PDA

View Full Version : Prins Laurent ‘geveld door stress’


Anna List
16 november 2017, 14:28
http://www.standaard.be/cnt/dmf20171116_03189420

arme prince ...

Laurent moet binnenkort zijn activiteitenlijst van 2018 opstellen

ne mens zou van minder stress krijgen!!!

Xenophon
16 november 2017, 15:07
Arme Laurent.

Vlad
16 november 2017, 15:09
Laurant speelt niet graag voor prins. Dan moet hij de consequenties er maar bij nemen en zijn dotaties volledig laten vallen. Anders is hij gewoon een dikke vette verwende hypocriet die de kogel verdient.

Tavek
16 november 2017, 15:39
Ik denk oprecht dat die mens gelukkiger is als ze hem gewoon prins-af maken en werken sturen.

Als ze mij lieten kiezen tussen pakweg 60-70k bruto en 300k bruto, maar bij dat laatste constante media aandacht en een protocol na te leven....fuck dat geld dan hoor.

Maar ik denk dat het probleem simpel is: wat kan die jongen....?

The Paulus Experience
16 november 2017, 16:18
Ik denk oprecht dat die mens gelukkiger is als ze hem gewoon prins-af maken en werken sturen.

Als ze mij lieten kiezen tussen pakweg 60-70k bruto en 300k bruto, maar bij dat laatste constante media aandacht en een protocol na te leven....fuck dat geld dan hoor.

Maar ik denk dat het probleem simpel is: wat kan die jongen....?

Bijna op pensioen gaan

Gamla
16 november 2017, 16:36
Zijn we weer jaloers? Hij heeft een hoop poen en wij niet.
Ja, en dan.

reservespeler
16 november 2017, 16:40
Laurant speelt niet graag voor prins. Dan moet hij de consequenties er maar bij nemen en zijn dotaties volledig laten vallen. Anders is hij gewoon een dikke vette verwende hypocriet die de kogel verdient.



Beetje aangepast hieronder
Laurant speelt niet graag voor prins. Dan moet hij de consequenties er maar bij nemen en zijn dotaties volledig laten vallen. Anders is hij Hij is gewoon een dikke vette verwende hypocriet die de kogel verdient.

reservespeler
16 november 2017, 16:42
Ik denk oprecht dat die mens gelukkiger is als ze hem gewoon prins-af maken en werken sturen.

Als ze mij lieten kiezen tussen pakweg 60-70k bruto en 300k bruto, maar bij dat laatste constante media aandacht en een protocol na te leven....fuck dat geld dan hoor.

Maar ik denk dat het probleem simpel is: wat kan die jongen....?

Komaan seg.
Als jongeling buitte hij zijn prins zijn al uit, hij ging overal in de omgeving lekkere dingen kopen, betalen deed hij nooit.

Ne verwende vetzak, meer is hij niet.

reservespeler
16 november 2017, 16:42
Zijn we weer jaloers? Hij heeft een hoop poen en wij niet.
Ja, en dan.

Heeft hij poen?
Ik denk het niet, hij heeft een gat in z'n hand.

Gamla
16 november 2017, 16:46
Beetje aangepast hieronder
Laurant speelt niet graag voor prins. Dan moet hij de consequenties er maar bij nemen en zijn dotaties volledig laten vallen. Anders is hij Hij is gewoon een dikke vette verwende hypocriet die de kogel verdient.

En als jij prins was geweest zou je ook de dotaties laten vallen.
Om ze dan aan de arme mensen te geven...
Allé kom. Serieus blijven.

kojak
16 november 2017, 16:49
Laurant speelt niet graag voor prins. ...

Dat is het nadeel als je als prins geboren wordt.
Persoonlijk zou ik ook niet graag in zijn schoenen staan.
Hij krijgt ook de kans niet om als een gewone burger door het leven te moeten stappen, hij krijgt er wel een dotatie voor in de plaats, maar zelfs dan zou ik nog niet willen ruilen met zijn leven.

En dat dat leventje hem niet aan staat, dat is al meer dan genoeg gebleken denk ik. Eigenlijk is het een vogeltje in een kooitje.

