PDA

View Full Version : 2018


Elio di Supo
9 december 2017, 12:02
Wie durft zich hier aan een voorspelling te wagen wat we in het nieuwe jaar zoal kunnen verwachten? Op het einde van 2018 kunnen we dit dan eens rustig doornemen en blijken sommigen zich te hebben ontpopt tot grote zieners.

Ik voorspel alvast hetzij de afzetting of de moord op Kim Jong-Un.

De schoofzak
9 december 2017, 12:40
In 2018 wordt een impeachment tegen Trump ingesteld.

De schoofzak
9 december 2017, 12:44
Waar nva-burgemeesters zijn, blijft de nva aan de macht.
Maar de verdere verbrokkeling van de tsjevenburgemeesters gaat maar zeer langzaam.

In Brugge wordt een tsjeef burgemeester, maar de nva haalt een mooie score.

In Gent wordt het een nek aan nek race: de sossen verzwakken, de groenen versterken, de nva ongeveer even groot als de twee vorige, de vld verzwakt.

In Antwerpen blijft de nva oppermachtig. De sossen worden daar gedecimeerd en opgeslokt door de groenen. De actuele coalitie blijft het verder doen.

De schoofzak
9 december 2017, 12:46
De Brexit blijft een warboel en veroorzaakt aan beide kanten economisch verlies.
6 kansen op 10 wordt het terug boel in Noord-Ierland. (en dat is geen voorspelling, want met 60 tegen 40 procent heb ik altijd gelijk).

koe de poing
9 december 2017, 13:19
Wie durft zich hier aan een voorspelling te wagen wat we in het nieuwe jaar zoal kunnen verwachten? Op het einde van 2018 kunnen we dit dan eens rustig doornemen en blijken sommigen zich te hebben ontpopt tot grote zieners.

Ik voorspel alvast hetzij de afzetting of de moord op Kim Jong-Un.

volgens BDW/N-VA gaat alles de schuld zijn van de sossen. En de groenen. En de vakbonden. En de islamieten. En de universiteiten. En de media.

De schoofzak
9 december 2017, 13:21
volgens BDW/N-VA gaat alles de schuld zijn van de sossen. En de groenen. En de vakbonden. En de islamieten. En de universiteiten. En de media.

Dat is, minstens voor één ding, inderdaad waar. Dat ene ding is onze verkiezingsoverwinning. Dat danken we redelijk goed aan de knulligheden van de anderen.

The Paulus Experience
9 december 2017, 13:31
Dat is, minstens voor één ding, inderdaad waar. Dat ene ding is onze verkiezingsoverwinning. Dat danken we redelijk goed aan de knulligheden van de anderen.

Om fier op te zijn :lol:

Tavek
9 december 2017, 14:47
In 2018 wordt een impeachment tegen Trump ingesteld.

Indien het huis naar de democraten gaat, waarschijnlijk.

Na impeachment volgt er wel een proces in de senaat waar er 2/3 nodig is om hem effectief te veroordelen. Vind die maar eens......nu dit is een proces, senatoren zullen moeilijker rond bewijs heen kunnen fietsen. Impeachment is eerder het stemmen van een wet.

Kans is veel groter dat hij onder A 25 wordt verwijderd of gewoon zelf opstapt na een hele reeks pardons uit te hebben gesproken.

Tavek
9 december 2017, 14:48
Ik voorspel een beurscorrectie.

reservespeler
9 december 2017, 14:57
Wie durft zich hier aan een voorspelling te wagen wat we in het nieuwe jaar zoal kunnen verwachten? Op het einde van 2018 kunnen we dit dan eens rustig doornemen en blijken sommigen zich te hebben ontpopt tot grote zieners.

Ik voorspel alvast hetzij de afzetting of de moord op Kim Jong-Un.

Ik voorspel dat er totaal andere meerderheden zullen zetelen in de gemeentes.

Eyjafjallajökull
9 december 2017, 15:25
Een nieuw schandaal waarbij sossen betrokken zijn komt aan het licht.

Dadeemelee
9 december 2017, 16:11
In Brussel wint Défi en levert de burgemeester in de helft van de Brusselse en faciliteitengemeenten.

In Antwerpen zit het na de verkiezingen muurvast. Na 1 jaar onderhandelen gaat de NVA samen met het kartel Groen/SPa.

De schoofzak
9 december 2017, 16:12
Een nieuw schandaal waarbij sossen betrokken zijn komt aan het licht.

Er wordt hier gezocht naar voorspellingen, niet naar wetmatigheden.

Eyjafjallajökull
9 december 2017, 16:47
Er wordt hier gezocht naar voorspellingen, niet naar wetmatigheden.

