PDA

View Full Version : kassiersters die punten achterhouden


bembem
23 februari 2018, 23:12
"spaart u punten?" hoor je dan.... en meestal - althans bij mij, vragen ze het niet eens al hopende/veronderstellende dat ik er niet om zou piepen..... nou niet dus - hoewel het lange tijd zo was dat ik het dan maar zo liet, echter die tijd is voorbij, tegenwoordig maak ik er zelfs een sport van om er expres naar te vragen, zal ze leren, ja bb wordt mondiger irl, té mondig zelfs :lol::lol:

kojak
23 februari 2018, 23:16
Ik denk zelf dat het personeel niet mag deelnemen aan zo'n spaaracties.
Ik dacht dit toch ergens gelezen te hebben.
Mss dat het op de spaarkaart zelf staat ?

hamac
23 februari 2018, 23:16
Ze geven alleen punten als je de kassa betalend passeert.

Eduard Khil
24 februari 2018, 00:54
Ze geven alleen punten als je de kassa betalend passeert.

enkel voor werkmensen ook :lol:

reservespeler
24 februari 2018, 07:32
"spaart u punten?" hoor je dan.... en meestal - althans bij mij, vragen ze het niet eens al hopende/veronderstellende dat ik er niet om zou piepen..... nou niet dus - hoewel het lange tijd zo was dat ik het dan maar zo liet, echter die tijd is voorbij, tegenwoordig maak ik er zelfs een sport van om er expres naar te vragen, zal ze leren, ja bb wordt mondiger irl, té mondig zelfs :lol::lol:

Ik dacht dat zo'n spaaractie alleen voor betalende klanten was.

reservespeler
24 februari 2018, 07:32
Ik denk zelf dat het personeel niet mag deelnemen aan zo'n spaaracties.
Ik dacht dit toch ergens gelezen te hebben.
Mss dat het op de spaarkaart zelf staat ?

Broer, zus, vriend, ... kan zo'n punten ook gebruiken.

reservespeler
24 februari 2018, 07:33
Ze geven alleen punten als je de kassa betalend passeert.

Dedju, je was me voor!

kelt
24 februari 2018, 08:16
Dedju, je was me voor!

oei.....ook niet betaald? :twisted:

Anna List
24 februari 2018, 08:45
Dedju, je was me voor!

echt ergerlijk zo van die mensen die nog snel voorkruipen!

kelt
24 februari 2018, 08:51
echt ergerlijk zo van die mensen die nog snel voorkruipen!

Och....als ze niet betalen en geen "punten" moeten hebben zijn ze snel weg :-D

reservespeler
24 februari 2018, 13:50
Och....als ze niet betalen en geen "punten" moeten hebben zijn ze snel weg :-D

Das nog sneller dan de snelkassa.

Xenophon
24 februari 2018, 16:33
"Spaart u punten?"

Ik weet het niet zeg ik dan, over wat gaat dat?

Ze doen dan een hele uitleg van enkele minuten, over hoe je ze moet sparen en in het boekje moet kleven, wat er allemaal te krijgen is aan korting en dergelijke, en dan zeg ik nee, ik moet die punten niet hebben.

Marie van de koster
24 februari 2018, 16:43
De gewone Delhaize-punten om een bonnetje van 5 € bijeen te sparen, komen automatisch op uw kaart terecht zonder dat u er iets voor moet doen behalve uw kaart laten scannen natuurlijk.
Maar er is tegenwoordig een actie bij Delhaize om zakjes te sparen. Dat wordt vermeld op het kassa-ticket. Ik heb geen idee wat die zakjes zijn of waarvoor ze dienen. Ik heb wel "monstertjes" gezien voor kinderen en vermoed dat het daarmee te maken heeft.
Ik doe aan self-scanning en dan is de uitleg over zulke bijkomende voordelen echt onvoldoende, om het juist te weten moet men de reclame uitpluizen, iets waar ik me niet mee bezig houd. Ik denk dat mensen die brood kopen in Delhaize en self-scanning doen, ook gemakkelijk vergeten hun spaarkaart te laten afstempelen. Aan de kassa legt men die kaart gewoon bij de boodschappen of de kassierster vraagt ernaar. Maar bij self-scanning is het niet altijd even duidelijk.

Marie van de koster
24 februari 2018, 16:49
"Spaart u punten?"

Ik weet het niet zeg ik dan, over wat gaat dat?

Ze doen dan een hele uitleg van enkele minuten, over hoe je ze moet sparen en in het boekje moet kleven, wat er allemaal te krijgen is aan korting en dergelijke, en dan zeg ik nee, ik moet die punten niet hebben.

In welke supermarkt is dat?
Vroeger spaarde iedereen Fort-zegels en zegels van nog een merk dat me nu niet te binnen schiet. In praktisch ieder huishouden hadden ze wel een bloemetjesservies bijeen gespaard met Fort-zegels!
Dat waren kleefzegels (geen stickers!) die nat gemaakt werden en dan in een dun papieren boekje gekleefd. Ik vond het een beetje vies maar veel huisvrouwen hebben dank zij die zegeltjes noodzakelijke dingen voor hun huishouden kunnen bijeen sparen die ze met het loontje van hun halve trouwboek niet konden bekostigen.
Goed dat die tijden voorbij zijn.
Maar bestaat dat dan nog, zo'n zegels?

Pandareus
24 februari 2018, 16:57
"spaart u punten?" hoor je dan.... en meestal - althans bij mij, vragen ze het niet eens al hopende/veronderstellende dat ik er niet om zou piepen..... nou niet dus - hoewel het lange tijd zo was dat ik het dan maar zo liet, echter die tijd is voorbij, tegenwoordig maak ik er zelfs een sport van om er expres naar te vragen, zal ze leren, ja bb wordt mondiger irl, té mondig zelfs :lol::lol:

https://i.pinimg.com/474x/7b/34/f9/7b34f930059bd29ec04135f70acdc146--jack-oconnell-uncle-jack.jpg

hamac
24 februari 2018, 17:00
Ik doe aan self-scanning en dan is de uitleg over zulke bijkomende voordelen echt onvoldoende, om het juist te weten moet men de reclame uitpluizen, iets waar ik me niet mee bezig houd.


Is dat bevredigend?


Ik denk dat mensen die brood kopen in Delhaize en self-scanning doen, ook gemakkelijk vergeten hun spaarkaart te laten afstempelen.


Met een brood?


Aan de kassa legt men die kaart gewoon bij de boodschappen of de kassierster vraagt ernaar. Maar bij self-scanning is het niet altijd even duidelijk.

Een echte man is dan ook te prefereren.

Marie van de koster
24 februari 2018, 17:05
Is dat bevredigend?



Met een brood?



Een echte man is dan ook te prefereren.

Heel erg voor u dat u zo slecht mee bent met de tijd!

hamac
24 februari 2018, 17:11
Heel erg voor u dat u zo slecht mee bent met de tijd!

:rofl:

Tavek
24 februari 2018, 17:27
Ik ben onvoldoende arm om mijn zorgen te moeten maken over zegelkes.

Xenophon
24 februari 2018, 17:28
Ik ben onvoldoende arm om mijn zorgen te moeten maken over zegelkes.

Nooit de moed opgeven, het kan nog komen.

Een paar slepende ziektes, voor u of leden van het gezin en je bent arm voor je er erg in hebt.

Zeus
24 februari 2018, 17:39
Leve de Colruyt. Daar doen ze niet aan zulke zever.

Wapper
24 februari 2018, 21:22
Leve de Colruyt. Daar doen ze niet aan zulke zever.

Zeker weten.
Ik wordt knettergek aan de kassa van Delhaize. Voor elke klant is dat daar een oeverloos gezemel met kaarten, stempels en bonnen. En altijd zijn er wel dames voor mij die absoluut een klapke met de kassierster moeten beginnen.
Ik zou er een bloemkool naar smijten. :evil:

kojak
24 februari 2018, 21:26
Colruyt & Okay.
Dat zijn ook de 2 waar ik het liefste van al mijn inkopen ga doen.
Snel én efficient.

Dadeemelee
24 februari 2018, 21:26
Zeker weten.
Ik wordt knettergek aan de kassa van Delhaize. Voor elke klant is dat daar een oeverloos gezemel met kaarten, stempels en bonnen. En altijd zijn er wel dames voor mij die absoluut een klapke met de kassierster moeten beginnen.
Ik zou er een bloemkool naar smijten. :evil:

Maar niemand pakt mijn Vitaminis af :evil:

Wapper
24 februari 2018, 21:30
Maar niemand pakt mijn Vitaminis af :evil:

Tiens, is dat een merk van tutters?

Dadeemelee
24 februari 2018, 21:32
Tiens, is dat een merk van tutters?

Vitaminibarbaar! :lol: