PDA

View Full Version : nachtelijke vreetbuien


bembem
4 mei 2018, 00:12
het is verschrikkelijk maar ik heb de laatste tijd zoveel gegeten 's nachts dat het niet mooi is, gisteren bvb een hele pizza en een half blok kaas dat nog in m'n frigo lag, wafeltjes, koekjes en chips....... en de dagen ervoor was het van hetzelfde.......... en nu heb ik zo'n zin om een chinese take-away te bestellen (alleen zijn ze gesloten :-( ) maar ik weet dat ik er morgen sowieso sterk aan zal terug denken en er ook effectief om zal gaan......... ik heb eveneens zó'n trek in frieten & bitterballen, en een mitraillette! (you can not imagine, i would give everything for it! lol) maar ik zal dus tot morgen moeten wachten.... :-( ha! ik kijk er zelfs al naar uit, zó goed dat het me zal smaken!! xd! maar tja, de balans liegt er niet om, toch reeds enkele kilo's erbij die er heel moeilijk af zullen gaan aangezien m'n food craving niet zo snel zal minderen :-(:cry:

bembem
4 mei 2018, 00:15
het helpt natuurlijk niet v naar tal v yt food video's te kijken, especially the streetfood & the mukbang ones, muahahahahaha!

bembem
4 mei 2018, 00:21
ah! and samusa's! i want samusa's!!

kojak
4 mei 2018, 00:22
Duim in uwe mond steken.
Als je honger krijgt, eens goed bijten.
Nachtelijke wreetbuien zullen snel gedaan zijn.

Tenzij je natuurlijk een lekkere duim hebt, dan heb je pech.
Of geluk.
Gewoon hoe je het bekijkt natuurlijk. :lol:

kojak
4 mei 2018, 00:24
ah! and samusa's! i want samusa's!!

Weet zelfs niet wat dat is, maar het lijkt me precies wat smosserig. :lol:

maddox
4 mei 2018, 00:25
Meer trainen, dan de hoeveel caloriên die je binnenspeelt minder ernstig.

Natuurlijk, wat liggen kwijlen en geilen op een palet-daybench, al dan niet de batterijen van een plastieken vriend leegrijdende, da's niet bevorderlijk voor de omvang.

kojak
4 mei 2018, 00:27
Meer trainen....

Op diene home-plastieke-vent-trainer op batterijen ? :lol:

maddox
4 mei 2018, 00:29
Op diene home-plastieke-vent-trainer op batterijen ? :lol:

Er bestaan zulke apparaten, waarbij een bepaalde sportieve inspanning beloond wordt met al dan niet intensive massage van de geniale delen.

kojak
4 mei 2018, 00:34
Er bestaan zulke apparaten, waarbij een bepaalde sportieve inspanning beloond wordt met al dan niet intensive massage van de geniale delen.
Lol...

Mijn genitale delen zijn ook geniale delen. :thumbsup: :lol:

bembem
4 mei 2018, 00:37
Weet zelfs niet wat dat is, maar het lijkt me precies wat smosserig. :lol:

dit :-D

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSme_UXiSEwoCaPQJ4dKumHlqZlzuEV3 9dT5xk0hUg_b6iPFi1d

(het is eigenlijk 'samosa', my bad :oops: )

bembem
4 mei 2018, 00:41
Duim in uwe mond steken.
Als je honger krijgt, eens goed bijten.
Nachtelijke wreetbuien zullen snel gedaan zijn.

Tenzij je natuurlijk een lekkere duim hebt, dan heb je pech.
Of geluk.
Gewoon hoe je het bekijkt natuurlijk. :lol:

naar het schijnt helpen pure zwarte chocolade alsook saffraan..... yes, i'd better have those in the house ^^

Anna List
4 mei 2018, 06:00
het is verschrikkelijk maar ik heb de laatste tijd zoveel gegeten 's nachts dat het niet mooi is, gisteren bvb een hele pizza en een half blok kaas dat nog in m'n frigo lag, wafeltjes, koekjes en chips....... en de dagen ervoor was het van hetzelfde.......... en nu heb ik zo'n zin om een chinese take-away te bestellen (alleen zijn ze gesloten :-( ) maar ik weet dat ik er morgen sowieso sterk aan zal terug denken en er ook effectief om zal gaan......... ik heb eveneens zó'n trek in frieten & bitterballen, en een mitraillette! (you can not imagine, i would give everything for it! lol) maar ik zal dus tot morgen moeten wachten.... :-( ha! ik kijk er zelfs al naar uit, zó goed dat het me zal smaken!! xd! maar tja, de balans liegt er niet om, toch reeds enkele kilo's erbij die er heel moeilijk af zullen gaan aangezien m'n food craving niet zo snel zal minderen :-(:cry:

:cheer: bemmeke is zwanger! :cheer:

dan toch eens ne passant binnengesleurd?

maddox
4 mei 2018, 06:30
:cheer: bemmeke is zwanger! :cheer:

dan toch eens ne passant binnengesleurd?

Ik ben in dit geval echt wel onschuldig.

Anna List
4 mei 2018, 07:18
Ik ben in dit geval echt wel onschuldig.

volgens mij is het de onderbuurman, met de irritante vogel, in het day-bed geweest!

cluedo.

maddox
4 mei 2018, 07:47
volgens mij is het de onderbuurman, met de irritante vogel, in het day-bed geweest!

cluedo.

Zonder goeie smering is een grote vogel zowiezo irritant.

Guinevere
4 mei 2018, 12:48
dit :-D

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSme_UXiSEwoCaPQJ4dKumHlqZlzuEV3 9dT5xk0hUg_b6iPFi1d

(het is eigenlijk 'samosa', my bad :oops: )

Lekkere. Maak jij die zelf? Mijn schoonzus maakt die heel fijn, en dan eten we ze met chana chaat.

Jammer genoeg heeft mijn favoriete chef Mehboob het enkel voor potli samosa's. :?

Pandareus
4 mei 2018, 12:56
Meer trainen, dan de hoeveel caloriên die je binnenspeelt minder ernstig.

Natuurlijk, wat liggen kwijlen en geilen op een palet-daybench, al dan niet de batterijen van een plastieken vriend leegrijdende, da's niet bevorderlijk voor de omvang.

Ze kan bv dagelijks een flinke training op de Sybian doen.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/83/Tn_sybian_gmax1.jpg/220px-Tn_sybian_gmax1.jpg

De kilo's gaan eraf vliegen !

Pandareus
4 mei 2018, 12:58
:cheer: bemmeke is zwanger! :cheer:

dan toch eens ne passant binnengesleurd?

Tegen de hoek van een ronde tafel gelopen is ook een mogelijkheid. Of 's nachts vergeten het raam toe te doen nu de vliegende fluit weer in 't land is.

Of een enveloppe met een potteke ontvangen vanuit El Hierro.

Pandareus
4 mei 2018, 12:58
Ik ben in dit geval echt wel onschuldig.

Waar is Demper ?

Tavek
4 mei 2018, 13:05
My bet: Potteke met dhl vanuit El Hierro.

El slappo zal ze nooit mogen hebben ervaren.

Xenophon
4 mei 2018, 13:29
Stoppen met wiet roken, dan zijn die vreetbuien gelijk verleden tijd.

maddox
4 mei 2018, 14:03
Ze kan bv dagelijks een flinke training op de Sybian doen.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/83/Tn_sybian_gmax1.jpg/220px-Tn_sybian_gmax1.jpg

De kilo's gaan eraf vliegen !

Niet actief genoeg.
Dan lijkt het product in deze recensie (http://emmelinepeachesreviews.com/2016/03/18/product-review-the-meo-sit-fuck-fucking-machine/) wel een betere optie.

