PDA

View Full Version : onverdraagzame kassierster bij Delhaize, pffff


bembem
22 september 2017, 19:32
Stond ik gisteren voor aap in de plaatselijke Delhaize... Nadat kassierster een gezellig & lang klapke had gevoerd met voorgaande klant (een madammeke dat ze schijnbaar goed kende maar dat terzijde) was ik uiteindelijk aan de beurt (en m'n charcuterie - die intussen lekker mocht zweten (of hoe noem je dat) :roll: ), groot was m'n verbazing toen bleek dat ik haar niet rechtstreeks diende te betalen maar m'n briefje van 20€ in de gleuf onderaan moest leggen - om vervolgens via datzelfde automaat m'n wisselgeld te ontvangen. Dit was nieuw voor mij aangezien ik meestal de selfscan gebruik en/of in een andere Delhaize shop waar dat dus (nog) niet het geval is aan de gewone kassa's. Al bij al moest ik dus een paar seconden 'bekomen' vooraleer m'n euro viel en ook vond ik niet direct waar ik dat geld in diende te leggen , ik zag wel een gleuf voor me doch twijfelde aanvankelijk want ja - in de wasserette en zo ziet dat systeem om briefjes in te plaatsen er anders uit - anyway het is zeker niet dat het meer dan 30 seconden of zo geduurd heeft, slechts een vijftal om precies te zijn... Echter het mens achter de kassa kreeg het ondanks dit sterk op de heupen, en voordat ik goed & wel doorhad dat ik op haar zenuwen ah werken was hoorde ik een luide geïrriteerde & bazige commanderende "DOAAAR!" op me afkomen. (Ja ik was precies het debielke en zij 'de slimme', ze maakte er dan ook nog eens een punt van (of liever gezegd: 'show' :roll: ) om extra met de vinger te wijzen naar gleuf in kwestie - nu, intussen had ik het wel door, maar goed.) :roll: Dat terwijl ik dus de moeite had gedaan galant/neutraal te blijven wachten toen madame aan het lameren was met voorgaande cliënte. Wat is me dat nu, de klant is toch koning of niet soms... Anyway, aan franke bazige en bitsige Antwerpse kassiersters heb ik nu wel m'n buik van vol. Voortaan zal het de selfscan zijn als ik daar nog kom, en hopelijk geraakt ze daardoor op termijn haar job kwijt (hehe zal ik eens lachen sé). Een minimum aan beleefdheid is volgens mij toch wel vereist indien men dergelijk beroep uitoefent, maar ja ik zen dan ook maar de gele/inwijkelinge aka tweederangsburger 'niewe Belg' whatever :roll: die ze naar believen mag afblaffen. Was ik blank geweest van hier had ze me wel beleefder aangesproken of zich toch op z'n minst minder onbeschoft gedragen zeker.... Sorry hoor maar van zo'n boerinnen krijg ik echt wel de seskes... Wat peinst die wel (om het op z'n Antwaarps te zeggen) + Als puntje bij paaltje komt ben ik wellicht even of mss zelfs meer Antwerps dan zij vermits m'n grootvader aan moederszijde van Borgerhout was, lol. Anyway... Re-pffffffffff ik zal blij zijn als ik hier weg zen.

Pandareus
22 september 2017, 19:37
http://img27.laughinggif.com/pic/HTTP2k1Mi50aW55cGljLmNvbS8zNHhqcmlvLmpwZwloglog.gi f

bembem
22 september 2017, 19:39
ja lach maar

kojak
22 september 2017, 20:03
Ik erger me daar niet meer aan. Kom je tegenwoordig meer en meer tegen.
Als troost, wees blij dat jij zo niet bent.

koe de poing
22 september 2017, 20:04
ik vind het veronrustend dat marginalen worden toegelaten in een luxesupermarkt als den Delhaize.

Svennies
22 september 2017, 22:20
ik vind het veronrustend dat marginalen worden toegelaten in een luxesupermarkt als den Delhaize.

Ik ook,en den Delhaize heeft het zo al moeilijk genoeg ....

bembem
22 september 2017, 22:37
Ik erger me daar niet meer aan. Kom je tegenwoordig meer en meer tegen.
Als troost, wees blij dat jij zo niet bent.

:-D

bembem
22 september 2017, 22:40
o! wat zie ik.. ? 'niewe Belg'.. o_0 is 'nieuwe' of course :oops::oops:

bembem
22 september 2017, 22:41
lol

Elio di Supo
22 september 2017, 23:00
Speciaal voor u Bem :D

https://www.youtube.com/watch?v=hun400kWXkQ

kojak
22 september 2017, 23:06
Speciaal voor u Bem :D

https://www.youtube.com/watch?v=hun400kWXkQ

Wreed skoon liedje.
Ik denk zelfs één van de mooiste van de Strangers. https://forums.techhob.be/images/icons/thumbsup.gif

Eduard Khil
23 september 2017, 00:00
Stond ik gisteren voor aap in de plaatselijke Delhaize... Nadat kassierster een gezellig & lang klapke had gevoerd met voorgaande klant (een madammeke dat ze schijnbaar goed kende maar dat terzijde) was ik uiteindelijk aan de beurt (en m'n charcuterie - die intussen lekker mocht zweten (of hoe noem je dat) :roll: ), groot was m'n verbazing toen bleek dat ik haar niet rechtstreeks diende te betalen maar m'n briefje van 20€ in de gleuf onderaan moest leggen - om vervolgens via datzelfde automaat m'n wisselgeld te ontvangen. Dit was nieuw voor mij aangezien ik meestal de selfscan gebruik en/of in een andere Delhaize shop waar dat dus (nog) niet het geval is aan de gewone kassa's. Al bij al moest ik dus een paar seconden 'bekomen' vooraleer m'n euro viel en ook vond ik niet direct waar ik dat geld in diende te leggen , ik zag wel een gleuf voor me doch twijfelde aanvankelijk want ja - in de wasserette en zo ziet dat systeem om briefjes in te plaatsen er anders uit - anyway het is zeker niet dat het meer dan 30 seconden of zo geduurd heeft, slechts een vijftal om precies te zijn... Echter het mens achter de kassa kreeg het ondanks dit sterk op de heupen, en voordat ik goed & wel doorhad dat ik op haar zenuwen ah werken was hoorde ik een luide geïrriteerde & bazige commanderende "DOAAAR!" op me afkomen. (Ja ik was precies het debielke en zij 'de slimme', ze maakte er dan ook nog eens een punt van (of liever gezegd: 'show' :roll: ) om extra met de vinger te wijzen naar gleuf in kwestie - nu, intussen had ik het wel door, maar goed.) :roll: Dat terwijl ik dus de moeite had gedaan galant/neutraal te blijven wachten toen madame aan het lameren was met voorgaande cliënte. Wat is me dat nu, de klant is toch koning of niet soms... Anyway, aan franke bazige en bitsige Antwerpse kassiersters heb ik nu wel m'n buik van vol. Voortaan zal het de selfscan zijn als ik daar nog kom, en hopelijk geraakt ze daardoor op termijn haar job kwijt (hehe zal ik eens lachen sé). Een minimum aan beleefdheid is volgens mij toch wel vereist indien men dergelijk beroep uitoefent, maar ja ik zen dan ook maar de gele/inwijkelinge aka tweederangsburger 'niewe Belg' whatever :roll: die ze naar believen mag afblaffen. Was ik blank geweest van hier had ze me wel beleefder aangesproken of zich toch op z'n minst minder onbeschoft gedragen zeker.... Sorry hoor maar van zo'n boerinnen krijg ik echt wel de seskes... Wat peinst die wel (om het op z'n Antwaarps te zeggen) + Als puntje bij paaltje komt ben ik wellicht even of mss zelfs meer Antwerps dan zij vermits m'n grootvader aan moederszijde van Borgerhout was, lol. Anyway... Re-pffffffffff ik zal blij zijn als ik hier weg zen.

http://www.reactiongifs.com/r/tldr1.gif

Tavek
23 september 2017, 18:30
bembem heeft gelijk.

De kassierster had haar moeten helpen.

NieuwNoors
23 september 2017, 18:45
Stond ik gisteren voor aap in de plaatselijke Delhaize... Nadat kassierster een gezellig & lang klapke had gevoerd met voorgaande klant (een madammeke dat ze schijnbaar goed kende maar dat terzijde) was ik uiteindelijk aan de beurt (en m'n charcuterie - die intussen lekker mocht zweten (of hoe noem je dat) :roll: ), groot was m'n verbazing toen bleek dat ik haar niet rechtstreeks diende te betalen maar m'n briefje van 20€ in de gleuf onderaan moest leggen - om vervolgens via datzelfde automaat m'n wisselgeld te ontvangen. Dit was nieuw voor mij aangezien ik meestal de selfscan gebruik en/of in een andere Delhaize shop waar dat dus (nog) niet het geval is aan de gewone kassa's. Al bij al moest ik dus een paar seconden 'bekomen' vooraleer m'n euro viel en ook vond ik niet direct waar ik dat geld in diende te leggen , ik zag wel een gleuf voor me doch twijfelde aanvankelijk want ja - in de wasserette en zo ziet dat systeem om briefjes in te plaatsen er anders uit - anyway het is zeker niet dat het meer dan 30 seconden of zo geduurd heeft, slechts een vijftal om precies te zijn... Echter het mens achter de kassa kreeg het ondanks dit sterk op de heupen, en voordat ik goed & wel doorhad dat ik op haar zenuwen ah werken was hoorde ik een luide geïrriteerde & bazige commanderende "DOAAAR!" op me afkomen. (Ja ik was precies het debielke en zij 'de slimme', ze maakte er dan ook nog eens een punt van (of liever gezegd: 'show' :roll: ) om extra met de vinger te wijzen naar gleuf in kwestie - nu, intussen had ik het wel door, maar goed.) :roll: Dat terwijl ik dus de moeite had gedaan galant/neutraal te blijven wachten toen madame aan het lameren was met voorgaande cliënte. Wat is me dat nu, de klant is toch koning of niet soms... Anyway, aan franke bazige en bitsige Antwerpse kassiersters heb ik nu wel m'n buik van vol. Voortaan zal het de selfscan zijn als ik daar nog kom, en hopelijk geraakt ze daardoor op termijn haar job kwijt (hehe zal ik eens lachen sé). Een minimum aan beleefdheid is volgens mij toch wel vereist indien men dergelijk beroep uitoefent, maar ja ik zen dan ook maar de gele/inwijkelinge aka tweederangsburger 'niewe Belg' whatever :roll: die ze naar believen mag afblaffen. Was ik blank geweest van hier had ze me wel beleefder aangesproken of zich toch op z'n minst minder onbeschoft gedragen zeker.... Sorry hoor maar van zo'n boerinnen krijg ik echt wel de seskes... Wat peinst die wel (om het op z'n Antwaarps te zeggen) + Als puntje bij paaltje komt ben ik wellicht even of mss zelfs meer Antwerps dan zij vermits m'n grootvader aan moederszijde van Borgerhout was, lol. Anyway... Re-pffffffffff ik zal blij zijn als ik hier weg zen.
Bem, ge komt toch terug hoop ik?

