PDA

View Full Version : Bart De Pauw: trololo

Pagina's : [1] 2

Eduard Khil
9 november 2017, 19:26
http://www.standaard.be/cnt/dmf20171109_03178485

mijn vraag is of dit serieus is, of het straks weer een of andere actie blijkt te zijn

Dadeemelee
9 november 2017, 19:28
8O8O

1 april is nog ver weg?

Eduard Khil
9 november 2017, 19:28
danku sossen!

Dadeemelee
9 november 2017, 19:32
Ondertussen zijn ze Kevin Spacey digitaal aan het wegpoetsen uit zijn jongste film...

The Paulus Experience
9 november 2017, 19:47
Oei wat nu

Xenophon
9 november 2017, 19:47

mijn vraag is of dit serieus is, of het straks weer een of andere actie blijkt te zijn

Bart De pauw:

Er werd zelfs gewag gemaakt van stalking. Maar aangezien de meldingen anoniem waren weet ik niet waar het over gaat, en kan ik niet checken of het waar is.

De stalker kan niet controleren of het waar is dat hij stalkt...

Xenophon
9 november 2017, 19:49
Oei wat nu

Geen nood, er zijn herhalingen genoeg van 'De Kampioenen' om de volgende vijf jaar de VRT avond te vullen.

The Paulus Experience
9 november 2017, 19:50
Geen nood, er zijn herhalingen genoeg van 'De Kampioenen' om de volgende vijf jaar de VRT avond te vullen.

Hypocriet genoeg is en van de hoofdpersonages daar van een weinstein

Eduard Khil
9 november 2017, 19:51
Ondertussen zijn ze Kevin Spacey digitaal aan het wegpoetsen uit zijn jongste film...

ze moeten er maar overal mijne kop in photoshoppen

Xenophon
9 november 2017, 19:53
Hypocriet genoeg is en van de hoofdpersonages daar van een weinstein

Ah, wie dat

The Paulus Experience
9 november 2017, 19:54
Ah, wie dat

Boma

Zipper
9 november 2017, 20:13
Wat was dat voor een onder-pastoor die daar in Het Journaal even "niks" kwam vertellen.

geertvdb
9 november 2017, 20:29
Als ik van Bart de Pauw was, vrt voor de rechter dagen wegens contractbreuk.

De schoofzak
9 november 2017, 20:29
Benieuwd wie de eerste vrouw zal zijn die ermee naar buiten zal komen dat Den Heten Pauw bij haar het boekje te buiten (of het broekje te binnen) ging.

koe de poing
9 november 2017, 20:36
Oei wat nu

ik voel een televisieserie aankomen.
Met Koen De bouw in de hoofdrol, en Jaak Van Assche als buurman/wijzeoudeman

de rol van slachtoffertjes worden gespeeld door een roedel poedelnaakte actrices, allen tussen 18 en 30j oud.

Dadeemelee
9 november 2017, 20:39
Ik vraag me toch nog altijd af of het geen opgezet spel is :?

Nr.10
9 november 2017, 20:47
Hoe moet je tegenwoordig nog een vrouw versieren? Als zelfs een schalkse ruiter gepakt wordt.

Mindset
9 november 2017, 20:48

De "integriteitscode"....juist.

Eduard Khil
9 november 2017, 20:51
Als ik van Bart de Pauw was, vrt voor de rechter dagen wegens contractbreuk.

jaaaa! Dat sossenkrocht gewoon kapotprocederen :lol:

Eyjafjallajökull
9 november 2017, 20:56
danku sossen!

+1

Gelezen tot "Hilde Van Mieghem"...

kojak
9 november 2017, 21:00

Daar zal wel meer achter zitten...

Gipsy
9 november 2017, 21:21
Het was te verwachten. Het is een hype geworden om naar buiten te komen om te zeggen dat je verkracht werd. Geen grapjes meer, geen kutjes of tietjes meer pakken, geen complimentjes meer geven.

Dan gaan die wijven zagen dat er geen venten meer zijn en kunnen ze hun kutbrommer verkrachten.

Thuleander
9 november 2017, 21:22
De held van het progressieve kijkvee, smekend om vergiffenis.

En?

Gaan jullie 'm vergeven?

Thuleander
9 november 2017, 21:29
edit: dubbel

koe de poing
9 november 2017, 21:34
De held van het progressieve kijkvee, smekend om vergiffenis.

En?

Gaan jullie 'm vergeven?

op twitter wordt hij toch vooral verdedigd door extreem-rechts hoor.

Thuleander
9 november 2017, 21:39

'Extreem-rechts' bestaat helemaal niet in Vlaanderen.

Libro
9 november 2017, 21:53

Mag rokkenjager Boma wel nog op TV?

Libro
9 november 2017, 21:53

HOUZEE !
9 november 2017, 21:55
't Zal hem leren, de vrouwen complimenten te geven.

Nogmaals het bewijs geleverd, als je een vrouw ziet op straat, zeker niet aankijken en keihard weglopen want voor ge 't weet hebt ge een proces aan uw been.

Libro
9 november 2017, 21:56

En ook door vrouwen die vinden dat dit ontslag, op basis van ANONIEME getuigenissen, nogal stinkt.

reservespeler
9 november 2017, 21:57
Ik geloof dat het in deze wereld de totaal verkeerde kant op gaat.

Waarom hebben die grieten zolang gewacht om ermee naar buiten te komen?

Dadeemelee
9 november 2017, 21:58
Daar zal wel meer achter zitten...

Op de video had ik de indruk dat hij zat te acteren. Maar ik kan verkeerd zijn :?

Libro
9 november 2017, 21:59
't Zal hem leren, de vrouwen complimenten te geven.

Nogmaals het bewijs geleverd, als je een vrouw ziet op straat, zeker niet aankijken en keihard weglopen want voor ge 't weet hebt ge een proces aan uw been.

De Pauw ging zo te lezen wel wat gortiger te werk. Maar het is een feit dat er een grote grijze zone tussen flirten/complimenten geven en ongepast gedrag bestaat. Vermits je tot een jaar cel riskeert, is het veiliger om in de toekomst niet meer te flirten of zelfs nog maar naar vrouwen te kijken. 'k Zal maar oppassen met de tettendraad zeker?

koe de poing
9 november 2017, 22:03
En ook door vrouwen die vinden dat dit ontslag, op basis van ANONIEME getuigenissen, nogal stinkt.

niet op mijn twitterfeed

HOUZEE !
9 november 2017, 22:05
De Pauw ging zo te lezen wel wat gortiger te werk. Maar het is een feit dat er een grote grijze zone tussen flirten/complimenten geven en ongepast gedrag bestaat. Vermits je tot een jaar cel riskeert, is het veiliger om in de toekomst niet meer te flirten of zelfs nog maar naar vrouwen te kijken. 'k Zal maar oppassen met de tettendraad zeker?
Sebiet moeten ze nog iemand aanpakken om al die tetten te voorzien van zwarte balkskes ...

Libro
9 november 2017, 22:11
niet op mijn twitterfeed

https://twitter.com/EsterGoethijn/status/928713951201939458

https://twitter.com/naomi_ilsbroux/status/928690520964108295

https://twitter.com/vda_elisabeth/status/928700994329956352

https://twitter.com/Hanne_Devaere/status/928703449151295488

kojak
9 november 2017, 22:12
Sebiet moeten ze nog iemand aanpakken om al die tetten te voorzien van zwarte balkskes ...

Witte balkskes, of 't is weer racistisch... Dat ook nog.

fred vanhove
9 november 2017, 22:14
Hoe moet je tegenwoordig nog een vrouw versieren? Als zelfs een schalkse ruiter gepakt wordt.

Blijf er hier maar ver van weg. 2 keer vragen hoe het gaat kan je hier ernstig in de problemen brengen. Gelukkig zijn de vliegtickets niet duur meer.

Libro
9 november 2017, 22:31
Is dit uitlokking? https://www.manners.nl/nederlandse-reisblogster-gaat-viral-door-naakt-op-elke-foto-te-gaan/

Libro
9 november 2017, 22:31
Witte balkskes, of 't is weer racistisch... Dat ook nog.

Ik denk dat groene balkjes veiliger zijn (tenzij de marsmannetjes landen).

Eyjafjallajökull
9 november 2017, 22:34
Is dit uitlokking? https://www.manners.nl/nederlandse-reisblogster-gaat-viral-door-naakt-op-elke-foto-te-gaan/

Wat lokt ze uit dan ?

kojak
9 november 2017, 22:35
Ik denk dat groene balkjes veiliger zijn (tenzij de marsmannetjes landen).

Ecolo balkjes. Puur natuur. https://forums.techhob.be/images/smilies/biggrin2.gif

fred vanhove
9 november 2017, 22:40

Benny Hill is ook al verbannen. Naast een pets op de kaalkop gaf hij al eens een klets op een vrouwenpoep.....de viezerik:oops:

kojak
9 november 2017, 22:56
Alé, binnenkort allemaal in een dwangbuis op den telesevie...
't zal nog schoon worden.... :rofl:

https://thumbs.dreamstime.com/b/dwangbuis-21358190.jpg

Libro
9 november 2017, 22:58
Alé, binnenkort allemaal in een dwangbuis op den telesevie...
't zal nog schoon worden.... :rofl:

https://thumbs.dreamstime.com/b/dwangbuis-21358190.jpg

Allemaal aan de Androcur.

Dadeemelee
9 november 2017, 23:23
Ik vraag me af of ze de Slimste Mens nu ook van tv gaan halen. Dat is al enkele jaren toch tenenkrullend sexistisch. Onlangs nog Goedele Wachters groen zien lachen na weer zo'n vulgaire mop.

Libro
9 november 2017, 23:31
Zeggen dat er enkele jaren geleden een hype was rond een film over een kerel met de onweerstaanbare drang vrouwen vast te binden.

http://cdn2.thr.com/sites/default/files/2014/01/tumblr_mzxpwslmou1t00tavo1_1280.jpg

Zipper
9 november 2017, 23:57
Imo, de meest logische reactie :

https://www.hln.be/showbizz/acteur-marc-van-eeghem-op-die-manier-kan-vrt-drie-vierde-van-personeel-op-straat-zetten~a9dcbcf9/

Zipper
10 november 2017, 00:00

zonder echt bewijs dus, De Pauw kan een fikse schadevergoeding eisen, zowel voor contractbreuk, als imago-schade.

kojak
10 november 2017, 00:05
Imo, de meest logische reactie :

https://www.hln.be/showbizz/acteur-marc-van-eeghem-op-die-manier-kan-vrt-drie-vierde-van-personeel-op-straat-zetten~a9dcbcf9/

2.

Een verhaal dat nog een vervolg zal hebben vrees ik.
Meer en meer mensen geven er commentaar op.
Bart De Pauw, zijn carrière is er nu ook aan.
Benieuwd hoe dat zal aflopen.
't zou me zelfs niet verwonderen mocht er een rechtszaak van komen.
Maar dit is nu wel al wat koffiedik kijken.

kojak
10 november 2017, 00:07
zonder echt bewijs dus, De Pauw kan een fikse schadevergoeding eisen, zowel voor contractbreuk, als imago-schade.

Je was me net voor....

Xenophon
10 november 2017, 00:16
Bart komt om zijn loontje.

En al de andere smeerlappen op de VRT wisten het al lange jaren en zwegen.

TV-verslaafde
10 november 2017, 00:53
Hehe. Wat is nijd toch een mooie zonde hé (anoniempjes) vrouwtjes? ;-) Ijdelheid vs nijd. Laat de poppetjes maar dansen... "It's my favourite sin."

http://cdn-static.denofgeek.com/sites/denofgeek/files/9/06/al-pacino-devils-advocate.jpg

kojak
10 november 2017, 01:03
Zouden er ook hermafrodieten bij de VRT zijn ?
Dan zou het pas leuk kunnen worden.

Den Duisteren Duikboot
10 november 2017, 01:03
Het was te verwachten. Het is een hype geworden om naar buiten te komen om te zeggen dat je verkracht werd. Geen grapjes meer, geen kutjes of tietjes meer pakken, geen complimentjes meer geven.

Behoort dat tot uw humoristisch repertoire dan?

TV-verslaafde
10 november 2017, 01:40
Ach, als iedereen in de miserie zit, als iedereen verliest dan voelt dat toch ooh zo goed voor de anoniempjes en hun hartje. Het zijn enkele loser wijven die zichzelf snijden en iedereen naar de hel willen sleuren. Ik snap eigenlijk niet waarom dit zelfs aandacht krijgt zonder enig grondig bewijs.

Het is natuurlijk wel ergens grappig als je sadistisch bent ingesteld. :lol:

kojak
10 november 2017, 01:43
... Ik snap eigenlijk niet waarom dit zelfs aandacht krijgt zonder enig grondig bewijs....

Wat mij betreft, voor een groot stuk sensatie...
Van muizekes olifantjes maken.
Beetje hype gedoe en van die toestanden.

TV-verslaafde
10 november 2017, 01:53
Wat mij betreft, voor een groot stuk sensatie...
Van muizekes olifantjes maken.
Beetje hype gedoe en van die toestanden.

Tja, als je toch nooit tevreden kunt zijn we die mensen toch beter verschepen naar Ethiopië en daar wat laten verhongeren. Als je het toch zo lekker vindt dat de realiteit een laars is die je kop tot pulp stampt tot in het oneindige. Wahahaha... :lol:

TV-verslaafde
10 november 2017, 02:56
Zo genadeloos als de nacht; die wijven. Wahaha. Voor de sukkels onder ons die al hun zever niet al van 20 mijl vooraf zien afkomen. Te voorspelbaar, te voorspelbaar, te voorspelbaar. Verzin iets nieuw. Doe eens iets voor de verandering. Whahahaha.

Gipsy
10 november 2017, 04:22
Behoort dat tot uw humoristisch repertoire dan?

Sarcastisch, vind er niets eens humor aan. De meeste vrouwen willen gepakt worden. Raar dat ze zoveel jaren wachten om hun "verkrachting" te openbaren.

Vlad
10 november 2017, 05:18
Een woordvoerder (https://www.vrt.be/vrtnws/nl.permalink.1510257491455/)die last heeft van een droge mond als hij moet spreken ... alleen bij de VRT

Vlad
10 november 2017, 05:20
Wat was dat voor een onder-pastoor die daar in Het Journaal even "niks" kwam vertellen.

lol

typisch

Vlad
10 november 2017, 05:32
Alleen de premier mag mensen stalken dmv sexting.

Vlad
10 november 2017, 05:35
Het zou gaan om Pamela Anderson die klacht heeft ingediend.
https://www.youtube.com/watch?v=-Oq4sHiAS2U

Eyjafjallajökull
10 november 2017, 06:19
Sarcastisch, vind er niets eens humor aan. De meeste vrouwen willen gepakt worden. Raar dat ze zoveel jaren wachten om hun "verkrachting" te openbaren.

Het zegt veel over het soort vrouwen dat jij ontmoet / frequenteert.

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull
10 november 2017, 06:20

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Eyjafjallajökull

Vlad
10 november 2017, 06:28

Gij zet uwe wekker zeker zodat ge hier rond Xu20 kunt komen flooden ...

HOUZEE !
10 november 2017, 06:41
Het is nog erger dan eerst gedacht :

[QUOTE][/Al gauw bleef het niet bij professionele complimenten, maar ging het om gedichtjes, liedjes, of complimenten hoe sexy de actrice wel niet was in die kortgerokte outfit. QUOTE]

het monster!!!!! :evil::evil::evil:

Vlad
10 november 2017, 06:42
Komiek Louis C.K. beschuldigd van seksueel grensoverschrijdend gedrag (http://focus.knack.be/entertainment/komiek-louis-c-k-beschuldigd-van-seksueel-grensoverschrijdend-gedrag/article-normal-923965.html)

Nog eentje die valt.
Benieuwd wanneer Tom Barman tegen de korst gaat. Die zegde het gewoon zelf al. Waarom doen we wat we doen ? Voor de seks.

HOUZEE !
10 november 2017, 06:44
"Pas achteraf zag ik dat er een grens overschreden was.” ... Typisch ... Ze moesten er eerst nog een paar jaar over nadenken :lol:

Hoomer
10 november 2017, 07:02

Door de enigen met gezond verstand dus. ;-)
Die linkse bitches zijn de pedalen weer maar eens kwijt. :lol::lol::lol: een nieuwe hype daar moeten ze toch aan deelnemen niet? ;-) Dat er daar bij slechtoffers vallen, who cares, ze hebben hun aandacht gehad.
Spijtig dat niet iedere persoon kan deelnemen aan die hype, als die lelijke feministes gaan verklaren dat ze lastig gevallen geweest zijn, wie gelooft die. ;-)

Skobelev
10 november 2017, 07:07
Eindelijk, die Bart De Pauw verdwijnt van het scherm, misschien tijd voor wat meer kwaliteits-tv? (of weer meer kwal-in-tijds-tv? )

Hoomer
10 november 2017, 07:09

Nu ik dit allemaal lees heb ik besloten mijnen Albeir een beetje vroeger met pensioen te sturen een soort prepensioen zeg maar, we nemen het zekere voor het onzekere. :lol::lol::lol:
alhoewel met die oude klachten weet ik namelijk ook niet wat doe, ik moet zeggen dertig jaar geleden was mijnen Albeir ne vrolijke wippende kerel. :lol::lol::lol:

HOUZEE !
10 november 2017, 07:19
Hij is per definitie 'verdacht' want hij is een blanke man. Als men dan zegt dat hij een racist is, of dat hij een aanrander is, dan is hij schuldig. Maar meer en meer mannen hebben dat spelletje door, kiezen voor de vrijheid en trekken zich terug uit de maatschappij. Als ge sociaal zijt aangelegd, zoals ik, dan kunt ge nog een beetje komen tokkelen op een forum ofzo. Maar ideaal is het leven als kluizenaar, liefst weg van de stad en al haar linksheid.

Skobelev
10 november 2017, 07:27
VRT-CEO Paul Lembrechts: “Het ging om honderden sms’en met seksuele en pornografische uitspraken”

Heel professioneel is dergelijk gedrag toch niet...

Hoe lang zou het duren mocht ik naar de vrouwen hier op het bedrijf seksueel getinte sms-jes sturen (als "ik wil u neuken") voor ik ter verantwoording wordt geroepen door de directie?