Henri1
4 mei 2018, 19:52
het is verschrikkelijk maar ik heb de laatste tijd zoveel gegeten 's nachts dat het niet mooi is, gisteren bvb een hele pizza en een half blok kaas dat nog in m'n frigo lag, wafeltjes, koekjes en chips....... en de dagen ervoor was het van hetzelfde.......... en nu heb ik zo'n zin om een chinese take-away te bestellen (alleen zijn ze gesloten :-( ) maar ik weet dat ik er morgen sowieso sterk aan zal terug denken en er ook effectief om zal gaan......... ik heb eveneens zó'n trek in frieten & bitterballen, en een mitraillette! (you can not imagine, i would give everything for it! lol) maar ik zal dus tot morgen moeten wachten.... :-( ha! ik kijk er zelfs al naar uit, zó goed dat het me zal smaken!! xd! maar tja, de balans liegt er niet om, toch reeds enkele kilo's erbij die er heel moeilijk af zullen gaan aangezien m'n food craving niet zo snel zal minderen :-(:cry:

Ik heb de laatste tijd véél last van nachtelijke neuk-buien.

The Paulus Experience
4 mei 2018, 20:09
Ik heb de laatste tijd véél last van nachtelijke neuk-buien.

Stel je voor dat ze last zou hebben van reetbuien 8O

bembem
4 mei 2018, 20:42
Lekkere. Maak jij die zelf? Mijn schoonzus maakt die heel fijn, en dan eten we ze met chana chaat.

Jammer genoeg heeft mijn favoriete chef Mehboob het enkel voor potli samosa's. :?

mjam mjam :-)

(nee tot nu toe nog niet zelf gemaakt, but i am planning to ^^)

Xenophon
4 mei 2018, 20:44
mjam mjam :-)

(nee tot nu toe nog niet zelf gemaakt, but i am planning to ^^)

Waarom maak je daar geen serie van op You Tube?

bembem
4 mei 2018, 20:51
Waarom maak je daar geen serie van op You Tube?

ihihi mss nog niet zo'n slecht idee

Eyjafjallajökull
4 mei 2018, 22:52
ihihi mss nog niet zo'n slecht idee

Misschien wordt het net zo'n succes als die boeken van je...

bembem
4 mei 2018, 23:05
Misschien wordt het net zo'n succes als die boeken van je...

pas op er zijn er onlangs nog 2 verkocht, eh oui mon cher ;-)

maddox
4 mei 2018, 23:08
ihihi mss nog niet zo'n slecht idee

Ik denk dat de regeltjes van TouTube geen Bem op de Sybian of Bem doet een testrit met rocking fuckingchair toelaten. Daar moet je andere platformen voor aanspreken.

Eyjafjallajökull
4 mei 2018, 23:09
pas op er zijn er onlangs nog 2 verkocht, eh oui mon cher ;-)

2 ganse ? 8O

bembem
4 mei 2018, 23:09
Ik denk dat de regeltjes van TouTube geen Bem op de Sybian of Bem doet een testrit met rocking fuckingchair toelaten. Daar moet je andere platformen voor aanspreken.

we hadden het over een cooking channel > samosa's maken :-)

bembem
4 mei 2018, 23:10
2 ganse ? 8O

yep

Tavek
4 mei 2018, 23:16
yep

Twee eurodeals bij de McDo !

bembem
4 mei 2018, 23:25
Twee eurodeals bij de McDo !

ja lach maar

TV-verslaafde
5 mei 2018, 00:02
het helpt natuurlijk niet v naar tal v yt food video's te kijken, especially the streetfood & the mukbang ones, muahahahahaha!

Is dat niet het probleem van deze tijd dan?

Mensen hebben alles al gezien als ze 12-15 jaar oud zijn via hun smartphone. Ze zien of reflecteren niet meer over hun eigen sterfelijkheid. Ik heb daar al veel over nagedacht. Mensen leven via hun scherm en spreken alleen maar over eten en seks.

En vrouwen; die denken daar niet eens over na; over hun eigen sterfelijkheid. Ze willen het allemaal niet horen.

Ik heb al met jongere mensen gesproken; er komt niets uit van levenservaring alleen maar schermervaring. Allemaal kartonnen mensen. Dit komt niet goed; over 50 jaar pleegt de helft van de mannelijke populatie door deze informatie-overvloed zelfmoord.

Alles is al gezien en mensen willen meer betekenis dan wat seks en eten en geroddel...

Het is allemaal fake al die ervaringen. En over 50 jaar komen Zuckerberg en Musk van deze wereld met een robot die de meeste mensen kan vervangen. Dan wordt het helemaal fake. Mensen kunnen niet meer om met verveling en mensen die niet meer kunnen omgaan met verveling zijn zelf saai; dat is de contradictie...

bembem
5 mei 2018, 00:07
ok

TV-verslaafde
5 mei 2018, 00:10
ok

Ach, ik wil je niet belasten met mijn gezever. Maar deze informatie-overvloed bakt veel jonge breinen door. De circuits zijn niet meer zo "helder" zal ik zeggen.

bembem
5 mei 2018, 00:13
Ach, ik wil je niet belasten met mijn gezever. Maar deze informatie-overvloed bakt veel jonge breinen door. De circuits zijn niet meer zo "helder" zal ik zeggen.

als je het zelf zegt :rofl:

bembem
5 mei 2018, 00:16
anyway ik heb deze nacht geen craving naar vettige food enzo (thank god), zal wellicht een blik lychees worden straks :-):-)

bembem
5 mei 2018, 00:17
ja ik denk dat mijn lichaam zich zelf reguleert..........

bembem
5 mei 2018, 00:17
hehe

maddox
5 mei 2018, 00:28
anyway ik heb deze nacht geen craving naar vettige food enzo (thank god), zal wellicht een blik lychees worden straks :-):-)

Lychees in dikke siroop. Geniaal om in een cocktail te hangen.

kojak
5 mei 2018, 00:38
Er bestaan zulke apparaten, waarbij een bepaalde sportieve inspanning beloond wordt met al dan niet intensive massage van de geniale delen.

Lychees in dikke siroop. Geniaal om in een cocktail te hangen.

Moest het hier ook niet genitaal zijn ? :lol:

maddox
5 mei 2018, 00:47
Moest het hier ook niet genitaal zijn ? :lol:

Dan mag de cocktail niet te straf zijn. Teveel alcohol irriteert de gevoelige slijmvliezen van die omgeving.

Het is dus evenmin een goed idee de champagnespoeling te vervangen door een fles dure wisky.

Pandareus
5 mei 2018, 04:54
we hadden het over een cooking channel > samosa's maken :-)

Saai... een wilde Bem op de Sybian heeft veeel meer marktpotentieel.

Pandareus
5 mei 2018, 05:00
ja ik denk dat mijn lichaam zich zelf reguleert..........

Schitterend.
Weet ook dat er verschillende hulpstukken zijn om te monteren op de Sybian. Zo kun je dat aanpassen aan je zelf-regulerende lichaam.



https://metrouk2.files.wordpress.com/2017/07/violet-fenn-sybian-resized.jpg?w=620&h=620&crop=1

maddox
5 mei 2018, 05:55
Saai... een wilde Bem op de Sybian heeft veeel meer marktpotentieel.

Ongeveer 1$ per dag voor de toevallige passanten.

Langs de andere kant, als Bem een Sybian van mijn makelij wil rijden, dan denk ik dat er een hoger marktpotentieel is.

Eduard Khil
5 mei 2018, 07:18
ik ken een goed middel om die vreetbuien tegen te gaan: een niet al te kleine kom nemen, vullen met één deel javel en één deel ammoniak, dan je hoofd erboven hangen en een aantal keer diep inhaleren. Je zal direct minder honger hebben.

NieuwNoors
5 mei 2018, 14:14
Is dat niet het probleem van deze tijd dan?

Mensen hebben alles al gezien als ze 12-15 jaar oud zijn via hun smartphone. Ze zien of reflecteren niet meer over hun eigen sterfelijkheid. Ik heb daar al veel over nagedacht. Mensen leven via hun scherm en spreken alleen maar over eten en seks.

En vrouwen; die denken daar niet eens over na; over hun eigen sterfelijkheid. Ze willen het allemaal niet horen.

Ik heb al met jongere mensen gesproken; er komt niets uit van levenservaring alleen maar schermervaring. Allemaal kartonnen mensen. Dit komt niet goed; over 50 jaar pleegt de helft van de mannelijke populatie door deze informatie-overvloed zelfmoord.

Alles is al gezien en mensen willen meer betekenis dan wat seks en eten en geroddel...

Het is allemaal fake al die ervaringen. En over 50 jaar komen Zuckerberg en Musk van deze wereld met een robot die de meeste mensen kan vervangen. Dan wordt het helemaal fake. Mensen kunnen niet meer om met verveling en mensen die niet meer kunnen omgaan met verveling zijn zelf saai; dat is de contradictie...
Van aannames gesproken....:roll:
De vrouwenhaat druipt zo van je scherm trouwens.
Tenslotte toch een vraag: hoe kun jij weten wat ik en al die andere vrouwen denken? Ben je helderziend mss?

Nietzsche
5 mei 2018, 14:20
Van aannames gesproken....:roll:
De vrouwenhaat druipt zo van je scherm trouwens.
Tenslotte toch een vraag: hoe kun jij weten wat ik en al die andere vrouwen denken? Ben je helderziend mss?

Hij is maagd.

NieuwNoors
5 mei 2018, 14:29
Hij is maagd.

:-D
En hij bezit een glazen bol ....:roll:
NOT.

NieuwNoors
5 mei 2018, 14:31
Hij is maagd.

Heeft verder op dit forum een grote mond maar ik denk dat het IRL vééééééééél minder is. :-)

NieuwNoors
5 mei 2018, 14:32
ik ken een goed middel om die vreetbuien tegen te gaan: een niet al te kleine kom nemen, vullen met één deel javel en één deel ammoniak, dan je hoofd erboven hangen en een aantal keer diep inhaleren. Je zal direct minder honger hebben.

Edwaar toch, ge vergeet den handdoek! Handdoek hangen over je hoofd (en de kom) terwijl je inhaleert he ! Komaan zeg

Nietzsche
5 mei 2018, 14:38
Heeft verder op dit forum een grote mond maar ik denk dat het IRL vééééééééél minder is. :-)

Het autisme, stinkende/warme zolderkamers gehalte is hier nogal hoog.

maddox
5 mei 2018, 14:49
Het autisme, stinkende/warme zolderkamers gehalte is hier nogal hoog.

Mijn zolder heeft airco.... En autisme, nope, niet aanwezig.

Maar ik geloof dat u niet op mij doelt.

NieuwNoors
5 mei 2018, 15:04
Mijn zolder heeft airco.... En autisme, nope, niet aanwezig.

Maar ik geloof dat u niet op mij doelt.

Wauw! Wat doe jij dan op je zolder? Ik kom echt nooit op mijn zolder,never .
Daar staat ook niks eigenlijk....alleen wat oud speelgoed van mijn kinderen.

NieuwNoors
5 mei 2018, 15:06
Het autisme, stinkende/warme zolderkamers gehalte is hier nogal hoog.

Met autisme heb ik geen probleem hoor. Ik heb een asperger-kind ;-)

maddox
5 mei 2018, 15:12
Wauw! Wat doe jij dan op je zolder? Ik kom echt nooit op mijn zolder,never .
Daar staat ook niks eigenlijk....alleen wat oud speelgoed van mijn kinderen.

De zolder is een logeerkamer, en een vluchtoord als het te warm word in de gewone slaapkamer om overdag te slapen.

Nadeel, die airco unit is wel redelijk lawaaierig.

NieuwNoors
5 mei 2018, 15:24
De zolder is een logeerkamer, en een vluchtoord als het te warm word in de gewone slaapkamer om overdag te slapen.

Nadeel, die airco unit is wel redelijk lawaaierig.

Ah, ok hoor.;-) Mijne zolder is echt een zolder, lol. Plankenvloer dus, en balken. Niet geschikt voor een slaapkamer. Ook alleen maar een piepklein dakvensterke.

Henri1
5 mei 2018, 20:36
ja ik denk dat mijn lichaam zich zelf reguleert..........

Zelfregelende foef ?

bembem
5 mei 2018, 20:42
Henri stop!

maddox
5 mei 2018, 23:42
Zelfregelende foef ?

Normaal gezien is daar wel wat elasticiteit.