NieuwNoors
23 september 2017, 18:47
bembem heeft gelijk.

De kassierster had haar moeten helpen.
Idd. Van een kassierster wordt verwacht dat ze vriendelijk omgaat met haar klanten.

reservespeler
23 september 2017, 19:49
Stond ik gisteren voor aap in de plaatselijke Delhaize... Nadat kassierster een gezellig & lang klapke had gevoerd met voorgaande klant (een madammeke dat ze schijnbaar goed kende maar dat terzijde) was ik uiteindelijk aan de beurt (en m'n charcuterie - die intussen lekker mocht zweten (of hoe noem je dat) :roll: ), groot was m'n verbazing toen bleek dat ik haar niet rechtstreeks diende te betalen maar m'n briefje van 20€ in de gleuf onderaan moest leggen - om vervolgens via datzelfde automaat m'n wisselgeld te ontvangen. Dit was nieuw voor mij aangezien ik meestal de selfscan gebruik en/of in een andere Delhaize shop waar dat dus (nog) niet het geval is aan de gewone kassa's. Al bij al moest ik dus een paar seconden 'bekomen' vooraleer m'n euro viel en ook vond ik niet direct waar ik dat geld in diende te leggen , ik zag wel een gleuf voor me doch twijfelde aanvankelijk want ja - in de wasserette en zo ziet dat systeem om briefjes in te plaatsen er anders uit - anyway het is zeker niet dat het meer dan 30 seconden of zo geduurd heeft, slechts een vijftal om precies te zijn... Echter het mens achter de kassa kreeg het ondanks dit sterk op de heupen, en voordat ik goed & wel doorhad dat ik op haar zenuwen ah werken was hoorde ik een luide geïrriteerde & bazige commanderende "DOAAAR!" op me afkomen. (Ja ik was precies het debielke en zij 'de slimme', ze maakte er dan ook nog eens een punt van (of liever gezegd: 'show' :roll: ) om extra met de vinger te wijzen naar gleuf in kwestie - nu, intussen had ik het wel door, maar goed.) :roll: Dat terwijl ik dus de moeite had gedaan galant/neutraal te blijven wachten toen madame aan het lameren was met voorgaande cliënte. Wat is me dat nu, de klant is toch koning of niet soms... Anyway, aan franke bazige en bitsige Antwerpse kassiersters heb ik nu wel m'n buik van vol. Voortaan zal het de selfscan zijn als ik daar nog kom, en hopelijk geraakt ze daardoor op termijn haar job kwijt (hehe zal ik eens lachen sé). Een minimum aan beleefdheid is volgens mij toch wel vereist indien men dergelijk beroep uitoefent, maar ja ik zen dan ook maar de gele/inwijkelinge aka tweederangsburger 'niewe Belg' whatever :roll: die ze naar believen mag afblaffen. Was ik blank geweest van hier had ze me wel beleefder aangesproken of zich toch op z'n minst minder onbeschoft gedragen zeker.... Sorry hoor maar van zo'n boerinnen krijg ik echt wel de seskes... Wat peinst die wel (om het op z'n Antwaarps te zeggen) + Als puntje bij paaltje komt ben ik wellicht even of mss zelfs meer Antwerps dan zij vermits m'n grootvader aan moederszijde van Borgerhout was, lol. Anyway... Re-pffffffffff ik zal blij zijn als ik hier weg zen.

U kent dit systeem niet omdat u meestal niet betaald.
Dat betalen was dus echt nieuw voor u.

reservespeler
23 september 2017, 19:51
Stond ik gisteren voor aap in de plaatselijke Delhaize... Nadat kassierster een gezellig & lang klapke had gevoerd met voorgaande klant (een madammeke dat ze schijnbaar goed kende maar dat terzijde) was ik uiteindelijk aan de beurt (en m'n charcuterie - die intussen lekker mocht zweten (of hoe noem je dat) :roll: ), groot was m'n verbazing toen bleek dat ik haar niet rechtstreeks diende te betalen maar m'n briefje van 20€ in de gleuf onderaan moest leggen - om vervolgens via datzelfde automaat m'n wisselgeld te ontvangen. Dit was nieuw voor mij aangezien ik meestal de selfscan gebruik en/of in een andere Delhaize shop waar dat dus (nog) niet het geval is aan de gewone kassa's. Al bij al moest ik dus een paar seconden 'bekomen' vooraleer m'n euro viel en ook vond ik niet direct waar ik dat geld in diende te leggen , ik zag wel een gleuf voor me doch twijfelde aanvankelijk want ja - in de wasserette en zo ziet dat systeem om briefjes in te plaatsen er anders uit - anyway het is zeker niet dat het meer dan 30 seconden of zo geduurd heeft, slechts een vijftal om precies te zijn... Echter het mens achter de kassa kreeg het ondanks dit sterk op de heupen, en voordat ik goed & wel doorhad dat ik op haar zenuwen ah werken was hoorde ik een luide geïrriteerde & bazige commanderende "DOAAAR!" op me afkomen. (Ja ik was precies het debielke en zij 'de slimme', ze maakte er dan ook nog eens een punt van (of liever gezegd: 'show' :roll: ) om extra met de vinger te wijzen naar gleuf in kwestie - nu, intussen had ik het wel door, maar goed.) :roll: Dat terwijl ik dus de moeite had gedaan galant/neutraal te blijven wachten toen madame aan het lameren was met voorgaande cliënte. Wat is me dat nu, de klant is toch koning of niet soms... Anyway, aan franke bazige en bitsige Antwerpse kassiersters heb ik nu wel m'n buik van vol. Voortaan zal het de selfscan zijn als ik daar nog kom, en hopelijk geraakt ze daardoor op termijn haar job kwijt (hehe zal ik eens lachen sé). Een minimum aan beleefdheid is volgens mij toch wel vereist indien men dergelijk beroep uitoefent, maar ja ik zen dan ook maar de gele/inwijkelinge aka tweederangsburger 'niewe Belg' whatever :roll: die ze naar believen mag afblaffen. Was ik blank geweest van hier had ze me wel beleefder aangesproken of zich toch op z'n minst minder onbeschoft gedragen zeker.... Sorry hoor maar van zo'n boerinnen krijg ik echt wel de seskes... Wat peinst die wel (om het op z'n Antwaarps te zeggen) + Als puntje bij paaltje komt ben ik wellicht even of mss zelfs meer Antwerps dan zij vermits m'n grootvader aan moederszijde van Borgerhout was, lol. Anyway... Re-pffffffffff ik zal blij zijn als ik hier weg zen.

Die vrouw werkt ten minste voor haar geld.
Ze kon veel gemakkelijker faken dat ze zot is.

bembem
23 september 2017, 20:19
Die vrouw werkt ten minste voor haar geld.
Ze kon veel gemakkelijker faken dat ze zot is.

euh ze zal (wellicht) kindergeld trekken, iets waar ik tenslotte - al was het slechts indirect - mee voor opdraai, + als ze werkloos valt is zij ook een "last" vr de gemeenschap.......

bembem
23 september 2017, 20:21
Bem, ge komt toch terug hoop ik?

ja hoor :-):-)

reservespeler
23 september 2017, 20:24
euh ze zal (wellicht) kindergeld trekken, iets waar ik tenslotte - al was het slechts indirect - mee voor opdraai, + als ze werkloos valt is zij ook een "last" vr de gemeenschap.......

Hoe kunt u als netto-ontvanger opdraaien voor het kindergeld van iemand die iedere dag gaat werken?

bembem
23 september 2017, 20:27
Hoe kunt u als netto-ontvanger opdraaien voor het kindergeld van iemand die iedere dag gaat werken?

hewel wat extra naar andermans kindjes gaat is tenslotte minder voor mij - om de N-VA redenering even te volgen - hoe dan ook ik draai er mee voor op al was het maar dat op het einde vd rit ik minder heb dan zij die nog eens extra gespekt/beloond worden door te kweken....

Dadeemelee
23 september 2017, 20:29
bembem heeft gelijk.

De kassierster had haar moeten helpen.

2

quercus
23 september 2017, 20:32
Bem, er is maar één serieuze oplossing die al deze rotzooi kan voorkomen: gebruik een betaalkaart of eventueel uw mobieltje met een betaal app.

Dadeemelee
23 september 2017, 20:33
Bem, er is maar één serieuze oplossing die al deze rotzooi kan voorkomen: gebruik een betaalkaart of eventueel uw mobieltje met een betaal app.

Ja maar dat gedoe met geld vind ik ook wel raar. Het lijkt wel of Delhaize vertrouwt de cassieres niet meer.

bembem
23 september 2017, 20:55
Bem, er is maar één serieuze oplossing die al deze rotzooi kan voorkomen: gebruik een betaalkaart of eventueel uw mobieltje met een betaal app.

mja....

bembem
23 september 2017, 20:55
Ja maar dat gedoe met geld vind ik ook wel raar. Het lijkt wel of Delhaize vertrouwt de cassieres niet meer.

ja komt ook zo bij me over....

Tavek
23 september 2017, 22:43
Er is maar 1 serieuze oplossing: ga naar een andere winkel.

Als consument kan je je stem laten horen via je portomonee.

bembem
23 september 2017, 22:46
Er is maar 1 serieuze oplossing: ga naar een andere winkel.

Als consument kan je je stem laten horen via je portomonee.

mja......

kojak
23 september 2017, 22:49
Nu ja...
't zou nu ook kunnen dat die kassiersters toevallig een slechte dag had hé, kan iedereen wel eens overkomen.
Ik heb dat trouwens elke dag voor, dus ik kan er ook van meespreken.

bembem
23 september 2017, 22:52
anyway ik was vandaag in een andere DH, kassier was héél vriendelijk, zei me zelfs in het engels 'your welcome' met het teruggeven... ja hij dacht aldoor dat ik een real asian was maar ditmaal vond ik het niet erg want was niet kwaad bedoeld + dat het een hele aardige was ^^

bembem
23 september 2017, 22:54
Nu ja...
't zou nu ook kunnen dat die kassiersters toevallig een slechte dag had hé, kan iedereen wel eens overkomen.

mja da's waar ook...


