 euro


Universalia
13 september 2017, 09:03
BRON (https://www.jobat.be/nl/artikels/prive-surfen-op-het-werk-kost-6656-euro/?branding=gva&utm_medium=content&utm_source=gva&utm_campaign=artikel-regio)

De meesten onder ons maken zich er wel eens schuldig aan: privé-surfen op het werk. Smartphones, tablets en lange uren achter de werkcomputer dragen toe aan die verleiding. Een beetje ontspanning kan geen kwaad, toch?

Iets om over na te denken of liever niet? :-D

p.s. In bepaalde gevallen is het wel erg dat er werknemers zijn die een héle dag op chat's/fora 'gezeten hebben om 16 u openlijk en zonder enige verlegenheid, aan iedereen kwijt willen, dat ze naar huis gaan. :roll:

De schoofzak
13 september 2017, 09:07
De kerk in 't midden houden.
Of 't nu gaat over een sigaretje roken (zeer ongezond, maar swat) tijdens de pauze, een koffie, een whatsappke, enz.

Als ik een goede baas had destijds, dan kon die als 't eens nodig was, dubbel op mij rekenen,
als ik .... g'hebt het begrepen.

En een goede werkgever verzorgt zijn goed personeel.

Vlad
13 september 2017, 09:12
De kerk in 't midden houden.
Of 't nu gaat over een sigaretje roken (zeer ongezond, maar swat) tijdens de pauze, een koffie, een whatsappke, enz.

Als ik een goede baas had destijds, dan kon die als 't eens nodig was, dubbel op mij rekenen,
als ik .... g'hebt het begrepen.

En een goede werkgever verzorgt zijn goed personeel.

Ach ja, het is de schuld van uw baas dat ge zo'n sociaal profitariaat geworden zijt ... 't is allemaal een ander z'n fout ... had ge maar een goede baas gehad ... FTW

Anna List
13 september 2017, 09:53
ik wacht met spanning af wat het oordeel van bembem is over al deze schaamteloze profiteurs/dieven!

Universalia
13 september 2017, 10:07
ik wacht met spanning af wat het oordeel van bembem is over al deze schaamteloze profiteurs/dieven!


http://www.sherv.net/cm/emo/funny/2/woohoo-dancing-banana-smiley-emoticon.gif

Skobelev
13 september 2017, 10:34
Als uw werk uit "veel wachten" bestaat, mag je dan die wachttijd aangenaam besteden? Het kost uw baas in dat geval bijgevolg niets.

De schoofzak
13 september 2017, 10:57
Ach ja, het is de schuld van uw baas dat ge zo'n sociaal profitariaat geworden zijt ... 't is allemaal een ander z'n fout ... had ge maar een goede baas gehad ... FTW

Zeg wat is het? Zit gij met een pijnlijke puist op uw gat, dat ge niet meer kunt lezen wat ik schreef ?

Jay-P.
13 september 2017, 10:57
Zeg wat is het? Zit gij met een pijnlijke puist op uw gat, dat ge niet meer kunt lezen wat ik schreef ?Leest die met zijn gat? 8O

reservespeler
13 september 2017, 11:13
Leest die met zijn gat? 8O

Nee, dan wiebelt ge op uwe stoel waardoor de teksten onleesbaar worden.

De schoofzak
13 september 2017, 15:57
Leest die met zijn gat? 8O

Gij kent duidelijk die Antwerpse uitdrukking niet.

Het Antwerps zit vol met van die sappige uitdrukkingen. Ik kom er elke dag nieuwe en betere tegen.

Universalia
13 september 2017, 16:09
Gij kent duidelijk die Antwerpse uitdrukking niet.

Het Antwerps zit vol met van die sappige uitdrukkingen. Ik kom er elke dag nieuwe en betere tegen.

Antwerpse gezegden en uitdrukkingen (http://users.skynet.be/gvg/agezegdes.htm)

:cheer:

bembem
13 september 2017, 23:14
ik wacht met spanning af wat het oordeel van bembem is over al deze schaamteloze profiteurs/dieven!

het is idd de schaamte voorbij, enkel tijdens de pauze(s) zou dat toegstaan mogen zijn, uitzondering erop zij die een eigen zaak ofzo runnen vermits die aan niemand verantwoording af te leggen hebben behalve henzelf.... my 2 cents :o

Vlad
14 september 2017, 06:20
Zeg wat is het? Zit gij met een pijnlijke puist op uw gat, dat ge niet meer kunt lezen wat ik schreef ?

Wat wil dit dan zeggen ?

"Als ik een goede baas had destijds, dan kon die als 't eens nodig was, dubbel op mij rekenen,
als ik .... g'hebt het begrepen."

Ik vermoed dat ik niet de enige ben die uw dagelijkse pogingen tot humor meestal niet begrijp. Het is moeilijk meelezen in het hoofd van iemand die seniel aan het worden is door een levenslang teveel aan drank en tekort aan geestelijke arbeid.

De schoofzak
14 september 2017, 07:01
Wat wil dit dan zeggen ?

"Als ik een goede baas had destijds, dan kon die als 't eens nodig was, dubbel op mij rekenen,
als ik .... g'hebt het begrepen."

Ik vermoed dat ik niet de enige ben die uw dagelijkse pogingen tot humor meestal niet begrijp. Het is moeilijk meelezen in het hoofd van iemand die seniel aan het worden is door een levenslang teveel aan drank en tekort aan geestelijke arbeid.

Wat wil dit dan zeggen ?
Wat daar staat.

Voor de laatste paragraaf: lees dan mijn posts niet, als je ze niet begrijpt. Dan moet je meteen niet zo'n lelijke dingen zeggen aan een sukkelaar als ik.

The Paulus Experience
14 september 2017, 10:11
Wat wil dit dan zeggen ?

"Als ik een goede baas had destijds, dan kon die als 't eens nodig was, dubbel op mij rekenen,
als ik .... g'hebt het begrepen."

Ik vermoed dat ik niet de enige ben die uw dagelijkse pogingen tot humor meestal niet begrijp. Het is moeilijk meelezen in het hoofd van iemand die seniel aan het worden is door een levenslang teveel aan drank en tekort aan geestelijke arbeid.

Kijk jij zo hard neer op arbeiders?

Skobelev
15 september 2017, 08:53
Privesurfen en ondertussen weibull analyses op poten zetten.... :?