Tavek
16 november 2017, 17:06
Beetje aangepast hieronder
Laurant speelt niet graag voor prins. Dan moet hij de consequenties er maar bij nemen en zijn dotaties volledig laten vallen. Anders is hij Hij is gewoon een dikke vette verwende hypocriet die de kogel verdient.

De kogel verdienen om in het juiste of foute nest geboren te zijn.

Zeker dat u niet regelmatig met een kramp zit in de rechterarm ?

Dadeemelee
16 november 2017, 17:09
Ik denk oprecht dat die mens gelukkiger is als ze hem gewoon prins-af maken en werken sturen.

Als ze mij lieten kiezen tussen pakweg 60-70k bruto en 300k bruto, maar bij dat laatste constante media aandacht en een protocol na te leven....fuck dat geld dan hoor.

Maar ik denk dat het probleem simpel is: wat kan die jongen....?

Zijn zus Astrid doet toch normaal en veel last heeft die niet van de pers. Trouwens lieden van dat slag kunnen gemakkelijk aan de slag bij een bank of groot bedrijf: die betalen hen gewoon om niks te doen voor het prestige.

Vlad
16 november 2017, 17:16
De kogel verdienen om in het juiste of foute nest geboren te zijn.

Zeker dat u niet regelmatig met een kramp zit in de rechterarm ?

Er zijn genoeg koningskinderen in de wereld die hun eigen weg gaan. Laurant kan gewoon geen afscheid nemen van het gratis geld, de protocol, de titel, ... . Hij wenst alle voordelen maar geen van de nadelen. Zo werkt het niet.

The Paulus Experience
16 november 2017, 17:18
Er zijn genoeg koningskinderen in de wereld die hun eigen weg gaan. Laurant kan gewoon geen afscheid nemen van het gratis geld, de protocol, de titel, ... . Hij wenst alle voordelen maar geen van de nadelen. Zo werkt het niet.

Zo werkt het al eeuwen

http://www.encyclo.nl/begrip/PRINSENLEVEN

Gamla
16 november 2017, 17:29
Er zijn genoeg koningskinderen in de wereld die hun eigen weg gaan. Laurant kan gewoon geen afscheid nemen van het gratis geld, de protocol, de titel, ... . Hij wenst alle voordelen maar geen van de nadelen. Zo werkt het niet.

Zo werkt het wel. In zijn plaats zou je net hetzelfde doen.
Ik ook en iedereen. Eerlijk wezen.

De schoofzak
16 november 2017, 17:37
Wat precies houdt de cd&v, vld en mr tegen om hem te bedanken voor verdere samenwerking? Zo ongeveer gelijk de vrt deed met den hete pauw.

kojak
16 november 2017, 17:42
Er zijn genoeg koningskinderen in de wereld die hun eigen weg gaan.

Kunnen ze dat in België ook ?
Hebben zij ergens de keuze om een 'normaal' leven te 'mogen' hebben.
Ik weet het niet, vandaar de vraag.

reservespeler
16 november 2017, 17:44
En als jij prins was geweest zou je ook de dotaties laten vallen.
Om ze dan aan de arme mensen te geven...
Allé kom. Serieus blijven.
Wat is dit voor een idiote opmerking?
Dat hij een voorbeeld neemt aan zijn zus.

reservespeler
16 november 2017, 17:46
Dat is het nadeel als je als prins geboren wordt.
Persoonlijk zou ik ook niet graag in zijn schoenen staan.
Hij krijgt ook de kans niet om als een gewone burger door het leven te moeten stappen, hij krijgt er wel een dotatie voor in de plaats, maar zelfs dan zou ik nog niet willen ruilen met zijn leven.

En dat dat leventje hem niet aan staat, dat is al meer dan genoeg gebleken denk ik. Eigenlijk is het een vogeltje in een kooitje.

Kijk hé, het ware heel simpel voor hem (als dit leven hem niet aanstaat / aanstond), hij kon ervoor kiezen om als gewone burger door het leven te gaan, niets kon hem daarvan tegenhouden.

reservespeler
16 november 2017, 17:46
Er zijn genoeg koningskinderen in de wereld die hun eigen weg gaan. Laurant kan gewoon geen afscheid nemen van het gratis geld, de protocol, de titel, ... . Hij wenst alle voordelen maar geen van de nadelen. Zo werkt het niet.