:lol:

kojak
9 december 2017, 17:46
Op 1 januari neemt Bembem hier afscheid van het forum.
Wedden dat ze voor eind 2018 terug is ?

Xenophon
9 december 2017, 17:48
Om fier op te zijn :lol:

In het land der blinden...

Xenophon
9 december 2017, 17:49
Op 1 januari neemt Bembem hier afscheid van het forum.
Wedden dat ze voor eind 2018 terug is ?

Wat ik niet begrijp is dat er hier niemand door heeft wie de (gezamenlijke) geestelijke vader is van al die forumfiguren.

Elio di Supo
9 december 2017, 17:50
De gezondheidstoestand van de queen gaat ernstig achteruit. Er wordt steeds uitdrukkelijker gesproken over Charles als nieuwe monarch. Dit wakkert de malaise in GB nog verder aan tijdens de oeverloze en lang aanslepende Brexit-onderhandelingen.

Dadeemelee
9 december 2017, 17:58
Er komt een nieuwe Fast and Furious film.

Eyjafjallajökull
9 december 2017, 18:00
Wat ik niet begrijp is dat er hier niemand door heeft wie de (gezamenlijke) geestelijke vader is van al die forumfiguren.

Fijntje ;-)

Hoomer
9 december 2017, 19:12
Wat ik niet begrijp is dat er hier niemand door heeft wie de (gezamenlijke) geestelijke vader is van al die forumfiguren.

Toch, en straffer zelfs, ons bemmeke haar karakter kennende zou ze, moest ze echt in Korea zitten, hier allang selfies geplaatst hebben.
Dus voor 2018 de Korealeugen komt volledig uit, bembem keert terug uit vrijwillige ballingschap en van die 18 cm. blijft alleen een verschrompeld velletje over. Den Albeir wordt eindelijk man en gooit zijn madam op straat en pakt een Thaise in huis, ons Marie wint de lotto maar herinnerd zich niet meer waar ze het formulier gelegd heeft.

En den Hoomer ,tja die blijft even knap en sexy als in 2017. ;-)
Voila.

Dadeemelee
9 december 2017, 19:19
Toch, en straffer zelfs, ons bemmeke haar karakter kennende zou ze, moest ze echt in Korea zitten, hier allang selfies geplaatst hebben.
Dus voor 2018 de Korealeugen komt volledig uit, bembem keert terug uit vrijwillige ballingschap en van die 18 cm. blijft alleen een verschrompeld velletje over. Den Albeir wordt eindelijk man en gooit zijn madam op straat en pakt een Thaise in huis, ons Marie wint de lotto maar herinnerd zich niet meer waar ze het formulier gelegd heeft.

En den Hoomer ,tja die blijft even knap en sexy als in 2017. ;-)
Voila.

Ze heeft selfies geplaatst, dus van haar ben ik vrij zeker dat ze echt is.

Voor de rest ben ik enkel zeker van mezelf :D

Hoomer
9 december 2017, 19:21
Ze heeft selfies geplaatst, dus van haar ben ik vrij zeker dat ze echt is.

Voor de rest ben ik enkel zeker van mezelf :D

En waar staan die selfies dan, en waarom ben ik daar niet van op de hoogte, ik den Hoomer, haar grootste fan.

PS. Een link graag. ;-)

Dadeemelee
9 december 2017, 19:22
En waar staan die selfies dan, en waarom ben ik daar niet van op de hoogte, ik den Hoomer, haar grootste fan.

PS. Een link graag. ;-)

Ik haren draad over naar ginder gaan.

Hoomer
9 december 2017, 19:29
Ik haren draad over naar ginder gaan.
Nee hoor, geen selfie te vinden van haar met Korea op de achtergrond.

Dadeemelee
9 december 2017, 19:34
Nee hoor, geen selfie te vinden van haar met Korea op de achtergrond.

Tiens, daar zijn precies een aantal posts verdwenen.

Dacht nog, dat is niet slim hé een foto van uzelf op politics zetten :D

kojak
9 december 2017, 19:38
Nee hoor, geen selfie te vinden van haar met Korea op de achtergrond.

Vraag het anders aan en moderator. Die kan het zo zien aan haar IP adres.
Maar ik ben er persoonlijk zeker van dat ze nu in Korea zit.
Eén selfie, die vanop de luchthaven in Heatrow heeft ze nadien wel verwijderd. Alé, de link staat er wel nog, maar de afbeelding is ribbedebie.
Ik zie ze niet speciaal alleen daarvoor naar Heatrow gaan hé.
Trouwens, ik zet ook geen foto's van mij hier op het forum.
Dat doe ik jullie écht niet aan... https://forums.techhob.be/images/smilies/biggrin2.gif

Hoomer
9 december 2017, 19:53
Tiens, daar zijn precies een aantal posts verdwenen.