Ik heb dat trouwens elke dag voor, dus ik kan er ook van meespreken.

ic ^^

Tavek
23 september 2017, 23:06
mja......

Winkels genoeg in Merksem.

bembem
23 september 2017, 23:08
Winkels genoeg in Merksem.

je bent precies goed op de hoogte :o

Tavek
23 september 2017, 23:13
je bent precies goed op de hoogte :o

Merksem is geen limbabwe, dus je hebt daar winkels, niet ?

nabat54
24 september 2017, 09:55
Stond ik gisteren voor aap in de plaatselijke Delhaize... Nadat kassierster een gezellig & lang klapke had gevoerd met voorgaande klant (een madammeke dat ze schijnbaar goed kende maar dat terzijde) was ik uiteindelijk aan de beurt (en m'n charcuterie - die intussen lekker mocht zweten (of hoe noem je dat) :roll: ), groot was m'n verbazing toen bleek dat ik haar niet rechtstreeks diende te betalen maar m'n briefje van 20€ in de gleuf onderaan moest leggen - om vervolgens via datzelfde automaat m'n wisselgeld te ontvangen. Dit was nieuw voor mij aangezien ik meestal de selfscan gebruik en/of in een andere Delhaize shop waar dat dus (nog) niet het geval is aan de gewone kassa's. Al bij al moest ik dus een paar seconden 'bekomen' vooraleer m'n euro viel en ook vond ik niet direct waar ik dat geld in diende te leggen , ik zag wel een gleuf voor me doch twijfelde aanvankelijk want ja - in de wasserette en zo ziet dat systeem om briefjes in te plaatsen er anders uit - anyway het is zeker niet dat het meer dan 30 seconden of zo geduurd heeft, slechts een vijftal om precies te zijn... Echter het mens achter de kassa kreeg het ondanks dit sterk op de heupen, en voordat ik goed & wel doorhad dat ik op haar zenuwen ah werken was hoorde ik een luide geïrriteerde & bazige commanderende "DOAAAR!" op me afkomen. (Ja ik was precies het debielke en zij 'de slimme', ze maakte er dan ook nog eens een punt van (of liever gezegd: 'show' :roll: ) om extra met de vinger te wijzen naar gleuf in kwestie - nu, intussen had ik het wel door, maar goed.) :roll: Dat terwijl ik dus de moeite had gedaan galant/neutraal te blijven wachten toen madame aan het lameren was met voorgaande cliënte. Wat is me dat nu, de klant is toch koning of niet soms... Anyway, aan franke bazige en bitsige Antwerpse kassiersters heb ik nu wel m'n buik van vol. Voortaan zal het de selfscan zijn als ik daar nog kom, en hopelijk geraakt ze daardoor op termijn haar job kwijt (hehe zal ik eens lachen sé). Een minimum aan beleefdheid is volgens mij toch wel vereist indien men dergelijk beroep uitoefent, maar ja ik zen dan ook maar de gele/inwijkelinge aka tweederangsburger 'niewe Belg' whatever :roll: die ze naar believen mag afblaffen. Was ik blank geweest van hier had ze me wel beleefder aangesproken of zich toch op z'n minst minder onbeschoft gedragen zeker.... Sorry hoor maar van zo'n boerinnen krijg ik echt wel de seskes... Wat peinst die wel (om het op z'n Antwaarps te zeggen) + Als puntje bij paaltje komt ben ik wellicht even of mss zelfs meer Antwerps dan zij vermits m'n grootvader aan moederszijde van Borgerhout was, lol. Anyway... Re-pffffffffff ik zal blij zijn als ik hier weg zen.

Ja en blijf dan weg , Noord -Korea is ideaal voor u, ze hebben geen kassiers , ze hebben daar geen eten in de rekken liggen, win win voor jou , geen onbeleefde kassiers en ge vermagert ook......pfttttt :roll:

Bobke
24 september 2017, 10:33
Ja maar dat gedoe met geld vind ik ook wel raar. Het lijkt wel of Delhaize vertrouwt de cassieres niet meer.
Ze zijn niet alleen, RENMANS gebruikt dat ook al.

Hoomer
24 september 2017, 10:40
Ja maar dat gedoe met geld vind ik ook wel raar. Het lijkt wel of Delhaize vertrouwt de cassieres niet meer.

Als je de buurten kent waar ons bemmeke rondzwerft dan is het misschien logisch dat geld direct in een soort kluis verdwijnt. Misschien is die kassa een paar keer teveel overvallen geweest door uw knuffelbeertjes. ;-)

Eduard Khil
24 september 2017, 10:40
Ja maar dat gedoe met geld vind ik ook wel raar. Het lijkt wel of Delhaize vertrouwt de cassieres niet meer.

geld is zeer onhygiënisch. Naar't schijnt is dat de reden dat ze dat doen.

Wie weet waar dat geld allemaal gezeten heeft en wie het al heeft vastgehad. Voor je het weet staat er aan je kassa iemand met bloed in haar kak en die daar al foto's van heeft genomen om op internet te zetten

kojak
24 september 2017, 15:18
geld is zeer onhygiënisch. Naar't schijnt is dat de reden dat ze dat doen.

Eigenlijk moeten ze dan wel weten wat ze willen hé.

Geld witwassen, dat mag dan ook weer niet. https://forums.techhob.be/images/smilies/thinking18.gif https://forums.techhob.be/images/smilies/tongue2.gif

Marie van de koster
24 september 2017, 15:53
Ik heb dat laatst ook aan de hand gehad. Ik doe altijd selfscanning maar die dag moest ik maar één artikel hebben en het was heel rustig, dus dan is het vlugger om langs de gewone kassa te gaan.
Ik kom aan die kassa en wou geld aan de kassierster geven en die nam dat niet aan. Ik heb seconden lang verbluft staan kijken. Ik zeg niet dat het mens onbeleefd was, maar ik vind dat ze toch wel wat behulpzamer mogen zijn zeker als ze zien dat de persoon die voor hun kassa staat iemand is die ze nooit zien. De meeste van die kassiersters kennen zeker 50 % van hun klanten wel van gezicht.

Marie van de koster
24 september 2017, 15:55
geld is zeer onhygiënisch. Naar't schijnt is dat de reden dat ze dat doen.

.

Dat klopt, ik heb het achteraf nagevraagd.

kojak
24 september 2017, 15:56
geld is zeer onhygiënisch. Naar't schijnt is dat de reden dat ze dat doen.

Maar ik vind het persoonlijk wel allemaal een beetje tè.

Na je boodschappen gedaan te hebben, ga je dan soms eens iets gaan drinken.

Je ziet nog juist de barman geld in ontvangst nemen van de vorige klant, en een minuut later, neemt hij met zijn blote handen een ijsklompje uit de ijsemmer om in je frisdrankje te doen....

reservespeler
24 september 2017, 16:48
hewel wat extra naar andermans kindjes gaat is tenslotte minder voor mij - om de N-VA redenering even te volgen - hoe dan ook ik draai er mee voor op al was het maar dat op het einde vd rit ik minder heb dan zij die nog eens extra gespekt/beloond worden door te kweken....

Ge moest u Godverdomme schamen om zoiets nog maar te durven schrijven.

reservespeler
24 september 2017, 17:14
geld is zeer onhygiënisch. Naar't schijnt is dat de reden dat ze dat doen.

Wie weet waar dat geld allemaal gezeten heeft en wie het al heeft vastgehad. Voor je het weet staat er aan je kassa iemand met bloed in haar kak en die daar al foto's van heeft genomen om op internet te zetten

Wie doet nu zoiets?
Dan moet je wel stikzot zijn.

reservespeler
24 september 2017, 17:14
Maar ik vind het persoonlijk wel allemaal een beetje tè.

Na je boodschappen gedaan te hebben, ga je dan soms eens iets gaan drinken.

Je ziet nog juist de barman geld in ontvangst nemen van de vorige klant, en een minuut later, neemt hij met zijn blote handen een ijsklompje uit de ijsemmer om in je frisdrankje te doen....

Mag niet!

kojak
24 september 2017, 18:26
Mag niet!

Dat zou idd niet mogen, maar ik zou zo nog tal van andere voorbeeldjes kunnen geven ook.

Soms heb ik trouwens ook de indruk dat we tè hygienisch willen zijn, en dat heeft ook zijn nadelen.

hurricane
24 september 2017, 18:50
Idd. Van een kassierster wordt verwacht dat ze vriendelijk omgaat met haar klanten.

Na de zoveelste nitwit niet meer. Iedereen heeft zijn/haar grens. Volledig logisch... :roll:

Gipsy
24 september 2017, 19:12
Maar ik vind het persoonlijk wel allemaal een beetje tè.

Na je boodschappen gedaan te hebben, ga je dan soms eens iets gaan drinken.

Je ziet nog juist de barman geld in ontvangst nemen van de vorige klant, en een minuut later, neemt hij met zijn blote handen een ijsklompje uit de ijsemmer om in je frisdrankje te doen....

Dan hebt ge nog niet gezien dat hij juist daarvoor gaan pissen is zonder achteraf zijn handen te wassen. Zonder te weten hebt ge dan van zijn lul geproeft.

Eduard Khil
24 september 2017, 19:17
Dan hebt ge nog niet gezien dat hij juist daarvoor gaan pissen is zonder achteraf zijn handen te wassen. Zonder te weten hebt ge dan van zijn lul geproeft.

en dan nootjes geven bij uw drank. Peanuts=pisnoten

kojak
24 september 2017, 19:18
Dan hebt ge nog niet gezien dat hij juist daarvoor gaan pissen is zonder achteraf zijn handen te wassen. Zonder te weten hebt ge dan van zijn lul geproeft.

Ik drink koffie, en daar doe je meestal geen ijs in. https://forums.techhob.be/images/smilies/coffee2.gif https://forums.techhob.be/images/smilies/icon_lol.gif

Gipsy
24 september 2017, 19:27
Ik drink koffie, en daar doe je meestal geen ijs in. https://forums.techhob.be/images/smilies/coffee2.gif https://forums.techhob.be/images/smilies/icon_lol.gif

Ja maar hij heeft de oor van uw tas vast gehad voor hij nog eens in zijn neus peuterde. Een combinatie van interessante smaken en geuren. Lul, neus en zweet smaken. Als hij met zijn vinger door het papier geschoten is na zijn kakske hebt ge een mooie waaier beet.

bembem
24 september 2017, 21:31
Maar ik vind het persoonlijk wel allemaal een beetje tè.

