PDA

View Full Version : Hillary Clinton praat over verlies op Nederlandse televisie


Universalia
13 maart 2018, 15:02
Hillary Clinton praat over verlies op Nederlandse televisie (http://www.standaard.be/cnt/dmf20180313_03406486)

De Nederlandse presentatrice Eva Jinek mocht op Internationale Vrouwendag Hillary Clinton interviewen. Het resultaat wordt vanavond uitgezonden.

Vroeger speelde ik al wel eens een spelletje schaak tegen een goede vriend.

Bij verlies, kon ik mij daar al wel eens druk over maken.

Mijn vriend schoot dan ter hulp met de wijze woorden:

Leer eerst verliezen, voor je kan winnen!

Die zin lijkt mij op Hilary ook best van toepassing. :-D

p.s.

Ok, ok ze is er al een paar keer naast gevallen maar toch ... :-P

Dadeemelee
13 maart 2018, 15:08
Hillary Clinton praat over verlies op Nederlandse televisie (http://www.standaard.be/cnt/dmf20180313_03406486)



Vroeger speelde ik al wel eens een spelletje schaak tegen een goede vriend.

Bij verlies, kon ik mij daar al wel eens druk over maken.

Mijn vriend schoot dan ter hulp met de wijze woorden:

Leer eerst verliezen, voor je kan winnen!

Die zin lijkt mij op Hilary ook best van toepassing. :-D

p.s.

Ok, ok ze is er al een paar keer naast gevallen maar toch ... :-P

Ze heeft er zelfs een boek over geschreven (nou ja). Heb het uit de bibliotheek eens meegenomen, maar ben er geen 5 blz ver in geraakt.

https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/5/3/0/8/9200000081928035.jpg

daiwa
13 maart 2018, 22:57
Hillary Clinton praat over verlies op Nederlandse televisie (http://www.standaard.be/cnt/dmf20180313_03406486)



Vroeger speelde ik al wel eens een spelletje schaak tegen een goede vriend.

Bij verlies, kon ik mij daar al wel eens druk over maken.

Mijn vriend schoot dan ter hulp met de wijze woorden:

Leer eerst verliezen, voor je kan winnen!

Die zin lijkt mij op Hilary ook best van toepassing. :-D

p.s.

Ok, ok ze is er al een paar keer naast gevallen maar toch ... :-P

Volgens Obama de grootste oplichtster van Amerika.:-)

kojak
13 maart 2018, 23:02
Geen haar beter dan Trump.
Arm Amerika....

Argusx43
14 maart 2018, 11:30
Volgens Obama de grootste oplichtster van Amerika.:-) Daarom dat ze zo een goeie maatjes waren eens hij president werd.

Lof der Zotheid
14 maart 2018, 11:59
Volgens Obama de grootste oplichtster van Amerika.:-)

Obama hoeft qua oplichting echt voor niemand onder te doen. Daar zijn hij en de Clintons ware meesters in.

Dadeemelee
14 maart 2018, 12:33
Daarom dat ze zo een goeie maatjes waren eens hij president werd.

Ik betwijfel dat. Clinton heeft haar verkiezingsnederlaag tegen Obama nooit kunnen verkroppen.

Hypochonder
14 maart 2018, 12:42
Daarom dat ze zo een goeie maatjes waren eens hij president werd.

Allemaal muiltrekkerij voor de camera. In dat wereldje heb je hoogstens medestanders.

Hypochonder
14 maart 2018, 12:43
Geen haar beter dan Trump.
Arm Amerika....

Inderdaad, allebei waardeloze leiders. Clinton heeft gewoonweg gekregen wat ze verdiende. De VS heeft ook gekregen wat ze verdienden met Trump als president.

Stultitiae
15 maart 2018, 02:48
Was dat nu echt de beste foto die ze konden vinden voor op de omslag?

Wie koopt nu zoiets?

Universalia
15 maart 2018, 08:13
Was dat nu echt de beste foto die ze konden vinden voor op de omslag?

Wie koopt nu zoiets?

Denkt u dat er een betere foto van te vinden zou zijn van die Hilary?

Deze misschien?

https://d13n9ry8xcpemi.cloudfront.net/photo/odai/240/88a13dfc1e54bbf72e5933857a37c827_240.jpg

Adam Smith
22 maart 2018, 03:14
Zo slecht deed ze het nu ook weer niet, ze haalde nationaal gezien de meeste stemmen, alleen niet genoeg stemmannen per staat. Anderzijds zijn de Democraten véél te arrogant omgegaan met traditionele 'blauwe' staten, die keihard geraakt zijn door de economische veranderingen de laatste decennia, die barst heeft Trump uitgebuit (He broke through the Blue Wall).

Universalia
22 maart 2018, 08:30
Zo slecht deed ze het nu ook weer niet, ze haalde nationaal gezien de meeste stemmen, alleen niet genoeg stemmannen per staat. Anderzijds zijn de Democraten véél te arrogant omgegaan met traditionele 'blauwe' staten, die keihard geraakt zijn door de economische veranderingen de laatste decennia, die barst heeft Trump uitgebuit (He broke through the Blue Wall).

Mocht H. Clinton het presidentschap te pakken kunnen gekregen hebben zou dat een goede of een slechte zaak geweest zijn?

Persoonlijk denk ik géén goede maar daar zullen de meningen wel over verschillen. :-D

quercus
22 maart 2018, 17:02
Mocht H. Clinton het presidentschap te pakken kunnen gekregen hebben zou dat een goede of een slechte zaak geweest zijn?

Persoonlijk denk ik géén goede maar daar zullen de meningen wel over verschillen. :-D
Och dat is louter gokken. Persoonlijk houd ik niet van Hillary haar manier van optreden tijdens een verkiezingscampagne. Ze bezondigt zich te veel aan smoelentrekken. Maar ik denk wel dat ze behoorlijk intelligent is. Vermits het uiteindelijk aankwam op kiezen tussen Hillary of een ongeleid projectiel zoals lomperik Trump had ik dan toch nog liever haar president zien worden.

Adam Smith
23 maart 2018, 04:34
Och dat is louter gokken. Persoonlijk houd ik niet van Hillary haar manier van optreden tijdens een verkiezingscampagne. Ze bezondigt zich te veel aan smoelentrekken. Maar ik denk wel dat ze behoorlijk intelligent is. Vermits het uiteindelijk aankwam op kiezen tussen Hillary of een ongeleid projectiel zoals lomperik Trump had ik dan toch nog liever haar president zien worden.

Daar heb ik weinig aan toe te voegen, hoewel ik al vrij snel voor Hillary was en tegen Trum. De hoogstwaarschijnlijk mislukte handelsoorlog, daar was Hillary überhaupt niet aan begonnen