PDA

View Full Version : Trump wil doodstraf voor dader aanslag Manhatten


Universalia
2 november 2017, 11:38
Trump wil doodstraf voor dader aanslag Manhatten (http://www.standaard.be/cnt/dmf20171101_03163818)

Amerikaans president Donald Trump heeft de dader van de aanslag in New York als 'een beest' bestempeld. Hij wil dat de dader de doodstraf krijgt. Eerder had Trump ook kritiek geuit op het systeem van de Diversiteit Visa. De dader van de aanslag kwam dankzij dat programma de VS binnen.

Enkele kranten haalden aan dat de dader van de terroristische aanslag er zelfs geen spijt van had. Best dat ze die even van de wereld helpen dus, de maagden wachten. :roll: :roll:

De president wil overschakelen naar een op verdiensten gebaseerd systeem van migratie, ‘geen Democratische loterijsystemen meer. We moeten VEEL harder (en slimmer) worden’, zei Trump woensdagochtend op Twitter. Op die manier wil de president ‘de import van Europese problemen’ stoppen.

Tjah, dat is er beetje over geweest dat 'Green Card' gedoe. Dat kon iedereen wel verwachten dat het géén goed einde zou kennen. 8O

cato
2 november 2017, 15:16
Trump wil doodstraf voor dader aanslag Manhatten (http://www.standaard.be/cnt/dmf20171101_03163818)



Enkele kranten haalden aan dat de dader van de terroristische aanslag er zelfs geen spijt van had. Best dat ze die even van de wereld helpen dus, de maagden wachten. :roll: :roll:



Tjah, dat is er beetje over geweest dat 'Green Card' gedoe. Dat kon iedereen wel verwachten dat het géén goed einde zou kennen. 8O

De grote bondgenoot van Trump, is de de belangrijkste financier en exporteur van het jihadisme in Centraal Azië.
Centrale Azië is de hofleverancier van aanslaggplegers .

Zeus
3 november 2017, 10:30
Trump heeft niets te willen. Justitie zal beslissen.

Tavek
3 november 2017, 10:51
Trump heeft net een lange procedureslag mogelijk gemaakt.

Leica
3 november 2017, 14:08
Ik kan Trump hier geen ongelijk geven. Geef die dader een spuitje en we zijn er van verlost!

Tavek
3 november 2017, 14:13
Ik kan Trump hier geen ongelijk geven. Geef die dader een spuitje en we zijn er van verlost!

Trump is geen rechter.

Zipper
3 november 2017, 14:16
Trump heeft niets te willen. Justitie zal beslissen.

Wat valt daar dan nog te beslissen ?? Schuldig of niet, misschien ??? Wie voor de ogen van iedereen openlijk 8 moorden pleegt, krijgt best onmiddellijk een nekschot.

Tavek
3 november 2017, 14:37
De beklaagde kan nu inroepen dat hij geen eerlijk proces kan krijgen als de president hem al tot de dood heeft veroordeeld.

Procedureslag alom vanaf nu.

Trump is het opperkieken. En blijkbaar zijn er een paar op dit forum die dat niet inzien. Voor mij mocht die ook ter dood veroordeeld worden hoor. Maar ik ben dan ook geen president. En ik twitter dat nie tnaar 40 miljoen gebruikers.

Scorpio
3 november 2017, 14:49
Trump heeft net een lange procedureslag mogelijk gemaakt.

Yup! Hij heeft al veel achterlijke stoten uitgehaald, maar deze is wel één van de domste. En het is er dan nog eentje waar de domme meute hem (ook hier) voor toejuicht, geen idee hebbende wat de gevolgen hier van kunnen zijn.

Leica
3 november 2017, 14:53
Trump is geen rechter.

Heb ik dit geschreven?

Thuleander
3 november 2017, 18:16
Tja, wat verwachten ze misschien van moslimterroristen.
Reïntegratie?

Is er al ooit één moslimterrorist 'gederadicaliseerd'?

TheFourHorsemen
3 november 2017, 18:32
Tja, wat verwachten ze misschien van moslimterroristen.
Reïntegratie?

Is er al ooit één moslimterrorist 'gederadicaliseerd'?

Moslimterroristen overleven hun terroristische daad meestal niet ;).

Toevallig vandaag een artikel in De Standaard: 19 en gederadicaliseerd: ‘Gelukkig stond ik op een lijst.’ (http://www.standaard.be/cnt/dmf20171103_03167044)

Ik heb er wel mijn twijfels bij.

Thuleander
3 november 2017, 18:41
Moslimterroristen overleven hun terroristische daad meestal niet ;).


Abdeslam.
Boston bomber.
Aanslag joods museum.
Thalys.


Alle verijdelde aanslagen...

TheFourHorsemen
3 november 2017, 18:51
Abdeslam.
Boston bomber.
Aanslag joods museum.
Thalys.


Alle verijdelde aanslagen...

Bij hoeveel van hen heeft men al getracht te deradicaliseren?

Begrijp me niet verkeerd, ik schat de kans erg klein in dat dat iets gaat veranderen.

Zucht
3 november 2017, 18:57
Er is zeker één gedocumenteerd geval van deradicalisatie : Jawad O. :thumbsup:
Dat was dan wel met een vervalst getuigschrift. :sad:

http://www.bruzz.be/nl/actua/aldeemeh-schriftvervalsing-voor-staatsveiligheid

kojak
3 november 2017, 19:37
Trump wil doodstraf voor dader aanslag Manhatten (http://www.standaard.be/cnt/dmf20171101_03163818)

'De president wil overschakelen naar een op verdiensten gebaseerd systeem van migratie, ‘geen Democratische loterijsystemen meer. We moeten VEEL harder (en slimmer) worden’, zei Trump woensdagochtend op Twitter. Op die manier wil de president ‘de import van Europese problemen’ stoppen. '

Eigenlijk heeft hij wel lef.
Een aanslag door de IS opgeëist.
En het is dank zij de VS dat de IS ontstaan is...

Het is eerder een Amerikaans probleem waar ook wij het slachtoffer van zijn.