PDA

View Full Version : Met zen allen naar Dubai en bedelen maar ...


Universalia
11 april 2018, 10:11
Verdien tot 65.000 euro/maand met bedelen (https://www.jobat.be/nl/artikels/verdien-tot-65000-euromaand-met-bedelen/?utm_medium=content&utm_source=standaard&utm_campaign=artikel-nieuws&utm_content=blok1)

Ik heb alvast een baard laten staan en de overjarige, op kniehoogte gescheurde jeans, terug uit de kast 'gepakt'.

De sandalen, het overjarige Hawaii hemdje, de witte sokken, de gestolen Ray-Ban, de gescheurde vuile sombrero passen denk ik wel in het plaatje om te gaan zitten bedelen de armen hoog ten hemel geheven tijdens het jammerklachten van wat onverstaanbare teksten.

's Avonds doe ik mijn smoking aan en vlieg er dan in of er ergens uit dat kan best. :lol:

p.s.

Strak plan om dat soort van berichten op 'Jobat(d?).be' te posten. :roll:

Xenophon
11 april 2018, 11:06
Verdien tot 65.000 euro/maand met bedelen (https://www.jobat.be/nl/artikels/verdien-tot-65000-euromaand-met-bedelen/?utm_medium=content&utm_source=standaard&utm_campaign=artikel-nieuws&utm_content=blok1)

Ik heb alvast een baard laten staan en de overjarige, op kniehoogte gescheurde jeans, terug uit de kast 'gepakt'.

De sandalen, het overjarige Hawaii hemdje, de witte sokken, de gestolen Ray-Ban, de gescheurde vuile sombrero passen denk ik wel in het plaatje om te gaan zitten bedelen de armen hoog ten hemel geheven tijdens het jammerklachten van wat onverstaanbare teksten.

's Avonds doe ik mijn smoking aan en vlieg er dan in of er ergens uit dat kan best. :lol:

p.s.

Strak plan om dat soort van berichten op 'Jobat(d?).be' te posten. :roll:

Dat lijkt veel, maar in Dubai kost een half Frans brood meer dan dat.

Guinevere
12 april 2018, 17:27
Is niet halal als je ook in staat bent om te werken voor een inkomen.

Lof der Zotheid
12 april 2018, 21:48
Is niet halal als je ook in staat bent om te werken voor een inkomen.

Ja hé. Daarom dat gij allemaal naar hier trekt. Hier is dit uiterst halal.

daiwa
13 april 2018, 01:49
Is niet halal als je ook in staat bent om te werken voor een inkomen.

Geld aanvaarden dat niet uit arbeid voortkomt mag ook niet volgens de koran maar toch doen moslims het.
Dan heeft de koran even geen voorrang.

Jay-P.
13 april 2018, 02:02
Geld aanvaarden dat niet uit arbeid voortkomt mag ook niet volgens de koran maar toch doen moslims het.
Dan heeft de koran even geen voorrang.De Zeekekas es groeiter as allah, zingen De Strangers.

Het Verzet
13 april 2018, 07:31
Is niet halal als je ook in staat bent om te werken voor een inkomen.

Universalia lijkt me geen moslim, dus voor hem zal dat vermoedelijk geen zak uitmaken.

Skobelev
13 april 2018, 08:00
Is niet halal als je ook in staat bent om te werken voor een inkomen.

:rofl:
Woehahahahahaha alsof de islamiten hier allemaal gaan werken. Of zijn die allemaal mentaal of fysisch niet in staat om te werken? Dat zou natuurlijk best eens kunnen zijn. Jij bijvoorbeeld leeft van de staatsuier.

Universalia
13 april 2018, 08:03
Geld aanvaarden dat niet uit arbeid voortkomt mag ook niet volgens de koran maar toch doen moslims het.
Dan heeft de koran even geen voorrang.

Dat is eigenaardig niet? 8O

Universalia
13 april 2018, 08:06
Universalia lijkt me geen moslim, dus voor hem zal dat vermoedelijk geen zak uitmaken.

Ik ben inderdaad géén moslim eerder een brave/vriendelijke belastingbetalende Belg waarvoor Belg tegenwoordig ook moge voor staan? ;-)

Mocht ik geschreven hebben, ik ben een Antwerpenaar, zou dat wel in goede aarde vallen? :lol:

Universalia
13 april 2018, 08:08
:rofl:
Woehahahahahaha alsof de islamiten hier allemaal gaan werken. Of zijn die allemaal mentaal of fysisch niet in staat om te werken? Dat zou natuurlijk best eens kunnen zijn. Jij bijvoorbeeld leeft van de staatsuier.

Drugshandel is ook werken hoor. :rofl:

Lof der Zotheid
13 april 2018, 08:25
Drugshandel is ook werken hoor. :rofl:

En de tyrannieke echtgenoot op de wenken bedienen? :mrgreen:

Skobelev
13 april 2018, 09:03
Drugshandel is ook werken hoor. :rofl:

Zit ze in de drugshandel? 8O

Xenophon
13 april 2018, 12:54
Drugshandel is ook werken hoor. :rofl:

En hard.

Geloof me, lang geleden heb ik daar eens ervaring in opgedaan.

Het betaald beter maar de uren zijn heel slecht.

The Paulus Experience
13 april 2018, 12:57
Wat moet er in Dubai bedeeld worden?