PDA

View Full Version : Music for Life


BigF
22 december 2017, 16:30
Mooi initiatief, mij niet gelaten.
Maar wel een reden om een hele week niet naar StuBru te luisteren.

Om de tien minuten het verhaal van nen bengel die 13 euro heeft verzameld door koekjes te bakken, een klas die 48 euro heeft bijeengespaard door te gaan wandelen (wandelen godbetert) of een gezin dat 50 euro bijeengekrabt heeft voor één of ander goed doel en die dan een plaatje willen aanvragen...

Nee, merci.

Demper
22 december 2017, 16:41
Hier bedank ik ook voor.

Hypocrisie ten top.

Vette Pois(s)on
22 december 2017, 16:48
geweten sussen voor het komend vreet en zuip festijn

Demper
22 december 2017, 16:52
geweten sussen voor het komend vreet en zuip festijn

Het is vooral fake.

koe de poing
22 december 2017, 19:00
zitten die nu wéér in die glazen bouwovertreding ?

Libro
22 december 2017, 19:07
zitten die nu wéér in die glazen bouwovertreding ?

Nu zitten ze op een vlot (zo'n ding dat ongeveer evenveel kost als de opbrengst van de actie).

koe de poing
22 december 2017, 19:09
Nu zitten ze op een vlot (zo'n ding dat ongeveer evenveel kost als de opbrengst van de actie).

meerpaal omhakken en klaar is kees.

Libro
22 december 2017, 19:13
meerpaal omhakken en klaar is kees.

Paar grote witte haaien loslaten en gaar is kees.

Libro
22 december 2017, 20:11
zitten die nu wéér in die glazen bouwovertreding ?

https://pbs.twimg.com/media/DRp39gfXkAICQR1.jpg:large

The Paulus Experience
23 december 2017, 23:13
Zoveel zuur :lol::lol::lol:

BigF
24 december 2017, 11:27
Zoveel zuur :lol::lol::lol:

Voor mij heeft het niks met zuur te maken maar alles met het feit dat dit initiatief vooral behoorlijk irritante radio oplevert.
Heel dagen de afgezaagde klassiekers onderbroken door de uitleg van overenthousiaste weldoeners over hoe ze een geweldige/fantastische/aanzienlijke/behoorlijke som hebben bijeengekregen. En over hun drijfveren die dan kleffe radio opleveren zodra het over overleden neefjes/opa's/broertjes/mama's en andere bloedverwanten gaat.

Nogmaals: geen problemen met het initiatief op zich maar ik kan er geen uur naar luisteren.

The Paulus Experience
24 december 2017, 11:29
Voor mij heeft het niks met zuur te maken maar alles met het feit dat dit initiatief vooral behoorlijk irritante radio oplevert.
Heel dagen de afgezaagde klassiekers onderbroken door de uitleg van overenthousiaste weldoeners over hoe ze een geweldige/fantastische/aanzienlijke/behoorlijke som hebben bijeengekregen. En over hun drijfveren die dan kleffe radio opleveren zodra het over overleden neefjes/opa's/broertjes/mama's en andere bloedverwanten gaat.

Nogmaals: geen problemen met het initiatief op zich maar ik kan er geen uur naar luisteren.

Ik luister er ook niet naar
Ik start er ook geen thread over

BigF
24 december 2017, 11:30
Ik start er ook geen thread over

Vandaar dat ik het maar weer moest doen.
Graag gedaan.

The Paulus Experience
24 december 2017, 11:32
Qed

koe de poing
24 december 2017, 13:34
kunnen we het er op zijn minst over eens zijn dat die Siska thuishoort op MNM of een andere kleuterzender ?

BigF
24 december 2017, 14:44
kunnen we het er op zijn minst over eens zijn dat die Siska thuishoort op MNM of een andere kleuterzender ?

Waar ik het wel op zijn minst over eens kan zijn is dat die Siska Music For Life niet presenteert...

Libro
24 december 2017, 14:57
kunnen we het er op zijn minst over eens zijn dat die Siska thuishoort op MNM of een andere kleuterzender ?

StuBru is toch ook een kleuterzender?

cookie monster
27 december 2017, 02:37
Ik luister toch niet naar de radio (ether of online) !!

TV-verslaafde
27 december 2017, 05:45
Mooi initiatief, mij niet gelaten.
Maar wel een reden om een hele week niet naar StuBru te luisteren.

Om de tien minuten het verhaal van nen bengel die 13 euro heeft verzameld door koekjes te bakken, een klas die 48 euro heeft bijeengespaard door te gaan wandelen (wandelen godbetert) of een gezin dat 50 euro bijeengekrabt heeft voor één of ander goed doel en die dan een plaatje willen aanvragen...

Nee, merci.

Tja als je ouder wordt wordt je sowieso cynischer. Waarom? Je haren zijn grijs, vele familieleden en vrienden zijn dood. Je beseft dat jonge mensen idioten zijn die geloven in het fake "spelletje" van de liefde. Het besef dat heel het spel van de liefde kortstondige biochemie is.

Daarom lijken jonge enthousiaste mensen kortweg idioten. De dood komt sowieso waarom je bezighouden met het liefdesspel?

Dat is een beetje het probleem met liefde. Zonder de dood te betrekken bij liefde is liefde fake brol, hallucinaties. En als je supercynisch bent ben je een woestijn zonder enige levensvreugde.

Maar de shock van de dood is nodig om de fake brol hallucinaties van liefde te counteren.

Kristof Piessens
27 december 2017, 06:24
Tja als je ouder wordt wordt je sowieso cynischer. Waarom? Je haren zijn grijs, vele familieleden en vrienden zijn dood. Je beseft dat jonge mensen idioten zijn die geloven in het fake "spelletje" van de liefde. Het besef dat heel het spel van de liefde kortstondige biochemie is.

Daarom lijken jonge enthousiaste mensen kortweg idioten. De dood komt sowieso waarom je bezighouden met het liefdesspel?

Dat is een beetje het probleem met liefde. Zonder de dood te betrekken bij liefde is liefde fake brol, hallucinaties. En als je supercynisch bent ben je een woestijn zonder enige levensvreugde.

Maar de shock van de dood is nodig om de fake brol hallucinaties van liefde te counteren.

Als er 1 ding is over de dood waar ik over geleerd heb dan is dat ik niet te kiezen heb wanneer je mag sterven of bewust dood gaat omdat je vele redenen aanhaalt dat je je schaamt voor de wereld dat zich niet eens bekommert om de menselijkheid maar meer bekommert is over GELD, wat is de snelste en effectieve manier om geld te verdienen voordat je op pensioen gaat ?

fox
27 december 2017, 11:35
Ik vind het geweldig als je daar zo een bende overenthousiaste midlife crisis wijven met hun kroost ziet staan. Een hele litanie over de meest fantastische acties die ze georganiseerd hebben om ze dan uiteindelijk met trots een bedrag van 232,67 euro te horen gillen. Een presentatrice die je dan OMG hoort roepen terwijl ze eigenlijk bedoelt: "kutwijf, moet je voor zo een schaamtelijk bedrag speciaal naar Wachtebeke komen?"

reservespeler
27 december 2017, 12:35
Mooi initiatief, mij niet gelaten.
Maar wel een reden om een hele week niet naar StuBru te luisteren.

Om de tien minuten het verhaal van nen bengel die 13 euro heeft verzameld door koekjes te bakken, een klas die 48 euro heeft bijeengespaard door te gaan wandelen (wandelen godbetert) of een gezin dat 50 euro bijeengekrabt heeft voor één of ander goed doel en die dan een plaatje willen aanvragen...

Nee, merci.

En deze week gaat het maar verder en verder en verder.

Schande dat er zulke initiatieven genomen moeten worden, als ik kijk naar de belastingdruk.

TV-verslaafde
27 december 2017, 12:39
Als er 1 ding is over de dood waar ik over geleerd heb dan is dat ik niet te kiezen heb wanneer je mag sterven of bewust dood gaat omdat je vele redenen aanhaalt dat je je schaamt voor de wereld dat zich niet eens bekommert om de menselijkheid maar meer bekommert is over GELD, wat is de snelste en effectieve manier om geld te verdienen voordat je op pensioen gaat ?

Ja. Geld maakt alles makkelijker. Ik heb geen bezwaar tegen geld. Ik maak bezwaar tegen de te grote nadruk op kalverliefde in het Westen. Als je zegt tegen iemand dat ie over 10 minuten doodvalt dan is die persoon zijn geliefde binnen 2 minuten vergeten. Tenzij je echt liefhebt en dan geldt de uitdrukking "sterven voor de liefde." En alleen dan stelt die liefde iets voor anders is het fake brol. Snap je?