PDA

View Full Version : Met wie wens je nog samen te leven ?


Vlad
11 november 2017, 10:01
Gezien de talloze botsingen ivm normen en waarden, het verval van naties, de massale volksverhuizingen die bezig zijn en nog te verwachten zijn, de algemene ontevredenheid, de onverdraagzaamheid, de botsende gewoontes, ... is het een leuk idee om te kunnen kiezen met welke mensen je samen wil leven. We ontbinden alle (natie)staten en beginnen er nieuwe op basis van sekse, religie, huidskleur, politieke, filosofische en economische visies. De lijst van mogelijkheden is veel te lang voor een enquête dus los uit de pols : met wie wil je samen leven in een land en met wie niet ?

Johan Daelemans
11 november 2017, 10:27
Gezien de talloze botsingen ivm normen en waarden, het verval van naties, de massale volksverhuizingen die bezig zijn en nog te verwachten zijn, de algemene ontevredenheid, de onverdraagzaamheid, de botsende gewoontes, ... is het een leuk idee om te kunnen kiezen met welke mensen je samen wil leven. We ontbinden alle (natie)staten en beginnen er nieuwe op basis van sekse, religie, huidskleur, politieke, filosofische en economische visies. De lijst van mogelijkheden is veel te lang voor een enquête dus los uit de pols : met wie wil je samen leven in een land en met wie niet ?

Ik weet niet of iedereen mijn geluk mag delen maar gezien ik mensen rondom mij correct behandel word ik ook correct behandeld, maakt niet uit welke religie, huidskleur, visie.
Voor de rest kan je geplunderd worden door onbekenden, maakt niet uit welke religie, huidskleur, visie of overheidsdienst.

Dadeemelee
11 november 2017, 10:28
Gezien de talloze botsingen ivm normen en waarden, het verval van naties, de massale volksverhuizingen die bezig zijn en nog te verwachten zijn, de algemene ontevredenheid, de onverdraagzaamheid, de botsende gewoontes, ... is het een leuk idee om te kunnen kiezen met welke mensen je samen wil leven. We ontbinden alle (natie)staten en beginnen er nieuwe op basis van sekse, religie, huidskleur, politieke, filosofische en economische visies. De lijst van mogelijkheden is veel te lang voor een enquête dus los uit de pols : met wie wil je samen leven in een land en met wie niet ?

Met vriendelijke mensen.

Libro
11 november 2017, 10:28
Met Europeanen en Aziaten. Vrouwen toegelaten nadat ze getest zijn op feminisme en PMS. Collectivisten niet toegelaten.

The Paulus Experience
11 november 2017, 10:40
Met max 4 landgenoten per hectare

eno2
11 november 2017, 11:12
I'm on my own since 1989 and I'll die on my own.

The Paulus Experience
11 november 2017, 11:12
Wie we daar hebben se

Elio di Supo
11 november 2017, 11:13
Wie we daar hebben se

De man van La Mancha.

Eyjafjallajökull
11 november 2017, 11:32
De man van La Mancha.

Nog ene die hier definitief afscheid had genomen...

Hij kan ons niet missen :lol: :lol:

Zipper
11 november 2017, 12:01
Gezien de talloze botsingen ivm normen en waarden, het verval van naties, de massale volksverhuizingen die bezig zijn en nog te verwachten zijn, de algemene ontevredenheid, de onverdraagzaamheid, de botsende gewoontes, ... is het een leuk idee om te kunnen kiezen met welke mensen je samen wil leven. We ontbinden alle (natie)staten en beginnen er nieuwe op basis van sekse, religie, huidskleur, politieke, filosofische en economische visies. De lijst van mogelijkheden is veel te lang voor een enquête dus los uit de pols : met wie wil je samen leven in een land en met wie niet ?

Met iedereen, behalve met overtuigde islamieten.

Henri1
11 november 2017, 12:02
Gezien de talloze botsingen ivm normen en waarden, het verval van naties, de massale volksverhuizingen die bezig zijn en nog te verwachten zijn, de algemene ontevredenheid, de onverdraagzaamheid, de botsende gewoontes, ... is het een leuk idee om te kunnen kiezen met welke mensen je samen wil leven. We ontbinden alle (natie)staten en beginnen er nieuwe op basis van sekse, religie, huidskleur, politieke, filosofische en economische visies. De lijst van mogelijkheden is veel te lang voor een enquête dus los uit de pols : met wie wil je samen leven in een land en met wie niet ?

Met mijn vlaamse buren.

eno2
11 november 2017, 12:04
It's a hard but fantastically rewarding discipline to live together with nobody. I can't impede people to occupy surrounding space, but I can retreat as far as comfortably possible.

The Paulus Experience
11 november 2017, 12:07
It's a hard but fantastically rewarding discipline to live together with nobody

Not if it's nobody that wants to live with you

eno2
11 november 2017, 12:10
F*ing infantile insults and bullying, typical for the manners of all forum scum. You're an altogether ZERO experience, Paulus

Elio di Supo
11 november 2017, 12:10
Nog ene die hier definitief afscheid had genomen...

Hij kan ons niet missen :lol: :lol:

Hij is zelfs zijn Nederlands verleerd.

The Paulus Experience
11 november 2017, 12:13
F*ing infantile insults and bullying, typical for the manners of all forum scum. You're an altogether ZERO experience, Paulus

Truth hurts

I'm not hurt

eno2
11 november 2017, 12:22
There was a girl as young as 22 chasing me down when I was 65 in 2005. That was the last one. At 55 a 24 year old girl locked me up in her apartment, threw her clothes off and exposed herself backwards on the sofa. That's called sexual harassment. Very actual nowadays. Nobody of the many that tried could break my resolution of going it alone since 1989 (and not profiting from it). Some of them real paragons.

