PDA

View Full Version : Bembem de tweede gedwongen forumster van de week


Guinevere
4 april 2018, 23:23
Tijd voor een nieuw topic.

Traditionele openingsvraag: hoeveel keer per week eet je frietjes?
met welke saus ?

Dan:
Favoriete schoenen?
Op wie ga je stemmen, en waarom? (Jaja, het valt op dat je daar zo zwijgzaam over bent :))
Lees je zelf boeken? En welke?

bembem
4 april 2018, 23:33
oulala! een topic vr mij.. ihihihihihi!!

bembem
4 april 2018, 23:46
Tijd voor een nieuw topic.

Traditionele openingsvraag: hoeveel keer per week eet je frietjes?

hum, dat gaat met vlagen, dus per week kan ik niet direct een answer zeggen, wel is zo dat als ik zo'n vlaag heb ik meerdere dagen na elkaar frieten eet...

met welke saus ?

tartaarsaus! :cheer::cheer: !! (maar mayonaise is ook goed, XD!)

Dan:
Favoriete schoenen?

ik heb niet echt een favoriet, gewoon sneakers ^^


Op wie ga je stemmen, en waarom? (Jaja, het valt op dat je daar zo zwijgzaam over bent :))

op sp.a of course! op wie precies beslis ik meestal ter plekke in het stemhokje, meestal is dat zelfs iemand die ik niet eens ken (eerste keer dat ik zijn/haar naam dan zie, lol, voornaamste is dat hij/zij links is ^^


Lees je zelf boeken? En welke?

ja gaat eveneens met vlagen, meestal lees ik dan verschillende door elkaar, en euhm dat zijn dan meestal die v m'n lievelingsauteurs: jonathan kellerman, natsuo kirino.... wat ik ook enorm graag heb zijn v die crime stories ad hand v fait divers zoals die v Pierre Bellemare, lol

Anna List
5 april 2018, 12:02
hoe zit t nog met t zelf schrijven?

bembem
5 april 2018, 14:51
hoe zit t nog met t zelf schrijven?

awel, m'n nieuwe is bijna af, gaat over sushi & germany -> (hamburg), is geen kookboek maar een culinaire roman in een east-meets-west sausje lol

bembem
5 april 2018, 14:51
180p jawel :-)

bembem
5 april 2018, 14:53
(en het zal deze keer meer succes hebben, ik voel het lol)

reservespeler
5 april 2018, 14:59
tzvw

Guinevere
5 april 2018, 15:42
Wat is je religie?
Hoeveel speelgoed heb je in huis (naast die roze keyboard)? En waarom eigenlijk?
Wat vind je van Koreaanse mannen? De Vlaamse/Belgische? Marokkaanse? Afghaanse/ Pakistaanse? Zwarte?
Zou je ooit samenwonen/trouwen?
Favoriete film?
Kijk je series?

Anna List
5 april 2018, 15:54
tzvw

ni meer dan anders. ;-)

bembem
5 april 2018, 16:29
Wat is je religie?

hum, geen lol

Hoeveel speelgoed heb je in huis (naast die roze keyboard)? En waarom eigenlijk?

ik heb redelijk wat speeltjes oa een krat vol hello kitty stuff die ik met de jaren heb verzameld, ja vroeger was ik een echte hk fan - is nu wat minder alhoewel ik het nog steeds graag heb lol


Wat vind je van Koreaanse mannen? De Vlaamse/Belgische? Marokkaanse? Afghaanse/ Pakistaanse? Zwarte?

ik heb het sowieso niet echt vr mannen, maar moest ik moeten kiezen zou ik denk ik vr een koreaanse man gaan kwestie v permanent nr korea te kunnen verhuizen (hehe) - ook al zijn het volgens sommigen wife beaters/slechte husbands, lol


Zou je ooit samenwonen/trouwen?

hum ja mss, lol


Favoriete film?

ik heb er zoveel, maar nu ik een answer moet geven: Taxi driver :-):-)


Kijk je series?

ja, vroeger Friends, SATC, the Big Bang Theory, Roseanne... and many more...

Guinevere
5 april 2018, 17:05
ik heb redelijk wat speeltjes oa een krat vol hello kitty stuff die ik met de jaren heb verzameld, ja vroeger was ik een echte hk fan - is nu wat minder alhoewel ik het nog steeds graag heb lol

Zou je het gratis weg doen? Of in ruil voor...?

ik heb het sowieso niet echt vr mannen, maar moest ik moeten kiezen zou ik denk ik vr een koreaanse man gaan kwestie v permanent nr korea te kunnen verhuizen (hehe) - ook al zijn het volgens sommigen wife beaters/slechte husbands, lol

hum ja mss, lol

Ik denk dat veel vrouwen ooit wel met een "slechte husband/wife beater" te maken hebben gehad. In een huwelijk moet je elkaars fouten durven vergeven, water bij de wijn doen, soms meer geven dan nemen, wraak nemen op het juiste moment, enz. maar uiteindelijk komt alles goed.

Volgens mij heb je toch een man nodig.

Date je?

Anna List
5 april 2018, 22:13
Ik denk dat veel vrouwen ooit wel met een "slechte husband/wife beater" te maken hebben gehad. In een huwelijk moet je elkaars fouten durven vergeven, water bij de wijn doen, soms meer geven dan nemen, wraak nemen op het juiste moment, enz. maar uiteindelijk komt alles goed.

Volgens mij heb je toch een man nodig.

Date je?

