PDA

View Full Version : Ivorianen verkrachten ngo-vrouwen


snoodaard
12 november 2004, 15:49
Tijdens de jongste onlusten in Ivoorkust blijken relschoppers massaal franse vrouwen te hebben verkracht,ironisch genoeg waren de meesten er werkzaam voor ngo's.
Tip voor 11-11-11 2005.
11-11-11 negers
bevredig je zelf.

Horus
12 november 2004, 15:52
Tijdens de jongste onlusten in Ivoorkust blijken relschoppers massaal franse vrouwen te hebben verkracht,ironisch genoeg waren de meesten er werkzaam voor ngo's.
Tip voor 11-11-11 2005.
11-11-11 negers
bevredig je zelf.
Bron?

nadine
12 november 2004, 16:04
Tijdens de jongste onlusten in Ivoorkust blijken relschoppers massaal franse vrouwen te hebben verkracht,ironisch genoeg waren de meesten er werkzaam voor ngo's.
Tip voor 11-11-11 2005.
11-11-11 negers
bevredig je zelf. Bron?

Is Le monde slinks genoeg?

Près de 1 600 Français, et des centaines d'autres Européens, ont déj�* quitté le pays, traumatisés par des exactions, dont des cas de viols confirmés. L'armée française a formellement restitué l'aéroport aux autorités ivoiriennes, mais garde la haute main sur cette plate-forme d'évacuation.

Le général Poncet, après avoir pudiquement parlé "d'exactions, de tragédies pour un certain nombre de femmes"

Die jongens waren ook op de hoogte dat 11.11 bij ons hier de vrouwendag is en hebben dat dan op een lokale wijze gevierd door een "dame blanche" te bestellen.

Horus
12 november 2004, 16:10
Bron?

Is Le monde slinks genoeg?

Près de 1 600 Français, et des centaines d'autres Européens, ont déj�* quitté le pays, traumatisés par des exactions, dont des cas de viols confirmés. L'armée française a formellement restitué l'aéroport aux autorités ivoiriennes, mais garde la haute main sur cette plate-forme d'évacuation.

Le général Poncet, après avoir pudiquement parlé "d'exactions, de tragédies pour un certain nombre de femmes"

Die jongens waren ook op de hoogte dat 11.11 bij ons hier de vrouwendag is en hebben dat dan op een lokale wijze gevierd door een "dame blanche" te bestellen.
Zegt genoeg van de barbaarsheid van het volk.
Wanorde troef.

Het Skill Effect
12 november 2004, 16:16
Bron?
Politics.be:

Ik geef niet alleen geen euro(cent) aan 11-11-11, ik voer er ook campagne tegen.Kuifje in Afrika ! :twisted:

amelia
12 november 2004, 16:39
Tijdens de jongste onlusten in Ivoorkust blijken relschoppers massaal franse vrouwen te hebben verkracht,ironisch genoeg waren de meesten er werkzaam voor ngo's.
Tip voor 11-11-11 2005.
11-11-11 negers
bevredig je zelf.
Le Monde zegt dat er 'gevallen van verkrachting' zijn, heel wat anders dan jouw 'massaal'. Typisch geval van mediamanipulatie. Lucht jou dat op, zo met opzet verkeerde informatie verspreiden ?
P.S. Wat jouw ondertitel betreft: Arabisch voor kip is 'dajaaj'. Heb je dit ook bewust gemanipuleerd ?

Amelia
Lic. Vertaler Nederlands-Arabisch

neruda
12 november 2004, 16:55
...Die jongens waren ook op de hoogte dat 11.11 bij ons hier de vrouwendag is en hebben dat dan op een lokale wijze gevierd door een "dame blanche" te bestellen.
Tiens , de ware aard van Nadine komt nu boven ?

Thor
12 november 2004, 17:12
Le Monde zegt dat er 'gevallen van verkrachting' zijn, heel wat anders dan jouw 'massaal'. Typisch geval van mediamanipulatie. Lucht jou dat op, zo met opzet verkeerde informatie verspreiden ?
P.S. Wat jouw ondertitel betreft: Arabisch voor kip is 'dajaaj'. Heb je dit ook bewust gemanipuleerd ?

Amelia
Lic. Vertaler Nederlands-Arabisch
neenee...een vertaler Nederlands-Arabisch heeft Nederlands als moedertaal.
U bent tolk Arabisch-Nederlands.

De schoofzak
12 november 2004, 17:22
@ snoodaard

Ik vind het inderdaad beneden alle peil hoe je hier geprobeerd hebt ons te misleiden.
Vlaanderen is meer kwaliteit gewoon.
Het echte Vlaanderen bedoel ik dan wel.

Koenraad Maesschalck
12 november 2004, 17:25
Tja, komt er van als men daar uit linkse naïeviteit naartoe trekt.
Ze moesten maar in Europa gebleven zijn. Je kan een zwarte uit de jungle halen maar de jungle niet uit een zwarte.

lyot
12 november 2004, 17:33
Tja, komt er van als men daar uit linkse naïeviteit naartoe trekt.
Ze moesten maar in Europa gebleven zijn. Je kan een zwarte uit de jungle halen maar de jungle niet uit een zwarte.

hear hear, 't echte Blok spreekt weeral..

Thor
12 november 2004, 17:38
Tja, komt er van als men daar uit linkse naïeviteit naartoe trekt.
Ze moesten maar in Europa gebleven zijn. Je kan een zwarte uit de jungle halen maar de jungle niet uit een zwarte.
:) :) :)

Wreker
12 november 2004, 17:51
Tijdens de jongste onlusten in Ivoorkust blijken relschoppers massaal franse vrouwen te hebben verkracht,ironisch genoeg waren de meesten er werkzaam voor ngo's.
Tip voor 11-11-11 2005.
11-11-11 negers
bevredig je zelf.
Die hun natte droom is werkelijkheid geworden. :-)

snoodaard
12 november 2004, 20:21
Le Monde zegt dat er 'gevallen van verkrachting' zijn, heel wat anders dan jouw 'massaal'. Typisch geval van mediamanipulatie. Lucht jou dat op, zo met opzet verkeerde informatie verspreiden ?
P.S. Wat jouw ondertitel betreft: Arabisch voor kip is 'dajaaj'. Heb je dit ook bewust gemanipuleerd ?

Amelia
Lic. Vertaler Nederlands-Arabisch
Dajaaj of jah-jah het is toch een onnozel kieken.

snoodaard
12 november 2004, 20:24
@ snoodaard

Ik vind het inderdaad beneden alle peil hoe je hier geprobeerd hebt ons te misleiden.
Vlaanderen is meer kwaliteit gewoon.
Het echte Vlaanderen bedoel ik dan wel.ik misleid niemand,enne hetgeen die bavianen gedaan hebben is dat dan niet beneden alle peil?

Mitgard
12 november 2004, 23:33
ach, ze doen slechts datgene waar ze van nature het meeste talent voor hebben.

driewerf
13 november 2004, 00:13
Tja, komt er van als men daar uit linkse naïeviteit naartoe trekt.
Ze moesten maar in Europa gebleven zijn. Je kan een zwarte uit de jungle halen maar de jungle niet uit een zwarte. Het blok racistisch? Neeeuuuh hoor

driewerf
13 november 2004, 00:14
ik misleid niemand,enne hetgeen die bavianen gedaan hebben is dat dan niet beneden alle peil?
Het blok racistisch? Neeeuuuh hoor

driewerf
13 november 2004, 00:15
Dajaaj of jah-jah het is toch een onnozel kieken. De rechtieslechties reageren altijd inhoudelijk en spelen nooit op de man hoor.

Funghus
13 november 2004, 00:19
Tja, komt er van als men daar uit linkse naïeviteit naartoe trekt.
Ze moesten maar in Europa gebleven zijn. Je kan een zwarte uit de jungle halen maar de jungle niet uit een zwarte. Waaw, heb je dat zelf uitgevonden? Ik heb in Afrika gewoond en ik kan je verzekeren dat er heel wat verstandigere Afrikanen zijn dan jij.

Funghus
13 november 2004, 00:25
ach, ze doen slechts datgene waar ze van nature het meeste talent voor hebben. Jij ook hé. Heb je intussen al 12 forse zonen verwekt bij blonde meiden uit de Keltische wouden?

Funghus
13 november 2004, 00:30
Iets waar de media ook in uitblinken is het uitleggen van de ware toedracht van de rellen. Waarom komen mensen in opstand? Omdat ze dat leuk vinden? Wat zit er allemaal achter? Waarom hebben de Fransen in alle spoed hun leger bij elkaar getrommeld en wat gaan ze ginder beschermen?

Westland New Post
13 november 2004, 02:46
Tijdens de jongste onlusten in Ivoorkust blijken relschoppers massaal franse vrouwen te hebben verkracht,ironisch genoeg waren de meesten er werkzaam voor ngo's.
Tip voor 11-11-11 2005.
11-11-11 negers
bevredig je zelf.

Om het kort in het engels te zeggen: Red scum get what they deserved!!! :twisted:

Ibeke
13 november 2004, 03:00
Tijdens de jongste onlusten in Ivoorkust blijken relschoppers massaal franse vrouwen te hebben verkracht,ironisch genoeg waren de meesten er werkzaam voor ngo's.
Tip voor 11-11-11 2005.
11-11-11 negers
bevredig je zelf.

...En Fransen verkrachten geen Franse vrouwen?...Zoek daar mss eens een artikel over...Dat zou nog eens boeiend zijn, voor de verandering.

Het Skill Effect
13 november 2004, 10:42
Lees mijn eerste post: HET WAS KOEN !!!

Peace
13 november 2004, 10:55
Tijdens de jongste onlusten in Ivoorkust blijken relschoppers massaal franse vrouwen te hebben verkracht,ironisch genoeg waren de meesten er werkzaam voor ngo's.
Tip voor 11-11-11 2005.
11-11-11 negers
bevredig je zelf.
Als die vrouwen zonodig hun roeping zien in het een of ander negerlandje, moeten ze die verkrachtingen maar op de koop toe nemen.

PS. Ik heb twee meiden gekend die ontwikkelingshulp deden en die waren beslist niet vies van een bruine lolly. Bij die twee had ik meer de indruk dat ze voor hun eigen bevrediging gingen.
Misschien is dat ook wel een vorm van ontwikkelingshulp

snoodaard
13 november 2004, 11:01
Het blok racistisch? Neeeuuuh hoorIk ben geen partijlid van het blok

snoodaard
13 november 2004, 11:04
...En Fransen verkrachten geen Franse vrouwen?...Zoek daar mss eens een artikel over...Dat zou nog eens boeiend zijn, voor de verandering.Geef mij eens een artikel waarbij fransen massaal over gaan tot verkrachting.

Wreker
13 november 2004, 11:16
Als die vrouwen zonodig hun roeping zien in het een of ander negerlandje, moeten ze die verkrachtingen maar op de koop toe nemen.

PS. Ik heb twee meiden gekend die ontwikkelingshulp deden en die waren beslist niet vies van een bruine lolly. Bij die twee had ik meer de indruk dat ze voor hun eigen bevrediging gingen.
Misschien is dat ook wel een vorm van ontwikkelingshulp
Leni Riefenstahl achterna.

:-)

De schoofzak
13 november 2004, 12:43
ik misleid niemand,enne hetgeen die bavianen gedaan hebben is dat dan niet beneden alle peil?
Als je zelf nu nog niet doorhebt dat je misleidende praat verkocht met het bijvoeglijk naamwoord 'massaal', dan ben je wel zeer dom, ofwel misdadig psychopatisch.
Je probeert een en ander te verdoezelen, nu ook weer, door te proberen ons in de mond te leggen dat verkrachtingen niet beneden alle peil zouden zijn. Verkrachting is een zwaar misdrijf.

Moet jij overtuigd worden dat de Fransen in hun kolonies voorbeeldig gedrag vertoonden?

Vlaanderen verdient beter.

ingenious
13 november 2004, 13:20
wat een ziekelijke reacties hier weer. lopen er nu echt zo van zielige ventjes rond in vlaanderen? :?

democratsteve
13 november 2004, 18:35
Geef mij eens een artikel waarbij fransen massaal over gaan tot verkrachting.
Geen artikel hier, maar de getuigenis van m'n eigen vrouw.
De denigrerende uitspraken hier over niet- blanken getuigen nogmaals van een absolute domheid en arrogantie die zo tekenend is voor veel Westerlingen. Mijn vrouw is drie keer op missie geweest en er daarna defenitief mee opgehouden omdat ze niet meer kon aanzien hoe meerdere "ontwikkelinghelpers"(mannelijk) zich gedroegen ten overstaan van de plaatselijke vrouwen. Verkrachtingen komen voor, maar in de meeste gevallen wordt er iets subtieler te werk gegaan. Bvb, de desbetreffende vrouw/meisje/kind voorhouden wat je voor haar kan doen(voedsel/kleding) om haar daarna toe te fluisteren wat ZIJ eerst moet doen teneinde van deze "gulheid" te kunnen genieten. En geloof me, die meisjes doen ALLES om toch maar met enige voedselvoorraad terug te kunnen keren naar hun familie.

Koenraad Maesschalck
13 november 2004, 18:43
Waaw, heb je dat zelf uitgevonden? Ik heb in Afrika gewoond en ik kan je verzekeren dat er heel wat verstandigere Afrikanen zijn dan jij.
:rofl:

Allicht.
Drie weken geleden zond de RTBF een reportage uit over Belgische soldaten die in Congo (wellicht in het kader van dat berucht uitwisselingsproject) opleiding gaven aan Congolese militairen.

De soldaten met enige verantwoordelijkheid, die een sectie of een peloton moesten leiden, konden niet eens tot 21 tellen, het aantal kogels voor hun geweermagazijnen bleek telkens niet te kloppen en er moest gezocht worden naar een soldaat die verder dan 20 kon tellen. Een Congolees officier werd een oefening in kaartlezen opgelegd. De Belgische soldaat vraagt hem, wijzend recht voor hem, dat daar het noorden is. Dan vraagt hij aan de Congolees welke windrichting er links van hem ligt. Eerste antwoord: het zuiden, tweede antwoord na heel wat twijfel: het oosten!!!! De reportage werd -hoe kan het ook anders?- op de Vlaamse televisie niet uitgezonden.

Ik begrijp het hoor, de stelselmatige achteruitgang van en de toename van de chaos in Afrika is uiteraard volledig de schuld van wij, blanke Europeanen, die de arme zwartjes voortdurend hebben uitgebuit? O zo typisch.... :roll:

solidarnosc
13 november 2004, 21:47
Tja, komt er van als men daar uit linkse naïeviteit naartoe trekt.
Ze moesten maar in Europa gebleven zijn. Je kan een zwarte uit de jungle halen maar de jungle niet uit een zwarte.
Dat is dan genoteerd. Nu enig begrip van de situatie in Ivoorkust is u vreemd zeker?

Raven
14 november 2004, 01:08
Ah, nou kan ik goed gaan slapen, wetend dat er Westerse meisjes hun intieme plaatsen hebben staan branden in vuur van Allah, zij het wel niet door Arabieren, maar Allah's vuur is Allah's vuur ... ook voor linkse bruiden

Peace
14 november 2004, 10:42
Leni Riefenstahl achterna.

:-)
Ik begrijp niet wat Leni Riefenstahl (filmmaakster van Adolf Hitler) met verkrachtingen aan de ivoorkust te maken heeft.

Peace
14 november 2004, 10:44
wat een ziekelijke reacties hier weer. lopen er nu echt zo van zielige ventjes rond in vlaanderen? :?
Enkele lopen rond, maar de meeste zitten in de huidige regering. ;-)

ingenious
14 november 2004, 15:58
Enkele lopen rond, maar de meeste zitten in de huidige regering. ;-)

ik denk niet dat er in de regering mensen zitten die vinden dat vrouwen die in ivoorkust verkracht worden, krijgen wat ze verdiend hebben, of het er maar moeten bijnemen. dat is gewoon ziekelijk. je bent nu wel heel laag gevallen peace.

Raven
14 november 2004, 16:05
ik denk niet dat er in de regering mensen zitten die vinden dat vrouwen die in ivoorkust verkracht worden, krijgen wat ze verdiend hebben, of het er maar moeten bijnemen. dat is gewoon ziekelijk. je bent nu wel heel laag gevallen peace.
Ontwikkelingshulp is nu eenmaal zwaar :-D . Naast het werken aan infrastructuur, eveneens werken (gewild of niet gewild) aan seksuele ontwikkeling.

Al is verkrachting door een Ivoriaan best wel tragisch. Vermits condooms er nogal schaars zijn, en HIV tierend. Maar je loopt niet door een moeras, om dan te vloeken dat je wegzakt. Zomin ga je wonen in onrustige gebieden waar verkrachtig troef is, om te vloeken dat je zelf verkracht bent.

ingenious
14 november 2004, 16:38
Ontwikkelingshulp is nu eenmaal zwaar :-D . Naast het werken aan infrastructuur, eveneens werken (gewild of niet gewild) aan seksuele ontwikkeling.

Al is verkrachting door een Ivoriaan best wel tragisch. Vermits condooms er nogal schaars zijn, en HIV tierend. Maar je loopt niet door een moeras, om dan te vloeken dat je wegzakt. Zomin ga je wonen in onrustige gebieden waar verkrachtig troef is, om te vloeken dat je zelf verkracht bent.

en jij bent dus ook laag gevallen.

lyot
14 november 2004, 20:15
Ontwikkelingshulp is nu eenmaal zwaar :-D . Naast het werken aan infrastructuur, eveneens werken (gewild of niet gewild) aan seksuele ontwikkeling.

Al is verkrachting door een Ivoriaan best wel tragisch. Vermits condooms er nogal schaars zijn, en HIV tierend. Maar je loopt niet door een moeras, om dan te vloeken dat je wegzakt. Zomin ga je wonen in onrustige gebieden wa
ar verkrachtig troef is, om te vloeken dat je zelf verkracht bent.

laag bij de grond, Raven.. van Peace zijn we niet anders gewoon maar van jou had ik beter verwacht.

snoodaard
15 november 2004, 19:02
Geen artikel hier, maar de getuigenis van m'n eigen vrouw.
De denigrerende uitspraken hier over niet- blanken getuigen nogmaals van een absolute domheid en arrogantie die zo tekenend is voor veel Westerlingen. Mijn vrouw is drie keer op missie geweest en er daarna defenitief mee opgehouden omdat ze niet meer kon aanzien hoe meerdere "ontwikkelinghelpers"(mannelijk) zich gedroegen ten overstaan van de plaatselijke vrouwen. Verkrachtingen komen voor, maar in de meeste gevallen wordt er iets subtieler te werk gegaan. Bvb, de desbetreffende vrouw/meisje/kind voorhouden wat je voor haar kan doen(voedsel/kleding) om haar daarna toe te fluisteren wat ZIJ eerst moet doen teneinde van deze "gulheid" te kunnen genieten. En geloof me, die meisjes doen ALLES om toch maar met enige voedselvoorraad terug te kunnen keren naar hun familie.Ik geloof dat je prostitutie verwardt met verkrachting.

snoodaard
15 november 2004, 19:07
Ik vond het wel grof toen de belze vluchtelingen aankwamen er ik weet niet hoeveel negers bijzaten,zouden ze misschien willen dat onderontwikkelden hier ook beginnen verkrachten?

Funghus
15 november 2004, 19:59
Allicht.
Drie weken geleden zond de RTBF een reportage uit over Belgische soldaten die in Congo (wellicht in het kader van dat berucht uitwisselingsproject) opleiding gaven aan Congolese militairen.

De soldaten met enige verantwoordelijkheid, die een sectie of een peloton moesten leiden, konden niet eens tot 21 tellen, het aantal kogels voor hun geweermagazijnen bleek telkens niet te kloppen en er moest gezocht worden naar een soldaat die verder dan 20 kon tellen. Een Congolees officier werd een oefening in kaartlezen opgelegd. De Belgische soldaat vraagt hem, wijzend recht voor hem, dat daar het noorden is. Dan vraagt hij aan de Congolees welke windrichting er links van hem ligt. Eerste antwoord: het zuiden, tweede antwoord na heel wat twijfel: het oosten!!!! De reportage werd -hoe kan het ook anders?- op de Vlaamse televisie niet uitgezonden.

Ik begrijp het hoor, de stelselmatige achteruitgang van en de toename van de chaos in Afrika is uiteraard volledig de schuld van wij, blanke Europeanen, die de arme zwartjes voortdurend hebben uitgebuit? O zo typisch.... :roll: Bij de "onafhankelijkheid" van Congo waren er welgeteld 3 universitaire Congolezen. Hoe gingen zij een land besturen naar Westers model? Nadat Lumumba vermoord werd, waren ze nog maar met 2.

Er wordt nog steeds koper gewonnen in Congo. Uiteraard wilden de gevestigde Belgische belangen niet zomaar alles sluiten en opkrassen. Er waren ook geen Congolezen om het werk even over te nemen. Dus het gevolg is een Westerse mentaliteit van exploitatie en uitbuiting desnoods. De Afrikanen hebben nooit gevraagd dat we hen eens zouden komen aankleden, opvoeden enz... Ze hebben hun eigen cultuur en gewoontes en het de Westerse levenswijze die dit in onevenwicht heeft gebracht. Het is veel gemakkelijker om een trekker over te halen en een rivaal af te knallen dan van samen te werken met iemand van een andere stam die je niet begrijpt en die net zo min als jij kan lezen. Het is een samenloop van factoren die ervoor zorgt dat de situatie ginder er slechter op wordt. Er zijn Westerse belangen die ginder het regime bepalen en degenen die "onstabiliteit" brengen weghalen.

De intelligentie in ons hoofd is iets dynamisch. Wanneer je iets bijleert, veranderen je hersenen. Wie dus de eerste 20 jaar van zijn leven een degelijke regelmatige scholing krijgt, zal voor wat de onderwerpen van zijn scholing betreft een veel sterker denkvermogen hebben.