Na je boodschappen gedaan te hebben, ga je dan soms eens iets gaan drinken.

Je ziet nog juist de barman geld in ontvangst nemen van de vorige klant, en een minuut later, neemt hij met zijn blote handen een ijsklompje uit de ijsemmer om in je frisdrankje te doen....

yep 2!!

bembem
24 september 2017, 21:32
ja gipsy wat er achter de schermen zoal allemaal plaatsvindt, is idd niet te doen....

bembem
24 september 2017, 21:33
Dat zou idd niet mogen, maar ik zou zo nog tal van andere voorbeeldjes kunnen geven ook.

Soms heb ik trouwens ook de indruk dat we tè hygienisch willen zijn, en dat heeft ook zijn nadelen.

idd.....

bembem
24 september 2017, 21:36
Ge moest u Godverdomme schamen om zoiets nog maar te durven schrijven.

euh ik trok dan ook de N-VA & co redenering door, zij willen me niks gunnen - om zichzelf nog meer te spekken, awel zie ik niet in waarom ik hen dan wel cadeautjes zou geven want ja kindergeld da's een gunst die kinderlozen niet krijgen, re-duh....

kojak
24 september 2017, 21:37
Ja maar hij heeft de oor van uw tas vast gehad voor hij nog eens in zijn neus peuterde...

Nog een geluk dat die barman niet eerst in jou neus zat te peuteren. https://forums.techhob.be/images/smilies/eek.gif
Dat zou pas erg geweest zijn. https://forums.techhob.be/images/smilies/tongue2.gif

bembem
24 september 2017, 21:38
Ik heb dat laatst ook aan de hand gehad. Ik doe altijd selfscanning maar die dag moest ik maar één artikel hebben en het was heel rustig, dus dan is het vlugger om langs de gewone kassa te gaan.
Ik kom aan die kassa en wou geld aan de kassierster geven en die nam dat niet aan. Ik heb seconden lang verbluft staan kijken. Ik zeg niet dat het mens onbeleefd was, maar ik vind dat ze toch wel wat behulpzamer mogen zijn zeker als ze zien dat de persoon die voor hun kassa staat iemand is die ze nooit zien. De meeste van die kassiersters kennen zeker 50 % van hun klanten wel van gezicht.

olala marie jij ook al... :-o:-o omg :lol::lol:

Tavek
24 september 2017, 21:50
Jullie mogen ook ipv secondenlang verbluft staan kijken, ook gewoon die dame vragen wat er scheelt he.

Svennies
24 september 2017, 23:11
euh ik trok dan ook de N-VA & co redenering door, zij willen me niks gunnen - om zichzelf nog meer te spekken, awel zie ik niet in waarom ik hen dan wel cadeautjes zou geven want ja kindergeld da's een gunst die kinderlozen niet krijgen, re-duh....

Waar zou u hangmatter zijnde wel cadeautjes geven....

Het zijn wij,werkenden die u de bek openhouden,dus efkens dimmen profiteurke...

maddox
24 september 2017, 23:14
Waar zou u hangmatter zijnde wel cadeautjes geven....

Het zijn wij,werkenden die u de bek openhouden,dus efkens dimmen profiteurke...

Niet voor preutse kwezels of gevoelige zielen.

https://bi.phncdn.com/videos/201305/09/11967241/original/(m=eaf8Ggaaaa)(mh=6KupExGctPSCcN9_)11.jpg

bembem
24 september 2017, 23:49
Waar zou u hangmatter zijnde wel cadeautjes geven....

Het zijn wij,werkenden die u de bek openhouden,dus efkens dimmen profiteurke...

werkenden die anderen niks gunnen maar wél volop kindergeld krijgen - bovenop hun loon dus én zoals ik zei; op de kap v anderen die het met minder dienen te stellen, als dat geen profiteren is :roll::roll:

Svennies
25 september 2017, 00:23
werkenden die anderen niks gunnen maar wél volop kindergeld krijgen - bovenop hun loon dus én zoals ik zei; op de kap v anderen die het met minder dienen te stellen, als dat geen profiteren is :roll::roll:

Que mijn beste,mijn mindervalide dochter geboren met spina bifida occulta heeft 22 jaar moeten wachten op een erkenning als mindervalide zonder terugwerkende kracht...
Dat feit heeft mij ettelijke tienduizenden euro's over al die jaren gekost waar ik recht op zou hebben gehad....

En gij profiteur,gij durft hier nog komen te klagen...:roll::roll:

bembem
25 september 2017, 00:37
Que mijn beste,mijn mindervalide dochter geboren met spina bifida occulta heeft 22 jaar moeten wachten op een erkenning als mindervalide zonder terugwerkende kracht...
Dat feit heeft mij ettelijke tienduizenden euro's over al die jaren gekost waar ik recht op zou hebben gehad....

En gij profiteur,gij durft hier nog komen te klagen...:roll::roll:

maar ik heb ook jaren geen uitkering gehad als mindervalide, en euh ik heb zelfs mede hierdoor jaren in bittere armoede geleefd - zonder ettelijke tienduizenden euro's van elders toegestopt gekregen dus, en dan zou ik nog eens profiteren :roll::roll::roll: je bent gewoon bitter door uw dochter en projecteert dat op mij, ik heb dat wel door zenne pfff :roll::roll:

Svennies
25 september 2017, 00:51
maar ik heb ook jaren geen uitkering gehad als mindervalide, en euh ik heb zelfs mede hierdoor jaren in bittere armoede geleefd - zonder ettelijke tienduizenden euro's van elders toegestopt gekregen dus, en dan zou ik nog eens profiteren :roll::roll::roll: je bent gewoon bitter door uw dochter en projecteert dat op mij, ik heb dat wel door zenne pfff :roll::roll:

gij waart van uw geboorte géén mindervalide mijn beste,mijn dochter is er mee geboren....

Dat u dat verschil niet ziet ,of niet wil begrijpen is volledig aan u....

Zij gaat al haar hele leven met haar fysieke handicap en de daarmee gaande beperkingen om...

De uwe spelen zich blijkbaar af in uw hoofd,en zeg eens of u in uw jeugd beperkingen u enigermate hebben afgeremd in uw ontwikkeling buiten uw aanleg .....

Ik heb u al verteld waar u uw carriere zou kunnen lanceren,de stroomlijn met name....

Mijn dochter heeft dezelfde weg gevolgd...

Na enkele jaren was die daar ploegbaas,gevolgd door een overstap naar Eandis....

En nu is zij ook mama van een zoontje....

Dus euh,sorry mijn beste,maar zij heeft héél wat meer in zich in haar kleine teen ,dan u hebt in héél uw lichaam...:roll:

Svennies
25 september 2017, 00:54
maar ik heb ook jaren geen uitkering gehad als mindervalide, en euh ik heb zelfs mede hierdoor jaren in bittere armoede geleefd - zonder ettelijke tienduizenden euro's van elders toegestopt gekregen dus, en dan zou ik nog eens profiteren :roll::roll::roll: je bent gewoon bitter door uw dochter en projecteert dat op mij, ik heb dat wel door zenne pfff :roll::roll:

Mijn dochter heeft nooit,begrijpt u het woord nooit enige uitkering als mindervalide genoten...

bembem
25 september 2017, 01:08
gij waart van uw geboorte géén mindervalide mijn beste,mijn dochter is er mee geboren....

ah bon & dit zonder m'n medisch dossier te kennen allemaal, straf!
let me tell you dat mijn aandoening eveneens reeds v bij m'n geboorte aanwezig was, re-duh

Dat u dat verschil niet ziet ,of niet wil begrijpen is volledig aan u....

Zij gaat al haar hele leven met haar fysieke handicap en de daarmee gaande beperkingen om...

De uwe spelen zich blijkbaar af in uw hoofd,en zeg eens of u in uw jeugd beperkingen u enigermate hebben afgeremd in uw ontwikkeling buiten uw aanleg .....

ah omdat mijn beperking niet direct fysisch merkbaar zou zijn is het dus minder erg/zou het alleszins minder impact op m'n dagdagelijkse leven gehad hebben, nogmaals straf!

Ik heb u al verteld waar u uw carriere zou kunnen lanceren,de stroomlijn met name....

Mijn dochter heeft dezelfde weg gevolgd...

Na enkele jaren was die daar ploegbaas,gevolgd door een overstap naar Eandis....

En nu is zij ook mama van een zoontje....

Dus euh,sorry mijn beste,maar zij heeft héél wat meer in zich in haar kleine teen ,dan u hebt in héél uw lichaam...:roll:

maar ik ben destijds bij de stroomlijn wezen solliciteren - meende dat hier zelfs eerder vermeld te hebben - doch die hebben me afgewezen, m'n stem zou te kinderlijk klinken of zoiets :roll:, nou dan houdt het op, ik kan ze moeilijk verplichten me aan te nemen :roll:

dat uw dochter is aangenomen proficiat, is echter geen reden me te zitten bashen omdat ik minder geluk had, hallo? + komt precies over dat de stroomlijn alle mindervaliden zomaar aanneemt... zoals ik zei: niet dus....

bembem
25 september 2017, 01:11
Mijn dochter heeft nooit,begrijpt u het woord nooit enige uitkering als mindervalide genoten...

en dat is mijn fout zeker........

bembem
25 september 2017, 01:33
ah en svennies mijn beste ik zal nu iets heel gemeen zeggen als respons op al uw gebash, maar ik zou zonder mijn psychische beperking wel een beteke beter geslaagd zijn in het leven dan een simpel jobke bij de stroomlijn, want laten we eerlijk wezen: fysieke mankementen zijn geen excuus als het brein er is... en euh zelfs mét mijn beperking heb ik het er op schoolvlak redelijk vanaf gebracht, in die mate dat ik zelfs zonder m'n hele schooltijd in het nederlands gedaan te hebben me nagenoeg correct uitdruk in deze taal (spreken + zonder joekels van fouten dus), euh ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel zijn die met mijn beperkingen het er evengoed vanaf zouden brengen, and last but not least let me tell you dat mijn IQ zich desondanks m'n stoornis in de schizofrene sfeer (yep) boven het gemiddelde situeert.... ik zou maw nog slimmer geweest zijn zonder, hehe, mij afdoen als het debielke dat amper zou kunnen volgen is bijgevolg wel heel misplaatst, op interactief vlak ben ik dan wel niet zo mee maar voor de rest volg ik wel zenne, re-duh.

