PDA

View Full Version : geelkes zijn properder

bembem
16 november 2017, 23:05
een propvolle metro, mensen opeengepakt en geen enkele vieze geur...
in be daarentegen val ik soms -om niet te zeggen best wel vaak - omver vd stank/vieze walm die sommigen verspreiden, I kid you not maar blanken zijn over het algemeen niet het meest hygienische ras, my 2 cents ^^

discuss pls thx

NieuwNoors
16 november 2017, 23:09
in be daarentegen val ik soms -om niet te zeggen best wel vaak - omver vd stank/vieze walm die sommigen verspreiden, I kid you not maar blanken zijn over het algemeen niet het meest hygienische ras, my 2 cents ^^

discuss pls thx

Albeir en ik douchen nochtans elke dag :-D
Soms tesamen zelfs.

bembem
16 november 2017, 23:18
Soms tesamen zelfs.

lol

NieuwNoors
16 november 2017, 23:22
lol

Wij hebben nen inloopdouche :-D
In theorie kunnen daar zelfs 6 personen in!
:-D

bembem
16 november 2017, 23:24

amai!!

kojak
17 november 2017, 00:02
Soms tesamen zelfs.

Uitloopdouche zekers ?

Met 2 der in, met 6 der uit. :rofl:

Xenophon
17 november 2017, 01:06
Als je terug komt, breng je voor mij rijst met frieten en curry mee?

maddox
17 november 2017, 01:09

discuss pls thx

Niet veel over te discuteren. Maar ik heb zo mijn vragen bij de metrogebruikers dan.
En over uw definitie van blanken? Uiteindelijk zijn de meeste noordafrikanen en midden-oosterse modellekes ook kaukasiërs.

kojak
17 november 2017, 01:52

En vergeet de chocoladesaus niet voor op de frietjes als je wilt. https://forums.techhob.be/images/smilies/tongue2.gif

TV-verslaafde
17 november 2017, 02:00

discuss pls thx

The hivemind is nogal sterk aanwezig in de "Mongoloïde" schedel.

http://gatherer.wizards.com/Handlers/Image.ashx?multiverseid=190556&type=card

Anna List
17 november 2017, 07:34
vooral als die hier als toerist komen, als ge die zo eens fameus ziet fluimen, echt proper.

reservespeler
17 november 2017, 07:39

Dat moet zijn: Lijst met flieten en cully

En ze mag daar blijven, mindel last van geulen voor haal.

Pandareus
17 november 2017, 08:15

Dit is een mooi voorbeeld van internationalisering, vroeger was het Demper die een pak friet met Bicky burger moest meebrengen. Nu oosterse friet-chinees.

Universalia
17 november 2017, 08:52
stank/vieze walm die sommigen verspreiden

In bepaalde omstandigheden kan je daar voordelen uithalen uit de kwalijke reukjes.

Ik geef een praktisch voorbeeld:

U staat aan de kassa in een warenhuis, stampvol staat het daar.

Eensklaps voelt u dat de persoon achter u met de regelmaat van de klok met het winkelwagentje tegen uw poepje/benen duwt in de zin van, het gaat niet snel genoeg naar die persoon zijn/haar zin.

Dan zet je het even op een broekhoesten en dat is vrij snel gedaan dan.

Zo zie je maar, ze hebben ook voordelen die reukjes. :rofl:

The Paulus Experience
17 november 2017, 09:14

discuss pls thx

Aziaten hebben minder apocriene zweetklieren daarom ruiken ze minder.

Elio di Supo
17 november 2017, 09:53
Soms tesamen zelfs.

Verdoemme toch. Gij snoeperke!

Elio di Supo
17 november 2017, 09:54

Gij zijt zelfs nog een groter snoeperke dan ik dacht.

Bobke
17 november 2017, 09:57

discuss pls thx
Dan nemen de mensen de metro na een dag werken.:lol:

jogo
17 november 2017, 10:09

discuss pls thx

witjes scheiden ,bij herhaaldelijk geconfronteerd te zijn met parasiterende geelkes,een voor de geelkes indringende afweer geur af.(gewoon darwinisme)

Anna List
17 november 2017, 10:10

of 2 van +150kg...

Zucht
17 november 2017, 10:17
Het zijn veeleer ongewassen kleren die voor de grootste stank in de metro zorgen. Vooral dan sigarettengeur. Het lijkt soms ongelofelijk dat die dragers zelf niet misselijk worden van hun eigen geur. Vooral 's morgens vroeg als je lichaam nog wakker wordt en er komt er zo één in de buurt die uren in de wind stinkt naar asbakken die een maand niet meer zijn leeggemaakt en verschaald bier dan draait je maag wel even om.
En ook zweetgeur is meestal omdat ze kleren dragen die een week niet gewassen zijn.

Aziaten zijn misschien wel properder op hun kledij.

The Paulus Experience
17 november 2017, 10:42
De metro nemen is voor losers

Pandareus
17 november 2017, 11:06
In bepaalde omstandigheden kan je daar voordelen uithalen uit de kwalijke reukjes.

Ik geef een praktisch voorbeeld:

U staat aan de kassa in een warenhuis, stampvol staat het daar.

Eensklaps voelt u dat de persoon achter u met de regelmaat van de klok met het winkelwagentje tegen uw poepje/benen duwt in de zin van, het gaat niet snel genoeg naar die persoon zijn/haar zin.

Dan zet je het even op een broekhoesten en dat is vrij snel gedaan dan.

ik begin te begrijpen waarom jij nog single bent.

bembem
17 november 2017, 16:35
watch this... deze wast zelfs haar kat, I kid you not -gisteren gezien op tv 😮

kojak
17 november 2017, 16:51
...Dan zet je het even op een broekhoesten en dat is vrij snel gedaan dan.

... en als de gevolgen van het broekhoesten merkbaar worden, is het dan de kunst om iemand, die kort bij je staat, recht in de ogen te kijken.
Zodaning dat die zich dan zo ongemakkelijk gaat voelen, dat hij een rooie kop krijgt. Ben jij lekker onschuldig. :rofl:

Anna List
21 november 2017, 14:58
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/11/17/parasitaire-wormen-in-overloper-zijn-indicaties-voor-voedselarmo/

Korea, slechte hygiene en slecht dieet.

totdaar de 'propere geelkes' ...

Henri1
21 november 2017, 19:04

discuss pls thx

U hebt wellicht nog geen volksrestaurant in de arbeiderswijken van Shenzhen bezocht ?

Eduard Khil
21 november 2017, 20:39
De metro nemen is voor losers

inderdaad. Bij uitbreiding alle openbaar vervoer

Gipsy
21 november 2017, 20:52
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/11/17/parasitaire-wormen-in-overloper-zijn-indicaties-voor-voedselarmo/

Korea, slechte hygiene en slecht dieet.

totdaar de 'propere geelkes' ...

Noord Korea is Zuid Korea niet. Doorgaans is het eten lekker maar een totaal andere keuken dan China bv. Op gebied van levenskwaliteit staat Zuid Korea dicht bij dat van Europa.

Marie van de koster
24 november 2017, 15:57
watch this... deze wast zelfs haar kat, I kid you not -gisteren gezien op tv 😮

Arme kat! Dat is pure dierenmishandeling!

Vlad
24 november 2017, 16:54
Noord Korea is Zuid Korea niet. Doorgaans is het eten lekker maar een totaal andere keuken dan China bv. Op gebied van levenskwaliteit staat Zuid Korea dicht bij dat van Europa.

Japan.

Vlad
24 november 2017, 16:56
Chinezen staan niet echt bekend om hun netheid.

Koreanen zijn een kruising van Chinezen en Japanezen. :D

Marie van de koster
25 november 2017, 16:00
Er gaan veel verhalen rond over de slechte hygiëne in Chinese restaurants en take-aways. Ik weet niet of het waar is. Ik weet ook niet of het niet waar is ...

geertvdb
25 november 2017, 16:40
Chinezen staan niet echt bekend om hun netheid.
Chinezen denken hetzelfde van Westerlingen.

Koreanen zijn een kruising van Chinezen en Japanezen. :D

Dichter bij de Japanners.

kojak
25 november 2017, 16:48
...Koreanen zijn een kruising van Chinezen en Japanezen. :D

Chipanezen.

Xenophon
25 november 2017, 16:49
Er gaan veel verhalen rond over de slechte hygiëne in Chinese restaurants en take-aways. Ik weet niet of het waar is. Ik weet ook niet of het niet waar is ...

Je hebt voorzeker de Smaak-politie van Benny Bax niet gezien.

Anders ging je nooit meer op Chinees restaurant.

Wapper
25 november 2017, 22:21
:lol:

http://i62.tinypic.com/bioz1d.png

Vlad
25 november 2017, 22:24
Chinezen denken hetzelfde van Westerlingen.

bron ?

From_Vlaanderen
26 november 2017, 04:06
Ik moet ne propere chinoeter nog tegenkomen.
Ze zullen wel bestaand. Die grietjes die die iphones in elkaar steken enzo of die chips maken dat moet allemaal wel een beetje proper zijn.

Jay-P.
26 november 2017, 04:27
inderdaad. Bij uitbreiding alle openbaar vervoerWas jouw laatste vlucht naar Trump-country dan aan boord van een persoonlijke jet, of behoor je ook tot die categorie van loezers?

Of bij uitbreiding: kans gemist om je klep te houden? :-(

kojak
26 november 2017, 17:01
Ik moet ne propere chinoeter nog tegenkomen.
Ze zullen wel bestaand. Die grietjes die die iphones in elkaar steken enzo of die chips maken dat moet allemaal wel een beetje proper zijn.

https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1SB6PIVXXXXXcaXXXq6xXFXXXc/Chinese-girl-River-take-a-shower-Play-Wild-bath-tourism-Wholesale-sales-of-Chinese-farmer-painting.jpg

Alleen maar een tekening heb ik gevonden. Geen foto.

Elio di Supo
27 november 2017, 05:59

Ik moest ooit eens beroepshalve o.a. keukens van Chinese restaurants bezoeken. Sindsdien eet ik geen Chinees meer.

Jay-P.
27 november 2017, 06:24
Ik moest ooit eens beroepshalve o.a. keukens van Chinese restaurants bezoeken. Sindsdien eet ik geen Chinees meer.Ik ook niet. Hun eten daarentegen...

kojak
27 november 2017, 12:00
https://forums.techhob.be/images/smilies/biggrin2.gif

Anna List
27 november 2017, 12:32
Ik ook niet. Hun eten daarentegen...

bwa, zo'n Chinese af en toe ... :p
sweet memories ... :-)

Gamla
27 november 2017, 12:38
bwa, zo'n Chinese af en toe ... :p
sweet memories ... :-)

Lucy Liu (Elementary) vind ik mooi om naar te kijken.
Waarschijnlijk de mooiste aziatische op het scherm.

Gipsy
27 november 2017, 12:51
https://ae01.alicdn.com/kf/, wie stinkt wordt verwittigd dat hij voortaan op zijn hy/Chinese-girl-River-take-a-shower-Play-Wild-bath-tourism-Wholesale-sales-of-Chinese-farmer-painting.jpg

Alleen maar een tekening heb ik gevonden. Geen foto.Chinezen zijn doorgaans zeer proper op hun lichaam. In het algemeen zijn de negers het minst proper, dan de moslims, dan de westerlingen en dan pas de Chinezen.

Soms is de stank aan de kassa of in passant niet te harden en dat zijn dan westerlingen. In mijn bedrijf is dat een onverbiddelijke regel. Wie stinkt wordt verwittigd dat hij voortaan op een méér hygiënische manier moet komen werken. Dat is een totaal gebrek aan respect voor de andere medewerkers.

Gamla
27 november 2017, 12:55
Chinezen zijn doorgaans zeer proper op hun lichaam. In het algemeen zijn de negers het minst proper, dan de moslims, dan de westerlingen en dan pas de Chinezen.

Soms is de stank aan de kassa of in passant niet te harden en dat zijn dan westerlingen. In mijn bedrijf is dat een onverbiddelijke regel. Wie stinkt wordt verwittigd dat hij voortaan op een méér hygiënische manier moet komen werken. Dat is een totaal gebrek aan respect voor de andere medewerkers.

Stel je vreemdelingen te werk? En zo ja, waarom doe je dat.

Gipsy
27 november 2017, 13:03
Stel je vreemdelingen te werk? En zo ja, waarom doe je dat.

Dit is belachelijk, ik stel onder andere een Filipijnse te werk en ze is altijd zeer proper en ze is de beleefste en vriendelijkste van gans het bedrijf. Waar ik vroeger problemen had waren het natieve Vlaamse vrouwen. Ooit meegemaakt dat er één zei: ja maar ik was me wel één keer per week.

Gamla
27 november 2017, 13:15
Dit is belachelijk, ik stel onder andere een Filipijnse te werk en ze is altijd zeer proper en ze is de beleefste en vriendelijkste van gans het bedrijf. Waar ik vroeger problemen had waren het natieve Vlaamse vrouwen. Ooit meegemaakt dat er één zei: ja maar ik was me wel één keer per week.

Ik bespeur angst in je post. Worden er quota's opgelegd?
Zeg eens eerlijk. Het is anoniem. Je kan het gerust zeggen.

Anna List
27 november 2017, 13:16
Lucy Liu (Elementary) vind ik mooi om naar te kijken.
Waarschijnlijk de mooiste aziatische op het scherm.

ik ben niet zo'n tv-kijker.

Gipsy
29 november 2017, 04:42
Ik bespeur angst in je post. Worden er quota's opgelegd?
Zeg eens eerlijk. Het is anoniem. Je kan het gerust zeggen.

Angst? Zijt ge niet bezig uw eigen angst aan het projecteren? Er worden absoluut geen quota's of eender wat opgelegd als iemand zich aanbied voor een vacature. De meest bekwame wordt aangeworven, huidskleur of origine maakt geen deel uit van de selectie voorwaarden. Het bedrijf moet winst maken daarvoor wordt de meest performante gekozen.

Elio di Supo
29 november 2017, 06:16

Smakelijk

Marie van de koster
29 november 2017, 10:50

:lol:

From_Vlaanderen
29 november 2017, 10:51
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1SB6PIVXXXXXcaXXXq6xXFXXXc/Chinese-girl-River-take-a-shower-Play-Wild-bath-tourism-Wholesale-sales-of-Chinese-farmer-painting.jpg

Alleen maar een tekening heb ik gevonden. Geen foto.

Tuurlijk vind je daar geen foto's van. Ne chinees dat zich wast is zowiezo al zeldzaam.
Dit is meer een instructie/moraliserende pictogram om chinesen aan te sporen om zich te wassen.

In de jaren 50 werd dit in Amerika gebruikt om mensen te informeren over hoe te handelen bij een kernramp. Tja het is waar je prioriteiten liggen.

https://www.hastac.org/sites/default/files/styles/post_image/public/upload/images/post/duckandcover_bert_the_turtle_0.jpg?itok=mHRcH2u2

fred vanhove
29 november 2017, 11:03
Chinezen zijn doorgaans zeer proper op hun lichaam. In het algemeen zijn de negers het minst proper, dan de moslims, dan de westerlingen en dan pas de Chinezen.

Ik neem regelmatig de metro in het verre oosten. Ondanks de tropische temperaturen en de bomvolle treinen heb ik er nog nooit een onaangenaam geurtje geroken. In het Westen is dat dagelijkse kost en dan is het dikwijls nog aan het vriezen buiten.

Hoomer
29 november 2017, 11:25
Leest er iemand hier de Koreaanse Gazet, kwestie van op de hoogte te blijven over het reilen en zeilen van ons bemmeke. Ik hoor er niet meer van, ze zal toch niet in den bak zitten zekers.
Of zou ze geen foto's meer vinden. ;-)

Gipsy
29 november 2017, 12:44
Leest er iemand hier de Koreaanse Gazet, kwestie van op de hoogte te blijven over het reilen en zeilen van ons bemmeke. Ik hoor er niet meer van, ze zal toch niet in den bak zitten zekers.
Of zou ze geen foto's meer vinden. ;-)

https://s3-media4.fl.yelpcdn.com/bphoto/Q7XAsLy2_L6HHUPsXzMgaA/o.jpg

Ze hebben haar in de bulgogi gedraaid.

Knuppel
29 november 2017, 17:49
"Geelkes zijn properder".

https://images.nrc.nl/phAxncwKiIHUoYaDaH6Ar5VQQa8=/1280x/filters:no_upscale()/s3/static.nrc.nl/inbeeld/files/2015/02/0502WEBAPP4.jpg

bembem
7 december 2017, 22:36
update: ik moet m'n mening toch herzien.. er lopen hier nl best wat stinkerds rond (in het bijzonder naar soju -de plaatstelijke alcohol- zweet en kimchi ruikende ajoshis -pepe's), eikes.... 😲😲😲😲😲

kojak
7 december 2017, 22:43
Verkopen ze dit ginder ook niet ?

https://www.grabbits.nl/foto/Grabbits_Febreze_Textielverfrisser%2C_hoe_werkt_da t.jpg