Dacht nog, dat is niet slim hé een foto van uzelf op politics zetten :D

Ze heeft er hier een stuk of vier van haar eigen geplaatst hoor, ik vraag alleen een selfie uit Korea en daar is nog steeds niet aan voldaan. Dus ze zit in Merksem en pikt fototjes van iemand zijn blog, haar foto's zette ze vroeger op een foto-opslag, maar de foto's van Korea worden steevast opgeladen naar de opslag van politics zelf omdat ze dan de zelfde grote hebben en de afkomst niet te achterhalen is.
Ze is leep. ;-)
Met de groeten van inspecteur Hoomer.

Hoomer
9 december 2017, 19:55
Vraag het anders aan en moderator. Die kan het zo zien aan haar IP adres.
Maar ik ben er persoonlijk zeker van dat ze nu in Korea zit.
Eén selfie, die vanop de luchthaven in Heatrow heeft ze nadien wel verwijderd. Alé, de link staat er wel nog, maar de afbeelding is ribbedebie.
Ik zie ze niet speciaal alleen daarvoor naar Heatrow gaan hé.
Trouwens, ik zet ook geen foto's van mij hier op het forum.
Dat doe ik jullie écht niet aan... https://forums.techhob.be/images/smilies/biggrin2.gif

Waarom zou ze niet naar Heatrow en terug vliegen, zoveel kost dat niet en ze wil het spel goed spelen dus. ;-)

Eduard Khil
9 december 2017, 20:04
Ik voorspel een beurscorrectie.

godver je bent me voor :lol:

Ik hoop feitelijk op een correctie van een procent of vijftien. Veel verkoht en ik wacht op een goed instapmoment

Thuleander
9 december 2017, 20:14
De media zullen Trump en Poetin blijven demoniseren, maar beide zullen bij de bevolking alleen maar populairder worden.

Het wordt een rampjaar voor Angela Merkel.

Brussel zal zijn reputatie als hellhole ook in 2018 alle eer aandoen.

NVA zal blijven cucken voor het establishment en het status quo.

Puigdecuck zal nog een hele tijd in België blijven als clown van zijn eigen circus.

Catalonië wordt niet onafhankelijk in 2018.

De media zullen ons blijven bangmaken voor Trump, Poetin en Kim Jong Un terwijl we (steeds meer) bang moeten zijn voor onze eigen 'democratische' politici.

bembem
9 december 2017, 20:28
Ze heeft er hier een stuk of vier van haar eigen geplaatst hoor, ik vraag alleen een selfie uit Korea en daar is nog steeds niet aan voldaan. Dus ze zit in Merksem en pikt fototjes van iemand zijn blog, haar foto's zette ze vroeger op een foto-opslag, maar de foto's van Korea worden steevast opgeladen naar de opslag van politics zelf omdat ze dan de zelfde grote hebben en de afkomst niet te achterhalen is.
Ze is leep. ;-)
Met de groeten van inspecteur Hoomer.

nee hoor je zit fout, de reden waarom ik ze rechtstreeks via bijlage post is omdat via die foto-opslag ik hier op m'n phone de link niet gepasted/gecopieerd krijg (anders had ik dat wel gedaan), ook gaat het via bijlagen eenvoudiger...

en euh ik ben niet zo happig om selfies te plaatsen 1. omwille v privacy redenen, en 2. omdat jullie toch maar met m'n acne & fugliness de spot drijven

anyway ik zal er een opsnorren, kwestie v aan te tonen dat ik wel degelijk in the far east verkeer...

Hoomer
9 december 2017, 20:36
nee hoor je zit fout, de reden waarom ik ze rechtstreeks via bijlage post is omdat via die foto-opslag ik hier op m'n phone de link niet gepasted/gecopieerd krijg (anders had ik dat wel gedaan), ook gaat het via bijlagen eenvoudiger...

en euh ik ben niet zo happigoed om selfies te plaatsen 1. omwille v privacy redenen, en 2. omdat jullie toch maar met m'n acne & fugliness de spot drijven

anyway ik zal er een opsnorren, kwestie v aan te tonen dat ik wel degelijk in the far east verkeer...

Eindelijk, ;-)

PS. Ik zou nooit lachen met zulke zaken als acne daar kan je tenslotte niet echt aan doen.