So this is not braggadocio.

NieuwNoors
11 november 2017, 12:44
I'm on my own since 1989 and I'll die on my own.

Enooooooooooooooooooooooooooo!!!! :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:: splat::splat::splat::splat::splat:

NieuwNoors
11 november 2017, 12:45
Nog ene die hier definitief afscheid had genomen...

Hij kan ons niet missen :lol: :lol:

Och jong, ge vindt uzelf heel interessant precies :roll:

NieuwNoors
11 november 2017, 12:48
Ik woon al heel lang samen met degene die ik wens: mijnen Albeir :lilangel::lilangel::lilangel:

NieuwNoors
11 november 2017, 12:49
Hij is zelfs zijn Nederlands verleerd.

Me happy now. Eno is back, YESSSSSSSSSSSS!

Tavek
11 november 2017, 12:54
enooooo

Er ist wieder da !

NieuwNoors
11 november 2017, 12:59
enooooo

Er ist wieder da !
Jawohl :-D

eno2
11 november 2017, 14:01
Och jong, ge vindt uzelf heel interessant precies :roll:

Hij staat op mijn zwarte lijst, de interessante.

eno2
11 november 2017, 14:11
Not with a 30 year younger young lady I would want to live together and make some additional kids.
She was 24 and single and as a competitive tournament players we regularly played a tennis match. She left no doubt whatsoever that only ripe men interested her. However, I did not take the bait.
The next thing I knew was that she went to live together with the somewhat more than 55 year old sports director of the sports center where we practiced.
I never was a fan of the so called unequal love. But the most decisive argument was that I wanted to defend my freedom - and my spiritual path.

The Paulus Experience
11 november 2017, 14:15
sprekt neke vlems joengen

Den Duisteren Duikboot
11 november 2017, 14:23
De lijst van mogelijkheden is veel te lang voor een enquête dus los uit de pols : met wie wil je samen leven in een land en met wie niet ?

Zolang het maar niemand van dit forum is.

DucDEnghien
11 november 2017, 14:33
Zolang het maar niemand van dit forum is.

Ging het net zeggen. Dikke 2 dus.

NieuwNoors
11 november 2017, 14:33
Hij staat op mijn zwarte lijst, de interessante.
Ey lijdt aan hoogheidswaanzin denk ik. Alsof het forum alleen om hem (en zijn floooooooooooooooooooooooooooooooooden) draait. :roll:

Eyjafjallajökull
11 november 2017, 14:50
Och jong, ge vindt uzelf heel interessant precies :roll:

Hoe plechtig had hij niet gezworen hier nooit meer terug te komen ? :lol: :lol:

eno2
11 november 2017, 14:51
Ey lijdt aan hoogheidswaanzin denk ik. Alsof het forum alleen om hem (en zijn floooooooooooooooooooooooooooooooooden) draait. :roll:
I don't know if that's correct, but bullying cyber warriors are undoubtedly driven by a range of worrying mental deficiencies.

Eyjafjallajökull
11 november 2017, 14:51
Ey lijdt aan hoogheidswaanzin denk ik. Alsof het forum alleen om hem (en zijn floooooooooooooooooooooooooooooooooden) draait. :roll:

Welk flooden bedoel je juist ?

koe de poing
11 november 2017, 14:52
Not with a 30 year younger young lady I would want to live together and make some additional kids.
She was 24 and single and as a competitive tournament players we regularly played a tennis match. She left no doubt whatsoever that only ripe men interested her. However, I did not take the bait.
The next thing I knew was that she went to live together with the somewhat more than 55 year old sports director of the sports center where we practiced.
I never was a fan of the so called unequal love. But the most decisive argument was that I wanted to defend my freedom - and my spiritual path.

Wat me eraan doet denken dat op de boekenbeurs een biografisch boek lag van Yanina Wickmayer.

Benieuwd hoeveel kopers zullen gevonden worden die alle details willen weten van de ongetwijfeld boeiende 28-jaren van haar leven tot dusver.

https://image.jimcdn.com/app/cms/image/transf/dimension=286x1024:format=jpg/path/s1b3b1e1bb0798234/image/i1880182ef8c36dfc/version/1478419015/image.jpg

eno2
11 november 2017, 15:09
Not that I have no respect for her career, but there are always people that buy and even read that premature stuff. Incredible. I must say the young female interclub players in my tennis club were generous with their attentions and intension towards me, it didn't seem to bother them at all that I was poor and of a lowly social condition at that time.
Perhaps because I was only one of the two tournament B-class players in the club.

Xenophon
11 november 2017, 15:13
Met wie wens je nog samen te leven ?

NieuwNoors
11 november 2017, 15:17
I don't know if that's correct, but bullying cyber warriors are undoubtedly driven by a range of worrying mental deficiencies.

Tegen mij moogt ge gerust in't Vlaams klappen zenne Eno :-D

IanVD
11 november 2017, 15:17
Eno, misschien moet je jouw reacties maar hier (http://forum.politics.be/showthread.php?t=2261)plaatsen. Dat is meer on topic.

eno2
11 november 2017, 15:18
Met wie wens je nog samen te leven ?
With my grandma.

eno2
11 november 2017, 15:18
Met wie wens je nog samen te leven ?
With my grandma.

eno2
11 november 2017, 15:26
Met wie wens je nog samen te leven ?
With my grandma.

eno2
11 november 2017, 15:27
Tegen mij moogt ge gerust in't Vlaams klappen zenne Eno :-D
I don't speak Dutch anymore, I don't even think any more in Dutch, shall I speak Spanish with you?

