PDA

View Full Version : kunnen we dit eindelijk verbieden? - ministerie van ergerlijke zaken

Anna List
19 december 2017, 12:56
witte camionetjes op het linkerbaanvak.

vandaag nog als het kan, dank u.

BigF
19 december 2017, 13:00
witte camionetjes op het rechterbaanvak.

Oei! Mijn fout.
Ik vroeg het ministerie onlangs om ze van de linkerrijstrook weg te houden.
Sorry...

Anna List
19 december 2017, 13:03
Oei! Mijn fout.
Ik vroeg het ministerie onlangs om ze van de linkerrijstrook weg te houden.
Sorry...

shit, die andere rechterkant! heb t intussen aangepast!

dank u!

BigF
19 december 2017, 13:09
Het verschil tussen links en rechts, dat mogen ze ook wel eens afschaffen eh?
Altijd wat.

Anna List
19 december 2017, 13:11
Het verschil tussen links en rechts, dat mogen ze ook wel eens afschaffen eh?
Altijd wat.

dringend te verbieden, witte camionetjes op het bakboordrijvak!

gade gij mij hier blijven belachelijk maken of wat, BigF?

BigF
19 december 2017, 13:11
shit, die andere rechterkant! heb t intussen aangepast!

dank u!

Wel tof, nu lijkt het alsof ik de idioot ben die links en rechts niet uit elkaar kent...

BigF
19 december 2017, 13:12
dringend te verbieden, witte camionetjes op het bakboordrijvak!

gade gij mij hier blijven belachelijk maken of wat, BigF?

Ik wou er net mee stoppen maar als je aandringt wil ik mijn beslissing nog wel eens overwegen.

Dadeemelee
Wel tof, nu lijkt het alsof ik de idioot ben die links en rechts niet uit elkaar kent...

Wel opletten met spookrijders hé.

Anna List

dat is toch al een pak minder erg dan dat het zou lijken of ik de idioot ben die links en rechts niet uit elkaar kent...

allez, imho hé ...

Anna List
19 december 2017, 13:13
Wel opletten met spookrijders hé.

dat ligt anders hé, die kennen voor- en achteruit/achterruit niet uit elkaar.

Het Verzet
19 december 2017, 13:14
Ok, ok, ik zal mijn camionet herspuiten in't geel.
Nu goed?

Anna List
en zeggen dat ik zo'n schoon ordelijk draadje voor ogen had waarin iedereen in één post zoiets zou aanbrengen waar iedereen zich dood aan ergert...

BigF
dat is toch al een pak minder erg dan dat het zou lijken of ik de idioot ben die links en rechts niet uit elkaar kent...

allez, imho hé ...

Het hangt er maar van af van welke kant je het bekijkt eh?

Dadeemelee
Nu goed?

Met een leeuwken erop? :)

Anna List
19 december 2017, 13:15
Het hangt er maar van af van welke kant je het bekijkt eh?

heb jij dat ook in de spiegel? als ik mijn hand daarin opsteek, mijn spiegelbeeld steekt altijd zijn ander hand op ... ik denk dat m t doet om mij te koeioneren eigenlijk ... :oops: ... nog zoiets wat ik zooo wanordelijk vind!

Anna List
19 december 2017, 13:17
Nu goed?

eigenijk zou dat wsl al helpen ... nu is dat immers altijd dezelfde dader, en dan spreken we toch al snel over hardleersheid en dwarsdoenerij. als dat duidelijk altijd iemand anders is, zou dat de ergernis al kunnen doen afnemen.

al zou van dat linkerrijvak afblijven ook al kunnen volstaan ze.

Dadeemelee
19 december 2017, 13:17
heb jij dat ook in de spiegel? als ik mijn hand daarin opsteek, mijn spiegelbeeld steekt altijd zijn ander hand op ... ik denk dat m t doet om mij te koeioneren eigenlijk ... :oops: ... nog zoiets wat ik zooo wanordelijk vind!

Ik erger mij aan mensen die hun handen omhoog steken aan het stuur :-P

Anna List
19 december 2017, 13:18
Ik erger mij aan mensen die hun handen omhoog steken aan het stuur :-P

ow, ik bedoelde de spiegel in mijn badkamer, ni in de auto ze!!

BigF
19 december 2017, 13:18

Ik heb mijn spiegelbeeld hier al jaren geleden buitengesjot.
De kleinmannen waren er bang van.

Anna List
19 december 2017, 13:19
Ik heb mijn spiegelbeeld hier al jaren geleden buitengesjot.
De kleinmannen waren er bang van.

:thumbsup:

efficiënt ingegrepen!!

BigF
19 december 2017, 13:22
Soit, ik ga andere mensen ook nog even de kans geven om hun mening over links en rechts te geven.
Ik moet mijn kiekens eten gaan geven.

Anna List
19 december 2017, 13:31
bommakes die met kleingeld gepast betalen ...

TheFourHorsemen
19 december 2017, 14:37
Dingen die 'viraal' gaan.

De enige reden waarom dingen 'viraal' gaan is omdat media veel te veel aandacht geven aan instagramaandachtshoeren en dergelijke.

TheFourHorsemen
19 december 2017, 14:40

+ bommakes die boodschappen doen buiten de reguliere werkuren.

Men zou een deel van het pensioen moeten uitbetalen met een maaltijdcheque die enkel bruikbaar is van maandag tot vrijdag tussen 9u en 17u.

kelt
19 december 2017, 18:23
Dikke BMW's

Het probleem met de niet-functionerende richtingsaanwijzers is namelijk structureel en kan niet met sjoemelsoftware opgelost worden.

Raus damit!

Libro
19 december 2017, 18:27
Dikke BMW's

Het probleem met de niet-functionerende richtingsaanwijzers is namelijk structureel en kan niet met sjoemelsoftware opgelost worden.

Raus damit!

Lees eens een nieuwe uitgave van uw moppenboek, niet die van 1950.

Zucht
19 december 2017, 18:34
Ik heb eigenlijk geen ergernissen. Behalve misschien kinderen in het openbaar vervoer. Men zou beter handgreepjes en voetsteuntjes aan de buitenkant van de wagon/tram/bus aanbrengen waar de kindjes dan mogen opstaan/aanhangen.
En ook rugzakken op het OV. Die dragers denken dat ze een normaal volume innemen maar zijn twee keer zo dik en pletten zonder scrupules alles rondom hen. Misschien zou men beter een haak achter de wagon/tram/bus aanbrengen waar rugzakken en hun dragers aangehangen worden, in een seriëel lint om zo achteraan langs de grond mee te reizen.
En misschien ook mensen die rondwandelen met een smartphone. Misschien zou men beter wat valkuilen en slingerende sloopkogels in de straten aanbrengen om hen duidelijk te maken dat ze beter zouden kijken waar ze lopen.
Verder gaat alles goed.

kelt
19 december 2017, 18:38
Richtingsaanwijzers....

Ze verstoren de zorgvuldig gekozen grijs metallisé kleurbalans van onze automobielen en veroorzaken irritatie aan de ochtendelijke oogbollen....

Eduard Khil
19 december 2017, 18:56

ik wil daar wel een compromis over sluiten. Geen witte camionnetten meer, maar dan enkel als we alle linkse partijen, stromingen en middenveldorganisaties verbieden en hun leden voor de rechtbank brengen

Eduard Khil
19 december 2017, 18:59

het kan nog erger: bommakes die denken dat ze gepast gaan kunnen betalen, een half uur hun portemonnee ondersteboven aan het zoeken zijn, om dan tot de conclusie te komen dat ze er niet geraken en met een briefje gaan moeten betalen, dat natuurlijk in hun andere portefeuille zit, en dan tergend traag al hun wisselgeld nog staan weg te steken in de weg van de volgende klant

D?*t is pas irritant

Vlad
19 december 2017, 19:00
Fietsers met een fietskar achter hun gat die rechts voorbijsteken :evil:
Bijna mijne nek gebroken vandaag.

kelt
19 december 2017, 20:01
Bommakes die,het lukt iedere keer weer,aan de kassa verschijnen met aankopen waarvoor de aangekondigde kortingsaktie pas vanaf volgende week maandag geldig is ......

Pandareus
19 december 2017, 20:03
+ bommakes die boodschappen doen buiten de reguliere werkuren.

Men zou een deel van het pensioen moeten uitbetalen met een maaltijdcheque die enkel bruikbaar is van maandag tot vrijdag tussen 9u en 17u.

Schitterend voorstel.

Pandareus
19 december 2017, 20:11
het kan nog erger: bommakes die denken dat ze gepast gaan kunnen betalen, een half uur hun portemonnee ondersteboven aan het zoeken zijn, om dan tot de conclusie te komen dat ze er niet geraken en met een briefje gaan moeten betalen, dat natuurlijk in hun andere portefeuille zit, en dan tergend traag al hun wisselgeld nog staan weg te steken in de weg van de volgende klant

D?*t is pas irritant

Simpel toch ?

Verplichte scanning van de ID card aan de kassa, als bomma (arbitrair : vanaf 70) naar de winkel gaat tijdens de week na 17 u of tijdens het WE dan moet ze automatisch 5% ergernistaks betalen. Bij pogingen om met kleingeld te betalen : +15% (eerste overtreding, daarna +20%)

Pandareus
19 december 2017, 20:13
Fietsers met een fietskar achter hun gat die rechts voorbijsteken :evil:
Bijna mijne nek gebroken vandaag.

Fietskarren moeten ofwel verboden worden, ofwel wegbelast. of weggepest met verkeersdrempels om de 100 meter. We hebben één keer hippies gehad, dat was voldoende.

Pandareus
19 december 2017, 20:14
Bommakes die,het lukt iedere keer weer,aan de kassa verschijnen met aankopen waarvoor de aangekondigde kortingsaktie pas vanaf volgende week maandag geldig is ......

Simpel, gewoon het personeel instrueren omdat volkomen te negeren, de bon in beslag te nemen wegens niet geldig en voort te doen met het werk. Klachten ? Ga maar aanschuiven aan het service center.

Next !!!!

Eduard Khil
19 december 2017, 20:36
Simpel toch ?

Verplichte scanning van de ID card aan de kassa, als bomma (arbitrair : vanaf 70) naar de winkel gaat tijdens de week na 17 u of tijdens het WE dan moet ze automatisch 5% ergernistaks betalen. Bij pogingen om met kleingeld te betalen : +15% (eerste overtreding, daarna +20%)

https://media.giphy.com/media/F9DzQnxx6ZZNm/giphy.gif

The Paulus Experience
19 december 2017, 20:38
Dikke BMW's

Raus damit!

Die wagens hebben ook problemen met de magneten voorin waardoor die altijd aan mijn wagen hangen

The Paulus Experience
19 december 2017, 20:40

Oikofoob

kelt
19 december 2017, 20:56
Die wagens hebben ook problemen met de magneten voorin waardoor die altijd aan mijn wagen hangen

Ach,en nu u er ook over begint,er is ook echt iets mis met de lichten vooraan ook.Het lijken wel gemene blauwwitte zoeklichten zoals in de tweede wereldoorlog gebruikelijk om bommenwerpers op te sporen op 3 kilometer hoogte....:twisted:

kelt
19 december 2017, 21:05
Bommakes die,als ze niet bezig zijn de caissieres tegen het plafond te jagen,ongeneerd uw aankopen staan te bestuderen zoals ze daar op de band liggen....je VOELT de afkeuring.....:-(

kojak
19 december 2017, 21:31
Bommakes die,als ze niet bezig zijn de caissieres tegen het plafond te jagen,ongeneerd uw aankopen staan te bestuderen zoals ze daar op de band liggen....je VOELT de afkeuring.....:-(

Valt nog mee...
Dees zijn erger.
Das een echte bom ma.

http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.2440350.1447954186!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/article_750/mideast-female-suicide-bombers-glance.jpg

Hier vliegen ze niet tegen het plafond, hier vliegt het plafond tegen hen en de rest...

Elio di Supo
20 december 2017, 06:48
Wat mij in de States vooral irriteert;

-plots van rijvak veranderen zonder knipperlichten te gebruiken
-in de tegenstelde richting rijden tussen de parkeerlanen (waar dienen die pijlen voor?) en dan verwachten dat JIJ uit de weg gaat

Vlad
20 december 2017, 06:50
Fietskarren moeten ofwel verboden worden, ofwel wegbelast. of weggepest met verkeersdrempels om de 100 meter. We hebben één keer hippies gehad, dat was voldoende.

Ik ben pro fietskarren maar men moet wel weten hoe men er moet mee fietsen. Wat doet een normaal mens als een gek hard belt om toch langs rechts door te mogen ? Die doorlaten en dan erna onmiddellijk terug rechts rijden om normale fietsers die langs links voorbij steken door te laten. Als er dan nog zo'n kar achter komt ben je wel dik gezien natuurlijk.

Het ergste van de zaak is dat hij er helemaal niets uit geleerd zal hebben want hij legde de schuld bij mij omdat ik een hoofdtelefoon op had. Ik had hem nochtans gehoord en was opzij gegaan. De reden dat ik onmiddellijk na zijn passage terug rechts invoegde was omdat ik ook links iemand gewaar werd. Dat bleek dan zijn even gestoorde vrouw te zijn.

Een andere fietser kwam me later vragen of alles goed was. Blijkbaar rijdt dat koppel elke dag gelijk zot over het drukste stuk van de Bredabaan. Ze zouden beter ook een hoofdtelefoon opzetten zodat ze niet worden opgejaagd door het stinkende lawaaierige autoverkeer ipv voetgangers uit hun schoenen te rijden en normale fietsers op stang te jagen.

Hoomer
20 december 2017, 07:22
Aan die stomme fietsers met hun hoofdtelefoon die daardoor het verkeer niet horen. Even bellen als je ze wil voorbij steken is dan ook geen enkel avans meer, het ergste is dat ze dan nog verontwaardigd zijn als ze door hun dommigheid bijna verongelukken. En aan die idioten met hun elektriche fietsen die zelfs te lui zijn om het fietspad ronde kerk te volgen maar liever tegen 30 kmu spookrijden de fietsende schoolkinderen tegemoet.

Hoomer
20 december 2017, 07:25
En aan deze achterlijke idioten,die vrij mogen rondlopen, interneren die hap.

https://pbs.twimg.com/media/DRZ3wIVW4AAypWV.jpg

Jay-P.
20 december 2017, 07:51

-in de tegenstelde richting rijden tussen de parkeerlanen (waar dienen die pijlen voor?) en dan verwachten dat JIJ uit de weg gaatMijn ervaring omtrent rijden in de States: no sweat, in 't algemeen.
Probeer eens te rijden in Penang (Malaysia) indien je kickt op thrills.
(Alhoewel: naar het schijnt is Vietnam toch nog erger.)

Skobelev
20 december 2017, 21:00
kunnen we dit eindelijk verbieden? - ministerie van ergerlijke zaken

Kerstfilms op tv. Fuck nog aan toe, die van ons zit al een ganse week fucking kerstfilms te vergapen op tv.

Dadeemelee
20 december 2017, 23:19

-in de tegenstelde richting rijden tussen de parkeerlanen (waar dienen die pijlen voor?) en dan verwachten dat JIJ uit de weg gaat

Het probleem met parkeerlanen is dat vele parkings zo gemaakt zijn dat ze allemaal in dezelfde richting lopen. Als je dan in 1 rij geen parkeerplaats vindt ben je wel verplicht in de 'verkeerde' richting te rijden of anders de parking uitrijden en terug inrijden.

kojak
20 december 2017, 23:24

Kerstfilms op tv. Fuck nog aan toe, die van ons zit al een ganse week fucking kerstfilms te vergapen op tv.

Zijn het nu fuck-films of kerst-films waar ze naar kijkt ? :lol:

Dadeemelee
20 december 2017, 23:28

Mhhhh Kerstfilms :x-mas:

https://i.pinimg.com/736x/7a/89/58/7a8958346e8f611b631b1aa524b687dc--krampus-movie-horror-stories.jpg

Elio di Supo
21 december 2017, 06:57
Het probleem met parkeerlanen is dat vele parkings zo gemaakt zijn dat ze allemaal in dezelfde richting lopen. Als je dan in 1 rij geen parkeerplaats vindt ben je wel verplicht in de 'verkeerde' richting te rijden of anders de parking uitrijden en terug inrijden.

Niet zo op de Walmart-parking. Elke laan heeft een tegengestelde rijrichting dan de laan die er vlak naast ligt. Ze hebben dikwijls geen zin om de hele laan uit te rijden en laveren dan maar tss geparkeerde wagens om hun plaatsje te bemachtigen.

Elio di Supo
21 december 2017, 06:58
Zijn het nu fuck-films of kerst-films waar ze naar kijkt ? :lol:

Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.

Anna List
21 december 2017, 08:27
En aan deze achterlijke idioten,die vrij mogen rondlopen, interneren die hap.

https://pbs.twimg.com/media/DRZ3wIVW4AAypWV.jpg

https://www.hln.be/showbizz/celebrities/stijn-meuris-scheldt-vrouw-uit-om-huilende-baby-in-trein~a1a13b73/

Anna List
21 december 2017, 08:28

ik ook! ... die van ullie is een toffe!

Skobelev
21 december 2017, 11:36
ik ook! ... die van ullie is een toffe!

8O hebben?

kojak
21 december 2017, 11:49
8O hebben?

Is ze nog in waarborg ?
Hoeveel gaatjes had ze in haar kaart bij de laatste keuring ?

Skobelev
21 december 2017, 12:00
Is ze nog in waarborg ?
Hoeveel gaatjes had ze in haar kaart bij de laatste keuring ?

Volgens haar vader is de garantie uit en mag ik ze niet meer teruggeven. Te nemen zoals ze is.

Pandareus
21 december 2017, 13:34

Dat is echt niet uit te houden...

Skobelev
21 december 2017, 20:55
't is weer van dattem.... :-(

Demper
21 december 2017, 22:33

Met een stuk in mijn kloten naar home alone kijken is super.