PDA

View Full Version : me laten opnemen


bembem
22 oktober 2017, 01:16
het leven zou zoveel simpeler zijn; geen gedoe met huishouden meer, me niet meer naar de wasserette moeten slepen, geen gezever meer van lastige onderbuurman (laatst nog kwam ik hem & z'n kliek tegen in de gang, hoor ik hem toch wel niet 'china' zeggen zeker + pesterige lach gevolgd door de anderen, pfffft), enz.

kortom mentale rust, of toch iets wat er op zou trekken i.e. apathy induced by benzodiazepines.... because deep down i shall of course not find rest....


*Sigh*

what did i do to deserve this????????????

why did they throw me away with the garbage??????????

KOREA I hate you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Belgium I also hate you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooo!

bembem
22 oktober 2017, 01:17
bembem interrupted~


bb the banana

reservespeler
22 oktober 2017, 06:35
het leven zou zoveel simpeler zijn; geen gedoe met huishouden meer, me niet meer naar de wasserette moeten slepen, geen gezever meer van lastige onderbuurman (laatst nog kwam ik hem & z'n kliek tegen in de gang, hoor ik hem toch wel niet 'china' zeggen zeker + pesterige lach gevolgd door de anderen, pfffft), enz.

kortom mentale rust, of toch iets wat er op zou trekken i.e. apathy induced by benzodiazepines.... because deep down i shall of course not find rest....


*Sigh*

what did i do to deserve this????????????

why did they throw me away with the garbage??????????

KOREA I hate you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Belgium I also hate you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooo!

Mss een spuitje vragen?

Hoomer
22 oktober 2017, 07:10
het leven zou zoveel simpeler zijn; geen gedoe met huishouden meer, me niet meer naar de wasserette moeten slepen, geen gezever meer van lastige onderbuurman (laatst nog kwam ik hem & z'n kliek tegen in de gang, hoor ik hem toch wel niet 'china' zeggen zeker + pesterige lach gevolgd door de anderen, pfffft), enz.

kortom mentale rust, of toch iets wat er op zou trekken i.e. apathy induced by benzodiazepines.... because deep down i shall of course not find rest....


*Sigh*

what did i do to deserve this????????????

why did they throw me away with the garbage??????????

KOREA I hate you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Belgium I also hate you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooo!

Dat België haten zal rap over zijn als je een weekje in Korea zit. ;-)
Blij dat je terug mag komen peist den Hoomer;;-)

Eduard Khil
22 oktober 2017, 07:36
euthanasie is legaal voor ondraaglijk lijden.

Zeus
22 oktober 2017, 08:34
Ooit al gedacht aan intreding in het klooster?

Rust, stilte, kost en inwoon, veel ruimte, ....

En de meeste nonnekes zijn zodanig dement of slecht te been, dat uw kansen om moeder overste te worden vrij rooskleurig zijn.

The Paulus Experience
22 oktober 2017, 09:42
het leven zou zoveel simpeler zijn; geen gedoe met huishouden meer, me niet meer naar de wasserette moeten slepen, geen gezever meer van lastige onderbuurman (laatst nog kwam ik hem & z'n kliek tegen in de gang, hoor ik hem toch wel niet 'china' zeggen zeker + pesterige lach gevolgd door de anderen, pfffft), enz.

kortom mentale rust, of toch iets wat er op zou trekken i.e. apathy induced by benzodiazepines.... because deep down i shall of course not find rest....


*Sigh*

what did i do to deserve this????????????

why did they throw me away with the garbage??????????

KOREA I hate you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Belgium I also hate you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooo! waarom ga je niet op zoek naar je echte ouders?

Eduard Khil
22 oktober 2017, 10:18
waarom ga je niet op zoek naar je echte ouders?

inderdaad. En dan daar blijven eenmaal ze die gevonden heeft.

Bovenbuur
22 oktober 2017, 11:03
Ik denk dat het waard is om te overwegen. Praat er eens over met je therapeut, wat de vooruitzichten dan zijn, hoe lang zo'n verblijf typisch duurt voordat je er veel van merkt, wat er gebeurt met uitkeringen en dergelijke. Misschien zijn er nog wel een soort tussenvormen, dagbehandeling ofzo. Pols misschien ook eens mensen die je een beetje kennen, als je er serieus over aan het denken bent. Wat zij verwachten dat het voor jou zou kunnen doen, of juist niet.

Zoals je ondertussen gemerkt hebt zijn wij het forum waarschijnlijk niet het beste klankbord voor dit soort vragen, veel verder dan "en laat ze de sleutel weggooien!" komen we meestal niet. Ik schakel straks ook weer over naar die modus, omdat jij voor mij niet meer bent dan een schermnaam die zo vaak opdoemt in K&K met klachten over wat er deze keer in je koffie zat. 'Echte" mensen, waar je letterlijk dicht genoeg bij staat om ze de hand te schudden, gaan veel behulpzamer zijn. Dat is hoe onze psychologie toch een beetje werkt.

Succes ermee, en *knop om* laat ze de sleutel weggooien!

The Paulus Experience
22 oktober 2017, 11:13
Ik denk dat het waard is om te overwegen. Praat er eens over met je therapeut, wat de vooruitzichten dan zijn, hoe lang zo'n verblijf typisch duurt voordat je er veel van merkt, wat er gebeurt met uitkeringen en dergelijke. Misschien zijn er nog wel een soort tussenvormen, dagbehandeling ofzo. Pols misschien ook eens mensen die je een beetje kennen, als je er serieus over aan het denken bent. Wat zij verwachten dat het voor jou zou kunnen doen, of juist niet.

Zoals je ondertussen gemerkt hebt zijn wij het forum waarschijnlijk niet het beste klankbord voor dit soort vragen, veel verder dan "en laat ze de sleutel weggooien!" komen we meestal niet. Ik schakel straks ook weer over naar die modus, omdat jij voor mij niet meer bent dan een schermnaam die zo vaak opdoemt in K&K met klachten over wat er deze keer in je koffie zat. 'Echte" mensen, waar je letterlijk dicht genoeg bij staat om ze de hand te schudden, gaan veel behulpzamer zijn. Dat is hoe onze psychologie toch een beetje werkt.

Succes ermee, en *knop om* laat ze de sleutel weggooien!

Ik denk dat bembem ofwel een (t)rol is, ofwel Idd zo eenzaam is dat ze zich op dit forum laat afzeiken op toch dat nodige contact nog te hebben.
In beide gevallen is de situatie ernstig en zou ik psychiatrische begeleiding of opname aanraden.

kojak
22 oktober 2017, 15:35
Ik denk dat bembem ofwel een (t)rol is, ofwel Idd zo eenzaam is dat ze zich op dit forum laat afzeiken op toch dat nodige contact nog te hebben.
In beide gevallen is de situatie ernstig en zou ik psychiatrische begeleiding of opname aanraden.

2

:)

Xenophon
22 oktober 2017, 15:58
Maar Bemmeke toch, wat zeg je nu?

:dikke omhelzing:

:mucho knuffeltjes:

Eduard Khil
22 oktober 2017, 18:06
opnemen is niet het juiste woord. Oppakken is beter, voor al haar diefstallen die ze gepleegd heeft :lol:

Tavek
22 oktober 2017, 18:55
Als ge door zijt aan het flippen kunt ge u best laten opnemen.

Naart schijnt is het best OK in die instellingen. Luc Allo in de psychiatrie niet gezien bem ?

Hier in de buurt is er ook eentje en dat is mooi in de bossen, rustig.

Xenophon
22 oktober 2017, 20:07
Er is teveel luxe in die instellingen.

koe de poing
22 oktober 2017, 20:12
Er is teveel luxe in die instellingen.

ik moet opeens aan Tom Waes in China denken, meer bepaald het bezoek aan het kabouterdorp, bewoond door dwergen.

Eyjafjallajökull
22 oktober 2017, 21:08
Laat je opnemen in Korea. Naar het schijnt weten ze er daar wel raad mee.

Weet wel niet of dat betaald wordt door de Belgische belastingbetaler...

Eurosceptic
22 oktober 2017, 21:22
Weet je wat ik denk dat echt goed voor je zou zijn bembem?

Ga naar een Shaolin tempel in Hong Kong en wijd je in bij de monniken.
Nu heb je de discipline van een koala die de hele dag versuft in een boom hangt te slapen. Met het verschil dat koala's dat niet doen ten koste van hun gemeenschap.

Ik heb eens een docu gezien over een bende ongeinspireerde losers uit de UK die ook naar zo'n tempel gingen, en die hebben daar een serieuze transformatie ondergaan. Je zal wel vroeg moeten opstaan en je wordt er mentaal op de proef gesteld.

Geld kost het niet.
Het alternatief is dat je verder wegzinkt in zelfmedelijden en topics over het gewicht van Lesley Ann Poppe.

Maak je keuze

bembem
22 oktober 2017, 21:29
Weet je wat ik denk dat echt goed voor je zou zijn bembem?

Ga naar een Shaolin tempel in Hong Kong en wijd je in bij de monniken.
Nu heb je de discipline van een koala die de hele dag versuft in een boom hangt te slapen. Met het verschil dat koala's dat niet doen ten koste van hun gemeenschap.

Ik heb eens een docu gezien over een bende ongeinspireerde losers uit de UK die ook naar zo'n tempel gingen, en die hebben daar een serieuze transformatie ondergaan. Je zal wel vroeg moeten opstaan en je wordt er mentaal op de proef gesteld.

Geld kost het niet.
Het alternatief is dat je verder wegzinkt in zelfmedelijden en topics over het gewicht van Lesley Ann Poppe.

Maak je keuze

mja.... is mss wel een idee........

bembem
22 oktober 2017, 21:34
Maar Bemmeke toch, wat zeg je nu?

:dikke omhelzing:

:mucho knuffeltjes:

aow thx sweetie :BIG: :hug:
(i already feel much better since yesterday).... :-)))))))

Eyjafjallajökull
22 oktober 2017, 21:35
mja.... is mss wel een idee........

Maar gelukkig ga je er niet echt iets concreet mee doen

Je wordt daar immers zo moe van...

Eyjafjallajökull
22 oktober 2017, 21:35
mja.... is mss wel een idee........

Maar gelukkig ga je er niet echt iets concreet mee doen

Je wordt daar immers zo moe van...

Eyjafjallajökull
22 oktober 2017, 21:35
mja.... is mss wel een idee........

Maar gelukkig ga je er niet echt iets concreet mee doen

Je wordt daar immers zo moe van...

Eyjafjallajökull
22 oktober 2017, 21:35
mja.... is mss wel een idee........

Maar gelukkig ga je er niet echt iets concreet mee doen

Je wordt daar immers zo moe van...

Eyjafjallajökull
22 oktober 2017, 21:35
mja.... is mss wel een idee........

Maar gelukkig ga je er niet echt iets concreet mee doen

Je wordt daar immers zo moe van...

bembem
22 oktober 2017, 21:47
Ik denk dat het waard is om te overwegen. Praat er eens over met je therapeut, wat de vooruitzichten dan zijn, hoe lang zo'n verblijf typisch duurt voordat je er veel van merkt, wat er gebeurt met uitkeringen en dergelijke. Misschien zijn er nog wel een soort tussenvormen, dagbehandeling ofzo. Pols misschien ook eens mensen die je een beetje kennen, als je er serieus over aan het denken bent. Wat zij verwachten dat het voor jou zou kunnen doen, of juist niet.

Zoals je ondertussen gemerkt hebt zijn wij het forum waarschijnlijk niet het beste klankbord voor dit soort vragen, veel verder dan "en laat ze de sleutel weggooien!" komen we meestal niet. Ik schakel straks ook weer over naar die modus, omdat jij voor mij niet meer bent dan een schermnaam die zo vaak opdoemt in K&K met klachten over wat er deze keer in je koffie zat. 'Echte" mensen, waar je letterlijk dicht genoeg bij staat om ze de hand te schudden, gaan veel behulpzamer zijn. Dat is hoe onze psychologie toch een beetje werkt.

Succes ermee, en *knop om* laat ze de sleutel weggooien!

mja... maar ik ga me niet laten opnemen hoor... (alhoewel ik er gisteren wel over bezig was...), immers heb ik dat reeds van dichtbij mogen ervaren, op m'n 24ste heb ik namelijk verplicht enkele maanden in een therapeutische gemeenschap doorgebracht, was in Geel en hoewel het wel meeviel heb ik er all by all toch niet een echt positieve ervaring aan overgehouden, i mean: het is toch een stuk vrijheidsberoving en vrijheid is denk ik toch wel het belangrijkste.... ik was echt opgelucht daar uiteindelijk weg te mogen (want hoewel het slechts om enkele maanden ging voelde dat toen voor mij erg lang aan) ...

o, en later (toen ik reeds de dertig voorbij was) heb ik een tijd (gelukkig slechts enkele dagen) doorgebracht op de gesloten psychiatrische afdeling van een ziekenhuis, dat was nadat m'n vader was overleden en ik flipte tijdens ruzie met m'n moeder & zus (stalking via sms), ja dat verblijf was itt die therapeutische gemeenschap in Geel helemaal geen pretje...

... zo lag ik er met nog 'twee andere psychische gevallen' op een kamer en 1 daarvan had de onaangename gewoonte om ons 's nachts wakker te houden - met ettelijk telefoongebrabbel oa, maar als 1 van ons dan bvb naar het toilet ofzo ging dan was het kot ineens te klein en begon ze ons te verwijten dat ze niet kon slapen (as if.. ze was toch reeds bijna aldoor wakker).... ook waren de badkamers (de afvoer van de douches in het bijzonder) in slechte toestand en was het telkens weer een heel gewacht & gedoe om zich te kunnen wassen, ook het eten trok op niets, 's middags van die fletse ziekenhuisdrap, en 's avonds brood (dat niet lekker smaakte) met beleg & vooral veel confituur & platte kaas (voor de goedkoop i suppose)....

anyway ik ben blij op mezelf te wonen, dat ik deze topic opende was omdat ik het even niet meer zag zitten because deep down i am more than happy dat men me niet betuttelt langs alle kanten....

kojak
22 oktober 2017, 22:12
Mijn moeder heeft me gisteren willen opnemen, maar 't is niet gelukt.

Ik woog te zwaar. :rofl:

Op het einde van dit jaar, zit ik hier nu al 6 jaar.
Aan't baby-sitten op de oudjes. https://forums.techhob.be/images/smilies/tongue2.gif
Als ik kind was, hebben zij op mij gepast.
Nu dat zij terug kinds beginnen te worden, is het mijnen toer. https://forums.techhob.be/images/smilies/icon_lol.gif
Als ik dat zeg tegen hen, dan ist ambras.
Maw, tis hier dus bijna elken dag ambras. https://forums.techhob.be/images/smilies/biggrin2.gif
Alle 2 bijna 90 jaartjes jong zenne.

bembem
22 oktober 2017, 22:14
lol

kojak
22 oktober 2017, 22:31
Humor, is een goed medicijn.

Vandaar ook: http://forum.politics.be/showthread.php?t=240536

Vroeger, als mijn ma soms een stommiteit zei, dan vloekte ze soms.
Ik heb haar geleerd om dan te lachen ipv te vloeken.

En sindsdien lacht da mens van als ze op staat tot als ze gaat slapen. https://forums.techhob.be/images/icons/thumbsup.gif

'k zou der boeken kunnen over schrijven.

Nee. We hebben hier ook genoeg minder aangename momenten, maar humor kan veel verzachten.
Alé, om samen te vatten: Met mij hebben ze hier ook wat voor zenne.
( met inbegrip van de geburen en de rest van de straat https://forums.techhob.be/images/smilies/icon_lol.gif )

Eurosceptic
22 oktober 2017, 22:51
Ik denk dat het waard is om te overwegen. Praat er eens over met je therapeut, wat de vooruitzichten dan zijn, hoe lang zo'n verblijf typisch duurt voordat je er veel van merkt, wat er gebeurt met uitkeringen en dergelijke. Misschien zijn er nog wel een soort tussenvormen, dagbehandeling ofzo. Pols misschien ook eens mensen die je een beetje kennen, als je er serieus over aan het denken bent. Wat zij verwachten dat het voor jou zou kunnen doen, of juist niet.