TV-verslaafde
9 december 2017, 20:41
https://www.youtube.com/watch?v=ljPTcUMT4co

Japan's Top Economist - Sweden Was Ruined By Immigrants (And How To Save Her)

:lol:

Droge analyse van 2017; dit wordt gewoon gecensureerd bij ons.


Maar voor 2018;

Een vulkaanuitbarsting in Italië.
Een aardbeving in de VS.
De EU zal nog meer centraliseren.
Wat overstromingen in Engeland.
Brexit zal fataal aflopen voor GB.
Hetzelfde gedoe van Trump.
Nog wat massahysterie hier en daar.

Dat zal het zowat zijn...

bembem
9 december 2017, 20:45
nu gaat hem vast zeggen dat ik photoshop deed ivm background maar is wel degelijk in kr genomen

bembem
9 december 2017, 20:47
Eindelijk, ;-)

PS. Ik zou nooit lachen met zulke zaken als acne daar kan je tenslotte niet echt aan doen.

yea right je doet niet anders dan lachen met mij, niet dat ik het me veel aantrek, 1 jan' ben ik hier toch weg

Hoomer
9 december 2017, 20:47
nu gaat hem vast zeggen dat ik photoshop deed ivm background maar is wel degelijk in kr genomen

Haha, betrapt, nen nieuwen bril. ;-)

Hoomer
9 december 2017, 20:49
yea right je doet niet anders dan lachen met mij, niet dat ik het me veel aantrek, 1 jan' ben ik hier toch weg
Ik denk dat je mij verward met anderen, ik lach nooit met u ik lach u toe.

TV-verslaafde
9 december 2017, 20:51
yea right je doet niet anders dan lachen met mij, niet dat ik het me veel aantrek, 1 jan' ben ik hier toch weg

Doe jij hier niet hetzelfde als al die mensen op de "sociale" media? Jezelf interessant denken? Maak gewoon een facebook account.

TV-verslaafde
9 december 2017, 21:13
Het wordt een rampjaar voor Angela Merkel.

Brussel zal zijn reputatie als hellhole ook in 2018 alle eer aandoen.

NVA zal blijven cucken voor het establishment en het status quo.

Puigdecuck zal nog een hele tijd in België blijven als clown van zijn eigen circus.

Catalonië wordt niet onafhankelijk in 2018.



Kunnen we hier niet nog eens een oorlogje organiseren voor de sport (niet uit haat). En als we doodgaan so what? Dan hebben we nog eens lol gehad. Al die cucks hier in Europa moeten nog eens wat ballen groeien of Europa blijft een shithole tot het jaar 3000 met die Marxistische Hippie Merkelkuts van dien. :lol:

kojak
9 december 2017, 21:27
Haha, betrapt, nen nieuwen bril. ;-)

Waar ?
https://bin.snmmd.nl/m/m1dy6a0wvnmf.jpg

bembem
9 december 2017, 21:28
lol

Elio di Supo
9 december 2017, 22:01
Het klimaat blijft verder voor ravage zorgen. Orkaanseizoenen zullen gepaard blijven gaan met schade die in de miljarden oploopt. Economieen van bepaalde kleine naties zullen daaraan ten onder gaan.

Dadeemelee
9 december 2017, 22:05
Bitcoin stort in.

Universalia
9 december 2017, 22:37
Ik had de link al ergens gepost maar die vraagt om herhaling.

Laten we met zen allen de kwatrijnen van Nostradamus even nader bekijken. 8O

NOSTRADAMUS PREDICTIONS FOR 2018 (http://www.nostradamus2018.com)

Dat ziet er niet zo goed uit?

Is het geloofwaardig?

Is het logisch denken?

Gaan we echt wreed duistere tijden tegemoet?

Had Urbanus van Anus gelijk toen hij het liedje: 'de wereld is om zeep er gebeuren rare dingen rondom mij' zong?

https://i2.wp.com/www.nostradamus2018.com/wp-content/uploads/2017/01/nostradamus2018.jpg?w=481

kojak
9 december 2017, 22:58
Nostradamus, artikel van eind 2016 voor 2017...

http://worldunity.me/nostradamus-ijzingwekkende-2017-voorspellingen-zijn-al-bewaarheid-aan-het-worden/

eno2
11 december 2017, 13:24
Doe jij hier niet hetzelfde als al die mensen op de "sociale" media? Jezelf interessant denken? Maak gewoon een facebook account.

Vele Bem-Verslaafden gaan een enorme Cold Turkey tegemoet op 1 Januari

Eyjafjallajökull
11 december 2017, 22:23
Vele Bem-Verslaafden gaan een enorme Cold Turkey tegemoet op 1 Januari

Nog steeds gefrustreerd dat zelfs zij je zaad niet moest ? :-D

kojak
11 december 2017, 22:30
Welk zaad ? :rofl:

Eyjafjallajökull
11 december 2017, 22:41
Welk zaad ? :rofl:

https://images2.memedroid.com/images/UPLOADED32/52085a50214cb.jpeg

Tavek
11 december 2017, 22:42
godver je bent me voor :lol:

Ik hoop feitelijk op een correctie van een procent of vijftien. Veel verkoht en ik wacht op een goed instapmoment

De bel wordt me te dik geblazen.

De beurzen blijven maar stijgen, terwijl de lonen nauwelijks bewegen en de echte economie eigenlijk niet zo hard groeit.

Eduard Khil
11 december 2017, 22:46
De bel wordt me te dik geblazen.

De beurzen blijven maar stijgen, terwijl de lonen nauwelijks bewegen en de echte economie eigenlijk niet zo hard groeit.

verschillende indexen bonken al een paar keer tegen hunzelfde weerstand, om dan weer wat terug te vallen. Ofwel komt er nu een deftige doorbraak, ofwel zakken ze in deze eindejaarsperiode een stuk terug, tot mogelijks zelfs een correctie.

Ik denk eerlijk gezegd het tweede. Als ik via mijn aandelenscreener mijn standaard limieten ingeef op zoek naar belegginsmogelijkheden, wordt het lijstje met mogelijkheden steeds korter. Beurzen beginnen duur te worden en véél goed nieuws zit al lang in de koersen ingerekend, nog voor het uitgekomen is

Tavek
11 december 2017, 22:52
verschillende indexen bonken al een paar keer tegen hunzelfde weerstand, om dan weer wat terug te vallen. Ofwel komt er nu een deftige doorbraak, ofwel zakken ze in deze eindejaarsperiode een stuk terug, tot mogelijks zelfs een correctie.

Ik denk eerlijk gezegd het tweede. Als ik via mijn aandelenscreener mijn standaard limieten ingeef op zoek naar belegginsmogelijkheden, wordt het lijstje met mogelijkheden steeds korter. Beurzen beginnen duur te worden en véél goed nieuws zit al lang in de koersen ingerekend, nog voor het uitgekomen is

Het goede nieuws is al verwerkt in de koers.
Het slechte niet.

Zucht
11 december 2017, 22:57
Ik word weer eens opgeroepen om te gaan zitten in een stembureau. :evil:
Waarom altijd dezelfden ? :evil:

kojak
11 december 2017, 22:58
In Catalonië ?

Elio di Supo
12 december 2017, 08:30
Ik word weer eens opgeroepen om te gaan zitten in een stembureau. :evil:
Waarom altijd dezelfden ? :evil:

Als leerkracht of ambtenaar heb je dikwijls het spek aan je been.

Eyjafjallajökull
12 december 2017, 08:46
Als leerkracht of ambtenaar heb je dikwijls het spek aan je been.

Ambtenaren krijgen er een halve dag recup of zo voor.

Die moeten dus niet zagen...

Eyjafjallajökull
12 december 2017, 08:46
Als leerkracht of ambtenaar heb je dikwijls het spek aan je been.

Ambtenaren krijgen er een halve dag recup of zo voor.

Die moeten dus niet zagen...

Eyjafjallajökull
12 december 2017, 08:46
Als leerkracht of ambtenaar heb je dikwijls het spek aan je been.

Ambtenaren krijgen er een halve dag recup of zo voor.

Die moeten dus niet zagen...

Eyjafjallajökull
12 december 2017, 08:46
Als leerkracht of ambtenaar heb je dikwijls het spek aan je been.

Ambtenaren krijgen er een halve dag recup of zo voor.

Die moeten dus niet zagen...

Eyjafjallajökull
12 december 2017, 08:46
Als leerkracht of ambtenaar heb je dikwijls het spek aan je been.

Ambtenaren krijgen er een halve dag recup of zo voor.

Die moeten dus niet zagen...

Eyjafjallajökull
12 december 2017, 08:47
504 is back :roll:

kojak
12 december 2017, 10:09
Als leerkracht of ambtenaar heb je dikwijls het spek aan je been.

Maak die Moslims dan maar snel ambtenaar. :twisted: :rofl:

djimi
4 februari 2018, 21:03
Vele Bem-Verslaafden gaan een enorme Cold Turkey tegemoet op 1 Januari


Zo héél erg 'enorm' is het niet hoeven te worden, hé :-P

kojak
5 februari 2018, 00:04
Op 1 januari neemt Bembem hier afscheid van het forum.
Wedden dat ze voor eind 2018 terug is ?

Dikke lol ..... :lol: :lol: :lol: