PDA

View Full Version : Trump ontmaskert het USA imperialisme.

Dadeemelee
9 februari 2018, 23:46
Ze hebben al Libie en Syrie gedestabiliseerd en proberen nu hetzelfde met Iran.

Gelukkig hebben de beide Korea's dat dankzij de vuilbek Trump ontdekt en gaan ze samen.

atmosphere
10 februari 2018, 15:13
Je vergeet Afghanistan en Irak nog.

Dadeemelee
10 februari 2018, 22:52
Je vergeet Afghanistan en Irak nog.

Inderdaad, maar wat ik eigenlijk wou zeggen: Trump beoefent die USA buitenlandpolitiek zo extreem dat zelfs Kim begint in te zien dat de Amerikanen voor wat betreft buitenlandpolitiek volledig onbekwaam zijn :lol:

kojak
11 februari 2018, 01:11
Weet Trump wel waar het buitenland zich ergens bevind ? :lol:

zonbron
11 februari 2018, 07:21
Inderdaad, maar wat ik eigenlijk wou zeggen: Trump beoefent die USA buitenlandpolitiek zo extreem dat zelfs Kim begint in te zien dat de Amerikanen voor wat betreft buitenlandpolitiek volledig onbekwaam zijn :lol:

MAGA en America first!

Trump heeft helemaal geen buitrenlandpolitiek, de traditionele bende en het Pentagon dragen daar zorg voor. Kortom, biz as usual.

Ik heb U op dit forum trouwens nooit horen klagen over Libie enz. Nogmaals, nooit.

Ja, de deal van Obama met Iran is goed... Zijn betere werk.

Dadeemelee
11 februari 2018, 11:40
MAGA en America first!

Trump heeft helemaal geen buitrenlandpolitiek, de traditionele bende en het Pentagon dragen daar zorg voor. Kortom, biz as usual.

Ik heb U op dit forum trouwens nooit horen klagen over Libie enz. Nogmaals, nooit.

Dan heb je niet goed gelezen, ik heb hier al vaak gezegd wat ik denk over de bemoeienissen van de US in N. Afrika en het MO.

Hopelijk heeft de EU met Syrie haar lesje geleerd en verzetten ze zich tegen de US agressie tegen Iran.

atmosphere
11 februari 2018, 12:16
MAGA en America first!

Volledig mee eens.