Svennies
25 september 2017, 01:40
maar ik ben destijds bij de stroomlijn wezen solliciteren - meende dat hier zelfs eerder vermeld te hebben - doch die hebben me afgewezen, m'n stem zou te kinderlijk klinken of zoiets :roll:, nou dan houdt het op, ik kan ze moeilijk verplichten me aan te nemen :roll:

dat uw dochter is aangenomen proficiat, is echter geen reden me te zitten bashen omdat ik minder geluk had, hallo? + komt precies over dat de stroomlijn alle mindervaliden zomaar aanneemt... zoals ik zei: niet dus....

Een goeie uitvlucht mijn beste wat u betreft....

Ik heb dat destijds gezegd om één reden,en dat is het volgende..

Mijn dochter heeft maar één telefoontje te plegen,en u bent aangenomen...

Begrijpt u,zij heeft daar een indruk nagelaten,en had u kunnen helpen...

Nu hoeft het écht niet meer gezien uw reacties,bekijk het maar....

bembem
25 september 2017, 01:41
(en men weet allemaal - behalve sommigen - dat schizofrenie (of stoornissen in deze sfeer) de algemene ontwikkeling van iemand afremt, meer bepaald wanneer dit op jong volwassen leeftijd getriggerd werd)

bembem
25 september 2017, 01:44
Een goeie uitvlucht mijn beste wat u betreft....

Ik heb dat destijds gezegd om één reden,en dat is het volgende..

Mijn dochter heeft maar één telefoontje te plegen,en u bent aangenomen...

Begrijpt u,zij heeft daar een indruk nagelaten,en had u kunnen helpen...

Nu hoeft het écht niet meer gezien uw reacties,bekijk het maar....

nogmaals: ik werd destijds afgewezen, uw dochter ten spijt maar die had daar niets aan verandert........

bembem
25 september 2017, 01:44
olala ik ga slapen zenne

Svennies
25 september 2017, 01:48
ah en svennies mijn beste ik zal nu iets heel gemeen zeggen als respons op al uw gebash, maar ik zou zonder mijn psychische beperking wel een beteke beter geslaagd zijn in het leven dan een simpel jobke bij de stroomlijn, want laten we eerlijk wezen: fysieke mankementen zijn geen excuus als het brein er is... en euh zelfs mét mijn beperking heb ik het er op schoolvlak redelijk vanaf gebracht, in die mate dat ik zelfs zonder m'n hele schooltijd in het nederlands gedaan te hebben me nagenoeg correct uitdruk in deze taal (spreken + zonder joekels van fouten dus), euh ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel zijn die met mijn beperkingen het er evengoed vanaf zouden brengen, and last but not least let me tell you dat mijn IQ zich desondanks m'n stoornis in de schizofrene sfeer (yep) boven het gemiddelde situeert.... ik zou maw nog slimmer geweest zijn zonder, hehe, mij afdoen als het debielke dat amper zou kunnen volgen is bijgevolg wel heel misplaatst, op interactief vlak ben ik dan wel niet zo mee maar voor de rest volg ik wel zenne, re-duh.

Als ik het zoal bekijk ziet u neer op een "simpel jobke"....

Bedenk dan maar dat dit simpel jobke een opstap is naar Eandis....

But ,true,het is té veel gevraagd van u,zelfs simpele jobkes op weg naar een betere carriere zijn er al te veel aan is,het mag echt géén zweet en vooral géén inzet kosten....

Uw toekomst is de goot,ondanks uw iq,uw lamheid speelt u parten,liever lui dan moe...

Svennies
25 september 2017, 01:51
nogmaals: ik werd destijds afgewezen, uw dochter ten spijt maar die had daar niets aan verandert........

Een telefoon,mijn dochter heeft daar nog altijd invloed,sterker nog,zij kan altijd terugvallen op deze basis....


Zij had u kunnen helpen....

Svennies
25 september 2017, 01:55
olala ik ga slapen zenne

Hoevéél joekels van fouten staan hierin...:roll::roll:

bembem
25 september 2017, 03:59
Een goeie uitvlucht mijn beste wat u betreft....

Ik heb dat destijds gezegd om één reden,en dat is het volgende..

Mijn dochter heeft maar één telefoontje te plegen,en u bent aangenomen...

Begrijpt u,zij heeft daar een indruk nagelaten,en had u kunnen helpen...

Nu hoeft het écht niet meer gezien uw reacties,bekijk het maar....

uitvlucht? (let me remind you: ik hoef zelfs niet eens meer te solliciteren)

en euh, ik blijf nog liever ad zijlijn dan me bijna dagelijks af te stompen tussen domkoppen, i mean ik heb wel wat beters te doen & euh in de goot belanden? nope ik zit wel goed... dat laatste schijnt precies niet door te dringen :roll:

Elio di Supo
25 september 2017, 06:07
uitvlucht? (let me remind you: ik hoef zelfs niet eens meer te solliciteren)

en euh, ik blijf nog liever ad zijlijn dan me bijna dagelijks af te stompen tussen domkoppen, i mean ik heb wel wat beters te doen & euh in de goot belanden? nope ik zit wel goed... dat laatste schijnt precies niet door te dringen :roll:

?????

Eyjafjallajökull
25 september 2017, 06:11
Bb en selfscan...
Ik moet er geen tekeningetje bij maken zeker ?

Anna List
25 september 2017, 06:21
Bb en selfscan...
Ik moet er geen tekeningetje bij maken zeker ?

zou uw tekeningetje wel beter zijn dan die van Harrie Christus?

Eyjafjallajökull
25 september 2017, 16:13
zou uw tekeningetje wel beter zijn dan die van Harrie Christus?

U lijkt te twijfelen ?

Universalia
25 september 2017, 16:37
http://www.sherv.net/cm/emoticons/memes/troll-meme-smiley-emoticon.gif

TV-verslaafde
25 september 2017, 16:50
uitvlucht? (let me remind you: ik hoef zelfs niet eens meer te solliciteren)

en euh, ik blijf nog liever ad zijlijn dan me bijna dagelijks af te stompen tussen domkoppen, i mean ik heb wel wat beters te doen & euh in de goot belanden? nope ik zit wel goed... dat laatste schijnt precies niet door te dringen :roll:

Doe jij dat altijd? Heel je levensverhaal vertellen na een simpele vraag. Werk dan niet he; maar kom dan ook niet zagen of vergelijken met andere mensen die mss meer zouden afgezien hebben. Jij hebt natuurlijk t meeste afgezien van allemaal; vanzelfsprekend. Iedereen heeft problemen maar jij klampt je aan je problemen vast zoals een drenkeling aan een stuk drijfhout.

Wat wordt het nu? Nooit werken en dan ook niet zagen dat je niet veel geld hebt. Of werken en volharden. Je hebt het doorzettingsvermogen van een koe....

Elio di Supo
26 september 2017, 05:54
Je hebt het doorzettingsvermogen van een koe....

Kom, dat heeft die koe nu ook weer niet verdiend.

Eyjafjallajökull
26 september 2017, 06:10
Jullie mogen ook ipv secondenlang verbluft staan kijken, ook gewoon die dame vragen wat er scheelt he.

Als je sociaal gehandicapt bent, durf je dat niet.

Wat zitten die trouwens met cash in een supermarkt te betalen ? Worden uitkeringen tegenwoordig weer cash uitbetaald misschien ?

Hoomer
26 september 2017, 06:15
Als je sociaal gehandicapt bent, durf je dat niet.

Wat zitten die trouwens met cash in een supermarkt te betalen ? Worden uitkeringen tegenwoordig weer cash uitbetaald misschien ?

Nu onder ons gezegd en gezwegen, ik voel me toch ook niet goed met alleen maar plastiek op zak hoor. ;-)

Elio di Supo
26 september 2017, 06:21
Nu onder ons gezegd en gezwegen, ik voel me toch ook niet goed met alleen maar plastiek op zak hoor. ;-)

Ik wel. Er zijn er genoeg hier die altijd komen vragen voor een aalmoes. Dan kan ik tenminste zeggen sorry vriend maar ik heb geen cash op zak.

bembem
26 september 2017, 22:49
Doe jij dat altijd? Heel je levensverhaal vertellen na een simpele vraag. Werk dan niet he; maar kom dan ook niet zagen of vergelijken met andere mensen die mss meer zouden afgezien hebben. Jij hebt natuurlijk t meeste afgezien van allemaal; vanzelfsprekend. Iedereen heeft problemen maar jij klampt je aan je problemen vast zoals een drenkeling aan een stuk drijfhout.

Wat wordt het nu? Nooit werken en dan ook niet zagen dat je niet veel geld hebt. Of werken en volharden. Je hebt het doorzettingsvermogen van een koe....

euh ik reageerde op svennies die afkwam met z'n dochter (dat zij beter zou zijn enz.) en dat ik moest ophouden met profiteren - dit terwijl ie ergens anders beweert dat ik ad onderkant bengel nvdr - wel, ik hem hem deels met m'n levensstory dits gemaakt dat werken zelfs niet eens meer hoeft voor mij, maar zo te zien drong dat niet in z'n houten kop want hij blijft maar patronizerend tegen me doen, anyway hij doet maar, ik lig er niet wakker van zenne

Svennies
26 september 2017, 23:28
blijkbaar wel he bemmeke......

Het verschil tussen u en mijn dochter is blijkbaar eergevoel én trots....

Mijn dochter wil ondanks alles wat bereiken,en is op de goede weg ondanks haar fysieke beperkingen....

Begonnen op de stroomlijn,zich daar opgewerkt tot ploegverantwoordelijke...

Vervolgens overgestapt naar Eandis,en daar ook al 2 promoties binnengehaald...

Die meid presteert, u ligt te liggen in uw zetel onderwijl uw beklag makend over uw toestand...

Maar als men over werk begint,bekruipt u al het angstzweet , aan de uier hangen dat is al wat u kan...

En maar manieren verzinnen om zonder een poot uit te steken nog meer binnen te halen...

U zou zelfs kinderen veroordelen tot het mottige leven dat u leidt...

Ratatosk
26 september 2017, 23:28
Ik wel. Er zijn er genoeg hier die altijd komen vragen voor een aalmoes. Dan kan ik tenminste zeggen sorry vriend maar ik heb geen cash op zak.

Niet echt vriendelijk.

Uit beleefdheid kan u toch de bankkaart nemen en vragen of ze bancontact aanvaarden.

Svennies
26 september 2017, 23:30
Niet echt vriendelijk.

Uit beleefdheid kan u toch de bankkaart nemen en vragen of ze bancontact aanvaarden.

goeike :rofl:

Zeus
26 september 2017, 23:33
Niet echt vriendelijk.

Uit beleefdheid kan u toch de bankkaart nemen en vragen of ze bancontact aanvaarden.

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/northamerica/usa/12130895/Homeless-man-accepts-credit-cards.html

Ratatosk
26 september 2017, 23:35
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/northamerica/usa/12130895/Homeless-man-accepts-credit-cards.html

Met de tijd meegaan.

Ge ziet dat ze in de VS veel verder staan dan hier.

Svennies
27 september 2017, 01:41
euh ik reageerde op svennies die afkwam met z'n dochter (dat zij beter zou zijn enz.) en dat ik moest ophouden met profiteren -

Ze is alvast wat karakter én uithoudingsvermogen betreft ietwat hoger gesitueerd dan u...

Als we er een finishfoto zouden van maken was u nog geeneens in beeld te bekennen...

Dat is dus een feit mijn beste....


Op 17 jarige leeftijd heeft zij in Peru de beklimming naar Machu Picchu gemaakt....

Zes weken Peru heeft haar mede gevormd tot de meid die ze nu is...

Ja, en ze is nu mama,weer een hindernis overwonnen,ondanks haar handicap...

ze heeft iets wat u totaal niet hebt....

Svennies
27 september 2017, 01:46
Doorzettingsvermogen bemmeke,karakter,en al wat gij niet hebt luiwammes....

Svennies
27 september 2017, 02:36
euh ik reageerde op svennies die afkwam met z'n dochter (dat zij beter zou zijn enz.) en dat ik moest ophouden met profiteren -

Ik heb u de hand gereikt mijn beste,diegene die instaat voor aanwerving wat betreft de stroomlijn is nét diegene die mijn dochter zo hoog in het vaandel draagt....

en dat is nét ook diegene die telkens weer aan haar vraagt of zij geschikte kandidaten weet voor de beschikbare functies die er te begeven zijn....

Nou ja,nu hoeft het echt niet meer.....

U bent écht te ver gegaan,blijf maar aan de uier hangen....

bembem
27 september 2017, 04:24
Ik heb u de hand gereikt mijn beste,diegene die instaat voor aanwerving wat betreft de stroomlijn is nét diegene die mijn dochter zo hoog in het vaandel draagt....

en dat is nét ook diegene die telkens weer aan haar vraagt of zij geschikte kandidaten weet voor de beschikbare functies die er te begeven zijn....

Nou ja,nu hoeft het echt niet meer.....

U bent écht te ver gegaan,blijf maar aan de uier hangen....

listen mijn beste ik ga het niet terug helemaal uit de doeken doen maar ik werd officieel vrijgesteld en heb heus geen boodschap aan 'arbeid macht frei'-prekers, en nog minder als het op patronizerende wijze gebeurt met negatie van m'n ziektebeeld, want ja er mankeert wel degelijk het een & ander aan me, anyway ik verwacht zelfs niet dat je het zou snappen vermits duidelijk blijkt dat je voorbij gaat aan wat specialisten beweren, dat zijn btw geen bakkers om de hoek of gehandicapten in een rolstoel die bij de stroomlijn werken :roll::roll:

bembem
27 september 2017, 04:36
Ze is alvast wat karakter én uithoudingsvermogen betreft ietwat hoger gesitueerd dan u...

Als we er een finishfoto zouden van maken was u nog geeneens in beeld te bekennen...

Dat is dus een feit mijn beste....


Op 17 jarige leeftijd heeft zij in Peru de beklimming naar Machu Picchu gemaakt....

Zes weken Peru heeft haar mede gevormd tot de meid die ze nu is...

Ja, en ze is nu mama,weer een hindernis overwonnen,ondanks haar handicap...

ze heeft iets wat u totaal niet hebt....

op 17jr de machu picchu in peru.. ze kon het dan blijkbaar toch fysiek aan..en euh ik heb - ondanks m'n handicap - ook heel wat doorstaan en blijk gegeven van enige doorzetting + karakter -> bvb pls let me tell you dat nog voor de aanvang van het 1ste middelbaar ik reeds school gelopen had op 3 verschillende continenten met inbegrip van diverse schoolsystemen, dit zonder ook maar te dubbelen of grote leerachterstand op te lopen (dat allemaal voor m'n 17 dus duh), ik zie het uw dochter eerlijk gezegd niet doen - die tenslotte, mag ik aannemen geen noemenswaardige veranderingen van omgeving/schoolsysteem in haar jeugd heeft moeten ondergaan, hewel ik wel dus, re-duh

Elio di Supo
27 september 2017, 04:41
Wat is zo'n noemenswaardige verandering van schoolsysteem?

bembem
27 september 2017, 04:50
bvb het belgische vs het franse schoolsysteem (niet het franstalige belgische): het eerste heeft 6 leerjaren in de lagere school, het tweede slechts 5... ook spitst het belgische zich reeds v in het begin meer toe op eliminatie/keuze van een studierichting die in het 1ste middelbaar plaatsvindt terwijl dat in het franse systeem pas na het vierde middelbaar gebeurt, om het even kort uit te leggen...

Elio di Supo
27 september 2017, 05:06
Ik heb ook eens zo'n verandering meegemaakt. In mijn eerste school kon ik Engels als 2e taal kiezen en Duits als 3e taal. In mijn andere school werd er niet eens Duits gegeven. Dus moest ik maar mee Frans volgen in het 5e jaar in een klas die al minstens drie jaren Frans heeft gehad. Schoon madammeke die juffrouw, dat wel.

Jay-P.
27 september 2017, 05:07
op 17jr de machu picchu in peru.. ze kon het dan blijkbaar toch fysiek aan..en euh ik heb - ondanks m'n handicap - ook heel wat doorstaan en blijk gegeven van enige doorzetting + karakter -> bvb pls let me tell you dat nog voor de aanvang van het 1ste middelbaar ik reeds school gelopen had op 3 verschillende continenten met inbegrip van diverse schoolsystemen, dit zonder ook maar te dubbelen of grote leerachterstand op te lopen (dat allemaal voor m'n 17 dus duh), ik zie het uw dochter eerlijk gezegd niet doen - die tenslotte, mag ik aannemen geen noemenswaardige veranderingen van omgeving/schoolsysteem in haar jeugd heeft moeten ondergaan, hewel ik wel dus, re-duhEen competitie 'om-ter-verst-pissen-zeveren' aan de gang? Wie wint?
Koreanen hebben genetische voorsprong maar soms ook aan de ontvangst kant:

http://funnyasduck.net/wp-content/uploads/2012/10/funny-dog-golden-shower-girl-sunbathing-pics.jpg

Elio di Supo
27 september 2017, 05:09
Een competitie 'om-ter-verst-pissen-zeveren' aan de gang? Wie wint?
Koreanen hebben genetische voorsprong maar soms ook aan de ontvangst kant:

http://funnyasduck.net/wp-content/uploads/2012/10/funny-dog-golden-shower-girl-sunbathing-pics.jpg

Een soort "gouden" medaille in de discipline "wie heeft het meest afgezien in zijn leven".

Eyjafjallajökull
27 september 2017, 09:19
op 17jr de machu picchu in peru.. ze kon het dan blijkbaar toch fysiek aan..en euh ik heb - ondanks m'n handicap - ook heel wat doorstaan en blijk gegeven van enige doorzetting + karakter -> bvb pls let me tell you dat nog voor de aanvang van het 1ste middelbaar ik reeds school gelopen had op 3 verschillende continenten met inbegrip van diverse schoolsystemen, dit zonder ook maar te dubbelen of grote leerachterstand op te lopen (dat allemaal voor m'n 17 dus duh), ik zie het uw dochter eerlijk gezegd niet doen - die tenslotte, mag ik aannemen geen noemenswaardige veranderingen van omgeving/schoolsysteem in haar jeugd heeft moeten ondergaan, hewel ik wel dus, re-duh

Het bewijst enkel des te meer dat je al je kansen die je in je jeugd gehad hebt zomaar vergooid hebt.

From hero to zero !

Truder
27 september 2017, 10:30
Stond ik gisteren voor aap in de plaatselijke Delhaize... ...ik zal blij zijn als ik hier weg zen.

Mail sturen naar Delaize die hebben niet graag onbeschoft personeel.

Maar ik ben ook van mening dat tegenwoordig het winkelpersoneel dommer en onbeleefder aan het worden is.

Zo kom ik niet meer in de Mediamarkt. Ik had graag meer info gehad over een bepaald toestel, en had al verschillende verkopers aangesproken die telkens zeiden 'da is mijne rayon ni'. Uiteindelijk de juist gevonden, een klein manneke maar die zei doodleuk 'gene tijd'.
Ik had bijna het dwergwerpen opnieuw leven in geroepen, mijn vrouw zag een eruptie van onaangename woorden aankomen en ze heeft me daar op tijd weg getrokken.
We hebben het dan maar bij Bol.com online gekocht.

Vlad
27 september 2017, 15:48
Mail sturen naar Delaize die hebben niet graag onbeschoft personeel.

Maar ik ben ook van mening dat tegenwoordig het winkelpersoneel dommer en onbeleefder aan het worden is.

Zo kom ik niet meer in de Mediamarkt. Ik had graag meer info gehad over een bepaald toestel, en had al verschillende verkopers aangesproken die telkens zeiden 'da is mijne rayon ni'. Uiteindelijk de juist gevonden, een klein manneke maar die zei doodleuk 'gene tijd'.
Ik had bijna het dwergwerpen opnieuw leven in geroepen, mijn vrouw zag een eruptie van onaangename woorden aankomen en ze heeft me daar op tijd weg getrokken.
We hebben het dan maar bij Bol.com online gekocht.

Als ge uitleg wilt en service moet je niet in een grote keten zijn maar in een echte electrospeciaalzaak natuurlijk. Je klaagt toch ook niet in een frituur dat de groentjes niet net juist gaar gestoomd zijn. You get what you pay for. In de mediamarkt is het personeel net geschikt om u te wijzen waar ge iets kunt vinden.

Marie van de koster
28 september 2017, 10:13
Jullie mogen ook ipv secondenlang verbluft staan kijken, ook gewoon die dame vragen wat er scheelt he.

Zij zegt : 't is zoveel. Zij neemt het geld niet aan. Zij ziet dat ik niet begrijp waarom ze het geld niet aanneemt.
Me dunkt dat het een kleine moeite is voor haar om even uit te leggen dat ze een ander systeem gebruiken en wat er nu van mij verwacht wordt.

Marie van de koster
28 september 2017, 10:20
Que mijn beste,mijn mindervalide dochter geboren met spina bifida occulta heeft 22 jaar moeten wachten op een erkenning als mindervalide zonder terugwerkende kracht...
Dat feit heeft mij ettelijke tienduizenden euro's over al die jaren gekost waar ik recht op zou hebben gehad....

En gij profiteur,gij durft hier nog komen te klagen...:roll::roll:

Dat is heel erg. Ik ken ook een jonge vrouw geboren met spina bifida en weet hoe vreselijk dat is. Behalve te leren leven met die enorm zware handicap, rijzen er dan ook zoveel praktische problemen voor de patiënt en voor de familie. Als de administratie dan ook nog idioot langzaam werkt en belachelijke regeltjes stelt (mijn kennis kreeg vorige maand controle of ze wel degelijk zwaar gehandicapt was voor ze één of andere toestemming kon krijgen!), is het heel moeilijk om geduldig en beleefd te blijven.
Spina bifida is één van de ergste zaken die ik me kan voorstellen, anderzijds mag men toch echt niet vergeten dat ook andere mensen het wel eens erg moeilijk kunnen hebben.

Marie van de koster
28 september 2017, 10:30
Een goeie uitvlucht mijn beste wat u betreft....

Ik heb dat destijds gezegd om één reden,en dat is het volgende..

Mijn dochter heeft maar één telefoontje te plegen,en u bent aangenomen...

Begrijpt u,zij heeft daar een indruk nagelaten,en had u kunnen helpen...

Nu hoeft het écht niet meer gezien uw reacties,bekijk het maar....

Ik heb even spina bifida occulta opgezocht want ik kende dat eigenlijk niet. Mijn kennis heeft de zwaarste vorm van spina bifida, zij heeft haar jeugd in ziekenhuizen doorgebracht en heeft nooit kunnen lopen. Zij heeft een tijdje part-time gewerkt in de administratie en doet nu één keer in de week licht administratief vrijwilligerswerk.
Ik zie dat "occulta" dikwijls pas ontdekt wordt als de patiënt volwassen wordt, dus mogelijk was de carrière van uw dochter al begonnen voor ze echt problemen kreeg.

Tavek
28 september 2017, 10:32
Met de tijd meegaan.

Ge ziet dat ze in de VS veel verder staan dan hier.

In de VS heb je credit cards en cash. En credit cards vaak enkel met papieren handtekening.

Die lopen mijlenver achter op W-Europa, en in bijzonder BE en NL.

Svennies
28 september 2017, 22:16
Ik heb even spina bifida occulta opgezocht want ik kende dat eigenlijk niet. Mijn kennis heeft de zwaarste vorm van spina bifida, zij heeft haar jeugd in ziekenhuizen doorgebracht en heeft nooit kunnen lopen. Zij heeft een tijdje part-time gewerkt in de administratie en doet nu één keer in de week licht administratief vrijwilligerswerk.
Ik zie dat "occulta" dikwijls pas ontdekt wordt als de patiënt volwassen wordt, dus mogelijk was de carrière van uw dochter al begonnen voor ze echt problemen kreeg.

Nee,bij mijn dochter werd het al ontdekt in de kraamkliniek zelf toen mijn vrouw tijdens het wassen een putje aan haar ruggengraat ontdekte en dit meldde aan de verpleegster...

Waarop die met de baby weg stormde richting kinderspecialist....

En toen begon de kruisweg richting gasthuisberg en talloze onderzoeken...

Om tot de conclusie te komen dat zij onvermijdelijk moest worden geopereerd ,anders zou ze vrijwel zeker in een rolstoel beland zijn...

Die operatie was ook bijzonder risicovol omdat er onvermijdelijk zenuwen en spieren zouden worden beschadigd ,en het geeneens vaststond of het uiteindelijke resultaat wel positief zou uitvallen...

Toen ze 18 maand oud was werd ze de eerste keer geopereerd waarbij haar hele rug werd opengelegd en alle beschadigde delen van de ruggengraat werden opgelapt met hersenvliesweefsel om het ruggenmerg af te schermen...

Toen ze 14 jaar was werd deze operatie nogmaals uitgevoerd toen bleek dat het gebruikte hersenvliesweefsel zich ook vasthechtte aan haar spieren en ze steeds moeizamer stappend op haar krukken vooruit geraakte....

Toen hebben ze dat hersenvliesweefsel vervangen door een toen nieuw op de markt gekomen synthetisch product zodat haar spieren niet meer zouden vastgroeien....

Svennies
29 september 2017, 00:27
Dat is heel erg. Ik ken ook een jonge vrouw geboren met spina bifida en weet hoe vreselijk dat is. Behalve te leren leven met die enorm zware handicap, rijzen er dan ook zoveel praktische problemen voor de patiënt en voor de familie. Als de administratie dan ook nog idioot langzaam werkt en belachelijke regeltjes stelt (mijn kennis kreeg vorige maand controle of ze wel degelijk zwaar gehandicapt was voor ze één of andere toestemming kon krijgen!), is het heel moeilijk om geduldig en beleefd te blijven.


Ja ik weet het,ik heb 22 jaar lang dezelfde cavalerietocht moeten doorlopen...
en weet u dat uw kennis een perfect gezonde baby op de wereld kan zetten ondanks haar handicap,het is niet erfelijk weet u...

Foliumzuur,het gebrek eraan,dat is haar reden dat zij veroordeeld is tot spina bifida patiënte omdat zij de pech had die mijn dochter is bespaard gebleven,namelijk de afknelling van het ruggenmerg...

Mijn dochter heeft momenteel een zoontje van 2 maand oud,alles kits met de baby en dit omdat zij om de risico's zo veel mogelijk uit te sluiten een foliumkuur gevolgd heeft alvorens zwanger te worden....



Spina bifida is één van de ergste zaken die ik me kan voorstellen, anderzijds mag men toch echt niet vergeten dat ook andere mensen het wel eens erg moeilijk kunnen hebben.

Ik wéét het,wéét u ook dat ik tinnitus heb in de hoogste graad....

Dat het al 35 jaar geleden is dat ik "stilte" nog heb mogen meemaken...

35 jaar lang ononderbroken lawaai ,dag en nacht,zonder ophouden in alle mogelijke toonaarden....

Dat was dan volgens de ene instantie een "beroepsziekte" en volgens de andere instantie "een gewone ziekte"....

U begrijpt het dus wel dat ik dan ook uit de boot viel voor enige tegemoetkoming...


Leuk toch,ze spreken elkaar tegen ,en daar blijft het bij...

IJsboer
29 september 2017, 06:23
Was ik blank geweest van hier had ze me wel beleefder aangesproken of zich toch op z'n minst minder onbeschoft gedragen zeker....

Gelieve niet alle blanken over dezelfde kam te scheren, ze doen ook zo tegen mij (en ik ben blank)
voorbeeld: Luid zuchten, "daaaaar" zeggen, ... etc...

Het is niet omdat ze een blanke kassierster is, dat ze vervelend deed, maar waarschijnlijk gewoon omdat het een vervelend mens was. Haar huidskleur/ras heeft daar m.i. weinig mee te maken.

Marie van de koster
29 september 2017, 10:33
Ja ik weet het,ik heb 22 jaar lang dezelfde cavalerietocht moeten doorlopen...
en weet u dat uw kennis een perfect gezonde baby op de wereld kan zetten ondanks haar handicap,het is niet erfelijk weet u...

Foliumzuur,het gebrek eraan,dat is haar reden dat zij veroordeeld is tot spina bifida patiënte omdat zij de pech had die mijn dochter is bespaard gebleven,namelijk de afknelling van het ruggenmerg...

Mijn dochter heeft momenteel een zoontje van 2 maand oud,alles kits met de baby en dit omdat zij om de risico's zo veel mogelijk uit te sluiten een foliumkuur gevolgd heeft alvorens zwanger te worden....




Ik wéét het,wéét u ook dat ik tinnitus heb in de hoogste graad....

Dat het al 35 jaar geleden is dat ik "stilte" nog heb mogen meemaken...

35 jaar lang ononderbroken lawaai ,dag en nacht,zonder ophouden in alle mogelijke toonaarden....

Dat was dan volgens de ene instantie een "beroepsziekte" en volgens de andere instantie "een gewone ziekte"....

U begrijpt het dus wel dat ik dan ook uit de boot viel voor enige tegemoetkoming...


Leuk toch,ze spreken elkaar tegen ,en daar blijft het bij...

Gezien de problemen van uw dochter en uw eigen problemen valt het me steeds moeilijker te begrijpen dat u zo weinig begrip hebt voor anderen.
Ik ben ziek sinds mijn 17de en ik geloof niet dat ik dat hier ooit vermeld heb. Mijn ziekte heeft mijn leven verknoeid maar mij ook geleerd oog te hebben voor anderen en hun miserie.

Tavek
29 september 2017, 12:45
Er zijn genoeg mensen met mankementen die wel werken en voor hun eigen zorgen. Het is misschien wat moeilijker, maar het gaat.

Je neemt het leven zoals het is. Je doet wat je kan en je rekent op solidariteit van de rest. Zo hoort het.

Bembem doet niks en wilt alles. Zij is een ordinaire dief, en in de verste verte niet te vergelijken met werklozen of gehandicapten die wel een rol spelen in de maatschappij.

TV-verslaafde
29 september 2017, 13:22
Gezien de problemen van uw dochter en uw eigen problemen valt het me steeds moeilijker te begrijpen dat u zo weinig begrip hebt voor anderen.
Ik ben ziek sinds mijn 17de en ik geloof niet dat ik dat hier ooit vermeld heb. Mijn ziekte heeft mijn leven verknoeid maar mij ook geleerd oog te hebben voor anderen en hun miserie.

Oude stempel he. Staalhard voor zichzelf en de medemens. Trots en op eigen benen staan boven zielig doen en zagen. De generatie die de oorlog heeft meegemaakt...

Zeus
29 september 2017, 13:53
Mail sturen naar Delaize die hebben niet graag onbeschoft personeel.

Maar ik ben ook van mening dat tegenwoordig het winkelpersoneel dommer en onbeleefder aan het worden is.



Waarom een mail sturen voor een eenmalig voorval; iedereen heeft wel eens een slechte dag, toch? In het slechtste geval komt er dan nog eens een laagopgeleide werkloze bij.

En winkelpersoneel wordt niet onbeleefder, het komt vooral steeds meer onder druk te staan. De tijd per klant aan de kassaband wordt ook getimed en steeds meer ingekort. Kassiers(ters) die de doelstellingen niet halen worden aan de deur gezet. ( wie bv. in Aldi winkelt zal wel al eens gemerkt hebben dat je daar amper de tijd krijgt om je karretje in te laden...)

Svennies
30 september 2017, 01:42
Gezien de problemen van uw dochter en uw eigen problemen valt het me steeds moeilijker te begrijpen dat u zo weinig begrip hebt voor anderen.

Dat is aan mijn opvoeding te danken,en ook aan het feit dat ik alle optaters die mijn leven voor mij in petto had heb geïncasseerd,om vervolgens terug op te staan en er nog harder voor gaan....

En geloof mij gerust,als je de bodem ziet kan je twee dingen doen....

Er in berusten,of nog harder terug vechten....

En wéét u,met een handicap moet je wél beter wezen dan je collega's,en uiteindelijk word je wél op je handicap beoordeeld als het er op aan komt...

Ik heb het allemaal meegemaakt,maar u mag mij niet verwijten van géén begrip te tonen voor anderen...

Op Denaeyer destijds was ik degene waarop de mensen van het ploegenlabo konden rekenen....

Na 28 dagen werken op één maand kon er wel de 29ste dag af om een collega uit de nood te helpen....

En geloof mij gerust dat daar géén oud collega een slecht woord over mij zal vertellen wat dat betreft,en nét zo min op het bedrijf waar ik zojuist afscheid van heb genomen wegens in pensioen stelling...

reservespeler
30 september 2017, 06:21
werkenden die anderen niks gunnen maar wél volop kindergeld krijgen - bovenop hun loon dus én zoals ik zei; op de kap v anderen die het met minder dienen te stellen, als dat geen profiteren is :roll::roll:

Werkenden werken voor hun geld.
Kindergeld komt toe aan de kinderen van mensen die een inkomen hebben uit uitkering of uit werk.
Voorwaarde is dat de persoon die het kindergeld ontvangt, kinderen heeft.

Eigenlijk heeft een persoon zoals u nergens recht op.
Geen recht op een uitkering.
Geen recht op kindergeld (of het zou moeten zijn dat kinderachtige reacties kindergeld oplevert).

Pandareus
30 september 2017, 10:31
Werkenden werken voor hun geld.
Kindergeld komt toe aan de kinderen van mensen die een inkomen hebben uit uitkering of uit werk.
Voorwaarde is dat de persoon die het kindergeld ontvangt, kinderen heeft.

Eigenlijk heeft een persoon zoals u nergens recht op.
Geen recht op een uitkering.
Geen recht op kindergeld (of het zou moeten zijn dat kinderachtige reacties kindergeld oplevert).

Ten hoogste dit :

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTh1NelHaRpB0Gfy3E_rAGdpNkTKyRVh Nqzr1pu4DD3OqdJv45b

Eduard Khil
30 september 2017, 10:44
Er zijn genoeg mensen met mankementen die wel werken en voor hun eigen zorgen. Het is misschien wat moeilijker, maar het gaat.

Je neemt het leven zoals het is. Je doet wat je kan en je rekent op solidariteit van de rest. Zo hoort het.

Bembem doet niks en wilt alles. Zij is een ordinaire dief, en in de verste verte niet te vergelijken met werklozen of gehandicapten die wel een rol spelen in de maatschappij.

Inderdaad. Tijd om ze terug te deporteren naar het land van oorsprong

reservespeler
30 september 2017, 17:52
Inderdaad. Tijd om ze terug te deporteren naar het land van oorsprong

Hoog tijd zelfs.

bembem
30 september 2017, 21:34
Er zijn genoeg mensen met mankementen die wel werken en voor hun eigen zorgen. Het is misschien wat moeilijker, maar het gaat.

Je neemt het leven zoals het is. Je doet wat je kan en je rekent op solidariteit van de rest. Zo hoort het.

Bembem doet niks en wilt alles. Zij is een ordinaire dief, en in de verste verte niet te vergelijken met werklozen of gehandicapten die wel een rol spelen in de maatschappij.

Tja, eerst het sollicitatiegesprek passeren he want dat was bij mij het probleem.
Dat gezegd zijnde, altijd grappig net iets boven sous-fifres ah woord te zien
die het Maar slecht kunnen verkroppen dat Anderen niet uit werken hoeven gaan.
Anyway betaal jij (die zelfs als tweeverdiener niet eens ah loon v wijlen mijn papounet komt) maar braaf verder uw ferrmette af, en m'n sz waar ik als pech hebbende tenslotte recht op heb, alle neg kritiek ten spijt ;-)

TV-verslaafde
30 september 2017, 22:09
Tja, eerst het sollicitatiegesprek passeren he want dat was bij mij het probleem.
Dat gezegd zijnde, altijd grappig net iets boven sous-fifres ah woord te zien
die het Maar slecht kunnen verkroppen dat Anderen niet uit werken hoeven gaan.
Anyway betaal jij (die zelfs als tweeverdiener niet eens ah loon v wijlen mijn papounet komt) maar braaf verder uw ferrmette af, en m'n sz waar ik als pech hebbende tenslotte recht op heb, alle neg kritiek ten spijt ;-)

Wat doe jij heel der dagen eigenlijk? Je begint al als mensen in den bak te denken. Streepjes zetten en revolutionaire plannen verzinnen om de maatschappij te ontwrichten. Is het niet eens tijd voor een hobby ofzo? Beetje breien ofzo.

bembem
30 september 2017, 22:15
Wat doe jij heel der dagen eigenlijk? Je begint al als mensen in den bak te denken. Streepjes zetten en revolutionaire plannen verzinnen om de maatschappij te ontwrichten. Is het niet eens tijd voor een hobby ofzo? Beetje breien ofzo.

Ha maar ik verveel me hoegenaamd bijna nooit, altijd wel iets te doen (al was het maar huishoudelijke taakjes opknappen), heb soms zelfs tijd te kort 😮

bembem
30 september 2017, 22:21
tv verslaafde, ik zen ook bezig aan m'n 4de boek, (gaat over sushi en germany, maar verder zeg ik nog niets hehe) 😊😊😊😊

bembem
30 september 2017, 22:23
en ik kook... morgen gebakken rijst vr een hele week ☺😊😊☺☺😉

bembem
30 september 2017, 22:25
(zie je mijn smileys)?

Tavek
30 september 2017, 22:28
Tja, eerst het sollicitatiegesprek passeren he want dat was bij mij het probleem.
Dat gezegd zijnde, altijd grappig net iets boven sous-fifres ah woord te zien
die het Maar slecht kunnen verkroppen dat Anderen niet uit werken hoeven gaan.
Anyway betaal jij (die zelfs als tweeverdiener niet eens ah loon v wijlen mijn papounet komt) maar braaf verder uw ferrmette af, en m'n sz waar ik als pech hebbende tenslotte recht op heb, alle neg kritiek ten spijt ;-)

Ik spreek me niet uit over uw pa of ma. Volgens mij zijn dat erg respectabele mensen.

Jij bent de lozer van het leven. Uw pa zou zich omdraaien in zijn graf als hij u nu zag. En trouwens, heb je geen deel van zijn vastgoed geerfd toen hij stierf ?

bembem
30 september 2017, 22:32
Tavek ik ga voortaan niet meer op je reageren met al uw gebash, negative vibes kan ik missen als de pest.

Tavek
30 september 2017, 22:35
Tavek ik ga voortaan niet meer op je reageren met al uw gebash, negative vibes kan ik missen als de pest.

Boe hoe

Elio di Supo
30 september 2017, 22:35
Negatieve vibekes, dor weurde ielemoal depri van.

Tavek
30 september 2017, 22:41
Negatieve vibekes, dor weurde ielemoal depri van.

Maandag bij haar psy: mijn enige menselijke contact verloopt via een internetforum, en daar bashen ze me allemaal. Ween ween.

Elio di Supo
30 september 2017, 22:43
Maandag bij haar psy: mijn enige menselijke contact verloopt via een internetforum, en daar bashen ze me allemaal. Ween ween.

Ach, een kroketje uit de muur en het leven ziet er al veel beter uit.

Mambo
30 september 2017, 22:53
Tja, eerst het sollicitatiegesprek passeren he want dat was bij mij het probleem.
Dat gezegd zijnde, altijd grappig net iets boven sous-fifres ah woord te zien
die het Maar slecht kunnen verkroppen dat Anderen niet uit werken hoeven gaan.
Anyway betaal jij (die zelfs als tweeverdiener niet eens ah loon v wijlen mijn papounet komt) maar braaf verder uw ferrmette af, en m'n sz waar ik als pech hebbende tenslotte recht op heb, alle neg kritiek ten spijt ;-)

Mocht ik zo lang als u thuis zitten...ik ging naar school voor een hoog diploma en daarna met dat diploma een job aan de gemeente gaan verzilveren.

bembem
30 september 2017, 23:02
Mambo het hoeft vr mij niet meer zenne, zoals het nu is zen ik content... yep 😊😊☺😊

kojak
30 september 2017, 23:04
.... voor een hoog diploma ....

Zal moeilijk gaan vrees ik. https://forums.techhob.be/images/smilies/thinking18.gif
Bembem heeft hoogtevrees. https://forums.techhob.be/images/smilies/biggrin2.gif

kojak
30 september 2017, 23:07
Maandag bij haar psy: mijn enige menselijke contact verloopt via een internetforum, en daar bashen ze me allemaal. Ween ween.

Slim gezien. https://forums.techhob.be/images/icons/thumbsup.gif

Dan krijde ne zakdoek cadeau. https://forums.techhob.be/images/smilies/icon_lol.gif

Elio di Supo
30 september 2017, 23:17
Slim gezien. https://forums.techhob.be/images/icons/thumbsup.gif

Dan krijde ne zakdoek cadeau. https://forums.techhob.be/images/smilies/icon_lol.gif

En nog zoveel maanden/jaren erbij op de ziekenkas.

kojak
30 september 2017, 23:26
Maandag bij haar psy...

Psy...

Moet daar de moeite zijn (https://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0&list=PLFd8oTOTa63XxaqljzpJ_PbrZj22NJ0iK) denk ik. :onfire:

Tavek
30 september 2017, 23:29
Een succesvolle Koreaan.

kojak
1 oktober 2017, 00:46
Een succesvolle Koreaan.
Daarom ook dat ik het postte.
Mss eentje voor Bembem ?
Ze gaat toch naar ginder een van dees. ;)

reservespeler
1 oktober 2017, 15:12
Mambo het hoeft vr mij niet meer zenne, zoals het nu is zen ik content... yep 😊😊☺😊

Natuurlijk, laat anderen maar werken, u bent er gewoon te lui voor.