2

Inderdaad, of je bent prins met beperkte vrijheid en veel geld of je bent burger met iets meer vrijheid, maar dan moet je zelf zorgen voor je brood. Maar beide samen kan nu eenmaal niet.

Maar ja, ze zijn daar opgevoed met de gedachte dat ze meer zijn dan een gewone sterveling.

kojak
16 november 2017, 17:48
Kijk hé, het ware heel simpel voor hem (als dit leven hem niet aanstaat / aanstond), hij kon ervoor kiezen om als gewone burger door het leven te gaan, niets kon hem daarvan tegenhouden.

Zeker van ?
Hij kan afzien van zijn dotatie, maar ook van de rest ?
'het protocol....'

reservespeler
16 november 2017, 17:50
Zeker van ?
Hij kan afzien van zijn dotatie, maar ook van de rest ?
'het protocol....'

Natuurlijk kan dat, daar hoeft ie zelfs niet veel voor te doen.

Gamla
16 november 2017, 17:52
Wat is dit voor een idiote opmerking?
Dat hij een voorbeeld neemt aan zijn zus.

Ach zo. Een voorbeeld nemen aan iemand.
Dat doen we toch nooit.

kojak
16 november 2017, 17:55
Natuurlijk kan dat, daar hoeft ie zelfs niet veel voor te doen.

Ook zijn band met het koningshuis en zijn titel ?
Wat zegt onze wet ?

Vlad
16 november 2017, 18:00
Zo werkt het wel. In zijn plaats zou je net hetzelfde doen.
Ik ook en iedereen. Eerlijk wezen.

Nope.

kelt
16 november 2017, 18:37
Zijn zus Astrid doet toch normaal en veel last heeft die niet van de pers. Trouwens lieden van dat slag kunnen gemakkelijk aan de slag bij een bank of groot bedrijf: die betalen hen gewoon om niks te doen voor het prestige.

Een briljant idee....in een tuincentrum of zo......

reservespeler
16 november 2017, 18:40
Een briljant idee....in een tuincentrum of zo......

Prins Woef (was vroeger zijn bijnaam, voelt zich in zijn nopjes in een dierenasiel.

dpg
16 november 2017, 19:00
De kogel verdienen om in het juiste of foute nest geboren te zijn.

Zeker dat u niet regelmatig met een kramp zit in de rechterarm ?

:lol:

Gamla
16 november 2017, 19:12
Zwarte Piet is lief. Ik vind zo'n uitspraak grensoverschrijdend.
Kijk eens.

https://www.youtube.com/watch?v=-TAd4eeo1XA

Universalia
16 november 2017, 20:31
Zwarte Piet is lief. Ik vind zo'n uitspraak grensoverschrijdend.
Kijk eens.

https://www.youtube.com/watch?v=-TAd4eeo1XA

Het is dan ook een zwaar grensoverschrijdende uitspraak in de zin van dat het knechtje van de Sint eigenlijk een demon was die de naam 'Krampus' draagt.

De Sint beloonde de brave kinderen, die Krampus stak de stoute kindjes in een zak.

Zo zie je maar dat de éne kramp(us) de andere niet is. :-D

Gamla
16 november 2017, 20:41
Het is dan ook een zwaar grensoverschrijdende uitspraak in de zin van dat het knechtje van de Sint eigenlijk een demon was die de naam 'Krampus' draagt.

De Sint beloonde de brave kinderen, die Krampus stak de stoute kindjes in een zak.

Zo zie je maar dat de éne kramp(us) de andere niet is. :-D

Jah, maar gaan we nu klacht indienen? Ik vind het echt niet kunnen.
Die Dominee, zeg. Ik heb zin om met de vuist op tafel te slaan.

kojak
16 november 2017, 20:47
...De Sint beloonde de brave kinderen, die Krampus stak de stoute kindjes in een zak....

Kan onze prins in die zak ?
En mogen we dat Krampus wel aandoen, gezien het gewicht van die zak.
Iemand té zwaar werk laten uitvoeren is immers ook grensoverschrijdend. :lol:

Gamla
16 november 2017, 21:01
Kan onze prins in die zak ?
En mogen we dat Krampus wel aandoen, gezien het gewicht van die zak.
Iemand té zwaar werk laten uitvoeren is immers ook grensoverschrijdend. :lol:

Dit is weer zo'n onwerkelijke interpretaaaatsie.
Hij werkt echt wel.

kojak
16 november 2017, 21:11
Krampus ?

Die zal er nog een kramp van krijgen peins ik. :lol:

Universalia
16 november 2017, 21:30
Jah, maar gaan we nu klacht indienen? Ik vind het echt niet kunnen.
Die Dominee, zeg. Ik heb zin om met de vuist op tafel te slaan.

Met de vuist op de tafel slaan dat eist een offertafel (http://www.churchofsatan.com) :-D

Universalia
16 november 2017, 21:33
Kan onze prins in die zak ?
En mogen we dat Krampus wel aandoen, gezien het gewicht van die zak.
Iemand té zwaar werk laten uitvoeren is immers ook grensoverschrijdend. :lol:

Staat u mij toe daar op een héél simpele manier op te reageren met de volgende zin:

De éne zak is de andere niet.

Of plaatsen we die onder de noemer: grensoverschrijdend gedrag? :rofl:

kojak
16 november 2017, 21:38
Juist.
2x grensoverschrijdend . :lol:

kojak
16 november 2017, 21:40
En moest het op de grens tussen Tervuren en Duisburg gebeuren, zelfs 3 x. :rofl:

Universalia
16 november 2017, 21:41
Juist.
2x grensoverschrijdend . :lol:

Starks steekt die Krampus mij nog in de zwarte zak? https://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/lachen/animaatjes-lachen-69404.gif

kojak
16 november 2017, 21:55
Dat mogen we onze prins niet aandoen. :rofl:

Bij deze dus, 4x grensoverschrijdend.
Ik weet het. Zo'n dingen zeggen zijn grensoverschrijdend. https://forums.techhob.be/images/smilies/srender.gif https://forums.techhob.be/images/smilies/peace.gif https://forums.techhob.be/images/smilies/tongue2.gif

kelt
16 november 2017, 22:35
Wat moet er nu op de prinselijke activiteitenkalender van 2017 staan als Monseigneur al sinds augustus in "ziekverlof" is????


En voor 2018 laat het zich aanzien dat het ook niet bijzonder druk meer zal zijn....

Misschien kunnen alle gemeentes in het koninkrijk Hem eens uitnodigen om een receptie op het lokate RVT op te luisteren....dan raakt de Prinselijke agenda op slag tsjokvol en komt Hij onder volk dat hem hoogstwaarschjnlijk best wel schattig vindt.

Of anders kan een van onze maatwerkbedrijven Hem een invoegtraject op de arbeidsmarkt aanbieden.

....ik wil alleen maar helpen hoor....:|

reservespeler
17 november 2017, 07:45
Wat moet er nu op de prinselijke activiteitenkalender van 2017 staan als Monseigneur al sinds augustus in "ziekverlof" is????


En voor 2018 laat het zich aanzien dat het ook niet bijzonder druk meer zal zijn....

Misschien kunnen alle gemeentes in het koninkrijk Hem eens uitnodigen om een receptie op het lokate RVT op te luisteren....dan raakt de Prinselijke agenda op slag tsjokvol en komt Hij onder volk dat hem hoogstwaarschjnlijk best wel schattig vindt.

Of anders kan een van onze maatwerkbedrijven Hem een invoegtraject op de arbeidsmarkt aanbieden.

....ik wil alleen maar helpen hoor....:|

Via art. 60 aan de slag!

Anna List
17 november 2017, 07:48
De kogel verdienen om in het juiste of foute nest geboren te zijn.

Zeker dat u niet regelmatig met een kramp zit in de rechterarm ?

die mens al dan niet privileges toekenen omdat hij uit het juiste nest komt = fascisme? :p

Anna List
17 november 2017, 07:49
Zo werkt het wel. In zijn plaats zou je net hetzelfde doen.
Ik ook en iedereen. Eerlijk wezen.

BS voorbeelden uit koningshuizen (in NL en GB) genoeg van mensen die bedankten en hun eigen weg gingen