PDA

View Full Version : Westerse pedofielen; een plaag in het verre Oosten


Pagina's : 1 [2]

bembem
6 maart 2019, 00:29
Either way het is nog maar eens bewezen, I win the discussion ;-);-);-)

djimi
6 maart 2019, 08:38
.

djimi
6 maart 2019, 08:38
Back on topic: ik post even dit recent report van Ecpat (https://www.ecpat.org/news/sexual-exploitation-children-increasing-concern-across-southeast-asia-new-report/) stating ondermeer dat kinderprostitutie in Thailand bijlange geen halt werd toegeroepen.



En dan hebben sommigen nog de culot te beweren dat het geen Westers probleem zou zijn & dat ik de race card trek, pfff :roll: Like I said er zijn evengoed Aziaten die er zich schuldig aan maken en dat is zeer zeker niet OK wat mij betreft. Maar blijven jullie maar steeds hetzelfde herhalen hoor, 'bembem de raciste' :roll::roll::roll: pffffffffffffft.

Het is inderdaad géén 'Westers' probleem; het is een wereldwijd probleem.

Herlees nog maar eens goed de tekst die u citeerde.


En het probleem zal een dubbele oplossing nodig hebben: zowel aan de aanbod-zijde als aan de vraag-zijde.


Wat het eerste deel betreft: daarvoor zal ondermeer aan armoedebestrijding en onderwijs moeten worden gedacht.

Wat het laatste deel betreft: facilitators & daders (en al zéker recidivisten) via de verenigde spijsverteringsstelsels van krokodillen recycleren tot ondermeer luxe-sacochen lijkt mij een mogelijkheid.

fred vanhove
6 maart 2019, 10:50
Ik zou hard moeten verkeerd zijn maar de figuur bembem bestaat niet. Maar is in het leven geroepen door Eno. Identiek hetzelfde syndroom of eerder zelfde hypocriete aanval op prostitutie. En de manie hun teksten irrelevant te doorspekken met een niet altijd perfect Engels. En toevallig samen terug na lange afwezigheid



Het blijft me verbazen dat sommige mensen hier blijven meegaan met zo een internet typetjes ......onvoorstelbaar is dat.

Heb jij nu nog geen klein ideetje Gipsy wie internet figuurtje BemBem eigenlijk is ? En hij want het is geen zij ;-) vermaakt zich hier te pletter en lacht zich een bult en twee korte armen ....vanuit zijn exotische oord:-D

Anna List
6 maart 2019, 10:53
Either way het is nog maar eens bewezen, I win the discussion ;-);-);-)

ja, jij overklast hier iedereen, in gelijk welke draad.

Elio di Supo
6 maart 2019, 15:27
Either way het is nog maar eens bewezen, I win the discussion ;-);-);-)

Hoezo? Komaan, bemmeke, niet zo gemakzuchtig he.

Lof der Zotheid
6 maart 2019, 16:33
Either way het is nog maar eens bewezen, I win the discussion ;-);-);-)

Ja, Krimson wint altijd. Ach ja, da's een ander personage.

bembem
8 maart 2019, 22:53
Bon ik verwijs naar een zoveelste Ecpat rapport inzake child sex offenders waaruit blijkt dat men nogal eens met bias & under-reporting te maken heeft:

http://cf.cdn.unwto.org/sites/all/files/docpdf/global-report-offenders-move-final.pdf


Particular research methodologies can also
unintentionally bias the results. For example, a survey
of Cambodian child sexual exploitation cases over
a decade by Action Pour Les Enfants (APLE) found
that Westerners accounted for 63.8% of offenders,
Cambodians 31%, and other Asian nationals 5.2%.510
However, an IJM report from 2012 found that most
demand for sex with children comes from Asian and
Cambodian men.511 There are various reasons for such
inconsistent information, including research design. In the
public realm, Western offenders create more controversy
and their cases are more likely to be highlighted by
government and local media. The number of arrests is
also likely to be skewed by law enforcement priorities
and approaches – such as whether they focus on sex
establishments or street-based prostitution.512


Maw het artikeltje v koreabridge (& het Korea gebash in een andere topic ten spijt), is het either way wel bewezen dat child sex tourism in SEA vanuit Westerse landen de spuigaten uitloopt en dat zelfs met het so-called hoge aantal Koreaanse child sex perpetrators men er met een zeer groot probleem zit wat betreft de white males die er hun lusten op kleine kindertjes komen botvieren.

Niet verwonderlijk indien men de aantallen in acht neemt is dat vd Koreanen nog steeds een peulschil vergeleken met het Westen -waarvan enkel de USA al reeds een meervoud vormt- i.e. Korea telt grosso modo 60milj. inwoners (waarvan ong. de helft males; neem nu dat zo'n 20milj. daarvan possible perpetrators zouden zijn... you get the picture); Thus I shall remain bij mijn standpunt: het gezever rond koreabridge ten spijt, is het nog steeds het Westen dat als buitenlandse factor inzake het child sex toerisme in Zuid-Oost Azië het meeste slachtoffertjes maakt. De cijfers liegen niet: +-20milj. potentiële Koreanen kunnen niet op tegen op z'n minst een half MILJARD Westerners. AHA AHA!

bembem
8 maart 2019, 23:04
Hier nog een gezellige link:

https://abcnews.go.com/US/story?id=2325416&page=1


Southeast Asia a Haven for Pedophiles
...
The U.S Department of Justice said the growing popularity of the very profitable child sex tourism trade contributes to the problem. A Thai organization called FACE, the coalition to Fight Against Child Exploitation, claimed that 5,000 foreigners come to Thailand each year to have sex with children.

The organization described the average sex tourist as a middle-aged white male from either Europe or North America who often goes online to find the "best deals." One particular Web site promised "nights of sex with two young Thai girls for the price of a tank of gas."
...


Toch verwonderlijk dat -met al die stoute Koreanen- ze het daar in Thailand mainly over white males from either the USA of Europe hebben. Ik verschiet er in ieder geval niet van ;-);-)

Svennies
8 maart 2019, 23:29
Hier nog een gezellige link:

https://abcnews.go.com/US/story?id=2325416&page=1



Toch verwonderlijk dat -met al die stoute Koreanen- ze het daar in Thailand mainly over white males from either the USA of Europe hebben. Ik verschiet er in ieder geval niet van ;-);-)

Een link uit 2006 ....

Alle stoute europeanen zitten ginds de geelkes te belagen...

En willen de geelkes die hier tussen die ranzige op sex beluste europeanen wonen eens van de grond geraken dienen ze helaas het vliegtuig te nemen richting azië om aan hun trekken te komen...

Tja ,het leven kan hard zijn....:rofl:

Elio di Supo
9 maart 2019, 22:04
Hier nog een gezellige link:

https://abcnews.go.com/US/story?id=2325416&page=1



Toch verwonderlijk dat -met al die stoute Koreanen- ze het daar in Thailand mainly over white males from either the USA of Europe hebben. Ik verschiet er in ieder geval niet van ;-);-)

En waarom verschiet gij daar niet van?

En dan maar blijven volhouden dat je geen racist bent. Mens, het vreet aan u. Je bent er gewoon geobsedeerd van. Bol het toch eens af naar een van uw spleetooglanden.

bembem
10 maart 2019, 02:57
En waarom verschiet gij daar niet van?

En dan maar blijven volhouden dat je geen racist bent. Mens, het vreet aan u. Je bent er gewoon geobsedeerd van. Bol het toch eens af naar een van uw spleetooglanden.

Take it easy.

Elio di Supo
11 maart 2019, 06:12
Take it easy.

Geen probleem. Ik lijd niet aan raciale obsessies zoals jij.

bembem
16 augustus 2019, 15:21
Zo even een update.

Eens zien of de goedgemeente even verontwaardigd is als met de Epstein 'slachtoffertjes'.

Ha nee, immers is een 'blank kind' meer waard, nietwaar.
;-)

Pandareus
16 augustus 2019, 15:30
Zo even een update.

Eens zien of de goedgemeente even verontwaardigd is als met de Epstein 'slachtoffertjes'.

Ha nee, immers is een 'blank kind' meer waard, nietwaar.
;-)

Aha ! BefBef is terug actief. :-D

Hoe gaat het met de complexen ? Alles onder controle ?

bembem
16 augustus 2019, 15:31
Aha ! BefBef is terug actief. :-D

Hoe gaat het met de complexen ? Alles onder controle ?

On topic pls.

Pandareus
16 augustus 2019, 15:38
On topic pls.

Ben je de vorige weken op reis geweest ? Undercover reportages in de achterbuurten van thailand of korea gemaakt over sextoerisme met geelkes ?

bembem
16 augustus 2019, 15:40
Ben je de vorige weken op reis geweest ? Undercover reportages in de achterbuurten van thailand of korea gemaakt over sextoerisme met geelkes ?

None of your business.

Pandareus
16 augustus 2019, 15:45
None of your business.

Dacht je dan gewoon dat oude draadje nog maar eens te bumpen ? Alles nog eens voor de elvendertigste keer te herhalen ? Lekker boe hoe hoe huilie huilie over geelkes ?

:-(


Terwijl je fanbase hier vol spanning zat te wachten op je volgende reportage en/of boek over de sexploitation van jonge geelkes...
Komaan BB : een beetje actie hee !

:-D

Elio di Supo
16 augustus 2019, 15:46
Hoe gaat het met de complexen ? Alles onder controle ?

Ze was vergeten haar voorschrift te verlengen. De pillekes zijn nu op vandaar dat ze terug komt posten. Effe de apotheek bellen en het komt terug in orde.