Mindset
10 november 2017, 07:31
VRT-CEO Paul Lembrechts: “Het ging om honderden sms’en met seksuele en pornografische uitspraken”

Hoe lang zou het duren mocht ik naar de vrouwen hier op het bedrijf seksueel getinte sms-jes sturen (als "ik wil u neuken") voor ik ter verantwoording wordt geroepen door de directie?

Ja, toch bijzonder onverstandig van de man...

Hoomer
10 november 2017, 07:33

Ach het zijn allemaal zo een kuise madammen, daarmee dat er de eerste werkdag na nieuwjaar in het Brusselse geen enkele hotelkamer vrij is. Die dag gaan alle ambtenaren (ook die van de brt) immers nieuwjaar vieren. ;-)

Gipsy
10 november 2017, 07:34

Als ik er mijn zinnen op zet pak ik de uwe ook. Alle vrouwen zijn pakbaar.

Skobelev
10 november 2017, 07:54
Ach het zijn allemaal zo een kuise madammen, daarmee dat er de eerste werkdag na nieuwjaar in het Brusselse geen enkele hotelkamer vrij is. Die dag gaan alle ambtenaren (ook die van de brt) immers nieuwjaar vieren. ;-)

Zeker niet,

Vorige week liep er hier eentje rond, ferm opgetut, spannende blouse met wat knopjes open, een rokje tot de helft van haar billen, naaldhakken van 8cm....
Toen dacht ik ook "pfwieuw...die zou het dikwijls moeten vragen" maar 'k heb toch enkel "goeiemorgen" en met de juiste klemtonen, gezegd. :-P

Maar ondertussen heeft ze me wel aan haar linkedin relaties toegevoegd :silly:

Eyjafjallajökull
10 november 2017, 07:58
Als ik er mijn zinnen op zet pak ik de uwe ook. Alle vrouwen zijn pakbaar.

Lol, onze overjaarse macho kent duidelijk zijn beperkingen niet :lol:

alberto
10 november 2017, 08:04

Dat is waar, maar langs den andere kant het is de showbizzwereld, daar wordt volgens mij wel wat geflikflooid.

Universalia
10 november 2017, 09:11
Dat is waar, maar langs den andere kant het is de showbizzwereld, daar wordt volgens mij wel wat geflikflooid.

Natuurlijk flikflooien ze daar dat is nooit anders geweest.

Wil je die rol juffrouw, laten we even de 'bedkast' induiken?

Laten we in het script wat naaktscenes inbouwen, dan zien we ze ook in hun blootje?

Zangwedstrijden tot van kinderen toe, ga daar een beetje (véél) sexy gekleed naartoe ander kom je er toch niet.

Meegemaakt op een werk vroeger:

Een juffrouw die zei: Ik zou een dag verlof moeten hebben. Ik loop even tot bij de baas en zet alvast mijn blouse wat verder open. na een tijdje kwam ze terug en ze had haar dag.

Zo zie je maar ... :cheer:

vlijmscherp
10 november 2017, 09:13

met respect voor de vrouw in kwestie?

Mindset
10 november 2017, 09:14
Eindelijk, die Bart De Pauw verdwijnt van het scherm, misschien tijd voor wat meer kwaliteits-tv? (of weer meer kwal-in-tijds-tv? )

Maar wat komt er in de plaats?
Hoe dan ook allemaal rommel het televisie aanbod.

Hoomer
10 november 2017, 09:19
Natuurlijk flikflooien ze daar dat is nooit anders geweest.

Wil je die rol juffrouw, laten we even de 'bedkast' induiken?

Laten we in het script wat naaktscenes inbouwen, dan zien we ze ook in hun blootje?

Zangwedstrijden tot van kinderen toe, ga daar een beetje (véél) sexy gekleed naartoe ander kom je er toch niet.

Meegemaakt op een werk vroeger:

Een juffrouw die zei: Ik zou een dag verlof moeten hebben. Ik loop even tot bij de baas en zet alvast mijn blouse wat verder open. na een tijdje kwam ze terug en ze had haar dag.

Zo zie je maar ... :cheer:

Ook in Zweden een cursus hoe vernietig ik mannen waar ik een hekel aan heb, 456 "actrices" komen uit de kast.
http://www.gva.be/cnt/dmf20171109_03178365/zweedse-actrices-getuigen-over-misbruik-toen-kwam-hij-klaar-op-mijn-rug

Ik denk dat wij mannen moeten reageren, ook ik ben vele malen slachtoffer van ongewenste seksuele intimiteiten, ook ik ben door verschillende vrouwen bij de ballen gegrepen. :roll:

Skobelev
10 november 2017, 09:30
:cheer: bij de ballen gegrepen :cheer:

Nu ja, dat gebeurt al eens per ongeluk, niet?
Ook ik heb al tetten in de hand gehad, per ongeluk (of was het net per geluk?) tijdens een wedstrijdje volley. Geen dame die daarna de flikken of de krant heeft gebeld.
Er heeft ook al wel eens eentje mijn klokkenspel in de hand gehad, no prob, in het vuur van de (wed)strijd kan dat gebeuren.

Anna List
10 november 2017, 09:45
de man van Melle moet eraan precies ...

iedereen doet nu precies of hij is een Yves Leterme ...

Libro
10 november 2017, 09:47

Volgens Marc Van Eeghem kan de VRT op die manier 3/4 van zijn personeel ontslaan. Bij mijn weten bestaat het personeelsbestand van de VRT uit meer dan 1/4 vrouwen dussss......

Libro
10 november 2017, 09:49
met respect voor de vrouw in kwestie?

Wat is de grens tussen respect en geen respect?

Libro
10 november 2017, 09:51
Maar wat komt er in de plaats?
Hoe dan ook allemaal rommel het televisie aanbod.

Met 24/7 herfstbeelden lopen we nog het minste risico op problemen (zolang er geen neukende herten in beeld komen).

Zipper
10 november 2017, 09:55

Waar zijn dan al die sms-kes ???

alberto
10 november 2017, 09:58
Bart de Päuw was voor mij kwaliteits-tv, humor en amusement zijn voor mij een grote kwaliteit.

vlijmscherp
10 november 2017, 09:59

dus omdat er vrouwen zijn die ingaan op avances van sommige mannen, mogen mannen alles doen wat ze willen met alle vrouwen?

Libro
10 november 2017, 09:59
Bart de Päuw was voor mij kwaliteits-tv, humor en amusement zijn voor mij een grote kwaliteit.

Heeft R Kelly nog succes? Waarom is Charlie Chaplin nog populair?

Libro
10 november 2017, 10:03
dus omdat er vrouwen zijn die ingaan op avances van sommige mannen, mogen mannen alles doen wat ze willen met alle vrouwen?

Het neemt de stank van hypocrisie niet weg. Vrouwen die hun succes en fortuin danken aan het spelen van geseksualiseerde rollen (rollen verkregen tussen de lakens van de regisseur en de producers) gaan plots het kruidje-roer-me-niet uithangen.

parcifal
10 november 2017, 10:08

'alles doen wat ze willen' ??

Dat zegt niemand, het gaat om proportionaliteit : de sanctie moet in verhouding staan tot het vergrijp. Vulgaire berichten (al zijn het er
honderden) zijn geen halsmisdrijf.

In se krijg je hier een aantal trezebezen die willen meesurfen met de meetoo-golf en nu in groep (dit is duidelijk overlegd onderling) klacht indienen tegen De Pauw, die blijkbaar nogal lomp en over the top avances maakt .

Blijkbaar is een dergelijke gezamelijke actie voldoende om een populair TV-maker en zijn bedrijf (met fallout naar zijn gezin en familie uiteraard.) ten gronde te richten.

Sorry, maar als dat de norm is vandaag de dag, dan is het einde zoek.
Was er niks te vinden als reprimande tussen deze straf (eeuwige verbanning en publieke vernedering) en wegkijken?

De slinger is veel te ver doorgeslagen, ik verwacht minstens de publicatie van het SMS verkeer en de namen van de 'actrices' en alles erop en eraan.
Als dit proces in de media moet gevoerd worden, dan maar all the way graag.

Libro
10 november 2017, 10:15
'alles doen wat ze willen' ??

Dat zegt niemand, het gaat om proportionaliteit : de sanctie moet in verhouding staan tot het vergrijp. Vulgaire berichten (al zijn het er
honderden) zijn geen halsmisdrijf.

In se krijg je hier een aantal trezebezen die willen meesurfen met de meetoo-golf en nu in groep (dit is duidelijk overlegd onderling) klacht indienen tegen De Pauw, die blijkbaar nogal lomp en over the top avances maakt .

Blijkbaar is een dergelijke gezamelijke actie voldoende om een populair TV-maker en zijn bedrijf (met fallout naar zijn gezin en familie uiteraard.) ten gronde te richten.

Sorry, maar als dat de norm is vandaag de dag, dan is het einde zoek.
Was er niks te vinden als reprimande tussen deze straf (eeuwige verbanning en publieke vernedering) en wegkijken?

De slinger is veel te ver doorgeslagen, ik verwacht minstens de publicatie van het SMS verkeer en de namen van de 'actrices' en alles erop en eraan.
Als dit proces in de media moet gevoerd worden, dan maar all the way graag.

Toen hufterig gedrag zoals nafluiten op dezelfde hoogte werd gezet als aanranding en verkrachting, is het kind met het badwater weggegooid. Alle redelijkheid is zoek en we moeten nu nog preutser zijn dan onder de pastoors en nonnekes.

Zipper
10 november 2017, 10:16
Dit lijkt mij toch niet echt "zuivere koffie" :

Bart De Pauw bevestigt dat hij vorige week samen met zijn vrouw een gesprek gehad heeft met gedelegeerd bestuurder Paul Lembrechts en media- en productiedirecteur Peter Claes van de VRT. "Daar hebben we te horen gekregen dat zij aantijgingen hadden binnengekregen en dat zij die zeer ernstig achtten. Ik mocht niet horen welke aantijgingen het waren, ik kon ook niet kaderen van wie ze kwamen. (...) Ik kreeg gewoon niets te horen. Paul Lembrechts zei tegen mij: "Je bent een dief." Ik zei: "Wat ik heb gestolen?" Lembrechts zei: "Dat doet er niet toe, je weet wel wat je gestolen hebt."

(bron : VRT NWS)

The Paulus Experience
10 november 2017, 10:19
Toen hufterig gedrag zoals nafluiten op dezelfde hoogte werd gezet als aanranding en verkrachting, is het kind met het badwater weggegooid. Alle redelijkheid is zoek en we moeten nu nog preutser zijn dan onder de pastoors en nonnekes.

Ge moet toch geen hufter zijn?

parcifal
10 november 2017, 10:21
Het neemt de stank van hypocrisie niet weg. Vrouwen die hun succes en fortuin danken aan het spelen van geseksualiseerde rollen (rollen verkregen tussen de lakens van de regisseur en de producers) gaan plots het kruidje-roer-me-niet uithangen.

De vrouw is altijd slachtoffer blijkbaar, wat ze ook zegt en doet.
Zo brak ook de bevallige Asha ten Broeke onlangs een lans voor rucksichtslos geloof van slachtoffers, los van bewijs.

https://www.volkskrant.nl/opinie/asha-ten-broeke-slachtoffers-van-misbruik-geloof-ik-dat-is-een-morele-kwestie~a4529748/

In deze morele kwestie kan ik me niet verstoppen achter het strafrecht. Om Edward Snowden te citeren: 'The law is no substitute for morality.' Het vraagstuk verlangt dat ik een persoonlijke, principiële keuze maak: geloof ik mensen die vertellen dat ze zijn misbruikt wel of niet? In de wereld die ik voor ogen heb, bestaat er maar één antwoord: geloof slachtoffers.

De vraag is meer en meer wie er nu eigenlijk het echte slachtoffer is.

Anna List
10 november 2017, 10:29

Bart De Pauw bevestigt dat hij vorige week samen met zijn vrouw een gesprek gehad heeft met gedelegeerd bestuurder Paul Lembrechts en media- en productiedirecteur Peter Claes van de VRT. "Daar hebben we te horen gekregen dat zij aantijgingen hadden binnengekregen en dat zij die zeer ernstig achtten. Ik mocht niet horen welke aantijgingen het waren, ik kon ook niet kaderen van wie ze kwamen. (...) Ik kreeg gewoon niets te horen. Paul Lembrechts zei tegen mij: "Je bent een dief." Ik zei: "Wat ik heb gestolen?" Lembrechts zei: "Dat doet er niet toe, je weet wel wat je gestolen hebt."

wat er ook van zij ... hier is een schandpaal geinstalleerd én in gebruik genomen nog voor het gerecht eraan te pas kwam.

belangrijke waarden in de rechtstaat worden hier compleet overboord gegooid door de nationale omroep.

Libro
10 november 2017, 10:30
Ge moet toch geen hufter zijn?

Eén ding heb ik geleerd inzake relaties: woorden en daden kunnen verdraaid worden. Dat heb ik meegemaakt in mijn werk, in de politiek én in relaties die ik had. Vrouwen zijn daar echt keien in en ze komen er ook mee weg, dankzij de heersende clichés. Een onschuldige knipoog of een goedbedoeld compliment zijn met een vingerknip omgetoverd tot de goorste smeerlapperij, wat meestal ook een catastrofe voor de man inhoudt (imagoschade, verlies van werk, processen enz.).

alberto
10 november 2017, 10:31

Nog een leuke.

Volgens Lembrechts kwamen de “honderden berichten” niet enkel van het reguliere telefoonnummer van De Pauw, maar ook “van een anonieme sim-kaart die hij gebruikte

Der wordt gefoefeld dat het ni schoon is, fake news, gazettepraat.

Zipper
10 november 2017, 10:34
wat er ook van zij ... hier is een schandpaal geinstalleerd én in gebruik genomen nog voor het gerecht eraan te pas kwam.

belangrijke waarden in de rechtstaat worden hier compleet overboord gegooid door de nationale omroep.

Er is ook helemaal geen officiële klacht.

Libro
10 november 2017, 10:34
Zo brak ook de bevallige Asha ten Broeke onlangs een lans voor rucksichtslos geloof van slachtoffers, los van bewijs.

https://www.volkskrant.nl/opinie/asha-ten-broeke-slachtoffers-van-misbruik-geloof-ik-dat-is-een-morele-kwestie~a4529748/

De vraag is meer en meer wie er nu eigenlijk het echte slachtoffer is.

Belangrijke vraag: heeft één van de klagers De Pauw ooit tot de orde geroepen? Of zijn ze gewoon massaal gaan klagen toen ze hun kans schoon zagen? Het lijkt wel of er een pose gevormd is om massaal op De Pauw te jagen.

Anna List
10 november 2017, 10:35
Er is ook helemaal geen officiële klacht.

vandaar ook dat de actie van de VRT compleet buiten alle proportie is.

Zipper
10 november 2017, 10:42
vandaar ook dat de actie van de VRT compleet buiten alle proportie is.

Dat is het zeker, vooral dat de VRT-top weigert te zeggen wat de exacte aantijgingen zijn en van wie ze komen. De Pauw moet het stellen met "iemand heeft gezegd dat..............Dus, buiten" Een goede advocaat haalt daar een fikse schadevergoeding uit wegens contractbreuk en onherstelbare imago-schade.

The Paulus Experience
10 november 2017, 10:46
Ik ga me niet uitspreken over de concrete zaak.
Ik vind De Pauw zeker en vast grappig en zijn programma's zijn altijd wel leuk.
Gezien hij in zijn programma's soms gewoon zonder schroom dezelfde zaken zegt, tav Maaike Cafmeyer bv, denk ik dat deze man te hard op handen gedragen is en beginnen denken is dat hij altijd en overal grappig of man van Melle is of moet zijn.
Ik denk niet dat het een Weinstein is omdat er geen fysieke handelingen gebeurden blijkbaar, maar soit, ik was er niet bij.
Om hem daarvoor te kruisigen? Een financiële regeling misschien beter geweest? kweenie.
mijn 2 cent.

Anna List
10 november 2017, 10:53
Dat is het zeker, vooral dat de VRT-top weigert te zeggen wat de exacte aantijgingen zijn en van wie ze komen. De Pauw moet het stellen met "iemand heeft gezegd dat..............Dus, buiten" Een goede advocaat haalt daar een fikse schadevergoeding uit wegens contractbreuk en onherstelbare imago-schade.

er is geen schadevergoeding denkbaar die deze schade kan herstellen.

Anna List
10 november 2017, 10:55
SMSsen die intimiderend genoeg waren voor deze reactie?

mss heeft m CAPSLOCKS gebruikt of zo ... :roll:

alberto
10 november 2017, 11:10
Wie is de volgende, Herman Brusselmans mss, met zijn achterwaarts in de poes genaaide boeken?

Universalia
10 november 2017, 11:18
Belangrijke vraag: heeft één van de klagers De Pauw ooit tot de orde geroepen? Of zijn ze gewoon massaal gaan klagen toen ze hun kans schoon zagen? Het lijkt wel of er een pose gevormd is om massaal op De Pauw te jagen.

Goede vraag.

Misschien spiegelen ze zich wel aan bepaalde gevallen in andere delen van de wereld waar men ook met dat soort van toestanden te maken heeft?

Of zien ze er 'kassa kassa' in.

Walter Capieau, Jos Gheysen ... ellenlange lijst ...

Universalia
10 november 2017, 11:19

Goede vraag.

Misschien spiegelen ze zich wel aan bepaalde gevallen in andere delen van de wereld waar men ook met dat soort van toestanden te maken heeft?

Of zien ze er 'kassa kassa' in.

Walter Capieau, Jos Gheysen ... ellenlange lijst ...

Het is en blijft een raar wereldje ... :roll:

Anna List
10 november 2017, 11:21
https://www.demorgen.be/binnenland/-ik-deed-mijn-gsm-open-ik-wil-je-neuken-stond-er-b55f2469/

hoe dikwijls ik ook mijn GSM opendoe,

er staat zelden 'ik wil u neuken!'

allez, in elk geval toch te weinig... ;-)

ik vraag me af wat er mis is met een repliek van "Bart, ik ben hier niet mee gediend" en nummer blokkeren.

vanderzapig
10 november 2017, 11:26

Een massa-aanranding van 1200+ vrouwen op straat in Keulen vond ze dan weer niks bijzonders want daar waren de daders moslim en die hebben het zo al moeilijk genoeg.

https://twitter.com/ashatenbroeke/status/685901478578503680

Zipper
10 november 2017, 11:28
https://www.demorgen.be/binnenland/-ik-deed-mijn-gsm-open-ik-wil-je-neuken-stond-er-b55f2469/

hoe dikwijls ik ook mijn GSM opendoe,

er staat zelden 'ik wil u neuken!'

allez, in elk geval toch te weinig... ;-)

ik vraag me af wat er mis is met een repliek van "Bart, ik ben hier niet mee gediend" en nummer blokkeren.

En vooral, waar zijn al die "honderden" sms-kes ???
"Gone with the wind", waarschijnlijk.

Libro
10 november 2017, 11:38
Wie is de volgende, Herman Brusselmans mss, met zijn achterwaarts in de poes genaaide boeken?

Ik verwacht dat Danira Boukhris binnenkort haar boekje opendoet over Kobe Ilsen.

Universalia
10 november 2017, 11:39
Oei dubbelpostje, sorry

Posten in de K&K bigggggg problem soms en traaaaaaag.

Skobelev
10 november 2017, 11:42
Met een anonieme simkaart....voor hetzelfde geld trek je zo iemand een kloot af door in zijn naam sms-jes te sturen....het opent perspectieven.

Skobelev
10 november 2017, 11:43
Ik verwacht dat Danira Boukhris binnenkort haar broekje opendoet voor Kobe Ilsen.

Zou ze dat nog niet gedaan hebben?

Universalia
10 november 2017, 11:46
Met een anonieme simkaart....voor hetzelfde geld trek je zo iemand een kloot af door in zijn naam sms-jes te sturen....het opent perspectieven.

Werken die nog die kaartjes want daar is men toch tegen in gegaan de laatste tijden en dat je die ook moet registreren?

Anna List
10 november 2017, 11:47

van Danira weet ik het niet, maar Kobe heeft niet te klagen over te weinig opengaande broekjes! :lol:

Universalia
10 november 2017, 11:49
Bart De Pauw overweegt juridische stappen (http://www.standaard.be/cnt/dmf20171110_03180231)

Bart De Pauw heeft vrijdagochtend op Radio 1 nogmaals gereageerd op de beschuldigingen over grensoverschrijdend gedrag.‘Ik ontken niet dat ik sms’en gestuurd heb, maar stalking… dat is wel een zeer zware beschuldiging,’ aldus De Pauw, die ook juridische stappen tegen de VRT overweegt.

Dat zal allemaal nog wel een staartje krijgen zeker ... :roll:

Libro
10 november 2017, 11:53

Tijdens één of ander "truth or dare" spelletje met eieren is aan het licht gekomen dat Danira de flieter van Kobe al gezien heeft. Zoals ik het begrepen heb, liet Kobe zijn handdoek met opzet wat openvallen....

Hypochonder
10 november 2017, 11:55
Ik ga me niet uitspreken over de concrete zaak.
Ik vind De Pauw zeker en vast grappig en zijn programma's zijn altijd wel leuk.
Gezien hij in zijn programma's soms gewoon zonder schroom dezelfde zaken zegt, tav Maaike Cafmeyer bv, denk ik dat deze man te hard op handen gedragen is en beginnen denken is dat hij altijd en overal grappig of man van Melle is of moet zijn.
Ik denk niet dat het een Weinstein is omdat er geen fysieke handelingen gebeurden blijkbaar

Ik ben het hiermee eens.

parcifal
10 november 2017, 12:09
Het lijkt wel of er een pose gevormd is om massaal op De Pauw te jagen.

Het lijkt er niet alleen op denk ik.
Hilde Van Mieghem had het min of meer aangekondigd een paar weken geleden dat men acties aan het voorbereiden was, dit zou wel eens de eerste van een serie kunnen zijn.

https://www.hln.be/showbizz/celebrities/hilde-van-mieghem-na-seksschandaal-hollywood-ook-hier-is-onderhuidse-actie-bezig-om-er-iets-aan-te-doen~aad5b68a/

Wie is de volgende?

Urbanus zong en zingt toch ook grensoverschrijdende liedjes?
Herman Brusselmans schrijft grensoverschrijdende columns en boeken.

Bart Peeters, Hugo Matthysen, Jan Decleir, Jean Blaute? : het jachtseizoen is blijkbaar open op de "male chauvinist pigs" , bij iedereen is er wel iets te vinden als je de lat maar laag genoeg legt.

Gipsy
10 november 2017, 12:12
Men moet de vrouwen altijd niet de Heilige Maagd Maria rol geven. Op dat gebied kunnen ze zéér doortrapt zijn en dan achteraf het verhaal aanpassen.

Zipper
10 november 2017, 12:21

Hoe kan je dan gaan bewijzen van wie de berichten komen ???

IJsboer
10 november 2017, 12:22
Ik heb mij in mijn jeugd kapotgelachen met Bart De Pauw. Voor mij verandert er niks, alleen rol ik eens met mijn ogen met deze toenemende trend in Weinsteinificatie.

't is altijd hetzelfde, er wordt er ene betrapt op vetzakkerij, men hoort dat de slachtoffers een enorme schadevergoeding krijgen en ineens is iedere vent een vetzak.

Voor mij is zijn reputatie niet om zeep, iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is, zolang dat niet gebeurt, verandert er niks.

alberto
10 november 2017, 12:23
Wie is de volgende?

Urbanus zong en zingt toch ook grensoverschrijdende liedjes?
Herman Brusselmans schrijft grensoverschrijdende columns en boeken.

.

Grensoverschrijdend vind ik dat niet, eerder humoristisch en soms wat platvloers, het is en blijft amusement, in de showbizz moet je tegen en "stootje" kunnen.

vlijmscherp
10 november 2017, 12:34
Men moet de vrouwen altijd niet de Heilige Maagd Maria rol geven. Op dat gebied kunnen ze zéér doortrapt zijn en dan achteraf het verhaal aanpassen.

tuurlijk, maar moet je daarom elk verhaal per definitie als onwaar klasseren?

vlijmscherp
10 november 2017, 12:39
interessante opinie:

http://newsmonkey.be/article/83663?&utm_campaign=SocialMedia&utm_medium=social&utm_content=PostContent

"Opvallend veel steunbetuigingen voor Bart De Pauw", lezen we. En op sociale media lijkt ook de teneur om te slagen. Het is "allemaal wat overdreven", "uit de hand aan het lopen" blijkbaar, met die beschuldigingen van vrouwen over ongepast gedrag. Het zegt vooral veel over hoe een dubbele moraal de standaard lijkt te zijn geworden in onze Westerse maatschappij.

Nog een andere is deze: "het wordt moeilijk omgaan met vrouwen", lezen we overal. Wel, persoonlijk zou ik niet weten waarom, en ik denk dat dat geldt voor het grootste deel van de mannen die dit lezen. Die er zich ook van bewust zijn dat we in 2017 leven, in een wereld waar vrouwen wat ons betreft minstens even veel te zeggen moeten hebben als mannen en ook hetzelfde respect verdienen. En die, wanneer die zoals nu vragen om ons aan te passen aan iets dat hen geweldig stoort, gewoon denken "oké".

Hoomer
10 november 2017, 12:40

Ik heb zojuist met Bart gesproken en hij vertelde me dat hij gewoon schreef " Je hebt een mooie keuken" en zie nu wat die autocorrector er van gemaakt heeft. :lol::lol::lol:

Pandareus
10 november 2017, 12:46
Zou BemBem al betast geworden zijn door Bart De Pauw ?

Elio di Supo
10 november 2017, 12:46
Ik herinner mij een interview met Tine Embrechts in Humo waarbij ze luidop fantaseerde om eens tussen de lakens te duiken met Peter Van den Begin.

Ook grensoverschrijdend? Het was weliswaar geen persoonlijk berichtje maar luidop in de media verzuchten dat iemand sex met je wil hebben lijkt mij anders toch ook maar stalking.

vlijmscherp
10 november 2017, 12:50
Ik herinner mij een interview met Tine Embrechts in Humo waarbij ze luidop fantaseerde om eens tussen de lakens te duiken met Peter Van den Begin.

Ook grensoverschrijdend? Het was weliswaar geen persoonlijk berichtje maar luidop in de media verzuchten dat iemand sex met je wil hebben lijkt mij anders toch ook maar stalking.

dus 1 keer in het openbaar zeggen dat je seks met iemand wil, is voor jou stalking?

Skobelev
10 november 2017, 12:54
Hoe kan je dan gaan bewijzen van wie de berichten komen ???

Dat was nu net mijn punt....'t is niet omdat er "Bart De Pauw" onder de sms staat dat het ook van hem komt, niet?
De sim-kaarten moeten pas heel recent op naam staan dacht ik.

Elio di Supo
10 november 2017, 12:56
dus 1 keer in het openbaar zeggen dat je seks met iemand wil, is voor jou stalking?

Bestaat er een norm over hoe vaak iets moet gebeuren vooraleer er sprake is van stalking? De ene daad is ook de andere niet. 1 interview in een dagblad met duizenden lezers heeft een veel grotere impact dan 20 sms'jes.

Maar dat wist u eigenlijk wel.

vlijmscherp
10 november 2017, 13:02
Bestaat er een norm over hoe vaak iets moet gebeuren vooraleer er sprake is van stalking? De ene daad is ook de andere niet. 1 interview in een dagblad met duizenden lezers heeft een veel grotere impact dan 20 sms'jes.

Maar dat wist u eigenlijk wel.

als die persoon zich aangevallen voelt daardoor, moet die dat aanklagen. Het is trouwens een jaarlijks weerkerende vraag aan de BV's om te zeggen met wie ze een one night stand wel zien zitten. Wie dit niet als ludiek opneemt, zal vooral het zichzelf moeilijk maken. In ieder geval, in de rechtbank zal 1 keer iets zeggen, ook al is het waar desnoods miljoenen mensen het gehoord of gelezen hebben, niet genoeg zijn om als stalking berecht te worden. Andere aanklachten kunnen eventueel wel, maar ik zie niet direct in welke.

Maar ik denk dat jij de impact van 20 sms'jes bewust onderschat. Ik zeg niet over wat er met Bart De Pauw is gebeurd, ik weet er te weinig over. Maar verbale intimidatie kan ook zeer ver gaan. Woorden kunnen wel degelijk ook kwetsen. Of dat hier het geval is, weet ik totaal niet, ik ken de inhoud niet van de sms'jes of de frequentie ervan.

Gipsy
10 november 2017, 13:02

Nee natuurlijk niet maar op dat gebied ben ik een beetje ervaring deskundige. Eerst hun marchandise op een plateau presenteren en zelf close contact uitlokken omdat ge zoudt toehappen. Daarna als het riskeert uit te komen omdat hun vriend of man het zou kunnen te weten komen met een gans ander verhaal afkomen. Heb ooit zo een vriend aan de bel gehad, zijn lief pijpte en neukte mij dat de stukken er afvlogen maar de zaak kwam uit en ze wilde iedereen voor zijn en had haar vriend wijsgemaakt dat ik haar niet kon gerust laten.

Heb nog zo een paar andere gelijkaardige gevallen meegemaakt.

Kallikles
10 november 2017, 13:04
Nog een andere is deze: "het wordt moeilijk omgaan met vrouwen", lezen we overal. Wel, persoonlijk zou ik niet weten waarom, en ik denk dat dat geldt voor het grootste deel van de mannen die dit lezen. Die er zich ook van bewust zijn dat we in 2017 leven, in een wereld waar vrouwen wat ons betreft minstens even veel te zeggen moeten hebben als mannen en ook hetzelfde respect verdienen. En die, wanneer die zoals nu vragen om ons aan te passen aan iets dat hen geweldig stoort, gewoon denken "oké"

Als het dan zo moeilijk is, waarom heeft niemand mij dan ooit beschuldigd van grensoverschrijdend gedrad? Geen machtsmisbruik plegen en mensen respectvol behandelen kan toch niet zo moeilijk zijn?

vlijmscherp
10 november 2017, 13:04
Nee natuurlijk niet maar op dat gebied ben ik een beetje ervaring deskundige. Eerst hun marchandise op een plateau presenteren en zelf close contact uitlokken omdat ge zoudt toehappen. Daarna als het riskeert uit te komen omdat hun vriend of man het zou kunnen te weten komen met een gans ander verhaal afkomen. Heb ooit zo een vriend aan de bel gehad, zijn lief pijpte en neukte mij dat de stukken er afvlogen maar de zaak kwam uit en ze wilde iedereen voor zijn en had haar vriend wijsgemaakt dat ik haar niet kon gerust laten.

ok, maar dan nog, gaan we elk verhaal bekijken als per definitie onwaar of gaan we elk verhaal nuchter bekijken en eventueel overlaten aan een rechter?

Elio di Supo
10 november 2017, 13:11
als die persoon zich aangevallen voelt daardoor, moet die dat aanklagen. Het is trouwens een jaarlijks weerkerende vraag aan de BV's om te zeggen met wie ze een one night stand wel zien zitten. Wie dit niet als ludiek opneemt, zal vooral het zichzelf moeilijk maken. In ieder geval, in de rechtbank zal 1 keer iets zeggen, ook al is het waar desnoods miljoenen mensen het gehoord of gelezen hebben, niet genoeg zijn om als stalking berecht te worden. Andere aanklachten kunnen eventueel wel, maar ik zie niet direct in welke.

Maar ik denk dat jij de impact van 20 sms'jes bewust onderschat. Ik zeg niet over wat er met Bart De Pauw is gebeurd, ik weet er te weinig over. Maar verbale intimidatie kan ook zeer ver gaan. Woorden kunnen wel degelijk ook kwetsen. Of dat hier het geval is, weet ik totaal niet, ik ken de inhoud niet van de sms'jes of de frequentie ervan.

Juist. We kennen de inhoud ervan niet. Misschien zou men dat beter wel in de openheid gooien zodat we voortaan eens duidelijk weten wanneer we ons op gevaarlijk ijs begeven. Tenslotte, flirtgedrag of paringsgedrag hoort nu eenmaal bij onze menselijke aard.

De extreme voorbeelden van grensoverschrijdend gedrag kunnen we ons wel voorstellen. Maar waar gaan we net over het randje, juridisch bekeken?

Kallikles
10 november 2017, 13:11

Dus je gaat naar bed met de vrouwen van andere mannen en begint te huilen als je zo'n man aan de lijn krijgt? Geen wonder dat je in je broek doet als een aantal vrouwen een hashtag lanceren...

Anna List
10 november 2017, 13:12
+1

Gelezen tot "Hilde Van Mieghem"...

die is niet blond en ook niet tussen 18 en 27 ... daar gaat haar geloofwaardigheid! :p

Kallikles
10 november 2017, 13:13
Juist. We kennen de inhoud ervan niet. Misschien zou men dat beter wel in de openheid gooien zodat we voortaan eens duidelijk weten wanneer we ons op gevaarlijk ijs begeven. Tenslotte, flirtgedrag of paringsgedrag hoort nu eenmaal bij onze menselijke aard.

De extreme voorbeelden van grensoverschrijdend gedrag kunnen we ons wel voorstellen. Maar waar gaan we net over het randje, juridisch bekeken?

Als je je jezelf al vragen stelt bij je gedrag, dan is dat veelzeggend.

Elio di Supo
10 november 2017, 13:17
Als je je jezelf al vragen stelt bij je gedrag, dan is dat veelzeggend.

Ik heb net als u nooit klachten ontvangen. Maar wat voor de ene mens er over is kan perfect voor een ander.

Nu niet flauw doen en zeggen dat er een universele tolerantiedrempel bestaat voor iedereen he. Precies daarom kan met dit beter juridisch gaan omschrijven in plaats van ons te baseren op vaagheden zoals "iedereen voelt wel aan wanneer men te ver gaat".

Hoomer
10 november 2017, 13:30
Dus je gaat naar bed met de vrouwen van andere mannen en begint te huilen als je zo'n man aan de lijn krijgt? Geen wonder dat je in je broek doet als een aantal vrouwen een hashtag lanceren...

Dat is helemaal niet wat hij zegt en bedoeld, jongens toch Kallikles en zijn linkse (ver)draaimolen. :roll:

Gipsy
10 november 2017, 13:36

Ik begin absoluut niet te huilen. In dat specifiek geval als die man met zijn lief kwam bellen heb ik me als een gentleman gedragen en niet gezegd dat het net andersom was.

In een ander geval ging een andere met haar man naar de politie om een klacht neer te leggen. Ook provocatie tot en met en ze was niet onknap dus ik hap toe. Naar het schijnt heeft de lokale politie zich binnenin een breuk zitten lachen want ze vertelde hoe het echt gebeurd was met details en al want ze was te dom om te liegen. Maar het kon ook anders uitgelopen zijn.

Anna List
10 november 2017, 13:45

heb ook zo eens een echtgenoot aan mijn been gehad, smssen, bellen op alle mogelijke uren van dag en nacht ... heb m eens ferm op zijn plaats gezet en dan zijn nummer geblokkeerd, daarmee was de kous af eigenlijk.

maar mss had ik naar de media en zijn werkgever moeten stappen...

Anna List
10 november 2017, 13:53
ze hadden in het EU parlement beter tegen gestemd dan :

https://www.youtube.com/watch?v=G-F2psMVQK0

TV-verslaafde
10 november 2017, 13:59
Baarmoeder eruit; deze feministische vrouwen zijn gestoord en niet in staat om goede moeders te zijn. Die slagen hun baby's dood als ze aan borstvoeding doen want dat is discriminatie en seksueel overschrijdend gedrag.

Het is er allemaal veel te ver over aan het gaan...

Anna List
10 november 2017, 14:02
Ik heb net als u nooit klachten ontvangen. Maar wat voor de ene mens er over is kan perfect voor een ander.

Nu niet flauw doen en zeggen dat er een universele tolerantiedrempel bestaat voor iedereen he. Precies daarom kan met dit beter juridisch gaan omschrijven in plaats van ons te baseren op vaagheden zoals "iedereen voelt wel aan wanneer men te ver gaat".

:-)

Anna List
10 november 2017, 14:14
breaking :

Anna List
10 november 2017, 14:15
naar verluidt zou VRT radio vanaf nu ook niks meer draaien van Michael Jackson!

Libro
10 november 2017, 14:22
Voor mij is zijn reputatie niet om zeep

De VRT heeft hem al jaren vetzakkerij laten maken en hangt nu de heilige maagd uit. Zum Kotzen.

parcifal
10 november 2017, 14:28
Voor mij is zijn reputatie niet om zeep, iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is, zolang dat niet gebeurt, verandert er niks.