Wat ist ga je haar ompraten ? Als ze t nu eerder voor vrouwen heeft dan is dat toch haar zaak en gewoon ok zeker? Zolang ze maar gelukkig is he?!

bembem
6 april 2018, 12:50
calm down anna, ze probeert me niet om te praten....
@guinestar; ik date niet hoor alhoewel ik een profiel op m**tic heb (om te zien of ik goed in de markt lig, lol)

Anna List
6 april 2018, 12:52
calm down anna, ze probeert me niet om te praten....
@guinestar; ik date niet hoor alhoewel ik een profiel op m**tic heb (om te zien of ik goed in de markt lig, lol)

t gaat m mij gewoon over t absoluut homofobe gehalte van die gedachte dat elke vrouw per se een man zou nodig hebben (of elke man een vrouw).

bembem
6 april 2018, 12:53
(ik had daar op het forum v eno een topic over gestart, was zo grappig: pas er op en reeds m'n mailbox vol berichtjes v mannen die m'n nr wilden, en na enkele dagen +1000 views, LOL)

bembem
6 april 2018, 12:54
i can not imagine if i was a hot blonde...... lol

bembem
6 april 2018, 12:55
yep het klopt wat ze in het seksisme topic zeggen -> 'vrouwen hebben macht door hun pussy'

bembem
6 april 2018, 12:55
lol

Anna List
6 april 2018, 13:00
yep het klopt wat ze in het seksisme topic zeggen -> 'vrouwen hebben macht door hun pussy'

en mannen hebben dezelfde macht over vrouwen die er wel pap van lusten, dat heeft niks met seksisme te maken toch?

elke keer als ik weer eens een txtje krijg van een ex weet ik wel waar de macht ligt hoor, en dat is op dat moment niet bij de pussy. net dat spel is zo plezant. :-)

bembem
6 april 2018, 13:02
en mannen hebben dezelfde macht over vrouwen die er wel pap van lusten, dat heeft niks met seksisme te maken toch?

elke keer als ik weer eens een txtje krijg van een ex weet ik wel waar de macht ligt hoor, en dat is op dat moment niet bij de pussy. net dat spel is zo plezant. :-)

maar jawel....

bembem
6 april 2018, 13:04
anna wanneer iemand een ander gebruikt omwille v 'pap lusten' dan is dat seksisme.... i mean ze zouden je niet opbellen als je in een rolstoel zat ofzo......

Jantje
6 april 2018, 13:19
anna wanneer iemand een ander gebruikt omwille v 'pap lusten' dan is dat seksisme.... i mean ze zouden je niet opbellen als je in een rolstoel zat ofzo......

En waarom zou je een man niet opbellen als die in een rolstoel zit?
Denk je dat die daarom minder man is?
Mag ik JOU er even op wijzen, dat er veel mensen zijn die in een rolstoel zitten, die minder afhankelijk zijn van andere dan sommige valide mensen.
Dat sommige niet in een rolstoel zitten omdat ze aan hun onder lichaam lam zijn.
1 van mijn kinderen zit halftijds in een rolstoel, maar zijn inkomen ligt wel verder boven dat van de gemiddelde valide en zijn vriendin klaagt echt niet over zijn prestatie is bed, nog over het feit dat hij meer doet in het huishouden dan zijzelf.

Ga je zelf niet een beetje te veel af op vooroordelen?

bembem
6 april 2018, 13:28
En waarom zou je een man niet opbellen als die in een rolstoel zit?
Denk je dat die daarom minder man is?
Mag ik JOU er even op wijzen, dat er veel mensen zijn die in een rolstoel zitten, die minder afhankelijk zijn van andere dan sommige valide mensen.
Dat sommige niet in een rolstoel zitten omdat ze aan hun onder lichaam lam zijn.
1 van mijn kinderen zit halftijds in een rolstoel, maar zijn inkomen ligt wel verder boven dat van de gemiddelde valide en zijn vriendin klaagt echt niet over zijn prestatie is bed, nog over het feit dat hij meer doet in het huishouden dan zijzelf.

Ga je zelf niet een beetje te veel af op vooroordelen?

dat bedoelde ik niet jantje, het was een reply op anna die beweert speciaal opgebeld te worden door vrouwen die er 'pap v lusten', ik had evengoed kunnen zeggen dat ze geen lelijkaard ofzo zouden opbellen als je begrijpt wat ik bedoel....

bembem
6 april 2018, 13:30
(niet dat ik wil zeggen dat anna knap is) :lol::-P:lol:

bembem
6 april 2018, 13:31
(of dat je niet knap kan zijn in een rolstoel) :o

Anna List
6 april 2018, 13:32
anna wanneer iemand een ander gebruikt omwille v 'pap lusten' dan is dat seksisme.... i mean ze zouden je niet opbellen als je in een rolstoel zat ofzo......

op dat moment ben ik meestal toch zo streng niet hoor, ik laat haar meestal nog wel een dag of twee wachten maar toch geen week :oops:


wat ik bedoelde is dat vrouwen evengoed als mannen, soms gewoon zin in seks hebben. en imho even vaak eigenlijk. en ik zie dat niet als ge/misbruik hoor, ik kan ja of nee zeggen toch.

Anna List
6 april 2018, 13:33
(of dat je niet knap kan zijn in een rolstoel) :o

lol ge betrapte uzelf! :lol:

Anna List
6 april 2018, 13:33
(niet dat ik wil zeggen dat anna knap is) :lol::-P:lol:

en waarom zou je dat ni willen zeggen mss? :-P:lol:

Anna List
6 april 2018, 13:34
dat bedoelde ik niet jantje, het was een reply op anna die beweert speciaal opgebeld te worden door vrouwen die er 'pap v lusten', ik had evengoed kunnen zeggen dat ze geen lelijkaard ofzo zouden opbellen als je begrijpt wat ik bedoel....

dat heb ik zo niet gezegd ... ik had het over exen.

Anna List
6 april 2018, 13:35
En waarom zou je een man niet opbellen als die in een rolstoel zit?
Denk je dat die daarom minder man is?
Mag ik JOU er even op wijzen, dat er veel mensen zijn die in een rolstoel zitten, die minder afhankelijk zijn van andere dan sommige valide mensen.
Dat sommige niet in een rolstoel zitten omdat ze aan hun onder lichaam lam zijn.
1 van mijn kinderen zit halftijds in een rolstoel, maar zijn inkomen ligt wel verder boven dat van de gemiddelde valide en zijn vriendin klaagt echt niet over zijn prestatie is bed, nog over het feit dat hij meer doet in het huishouden dan zijzelf.

Ga je zelf niet een beetje te veel af op vooroordelen?

dat is dan toch altijd ne gok hé, ge belt dan speciaal iemand op ... en gij zou dan willen dat ze iemand kiezen waarvan ze niet op voorhand weten of het vanonder nog wel allemaal marcheert ...

Jantje
6 april 2018, 13:57
dat bedoelde ik niet jantje, het was een reply op anna die beweert speciaal opgebeld te worden door vrouwen die er 'pap v lusten', ik had evengoed kunnen zeggen dat ze geen lelijkaard ofzo zouden opbellen als je begrijpt wat ik bedoel....

Wil je nu zeggen dat ik minder kansen heb omdat ik een lelijk oud klein ventje ben?

Anna List
6 april 2018, 13:59
Wil je nu zeggen dat ik minder kansen heb omdat ik een lelijk oud klein ventje ben?

ja, en ik zal u zelfs zeggen dat dat geen discriminatie is ook.

we mogen gelukkig nog zelf kiezen met wie we in bed duiken (met wederzijdse toestemming)

Jantje
6 april 2018, 14:01
dat is dan toch altijd ne gok hé, ge belt dan speciaal iemand op ... en gij zou dan willen dat ze iemand kiezen waarvan ze niet op voorhand weten of het vanonder nog wel allemaal marcheert ...

dat heb ik zo niet gezegd ... ik had het over exen.

Die weten toch of het daar beneden goed werk of niet?

Maar ik wilde Bembem enkel even duidelijk maken dat ze soms wel met enkele vooroordelen in haar hoofd zit.
Ook over zichzelf.

Jantje
6 april 2018, 14:05
ja, en ik zal u zelfs zeggen dat dat geen discriminatie is ook.

we mogen gelukkig nog zelf kiezen met wie we in bed duiken (met wederzijdse toestemming)

Gelukkig dat er dan toch veel vrouwen zijn die niet op het uiterlijke letten, maar willen genieten van het leven.
Een ander feit is dat veel vrouwen denken zoals je hier aangeeft en dus denken dat minder knappe mannen minder succes hebben en dus trouwer zijn aan hen.
Of ik ben geen lelijk klein manneke in de ogen van veel vrouwen.

bembem
6 april 2018, 19:06
oulala wat lees ik allemaal :lol::lol:

Guinevere
6 april 2018, 22:44
Wat ist ga je haar ompraten ? Als ze t nu eerder voor vrouwen heeft dan is dat toch haar zaak en gewoon ok zeker? Zolang ze maar gelukkig is he?!

Ompraten? Ik kan me niet voorstellen dat iemand gelukkig single kan zijn of moederziel alleen wonen, nee. Want ja, iedereen heeft bepaalde behoeftes dus.
En een vrouw die het echt voor vrouwen heeft is een zottin. Maar er zijn bijster weinig zottinnen, dat is ook gewoon de realiteit.

Eyjafjallajökull
6 april 2018, 22:51
En een vrouw die het echt voor vrouwen heeft is een zottin.

Lesbische vrouwen bestaan zeker niet voor de islam ? :lol:

Guinevere
6 april 2018, 22:59
calm down anna, ze probeert me niet om te praten....
@guinestar; ik date niet hoor alhoewel ik een profiel op m**tic heb (om te zien of ik goed in de markt lig, lol)

Wat doe je dan wel? Op café gaan? Hoe wil je ooit samenwonen/trouwen?
Zou je het kloosterleven zien zitten?

Jantje
7 april 2018, 11:12
Lesbische vrouwen bestaan zeker niet voor de islam ? :lol:

Daar heeft de Islam nu eens niets mee te maken, maar nee lesbische vrouwen bestaan niet.
Elke vrouw is BI en dat is wetenschappelijk bewezen.

Jantje
7 april 2018, 11:15
Ompraten? Ik kan me niet voorstellen dat iemand gelukkig single kan zijn of moederziel alleen wonen, nee. Want ja, iedereen heeft bepaalde behoeftes dus.
En een vrouw die het echt voor vrouwen heeft is een zottin. Maar er zijn bijster weinig zottinnen, dat is ook gewoon de realiteit.

Voor de ene is die behoefte groter en belangrijker dan voor de andere.
Er zijn weldegelijk mensen die heel gelukkig kunnen zijn terwijl ze toch alleen blijven.

bembem
7 april 2018, 20:24
Wat doe je dan wel? Op café gaan? Hoe wil je ooit samenwonen/trouwen?

hum nee, als echte huismus amuseer ik me perfect alleen thuis, heb altijd wel iets te doen en verveel me bijna nooit... ivm ooit samenwonen/trouwen.. ik heb ergens het plan om in the near future een korean husband te vinden of alleszins een buitenlander, i mean: ik zie me hier echt niet m'n leven lang in belgië slijten :o


Zou je het kloosterleven zien zitten?

nee heel zeker niet....

bembem
7 april 2018, 20:26
Daar heeft de Islam nu eens niets mee te maken, maar nee lesbische vrouwen bestaan niet.
Elke vrouw is BI en dat is wetenschappelijk bewezen.

ihihi

Jantje
8 april 2018, 09:58
hum nee, als echte huismus amuseer ik me perfect alleen thuis, heb altijd wel iets te doen en verveel me bijna nooit... ivm ooit samenwonen/trouwen.. ik heb ergens het plan om in the near future een korean husband te vinden of alleszins een buitenlander, i mean: ik zie me hier echt niet m'n leven lang in belgië slijten :o




nee heel zeker niet....

Dit is dus één van je vooroordelen.
Denken dat enkel een buitenlander naar het buitenland wil gaan wonen.
Ik ken zelf heel veel buitenlanders die net niet meer buiten België willen gaan leven en daar tegenover zijn er heel wat Belgen die niet in België willen blijven.

Persoonlijk heb ik verschillende malen voor enkele weken in Zuid-Korea verbleven voor beroepsdoeleinden.
Er dus tussen de mensen geleefd en gewerkt, niet echt de plaats waar ik mijn verdere leven zou willen doorbrengen.
sociale zekerheid een even grote ramp als de VS.
leefruimte zijn ze Japan aan het achertna gaan.
vriendelijk zijn ze enkel omdat het moet, maar ze hebben een hekel aan buitenlanders, het zijn even grote racisten als de Arabieren.
En het klimaat is er nog erger dan hier.

NieuwNoors
9 april 2018, 15:34
hum nee, als echte huismus amuseer ik me perfect alleen thuis, heb altijd wel iets te doen en verveel me bijna nooit... ivm ooit samenwonen/trouwen.. ik heb ergens het plan om in the near future een korean husband te vinden of alleszins een buitenlander, i mean: ik zie me hier echt niet m'n leven lang in belgië slijten :o




nee heel zeker niet....

bem, Jij stelt toch als standaard dat een man minstens 1,80m groot moet zijn?
Ik vrees dat Koreaanse mannen een heel stuk kleiner zijn gemiddeld.

Pericles
9 april 2018, 15:36
bem, Jij stelt toch als standaard dat een man minstens 1,80m groot moet zijn?
Ik vrees dat Koreaanse mannen een heel stuk kleiner zijn gemiddeld.

En schatje, nog steeds alles kits achter de rits?

NieuwNoors
9 april 2018, 15:36
(niet dat ik wil zeggen dat anna knap is) :lol::-P:lol:

8O

NieuwNoors
9 april 2018, 15:39
En schatje, nog steeds alles kits achter de rits?

:-D
En gij Peri'ken? Nog steeds alles kloek in de broek?
Ook alles nog fijn achter 't gordijn?

Gipsy
9 april 2018, 17:34
bem, Jij stelt toch als standaard dat een man minstens 1,80m groot moet zijn?
Ik vrees dat Koreaanse mannen een heel stuk kleiner zijn gemiddeld.

Om dan nog maar over hun fluitje te zwijgen.

Guinevere
9 april 2018, 22:33
bem, Jij stelt toch als standaard dat een man minstens 1,80m groot moet zijn?
Ik vrees dat Koreaanse mannen een heel stuk kleiner zijn gemiddeld.

Lol idd. Ze legt de lat wel erg hoog voor haarzelf. Eerst wil ze een lange Koreaanse man, en vervolgens wil ze nog bij hem in Korea intrekken en niet omgekeerd.

Good luck with that als je zelf weinig te bieden hebt buiten je uiterlijk. Dat moet dan wel heel charmant zijn.

Guinevere
9 april 2018, 22:40
Voor de ene is die behoefte groter en belangrijker dan voor de andere.
Er zijn weldegelijk mensen die heel gelukkig kunnen zijn terwijl ze toch alleen blijven.

Daar kan ik eigenlijk nog wel inkomen, hoor. Die mensen hebben dan een job of carrière gemaakt (vaak ten koste van huisje, tuintje, boompje)

Hoe kun je nu je dagen alleen thuis doorslijten, zonder voorname reden? Want met dop kun je niet echt de bourgeoisie uithangen.

Anna List
10 april 2018, 06:43
goeiemorgen bemmeke, fijne dag vandaag!

wist jij dat Merksem vroeger Merxem geschreven werd?

bembem
10 april 2018, 13:25
coucou anna ^^ ça va,
hum nee wist ik niet, lol

bembem
10 april 2018, 13:27
bem, Jij stelt toch als standaard dat een man minstens 1,80m groot moet zijn?
Ik vrees dat Koreaanse mannen een heel stuk kleiner zijn gemiddeld.

lol pas op dat zijn niet zo'n kleintjes (vooral de jongere generaties), zo stond ik versteld vh aantal lange slungels dat ik er kruiste....

Anna List
10 april 2018, 13:28
coucou anna ^^ ça va,
hum nee wist ik niet, lol

onlangs een antieke fiets gezien met plaatje v lokale producent op 'Merxem' :-)

kgeloof dat t Atheneum die x ook nog gebruikt ergens


ca va is goed, ga wat zon meepikken!

bembem
10 april 2018, 13:29
Daar kan ik eigenlijk nog wel inkomen, hoor. Die mensen hebben dan een job of carrière gemaakt (vaak ten koste van huisje, tuintje, boompje)

mja.....


Hoe kun je nu je dagen alleen thuis doorslijten, zonder voorname reden? Want met dop kun je niet echt de bourgeoisie uithangen.

daar heb ik heus geen probemen mee, en euh ik heb me aangepast aan een eenvoudig leven ben zelfs een as geworden ih consuminderen, lol

bembem
10 april 2018, 13:34
Dit is dus één van je vooroordelen.
Denken dat enkel een buitenlander naar het buitenland wil gaan wonen.
Ik ken zelf heel veel buitenlanders die net niet meer buiten België willen gaan leven en daar tegenover zijn er heel wat Belgen die niet in België willen blijven.


Persoonlijk heb ik verschillende malen voor enkele weken in Zuid-Korea verbleven voor beroepsdoeleinden.

oulala jantje :-D


Er dus tussen de mensen geleefd en gewerkt, niet echt de plaats waar ik mijn verdere leven zou willen doorbrengen.
sociale zekerheid een even grote ramp als de VS.
leefruimte zijn ze Japan aan het achertna gaan.
vriendelijk zijn ze enkel omdat het moet, maar ze hebben een hekel aan buitenlanders, het zijn even grote racisten als de Arabieren.
En het klimaat is er nog erger dan hier.

mja dat klopt wel.... alleen ben ik het zo moe van hier als het geelke door het leven te gaan, ik wil eens echt ergens leven waar ik de default ben alsook in een land zonder white privilege....

bembem
10 april 2018, 13:36
onlangs een antieke fiets gezien met plaatje v lokale producent op 'Merxem' :-)

kgeloof dat t Atheneum die x ook nog gebruikt ergens


ca va is goed, ga wat zon meepikken!

ic ^^

Jantje
10 april 2018, 13:50
Daar kan ik eigenlijk nog wel inkomen, hoor. Die mensen hebben dan een job of carrière gemaakt (vaak ten koste van huisje, tuintje, boompje)

Hoe kun je nu je dagen alleen thuis doorslijten, zonder voorname reden? Want met dop kun je niet echt de bourgeoisie uithangen.

Er zijn veel mogelijkheden.
En als je niet alles wil hebben en niet steeds het nieuwste snufje wil hebben, kan je als alleenstaande goed leven van den dop.
En in onze moderne wereld is het niet moeilijk om de eenzame monenten te doorbreken.
Het huis, tuintje, boompje leven is iets dat door onze maatschappij word opgedrongen trouwens.
Van nature is de mens immers een zwerver.

En een carrière is ook iets van onze ecomonische maatschappij.

Jantje
10 april 2018, 15:50
oulala jantje :-D



't Ja, ben dan ook zeevarende geweest.


mja dat klopt wel.... alleen ben ik het zo moe van hier als het geelke door het leven te gaan, ik wil eens echt ergens leven waar ik de default ben alsook in een land zonder white privilege....

Nu, of je hier of in Korea leeft, dat maakt geen verschil.
Ook in Korea zal je als vreemde behandeld worden.

Guinevere
10 april 2018, 21:13
lol pas op dat zijn niet zo'n kleintjes (vooral de jongere generaties), zo stond ik versteld vh aantal lange slungels dat ik er kruiste....

De racistische Vlamingen, die nog nooit een stap in Azië hebben gezet, zitten vol vooroordelen. Ik zou ze haast bijna zelf geloven.

Gemiddelde lengte man België en Zuid-Korea is resp. rond 1,76 en 1,75 cm. Maar 1 cm verschil dus... :lol:

Anna List
11 april 2018, 07:17
oulala jantje :-D



...

:cheer: love is in the air! :cheer:

Anna List
11 april 2018, 07:18
De racistische Vlamingen, die nog nooit een stap in Azië hebben gezet, zitten vol vooroordelen. Ik zou ze haast bijna zelf geloven.

Gemiddelde lengte man België en Zuid-Korea is resp. rond 1,76 en 1,75 cm. Maar 1 cm verschil dus... :lol:

it's the motion of the ocean, darling! :-P

Jantje
11 april 2018, 14:06
De racistische Vlamingen, die nog nooit een stap in Azië hebben gezet, zitten vol vooroordelen. Ik zou ze haast bijna zelf geloven.

De meeste Vlamingen zijn geen racisten, iets dat je niet kan zeggen van van veel Aziaten en Afrikanen.
Die zijn zelfs nog bezig met elkaar onder te verdelen per stam en per volk.
Je moet maar eens tegen een Japaner of Koreaan, Chinees zeggen.
Tegen een Mongool moet je eens zeggen dat hij een Tartaar is, of omgekeerd.
Zeg tegen een Marrokaan dat hij een Berber is of tegen een Turk dat hij een Koert is.

Waar de meeste Vlamingen wel een hekel aan hebben, is het gedrag dat sommige Moslims, die vaak zelfs hier geboren en getogen vertonen zijn.
En ze zijn dan zo stom om hen te vergelijken met de mensen die in hun thuisland leven.



Gemiddelde lengte man België en Zuid-Korea is resp. rond 1,76 en 1,75 cm. Maar 1 cm verschil dus... :lol:

Alsof lengte iets zegt over gedrag en karater?

NieuwNoors
11 april 2018, 14:36
lol pas op dat zijn niet zo'n kleintjes (vooral de jongere generaties), zo stond ik versteld vh aantal lange slungels dat ik er kruiste....
Wat is lang? Mijn zoon is 1,85m maar ik vind die maar middelmatig lang. Mijn schoonzoon is 2m en ja, dat vind ik wel ne grote! :-D
Ook dit: mijn schoondochter is 1,87cm!

NieuwNoors
11 april 2018, 14:40
:cheer: love is in the air! :cheer:

Your hair is in the 'wair' Anna!

'Your hair is in the wair,
everywhere I look around.
Your hair is in the wair
and your wig lays on the ground'....

NieuwNoors
11 april 2018, 14:45
De racistische Vlamingen, die nog nooit een stap in Azië hebben gezet, zitten vol vooroordelen. Ik zou ze haast bijna zelf geloven.

Gemiddelde lengte man België en Zuid-Korea is resp. rond 1,76 en 1,75 cm. Maar 1 cm verschil dus... :lol:

Bron? Bijna alle mannen die ik ken zijn groter!
Zelfs mijn kleinzoon van net 13j is al 1,70m en die groeit echt nog minstens tot zijn 15-16j.

NieuwNoors
11 april 2018, 14:50
De racistische Vlamingen, die nog nooit een stap in Azië hebben gezet, zitten vol vooroordelen. Ik zou ze haast bijna zelf geloven.

Gemiddelde lengte man België en Zuid-Korea is resp. rond 1,76 en 1,75 cm. Maar 1 cm verschil dus... :lol:

Zuid-Koreaanse mannen zijn zelden groter dan 1,70 m hoor. Meestal kleiner, zo rond de 1,65m.

Jantje
11 april 2018, 14:53
Bron? Bijna alle mannen die ik ken zijn groter!
Zelfs mijn kleinzoon van net 13j is al 1,70m en die groeit echt nog minstens tot zijn 15-16j.

Ja, maar er zijn ook mannen die veel kleiner zijn.
En als er een paar onder 1.50m zijn, heb je er al verschillende grote nodig om het gemiddelde naar 1.75m te brengen.

Guinevere
11 april 2018, 17:17
De meeste Vlamingen zijn geen racisten, iets dat je niet kan zeggen van van veel Aziaten en Afrikanen.
Die zijn zelfs nog bezig met elkaar onder te verdelen per stam en per volk.
Je moet maar eens tegen een Japaner of Koreaan, Chinees zeggen.
Tegen een Mongool moet je eens zeggen dat hij een Tartaar is, of omgekeerd.
Zeg tegen een Marrokaan dat hij een Berber is of tegen een Turk dat hij een Koert is.

Waar de meeste Vlamingen wel een hekel aan hebben, is het gedrag dat sommige Moslims, die vaak zelfs hier geboren en getogen vertonen zijn.
En ze zijn dan zo stom om hen te vergelijken met de mensen die in hun thuisland leven.


Alsof lengte iets zegt over gedrag en karater?

Yeah right, als we zeggen dat Filip Dewinter een Turk is en Bart Dewever een berber is 't ook direct ambras met de Vlamingen.

Wat betreft lengte: ik vind dat persoonlijk echt bijzaak, hoor. Ook wanneer ik mijn man ontmoette viel me dat niet meteen op. Toen ik er dan eens over nadacht, door opmerkingen van bepaalde mensen, vond ik het een tijd best tof dat hij zowat een kop langer is dan me. Nu zou ik liever willen dat hij wat kleiner was geweest of ik iets langer. Een mens is ook nooit content. :lol:

Maar oké, op het eind van de dag is het inderdaad de hele mens, uitstraling en karakter dat telt. Moest hij maar 5 cm langer dan me zijn geweest, ik zou er nog mee zijn getrouwd. ;-)

Jantje
12 april 2018, 13:24
Yeah right, als we zeggen dat Filip Dewinter een Turk is en Bart Dewever een berber is 't ook direct ambras met de Vlamingen.

Nu, Guinevere, ik werk heel veel samen met niet Europeanen.
En ik ga niet in details treden, maar zelfs zij die uit hetzelfde land en dezelfde regio komen, staan discriminerend tegenover elkaar.
Laatst kreeg ik zo de uitnodiging van één van die jongens uit Kenia, om in zijn thuisland op vakantie te gaan en ik dan bij zijn familie mag verblijven.
Direct werd daar door een andere Keniaan op gereageerd, dat ik beter niet bij dat volk kan gaan logeren, want zij zijn volgens hem minderwaardig.
Waarop ik direct de vraag stelde of ik dan bij zijn familie welkom ben, het antwoord was nee, want mijn familie haat Blanken.







Wat betreft lengte: ik vind dat persoonlijk echt bijzaak, hoor. Ook wanneer ik mijn man ontmoette viel me dat niet meteen op. Toen ik er dan eens over nadacht, door opmerkingen van bepaalde mensen, vond ik het een tijd best tof dat hij zowat een kop langer is dan me. Nu zou ik liever willen dat hij wat kleiner was geweest of ik iets langer. Een mens is ook nooit content. :lol:

Inderdaad een mens is nooit content.


Maar oké, op het eind van de dag is het inderdaad de hele mens, uitstraling en karakter dat telt. Moest hij maar 5 cm langer dan me zijn geweest, ik zou er nog mee zijn getrouwd. ;-)

Ik denk dat zijn lengte weinig te maken heeft met je echtscheiding, denk dat er wel andere oorzaken aan de basis daarvan liggen.

Guinevere
12 april 2018, 17:17
Nu, Guinevere, ik werk heel veel samen met niet Europeanen.
En ik ga niet in details treden, maar zelfs zij die uit hetzelfde land en dezelfde regio komen, staan discriminerend tegenover elkaar.
Laatst kreeg ik zo de uitnodiging van één van die jongens uit Kenia, om in zijn thuisland op vakantie te gaan en ik dan bij zijn familie mag verblijven.
Direct werd daar door een andere Keniaan op gereageerd, dat ik beter niet bij dat volk kan gaan logeren, want zij zijn volgens hem minderwaardig.
Waarop ik direct de vraag stelde of ik dan bij zijn familie welkom ben, het antwoord was nee, want mijn familie haat Blanken.







Inderdaad een mens is nooit content.



Ik denk dat zijn lengte weinig te maken heeft met je echtscheiding, denk dat er wel andere oorzaken aan de basis daarvan liggen.

Echt waar? Wie gelooft je leugens nog allemaal?

Ik moet precies mijn mening herzien. Lange mannen zijn minder flauw en kleinzielig, vandaar dat ik nog steeds getrouwd ben. Very happily married, that is.
En ga ons nu aub niet vervelen met eindeloos gezaagd over jouw ex en vechtscheiding. Bij voorbaat dank.

Guinevere
12 april 2018, 17:25
Nog enkele vragen voor bembem:

Doe je aan sport?
Wat is je meest gebruikte vervoermiddel?
Welke activiteiten buitenshuis raad je ook andere mensen aan?
Beste moment van de dag?

NieuwNoors
12 april 2018, 17:30
Ja, maar er zijn ook mannen die veel kleiner zijn.
En als er een paar onder 1.50m zijn, heb je er al verschillende grote nodig om het gemiddelde naar 1.75m te brengen.

? Ik ken echt geen enkele volwassen man van 1,50m! Zelfs voor een Belgische vrouw is dat heel klein.

NieuwNoors
12 april 2018, 17:35
Vraagjes aan bembem:
- stel dat je ooit terug aan't werk gaat: welk beroep zou je willen uitoefenen?
- Mocht je morgen 25000 Euro winnen, wat zou je met dat geld doen?
- Welke karweitjes in huis haat je?

Eyjafjallajökull
13 april 2018, 13:51
Bb en werken ? Zelfs hypothetisch blijft een goeie grap :rofl:

Jantje
13 april 2018, 16:20
Echt waar? Wie gelooft je leugens nog allemaal?

Ik moet precies mijn mening herzien. Lange mannen zijn minder flauw en kleinzielig, vandaar dat ik nog steeds getrouwd ben. Very happily married, that is.
En ga ons nu aub niet vervelen met eindeloos gezaagd over jouw ex en vechtscheiding. Bij voorbaat dank.

Kom eens kijken bij ons en leer die mensen eens kennen.
Zeer tof gasten trouwens, maar grotere racisten dan de Vlamingen.
Duidelijk dat je de Afrikaanse volkeren niet kent.

En ik heb geen vechtscheiding gehad hoor.
Heb haar zo snel mogelijk laten oprotten en alles zo snel mogelijk afgehandeld.

Jantje
13 april 2018, 16:26
? Ik ken echt geen enkele volwassen man van 1,50m! Zelfs voor een Belgische vrouw is dat heel klein.

Gek, William Boeva is anders bij de meeste Belgen wel bekend en is amper 1.42m hoog.

NieuwNoors
13 april 2018, 16:45
Gek, William Boeva is anders bij de meeste Belgen wel bekend en is amper 1.42m hoog.

Mss 1 man op de 10000 is zo klein.

Jantje
13 april 2018, 16:55
Mss 1 man op de 10000 is zo klein.

Maar die tellen wel mee om het gemiddelde te bepalen.

Het is zoals de gemiddelde levensverwachtingen berekenen.
In België staat die voor de man ergens rond de 78 jaar, weet het niet zeker en ga het niet opzoeken, ken er weinig die de 100 halen, maar ze zijn er.

NieuwNoors
13 april 2018, 16:59
Maar die tellen wel mee om het gemiddelde te bepalen.

Het is zoals de gemiddelde levensverwachtingen berekenen.
In België staat die voor de man ergens rond de 78 jaar, weet het niet zeker en ga het niet opzoeken, ken er weinig die de 100 halen, maar ze zijn er.

In theorie heb je gelijk. Maar serieus; hoeveel mannen kleiner dan 1,50m ken jij? Ik geen enkele.
Het zal niet die éne man op mss 10000 andere mannen zijn die dat gemiddelde zal doen zakken.

Bobke
13 april 2018, 17:07
Maar die tellen wel mee om het gemiddelde te bepalen.

Het is zoals de gemiddelde levensverwachtingen berekenen.
In België staat die voor de man ergens rond de 78 jaar, weet het niet zeker en ga het niet opzoeken, ken er weinig die de 100 halen, maar ze zijn er.
79 voor mannen en 84 voor vrouwen in 2016.

bembem
13 april 2018, 22:54
Wat is lang? Mijn zoon is 1,85m maar ik vind die maar middelmatig lang. Mijn schoonzoon is 2m en ja, dat vind ik wel ne grote! :-D
Ook dit: mijn schoondochter is 1,87cm!

oulala allemaal groten zo te zien!!

(ja vanaf 1m80 vind ik lang... zeker voor aziaten....)

bembem
13 april 2018, 23:00
Nog enkele vragen voor bembem:

Doe je aan sport? hum, nee
Wat is je meest gebruikte vervoermiddel? tram
Welke activiteiten buitenshuis raad je ook andere mensen aan? euh, wandelen, fietsen?
Beste moment van de dag?wanneer ik net gedoucht heb en koffie ah drinken ben, zalig dat... !! (varieert maar is gemiddeld genomen zo rond de middag, ja ik ben weer in m'n laat gaan slapen fase vervallen XD)

bembem
13 april 2018, 23:09
Vraagjes aan bembem:
- stel dat je ooit terug aan't werk gaat: welk beroep zou je willen uitoefenen?
iets in de reissector ie in een guesthouse werken... of een kraampje/resto/snack runnen.... of yt'er!! ihihihi!
- Mocht je morgen 25000 Euro winnen, wat zou je met dat geld doen?
hum, dan ben ik back naar korea! XD!
- Welke karweitjes in huis haat je?
hum, de badkamer poetsen! lol

bembem
13 april 2018, 23:11
? Ik ken echt geen enkele volwassen man van 1,50m! Zelfs voor een Belgische vrouw is dat heel klein.

ik ook niet! hihihihi

Eyjafjallajökull
14 april 2018, 00:02
Volgende vraag : Waarom ben je zo lui ?

IJsboer
16 april 2018, 12:21
yep het klopt wat ze in het seksisme topic zeggen -> 'vrouwen hebben macht door hun pussy'

Mannen met hun portemonnee :D

bembem
16 april 2018, 16:00
lol

Anna List
17 april 2018, 07:07
oulala allemaal groten zo te zien!!

(ja vanaf 1m80 vind ik lang... zeker voor aziaten....)

japanners zijn toch zo klein niet...

Jantje
17 april 2018, 12:38
Bembem, stel dat er morgen iemand je voorsteld om in een pittabar te gaan werken, zou je die job aannemen?

bembem
17 april 2018, 19:00
Bembem, stel dat er morgen iemand je voorsteld om in een pittabar te gaan werken, zou je die job aannemen?

maar natuurlijk ^^

het liefst van al een nightshop, ideaal 4me als nachtraaf/laat-gaan-slaper :-):-)

Jay-P.
18 april 2018, 03:59
maar natuurlijk ^^
het liefst van al een nightshop, ideaal 4me als nachtraaf/laat-gaan-slaper :-):-)Dat verhoogt ook de kansen om eens geslaagde onvrijwillige sex te hebben. Strak -what's in a word?- plan.

Jantje
18 april 2018, 12:55
maar natuurlijk ^^

het liefst van al een nightshop, ideaal 4me als nachtraaf/laat-gaan-slaper :-):-)

En ben je in het bezit van een rijbewijs?

bembem
19 april 2018, 15:46
En ben je in het bezit van een rijbewijs?

hum nee

NieuwNoors
19 april 2018, 18:02
hum nee

Echt? Komaan bembem, ga voor een rijbewijs.
Ik zou echt niet zonder kunnen trouwens.
Doen!

bembem
19 april 2018, 20:36
Echt? Komaan bembem, ga voor een rijbewijs.
Ik zou echt niet zonder kunnen trouwens.
Doen!

mja... ik kan wel rijden hoor, alleen heb ik er zelfs wat schrik van gekregen (perte totale accident tijdens m'n L-periode) en ik ben het met de tijd zo gewoon geworden v me met het ov te verplaatsen dat ik het zelfs niet mis.... :o

NieuwNoors
19 april 2018, 20:43
mja... ik kan wel rijden hoor, alleen heb ik er zelfs wat schrik van gekregen (perte totale accident tijdens m'n L-periode) en ik ben het met de tijd zo gewoon geworden v me met het ov te verplaatsen dat ik het zelfs niet mis.... :o

:lol::lol::lol:

bembem
19 april 2018, 20:45
ja :-(

Eyjafjallajökull
19 april 2018, 20:59
Het is goed dat ze zo'n gevallen van de baan houden.

Al genoeg luie chauffeurs in het verkeer...

Jantje
20 april 2018, 14:27
mja... ik kan wel rijden hoor, alleen heb ik er zelfs wat schrik van gekregen (perte totale accident tijdens m'n L-periode) en ik ben het met de tijd zo gewoon geworden v me met het ov te verplaatsen dat ik het zelfs niet mis.... :o

Maar zonder rijbewijs is het een pak moeilijker om werk te vinden.
Want hoewel het er een tijd bijna volledig uit was, is het thuisleveren van goederen helemaal terug.
Ja, zelfs de bakker en melkboer moeten terug aan thuislevering doen om te overleven.

Er zijn zelfs al nachtwinkels die aan thuislevering doen via webshop.

bembem
20 april 2018, 15:24
Maar zonder rijbewijs is het een pak moeilijker om werk te vinden.
Want hoewel het er een tijd bijna volledig uit was, is het thuisleveren van goederen helemaal terug.
Ja, zelfs de bakker en melkboer moeten terug aan thuislevering doen om te overleven.

Er zijn zelfs al nachtwinkels die aan thuislevering doen via webshop.

mja........

IJsboer
21 april 2018, 12:59
Ik kreeg net enkele e-mails :D

https://image.ibb.co/injMic/image.png

:oops:

Guinevere
21 april 2018, 17:36
Wat is je vervelendste eigenschap volgens andere mensen?
Heb je een grill / paninimaker? Originele of toffe recepten? Ik heb er mij recentelijk ene aangeschaft... de kleine lust zo geen brood of zelfs pasta meer en het lijkt me een pak makkelijker dan effectief koken in een pan (en hele barbecue uiteraard).

bembem
21 april 2018, 20:36
Ik kreeg net enkele e-mails :D

https://image.ibb.co/injMic/image.png

:oops:

lol

bembem
21 april 2018, 20:58
Wat is je vervelendste eigenschap volgens andere mensen?

hum ik zou zeggen: zagen, over dingen doorbomen.... me rap kwaad maken.... te vadsig handelen of beter gezegd: me laten leven....


Heb je een grill / paninimaker? Originele of toffe recepten? Ik heb er mij recentelijk ene aangeschaft... de kleine lust zo geen brood of zelfs pasta meer en het lijkt me een pak makkelijker dan effectief koken in een pan (en hele barbecue uiteraard).

ja oa onlangs nog getwijfeld om er een topic over te starten, lol, is echt handig indeed! de croques die ik er mee maak zouden zo van uit een tearoom kunnen komen.... mooi bruin gebakken, egaal én lekker... !!

ivm recepten ik kook eerder op het gevoel -> meestal is dat een wok met als basis gebakken ui, look, gember, worteltjes, daar doe ik dan wat groentjes (keus v die dag) bij, vlees (meestal kip) en een standaard mengeling van oestersaus, ketjap, chillisaus.... is altijd smikkelen!

recent is m'n oog op wraps gevallen, hoewel ze al een tijd 'in' zijn heb ik er zelf nog geen gemaakt o_0, nochtans ben ik fan vd mexicaanse keuken, lol

samusa's staan ook op het menu, die zijn heel makkelijk te maken; gewoon wat gehakt bakken met ui en look, wat currypoeder, peper en erwtjes toevoegen... en vervolgens op v die deegvelletjes driehoekjes v maken...

Jantje
22 april 2018, 09:41
hum ik zou zeggen: zagen, over dingen doorbomen.... me rap kwaad maken.... te vadsig handelen of beter gezegd: me laten leven....



Dus gewoon nog niet leren leven en vergeten van ook geestelijk volwassen en zelfstandig te worden.




ja oa onlangs nog getwijfeld om er een topic over te starten, lol, is echt handig indeed! de croques die ik er mee maak zouden zo van uit een tearoom kunnen komen.... mooi bruin gebakken, egaal én lekker... !!

ivm recepten ik kook eerder op het gevoel -> meestal is dat een wok met als basis gebakken ui, look, gember, worteltjes, daar doe ik dan wat groentjes (keus v die dag) bij, vlees (meestal kip) en een standaard mengeling van oestersaus, ketjap, chillisaus.... is altijd smikkelen!

recent is m'n oog op wraps gevallen, hoewel ze al een tijd 'in' zijn heb ik er zelf nog geen gemaakt o_0, nochtans ben ik fan vd mexicaanse keuken, lol

samusa's staan ook op het menu, die zijn heel makkelijk te maken; gewoon wat gehakt bakken met ui en look, wat currypoeder, peper en erwtjes toevoegen... en vervolgens op v die deegvelletjes driehoekjes v maken...

Klink allemaal heel lekker.

Guinevere
22 april 2018, 21:50
hum ik zou zeggen: zagen, over dingen doorbomen.... me rap kwaad maken.... te vadsig handelen of beter gezegd: me laten leven....



ja oa onlangs nog getwijfeld om er een topic over te starten, lol, is echt handig indeed! de croques die ik er mee maak zouden zo van uit een tearoom kunnen komen.... mooi bruin gebakken, egaal én lekker... !!

ivm recepten ik kook eerder op het gevoel -> meestal is dat een wok met als basis gebakken ui, look, gember, worteltjes, daar doe ik dan wat groentjes (keus v die dag) bij, vlees (meestal kip) en een standaard mengeling van oestersaus, ketjap, chillisaus.... is altijd smikkelen!

recent is m'n oog op wraps gevallen, hoewel ze al een tijd 'in' zijn heb ik er zelf nog geen gemaakt o_0, nochtans ben ik fan vd mexicaanse keuken, lol

samusa's staan ook op het menu, die zijn heel makkelijk te maken; gewoon wat gehakt bakken met ui en look, wat currypoeder, peper en erwtjes toevoegen... en vervolgens op v die deegvelletjes driehoekjes v maken...

Ja, ik wil er ook croques of panini's mee maken, vnl met pesto, kaas, en misschien tomaat, zodat de kleine niet direct ziet dat het brood is. Ook met gebakken ei of omelet.
Ook wil ik er zeker stukken kipfilet op grillen. Die gaan ook makkelijk binnen bij haar.

Voor mexicaanse wraps kan ik je de AH tortilla wraps, tacosaus en jalapeno's aanraden. Ze liggen ook handig dicht bij elkaar in het rek. :lol:

bembem
22 april 2018, 22:10
Ja, ik wil er ook croques of panini's mee maken, vnl met pesto, kaas, en misschien tomaat, zodat de kleine niet direct ziet dat het brood is. Ook met gebakken ei of omelet.
Ook wil ik er zeker stukken kipfilet op grillen. Die gaan ook makkelijk binnen bij haar.

Voor mexicaanse wraps kan ik je de AH tortilla wraps, tacosaus en jalapeno's aanraden. Ze liggen ook handig dicht bij elkaar in het rek. :lol:

ic :-D

Anna List
23 april 2018, 08:28
‘Wist je dat er in geen enkel ontwikkeld land zoveel vet wordt gegeten als hier in België? Dat de gemiddelde Belg veel meer vet eet dan de gemiddelde Amerikaan?’

Henri1
25 april 2018, 19:12
Lesbische vrouwen bestaan zeker niet voor de islam ? :lol:

Zo te horen eerder bi.

Henri1
25 april 2018, 19:13
hum nee, als echte huismus amuseer ik me perfect alleen thuis, heb altijd wel iets te doen en verveel me bijna nooit... ivm ooit samenwonen/trouwen.. ik heb ergens het plan om in the near future een korean husband te vinden of alleszins een buitenlander, i mean: ik zie me hier echt niet m'n leven lang in belgië slijten :o




nee heel zeker niet....

Een Nederlander misschien, of een echte strenge Duitser ?

Henri1
25 april 2018, 19:15
maar natuurlijk ^^

het liefst van al een nightshop, ideaal 4me als nachtraaf/laat-gaan-slaper :-):-)

Dat zou ik niet doen. Die worden vaak overvallen.