NieuwNoors
11 november 2017, 15:32
I don't speak Dutch anymore, I don't even think any more in Dutch, shall I speak Spanish with you?
Ik spreek geen woord Spanish...:cry:
Allee, spijtig dat ge uw moedertaal verleerd zijt.

NieuwNoors
11 november 2017, 15:33
Ik spreek geen woord Spanish...:cry:
Allee, spijtig dat ge uw moedertaal verleerd zijt.

Ge moogt wel in't Frans posten. Frans is mijn 2de taal :-D

NieuwNoors
11 november 2017, 15:34
I don't speak Dutch anymore, I don't even think any more in Dutch, shall I speak Spanish with you?

Maar ge begrijpt wel wat hier geschreven wordt? Raar. Weird dus ;-)

eno2
11 november 2017, 15:35
My mother tongue is West-Flanders dialect. That I didn't speak any more for 41 years.

I understand 5 languages very well and you?

NieuwNoors
11 november 2017, 15:35
I don't speak Dutch anymore, I don't even think any more in Dutch, shall I speak Spanish with you?

Ook geen Westvloams? Van aan't zeitje?

NieuwNoors
11 november 2017, 15:36
My mother tongue is West-Flanders dialect. That I didn't speak any more for 41 years.

Haha, ik vroeg het juist. Je was mij voor.

NieuwNoors
11 november 2017, 15:38
My mother tongue is West-Flanders dialect. That I didn't speak any more for 41 years.

Wijlen mijn broer woonde jarenlang aan't 'zeitje'. Wanneer hij in't Westvloams begon te spreken verstond ik er niks van. Gelukkig was hij 'mijn' dialect nog niet verleerd.

NieuwNoors
11 november 2017, 15:42
My mother tongue is West-Flanders dialect. That I didn't speak any more for 41 years.

I understand 5 languages very well and you?

De 'stutjes' en de 'rek'....haha.
Ik begrijp en spreek alleen Nederlands, Frans en Engels. Duits versta ik wel het meeste van wat er gezegd wordt maar ik spreek het niet.
Mijn jongste dochter spreekt en schrijft vloeiend 5 talen. Nederlands, Frans, Duits, Engels en Zweeds. Ze is nu van plan om Japans te leren.

NieuwNoors
11 november 2017, 15:44
My mother tongue is West-Flanders dialect. That I didn't speak any more for 41 years.

I understand 5 languages very well and you?

?? Gij zijt toch maar enkele jaren geleden 'verhuisd' naar dat eiland?
Dat is echt geen 41j galeden want toen was ik nog klein en zat ik niet op dit forum :lol::lol:

eno2
11 november 2017, 15:54
?? Gij zijt toch maar enkele jaren geleden 'verhuisd' naar dat eiland?
Dat is echt geen 41j galeden want toen was ik nog klein en zat ik niet op dit forum :lol::lol:7 Years ago.

I always spoke ABN, too lazy to change dialects all the time. And also my clients 25 km beyond Kachtem didn't understand me.

eno2
11 november 2017, 16:01
De 'stutjes' en de 'rek'....haha.
Ik begrijp en spreek alleen Nederlands, Frans en Engels. Duits versta ik wel het meeste van wat er gezegd wordt maar ik spreek het niet.
Mijn jongste dochter spreekt en schrijft vloeiend 5 talen. Nederlands, Frans, Duits, Engels en Zweeds. Ze is nu van plan om Japans te leren.

I learned New Greek and spoke it well enough to converse with locals around 1988.

NieuwNoors
11 november 2017, 16:04
I learned New Greek and spoke it well enough to converse with locals around 1988.

Hier nu niet in't Grieks gaan posten please :-D

Libro
11 november 2017, 16:15
Hij is zelfs zijn Nederlands verleerd.

http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/008/087/12611612.jpg

kojak
11 november 2017, 16:17
Θα ήθελα να ζήσω με όλους τους ανθρώπους με καλή θέληση :lol:

bembem
11 november 2017, 16:22
De 'stutjes' en de 'rek'....haha.
Ik begrijp en spreek alleen Nederlands, Frans en Engels. Duits versta ik wel het meeste van wat er gezegd wordt maar ik spreek het niet.
Mijn jongste dochter spreekt en schrijft vloeiend 5 talen. Nederlands, Frans, Duits, Engels en Zweeds. Ze is nu van plan om Japans te leren.

Amai..... ☺☺😀 5 not bad at all 😊☺☺☺

bembem
11 november 2017, 16:25
oops 504

bembem
11 november 2017, 16:31
There was a girl as young as 22 chasing me down when I was 65 in 2005. That was the last one. At 55 a 24 year old girl locked me up in her apartment, threw her clothes off and exposed herself backwards on the sofa. That's called sexual harassment. Very actual nowadays. Nobody of the many that tried could break my resolution of going it alone since 1989 (and not profiting from it). Some of them real paragons.

So this is not braggadocio.

Oulala!!

kojak
11 november 2017, 17:08
Oulala!!

Tetten gezien ? o_0

eno2
11 november 2017, 17:38
Θα ήθελα να ζήσω με όλους τους ανθρώπους με καλή θέληση :lol:

You mean: άνθρωποι καλής θέλησης? =>


Όλοι οι άνθρωποι έχουν μια σκοτεινή πλευρά

eno2
11 november 2017, 17:51
Oulala!!

I got more.

Marie van de koster
11 november 2017, 18:05
I learned New Greek and spoke it well enough to converse with locals around 1988.

Dus u bent bereid u uit te drukken in het Spaans, Engels en modern Grieks maar uw moedertaal wenst u niet meer te gebruiken?
Eno, u stelt me teleur ...

eno2
11 november 2017, 18:44
Dus u bent bereid u uit te drukken in het Spaans, Engels en modern Grieks maar uw moedertaal wenst u niet meer te gebruiken?
Eno, u stelt me teleur ...

Don't forget German, my new landlord and his family are German and are also my closest neighbours.
You know that my presence and normal way of interacting in this forum is heavily thwarted since years and years by people of power. One symptom of that cut throat treatment is my not being able any more of expressing myself in Dutch here. Make of it what you will...

Den Duisteren Duikboot
11 november 2017, 18:49
Don't forget German, my new landlord and his family are German and are also my closest neighbours.
You know that my presence and normal way of interacting in this forum is heavily thwarted since years and years by people of power. One symptom of that cut throat treatment is my not being able any more of expressing myself in Dutch here. Make of it what you will...

Of je je nu aanstelt in het Nederlands of het Engels, het zal heus geen verschil maken, hoor.

eno2
11 november 2017, 18:51
Of je je nu aanstelt in het Nederlands of het Engels, het zal heus geen verschil maken, hoor.
Thanks a lot for the comprehension.

Henri1
11 november 2017, 18:58
Way over your Leaque my vriend.

Dromen en op het net kijken is tot nu toe nog toegelaten.

Den Duisteren Duikboot
11 november 2017, 19:03
Thanks a lot for the comprehension.

Nu ja, 'Engels'...

kojak
11 november 2017, 19:09
You mean: άνθρωποι καλής θέλησης? =>


Όλοι οι άνθρωποι έχουν μια σκοτεινή πλευρά

Maar ook een mooie kant.
Belangrijk is welke kant er primeert.

eno2
11 november 2017, 19:12
Nu ja, 'Engels'...

Yours is better of course. Do I detect a little attitudinizing here?

eno2
11 november 2017, 19:12
Maar ook een mooie kant.
Belangrijk is welke kant er primeert.
Yes one can get struck by either side.

kojak
11 november 2017, 19:12
I don't speak Dutch anymore, I don't even think any more in Dutch, shall I speak Spanish with you?

Wat doe je dan eigenlijk op een Nederlanstalig forum ?
Gewoon maar een bedenking, zoals er 13 in een dozijn zijn.
Nederlandstalige postings lezen is anders geen probleem ?
Nu ja, mocht je soms een foutje maken in het AN, ik maak er ook hoor, daarvoor heeft men hier, naar mijn weten toch, nog niemand afgeschoten. ;)

eno2
11 november 2017, 19:25
Well, I offered some explanation to Mary from the Sexton.

The Paulus Experience
11 november 2017, 19:54
Wat doe je dan eigenlijk op een Nederlanstalig forum ?
Gewoon maar een bedenking, zoals er 13 in een dozijn zijn.
Nederlandstalige postings lezen is anders geen probleem ?
Nu ja, mocht je soms een foutje maken in het AN, ik maak er ook hoor, daarvoor heeft men hier, naar mijn weten toch, nog niemand afgeschoten. ;)

Eno2 wordt hier voor alles afgeschoten

kojak
11 november 2017, 19:57
We zullen hem een vest cadeau doen...
https://www.horepa.nl/beveiliging/Kogelwerend-kogelvrij/Bodyguard_voorzijde.JPG

zonbron
11 november 2017, 20:38
It's a hard but fantastically rewarding discipline to live together with nobody. I can't impede people to occupy surrounding space, but I can retreat as far as comfortably possible.

Oftewel (nog eentje)

For me it was perfect, because it wasn't a very competitive environment, and it was a studio program. They basically send you off, and say, bring us some work, and we'll help you improve it. It really rewarded self-discipline.

Nu, wat mij betreft niets fout mee hoor, doe maar.

Mvg,


zb

zonbron
11 november 2017, 20:41
@eno2,

Ik zag veel leegstaande gebouwen en geen kat te zien, in Raqqah en omgeving...

https://www.youtube.com/watch?v=g4ImyS0ze-M

zonbron
11 november 2017, 20:51
Welk flooden bedoel je juist ?

Het C/P-en van lauwe Engelstalige quotes. :-P

zonbron
11 november 2017, 21:04
.

zonbron
11 november 2017, 21:05
Of je je nu aanstelt in het Nederlands of het Engels, het zal heus geen verschil maken, hoor.

Ik vind dat Engels gedoe toch een streepje erger. Naja, na de roes komt het Nederlands misschien terug, maar noodzakelijk is dat niet, wat mij betreft.

Vlad
12 november 2017, 05:58
Ik zou het liefst alleen wonen op een eiland zo groot als Brittannië ergens waar het altijd tussen 20 en 25 graden is. Als het echt moet mogen er enkele amazones leven die niet van we moeten weten en me enkel willen gebruiken om voort te planten. Ik laat me dan wel eerst onvruchtbaar maken :twisted:

Libro
12 november 2017, 07:51
Ik zou het liefst alleen wonen op een eiland zo groot als Brittannië ergens waar het altijd tussen 20 en 25 graden is. Als het echt moet mogen er enkele amazones leven die niet van we moeten weten en me enkel willen gebruiken om voort te planten. Ik laat me dan wel eerst onvruchtbaar maken :twisted:

Dat hebben ze na een tijdje wel door en dan ben je een doel voor hun boogschietoefeningen. Wist je trouwens dat Amazones één borst lieten wegbranden omdat die anders in de weg zat om goed te kunnen boogschieten?

Vlad
12 november 2017, 07:57
Dat hebben ze na een tijdje wel door en dan ben je een doel voor hun boogschietoefeningen. Wist je trouwens dat Amazones één borst lieten wegbranden omdat die anders in de weg zat om goed te kunnen boogschieten?

Ik wist niet eens dat die echt bestaan hebben ... :)

Libro
12 november 2017, 08:02
Ik wist niet eens dat die echt bestaan hebben ... :)

Dat wegbranden van één van de borsten is een onderdeel van de mythologie.

Vlad
12 november 2017, 08:11
Dat wegbranden van één van de borsten is een onderdeel van de mythologie.


Ok. Misschien wordt de mythe nog wel werkelijkheid. Als deze draad werkelijkheid wordt. :p

Libro
12 november 2017, 09:09
Ok. Misschien wordt de mythe nog wel werkelijkheid. Als deze draad werkelijkheid wordt. :p

Maar dan liefst zonder dergelijke verminkingen.

eno2
12 november 2017, 11:12
Met wie wens je nog samen te leven ?

Met de 10000 Herreños. Ik zie er trouwens maar een paar telkens ik boodschappen doe. De wegen en het -beschermde- landschap zijn verder vrijwel leeg.

Marie van de koster
12 november 2017, 17:49
Don't forget German, my new landlord and his family are German and are also my closest neighbours.
You know that my presence and normal way of interacting in this forum is heavily thwarted since years and years by people of power. One symptom of that cut throat treatment is my not being able any more of expressing myself in Dutch here. Make of it what you will...

Sorry Eno, dat geloof ik niet ...
Ik weet dat u veelvuldig gepest werd op dit forum door een handjevol achterlijken maar om dat zo erg te dramatiseren dat u uw moedertaal zou "vergeten" lijkt me sterk overdreven.
Trouwens als het u zo zwaar valt, waarom komt u dan terug op het forum? Niet dat ik daar iets op tegen heb, integendeel, voor mij bent u een meerwaarde hier maar het is bizar!

Marie van de koster
12 november 2017, 17:51
Well, I offered some explanation to Mary from the Sexton.

Marie! Geen Mary, ik wil niet dat mijn naam verengelst wordt.

Marie van de koster
12 november 2017, 17:53
Met de 10000 Herreños. Ik zie er trouwens maar een paar telkens ik boodschappen doe. De wegen en het -beschermde- landschap zijn verder vrijwel leeg.

Hé! Oef! Opluchting! De echte Eno is terug :-D :-D :-D

kojak
12 november 2017, 17:58
.

eno2
12 november 2017, 18:15
Marie! Geen Mary, ik wil niet dat mijn naam verengelst wordt.
Marie Sext-on klinkt veel sexyer in Engels.

NieuwNoors
12 november 2017, 18:18
Hé! Oef! Opluchting! De echte Eno is terug :-D :-D :-D

Idd oef. Ik dacht al dat het ne 'valse' eno was :-D

eno2
12 november 2017, 19:05
dubbel (ganger)

Universalia
12 november 2017, 19:40
Dat hebben ze na een tijdje wel door en dan ben je een doel voor hun boogschietoefeningen. Wist je trouwens dat Amazones één borst lieten wegbranden omdat die anders in de weg zat om goed te kunnen boogschieten?

Begrijp ik dat goed en gaat het hier over: De liggende en de staande wip? :rofl:

eno2
12 november 2017, 20:05
Ik weet dat u veelvuldig gepest werd op dit forum door een handjevol achterlijken ! Ja, maar da's mijn probleem niet.
Die cretins kunnen me niet en zullen me nooit kunnen wegdrukken. Ze staan trouwens op mijn negeerlijst.
Alleen jammer dat ze nog verschijnen wanneer iemand ze citeert.
Anders was het helemaal zalig.


maar om dat zo erg te dramatiseren dat u uw moedertaal zou "vergeten" lijkt me sterk overdreven.
Klopt. Aanstellerij, zoals iemand diagnosticeerde. Eigenlijk eerder een provocatie, dat posten in het Engels.
Het was ook geen goed idee.

Trouwens als het u zo zwaar valt, waarom komt u dan terug op het forum?

Het valt me niet zwaar, dat is het juist. Na twee keer een half jaar en een keer een jaar wegblijven de laatste jaren, lukt het misschien wel eens definitief.

Wapper
12 november 2017, 22:16
Idd oef. Ik dacht al dat het ne 'valse' eno was :-D

Met een zelfverklaard instrumentarium van 18 cm is kontrole simpel...

Marie van de koster
13 november 2017, 11:15
Marie Sext-on klinkt veel sexyer in Engels.

Sexton (gelijk hoe u het interpreteert) maakt me niks uit. Maar Marie blijft Marie, eventueel met een Engels accent, geen Mary!

Marie van de koster
13 november 2017, 11:16
Idd oef. Ik dacht al dat het ne 'valse' eno was :-D

:-)

Marie van de koster
13 november 2017, 11:17
Ja, maar da's mijn probleem niet.
Die cretins kunnen me niet en zullen me nooit kunnen wegdrukken. Ze staan trouwens op mijn negeerlijst.
Alleen jammer dat ze nog verschijnen wanneer iemand ze citeert.
Anders was het helemaal zalig.



Klopt. Aanstellerij, zoals iemand diagnosticeerde. Eigenlijk eerder een provocatie, dat posten in het Engels.
Het was ook geen goed idee.



Het valt me niet zwaar, dat is het juist. Na twee keer een half jaar en een keer een jaar wegblijven de laatste jaren, lukt het misschien wel eens definitief.

Altijd welkom :-)

NieuwNoors
13 november 2017, 18:15
Sexton (gelijk hoe u het interpreteert) maakt me niks uit. Maar Marie blijft Marie, eventueel met een Engels accent, geen Mary!

Zo is't!
Ik wil ook niet dat mijn naam 'verbasterd' wordt.

NieuwNoors
13 november 2017, 18:16
Altijd welkom :-)

Idem hier: Eno is altijd welkom.

Rahowa
13 november 2017, 19:38
Een soort mini-Europa met een Engelse flik,een Duitse autobouwer,een Franse kok,een vurige Italiaanse geliefde en alles geregeld door een Zwitser.

De horror zou een Duitse flik,een Zwitsers lief,een Engelse kok,een Franse autobouwer en een Italiaan om alles te regelen.

eno2
13 november 2017, 19:53
Sexton (gelijk hoe u het interpreteert) maakt me niks uit. Maar Marie blijft Marie, eventueel met een Engels accent, geen Mary!

OK Merrrwwwwrie

Eyjafjallajökull
13 november 2017, 20:04
Idem hier: Eno is altijd welkom.

Albeir heeft geen 18cm te bieden misschien ? :lol:

NieuwNoors
14 november 2017, 10:10
Albeir heeft geen 18cm te bieden misschien ? :lol:

Wat heeft mijnen Albeir te maken met : Eno is hier altijd welkom?

NieuwNoors
14 november 2017, 10:12
Wat heeft mijnen Albeir te maken met : Eno is hier altijd welkom?

Met hier bedoel ik: dit forum

eno2
14 november 2017, 10:53
Best, ik kom toch nooit meer naar België.
En welkom of niet, yo hago lo que me salga de los cojones.

Pandareus
14 november 2017, 11:00
Ja, maar da's mijn probleem niet.
Die cretins kunnen me niet en zullen me nooit kunnen wegdrukken. Ze staan trouwens op mijn negeerlijst.
Alleen jammer dat ze nog verschijnen wanneer iemand ze citeert.
Anders was het helemaal zalig.



Klopt. Aanstellerij, zoals iemand diagnosticeerde. Eigenlijk eerder een provocatie, dat posten in het Engels.
Het was ook geen goed idee.



Het valt me niet zwaar, dat is het juist. Na twee keer een half jaar en een keer een jaar wegblijven de laatste jaren, lukt het misschien wel eens definitief.


Beloven...

Probeer nu -eindelijk- eens iets tot een gelukt einde vol te houden. Just DO it.

Pandareus
14 november 2017, 11:02
Met een zelfverklaard instrumentarium van 18 cm is kontrole simpel...

Straks komt hij nog op het idee om zijn sheep sausage als avatar te posten 8O

Met bergbewoners en strandzangers weet je maar nooit...

eno2
14 november 2017, 11:07
De karaktermoordenaars en trollen met vrijbrief kunnen me de pot op.

Knuppel
14 november 2017, 14:37
Gezien de talloze botsingen ivm normen en waarden, het verval van naties, de massale volksverhuizingen die bezig zijn en nog te verwachten zijn, de algemene ontevredenheid, de onverdraagzaamheid, de botsende gewoontes, ... is het een leuk idee om te kunnen kiezen met welke mensen je samen wil leven. We ontbinden alle (natie)staten en beginnen er nieuwe op basis van sekse, religie, huidskleur, politieke, filosofische en economische visies. De lijst van mogelijkheden is veel te lang voor een enquête dus los uit de pols : met wie wil je samen leven in een land en met wie niet ?

Ik wil alleszins niet met dit soort kerels samenleven:

http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=105633&stc=1&d=1489536690

Laat de kinderen tot mij komen.

http://img.humo.be/q100/w1200/h628/img_154/1549603.jpg

Sinterklaas, de grote kindervriend.

https://images4.persgroep.net/rcs/p8A3wn5zrtrGW3Mh9_5VGimVN7Q/diocontent/8377886/_crop/7/439/1995/2571/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9

Wir haben es nicht gewustt.

http://2.bp.blogspot.com/-OiSQnnE9yXI/VFTd7xAxaaI/AAAAAAAAMwM/AITBI6-BC_A/s1600/Nicht.jpg

Homo's mogen geen sex hebben.

http://files.clint.be/wp-content/uploads/old/FeedsEnclosure-leonard-vindt-dat-homo-s-celibatair-moeten-blijven_1_515x0_2.jpg

Dat hebben we weer goed opgelost.

https://images1.persgroep.net/rcs/sawrFu_D2-0UCR2RTGPOhkptLIg/diocontent/103452241/_crop/1/29/511/289/_fitwidth/763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.8

Dierbare landgenoten. Wij Saksen Coburgers houden onze handen wél van de vrouwtjes af.

https://i.ytimg.com/vi/MbS3y_UcQZk/maxresdefault.jpg

Ik ben de buitenechtelijke dochter van koning Albert. Een Saksen Coburger.

https://bvandervalk.wordpress.com/files/2008/04/080409.jpg

Wij zijn ook geen bastaardkinderen van hete Saksen Coburgers.

Lijst van buitenechtelijke kinderen van Belgische koningen

Leopold I van België met Arcadie Claret:
Georg von Eppinghoven (1849 - 1904), baron van Eppinghoven
Arthur von Eppinghoven (1852 - 1940), baron van Eppinghoven

Leopold II van België met Blanche Delacroix, zogenaamde barones de Vaughan:
Lucien Philippe Marie Antoine Durrieux (1906 - 1984), zogenaamde hertog van Tervuren
Philippe Henri Marie François Durrieux (1907 - 1914), zogenaamde graaf van Ravenstein

Leopold III van België:
Graaf Michel Didisheim (1930)
Ingeborg Verdun (1939)
Onbekende zoon met een Franse hofdame (1954)


Albert II van België met barones Sybille de Selys Longchamps:
Jonkvrouw Delphine Michèle Anne Marie Boël (1968)


Ik ben geen heet (Leo)Polleke. Vraag maar aan seksuologe Goedele Liekens.

http://blogimages.seniorennet.be/raa/1227754-2b0dcf692ce13b0a63a91e2ff7266c13.jpg

Ik ben niet corrupt, maar heb wel een haperend geheugen.

https://sites.google.com/site/ncfwhistleblowers/_/rsrc/1378696448119/belgiee/2193043-300-218-scale.jpg?height=289&width=400

Ik ben ook niet corrupt.

http://content-thumbnail.cxpublic.com/content/dominantthumbnail/8c3e718913f064312d09ffc242f87507182fbd6f.jpg?59fde ddf

Hij overleeft nog altijd in de senaat waar hij 20 jaar geleden in doodging.

http://files.clint.be/wp-content/uploads/old/FeedsEnclosure-anciaux-nmbs-beloont-zwartrijders_1_515x0_1.jpg

"Het zijn de menschen die haat dragen, niet de religies". En toch voelt progressief Bertje zich niet meer bemind door "de massa".

http://files.clint.be/wp-content/uploads/old/belgaimage-35635912_1.jpg

Lichaamstaal....."IK ben geen fascist"!

https://images3.persgroep.net/rcs/F2H3Sxuaop1nkqfwQBLkNEL5j0E/diocontent/21451541/_crop/0/0/2653/1795/_fitwidth/763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.8

Het ergste dat er bestaat zijn mestkevers.

http://files.clint.be/wp-content/uploads/old/moneyonthebankbitchesonmydick_1.jpg

Da joenk.

http://blogimages.seniorennet.be/afbeeldingen/1241561-8b626cf88e6b40807fe4e5e872fc6c2a.jpg

Knuppel
14 november 2017, 14:45
Idem hier: Eno is altijd welkom.

Ik wil iedereen die welkom was op dit forum, maar die desondanks toch met hun klikken en klakken buitenvlogen, niet de kost geven.

Zeus
14 november 2017, 15:06
Een soort mini-Europa met een Engelse flik,een Duitse autobouwer,een Franse kok,een vurige Italiaanse geliefde en alles geregeld door een Zwitser.

De horror zou een Duitse flik,een Zwitsers lief,een Engelse kok,een Franse autobouwer en een Italiaan om alles te regelen.

1956 heeft gebeld, ze willen hun moppentrommel terug.

TV-verslaafde
14 november 2017, 15:08
Niet te veel blinde volgelingen en beschermelingen (linksen) en een nadruk op individualisme. Alle rode ideeën over gelijkheid moeten kapot...

Filosofisch: individueel te bepalen.
Religie: individueel te bepalen.
Economie: kapitalisme zonder de kinderziektes.
Sekse: Geen superhoeren (vrouwen) Geen superidioten (mannen)
Huidskleur: gespuis terug naar afzender....

eno2
14 november 2017, 19:15
Met wie wens je nog samen te leven ?
Met flaqui.
Het hondje van mijn wijlen verhuurster.
Ze loopt hier toch binnen en buiten.

bembem
15 november 2017, 15:59
De karaktermoordenaars en trollen met vrijbrief kunnen me de pot op.

2!!!!!

bembem
15 november 2017, 16:01
I got more.

lol

zonbron
15 november 2017, 16:36
Ik wil alleszins niet met dit soort kerels samenleven:

http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=105633&stc=1&d=1489536690

Laat de kinderen tot mij komen.

http://img.humo.be/q100/w1200/h628/img_154/1549603.jpg

Sinterklaas, de grote kindervriend.

https://images4.persgroep.net/rcs/p8A3wn5zrtrGW3Mh9_5VGimVN7Q/diocontent/8377886/_crop/7/439/1995/2571/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9

Wir haben es nicht gewustt.

http://2.bp.blogspot.com/-OiSQnnE9yXI/VFTd7xAxaaI/AAAAAAAAMwM/AITBI6-BC_A/s1600/Nicht.jpg

Homo's mogen geen sex hebben.

http://files.clint.be/wp-content/uploads/old/FeedsEnclosure-leonard-vindt-dat-homo-s-celibatair-moeten-blijven_1_515x0_2.jpg

Dat hebben we weer goed opgelost.

https://images1.persgroep.net/rcs/sawrFu_D2-0UCR2RTGPOhkptLIg/diocontent/103452241/_crop/1/29/511/289/_fitwidth/763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.8

Dierbare landgenoten. Wij Saksen Coburgers houden onze handen wél van de vrouwtjes af.

https://i.ytimg.com/vi/MbS3y_UcQZk/maxresdefault.jpg

Ik ben de buitenechtelijke dochter van koning Albert. Een Saksen Coburger.

https://bvandervalk.wordpress.com/files/2008/04/080409.jpg

Wij zijn ook geen bastaardkinderen van hete Saksen Coburgers.



Ik ben geen heet (Leo)Polleke. Vraag maar aan seksuologe Goedele Liekens.

http://blogimages.seniorennet.be/raa/1227754-2b0dcf692ce13b0a63a91e2ff7266c13.jpg

Ik ben niet corrupt, maar heb wel een haperend geheugen.

https://sites.google.com/site/ncfwhistleblowers/_/rsrc/1378696448119/belgiee/2193043-300-218-scale.jpg?height=289&width=400

Ik ben ook niet corrupt.

http://content-thumbnail.cxpublic.com/content/dominantthumbnail/8c3e718913f064312d09ffc242f87507182fbd6f.jpg?59fde ddf

Hij overleeft nog altijd in de senaat waar hij 20 jaar geleden in doodging.

http://files.clint.be/wp-content/uploads/old/FeedsEnclosure-anciaux-nmbs-beloont-zwartrijders_1_515x0_1.jpg

"Het zijn de menschen die haat dragen, niet de religies". En toch voelt progressief Bertje zich niet meer bemind door "de massa".

http://files.clint.be/wp-content/uploads/old/belgaimage-35635912_1.jpg

Lichaamstaal....."IK ben geen fascist"!

https://images3.persgroep.net/rcs/F2H3Sxuaop1nkqfwQBLkNEL5j0E/diocontent/21451541/_crop/0/0/2653/1795/_fitwidth/763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.8

Het ergste dat er bestaat zijn mestkevers.

http://files.clint.be/wp-content/uploads/old/moneyonthebankbitchesonmydick_1.jpg

Da joenk.

http://blogimages.seniorennet.be/afbeeldingen/1241561-8b626cf88e6b40807fe4e5e872fc6c2a.jpg

:thumbsup: 2!

Henri1
15 november 2017, 19:03
Ik wil alleszins niet met dit soort kerels samenleven:

http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=105633&stc=1&d=1489536690

Laat de kinderen tot mij komen.

http://img.humo.be/q100/w1200/h628/img_154/1549603.jpg

Sinterklaas, de grote kindervriend.

https://images4.persgroep.net/rcs/p8A3wn5zrtrGW3Mh9_5VGimVN7Q/diocontent/8377886/_crop/7/439/1995/2571/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9

Wir haben es nicht gewustt.

http://2.bp.blogspot.com/-OiSQnnE9yXI/VFTd7xAxaaI/AAAAAAAAMwM/AITBI6-BC_A/s1600/Nicht.jpg

Homo's mogen geen sex hebben.

http://files.clint.be/wp-content/uploads/old/FeedsEnclosure-leonard-vindt-dat-homo-s-celibatair-moeten-blijven_1_515x0_2.jpg

Dat hebben we weer goed opgelost.

https://images1.persgroep.net/rcs/sawrFu_D2-0UCR2RTGPOhkptLIg/diocontent/103452241/_crop/1/29/511/289/_fitwidth/763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.8

Dierbare landgenoten. Wij Saksen Coburgers houden onze handen wél van de vrouwtjes af.

https://i.ytimg.com/vi/MbS3y_UcQZk/maxresdefault.jpg

Ik ben de buitenechtelijke dochter van koning Albert. Een Saksen Coburger.

https://bvandervalk.wordpress.com/files/2008/04/080409.jpg

Wij zijn ook geen bastaardkinderen van hete Saksen Coburgers.



Ik ben geen heet (Leo)Polleke. Vraag maar aan seksuologe Goedele Liekens.

http://blogimages.seniorennet.be/raa/1227754-2b0dcf692ce13b0a63a91e2ff7266c13.jpg

Ik ben niet corrupt, maar heb wel een haperend geheugen.

https://sites.google.com/site/ncfwhistleblowers/_/rsrc/1378696448119/belgiee/2193043-300-218-scale.jpg?height=289&width=400

Ik ben ook niet corrupt.

http://content-thumbnail.cxpublic.com/content/dominantthumbnail/8c3e718913f064312d09ffc242f87507182fbd6f.jpg?59fde ddf

Hij overleeft nog altijd in de senaat waar hij 20 jaar geleden in doodging.

http://files.clint.be/wp-content/uploads/old/FeedsEnclosure-anciaux-nmbs-beloont-zwartrijders_1_515x0_1.jpg

"Het zijn de menschen die haat dragen, niet de religies". En toch voelt progressief Bertje zich niet meer bemind door "de massa".

http://files.clint.be/wp-content/uploads/old/belgaimage-35635912_1.jpg

Lichaamstaal....."IK ben geen fascist"!

https://images3.persgroep.net/rcs/F2H3Sxuaop1nkqfwQBLkNEL5j0E/diocontent/21451541/_crop/0/0/2653/1795/_fitwidth/763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.8

Het ergste dat er bestaat zijn mestkevers.

http://files.clint.be/wp-content/uploads/old/moneyonthebankbitchesonmydick_1.jpg

Da joenk.

http://blogimages.seniorennet.be/afbeeldingen/1241561-8b626cf88e6b40807fe4e5e872fc6c2a.jpg

Erg verzuurd, uw reactie.

Maag leg me eens uit hoe u nu überhaupt nog met Steve Stevaert samen zou kunnen leven ?
Dat lijkt me in ieder geval erg moeilijk.