Zijn reputatie is al om zeep, niets meer aan te doen nu, schuld of onschuld maakt zelfs niet meer uit.

Maar als dit niet hard bewezen wordt zal dat ook zijn gevolgen hebben voor de reputatie van de VRT en de stokebranden die hiermee begonnen zijn, hun namen zullen vroeg of laat publiek worden.

Dan moeten ze maar zien dat ze keihard kunnen bewijzen dat er effectief stalking plaatsvond en geen paar pikante, lompe SMS-jes.

Anna List
10 november 2017, 14:28
De VRT heeft hem al jaren vetzakkerij laten maken en hangt nu de heilige maagd uit. Zum Kotzen.

hij had maar op tijd naar VIER naar De Slimste Mens moeten overstappen, daar kan die seksistische praat wel nog elke avond.

Libro
10 november 2017, 14:32

Wordt R Kelly ook verbannen?

TV-verslaafde
10 november 2017, 14:49
Wordt R Kelly ook verbannen?

We moeten vluchten nu het nog kan. Run for the hills; neem wat proviand mee. Die freaks zijn geen vrouwen meer. Het zal de rechterhand worden.

Snel naar de bunker; ik zal Hitler zijn telefoon meenemen en we blaffen wat bevelen zodat we toch nog enige zin voor realiteit hebben. :lol::lol:

TV-verslaafde
10 november 2017, 14:57
https://memecrunch.com/meme/1QLRS/das-war-ein-befehl/image.png?w=400&c=1

Thuleander
10 november 2017, 14:58
Poeperkesdag!

https://www.youtube.com/watch?v=6HR2HXRgCwk

Dat was lachen hé.

Thuleander
10 november 2017, 15:01
We moeten vluchten nu het nog kan. Run for the hills; neem wat proviand mee. Die freaks zijn geen vrouwen meer.

De hajis zullen ze wel temmen.
Uithuwelijken op 12j en een burka erover.

TV-verslaafde
10 november 2017, 15:04

Ze mogen die gesmolten E.T's en manwijven hebben en erin stikken. Ze kunnen niet eens een fatsoenlijke moeder zijn, die baby's eten ze op. Klein gevaarlijk chemisch afval; we zullen dat moeten oplossen met radioactieve middelen en in quarantaine plaatsen.

vlijmscherp
10 november 2017, 15:06
zo gefrustreerd zeg, amai.

Xenophon
10 november 2017, 15:29

Niets aan verloren meen ik, niet dat ik naar de radio luister.

Het enige goede aan zijn muziek is die ene solo van Eddy Van Halen in 'Beat it' denk ik..

Thuleander
10 november 2017, 15:33
Het enige goede aan zijn muziek is die ene solo van Eddy Van Halen in 'Beat it' denk ik..

Dat was verdorie een goede solo.

Xenophon
10 november 2017, 15:34

Ja, mijn punt exactly.

Zie je hoe ik Engelse woorden binnensmokkel om ze op den duur mainstream te maken in het Nederlands?

The Paulus Experience
10 november 2017, 15:42

dat was zijn oefening/improvisatie, ze hebben onmiddellijk die take gebruikt en hij mocht naar huis.

The Paulus Experience
10 november 2017, 15:43
Ja, mijn punt exactly.

Zie je hoe ik Engelse woorden binnensmokkel om ze op den duur mainstream te maken in het Nederlands?

gisteren hoorde ik er ene 'shinen' zeggen, ipv 'schitteren'

ik heb de TV een muilpeer gegeven.

Skobelev
10 november 2017, 15:47

Hebben uw kids dat gezien?

Xenophon
10 november 2017, 15:47

Hahahah, ik begrijp uw reactie.

Ze is nutteloos in the long term, maar ik begrijp ze. :D

The Paulus Experience
10 november 2017, 15:56

het was na kinderbedtijd :-D

The Paulus Experience
10 november 2017, 15:58
Hahahah, ik begrijp uw reactie.

Ze is nutteloos in the long term, maar ik begrijp ze. :D

maar gij not zenne

Kallikles
10 november 2017, 15:58

en ook ziekelijk en verontrustend...

fox
10 november 2017, 16:51

Ik ben niet per definitie tegen leenwoorden, maar van "kids" schiet ik in een kramp.

fox
10 november 2017, 16:51

Ik ben niet per definitie tegen leenwoorden, maar van "kids" schiet ik in een kramp.

kojak
10 november 2017, 17:00
Zijn reputatie is al om zeep, niets meer aan te doen nu, schuld of onschuld maakt zelfs niet meer uit.

Maar als dit niet hard bewezen wordt zal dat ook zijn gevolgen hebben voor de reputatie van de VRT en de stokebranden die hiermee begonnen zijn, hun namen zullen vroeg of laat publiek worden.

Dan moeten ze maar zien dat ze keihard kunnen bewijzen dat er effectief stalking plaatsvond en geen paar pikante, lompe SMS-jes.

Daarnet gehoord op de radio dat deze zaak helemaal niet zo recent is als dat ze blijkt.
Een paar weken geleden zouden ze hem geconfronteerd hebben met die fameuse sms-jes.
Moest dit waar zijn, brengt dit nu wel een heel andere kijk op deze zaak.
We weten nu ook de inhoud niet van die berichtjes, maar zo onschuldig zullen die wel niet geweest zijn om zo'n drastische beslissing genomen te hebben.
Maar we weten er het fijne niet van, en dat maakt het ons extra moeilijk om te oordelen, laat staan te veroordelen.

Thuleander
10 november 2017, 17:09
De steun ebt weg terwijl er steeds meer bezwarend materiaal naar buiten komt.

Het is over en out voor Bart De Pauw en zijn productiehuisje.

En hopelijk weldra voor heel de mainstream media.

Skobelev
10 november 2017, 17:10

Ik ook, 't was om Paulus te pesten ....maar hij had het niet door. :-(

Vlad
10 november 2017, 17:13

OMG gij kunt niet tegen de use van het woord kids. Gij zij out. Snaptet.

The Paulus Experience
10 november 2017, 17:17
Ik ook, 't was om Paulus te pesten ....maar hij had het niet door. :-(

'K heb het toch netjes vertaald?

Zucht
10 november 2017, 17:25

Ooh, dat is zoooo not ok !

dpg
10 november 2017, 17:35
Putchdemont kan er ook niet mee lachen gezien hij niet meer in de belangstelling staat van de vlaamse pers, het gaat alleen nog over "el pavo real".

Marie van de koster
10 november 2017, 17:39
Baarmoeder eruit; deze feministische vrouwen zijn gestoord en niet in staat om goede moeders te zijn. Die slagen hun baby's dood als ze aan borstvoeding doen want dat is discriminatie en seksueel overschrijdend gedrag.

Het is er allemaal veel te ver over aan het gaan...

Psychopatische nonsens! Goed dat dit in K+K staat, anders drukte ik sofort op de rode knop!

Hoomer
10 november 2017, 17:41

Kan u mij een linkje geven naar dat bezwarend materiaal, want buiten de CEO van de BRT zijn woord heb ik nog niet veel gezien.

PS Die CEO verklaard bovendien dat hij zelf niet weet wie de anonieme klaagsters zijn en dat hij het heeft van horen zeggen. :roll:

Marie van de koster
10 november 2017, 17:42
...

Sorry, dubbel.

kojak
10 november 2017, 17:50
...ik heb de TV een muilpeer gegeven.

TV gaat morgen in staking tegen ongewenst gedrag van de kijker. :lolabove:
lol.... ;)

Marie van de koster
10 november 2017, 17:51
Ik ben de laatste tijd geen fan meer van Bart De Pauw, ik vind dat hij een cliché van zichzelf is geworden. Maar dat heeft niets met deze zaak te maken.
Ik geloof niets van dit hysterische gedoe. En ik was blij bijgaand artikel te lezen :
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171109_03178886
Opvallend is dit :
“Twee weken geleden werden wij op Koeken Troef! opgeschrikt door enkele telefoontjes van vrouwelijke (ex-)medewerkers”, schrijft de productiemedewerkster. “Zij hadden net daarvoor een journalist aan de lijn met de vraag of ze ooit lastig waren gevallen door Bart De Pauw. Toen ze zeiden dat ze uit de lucht vielen, dat Bart in hun ogen zo niet in elkaar zat, zat het gesprek er vrijwel meteen op, met nog een laatste ‘je bent wel heel loyaal aan dat bedrijf’.”
Unquote

Libro
10 november 2017, 17:51

Veel van de initiële steun komt naar mijn bescheiden mening voort uit ontkenning als eerste fase van een soort rouwproces voor de gevallen held.

Libro
10 november 2017, 17:53
Ik ben de laatste tijd geen fan meer van Bart De Pauw, ik vind dat hij een cliché van zichzelf is geworden. Maar dat heeft niets met deze zaak te maken.
Ik geloof niets van dit hysterische gedoe. En ik was blij bijgaand artikel te lezen :
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171109_03178886
Opvallend is dit :
“Twee weken geleden werden wij op Koeken Troef! opgeschrikt door enkele telefoontjes van vrouwelijke (ex-)medewerkers”, schrijft de productiemedewerkster. “Zij hadden net daarvoor een journalist aan de lijn met de vraag of ze ooit lastig waren gevallen door Bart De Pauw. Toen ze zeiden dat ze uit de lucht vielen, dat Bart in hun ogen zo niet in elkaar zat, zat het gesprek er vrijwel meteen op, met nog een laatste ‘je bent wel heel loyaal aan dat bedrijf’.”
Unquote

8O Da's wel een héél bizarre opmerking voor een journalist die zn. naar de waarheid moet zoeken.