Zoals je ondertussen gemerkt hebt zijn wij het forum waarschijnlijk niet het beste klankbord voor dit soort vragen, veel verder dan "en laat ze de sleutel weggooien!" komen we meestal niet. Ik schakel straks ook weer over naar die modus, omdat jij voor mij niet meer bent dan een schermnaam die zo vaak opdoemt in K&K met klachten over wat er deze keer in je koffie zat. 'Echte" mensen, waar je letterlijk dicht genoeg bij staat om ze de hand te schudden, gaan veel behulpzamer zijn. Dat is hoe onze psychologie toch een beetje werkt.

Succes ermee, en *knop om* laat ze de sleutel weggooien!

Ik heb ook een tijd een therapeut gehad ivm allerlei onzekerheden.
Het uitgangspunt van een gedragscoach is "Ik geef jou de handvaten, maar je bepaalt ZELF" wat je ermee doet"

Je moet ZELF inspanningen doen, ZELF confrontaties opzoeken, ZELF uit je comfortzone komen. Maar daar schort het bij heel veel mensen. Ik schat bij 70% die naar een therapeut gaan met zo'n houding van "Ik kom hier mijn beklag doen want dan voel ik me beter. Genees mij"

Een mens moet zichzelf genezen en dat snappen velen niet.

Er is niks mis mee om wat van je af te schrijven op een forum, ook niet voor bembem. Maar ik ben heel erg benieuwd wat er op langere termijn gaat gebeuren. Of bembem ooit zal willen werken en actiever wil deelnemen aan de maatschappij. Maw zit er daar vanbinnen een winnaar of alleen maar een loser?

Bovenbuur
22 oktober 2017, 22:55
mja... maar ik ga me niet laten opnemen hoor...

mja.... is mss wel een idee........

Oké, dan veel plezier gewenst met al je aardse bezittingen verkopen om je geld aan de goeroe te doneren en vervolgens van omhelzingen te gaan leven, of wat het gebruik bij de specifieke tempel waar jij beland dan ook is.

Als je maar niet verwacht dat je er vrijheid hebt.

Xenophon
22 oktober 2017, 22:56
Ik heb ook een tijd een therapeut gehad ivm allerlei onzekerheden.
Het uitgangspunt van een gedragscoach is "Ik geef jou de handvaten, maar je bepaalt ZELF" wat je ermee doet"

Je moet ZELF inspanningen doen, ZELF confrontaties opzoeken, ZELF uit je comfortzone komen. Maar daar schort het bij heel veel mensen. Ik schat bij 70% die naar een therapeut gaan met zo'n houding van "Ik kom hier mijn beklag doen want dan voel ik me beter. Genees mij"

Een mens moet zichzelf genezen en dat snappen velen niet.

Er is niks mis mee om wat van je af te schrijven op een forum, ook niet voor bembem. Maar ik ben heel erg benieuwd wat er op langere termijn gaat gebeuren. Of bembem ooit zal willen werken en actiever wil deelnemen aan de maatschappij. Maw zit er daar vanbinnen een winnaar of alleen maar een loser?
Als de werkende mensen de winnaars zijn, waarom klagen die dan altijd zo over de niet werkende mens?

kojak
22 oktober 2017, 23:00
Ik heb ook een tijd een therapeut gehad ivm allerlei onzekerheden.
Het uitgangspunt van een gedragscoach is "Ik geef jou de handvaten, maar je bepaalt ZELF" wat je ermee doet"

Je moet ZELF inspanningen doen, ZELF confrontaties opzoeken, ZELF uit je comfortzone komen. Maar daar schort het bij heel veel mensen. Ik schat bij 70% die naar een therapeut gaan met zo'n houding van "Ik kom hier mijn beklag doen want dan voel ik me beter. Genees mij"

Een mens moet zichzelf genezen en dat snappen velen niet.

Er is niks mis mee om wat van je af te schrijven op een forum, ook niet voor bembem. Maar ik ben heel erg benieuwd wat er op langere termijn gaat gebeuren. Of bembem ooit zal willen werken en actiever wil deelnemen aan de maatschappij. Maw zit er daar vanbinnen een winnaar of alleen maar een loser?

Knap & juist geformuleerd. https://forums.techhob.be/images/icons/thumbsup.gif

En nooit geen te-grote stappen ineens willen zetten.
In de meeste gevallen lukt dit toch niet, en is het alleen maar een grote desillusie.
Beginnen met kleine, haalbare dingetjes, die je dan keer op keer de nodige moed terug geven om de volgende stap te zetten.
En heb je eens een dag die wat minder is ?
Tja, kan gebeuren. Morgen een andere én en betere.
Traag maar zeker is soms veel beter dan snel en, en, .... ter plaatse blijven trappelen, of erger.

Eurosceptic
22 oktober 2017, 23:02
Als de werkende mensen de winnaars zijn, waarom klagen die dan altijd zo over de niet werkende mens?

Zelfde reden waarom in een voetbalelftal spelers die te lui zijn om te lopen tegen hun ****** krijgen. In the end zijn we een team met 11 miljoen deelnemers, waarbij de profiteurs het verkloten voor degenen die wel vooruit willen. Uiteindelijk zijn zij het die de rekening moeten betalen.

En by the way definieer niet werkende mens. Er is geen discriminatie tegen gepensioneerden of mensen die oprecht invalide zijn. Maar voor mijn eigen werk kom ik dagelijks 3 bembems tegen die het wel kunnen maar niet willen. De staat moest die mensen alles afpakken. Ik hoop echt dat dat er ooit van komt. Laat ze dan maar sudderen in hun zelfmedelijden

TV-verslaafde
22 oktober 2017, 23:09
Als de werkende mensen de winnaars zijn, waarom klagen die dan altijd zo over de niet werkende mens?

Omdat kruipen zoals een worm getuigt van weinig zelfrespect. Of ken jij dat woord niet, zelfrespect? Dan moet je er ook niet van verschieten dat je vol zelfhaat zit en je eigen eigenlijk liever een kogel door je kop wilt jagen. Er bestaat nog zoiets als trots.

Xenophon
22 oktober 2017, 23:15
Omdat kruipen zoals een worm getuigt van weinig zelfrespect. Of ken jij dat woord niet, zelfrespect? Dan moet je er ook niet van verschieten dat je vol zelfhaat zit en je eigen eigenlijk liever een kogel door je kop wilt jagen. Er bestaat nog zoiets als trots.

Dat zijn een flink aantal begrippen bijeen, en ik moet zeggen, als autist, ik denk niet dat ik altijd de inhouden begrijp die u, en mensen in het algemeen, daarin leggen; ik ben daar te rationeel voor.

Eigenlijk is suïcidaal het enige begrip uit uw relaas dat ik begrijp/ken.

TV-verslaafde
22 oktober 2017, 23:22
Dat zijn een flink aantal begrippen bijeen, en ik moet zeggen, als autist, ik denk niet dat ik altijd de inhouden begrijp die u, en mensen in het algemeen, daarin leggen; ik ben daar te rationeel voor.

Eigenlijk is suïcidaal het enige begrip uit uw relaas dat ik begrijp/ken.

Kom zeg; is enig idealisme u echt zo vreemd. Rechte rug, borst vooruit. Als je het puur rationeel bekijkt had jij al lang zelfmoord gepleegd. Het leven bekijken zoals een bushalte en als je op de bus stapt ben je dood; is dat je levensvisie. Sorry, ik pas voor zulke rationele futiliteiten. Daarvoor ben ik te idealistisch.

Thuleander
22 oktober 2017, 23:23
Aan't baby-sitten op de oudjes.
Alle 2 bijna 90 jaartjes jong zenne.

Kojak is dus een boomer.
Who would have guessed. :roll:

kojak
22 oktober 2017, 23:28
Omdat kruipen zoals een worm getuigt van weinig zelfrespect. Of ken jij dat woord niet, zelfrespect? Dan moet je er ook niet van verschieten dat je vol zelfhaat zit en je eigen eigenlijk liever een kogel door je kop wilt jagen. Er bestaat nog zoiets als trots.

Zelfrespect (https://mens-en-samenleving.infonu.nl/psychologie/83488-zelfrespect-voel-jij-je-onzeker.html), is een moeilijk woordje.
Komt ook heel veel terug in behandelingen van mensen met 'problemen'.
Zelfrespect, is een woordje dat je niet mag overschatten, maar ook niet mag onderschatten.
Veel mensen met psychische aandoeningen hebben ook een probleem met 'zelfrespect'. Heeft ook te maken met het beeld dat je van jezelf hebt.

Wapper
22 oktober 2017, 23:32
KOREA I hate you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Belgium I also hate you

Tripje naar Korea is gecancelled?

kojak
22 oktober 2017, 23:34
Kojak is dus een boomer.
Who would have guessed. :roll:

Ik had mss je vader, of zelfs je grootvader kunnen geweest zijn. https://forums.techhob.be/images/smilies/tongue_2_24px.gif

Ik hoop natuurlijk van niet, want anders zou ik me doodschamen denk ik.... https://forums.techhob.be/images/smilies/thinking18.gif

Xenophon
22 oktober 2017, 23:40
Kom zeg; is enig idealisme u echt zo vreemd. Rechte rug, borst vooruit. Als je het puur rationeel bekijkt had jij al lang zelfmoord gepleegd. Het leven bekijken zoals een bushalte en als je op de bus stapt ben je dood; is dat je levensvisie. Sorry, ik pas voor zulke rationele futiliteiten. Daarvoor ben ik te idealistisch.

Heb ik ook gedaan, maar dat mislukte.

Ik zei toch al, suïcidaal is het enige begrip uit uw relaas dat ik begrijp/ken.

TV-verslaafde
22 oktober 2017, 23:42
is een moeilijk woordje.
Komt ook heel veel terug in behandelingen van mensen met 'problemen'.
Zelfrespect, is een woordje dat je niet mag overschatten, maar ook niet mag onderschatten.
Veel mensen met psychische aandoeningen hebben ook een probleem met 'zelfrespect'. Heeft ook te maken met het beeld dat je van jezelf hebt.

Kom zeg; als je niet kunt dromen (idealiseren) dan ben je echt maar een zielig figuur. Ik ben naar een zielenknijper geweest, die vertellen alleen maar bullshit en onzin van het eerste uur. Na 1 sessie was ik buiten en gooide de deur keihard achter mij dicht.

Sorry hoor; maar een mens zonder droom is een zielig hoopje aardworm dat niets snapt van de innerlijke idealistische wereld. Ja, ik snap dat jij droomt van meer geld. Maar is dat niet wat laf en leeg. De allegorie van de grot; "Plato" e.d.

Neen, ik pas voor zulke onzin.

kojak
22 oktober 2017, 23:49
Ja, ik snap dat jij droomt van meer geld. Maar is dat niet wat laf en leeg. De allegorie van de grot; "Plato" e.d.

Neen, ik pas voor zulke onzin.

Had je dat tegen mij ?
Moest je het tegen mij gehad hebben, wel, daar pas ik ook voor.
Geld heb je mss wel wat nodig, maar geld bepaalt niet alleen het leven of een gelukkig leven.
Er zijn trouwens heel wat zaken in het leven dat je gewoonweg niet kan kopen met geld. :)

bembem
22 oktober 2017, 23:53
Had je dat tegen mij ?
Moest je het tegen mij gehad hebben, wel, daar pas ik ook voor.
Geld heb je mss wel wat nodig, maar geld bepaalt niet alleen het leven of een gelukkig leven.
Er zijn trouwens heel wat zaken in het leven dat je gewoonweg niet kan kopen met geld. :)

nee dat is waar die zielenknijper mee afkwam, arme tv-verslaafde :rofl:

kojak
22 oktober 2017, 23:59
Ik ben naar een zielenknijper geweest, die vertellen alleen maar bullshit en onzin van het eerste uur. Na 1 sessie was ik buiten en gooide de deur keihard achter mij dicht.

Hier is er duidelijk een probleem.... ( heb moedwillig de naam weggedaan, want dit geldt eigenlijk voor iedereen )
Het klikte blijkbaar niet tussen 2 personen.
Kan aan de ene liggen, kan ook aan de andere liggen, en hier ga ik me zeker niet over uitspreken.

'Zieleknijpers...'
( ik gebruik dat woordje soms ook hoor *lol* )
Daar zitten idd wel wat 'zeveraars' tussen. Ik ken der ook zo een paar...
Maar eigenlijk hoef je zelfs niet naar dat zo'n mensen te gaan.
Er zijn ook de CGG's (kan je opzoeken op het net).
Ik heb daar persoonlijk betere ervarigen mee, én, als het niet 'klikt' met een therapeut, kan je zo omswitchen naar een andere.

'De patient'
Als je naar zo iemand gaat, moet je je wel open stellen. Hou je je been stijf, dan kan dat been alleen maar dienen om er de deur mee toe te slaan.

Bovenstaande zijn trouwens mijn woorden niet, maar is gangbare text in dat milieu (psychologie).

TV-verslaafde
23 oktober 2017, 00:02
Had je dat tegen mij ?
Moest je het tegen mij gehad hebben, wel, daar pas ik ook voor.
Geld heb je mss wel wat nodig, maar geld bepaalt niet alleen het leven of een gelukkig leven.
Er zijn trouwens heel wat zaken in het leven dat je gewoonweg niet kan kopen met geld. :)

Ach, kom zeg. Cultuur (religie, idealisme, wetenschap) gaan hand in hand met zelfmoordcijfers. Europa moet haar cultuur versterken ipv die bullshit over psychologie en al die andere bullshit.

Tegenwoordig hebben zelfs moslims meer cultuur dan ons. Het is hier echt armoe troef wat dat betreft. Geen poëzie, geen mystici, geen kunstenaars, geen wetenschappers, geen grote filosofen. Ipv die bullshit over psychologie en sociologie waar ik even mijn gat aan afveeg.

En Joden wat voor cultuur hebben die? Het gaat alleen maar over Mannon en materialisme. Zulke cultuurbarbaren kan ik niet eens een degelijk gesprek met onderhouden. Neen, je moet hoger mikken.

kojak
23 oktober 2017, 00:12
Neen, je moet hoger mikken.

Op die rollen WC papier om al die woordjes 'bullshit' mee op te kuisen ? https://forums.techhob.be/images/smilies/biggrin2.gif

(srry, kon ik echt niet laten.... https://forums.techhob.be/images/smilies/srender.gif https://forums.techhob.be/images/smilies/tongue2.gif )

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/5c/c1/93/5cc193d9453878b8d920ba712bcf1b5a.jpg

kojak
23 oktober 2017, 00:33
Tegenwoordig hebben zelfs moslims meer cultuur dan ons. Het is hier echt armoe troef wat dat betreft. Geen poëzie, geen mystici, geen kunstenaars, geen wetenschappers, geen grote filosofen.

Alé, alé, nu ook niet overdijven hé.

Cultuur in den Belgique... (http://www.aboutbelgium.net/cultuur.htm)

En daar staan dan zelfs al onze bieren nog niet tussen.

Onze steden...
Djeezes... boordevol cultuur !

kojak
23 oktober 2017, 00:50
Altijd optimistisch blijven (https://www.youtube.com/watch?v=SJUhlRoBL8M). :thumbsup:

Beetje zwarte humor, maar er zit wel een verhaal in. ;)

Ook voor Diego & Thuleander.
Hopen is het enigste wat we kunnen doen. https://forums.techhob.be/images/smilies/tongue2.gif

Eurosceptic
23 oktober 2017, 09:14
Bembem, zit je nu in Korea of niet?

Pandareus
23 oktober 2017, 09:38
Tripje naar Korea is gecancelled?

Ze twijfelt waarschijnlijk tussen enkele versies van haar verhaal :
-de hond heeft mijn internationaal paspoort opgegeten
-mijn zuster heeft mijn vliegticket gepikt omdat ze mij die vakantie niet gunt
-ik wil niet meer vertrekken omdat heel de wereld stout is tegen mij
-ik heb eigenlijk nooit tickets gekocht, cfr de vorige verhalen over Parijs, Thailand enz.

Eduard Khil
23 oktober 2017, 17:36
Ze twijfelt waarschijnlijk tussen enkele versies van haar verhaal :
-de hond heeft mijn internationaal paspoort opgegeten
-mijn zuster heeft mijn vliegticket gepikt omdat ze mij die vakantie niet gunt
-ik wil niet meer vertrekken omdat heel de wereld stout is tegen mij
-ik heb eigenlijk nooit tickets gekocht, cfr de vorige verhalen over Parijs, Thailand enz.

gezien bembem al vaker gelogen en bedrogen heeft, zal optie drie wel kloppen. Maar dat verhaal zal ze wel ontkennen en weer een andere leugen op tafel gooien :lol:

Tavek
23 oktober 2017, 17:44
Bembem, zit je nu in Korea of niet?

Gaan we nu toch nog gelijk krijgen ?

Micele
23 oktober 2017, 17:45
Ooit al gedacht aan intreding in het klooster?

Rust, stilte, kost en inwoon, veel ruimte, ....

En de meeste nonnekes zijn zodanig dement of slecht te been, dat uw kansen om moeder overste te worden vrij rooskleurig zijn.

In de kluis in Achel zoeken ze nog mensen...

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20170905_03054751/achelse-kluis-wordt-boerderij-van-hoop-voor-ex-verslaafden

ACHELSE KLUIS WORDT ‘BOERDERIJ VAN HOOP’ VOOR EX-VERSLAAFDEN

Voor brouwerij en toerisme verandert niets
05/09/2017

HAMONT-ACHEL - De katholieke commune ‘Fazenda da Esperança’ start volgende lente een besloten leefgemeenschap voor ex-verslaafden in de Achelse abdij. De organisatie zocht al langer een vestiging in Nederland of België en vindt die nu in de Achelse Kluis, pal op de grens. Patrick Hoogmartens, bisschop van Hasselt, gaf zijn toestemming na een vraag van de abt van Westmalle, verantwoordelijk voor Achel. Alle betrokken partijen verklaren blij te zijn met een nieuwe toekomst voor de oude Kluis.
Op dit ogenblik leven er nog welgeteld twee broeders in de Achelse abdij. Ooit waren er dat 140. Broeder Gaby is vooraan in de tachtig, broeder André een mid-zeventiger. Zij zullen binnen het abdijcomplex verhuizen om plaats te maken voor een eerste gesloten leefgemeenschap van de Fazenda da Esperança in de Lage Landen, vrij vertaald ‘De boerderijen van de hoop’. Die zijn er voor mensen met een afhankelijkheidsproblematiek. Op voorwaarde dat ze clean zijn, kunnen ze een jaar vrijwillig toetreden tot een gesloten leefgemeenschap om zo hun leven weer op de rails te krijgen.

Broeder Nathanaël, abt van Westmalle

De eerste boerderij van de hoop kwam er in 1979 voor ex-junkies in de buurt van São Paulo, Brazilië, een initiatief van de Duitse franciscaanse broeder Hans Stapel. 38 jaar later telt de beweging 130 vestigingen wereldwijd. Europa telt volgend jaar vijftien gemeenschappen, waarvan zeven in Duitsland. Er zijn gemeenschappen voor mannen en er zijn er voor vrouwen. “In Achel komt er een voor mannen”, bevestigt broeder Nathanaël, de abt van Westmalle, vanuit Assisi. De Achelse abdij, ooit een bijhuis van de Trappistenmonniken van Westmalle, wordt sinds enkele jaren weer bestuurd vanuit Westmalle.

Broeder Nathanaël: “Fazenda da Esperança wilde ook een leefgemeenschap in Nederland of België. Met die vraag zijn ze ook bij ons gekomen. De Kluis is een mooie plek voor zo’n initiatief. Voor mij is het belangrijk dat de Kluis na 170 jaar ook in de toekomst een plaats van gebed kan blijven. Deze mensen, die zorgbehoevend geweest zijn, zullen er een leven leiden dat sterk lijkt op dat van trappisten: hard werken op een boerderij en tegelijk contemplatief leven in een gesloten gemeenschap. Voor de rest verandert er niets. Wij verhuren onze gebouwen aan de organisatie. Het patrimonium blijft van de orde. Maar eerst heb ik toestemming gevraagd aan bisschop Hoogmartens of deze gemeenschap zich mocht vestigen in het bisdom Hasselt.”

Bisschop Patrick Hoogmartens

En ja, bisschop Hoogmartens heeft die toestemming gegeven. “Graag zelfs”, zegt Patrick Hoogmartens. “Ik ben echt blij met dit nieuwe leven voor de Achelse abdij. Ik ken die beweging in kwestie ook en heb vestigingen bezocht in Brazilië en in Berlijn. Een abdij met een rijk verleden van bij ons krijgt zo een nieuwe invulling die spiritueel is en tegelijk maatschappelijk relevant: mensen met een afhankelijkheidsprobleem helpen om weer thuis te komen in de samenleving. En dat met een boodschap die helemaal gestoeld is op het evangelie. Het centrum zal er vooral zijn voor Vlamingen en Nederlanders. Men zal beginnen met een gemeenschap van een tiental mensen. Maximaal zou ze kunnen groeien tot een 30 �* 40 gasten. Na een jaar kunnen ze weer terug naar het gewone leven. Al zijn er ook die in de beweging blijven en in een andere boerderij doorgroeien. De mensen die in Achel de leiding zullen nemen, komen uit Duitsland. Zij gaan nu Nederlands leren.”

Zijn er voorwaarden voor die gasten om in te treden? “Ze moeten natuurlijk al clean zijn. Dat wordt ook getest.” Gelovig moeten ze dan weer niet zijn. “Maar ze moeten wel het project accepteren en ervoor openstaan dat er in die gemeenschap ook tijd is voor gebed. Hun motivatie moet spiritueel zijn.”

Tavek
23 oktober 2017, 17:55
In Opgrimbie in het klooster ook nog.

En dan kan meneer pastoor ook nog eens de speeldoos terug activeren.

Eduard Khil
23 oktober 2017, 17:58
Bembem in een abdij of klooster? Ora et labora? Vooral dat tweede ligt haar zwaar :lol:

Tavek
23 oktober 2017, 18:17
Bembem die de kloostertuin mag wieden.

Zweten dat ze gaat doen. En afzien.

Deus Vult zeggen ze dan !

kojak
23 oktober 2017, 18:29
Bembem in een abdij of klooster? ...

Dat is stout.
Zoiets mag je dat klooster niet aandoen. https://forums.techhob.be/images/smilies/tongue2.gif

Diego Raga
23 oktober 2017, 20:39
Altijd optimistisch blijven (https://www.youtube.com/watch?v=SJUhlRoBL8M). :thumbsup:

Beetje zwarte humor, maar er zit wel een verhaal in. ;)

Ook voor Diego & Thuleander.
Hopen is het enigste wat we kunnen doen. https://forums.techhob.be/images/smilies/tongue2.gif
Que ? Vertel eens.

Eyjafjallajökull
23 oktober 2017, 20:42
Que ? Vertel eens.

Inderdaad, bij kojak nog geen greintje humor kunnen ontdekken.

kojak
23 oktober 2017, 20:43
Que ? Vertel eens.

Da moette aan uwe psych vragen. https://forums.techhob.be/images/smilies/icon_lol.gif

Diego Raga
23 oktober 2017, 20:53
Da moette aan uwe psych vragen. https://forums.techhob.be/images/smilies/icon_lol.gif
Euh.., tjah, je gevoel voor humor is al van 'n even leeg gehalte als je politieke standpunten, noch vis noch vlees, dus.
Anyway, blijven proberen, Kale en de vooral de moed niet verliezen, want vroeg of laat sijpelt er wel 'n druppeltje door, waarvoor ik je mss zal kunnen complimenteren.

kojak
23 oktober 2017, 20:58
Ook hier snap je de essentie van het leven niet. https://forums.techhob.be/images/smilies/thinking18.gif
Bijna hopeloos geval.

Ik zou me laten opnemen.
Ik zie trouwens niet in waarom je anders hier je beklag komt doen.

Maar ik blijf hopen voor je zenne. ;)

Diego Raga
23 oktober 2017, 21:02
Ook hier snap je de essentie van het leven niet.
Bon, vertel eens wat de essentie van het leven is.

kojak
23 oktober 2017, 21:27
Bon, vertel eens wat de essentie van het leven is.

Om te beginnen, je niet opsluiten in je eigen, bekrompen denkwereldje.
Want van als er iemand je maar 'durft' aan te tonen dat er iets niet in klopt, reageer je als een klein kind dat ze zijn speelgoed hebben afgenomen.
Ge je wild om je heen stampen, om toch maar je gelijk te krijgen, en daar zijn alle middelen goed voor.

Volgens DSM-IV, een narcistisch gedrag maw.
Vandaar mijn verwijzing naar een psych.

Je leest zelfs niet meer wat er staat.
Je kan die woordjes ook niet lezen, want die passen niet bij jou, dus zijn ze onbestaand.
Zoveel is hier al in verschillende threads duidelijk geweest.
Ook in threads waar ik zelf niets in gepost heb.

Werk aan de winkel dus. ;)

En hier hoef je zelf niet op te antwoorden.
Dat heeft totaal geen zin.

Diego Raga
23 oktober 2017, 21:44
Om te beginnen, je niet opsluiten in je eigen, bekrompen denkwereldje.
Want van als er iemand je maar 'durft' aan te tonen dat er iets niet in klopt, reageer je als een klein kind dat ze zijn speelgoed hebben afgenomen.
Ge je wild om je heen stampen, om toch maar je gelijk te krijgen, en daar zijn alle middelen goed voor.

Volgens DSM-IV, een narcistisch gedrag maw.
Vandaar mijn verwijzing naar een psych.

Je leest zelfs niet meer wat er staat.
Je kan die woordjes ook niet lezen, want die passen niet bij jou, dus zijn ze onbestaand.
Zoveel is hier al in verschillende threads duidelijk geweest.
Ook in threads waar ik zelf niets in gepost heb.

Werk aan de winkel dus. ;)
Om je bewering enige geloofwaardigheid te verlenen, dien je zoiets ook aan te tonen, Kale, liefst onderbouwd.
Doe eens.
En hier hoef je zelf niet op te antwoorden.
Dat heeft totaal geen zin.
:rofl:

kojak
23 oktober 2017, 21:55
En hier hoef je zelf niet op te antwoorden.
Dat heeft totaal geen zin.

Ik had al een vermoeden dat je er toch ging op reageren...

Je ziet het gewoonweg niet.
Je kan het ook niet zien.
Bij deze het beste bewijs dat er iets 'serieus' scheelt. ;)

Iedereen die jou postings van pakweg het laatste jaar eens naleest, zal dit ook wel beamen..

Je noemt me 'kale', mij niet gelaten, maar je doet dit gewoon bij gebrek aan 'beter'.
Ik ken dat gedrag maar al te goed.
Je rofl op het einde, idem dito.

3 stevige argumenten.
Meer tijd ga ik er nu ook niet meer insteken.
Success nog verder. ;)

Diego Raga
23 oktober 2017, 22:03
Ik had al een vermoeden dat je er toch ging op reageren...

Je ziet het gewoonweg niet.
Je kan het ook niet zien.
Bij deze het beste bewijs dat er iets 'serieus' scheelt. ;)

Iedereen die jou postings van pakweg het laatste jaar eens naleest, zal dit ook wel beamen..

Je noemt me 'kale', mij niet gelaten, maar je doet dit gewoon bij gebrek aan 'beter'.
Ik ken dat gedrag maar al te goed.
Je rofl op het einde, idem dito.

3 stevige argumenten.
Meer tijd ga ik er nu ook niet meer insteken.
Success nog verder. ;)
Telly Savalas aka Kojak was kaal, Kale.
Voor de rest neuzel je wat in het rond, mbt m’n verzoekje:
Om je bewering enige geloofwaardigheid te verlenen, dien je zoiets ook aan te tonen, Kale, liefst onderbouwd.
Doe eens.
Niet dus, maw: qed.

The Paulus Experience
23 oktober 2017, 22:06
Ik had al een vermoeden dat je er toch ging op reageren...

Je ziet het gewoonweg niet.
Je kan het ook niet zien.
Bij deze het beste bewijs dat er iets 'serieus' scheelt. ;)

Iedereen die jou postings van pakweg het laatste jaar eens naleest, zal dit ook wel beamen..

Je noemt me 'kale', mij niet gelaten, maar je doet dit gewoon bij gebrek aan 'beter'.
Ik ken dat gedrag maar al te goed.
Je rofl op het einde, idem dito.

3 stevige argumenten.
Meer tijd ga ik er nu ook niet meer insteken.
Success nog verder. ;)

Laat u niet vangen aan die trol.

Libro
23 oktober 2017, 22:13
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/366/396/f8a.gif

Diego Raga
23 oktober 2017, 22:18
Laat u niet vangen aan die trol.
Haha, Paulus gaat de Kale wat raad geven, terwijl de Kale wat onbestemd ligt te neuzelen tegen 300 per uur…:

Je leest zelfs niet meer wat er staat.
Je kan die woordjes ook niet lezen, want die passen niet bij jou, dus zijn ze onbestaand.
Zoveel is hier al in verschillende threads duidelijk geweest.
Ook in threads waar ik zelf niets in gepost heb.

En hier hoef je zelf niet op te antwoorden.
Dat heeft totaal geen zin.
Je ziet het gewoonweg niet.
Je kan het ook niet zien.
Bij deze het beste bewijs dat er iets 'serieus' scheelt. ;)
… terwijl ik gewoon dit vroeg:

“Om je bewering enige geloofwaardigheid te verlenen, dien je zoiets ook aan te tonen, Kale, liefst onderbouwd.
Doe eens.”

Helaas, de Kale geeft verstek. :cry:
Mss kan Paulus dan in zijn plaats wat onderbouwde duidelijkheid brengen ?
Of kwam Paulus mss zelf wat trollen ?

The Paulus Experience
23 oktober 2017, 22:38
Ik volg deze raad:

https://i.pinimg.com/originals/cb/bf/64/cbbf6440767dc265dc50892a55e1c212.jpg

Daarom negeer ik jou

Eduard Khil
23 oktober 2017, 22:39
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/366/396/f8a.gif

https://media.tenor.com/images/83bae3560103d4314c24580fdcd075fb/tenor.gifhttps://media.tenor.com/images/83bae3560103d4314c24580fdcd075fb/tenor.gif

Diego Raga
23 oktober 2017, 22:43
Ik volg deze raad:

Daarom negeer ik jou
Polleke, als je zelf niet onderbouwd kan aantonen wat de Kale beweert en dan met wat loze plaatjes afkomt om je zgn 'gelijk' te halen, dan..., enfin, je snapt het wel, vermoed ik.

The Paulus Experience
23 oktober 2017, 22:46
Oww hij begrijpt geen Engels..

Diego Raga
23 oktober 2017, 22:52
Oww hij begrijpt geen Engels..
Oww, Polleke begrijpt niet wat 'n onderbouwd argument is.

The Paulus Experience
23 oktober 2017, 22:55
https://img.memecdn.com/nobody-answers_fb_959112.jpg

Diego Raga
23 oktober 2017, 22:57
Haha, Polleke steekt met z'n argumentloos geneuzel de Kale voorbij en die ging al zo snel. :lol:

Tavek
23 oktober 2017, 23:02
https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/campaign_images/webdr05/2013/8/5/9/13-acts-of-trolling-that-give-trolls-a-good-name-1-830-1375708361-7_big.jpg

The Paulus Experience
23 oktober 2017, 23:06
Haha, Polleke steekt met z'n argumentloos geneuzel de Kale voorbij en die ging al zo snel. :lol:

http://themetapicture.com/media/funny-Bill-Nye-Science-guy-meme.jpg

The Paulus Experience
23 oktober 2017, 23:08
Haha, Polleke steekt met z'n argumentloos geneuzel de Kale voorbij en die ging al zo snel. :lol:

https://i.imgflip.com/r4n45.jpg

Tavek
23 oktober 2017, 23:09
https://vignette1.wikia.nocookie.net/rwby/images/c/c1/Captain-picard-meme-the-stupid-it-hurts.jpg/revision/latest?cb=20160908194803

kojak
23 oktober 2017, 23:27
https://pics.onsizzle.com/shit-happens-so-just-flush-it-and-move-on-3826030.png

Wapper
23 oktober 2017, 23:31
Haha, Polleke steekt met z'n argumentloos geneuzel de Kale voorbij en die ging al zo snel. :lol:

Woeha, Raga the Great striking again! :rofl:

https://b-i.forbesimg.com/ekaterinawalter/files/2013/12/green.jpg

Hoomer
24 oktober 2017, 04:37
Om te beginnen, je niet opsluiten in je eigen, bekrompen denkwereldje.
Want van als er iemand je maar 'durft' aan te tonen dat er iets niet in klopt, reageer je als een klein kind dat ze zijn speelgoed hebben afgenomen.
Ge je wild om je heen stampen, om toch maar je gelijk te krijgen, en daar zijn alle middelen goed voor.

Volgens DSM-IV, een narcistisch gedrag maw.
Vandaar mijn verwijzing naar een psych.

Je leest zelfs niet meer wat er staat.
Je kan die woordjes ook niet lezen, want die passen niet bij jou, dus zijn ze onbestaand.
Zoveel is hier al in verschillende threads duidelijk geweest.
Ook in threads waar ik zelf niets in gepost heb.

Werk aan de winkel dus. ;)

En hier hoef je zelf niet op te antwoorden.
Dat heeft totaal geen zin.

Hier beschrijf je echt je zelve hoor, je hebt hier eigenlijk prachtig verwoord wat velen van je denken op dit forum. ;-)

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 07:09
Woeha, Raga the Great striking again! :rofl:

https://b-i.forbesimg.com/ekaterinawalter/files/2013/12/green.jpg

https://pics.me.me/an-idiot-is-a-genius-to-another-idiot-14714649.png

Hoomer
24 oktober 2017, 07:11
https://pics.me.me/an-idiot-is-a-genius-to-another-idiot-14714649.png

Is het daardoor dat die linksen elkaar steeds weer gelijk geven? ;-)

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 07:15
Is het daardoor dat die linksen elkaar steeds weer gelijk geven? ;-)

https://i.imgflip.com/rdsiq.jpg

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 07:16
Is het daardoor dat die linksen elkaar steeds weer gelijk geven? ;-)

https://fthmb.tqn.com/-swezK5ab8ie6cmr7jS4rsxazt8=/768x0/filters:no_upscale()/palin-idiot-genius-58b8f59d5f9b58af5cb2f896.jpg

Hoomer
24 oktober 2017, 07:17
https://fthmb.tqn.com/-swezK5ab8ie6cmr7jS4rsxazt8=/768x0/filters:no_upscale()/palin-idiot-genius-58b8f59d5f9b58af5cb2f896.jpg

Je weet dat iedereen zulke tekstjes onder een foto kan plaatsen, wat is uw punt?
Dat enkel idioten zulke tekstfoto's plaatsen? ;-)

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 07:19
Je weet dat iedereen zulke tekstjes onder een foto kan plaatsen, wat is uw punt?
Dat enkel idioten zulke tekstfoto's plaatsen? ;-)

https://niceandnestyblog.files.wordpress.com/2014/01/convention-01.png

Hoomer
24 oktober 2017, 07:28
https://niceandnestyblog.files.wordpress.com/2014/01/convention-01.png

En wat is uw punt? Dat iedere idioot afbeeldingen met zo een tekstjes kan googlen en op een forum plaatsen?

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 07:30
En wat is uw punt? Dat iedere idioot afbeeldingen met zo een tekstjes kan googlen en op een forum plaatsen?

https://noijamdotcom.files.wordpress.com/2016/08/missing-the-point.png?w=492

Hoomer
24 oktober 2017, 07:33
https://noijamdotcom.files.wordpress.com/2016/08/missing-the-point.png?w=492

I rest my case. :lol::-D:lol:

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 07:35
I rest my case. :lol::-D:lol:

http://www.keithlivingston.com/wp-content/uploads/Rest-My-Case.jpg

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 07:52
Geen argumenten meer jongens?

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 08:23
Jammer. Ik had het zo naar mijn zin

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 08:23
Jammer. Ik had het zo naar mijn zin

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 08:23
Jammer. Ik had het zo naar mijn zin

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 08:23
Jammer. Ik had het zo naar mijn zin

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 08:23
Jammer. Ik had het zo naar mijn zin

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 08:23
Jammer. Ik had het zo naar mijn zin

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 08:23
Jammer. Ik had het zo naar mijn zin

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 08:23
Jammer. Ik had het zo naar mijn zin

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 08:23
Jammer. Ik had het zo naar mijn zin

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 08:23
Jammer. Ik had het zo naar mijn zin

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 08:23
Jammer. Ik had het zo naar mijn zin

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 08:23
Jammer. Ik had het zo naar mijn zin

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 08:23
Jammer. Ik had het zo naar mijn zin

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 08:24
Jammer. Ik had het zo naar mijn zin

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 08:24
Jammer. Ik had het zo naar mijn zin

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 08:24
Jammer. Ik had het zo naar mijn zin

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 08:24
Jammer. Ik had het zo naar mijn zin

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 08:24
Jammer. Ik had het zo naar mijn zin

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 08:24
Jammer. Ik had het zo naar mijn zin

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 08:24
Jammer. Ik had het zo naar mijn zin

Libro
24 oktober 2017, 08:58
Je weet dat iedereen zulke tekstjes onder een foto kan plaatsen, wat is uw punt?
Dat enkel idioten zulke tekstfoto's plaatsen? ;-)

Een beeld zegt meer dan duizend woorden.

Hoomer
24 oktober 2017, 09:08
Een beeld zegt meer dan duizend woorden.

In dit geval over de plaatser er van. :roll:
:lol::lol::lol:

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 09:09
In dit geval over de plaatser er van. :roll:
:lol::lol::lol:

Uw avatar :-D:lol::lol:

kojak
24 oktober 2017, 11:00
Hier beschrijf je echt je zelve hoor, je hebt hier eigenlijk prachtig verwoord wat velen van je denken op dit forum. ;-)

https://i.imgflip.com/kqt9e.jpg

Xenophon
24 oktober 2017, 11:57
Een beeld zegt meer dan duizend woorden.

Tweeduizend woorden zeggen meer dan één beeld.

kojak
24 oktober 2017, 15:21
Tweeduizend woorden zeggen meer dan één beeld.

Hangt er wat van af.
Je kan ook heel veel praten zonder eigenlijk iets te zeggen.:wink:

Diego Raga
24 oktober 2017, 15:33
Jammer. Ik had het zo naar mijn zin
Woeha, Raga the Great striking again! :rofl:
Proberen jullie nu 'n Zjaakske te doen, jongens ? Serieus ?? :lol:
Hangt er wat van af.
Je kan ook heel veel praten zonder eigenlijk iets te zeggen.:wink:
So true: http://forum.politics.be/showpost.php?p=8555478&postcount=66

kojak
24 oktober 2017, 15:39
Proberen jullie nu 'n Zjaakske te doen, jongens ? Serieus ?? :lol:

So true: http://forum.politics.be/showpost.php?p=8555478&postcount=66

https://i.imgflip.com/7jca3.jpg

Diego Raga
24 oktober 2017, 16:18
dubbel

Diego Raga
24 oktober 2017, 16:18
internetfotootjes...
1001 afleidingen om toch maar niet op de essentie te hoeven ingaan:
Om je bewering enige geloofwaardigheid te verlenen, dien je zoiets ook aan te tonen, Kale, liefst onderbouwd.
Doe eens.
Alléz kom, probeer 's 'n grote jongen te zijn en onderbouw nu eens wat je hier schreef:

http://forum.politics.be/showpost.php?p=8555478&postcount=66

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 17:27
https://i.imgflip.com/7jca3.jpg

https://i.chzbgr.com/original/8757630464/h3D486C16/

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 17:28
https://pics.me.me/when-you-are-dead-you-dont-know-that-youre-dead-all-12132200.png

Diego Raga
24 oktober 2017, 17:56
Getekend: The Paulus Spam Experience

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 18:01
Getekend: The Paulus Spam Experience

Oh neen! Mijn wraak is zoet

Eduard Khil
24 oktober 2017, 18:23
wat is dat hier allemaal?

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 18:33
wat is dat hier allemaal?

https://i.imgur.com/tCzw44e.jpg

Eduard Khil
24 oktober 2017, 18:36
https://i.imgur.com/tCzw44e.jpg

:lol:


https://dsocdn.akamaized.net/Assets/Images_Upload/2013/11/14/858bdad4-4d4e-11e3-be64-6c5dc37bd62e_web_translate_-298.4128_-1.466205__scale_0.2406618_0.2406618__.jpg

kojak
24 oktober 2017, 18:44
Getekend: The Paulus Spam Experience
http://s2.quickmeme.com/img/23/2390b89256c0ab51a05f58735cc6c67fa55388b40c05faff3a 92944403263f57.jpg

kojak
24 oktober 2017, 18:46
wat is dat hier allemaal?
https://pics.me.me/dont-worry-be-happy-makeamericagreatagain-maga-trumptrain-trumpnation-trumpsamerica2024-presidenttrump-14794249.png

kojak
24 oktober 2017, 20:47
Getekend: The Paulus Spam Experience

http://i.imgur.com/RJAoA0q.jpg

Eduard Khil
24 oktober 2017, 20:51
https://pics.me.me/the-answer-to-allahu-akbar-xd-12216995.png

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 21:10
https://pics.me.me/the-answer-to-allahu-akbar-xd-12216995.png

https://i.imgur.com/EU2oIcv.png

kelt
24 oktober 2017, 21:14
Het lijkt er eigenlijk een beetje op dat ze vrijwel gans het forum gaan mogen "opnemen"

The Paulus Experience
24 oktober 2017, 21:16
Het lijkt er eigenlijk een beetje op dat ze vrijwel gans het forum gaan mogen "opnemen"

https://acastprod.blob.core.windows.net/media/v1/7e0338c9-254e-4838-a5df-d3d95c66febc/go-home-rainbow-youre-drunk-meme-isj13fli.jpg

Eduard Khil
24 oktober 2017, 21:36
https://i.imgur.com/EU2oIcv.png

:rofl:

Libro
24 oktober 2017, 21:37
Het lijkt er eigenlijk een beetje op dat ze vrijwel gans het forum gaan mogen "opnemen"

http://cdn.grid.fotosearch.com/CSP/CSP116/k21095349.jpg

kojak
24 oktober 2017, 21:37
Het lijkt er eigenlijk een beetje op dat ze vrijwel gans het forum gaan mogen "opnemen"

Dat wordt dan gegarandeerd...
http://www.transport-online.nl/site/upload/images/grote-thumbs-500px/S-T-U/Uitzonderlijk-Vervoer-02.jpg https://forums.techhob.be/images/smilies/biggrin2.gif

Eyjafjallajökull
24 oktober 2017, 21:58
Hangt er wat van af.
Je kan ook heel veel praten zonder eigenlijk iets te zeggen.:wink:

In jouw geval gaat dat alvast op.

kojak
24 oktober 2017, 22:09
In jouw geval gaat dat alvast op.

Ben anders wel gene politieker zenne. :rofl:

Eyjafjallajökull
24 oktober 2017, 22:11
Ben anders wel gene politieker zenne. :rofl:

Het vele praten zonder iets te zeggen beheers je anders wel :-D

kojak
24 oktober 2017, 22:17
Het vele praten zonder iets te zeggen beheers je anders wel :-D
95 % van mijn postings zijn er om mij te amuseren.
Zever gehalte is daar dan ook vrij hoog.
In de overige 5%, daar ben ik dan wel doodserieus.

Eyjafjallajökull
24 oktober 2017, 22:21
95 % van mijn postings zijn er om mij te amuseren.
Zever gehalte is daar dan ook vrij hoog.
In de overige 5%, daar ben ik dan wel doodserieus.

Het is niet omdat je doodserieus bent dat je ook daadwerkelijk iets zou zeggen...

kojak
24 oktober 2017, 22:33
Leg dat eens uit ? :)

From_Vlaanderen
27 oktober 2017, 20:50
Dat België haten zal rap over zijn als je een weekje in Korea zit. ;-)
Blij dat je terug mag komen peist den Hoomer;;-)

Super sympathieke mensen Korianen. Zat een paar maand geleden met een paar koreanen aan tafel voor het werk en we moesten even wachten en ik begon een sigaretje te rollen met camel tabak(is niet te koop zonder filter dermee dat ik rol). Die had dat nog nooit gezien. Was super on de indruk en moest het kost wat kost proberen.

Ik heb hem geel een groen zien worden geweldig grappig. Verder heel punctuele mensen die goed instructies opvolgen.

eten is wel brak

Gamla
28 oktober 2017, 02:04
Me laten opnemen. Ik moest er aan denken toen ik laatst het OLV Ziekenhuis in Brugge passeerde.
Een kamertje voor mij alleen met mijn boeken en laat de buitenwereld maar zijn gang gaan.
Of die serie "Alone" op History Channel waar je ook weer lekker alleen bent en maar vissen.

Marie van de koster
28 oktober 2017, 14:52
Super sympathieke mensen Korianen. Zat een paar maand geleden met een paar koreanen aan tafel voor het werk en we moesten even wachten en ik begon een sigaretje te rollen met camel tabak(is niet te koop zonder filter dermee dat ik rol). Die had dat nog nooit gezien. Was super on de indruk en moest het kost wat kost proberen.

Ik heb hem geel een groen zien worden geweldig grappig. Verder heel punctuele mensen die goed instructies opvolgen.

eten is wel brak

Wat zijn Korianen? Afstammelingen van de Korinthiërs?

Gamla
28 oktober 2017, 14:58
Wat zijn Korianen? Afstammelingen van de Korinthiërs?

Koreander kun je in je eten doen.

zonbron
28 oktober 2017, 15:07
https://godshotspot.files.wordpress.com/2015/12/secret_rapture1.gif?w=660

https://i.pinimg.com/originals/b2/81/64/b281647b2aeace7dd840bf501a459146.gif

From_Vlaanderen
28 oktober 2017, 18:31
Wat zijn Korianen? Afstammelingen van de Korinthiërs?

Nee die kerels van woppa gangbang style :evil:

Gamla
28 oktober 2017, 21:06
Sinterklaaaas... hu... hu...hu....

Henri1
15 februari 2019, 21:25
het leven zou zoveel simpeler zijn; geen gedoe met huishouden meer, me niet meer naar de wasserette moeten slepen, geen gezever meer van lastige onderbuurman (laatst nog kwam ik hem & z'n kliek tegen in de gang, hoor ik hem toch wel niet 'china' zeggen zeker + pesterige lach gevolgd door de anderen, pfffft), enz.

kortom mentale rust, of toch iets wat er op zou trekken i.e. apathy induced by benzodiazepines.... because deep down i shall of course not find rest....


*Sigh*

what did i do to deserve this????????????

why did they throw me away with the garbage??????????

KOREA I hate you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Belgium I also hate you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooo!

Ik vrees dat het zover is.

Universalia
16 februari 2019, 10:03
De geschiedenis van het 'opnemen' bij onze Noorderburen.

https://ejbron.files.wordpress.com/2019/02/screenshot_122.png