Gipsy
10 november 2017, 17:55
Hopelijk komt er aan dat belachelijk puritanisme een einde. Men is bezig aan het overdrijven. Straks moogt ge naar geen vrouw meer kijken of ge hebt een klacht aan uw been. Al die vrouwen die zich nu ineens publiek opwerpen hebben steeds alle kanalen tot hun beschikking gehad om ten tijde van het misbruik, als het er al was om klacht neer te leggen.

Hypochonder
10 november 2017, 17:57
Dit speelt natuurlijk sterk mee in deze zaak. De pauw is dit aan het uitbuiten tot en met:

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171110_03180383

Hoomer
10 november 2017, 17:58
8O Da's wel een héél bizarre opmerking voor een journalist die zn. naar de waarheid moet zoeken.

Ik peis dat als er nu 1 journalist het verhaal van de BRT CEO moest in twijfel trekken dat het "fin de carrière" is.
Ik zou zeggen Bart jongen stop met sneeuwvlokjes te werken, zoek actrices die uit de Vlaamse klei getrokken zijn en aldus tegen een stootje kunnen. ;-)

Hoomer
10 november 2017, 18:01
Hopelijk komt er aan dat belachelijk puritanisme een einde. Men is bezig aan het overdrijven. Straks moogt ge naar geen vrouw meer kijken of ge hebt een klacht aan uw been. Al die vrouwen die zich nu ineens publiek opwerpen hebben steeds alle kanalen tot hun beschikking gehad om ten tijde van het misbruik, als het er al was om klacht neer te leggen.

Mijn madam verteld me juist:"In mijn jonge jaren, moest er niemand mij achterna gefloten hebben, mocht er niemand avances gemaakt hebben, mocht er niemand drankjes betaald hebben en tijdens het dansen hun hand op mijn komt gelegd hebben, 'k zou verdorie een verbitterde feministe geworden zijn".

koe de poing
10 november 2017, 18:04
verontrustend hoeveel mensen -zonder de inhout te kennen- de feiten ontkennen of minimaliseren.

Of zelfs spreken van een afrekening.

De VRT weet drommels goed 1) Dat De Pauw een kijkcijferkanon is 2) Het nieuws op alle voorpagina's zal staan.

Redelijkerwijs kan aangenomen worden dat de VRT echt niet over één nacht ijs ging. Daarenboven blijkt dat de klachten niet-anoniem zijn, en dat De Pauw gehoord werd.

Libro
10 november 2017, 18:07
verontrustend hoeveel mensen -zonder de inhout te kennen- de feiten ontkennen of minimaliseren.

De VRT weet drommels goed 1) Dat De Pauw een kijkcijferkanon is 2) Het nieuws op alle voorpagina's zal staan.

Redelijkerwijs kan aangenomen worden dat de VRT echt niet over één nacht ijs ging. Daarenboven blijkt dat de klachten niet-anoniem zijn, en dat De Pauw gehoord werd.

VRT speelt erop dat hij twee gesprekken met de vertrouwenspersoon heeft gehad maar in het kader van een ontslag of de beëindiging van een contract is er nog een apart verhoor nodig.

Xenophon
10 november 2017, 18:09

En dat hij de feiten schaamteloos minimaliseerde.

Serieuze parvenu die Bart 'Stevaert' De Pauw.

Hoomer
10 november 2017, 18:12

Juist daarom dat er iets niet klopt, ook de anonimiteit van de trienen klopt niet, of het is een stunt of het is zo extreem politiek correct dat je het niet meer voor mogelijk houdt.
Ik gok eerder op een stunt om die ongewenste intimiteiten in de aandacht te brengen (eveneens overdreven poco) er zijn tenslotte maar twee personen in de aandacht Bart en die pipo CEO, geen madam Bart geen werknemers nope niets van dat alles. Dus..............................

Xenophon
10 november 2017, 18:14
Juist daarom dat er iets niet klopt, ook de anonimiteit van de trienen klopt niet, of het is een stunt of het is zo extreem politiek correct dat je het niet meer voor mogelijk houdt.
Ik gok eerder op een stunt om die ongewenste intimiteiten in de aandacht te brengen (eveneens overdreven poco) er zijn tenslotte maar twee personen in de aandacht Bart en die pipo CEO, geen madam Bart geen werknemers nope niets van dat alles. Dus..............................

Wat precies klopt er niet aan?

koe de poing
10 november 2017, 18:19

wat klopt er niet ?
en waarom noem je die slachtoffers "trienen"

ik denk dat dit soort reacties net de reden zijn dat die "trienen" anoniem willen blijven.

Hoomer
10 november 2017, 18:29
wat klopt er niet ?
en waarom je die slachtoffers "trienen"

ik denk dat dit soort reacties net de reden zijn dat die "trienen" anoniem willen blijven.

Leer lezen zou ik zo zeggen. Welk soort reacties? Dat ik vermoed dat het een stunt is daarvoor blijven ze anoniem? :roll::roll::roll:
Anoniem = laf.

Hoomer
10 november 2017, 18:30
Wat precies klopt er niet aan?

Dat we alleen Bart en de CEO horen dat klopt er niet aan, bovendien is er veel geld mee gemoeid en voor geld danst den beer.
En die klaagsters hun loopbaan is weg, fini, geloof me maar, één pot nat hoor.

Vlad
10 november 2017, 18:58
Hilde Van Mieghem: "Ik ken slachtoffers. Zij zijn nu bang, willen onderduiken en slapen niet"

Volgens mij is BDP ook een moordenaar ... :)

kiko
10 november 2017, 18:58
Het is net door de boertige reacties op dit forum, meestal afkomstig van mannen, dat vrouwen niet snel geneigd zijn om naar buiten te komen met klachten over seksueel ongepast gedrag.

Want als ze dat doen, zijn ze humorloos of seuten.

Maar deze simpele logica is véél te ingewikkeld voor de gemiddelde man. Bart De Pauw is immers een "guitig iemand", zo iemand zal bijgevolg wel onschuldig zijn, niet ?

Ja ja... en bij de VRT zetten ze hun goudhaantjes op straat voor wat flauwe onnozelheid als we de meeste berichten hier mogen geloven. Ik denk toch dat de zaak net iets ingewikkelder en dieper is dan algemeen geweten is.

Nr.10
10 november 2017, 19:09
Wie? Bart? Of die vrouwtjes?

Nr.10
10 november 2017, 19:18
En als ze niet gehoorzamen een goed pak slaag. Zoals het Heilige boek het voorschrijft.

Nr.10
10 november 2017, 19:22
hij had maar op tijd naar VIER naar De Slimste Mens moeten overstappen, daar kan die seksistische praat wel nog elke avond.
Seks is OK.

Nr.10
10 november 2017, 19:26
Vrouwen zijn best in staat om een te zeggen zonder de aandachtshoer uit te hangen. Mijns inziens.

Nr.10
10 november 2017, 19:29

Hoeren en boeren is de norm. Dat vergeten veel mensen in hun ziekelijke hang naar fatsoen.

Hoomer
10 november 2017, 19:30
Het is net door de boertige reacties op dit forum, meestal afkomstig van mannen, dat vrouwen niet snel geneigd zijn om naar buiten te komen met klachten over seksueel ongepast gedrag.

Want als ze dat doen, zijn ze humorloos of seuten.

Maar deze simpele logica is véél te ingewikkeld voor de gemiddelde man. Bart De Pauw is immers een "guitig iemand", zo iemand zal bijgevolg wel onschuldig zijn, niet ?

Ja ja... en bij de VRT zetten ze hun goudhaantjes op straat voor wat flauwe onnozelheid als we de meeste berichten hier mogen geloven. Ik denk toch dat de zaak net iets ingewikkelder en dieper is dan algemeen geweten is.

"Die kerel zend mij seksueel getinte sms-kes, zal hem maar laten doen, heb die rol nodig" "Verdorie hij heeft die rol aan een ander gegeven wacht even daar zal hij niet goed van zijn".
Onderschat nooit een gekwetste vrouw. ;-)

Gipsy
10 november 2017, 19:53
Mijn madam verteld me juist:"In mijn jonge jaren, moest er niemand mij achterna gefloten hebben, mocht er niemand avances gemaakt hebben, mocht er niemand drankjes betaald hebben en tijdens het dansen hun hand op mijn komt gelegd hebben, 'k zou verdorie een verbitterde feministe geworden zijn".

Ze zal het u wel wijsmaken. Hoe is het dan verlopen als ge haar hebt leren kennen? Zes maand zelf aftrekken voor ge uwe vinger er eens kon insteken?

Zipper
10 november 2017, 19:56

Ik zie het nog gebeuren, dat VIER hem (na een tijdje, als de storm is gaan liggen) opvist.

Eduard Khil
10 november 2017, 20:13
de wijven van vandaag kunnen toch tegen niets meer hé :lol: