PDA

View Full Version : Westerse pedofielen; een plaag in het verre Oosten

Pagina's : [1] 2

bembem
8 mei 2018, 21:43
Children Of The Sex Trade (Full Documentary) - Real Stories

https://www.youtube.com/watch?v=qxQm6xyDGdo

This exceptional film follows two young sisters in the Philippines who help former Australian police and Special Forces officers rescue underage girls from sex bars.

In the Phillipines, over 800,000 women and children work in the sex-trade. Police corruption makes local law enforcement ineffective in protecting the most vulnerable groups from abuse. 16 year-old Michelle and 19 year-old Marisol were both abused by foreign men as children and had also worked in Subic Bay’s sex bars. They now work at PREDA, a human rights foundation set up in 1974 by Fr. Shay Cullen, an Irish Catholic priest. Together, with former Australian Federal Police officers, the group sets out on a sting operation to bring child-abusers to justice.

With exclusive access, this is a gripping investigation into an urgent crisis led by the brave, teenage sisters who sacrifice their own safety to save others from the same fate.

Niet enkel de Filipijnen, maar ook Zuid-Oost Azië (Cambodia, Thailand...) zijn getroffen door dergelijke plagen van veelal Westerse pedofielen die hun lusten er botvieren op onschuldige aziatische kindjes. Dit terwijl veel van deze mannen als een heilig boontje door het leven gaan in hun thuislanden (want tja, blanke kindjes moeten beschermd worden, nietwaar.) Maar eenmaal in het verre & exotische Azië gaan alle remmen los en tonen ze hun ware aard: die van een meedogenloze pedofiel die er niet voor terugdeinst andermans kinderen uit te buiten.

Ook cybersex dens zijn tegenwoordig een geliefkoosd doelwit van deze heren:

Undercover Asia: Children of the Cybersex Dens

https://www.youtube.com/watch?v=ZaHi3F78jPs

Paedophiles worldwide hunting for children to perform sex shows on webcams are homing in on the Philippines. It is the top targeted country, where children as young as three months old are being abused for money.

In this documentary, the team follows the National Bureau of Investigation (NBI), an agency of the Philippine government responsible for cases that affect the nation.

Alvorens mij wederom met de vinger te wijzen omdat ik zogezegd wederom white supremacy aankaart, wil ik er aan toevoegen dat het Westen toch maar mooi gespaard is van Aziaten en andere rassen die er massaal de blanke kindjes komen uitbuiten, misbruiken!!

Met deze thread wil ik dan ook een halt toeroepen aan dergelijk Westers sekstoerisme. Het is al erg genoeg dat landen als Thailand, de Filipijnen enz. haast overrompeld worden door Westerse sekstoeristen die er het beest uithangen met volwassen hoertjes, maar van de kindjes moet men imo AFBLIJVEN!

PLEASE STOP HET SEKSUEEL UITBUITEN/MISBRUIKEN VAN GEELKES!

Als laatste wil er aan toevoegen dat ik het een goed iets zou vinden indien blanke mannen gescreend zouden worden wanneer ze naar dergelijke landen 'op vakantie gaan'. Men screent wel zogezegde 'terroristen', awel die anderen kunnen er ook nog wel bij. Of niet soms.

Vermits men dit nog steeds niet op grote schaal doet, sta ik dan ook altijd huiverachtig tov blanke mannen die naar deze landen trekken. Het staat natuurlijk niet op hun gezicht geschreven, maar gezien de statistieken...

Tja, men kan me niet kwalijk nemen hier suspicious tegenover te staan.

Maar een ding staat vast, dit moet STOPPEN!!!!

Discuss please, thanks.

Nietzsche
8 mei 2018, 21:52
Hier moet men veel intensiever mee bezig. Elke man uit het westen die naar zulke landen gaat (zeker als het voor lange duur is) moet nauwlettend in de gaten worden gehouden. Als hij ook maar een poging doet om met pedofiele redenen met kinderen in contact te komen, moet hij direct worden opgepakt.

Een samenleving met zelfrespect geeft hem dan de strop.

Nietzsche
8 mei 2018, 21:52
Kinderen schommelen, pedo's bungelen.

bembem
8 mei 2018, 21:53
Very well said!!

bembem
8 mei 2018, 21:54
Hier moet men veel intensiever mee bezig. Elke man uit het westen die naar zulke landen gaat (zeker als het voor lange duur is) moet nauwlettend in de gaten worden gehouden. Als hij ook maar een poging doet om met pedofiele redenen met kinderen in contact te komen, moet hij direct worden opgepakt.

Een samenleving met zelfrespect geeft hem dan de strop.

Inderdaad!! You could not have said it better... !!!!

bembem
8 mei 2018, 21:55
Al die viespeuken..... En dat komt dan veelal gemigreerde kleurtjes de les spellen. ZUM KOTSEN!!

maddox
8 mei 2018, 22:03
Tja, wat is pedofilie?
Wetenschappelijk gezien.
De voorkeur hebben aan partners die de secundaire geslachtskenmerken nog niet vertonen.

Wetgevend gezien is het een overkoepelende benaming voor het hebben van sexuele betrekkingen met mensen onder de wettelijk gestelde leeftijden tussen minder en meerderjarigheid, al dan niet met gradaties.

En wat met een wetgeving die pedofilie niet kent?

Maar ja, mensen die sexuele partners uitzoeken op kwetsbaarheid/manipuleerbaarheid, daar mag aan "gewerkt" worden.

Bobke
8 mei 2018, 22:06
Al die viespeuken..... En dat komt dan veelal gemigreerde kleurtjes de les spellen. ZUM KOTSEN!!
Blijkbaar zijn het de wetten van de geelkes die dergelijke smeerlaperij toelaat.
Geen wonder dat alle viespeuke uit het westen daar samenscholen.

Nietzsche
8 mei 2018, 22:07
Tja, wat is pedofilie?
Wetenschappelijk gezien.
De voorkeur hebben aan partners die de secundaire geslachtskenmerken nog niet vertonen.

Wetgevend gezien is het een overkoepelende benaming voor het hebben van sexuele betrekkingen met mensen onder de wettelijk gestelde leeftijden tussen minder en meerderjarigheid, al dan niet met gradaties.

En wat met een wetgeving die pedofilie niet kent?

Maar ja, mensen die sexuele partners uitzoeken op kwetsbaarheid/manipuleerbaarheid, daar mag aan "gewerkt" worden.

Wat is dit nu weer voor gebrabbel. Westerse kinderverkrachters gaan daarheen. Die moeten worden aangepakt.

Jan van den Berghe
8 mei 2018, 22:13

Natuurlijk, maar is het niet aan de autoriteiten ter plaatse om dan hard op te treden. Zijn ze daartoe bereid? Of willen ze uit corruptie of uit economische motieven een ferm oog dichtknijpen voor die immorele praktijken?

bembem
8 mei 2018, 22:13
Maddox is ineens een pak genuanceerder wanneer het over mede-blanken gaat, maar wat betreft de kamelenkakknedende woestijnrover die een 6-jarige Aïscha huwde is ie dan weer wel meedogenloos. Nochtans kent het Westen geen overrompeling van Allah-aanhangers die er de westerse kindjes massaal seksueel misbruiken laat staan uitbuiten!

Een perfect voorbeeld van twee maten twee gewichten :roll::roll:

maddox
8 mei 2018, 22:15
Nooit gedacht dat u iets simpels niet zou begrijpen.

Maar effe samenvatten. Misbruikers zijn niet gewenst.

Jan van den Berghe
8 mei 2018, 22:18
Maddox is ineens een pak genuanceerder wanneer het over mede-blanken gaat, maar wat betreft de kamelenkakknedende woestijnrover die een 6-jarige Aïscha huwde is ie dan weer wel meedogenloos. Nochtans kent het Westen geen overrompeling van Allah-aanhangers die er de westerse kindjes massaal seksueel misbruiken laat staan uitbuiten!

Dat schrijft hij totaal niet. Wel is de vraag of er in bepaalde landen een wetgeving bestaat die het mogelijk maakt om pedofielen te vervolgen en te veroordelen.

XenApp
8 mei 2018, 22:20
Wat is dit nu weer voor gebrabbel. Westerse kinderverkrachters gaan daarheen. Die moeten worden aangepakt.

Doe moeten hard worden aangepakt. Net zoals de horde Aziatische kinderverkrachters die hier toestromen.

bembem
8 mei 2018, 22:21
Natuurlijk, maar is het niet aan de autoriteiten ter plaatse om dan hard op te treden. Zijn ze daartoe bereid? Of willen ze uit corruptie of uit economische motieven een ferm oog dichtknijpen voor die immorele praktijken?

Awel Jan, ze zijn eraan bezig.... Maar een dergelijke plaag wordt niet in 1,2,3 opgelost. Zeker niet wanneer de Westerse pedofielen in question op moral high ground mogen rekenen in de thuislanden; maw nog veel werk voor de boeg in het hypocriete Westen as well :twisted::twisted:

bembem
8 mei 2018, 22:22
Dat schrijft hij totaal niet. Wel is de vraag of er in bepaalde landen een wetgeving bestaat die het mogelijk maakt om pedofielen te vervolgen en te veroordelen.

Er zijn er al wel geklist hoor.

maddox
https://en.wikipedia.org/wiki/Rotherham_child_sexual_exploitation_scandal

Maakt niet uit welke religie een misbruiker gebruikt om de wandaden goed te praten.

Niks 2 maten en gewichten. Ik ben even hard tegenover Vangheluwe.

Jan van den Berghe
Awel Jan, ze zijn eraan bezig.... Maar een dergelijke plaag wordt niet in 1,2,3 opgelost. Zeker niet wanneer de Westerse pedofielen in question op moral high ground mogen rekenen in de thuislanden; maw nog veel werk voor de boeg in het hypocriete Westen as well :twisted::twisted:

Waar haalt u het vandaan dat pedofielen "op moral high ground mogen rekenen in de thuislanden"?

Is pedofilie bij ons dan toegelaten?

maddox
8 mei 2018, 22:23

Is simpel op te lossen. Geen toerisme meer.

bembem
8 mei 2018, 22:23

2!!!!

Jan van den Berghe
8 mei 2018, 22:25
Er zijn er al wel geklist hoor.

Er zijn toch al genoeg reportages geweest waaruit de grote schaal bleek. Waarom wordt dat dan niet aangepakt? Is het niet eerder zo dat er in die landen nog veel corruptie is en dat politiek en politie een oogje dichtknijpen in ruil voor "wat extra ondersteuning"?

bembem
8 mei 2018, 22:26
Waar haalt u het vandaan dat pedofielen "op moral high ground mogen rekenen in de thuislanden"?

Is pedofilie bij ons dan toegelaten?

Awel Jan ze worden niet gescreend noch aangepakt. Maw iedere pedofiele blanke man kan zomaar ongestoord z'n gangetje gaan. Dit moet stoppen!!!!

maddox
8 mei 2018, 22:27
Awel Jan ze worden niet gescreend noch aangepakt. Maw iedere pedofiele blanke man kan zomaar ongestoord z'n gangetje gaan. Dit moet stoppen!!!!

En wat denk u te kunnen verwezelijken met een doorgedreven screening?

En niet aangepakt?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gary_Glitter

Jan van den Berghe
8 mei 2018, 22:28

Schrijft u nu dat iedere man die naar Thailand op vakantie vertrekt, gescreend moet worden? Op basis van welke wetgeving zou de Belgische overheid dit kunnen doen? Enig idee? Of laten we de wettelijkheid los en doen we maar iets in het wilde weg?

bembem
8 mei 2018, 22:29
Er zijn toch al genoeg reportages geweest waaruit de grote schaal bleek. Waarom wordt dat dan niet aangepakt? Is het niet eerder zo dat er in die landen nog veel corruptie is en dat politiek en politie een oogje dichtknijpen in ruil voor "wat extra ondersteuning"?

Er is inderdaad veel corruptie en men trekt er veelal een oogje dicht, maar niettemin geldt nog steeds: 'zonder vraag geen aanbod!'

XenApp
8 mei 2018, 22:29

Buiten de kerk en de moslimgemeenschap zijn er bij mijn weten geen enkele groeperingen in ons land waar leden tussen zitten die pedofielen niet aan de strop willen zien hangen.

XenApp
8 mei 2018, 22:30

Dat kan die pedofiele blanke man natuurlijk niet.
Troll Alert

Jan van den Berghe
8 mei 2018, 22:30
Er is inderdaad veel corruptie en men trekt er veelal een oogje dicht, maar niettemin geldt nog steeds: 'zonder vraag geen aanbod!'

Er zou geen aanbod zijn als die mensen daar alternatieven hadden. Misschien moet de overheid daar ook eens iets doen voor die zwakken en kwetsbaren. Je kan de westerlingen aanpakken, maar daarmee is de oorzaak nog niet aangepakt.

bembem
8 mei 2018, 22:32
Schrijft u nu dat iedere man die naar Thailand op vakantie vertrekt, gescreend moet worden?

YES

Op basis van welke wetgeving zou de Belgische overheid dit kunnen doen? Enig idee? Of laten we de wettelijkheid los en doen we maar iets in het wilde weg?

Aha! Nu is het ineens van 'op basis van welke wetgeving...?' Anderzijds wanneer het om bashen van allochtone kleutertjes gaat door een Vlaams-nationalistische partij, bent u er als de pinken bij om een onbestaande wetgeving daaromtrent uit te vinden!

Boeh boeh boeh!

bembem
8 mei 2018, 22:37
Er zou geen aanbod zijn als die mensen daar alternatieven hadden. Misschien moet de overheid daar ook eens iets doen voor die zwakken en kwetsbaren. Je kan de westerlingen aanpakken, maar daarmee is de oorzaak nog niet aangepakt.

Nee JVDB, de oorzaak zijn veelal die slechte blanke mannen!

Zonder deze doortrapte Westerlingen hadden deze kindjes een normaal leventje in de rijstvelden, the local market, winkeltjes, whatever... weliswaar niet in weelde (as if dat nu het geval zou zijn :roll: ) maar desalniettemin stukken beter dan seksueel uitgebuit te worden door een Westerner die denkt zich alles te mogen permitteren!

Jan van den Berghe
8 mei 2018, 22:38
Aha! Nu is het ineens van 'op basis van welke wetgeving...?' Anderzijds wanneer het om bashen van allochtone kleutertjes gaat door een Vlaams-nationalistische partij, bent u er als de pinken bij om een onbestaande wetgeving daaromtrent uit te vinden!

Boeh boeh boeh!

Ineens? Schijnbaar vergeet u dat we in een rechtstaat leven. De overheid handelt op basis van wetgeving. Dus, herhaal ik mijn vraag: op basis van welke wet wilt u iedere man die naar een Aziatisch land vertrekt, aan een screening onderwerpen?

Jan van den Berghe
8 mei 2018, 22:40
Nee JVDB, de oorzaak zijn veelal die slechte blanke mannen!

Dat klopt niet. Als er geen armoede was, zouden meisjes niet overgaan tot zulke prostitutie.

bembem
8 mei 2018, 22:42
En wat denk u te kunnen verwezelijken met een doorgedreven screening?

En niet aangepakt?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gary_Glitter

Minder viespeuken die in hun betrachting slagen!
Minder menselijk leed.
Minder white supremacy!
Kortom meer JUSTICE!

bembem
8 mei 2018, 22:43
Dat klopt niet. Als er geen armoede was, zouden meisjes niet overgaan tot zulke prostitutie.

Het gaat ook om jongetjes.....

Maar ik blijf er bij dat men zonder dergelijke Westerlingen, reeds een heel groot deel van het probleem oplost.

Jan van den Berghe
8 mei 2018, 22:44
Minder viespeuken die in hun betrachting slagen!
Minder menselijk leed.
Minder white supremacy!
Kortom meer JUSTICE!

Neen, minder "justice", want we gaan uit in een rechtstaat als de onze van het principe "onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt". U gaat ervan uit dat iedere man die het vliegtuig naar Thailand neemt, per definitie schuldig is.

maddox
8 mei 2018, 22:45
YES
Beschrijf eens, wat wil je nagaan met een "screening?
Aha! Nu is het ineens van 'op basis van welke wetgeving...?'
Hoe anders?

Anderzijds wanneer het om bashen van allochtone kleutertjes gaat door een Vlaams-nationalistische partij, bent u er als de pinken bij om een onbestaande wetgeving daaromtrent uit te vinden!
Wat heeft dat nu met seksuele misdaden in het verre oosten te maken?

bembem
8 mei 2018, 22:46
Ineens? Schijnbaar vergeet u dat we in een rechtstaat leven. De overheid handelt op basis van wetgeving. Dus, herhaal ik mijn vraag: op basis van welke wet wilt u iedere man die naar een Aziatisch land vertrekt, aan een screening onderwerpen?

Op basis van dezelfde ingeving die u tentoon spreidt wanneer het over het korten van leefloon voor allochtone kindjes gaat!

Oftewel; 'Wat niet is, kan nog komen!'

maddox
8 mei 2018, 22:47
Het gaat ook om jongetjes.....
En zelfs die krijg jij niet in bed...

Maar ik blijf er bij dat men zonder dergelijke Westerlingen, reeds een heel groot deel van het probleem oplost.
Dat is uw mening. Och ja, de bottinnekes die ge draagt, Wibra of Primark?

bembem
8 mei 2018, 22:50
Beschrijf eens, wat wil je nagaan met een "screening?

Reeds eventuele vergrijpen van pedofiele aard, hetzij in het thuisland hetzij in Asia.

Hoe anders?

Wat heeft dat nu met seksuele misdaden in het verre oosten te maken?

Ik zou beter volgen in het vervolg want waar ik op doel is nochtans duidelijk.

Jan van den Berghe
8 mei 2018, 22:51
Op basis van dezelfde ingeving die u tentoon spreidt wanneer het over het korten van leefloon voor allochtone kindjes gaat!

Oftewel; 'Wat niet is, kan nog komen!'

Fout. Totaal fout. Bij de zaak rond leefloon en kleuterklas gaat het om een vaststelbaar feit: ouders sturen hun kind niet naar de kleuterklas. Na meerdere vaststellingen wordt hieraan een gevolg gegeven.

U gaat niet uit van een vaststelbaar gegeven. U wil gewoon iedereen screenen (wat precies verduidelijkt u trouwens niet) en geeft aan dat ze eigenlijk, zonder aantoonbare feiten, op voorhand al verdacht zijn.

Jan van den Berghe
8 mei 2018, 22:52
Reeds eventuele vergrijpen van pedofiele aard, hetzij in het thuisland hetzij in Asia.

U bedoelt waarschijnlijk veroordelingen.

bembem
8 mei 2018, 22:53
En zelfs die krijg jij niet in bed...

On topic please.

Dat is uw mening. Och ja, de bottinnekes die ge draagt, Wibra of Primark?

Die bottinekes zijn reeds gefabriceerd, komen toch maar op de vuilnisbelt, een derde circuit ofzo terecht moesten consumers als ik ze niet aanschaffen.

Ja, kinderarbeit in een sweatshop is erg en ik wil dit ook aan banden zien, maar seksueel misbruik van kindjes is NOG VEEL ERGER. Het is zelfs niet echt te vergelijken. Dus.......... On topic please!

bembem
8 mei 2018, 22:54
U bedoelt waarschijnlijk veroordelingen.

Ja :-)

maddox
8 mei 2018, 22:58
On topic please.
Ik vind het redelijk on topic.
Die bottinekes zijn reeds gefabriceerd, komen toch maar op de vuilnisbelt, een derde circuit ofzo terecht moesten consumers als ik ze niet aanschaffen.
Hypocrietje.
Ja, kinderarbeid in een sweatshop is erg en ik wil dit ook aan banden zien, Gaat uw bottinnekes alleen maar duurder maken. Och ja, je betaald er niet voor. Proletarisch winkelen nietwaar.
maar seksueel misbruik van kindjes is NOG VEEL ERGER.
Daar zijn we het wel over eens.
Het is zelfs niet echt te vergelijken. Dus.......... On topic please!
Het is beiden een schande die ontstaat uit een economische noodzaak.

bembem
8 mei 2018, 22:58
Neen, minder "justice", want we gaan uit in een rechtstaat als de onze van het principe "onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt". U gaat ervan uit dat iedere man die het vliegtuig naar Thailand neemt, per definitie schuldig is.

Nee Jan ik ga er van uit: 'per definitie schuldig kan zijn'!
Zeker diegenen met reeds een pedofiel vergrijp op hun kerfstok!

bembem
8 mei 2018, 22:59
Ik vind het redelijk on topic.

Hypocrietje.
Gaat uw bottinnekes alleen maar duurder maken. Och ja, je betaald er niet voor. Proletarisch winkelen nietwaar.

Daar zijn we het wel over eens.

Het is beiden een schande die ontstaat uit een economische noodzaak.

Whatever :roll::roll:

bembem
8 mei 2018, 23:01
Anyway ik heb toch maar mooi aangetoond dat het blanke ras voor niet veel deugt. Getuige het alarmerend percentage pedofielen onder haar leden.

maddox
8 mei 2018, 23:02
Zo werkt het in Noord Korea en dergelijke staten.
Ok, da's een aantoonbaar gegeven.
Iemand met een veroordeling voor een seksueel misdrijf niet laten reizen naar landen die op de een of andere manier bekend staan voor seksuele uitbuiting van kinderen.

Maar, wat met die figuren die geen veroordeling hebben, maar toch naar ginder reizen om seks te hebben met personen, klein van gestalte en geen secundaire geslachtskenmerken.

maddox
8 mei 2018, 23:03
Anyway ik heb toch maar mooi aangetoond dat het blanke ras voor niet veel deugt. Getuige het alarmerend percentage pedofielen onder haar leden.

Het enige u aangetoond hebt is dat u als trol minderwaardige kwaliteit aflevert.

bembem
8 mei 2018, 23:07
Zo werkt het in Noord Korea en dergelijke staten.

Nee, daar is men per definitie schuldig!

Ok, da's een aantoonbaar gegeven.
Iemand met een veroordeling voor een seksueel misdrijf niet laten reizen naar landen die op de een of andere manier bekend staan voor seksuele uitbuiting van kinderen.

Ja dat zei ik toch :-)

Maar, wat met die figuren die geen veroordeling hebben, maar toch naar ginder reizen om seks te hebben met personen, klein van gestalte en geen secundaire geslachtskenmerken.

Tja daar heb ik niet direct een antwoord op, maar die zullen either way wel eens tegen de lamp lopen, read my lips.

Anyway, de grijze zone en bijna alomheersende straffeloosheid waardoor die heren nu gedijen, moet een halte toe geroepen worden! Too is TROP!!!!

bembem
8 mei 2018, 23:10
Het enige u aangetoond hebt is dat u als trol minderwaardige kwaliteit aflevert.

Ach zo. Please let me re-state it differently.
Wordt het Westen soms overrompeld door niet-Westerse toeristen die er de Westerse kindjes seksueel komen misbruiken/uitbuiten??

Ik dacht het niet!

Sterker nog, iemand die dit aanklaagt wordt weggezet als troll.

:roll::roll:

maddox
8 mei 2018, 23:10
Ja dat zei ik toch :-)
Hebt u een lijst van die landen?
Tja daar heb ik niet direct een antwoord op, maar die zullen either way wel eens tegen de lamp lopen, read my lips.
Sommigen wel ja.
Anyway, de grijze zone en bijna alomheersende straffeloosheid waardoor die heren nu gedijen, moet een halte toe geroepen worden! Too is TROP!!!!
Ik moet u eens meenemen naar de VAE.

TV-verslaafde
8 mei 2018, 23:14
Ach zo. Please let me re-state it differently.
Wordt het Westen soms overrompeld door niet-Westerse toeristen die er de Westerse kindjes seksueek komen misbruiken/uitbuiten??

Europa krijgt steuntrekkers, Azië krijgt pedo's, Arabieren krijgen bommen op hun kop, de VS is de bully van de wereld.

Zoiets?

bembem
8 mei 2018, 23:15
Hebt u een lijst van die landen?

Sommigen wel ja.

Ik moet u eens meenemen naar de VAE.

Awel, re-read de openingspost please, er staat de Filipijnen, Cambodia, Thailand........ in het verlengde de rest van Asia, Zuid-Amerika.... kortom grote delen van de niet-Westerse wereld, niet dat maddox dit niet reeds wist :roll:

maddox
8 mei 2018, 23:16
Ach zo. Please let me te-state it differently.
Wordt het Westen soms overrompeld door niet-Westerse toeristen die er de Westerse kindjes seksueek komen misbruiken/uitbuiten??

Ik dacht het niet!

Neen, Europa wordt niet overrompeld door toeristen tout court.
Wel door dobbernegers, koranknabbelaars en andere nutteloze figuren.
En daar zijn al genoeg gevallen van bekend dat die kindjes niet met rust laten.

Een klein greepje.

Of die kwispel (https://www.hln.be/nieuws/begreep-irakese-verkrachter-wel-dat-jongetje-10-nee-zei-proces-moet-worden-overgedaan~a6b92850/) die uit dringende noodzaak een jongetje verkrachte in een kleedhokje van een zwembad

bembem
8 mei 2018, 23:17
Europa krijgt steuntrekkers, Azië krijgt pedo's, Arabieren krijgen bommen op hun kop, de VS is de bully van de wereld.

Zoiets?

Zoiets ja ^^

maddox
8 mei 2018, 23:17
Awel, re-read de openingspost please, er staat de Filipijnen, Cambodia, Thailand........ in het verlengde de rest van Asia, Zuid-Amerika.... kortom grote delen van de niet-Westerse wereld, niet dat maddox dit niet reeds wist :roll:

En wat zijn de criteria om een land als pedoseksparadijs te boek te komen?

bembem
8 mei 2018, 23:20
Neen, Europa wordt niet overrompeld door toeristen tout court.
Wel door dobbernegers, koranknabbelaars en andere nutteloze figuren.
En daar zijn al genoeg gevallen van bekend dat die kindjes niet met rust laten.

Een klein greepje.

Of die kwispel (https://www.hln.be/nieuws/begreep-irakese-verkrachter-wel-dat-jongetje-10-nee-zei-proces-moet-worden-overgedaan~a6b92850/) die uit dringende noodzaak een jongetje verkrachte in een kleedhokje van een zwembad

Nee maddox het is nog altijd de Westerse blanke toerist die zich het meest aan kindjes vergrijpt, de zaken niet verdraaien please.

Maar nu we toch bezig zijn; Dutroux is eveneens een blanke Westerling, just saying.

TV-verslaafde
8 mei 2018, 23:21
Zoiets ja ^^

Zullen we ruilen? Wij vervolgen die pedo's wel en jullie krijgen die dobbernegers? ;-)

bembem
8 mei 2018, 23:22
En wat zijn de criteria om een land als pedoseksparadijs te boek te komen?

Scroll up please :roll:

bembem
8 mei 2018, 23:23
Zullen we ruilen? Wij vervolgen die pedo's wel en jullie krijgen die dobbernegers? ;-)

Strak plan :-):-)

bembem
8 mei 2018, 23:27
Anyway er moet een sterk signaal komen naar deze viespeuken toe, niet enkel via verontwaardiging op yt filmpjes en blabla op fora, maar dmv ACTIE!

maddox
8 mei 2018, 23:27
Scroll up please :roll:

Niet uw buikgevoel of een aantal sensationele reportages.
Neen, daadwerkelijke regels en richtlijnen om te bepalen dat een persoon met een veroordeling wegens zedendelict er naar toe mag reizen of niet.

Als die regels er niet zijn, dan is het wel moeilijk die te gaan volgen en laten na te leven.

TV-verslaafde
8 mei 2018, 23:29
Strak plan :-):-)

De VS en die gekke "Trump" gooien we wel een atoombom op samen met Israël en SA. Is er ineens rust. Geen gezeik van onnozele megalomanen. Eindelijk rust in de keet. Dat lawaai en gebral van die politici altijd... :-D

bembem
8 mei 2018, 23:29
Niet uw buikgevoel of een aantal sensationele reportages.
Neen, daadwerkelijke regels en richtlijnen om te bepalen dat een persoon met een veroordeling wegens zedendelict er naar toe mag reizen of niet.

Als die regels er niet zijn, dan is het wel moeilijk die te gaan volgen en laten na te leven.

Dat weet ik, en het zal niet evident zijn. Doch, alle begin is moeilijk :-)

bembem
8 mei 2018, 23:30
De VS en die gekke "Trump" gooien we wel een atoombom op samen met Israël en SA. Is er ineens rust. Geen gezeik van onnozele megalomanen. Eindelijk rust in de keet. Dat lawaai en gebral van die politici altijd... :-D

Nog geen slecht idee, haha ja :lol::-):lol:

maddox
8 mei 2018, 23:30
Anyway er moet een sterk signaal komen naar deze viespeuken toe, niet enkel via verontwaardiging op yt filmpjes en blabla op fora, maar dmv ACTIE!

Het is zo, zelfs al zou het hebben van seksuele betrekkingen met kinderen in een bepaald land niet strafbaar zijn, het blijft wel strafbaar in België. (trouwens, elk misdrijf...)

Alleen, hoe doe je het "betrappen" ter plekke? Moeten de instanties "ginderachter" ook de Belgische wetgeving kennen en hanteren?

Of ga je een agent meesturen met elke toerist die naar "ginderachter" reist?

bembem
8 mei 2018, 23:31
Maar euh back2serious; deze pedo's moeten gestopt worden!!

bembem
8 mei 2018, 23:47
Het is zo, zelfs al zou het hebben van seksuele betrekkingen met kinderen in een bepaald land niet strafbaar zijn, het blijft wel strafbaar in België. (trouwens, elk misdrijf...)

Alleen, hoe doe je het "betrappen" ter plekke? Moeten de instanties "ginderachter" ook de Belgische wetgeving kennen en hanteren?

Of ga je een agent meesturen met elke toerist die naar "ginderachter" reist?

Wel dat is zoals ik zei allemaal niet evident vermits er een taboe op rust, desalniettemin is er in de Filipijnen zelf een organistie die klanten van de lokale seksindustrie vervolgt indien zij financiële verantwoordelijkheid voor hun bastaard kinderen ontlopen. Niet geheel on topic maar een mogelijk voorbeeld hoe men mits dwang en plaatselijke inzet tot resultaten kan komen.

bembem
8 mei 2018, 23:50
Want tja, dit zal JVDB niet graag horen - ook al vermoed ik dat hij er wel van op de hoogte is, het katholicisme is de laatste tijd aan een sterke opmars bezig op de Filipijnen, in die mate zelfs dat sexual intercourse zonder condoom er wordt afgeraden, met alle gevolgen vandien.

Bach
9 mei 2018, 01:53
U gaat niet uit van een vaststelbaar gegeven. U wil gewoon iedereen screenen (wat precies verduidelijkt u trouwens niet) en geeft aan dat ze eigenlijk, zonder aantoonbare feiten, op voorhand al verdacht zijn.

Racial profiling dient inderdaad geen privilege voor blanken te zijn.

Pandareus
9 mei 2018, 05:38

Niemand zeg dat...
Wie men klist voor pedofilie moet door het gerecht aangepakt worden. Logischerwijze in het land van de gepleegde feiten. De enige plaats waar iemand die pedofiele handelingen stelt thuishoort is achter tralies, of onder de grond.

Pandareus
9 mei 2018, 05:41
Is simpel op te lossen. Geen toerisme meer.

Een degelijke politionele opsporing van pedofiele praktijken, en een efficiënte rechtsgang lijkt me meer voor de hand te liggen.

bembem
9 mei 2018, 05:44
Niemand zeg dat...
Wie men klist voor pedofilie moet door het gerecht aangepakt worden. Logischerwijze in het land van de gepleegde feiten. De enige plaats waar iemand die pedofiele handelingen stelt thuishoort is achter tralies, of onder de grond.

Grote praatjes maar intussen woekert het in Azië van de pedo's. En doet men hier alsof men de moraal in pacht heeft. Typisch :roll:

Pandareus
9 mei 2018, 05:46

Je zit hier holle beweringen te doen, in europa pakt men pedofielen hard aan. Dat is dan ook de reden dat die devianten hun praktijken naar derde wereldlanden verplaatsen. Omdat ze weten dat daar de pakkans minimaal is.

En je bewering over "niet gescreend noch aangepakt" mag je ook wel eens toelichten...

bembem
9 mei 2018, 05:46
Een degelijke politionele opsporing van pedofiele praktijken, en een efficiënte rechtsgang lijkt me meer voor de hand te liggen.

Ja 'lijkt' :roll:

Pandareus
9 mei 2018, 05:49
YES

Boeh boeh boeh!

http://3.bp.blogspot.com/-BL2bCfQaHhg/UopJJ3iyEQI/AAAAAAAAEjw/G7qRyq0R1w8/s1600/Colbert_Nation_Report_Comedy_Central_troll_face_tr ollface_funny_dancing.gif

bembem
9 mei 2018, 05:52
Je zit hier holle beweringen te doen, in europa pakt men pedofielen hard aan. Dat is dan ook de reden dat die devianten hun praktijken naar derde wereldlanden verplaatsen. Omdat ze weten dat daar de pakkans minimaal is.

En je bewering over "niet gescreend noch aangepakt" mag je ook wel eens toelichten...

Naar mijn weten verandert de nationaliteit van iemand niet zomaar en is die persoon - ook al vergrijpt ie zich over de landsgrenzen aan een kind, nog steeds schuldig aan deze deviante praktijken! Net zoals het Westen terroristen opspoort, screent enz. zou ze dat eveneens met dergelijke pedo's horen te doen, en niet de kop in het zand steken zoals men nu veelal doet!

Pandareus
9 mei 2018, 05:58

Wat je hier kwam produceren was :
-holle retoriek
-niet gefundeerde beweringen
-intentieprocessen
-slogans
-van de pot gerukte vergelijkingen
-juridische nonsens
-onbestaande kennis hoe politie werkt/hoort te werken
-niet terzake doende verwijzingen naar je eigen lamentabele financiën

Puur getrol.

Pandareus
9 mei 2018, 05:59

Inderdaad, extreem zwakke trol.

Pandareus
9 mei 2018, 06:02
Nee maddox het is nog altijd de Westerse blanke toerist die zich het meest aan kindjes vergrijpt, de zaken niet verdraaien please.

Maar nu we toch bezig zijn; Dutroux is eveneens een blanke Westerling, just saying.

En waar resideert dat heerschap al meer dan 20 jaar ?

maddox
9 mei 2018, 06:02
Grote praatjes maar intussen woekert het in Azië van de pedo's. En doet men hier alsof men de moraal in pacht heeft. Typisch :roll:

En in muzelmanniakistan bestaat pedofilie gewoon niet. Althans, niet als de religieuze geplogenheden gevolgd worden.
Seks met alleen moslims kan alleen binnen het huwelijk.

Moslima's , welke leeftijd ook, mogen alleen seks binnen het huwelijk.

Moslims daarentegenover, die mogen alles wat hun rechterhand bezit vrij naar believen gebruiken. Ergo, kleine meisjes of jongens, bomma's of viriele jongemannen, zolang ze maar geen moslim zijn, geen probleem.

Aangezien een huwelijk tussen man en vrouwen is, zijn het dus kleine moslima's die het genot mogen ervaren.

Niet moslim mannen mogen zowiezo geen seks hebben met moslima's.

Recent onderzoek geeft aan dat een meerderheid van de moslims in België hun religieuze wetten belangrijker vind dan de seculiere wetten.

Pandareus
9 mei 2018, 06:06

Dat is dan in eerste instantie een probleem dat de lokale flikken de andere kant opkijken. Zij zijn de enige die de noodzakelijke eerste stap kunnen zetten : vaststelling + arrestatie.

bembem
9 mei 2018, 06:10
Anyway er moet een einde aan komen, dees kan gewoon niet meer!! Het moet stoppen! Dat men tijdens het inchecken op de luchthaven om te beginnen single males desnoods een extra tax aanrekent te betalen in cash; no exceptions anders het land niet uit -> als afschrikkingsmiddel én een signaal van: we're watching you. En voor wie meermaals opeen naar die oorden trekt telkens tax erbij!

maddox
9 mei 2018, 06:15
Anyway er moet een einde aan komen, dees kan gewoon niet meer!! Het moet stoppen!
Meer leestekens, dat gaat zeker helpen.
Maar dat het niet toelaatbaar is, daar zijn we het wel over eens.
Dat men tijdens het inchecken op de luchthaven om te beginnen single males desnoods een extra tax aanrekent te betalen in cash; no exceptions anders het land niet uit -> als afschrikkingsmiddel én een signaal van: we're watching you.
Dus, al direct discrimineren tussen man en vrouw. Zeker legaal in Blegië.
En we zijn een land van plantrekkers.
Awel Bemmetje, ga je mee naar Thailand? Gij moogt er de kleine jongetjes gaan proberen, ik ga wel mijn ding doen, oorlogsverleden en lokale technologische wonderen bekijken.
En voor wie meermaals opeen naar die oorden trekt telkens tax erbij! Daar sta je dan, als technisch specialist die voor zijn job telkens een paar dagen naar een of ander bedrijventerrein in verreweggistan gaat.

bembem
9 mei 2018, 06:18
Dat is dan in eerste instantie een probleem dat de lokale flikken de andere kant opkijken. Zij zijn de enige die de noodzakelijke eerste stap kunnen zetten : vaststelling + arrestatie.

Maw zeg je nu eigenlijk dat blanke mannen zélf niets aan het probleem willen doen! Dat ze in feite door & door doortrapt zijn want ze weten maar al té goed dat ze in 'die landen' hun gang kunnen gaan.

De Westerse hypocrisie druipt er wederom vanaf dat het een lieve lust is. Pedofilie streng bestraffen in het thuisland maar elders het beest uithangen omdat de aziatische flikken toch maar corrupte mietjes zijn. How brave :roll:

Nee pandareus, de Westerse pedo's moeten door hun Westerse regeringen aangepakt worden! Blanken gaan zich toch altijd zo graag bemoeien in 'derdewereldlanden'??! Awel dat ze dat nu ook maar doen, no excuses any more!!!

bembem
9 mei 2018, 06:21
Het Westen legt grof geld neer om het Midden-Oosten plat te bombarderen, daar talloze slachtoffers te maken......... Maar de blanke pedo's aanpakken in the Far East, ho! Maar dat is te veel gevraagd hoor! Dat moeten die corrupte flikken daar ter plekke maar doen. As if :roll::roll:

maddox
9 mei 2018, 06:27
Maw zeg je nu eigenlijk dat blanke mannen zélf niets aan het probleem willen doen!
Nu begrijp ik deze draad.
Je kan gewoon geen witte in bed krijgen, en daarom zijn het allemaal pedofielen.
Het moet wel erg zijn, dat je zelfs Demper kan afschrikken.

bembem
9 mei 2018, 06:30
Meer leestekens, dat gaat zeker helpen.
Maar dat het niet toelaatbaar is, daar zijn we het wel over eens.

Dus, al direct discrimineren tussen man en vrouw. Zeker legaal in Blegië.
En we zijn een land van plantrekkers.
Awel Bemmetje, ga je mee naar Thailand? Gij moogt er de kleine jongetjes gaan proberen, ik ga wel mijn ding doen, oorlogsverleden en lokale technologische wonderen bekijken.
Daar sta je dan, als technisch specialist die voor zijn job telkens een paar dagen naar een of ander bedrijventerrein in verreweggistan gaat.

Maddox het is algemeen geweten dat vrouwen niet zo vlug een kind zullen aanranden, laat staan verkrachten! Het is ook algemeen geweten dat mannen een grotere sex drive hebben en testosteron bij velen voor onrust zorgt, dus.......... is het niet geheel onlogisch van mij om single alleenreizende mannen naar sekstoerist destinaties een tax op te leggen! Er moet érgens begonnen worden want zoals het nu in z'n werk gaat is gewoon véél en véél te laks! Ze willen niet luisteren, dan moeten ze maar voelen!!

maddox
9 mei 2018, 06:31
Nee pandareus, de Westerse pedo's moeten door hun Westerse regeringen aangepakt worden! Blanken gaan zich toch altijd zo graag bemoeien in 'derdewereldlanden'??! Awel dat ze dat nu ook maar doen, no excuses any more!!!

Deze (https://nl.wikipedia.org/wiki/Gary_Glitter) had er al van.

En de Belgische wetgeving geeft onze ordediensten en magistratuur de wettelijke middelen om dat te doen. Een "Belg", oftewel een bezitter van een wettelijke Belgische identiteit, kan veroordeeld worden voor misdaden in het buitenland. Zelfs al zijn die misdaden in dat buitenland niet gezien als misdaad.

Nu effe de bewijslast in orde krijgen.

bembem
9 mei 2018, 06:31
Nu begrijp ik deze draad.
Je kan gewoon geen witte in bed krijgen, en daarom zijn het allemaal pedofielen.
Het moet wel erg zijn, dat je zelfs Demper kan afschrikken.

On topic please...

maddox
9 mei 2018, 06:32
Maddox het is algemeen geweten dat vrouwen niet zo vlug een kind zullen aanranden, laat staan verkrachten! Het is ook algemeen geweten dat mannen een grotere sex drive hebben en testosteron bij velen voor onrust zorgt, dus.......... is het niet geheel onlogisch van mij om single alleenreizende mannen naar sekstoerist destinaties een tax op te leggen! Er moet érgens begonnen worden want zoals het nu in z'n werk gaat is gewoon véél en véél te laks! Ze willen niet luisteren, dan moeten ze maar voelen!!

Google eens. Lerares seks leerling

bembem
9 mei 2018, 06:33
Deze (https://nl.wikipedia.org/wiki/Gary_Glitter) had er al van.

En de Belgische wetgeving geeft onze ordediensten en magistratuur de wettelijke middelen om dat te doen. Een "Belg", oftewel een bezitter van een wettelijke Belgische identiteit, kan veroordeeld worden voor misdaden in het buitenland. Zelfs al zijn die misdaden in dat buitenland niet gezien als misdaad.

Nu effe de bewijslast in orde krijgen.

1 op de hoeveel????

bembem
9 mei 2018, 06:34
Google eens. Lerares seks leerling

Nee maddox je weet maar al te goed over wat ik het heb!

maddox
9 mei 2018, 06:38
1 op de hoeveel????
Zoals ik schreef, krijg de bewijslast even op orde.

Weet ge wat, ga naar ginderachter en spoor de pervertjes zelf op. Misschien vind je er een sugardaddy die het beu is kleine jongetjes af te rijden en nu een bolle meid wil.

maddox
9 mei 2018, 06:40
Nee maddox je weet maar al te goed over wat ik het heb!
Niet wit genoeg?

bembem
9 mei 2018, 06:40
En waarom worden ze niet aangeklaagd? Je staat er niet op te kijken ofzo?

Omdat het lepe kwasten zijn!

bembem
9 mei 2018, 06:47
Zoals ik schreef, krijg de bewijslast even op orde.

Weet ge wat, ga naar ginderachter en spoor de pervertjes zelf op. Misschien vind je er een sugardaddy die het beu is kleine jongetjes af te rijden en nu een bolle meid wil.

De bewijslast kan gemakkelijk door camera's, laptops, phones meer te controleren. Klinkt misschien funny maar dergelijke heren verzamelen graag visuele souvenirs. Op die manier zift men er direct ook een deel uit.

bembem
9 mei 2018, 06:50
I shall repeat: Het Westen moet een sterk signaal naar deze viespeuken sturen; dees kan gewoon niet meer!!

maddox
9 mei 2018, 06:53
De bewijslast kan gemakkelijk door camera's, laptops, phones meer te controleren. Klinkt misschien funny maar dergelijke heren verzamelen graag visuele souvenirs. Op die manier zift men er direct ook een deel uit.

Zonder gegronde vermoedens zijn uw voorstellen niet legaal.

Oftewel, jank en bleit zoveel ge wil. Uw waanidee gaat niet van grond komen, net zoals gijzelf.

Anna List
9 mei 2018, 06:54
gezien de recidive bij pedofielen 98% is ... guillotine in ere herstellen, of op zijn minst de sigarenknipper voor 18cm sigaren.

https://www.grasscompany.com/media/wysiwyg/518223_JK00063.jpg

bembem
9 mei 2018, 06:59

Oftewel, jank en bleit zoveel ge wil. Uw waanidee gaat niet van grond komen, net zoals gijzelf.

Maddox net zoals men drugs opspoort en vervolgt moet men gebruikers van buitenlandse kinderseks opsporen en vervolgen!

En by the way, ik vernam recent nog dat iemand op doorreis van Thailand gecontroleerd werd op z'n camera. Van al de reizigers in transit (het was in Germany) werd hij eruit gepikt & moest aan de kant gaan staan. Dus.........

bembem
9 mei 2018, 07:01
gezien de recidive bij pedofielen 98% is ... guillotine in ere herstellen, of op zijn minst de sigarenknipper voor 18cm sigaren.

Jaja zie maar dat your consience clear is want la Birmanie dat ligt er niet ver vanaf allemaal. Nietwaar :twisted:

bembem
9 mei 2018, 07:03
Alala al die Westerlingen die daar de tempels gaan bezoeken, het strand, scuba diven.. we zullen het maar geloven zeker :roll:

Anna List
9 mei 2018, 07:06
Jaja zie maar dat your consience clear is want la Birmanie dat ligt er niet ver vanaf allemaal. Nietwaar :twisted:

excuses zijn op zijn plaats voor zulk een smerige en op niks gebaseerde insinuatie bembem.

ik kan daar niet om lachen.

bembem
9 mei 2018, 07:08
excuses zijn op zijn plaats voor zulk een smerige en op niks gebaseerde insinuatie Bembem.

I am sorry :oops::oops:

Was maar om te lachen hoor, mr lange tenen.......

bembem
9 mei 2018, 07:10
Anyway my point was duidelijk, jij bent dan wel geen pedo anna, maar veel westerse mannen die naar die contreien afreizen zijn dat wel, en die mannen moet men een lesje leren!

maddox
9 mei 2018, 07:10
Alala al die Westerlingen die daar de tempels gaan bezoeken, het strand, scuba diven.. we zullen het maar geloven zeker :roll:
Ankor Watt is de moeite. Maar zoals ik schreef, als ik ergens naar toe ga heeft het een paar mogelijke redenen.

1) Geschiedenis, bij voorkeur militair/technologisch.
2) Werk.
3) Hobby. Techniek voor iedereen promoten.
4) Kunst.

Waar ik niet voor reis, is voor het neuken van persoontjes zonder secundaire geslachtskenmerken. Dan nog liever een bemmetje.

bembem
9 mei 2018, 07:12
Ankor Watt is de moeite. Maar zoals ik schreef, als ik ergens naar toe ga heeft het een paar mogelijke redenen.

2) Werk.
4) Kunst.

Waar ik niet voor reis, is voor het neuken van persoontjes zonder secundaire geslachtskenmerken. Dan nog liever een bemmetje.

Allez dan.

maddox
9 mei 2018, 07:12
Anyway my point was duidelijk, jij bent dan wel geen pedo anna, maar veel westerse mannen die naar die contreien afreizen zijn dat wel, en die mannen moet men een lesje leren!

Wat is veel? 1%

bembem
9 mei 2018, 07:19
Wat is veel? 1%

Doe maar op z'n minst een 0 erbij....

maddox
9 mei 2018, 07:29
Doe maar op z'n minst een 0 erbij....

Ik denk dat ge die 0 achteraan teveel krijgt als uitkering, da's even onderbouwd als uw schrijfsels hier.

Anna List
9 mei 2018, 07:29
I am sorry :oops::oops:

Was maar om te lachen hoor, mr lange tenen.......

sorry, maar vind pedofilie te smerig om ermee te kunnen lachen.

ik kan toch ook niet duidelijker reageren, me dunkt. voor zulke mannen mogen ze die guillotine van mijn part echt wel terug gebruiken.

JBM
9 mei 2018, 08:26
Maw zeg je nu eigenlijk dat blanke mannen zélf niets aan het probleem willen doen! Dat ze in feite door & door doortrapt zijn want ze weten maar al té goed dat ze in 'die landen' hun gang kunnen gaan.

De Westerse hypocrisie druipt er wederom vanaf dat het een lieve lust is. Pedofilie streng bestraffen in het thuisland maar elders het beest uithangen omdat de aziatische flikken toch maar corrupte mietjes zijn. How brave :roll:

Je bent volop aan het zeveren. Je kan niemand veroordelen en bestraffen voor een feit dat hij niet gepleegd heeft. Dat er een probleem is van kindermisbruik is een aantal landen is wel duidelijk. Dat pedofielen uit het Westen naar daar trekken op hun gang te gaan zal ook wel duidelijk zijn. Maar het is inderdaad in eerste instantie de verantwoordelijkheid van de lokale politiek om dat aan te pakken.

Er zijn natuurlijk een aantal zaken die we wel kunnen doen. Maar de grootste verantwoordelijkheid in het beschermen van hun kinderen ligt bij de machtshebbers van de betrokken landen zelf.

Anna List
9 mei 2018, 08:35

2) Werk.
4) Kunst.

Allez dan.

:cheer: love is in the air! :cheer:

zo schoon, de lente en ontluikende liefde!

Anna List
9 mei 2018, 08:37

voor mij mogen ze elke pedo aan zijn ballen ophangen in de hoogste boom, bembem.

en Birma wordt genoemd en geroemd om de mooiste snorkelplek op deze aarde te zijn, nog indrukwekkender dan het grote barrière rif.

laat mij dus maar koraal en vissen kijken, en volwassen oestertjes natuurlijk!

TheFourHorsemen
9 mei 2018, 08:44

Het grote verschil is dat het Westen geen pedofiel als rolmodel neemt.

Bij ons worden pedofielen bestraft. Waarom doet men dat niet in het verre Oosten?

Bobke
9 mei 2018, 08:57
Ja schat.
Zolang men daar in Azie gelukkig mee is.
Wie zijn wij om dat te verbieden.
Wij hebben inderdaad de moraal in pacht, wij verbieden dergelijke praktijken.
In Azie leeft men ervan.

Bobke
9 mei 2018, 09:17
Maddox net zoals men drugs opspoort en vervolgt moet men gebruikers van buitenlandse kinderseks opsporen en vervolgen!

En by the way, ik vernam recent nog dat iemand op doorreis van Thailand gecontroleerd werd op z'n camera. Van al de reizigers in transit (het was in Germany) werd hij eruit gepikt & moest aan de kant gaan staan. Dus.........
Dus wat?
Dat bewijst dat er in het westen wel werk van gemaakt wordt.
Maar net als bij drugs kan men niet alle gevallen onderscheppen.
Speciaal afgerichte pornohonder zullen nog niet bestaan denk ik.

Pandareus
9 mei 2018, 09:33
Anyway er moet een einde aan komen, dees kan gewoon niet meer!! Het moet stoppen! Dat men tijdens het inchecken op de luchthaven om te beginnen single males desnoods een extra tax aanrekent te betalen in cash; no exceptions anders het land niet uit -> als afschrikkingsmiddel én een signaal van: we're watching you. En voor wie meermaals opeen naar die oorden trekt telkens tax erbij!

Heb je echt nog niet door dat je hele voorstel te idioot is voor woorden ? Als Thailand een visum heeft gegeven aan iemand, en die persoon koopt een vlucht ticket naar dat land en hij staat niet geseind als "gezocht" is er geen enkele rechtsbasis op dewelke men zou kunnen arbitrair beslissen om hem niet toe te laten op zijn vlucht.

Pandareus
9 mei 2018, 09:36

Wat stel je voor ? Dat elk westers land een paar honderd flikken naar Thailand stuurt om daar hun respektievelijke landgenoten te kunnen gaan bespieden om ze op heterdaad te betrappen ? :lol:

Pandareus
9 mei 2018, 09:42
On topic please...

Het is 100% on topic. Je zegt hier wekenlang dat je een "kleurtje" bent "een geeltje" "psychisch ziek" bent, dat alleen losers als Lance, Peche, V**D of Slappo 18 interesse in je tonen. Zelfs de buurjongen was mislukt... Dan dringt het besluit zich op : je kunt geen (normale) blanke in je bed krijgen.

Vanuit die diepe frustratie ga je dan maar een draadje openen waar je als Don Quichote (versie Hello Kitty dan toch) tegen windmolens gaat vechten.

Pathetisch, maar wel met een hoge amusementswaarde.

Pandareus
9 mei 2018, 09:45

:lol:

Pandareus
9 mei 2018, 09:47

Pedofiele daders horen maar op 3 plaatsen te zijn : achter tralies, in de grond of in een urne.

TheFourHorsemen
9 mei 2018, 09:47
Wat stel je voor ? Dat elk westers land een paar honderd flikken naar Thailand stuurt om daar hun respektievelijke landgenoten te kunnen gaan bespieden om ze op heterdaad te betrappen ? :lol:

Doet me een beetje denken aan Atmosphere die wenst dat Israël Hamasterroristen gaat oppakken en berechten in Gaza.

Anna List
9 mei 2018, 09:52
Pedofiele daders horen maar op 3 plaatsen te zijn : achter tralies, in de grond of in een urne.

recidive 98% ... die optie achter tralies (want die is steeds tijdelijk) is dus een garantie op meer slachtoffers.

Pandareus
9 mei 2018, 10:05
Doet me een beetje denken aan Atmosphere die wenst dat Israël Hamasterroristen gaat oppakken en berechten in Gaza.

:lol: even surrealistisch inderdaad

Pandareus
9 mei 2018, 10:07
recidive 98% ... die optie achter tralies (want die is steeds tijdelijk) is dus een garantie op meer slachtoffers.

Niet noodzakelijk. Dutroux zal ook nooit nog het daglicht zien. (cfr voorbeeld : Freddy Horion).

Anna List
9 mei 2018, 10:11
Niet noodzakelijk. Dutroux zal ook nooit nog het daglicht zien. (cfr voorbeeld : Freddy Horion).

exactly my point. Dutroux heeft al eens terug het daglicht gezien en werd eerder toevallig terug gespot door een allerte boswachter nb.

bembem
9 mei 2018, 19:45

Je lacht maar dat doet Thailand nu reeds, meer bepaald in Pattaya waar men buitenlandse 'cops' heeft ingezet:

BIG TROUBLE IN THAILAND - Episode 1 Season 1. FULL EPISODE

Foreign Tourist Police in Thailand:

https://www.youtube.com/watch?v=tgou4ZHqAZY

Big Trouble in Thailand is a fast-moving, fly-on-the-wall series following Thailand's tourist cops, many of whom are recruited from overseas to work alongside the local Thai police. Thailand is one of the most dangerous tourist spots to visit. Last year hundreds of foreign tourists went home in body bags and many of these deaths were caused by traffic accidents or related to drink and drugs. Filming at the front line of the clash between East and West, this series provides an insight into the Thai mindset and culture in the wake of a tourist boom.

Big Trouble in Thailand is a fast-moving, fly on the wall series following Thailand's tourist cops, a team that include 30 British cops who work alongside the local Thai police.
Recruited to deal with the 850,000 Brits who fly into Thailand every year, they are a series of colourful and compelling characters.
These Brits get into more trouble than any other foreign visitors as many young people and adventure seekers see Thailand as the new Ibiza.
They mistakenly view Thailand as a completely safe place to have fun and let off steam.
Big Trouble in Thailand goes beyond the superficial Thailand most visitors see to give an insight into the Thai mindset and culture in a very accessible and entertaining style.
But alongside the sights, Thailand is one of the most dangerous tourist spots to visit.
Last year 270 Brits came home in body bags.
Many of these deaths were traffic accidents or related to drink and drugs. Seven tourists were even murdered.
Tourists get themselves mixed up in drunken brawls, drug use, suicides, hotel fires, sexual offences, sex tourism, robbery, lost passports, pick pocketing, bag snatches, fraud, prostitute/client disputes, insurance scams, road accidents and murders.
Featuring brawls, motor cycle accidents, fires, drugs, robberies, thefts, scams and disputes, Thai Cops has exclusive access to the police to show how this special team deals with the tourists who get themselves into trouble abroad.

Andere bron:

https://www.vice.com/en_us/article/vdpyxy/a-night-out-with-the-foreign-tourist-police-in-thailands-seediest-city-704

https://assets.vice.com/content-images/contentimage/166985/Screenshot-2014-07-04-02-19-22.jpg

Thailand’s most sinful city, Pattaya is famous for getting men a little hot under the collar. And discontent is boiling over at the police mobile unit stationed at the entrance to the resort town’s infamous Walking Street. A giant Pakistani man is stating his case vociferously to the volunteer foreign cops who patrol the red-light district on a nightly basis. Beside him, a feminine Asian form on skyscraping stilettos chews gum and shoots him sour looks. “I am not a homosexual,” cries the man. “This thing deceived me,” he says, jabbing a finger at his companion, whose perceptibly manly features and guttural tones make it obvious she was born a he.

“He refused to pay her,” says Andros Plocins, an English member of the Foreign Tourist Police Assistants (FTPA), as we watch the scene unfold. “So now we have to sort it out.” The situation is soon defused. The man, who it transpires, had got a degree of value for the transaction before he realized the reality of the situation, has to pay the agreed price. The ladyboy, meanwhile, is hit with a 200 baht ($6) fine for soliciting. “He should have just paid in the first place,” continues another policeman, laughing. “She was pretty hot.”

Taking care of such misunderstandings is among the many responsibilities of the FTPA. Foreign volunteer police have been pounding Walking Street since 2002, when Pattaya’s Tourist Police Division invited foreigners to assist them. At first, their primary role was to help Thai officers with translation and to provide an informal tourist information service. The FTPA still provides support to foreign visitors, but its scope has been widened to include duties such as stopping bar fights and apprehending thieves. Although volunteer officers don’t have powers of arrest (approval is needed from a supervising Thai officer), they carry handcuffs, batons and cans of pepper spray. Indeed, with their black SWAT-esque uniforms, they cut imposing figures.

The FTPA numbers around 60 members from 20 different countries while its reach extends across the greater Pattaya area thanks to the recent introduction of motorbike patrols. Despite this diversification, however, Walking Street, which they patrol every evening from 9PM to 3AM, remains the primary beat for volunteer officers.

Er zijn dus wel degelijk foreign police cops die voor law & order zorgen in het thaise Sin City aka Pattaya. Nu nog een special force unit - nee wat zeg ik: 'special force units', die de pedo's er mee helpen uitziften. Tja, waarom niet, men moet ergens beginnen, nietwaar.

Anyway eens te meer een teken dat pandareus niet veel kaas heeft gegeten als het over internationale kwesties gaat meer bepaald the Far East; kom wat meer van onder uw kerktoren zou ik zeggen (ipv te spotten met het buitenland & en passant je onwetendheid terzake tentoon te spreiden), geen wonder dat men met de voeten van de geelkes blijft spelen, het zijn toch maar untermenschen en/of gele clownkes die niet beter verdienen :evil::twisted::evil::roll::roll:

bembem
9 mei 2018, 19:53
Het is 100% on topic. Je zegt hier wekenlang dat je een "kleurtje" bent "een geeltje" "psychisch ziek" bent, dat alleen losers als Lance, Peche, V**D of Slappo 18 interesse in je tonen. Zelfs de buurjongen was mislukt... Dan dringt het besluit zich op : je kunt geen (normale) blanke in je bed krijgen.

Vanuit die diepe frustratie ga je dan maar een draadje openen waar je als Don Quichote (versie Hello Kitty dan toch) tegen windmolens gaat vechten.

Pathetisch, maar wel met een hoge amusementswaarde.

Ik wil geen blanke in mijn bed, en hou nu uw smoel.

bembem
9 mei 2018, 19:54
voor mij mogen ze elke pedo aan zijn ballen ophangen in de hoogste boom, bembem.

en Birma wordt genoemd en geroemd om de mooiste snorkelplek op deze aarde te zijn, nog indrukwekkender dan het grote barrière rif.

laat mij dus maar koraal en vissen kijken, en volwassen oestertjes natuurlijk!

Hahaha, zolang het maar geen kleine mosseltjes zijn :rofl::rofl:

Jan van den Berghe
9 mei 2018, 20:25

Dit is fundamenteel in tegenspraak met onze rechtsregels.

Jan van den Berghe
9 mei 2018, 20:25

Zijn er studies over pedofilie onder Aziaten? Indien niet, dan valt er niets te concluderen.

Pandareus
9 mei 2018, 20:34
exactly my point. Dutroux heeft al eens terug het daglicht gezien en werd eerder toevallig terug gespot door een allerte boswachter nb.

OK.
Het feit dat hij terug achter de tralies zit bewijst dat het systeem werkt en/of kan werken.
Als de maatschappij het middel heeft en gebruikt om dergelijke sujetten definitief eruit te filteren en te neutraliseren als gevaar voor ons, is voor mij de kous af.

Pandareus
9 mei 2018, 20:39
Je lacht maar dat doet Thailand nu reeds, meer bepaald in Pattaya waar men buitenlandse 'cops' heeft ingezet:

BIG TROUBLE IN THAILAND - Episode 1 Season 1. FULL EPISODE

Foreign Tourist Police in Thailand:

https://www.youtube.com/watch?v=tgou4ZHqAZY

Andere bron:

https://www.vice.com/en_us/article/vdpyxy/a-night-out-with-the-foreign-tourist-police-in-thailands-seediest-city-704

https://assets.vice.com/content-images/contentimage/166985/Screenshot-2014-07-04-02-19-22.jpg

Er zijn dus wel degelijk foreign police cops die voor law & order zorgen in het thaise Sin City aka Pattaya. Nu nog een special force unit - nee wat zeg ik: 'special force units', die de pedo's er mee helpen uitziften. Tja, waarom niet, men moet ergens beginnen, nietwaar.

Anyway eens te meer een teken dat pandareus niet veel kaas heeft gegeten als het over internationale kwesties gaat meer bepaald the Far East; kom wat meer van onder uw kerktoren zou ik zeggen (ipv te spotten met het buitenland & en passant je onwetendheid terzake tentoon te spreiden), geen wonder dat men met de voeten van de geelkes blijft spelen, het zijn toch maar untermenschen en/of gele clownkes die niet beter verdienen :evil::twisted::evil::roll::roll:

Welk verband zie jij tussen enerzijds vigilante pseudo-cops a la Rambo zonder officieel mandaat (eigenlijk huurlingen dus) en de inzet van westeuropese politieagenten die met een officieel mandaat zouden kunnen ingezet worden in pakweg Thailand ? Uit welke B-film heb je eigenlijk het scenario voor je verhaaltje gepikt ?

bembem
9 mei 2018, 20:44
Zijn er studies over pedofilie onder Aziaten? Indien niet, dan valt er niets te concluderen.

Naast de kwestie vermits Aziaten niet massaal het Westen overspoelen om er kindjes te molesteren.

Pandareus
9 mei 2018, 20:46
Ik wil geen blanke in mijn bed, en hou nu uw smoel.

Mij stoort het niet dat je alleen wil blijven tot je 80 bent hoor, not my problem. Zelfs een aseksuele droogpreut als koningin Fabiola is door 1 of ander mirakel 86 geworden en die heeft ongetwijfeld nooit geweten dat haar spellement diende voor meer dan te pissen.

Maar als je geen blanke wil, ga je toch eens moeten beslissen wat je wel wil aangezien je in een blank land woont. Tip : in de vluchtelingenindustrie zijn er veel jonge en beregeile afghanen, iraki's, paki's en andere amateurs van actie.

Jan van den Berghe
9 mei 2018, 20:49
Naast de kwestie vermits Aziaten niet massaal het Westen overspoelen om er kindjes te molesteren.

Als er een grote markt is in eigen land, is er inderdaad weinig kans dat ze naar het Westen trekken.

De vraag is dan ook niet naast de kwestie. Ik dacht het wel dat u weer eens een uitspraak deed die niet verder ging dan een uiting van uw vooringenomenheid.

Nietzsche
9 mei 2018, 20:53

Als blijkt dat het helpt. Waarom niet?

bembem
9 mei 2018, 20:57
Dit is fundamenteel in tegenspraak met onze rechtsregels.

Wat niet is kan nog komen... Zo demands Thailand sinds kort dat men 20 000 baht kan voorleggen zoniet het land niet in (dit ondermeer om een halt toe te roepen aan het fenomeen van de cheap charlies aka 'begpackers' dat recentelijk de kop opstak)

Tot nu toe eisen ze het nog niet van iedereen, but like I said it's Thailand and you got to abide by THEIR rules.

https://www.tripadvisor.co.uk/ShowTopic-g293915-i3686-k10675235-Warning_20_000_baht_cash_while_entering_Thailand-Thailand.html

Warning: 20,000 baht cash while entering Thailand

17 Jul 2017, 10:12
Hello All,

As per below report, immigration officers denying entry to foreigners who do not posses 20,000 baht in cash. This seems to be happening at certain border checkpoints, applicable to foreigners eligible for visa exemption, as well as tourist visa holders.

https://www.thaivisa.com/forum/topic/992844-some-tourist-visa-holders-being-asked-to-show-20000-baht-in-cash-when-entering-thailand/

Tja, ook in Thailand krijgt men stilaan genoeg van al die whiteys die denken dat ze het zijn.

bembem
9 mei 2018, 21:03
Welk verband zie jij tussen enerzijds vigilante pseudo-cops a la Rambo zonder officieel mandaat (eigenlijk huurlingen dus) en de inzet van westeuropese politieagenten die met een officieel mandaat zouden kunnen ingezet worden in pakweg Thailand ? Uit welke B-film heb je eigenlijk het scenario voor je verhaaltje gepikt ?

Begrijpend lezen please, als ze met thai police patrouilleren mag er gearresteerd worden. Daarbij je bent er een draai aan het geven want eerder nog zat je het gewoonweg als fantasie af te doen dat foreign police ingezet zou worden in het verre Oosten.

Je bent een prime voorbeeld van kerktorenmentaliteit en een almighty white supremacy superioriteitscomplex.

Tijd dat blanken inzien dat ze niet het superieure ras zijn. Kortom tijd dat de pedofielen onder hen HARD aangepakt worden!!

Pandareus
9 mei 2018, 21:04
Wat niet is kan nog komen... Zo demands Thailand sinds kort dat men 20 000 baht kan voorleggen zoniet het land niet in (dit ondermeer om een halt toe te roepen aan het fenomeen van de cheap charlies aka 'begpackers' dat recentelijk de kop opstak)

Tot nu toe eisen ze het nog niet van iedereen, but like I said it's Thailand and you got to abide by THEIR rules.

https://www.tripadvisor.co.uk/ShowTopic-g293915-i3686-k10675235-Warning_20_000_baht_cash_while_entering_Thailand-Thailand.html

Tja, ook in Thailand krijgt men stilaan genoeg van al die whiteys die denken dat ze het zijn.

20.000 bath, je kunt dus een andere bestemming zoeken voor je volgende uitje op kosten van het Riziv :lol::lol::lol:

bembem
9 mei 2018, 21:06

Inderdaad! Well said tokkie! :clapping: :clapping:

bembem
9 mei 2018, 21:09
20.000 bath, je kunt dus een andere bestemming zoeken voor je volgende uitje op kosten van het Riziv :lol::lol::lol:

Ja lach maar :roll:
Het schijnt precies aan je voorbij te gaan dat een aanzienlijk aantal whiteys in thailand dát niet eens bijhebben.

Of moet ik fotokes gaan opsnorren van farangs die er helemaal aan de grond zitten (en waarvoor de thais en passant voor mogen opdraaien).

domme pandareus :roll::roll::roll:

maddox
9 mei 2018, 21:11

De kans is groot dat de flikken dan ook gaan genieten van de lokale mosseltjes en elke variatie daarop.

maddox
9 mei 2018, 21:16
Wat niet is kan nog komen... Zo demands Thailand sinds kort dat men 20 000 baht kan voorleggen zoniet het land niet in

Eist* 20 000 Bath.
Tja, dat valt nog mee, €524 om op vakantie te gaan.
Hoeveel "rond de wereld" kan je daar niet mee betalen?

*effe proberen vriendelijk het chinglish eruit te halen.

bembem
9 mei 2018, 21:16
NB die 20 000 baht was maar een voorbeeld om aan te tonen dat de regels er snel kunnen veranderen. Wait & see stupid whites....... One day the scum among your folks shall fall on hard times, VERY hard times!

Jan van den Berghe
9 mei 2018, 21:17

De Thaise overheid zal zo'n soevereiniteitsoverdracht ongetwijfeld zien zitten...

maddox
9 mei 2018, 21:21
Het schijnt precies aan je voorbij te gaan dat een aanzienlijk aantal whiteys in thailand dát niet eens bijhebben.
Of moet ik fotokes gaan opsnorren van farangs die er helemaal aan de grond zitten
Tja, dat er marginale figuren zijn, daar weet u alles van. Soort zoekt soort zeker?
(en waarvoor de thais en passant voor mogen opdraaien).
Krijgen die klaplopers er dan een uitkering? Indien zo, spaar een beetje en ga ginder wat verongelijkt doen, of nog beter, pedojager worden. (niet dat ge hier geen werk zou kunnen doen in die stijl, Marc Vervloesem deed dat je al voor)

Voor zover ik weet, als een Belgische toerist in't buitenland in de problemen komt, dan kan die bij het belgische consulaat of ambassade terecht. Maar als er kosten gemaakt moeten worden, krijgt de pechvogel die nadien toch op het bord.

maddox
9 mei 2018, 21:22
NB die 20 000 baht was maar een voorbeeld om aan te tonen dat de regels er snel kunnen veranderen. Wait & see stupid whites....... One day the scum among your folks shall fall on hard times, VERY hard times!

Awel, als onze middelen hier op geraken, waar gaat u uw uitkering dan van krijgen?

bembem
9 mei 2018, 21:22
De Thaise overheid zal zo'n soevereiniteitsoverdracht ongetwijfeld zien zitten...

Tiens we zijn ineens Thailand expert :roll::roll:

bembem
9 mei 2018, 21:23
Tja, dat er marginale figuren zijn, daar weet u alles van. Soort zoekt soort zeker?

Krijgen die klaplopers er dan een uitkering? Indien zo, spaar een beetje en ga ginder wat verongelijkt doen, of nog beter, pedojager worden. (niet dat ge hier geen werk zou kunnen doen in die stijl, Marc Vervloesem deed dat je al voor)

Voor zover ik weet, als een Belgische toerist in't buitenland in de problemen komt, dan kan die bij het belgische consulaat of ambassade terecht. Maar als er kosten gemaakt moeten worden, krijgt de pechvogel die nadien toch op het bord.

Ik ben geen klaploper, en back on topic please!

maddox
9 mei 2018, 21:25

Ge doet hier een JvdBtje.
Jan schrijft gewoon dat het onwaarschijnlijk is dat Thailand en/of een andere pedostaat gaat instemmen met buitenlandse "witte" ordediensten die hun toeristen gaan afschrikken...

Zou je dan niet beter echte zeden-politie uit Iran of Saoudi Arabië nemen? Die zijn ervoor bekend seks-criminelen er op 1 oogopslag uit te kunnen pikken, en al zeker voor hun zeer doorgedreven en vriendelijke aanpak.

Jan van den Berghe
9 mei 2018, 21:26
Wat niet is kan nog komen...

Neen, dat komt er niet. Zo eenvoudig is het.

maddox
9 mei 2018, 21:27
Ik ben geen klaploper, en back on topic please!

Een parasiet dan?

Jan van den Berghe
9 mei 2018, 21:27

Ziet u dan tekenen dat Thailand bereid is buitenlandse politiediensten toe te laten op haar grondgebied en die ook een actieve rol te geven?

Anna List
9 mei 2018, 21:35
Hahaha, zolang het maar geen kleine mosseltjes zijn :rofl::rofl:

:-P

bembem
9 mei 2018, 22:12
Ziet u dan tekenen dat Thailand bereid is buitenlandse politiediensten toe te laten op haar grondgebied en die ook een actieve rol te geven?

Precies mijn post#130 niet gelezen....

maddox
9 mei 2018, 23:52
Precies mijn post#130 niet gelezen....

Jawel, die gaat over een TV ding wat de geplogenheden van 30 Britse agenten volgt, die daar zijn om dode Britten te voorkomen.
Niet om zedenfeiten of dergelijke op te sporen.

bembem
10 mei 2018, 00:05
Jawel, die gaat over een TV ding wat de geplogenheden van 30 Britse agenten volgt, die daar zijn om dode Britten te voorkomen.

Precies ook geen as in het begrijpend lezen. Het gaat om wel wat meer dan enkel doden voorkomen.

Taking care of such misunderstandings is among the many responsibilities of the FTPA. Foreign volunteer police have been pounding Walking Street since 2002, when Pattaya’s Tourist Police Division invited foreigners to assist them. At first, their primary role was to help Thai officers with translation and to provide an informal tourist information service. The FTPA still provides support to foreign visitors, but its scope has been widened to include duties such as stopping bar fights and apprehending thieves. Although volunteer officers don’t have powers of arrest (approval is needed from a supervising Thai officer), they carry handcuffs, batons and cans of pepper spray. Indeed, with their black SWAT-esque uniforms, they cut imposing figures.

The FTPA numbers around 60 members from 20 different countries while its reach extends across the greater Pattaya area thanks to the recent introduction of motorbike patrols. Despite this diversification, however, Walking Street, which they patrol every evening from 9PM to 3AM, remains the primary beat for volunteer officers.

Niet om zedenfeiten of dergelijke op te sporen.

Bevoegdheden kunnen steeds uitgebreid worden.

bembem
10 mei 2018, 00:07
Neen, dat komt er niet. Zo eenvoudig is het.

U bent toekomstvoorspeller? Proest!

maddox
10 mei 2018, 00:09
Precies ook geen as in het begrijpend lezen. Het gaat om wel wat meer dan enkel doden voorkomen.
Het zijn veredelde straathoekwerkers, vertalers en toeristische informatie verstrekkers. Sorry voor mijn vergissing.

Bevoegdheden kunnen steeds uitgebreid worden.
Dat kan, tot een dikke lokale vis er teveel last van heeft.

bembem
10 mei 2018, 00:12
Mij stoort het niet dat je alleen wil blijven tot je 80 bent hoor, not my problem. Zelfs een aseksuele droogpreut als koningin Fabiola is door 1 of ander mirakel 86 geworden en die heeft ongetwijfeld nooit geweten dat haar spellement diende voor meer dan te pissen.

Maar als je geen blanke wil, ga je toch eens moeten beslissen wat je wel wil aangezien je in een blank land woont. Tip : in de vluchtelingenindustrie zijn er veel jonge en beregeile afghanen, iraki's, paki's en andere amateurs van actie.

Precies gefixeerd op aseksuelen :roll: Nu ik zou me eerder richten op overseksten meer bepaald de pedo's onder hen die zich niet weten te beheersen! Want dat is wel degelijk een Westers probleem!

PS ik bedoelde blanke MAN

maddox
10 mei 2018, 00:15
Precies gefixeerd op aseksuelen :roll:
Geen idee.
Nu ik zou me eerder richten op overseksten meer bepaald de pedo's onder hen die zich niet weten te beheersen!
Die lusten van jou geen brood hoor.
Want dat is wel degelijk een Westers probleem!
Klopt, een betrapte pedo heeft het niet gemakkelijk in West Europa.

PS ik bedoelde blanke MAN
Nee, echt, dat hadden we echt niet door, dat u ferm aan discrimeneren bent.

bembem
10 mei 2018, 00:17
Het zijn veredelde straathoekwerkers, vertalers en toeristische informatie verstrekkers. Sorry voor mijn vergissing.

Nee hoor het zijn real cops. Enkel hebben ze niet de bevoegdheden die ze zouden moeten hebben. Maar zoals ik zei: 'wat niet is, kan nog komen. Zeker in Thailand.'

Dat kan, tot een dikke lokale vis er teveel last van heeft.

Inderdaad.

bembem
10 mei 2018, 00:24
Anyway er moet paal & perk gesteld worden aan de almightiness van deze slechte blanke mannen! Thailand is haar eerste stappen aan het zetten, hopelijk volgt de rest van Asia!

maddox
10 mei 2018, 01:34
Nee hoor het zijn real cops. Enkel hebben ze niet de bevoegdheden die ze zouden moeten hebben. Maar zoals ik zei: 'wat niet is, kan nog komen. Zeker in Thailand.'
Tot nader order zijn het niet meer dan gidsen en tolken.
Ik geloof niet dat de Thaise overheid meer wil dan dat.

Jan van den Berghe
10 mei 2018, 14:57
U bent toekomstvoorspeller? Proest!

U toont alleen uw onwetendheid. Wat u voorstelt een volledige omkering van onze rechtsbeginselen. Niet alleen op Belgisch, maar ook Europees en internationaal niveau. Dat gebeurt dus niet. Wees gerust!

Svennies
10 mei 2018, 15:32

Of moet ik fotokes gaan opsnorren van farangs die er helemaal aan de grond zitten (en waarvoor de thais en passant voor mogen opdraaien).

domme pandareus :roll::roll::roll:

Wij willen hier géén selfies zien....

En wij moeten hier toch ook voor u opdraaien....

Tamam
10 mei 2018, 15:38
cyber crime units moeten gewoon meer op darkweb enzoverder gaan, meer belastinggeld daar naar. en zwaardere straffen voor bezit en of verspreiden van kinderporno, misbruik, het maken van, of het plannen van misbruik met anderen,..

bembem
10 mei 2018, 18:26
cyber crime units moeten gewoon meer op darkweb enzoverder gaan, meer belastinggeld daar naar. en zwaardere straffen voor bezit en of verspreiden van kinderporno, misbruik, het maken van, of het plannen van misbruik met anderen,..

Voila si een intelligent & onderbouwd answer, thanks Tamam ^^

Jan van den Berghe
10 mei 2018, 18:28
Voila si een intelligent & onderbouwd answer, thanks Tamam ^^

Maar op geen enkel vlak in de richting die u eerst uitstippelde. Ik denk dat iedereen een hard aanpak onderschrijft. Binnen de krijtlijnen van de wet.

bembem
10 mei 2018, 18:52
Maar op geen enkel vlak in de richting die u eerst uitstippelde. Ik denk dat iedereen een hard aanpak onderschrijft. Binnen de krijtlijnen van de wet.

Like I said, de wet is onderhevig aan goodwill (zeker in Thailand).

Jan van den Berghe
10 mei 2018, 18:56
Like I said, de wet is onderhevig aan goodwill (zeker in Thailand).

Dat merkte ik al veel eerder op.

maddox
10 mei 2018, 19:40

Niet alle dagen, maar ik geef hier 2 duimen op.

bembem
10 mei 2018, 19:56
Dat merkte ik al veel eerder op.

Jan van den Berghe
10 mei 2018, 20:08

Als reactie deed u daar toen schamper over en begon weer over de "stoute blanke man".

bembem
10 mei 2018, 20:12
Als reactie deed u daar toen schamper over en begon weer over de "stoute blanke man".

Nee, 'slechte blanke man'.
Anyway, ze moeten BOETEN!

Jan van den Berghe
10 mei 2018, 20:15
Nee, 'slechte blanke man'.
Anyway, ze moeten BOETEN!

Ja, die corrupte Thaise politieagenten en ambtenaren moeten boeten. Zeker weten!

quercus
10 mei 2018, 20:17
Children Of The Sex Trade (Full Documentary) - Real Stories

Niet enkel de Filipijnen, maar ook Zuid-Oost Azië (Cambodia, Thailand...) zijn getroffen door dergelijke plagen van veelal Westerse pedofielen die hun lusten er botvieren op onschuldige aziatische kindjes. Dit terwijl veel van deze mannen als een heilig boontje door het leven gaan in hun thuislanden (want tja, blanke kindjes moeten beschermd worden, nietwaar.) Maar eenmaal in het verre & exotische Azië gaan alle remmen los en tonen ze hun ware aard: die van een meedogenloze pedofiel die er niet voor terugdeinst andermans kinderen uit te buiten.

Ook cybersex dens zijn tegenwoordig een geliefkoosd doelwit van deze heren:

Alvorens mij wederom met de vinger te wijzen omdat ik zogezegd wederom white supremacy aankaart, wil ik er aan toevoegen dat het Westen toch maar mooi gespaard is van Aziaten en andere rassen die er massaal de blanke kindjes komen uitbuiten, misbruiken!!

Met deze thread wil ik dan ook een halt toeroepen aan dergelijk Westers sekstoerisme. Het is al erg genoeg dat landen als Thailand, de Filipijnen enz. haast overrompeld worden door Westerse sekstoeristen die er het beest uithangen met volwassen hoertjes, maar van de kindjes moet men imo AFBLIJVEN!

PLEASE STOP HET SEKSUEEL UITBUITEN/MISBRUIKEN VAN GEELKES!

Als laatste wil er aan toevoegen dat ik het een goed iets zou vinden indien blanke mannen gescreend zouden worden wanneer ze naar dergelijke landen 'op vakantie gaan'. Men screent wel zogezegde 'terroristen', awel die anderen kunnen er ook nog wel bij. Of niet soms.

Vermits men dit nog steeds niet op grote schaal doet, sta ik dan ook altijd huiverachtig tov blanke mannen die naar deze landen trekken. Het staat natuurlijk niet op hun gezicht geschreven, maar gezien de statistieken...

Tja, men kan me niet kwalijk nemen hier suspicious tegenover te staan.

Discuss please, thanks.

Uw boodschap klinkt alsof wij forumgenoten daar onverschillig tegenover staan.
Je denkt nu toch niet dat wij dergelijke smeerlappen sympathiek vinden? Maar wij kunnen inzake politioneel toezicht en bestrijding ter plekke van die pedo-toeristen geen poot uitsteken zonder het expliciet akkoord van die Zuid-Oost Aziatische landen. Het is in de eerste plaats aan hen om een stricte controle uit te oefenen. En ik ben ervan overtuigd dat geen enkel Europees land een verzoek tot samenwerking zomaar zal afwijzen. Overigens, die is er toch reeds via Interpol? Wat mij betreft, wanneer dergelijke slijmerd door hun eigen politie geklist wordt, mag de gegadigde draconische straffen toebedeeld krijgen.

bembem
10 mei 2018, 20:17
Ja, die corrupte Thaise politieagenten en ambtenaren moeten boeten. Zeker weten!

Die ook ja....

bembem
10 mei 2018, 20:21
Quercus, voor mij hoeven dat geen draconische straffen te zijn, een repressief beleid is trouwens geen garantie; gewoon*knip-knip* is reeds voldoende oftewel ze chemisch castreren and of course public humiliation ^^

Jan van den Berghe
10 mei 2018, 20:29
Die ook ja....

Aha. Dat klinkt al wat genuanceerder dan uw eerder gebimbam over "de stoute blanke man".

Jan van den Berghe
10 mei 2018, 20:30
Je denkt nu toch niet dat wij dergelijke smeerlappen sympathiek vinden? Maar wij kunnen inzake politioneel toezicht en bestrijding ter plekke van die pedo-toeristen geen poot uitsteken zonder het expliciet akkoord van die Zuid-Oost Aziatische landen. Het is in de eerste plaats aan hen om een stricte controle uit te oefenen. En ik ben ervan overtuigd dat geen enkel Europees land een verzoek tot samenwerking zomaar zal afwijzen. Overigens, die is er toch reeds via Interpol? Wat mij betreft, wanneer dergelijke slijmerd door hun eigen politie geklist wordt, mag de gegadigde draconische straffen toebedeeld krijgen.

Inderdaad, er zijn al westerlingen opgepakt in Thailand als gevolg van internationale samenwerking tussen de politiediensten.

bembem
10 mei 2018, 20:34

Ik denk niet dat het gros van de forummers deze smeerlappen sympathiek vindt, mijn message laat dit naar m'n weten ook niet uitschijnen, en ja het is inderdaad in de eerste plaats aan Asia om een stricte controle uit te voeren maar zoals gezegd zitten ze daar met een enorm corruptie probleem. Het helpt natuurlijk niet dat het Westen veelal de andere kant opkijkt en de zaken maar laat gedijen. Erkennen dat het moreel verachtelijk is op zich niet voldoende, er dient imo ook ACTIE te komen. Bvb premies uitreiken aan wie meewerkt op het terrein (een soort van verkapte ontwikkelingshulp zeg maar met het verschil dat het in dit geval de burger direct ten goede komt), kliklijnen invoeren voor locals die weet hebben waar & hoe deze pedo's opereren... Tja, waarom niet.......

Jan van den Berghe
10 mei 2018, 20:37
Ik denk niet dat het gros van de forummers deze smeerlappen sympathiek vindt, mijn message laat dit naar m'n weten ook niet uitschijnen, en ja het is inderdaad in de eerste plaats aan Asia om een stricte controle uit te voeren maar zoals gezegd zitten ze daar met een enorm corruptie probleem. Het helpt natuurlijk niet dat het Westen veelal de andere kant opkijkt en de zaken maar laat gedijen. Erkennen dat het moreel verachtelijk is op zich niet voldoende, er dient imo ook ACTIE te komen. Bvb premies uitreiken aan wie meewerkt op het terrein (een soort van verkapte ontwikkelingshulp zeg maar met het verschil dat het in dit geval de burger direct ten goede komt), kliklijnen invoeren voor locals die weet hebben waar & hoe deze pedo's opereren... Tja, waarom niet.......

U bent daar weer met uw foute veronderstelling dat het Westen maar laat begaan. Pedofilie is hier een ernstig misdrijf.

Uw "actie" houdt in dat politiediensten blijkbaar buiten de wet zouden mogen handelen.

Er hoeven geen kliklijnen, want de kinderprostitutie in Thailand is open en bloot dat het ronduit schokkend is. De politie weet het.

maddox
10 mei 2018, 20:41
Inderdaad, er zijn al westerlingen opgepakt in Thailand als gevolg van internationale samenwerking tussen de politiediensten.

Dat telt niet voor Bemmetje. Zelfs niet met een "Bekend Voorbeeld", Gary Glitter.
Alle Kaukasische mannen zijn pedofielen, want er zit er geen enkele aan haar te frutselen, de gave gods aan de mannen.

bembem
10 mei 2018, 20:54
U bent daar weer met uw foute veronderstelling dat het Westen maar laat begaan. Pedofilie is hier een ernstig misdrijf.

Uw "actie" houdt in dat politiediensten blijkbaar buiten de wet zouden mogen handelen.

Er hoeven geen kliklijnen, want de kinderprostitutie in Thailand is open en bloot dat het ronduit schokkend is. De politie weet het.

Er bestaan reeds Westerse politiediensten ter plaatse, re-cf m'n post #130.
Gezien die hun takenpakket met de jaren werd uitgebreid zie ik niet in waarom ze de jacht op pedo's niet zouden toevoegen aan het lijstje. Dat kan imo best, and time shall tell. Zoals ik zei; 'Regels & wetten zijn namelijk wijzigbaar'.

fred vanhove
10 mei 2018, 20:54

Waar haalt U dat ? In Thailand is kinderprostitutie heel strafbaar. Er gaat geen dag voorbij of politie en gerecht vallen zaken binnen op zoek naar minderjarigen. Is er één minderjarige in de zaak met de nadruk op minderjarig ( zelfs 17 jaar en 11 maanden is dat) gaat de zaak onherroepelijk dicht en staan de uitbaters strenge straffen te wachten.
In Thailand mag men ook geen dansgelegenheid binnen onder de 20 jaar.

Graag had ik van jou dan ook geweten waar die kinderprostitutie zoal open en bloot is te zien ?? Ik zou het ondanks mijn jarenlange ervaringen met dat land helemaal niet weten. Of het moet zijn dat U op heel andere plaatsen komt dan waar ik en de meeste mensen komen.

bembem
10 mei 2018, 20:56
Dat telt niet voor Bemmetje. Zelfs niet met een "Bekend Voorbeeld", Gary Glitter.
Alle Kaukasische mannen zijn pedofielen, want er zit er geen enkele aan haar te frutselen, de gave gods aan de mannen.

Nee, ik ben nog niet zover heen dat ik - itt de racisten op dit forum, iedere andersgekleurde mens als een slechterik zie.

Jan van den Berghe
10 mei 2018, 20:57
Waar haalt U dat ?

Een reportage op TV5 enkele maanden geleden. Heel schokkend. De journalist die de reportage maakte, moest helemaal geen moeite doen om een jongetje of meisje te verkrijgen. Het werd hem bijna opgedrongen als hij in bepaalde wijken kwam.

bembem
10 mei 2018, 21:00
Waar haalt U dat ? In Thailand is kinderprostitutie heel strafbaar. Er gaat geen dag voorbij of politie en gerecht vallen zaken binnen op zoek naar minderjarigen. Is er één minderjarige in de zaak met de nadruk op minderjarig ( zelfs 17 jaar en 11 maanden is dat) gaat de zaak onherroepelijk dicht en staan de uitbaters strenge straffen te wachten.
In Thailand mag men ook geen dansgelegenheid binnen onder de 20 jaar.

Graag had ik van jou dan ook geweten waar die kinderprostitutie zoal open en bloot is te zien ?? Ik zou het ondanks mijn jarenlange ervaringen met dat land helemaal niet weten. Of het moet zijn dat U op heel andere plaatsen komt dan waar ik en de meeste mensen komen.

Ah my bad, sorry.. Mijn zicht op Thailand is moet ik toegeven niet van de recenste, maar zoals ik het lees is er een heel grote vooruitgang geboekt die ik enkel kan toejuichen :-):-):-):-):-):-)

bembem
10 mei 2018, 21:02
Een reportage op TV5 enkele maanden geleden. Heel schokkend. De journalist die de reportage maakte, moest helemaal geen moeite doen om een jongetje of meisje te verkrijgen. Het werd hem bijna opgedrongen als hij in bepaalde wijken kwam.

OMG echt?? Die reportage moet ik zien..... (!)

fred vanhove
10 mei 2018, 21:05

Dat soort reportages kennen we. Mijn zus die in het Brussels onderwijs staat moest voor zo'n reportage haar kinderen ook eens vragen om de boel op stelten te zetten speciaal voor de reportage:roll::roll:
Ik ga het niet hebben over Cambodia en de Filipijnen en andere landen als daar zijn Indië en Brazilië.
Ik zou wel eens willen weten over welke wijken het gaat ?

In Thailand is prostitutie zeker heel verspreid en kijkt men er ook helemaal anders tegenaan maar van kinderen blijft men af.

En geloof me vrij men lacht er niet mee

https://www.metronieuws.nl/buitenland/2014/10/nederlandse-pedo-definitief-lang-thaise-cel-in
https://ollekebolleke.info/update-nederlandse-pedo-69-hangt-20-jaar-tot-levenslang-boven-het-hoofd/
https://ollekebolleke.info/twee-van-pedofilie-verdachte-duitse-mannen-in-pattaya-aangehouden/
https://ollekebolleke.info/amerikaanse-man-in-chiang-mai-gearresteerd-voor-het-hebben-van-kinderporno-op-zijn-laptop/

bembem
10 mei 2018, 21:10
Dat soort reportages kennen we. Mijn zus die in het Brussels onderwijs staat moest voor zo'n reportage haar kinderen ook eens vragen om de boel op stelten te zetten speciaal voor de reportage:roll::roll:
Ik ga het niet hebben over Cambodia en de Filipijnen en andere landen als daar zijn Indië en Brazilië.
Ik zou wel eens willen weten over welke wijken het gaat ?

In Thailand is prostitutie zeker heel verspreid en kijkt men er ook helemaal anders tegenaan maar van kinderen blijft men af.

En geloof me vrij men lacht er niet mee

https://www.metronieuws.nl/buitenland/2014/10/nederlandse-pedo-definitief-lang-thaise-cel-in
https://ollekebolleke.info/update-nederlandse-pedo-69-hangt-20-jaar-tot-levenslang-boven-het-hoofd/

Ah I see... Mja, ik heb op yt wezen zoeken naar Jan zijn TV5 reportage maar kom wat betreft het onderwerp enkel deze docu tegen van op de Filipijnen:

https://www.youtube.com/watch?v=9sSt4UTh03g

Schrijnende toestanden, dat wel.

fred vanhove
10 mei 2018, 21:19
Ah I see... Mja, ik heb op yt wezen zoeken naar Jan zijn TV5 reportage maar kom wat betreft het onderwerp enkel deze docu tegen van op de Filipijnen:

https://www.youtube.com/watch?v=9sSt4UTh03g

Schrijnende toestanden, dat wel.

Ik denk dat de toestand in de Filipijnen anders is dan in Thailand.
Ik heb de reportage snel bekeken. Het gaat in de reportage over prostitutie in Angeles city maar niet echt over pedofilie. Wel dat sommige meisjes minderjarig zouden zijn. Maar volgens mij gaat deze reportage niet echt over kinderprostitutie.

Ik heb ook mijn twijfels of er een recente specifieke reportage over pedofilie is gemaakt in Thailand. Volgens mij hebben de echt zware pedofielen Thailand al lang voor bekeken gehouden.

Ik wacht op meer info van Jan VDB.

Jan van den Berghe
10 mei 2018, 21:30
Ik denk dat de toestand in de Filipijnen anders is dan in Thailand.
Ik heb de reportage snel bekeken. Het gaat in de reportage over prostitutie in Angeles city maar niet echt over pedofilie. Wel dat sommige meisjes minderjarig zouden zijn. Maar volgens mij gaat deze reportage niet echt over kinderprostitutie.

Ik heb ook mijn twijfels of er een recente specifieke reportage over pedofilie is gemaakt in Thailand. Volgens mij hebben de echt zware pedofielen Thailand al lang voor bekeken gehouden.

Ik wacht op meer info van Jan VDB.

In de reportage kwam ook ter sprake dat belangrijke ambtenaren in bepaalde delen van Thailand hun gasten een meisje of jongetje aanbieden. Ik geloof dat het vorig jaar zelfs in onze media ter sprake is gekomen.

bembem
26 mei 2018, 15:29
A propos JVDB ik wacht nog steeds vol spanning op deze reportage.

Vlad
21 juli 2018, 11:21
Jonge pedofielen moeten het nu gelukkig zo ver niet meer gaan zoeken (https://www.vrt.be/vrtnws/nl.permalink.1532162441781/). Iemand van 19 mag met een gerust hart iemand van 14 doen.

maddox
21 juli 2018, 12:18
Vlad, de definitie van pedofilie is nog steeds " de voorkeur hebben voor partners die de secundaire geslachtskenmerken nog niet vertonen".

Ik garandeer je dat ik op mijn 14 toch al oksel- en schaamhaar had hoor. De andere lichamelijke mogelijkheden werden al handig genoeg getest.

fred vanhove
21 juli 2018, 13:31
Jonge pedofielen moeten het nu gelukkig zo ver niet meer gaan zoeken (https://www.vrt.be/vrtnws/nl.permalink.1532162441781/). Iemand van 19 mag met een gerust hart iemand van 14 doen.

Pedofilie is overal en wereldwijd verspreid. Uiteraard zullen pedofielen beter aan hun trekken komen daar waar de armoede het meest schrijnend is.

bembem
2 maart 2019, 20:11
Naar aanleiding v wat men me verwijt in een andere topic (namely dat ik niet bekommerd zou zijn om de kindjes.. een hypocriete moraalridder zou zijn maw :roll: ):

'in Bangladesh people are even worse off'

Daar wil ik toch even op terugkomen.
Het is een kwestie ban prioriteiten leggen. Wat in Bangladesh gebeurt is vreselijk en verdient de aandacht van de VN, en medecins sans frontieres, etc.
In Thailand kan meer inspanning geleverd worden om de meisjes ( en jongens en ladyboys) te beschermen (of ze in hygienische onstandigheden werken, meerderjarig zijn, niet uitgebuit worden, etc.)maar hun situatie is veel minder ernstig en verdient dus minder aandacht.
Hypocriete moraalridders is echt wel het laatste dat die mensen nodig hebben.

Bij deze dus een update ivm wat er zich afspeelt in Bangladesh. (Nieuws dat me pas recent ter ore kwam, helaas.)

bembem
2 maart 2019, 20:13
Dus ja, deze vetzakken mogen voor m'n part -together met de vele bierbuiken in de rest v S-EA- allemaal gecastreerd worden of torenhoge BOETE/TAX!

Elio di Supo
2 maart 2019, 22:40
Dus ja, deze vetzakken mogen voor m'n part -together met de vele bierbuiken in de rest v S-EA- allemaal gecastreerd worden of torenhoge BOETE/TAX!

Ik neem aan dat u dan ook deze vetzakken mee zou willen castreren?

http://koreabridge.net/post/government-report-korea-ranked-1-sex-minors-southeast-asia-idlewordship

A scathing editorial in The Korea Times newspaper lambastes fellow countrymen following a state-funded report by the Korean Institute of Criminology that conducted a year-long onsite survey of sex tourism in Vietnam, Cambodia, Thailand and the Philippines.

The government’s findings? Korean sex tourists are the No. 1 source of demand for sex with minors in Southeast Asia.

According to the Korea Times, Interpol officers in Cambodia sarcastically refer to Korea as the strongest sponsor of the SE Asian sex industry and that “Koreans are unrivaled when it comes to buying sex from minors.”

o_O

bembem
3 maart 2019, 17:46
Ik neem aan dat u dan ook deze vetzakken mee zou willen castreren?

http://koreabridge.net/post/government-report-korea-ranked-1-sex-minors-southeast-asia-idlewordship

o_O

Uiteraard. Ik heb dan ook nooit beweerd dat het allemaal doetjes zijn. Verre van zelfs.

Maar deze posting wijkt wel wat af vh initiële topic -> "Westerse pedofielen" een plaag ih verre Oosten. Just saying.

Elio di Supo
3 maart 2019, 21:46
Uiteraard. Ik heb dan ook nooit beweerd dat het allemaal doetjes zijn. Verre van zelfs.

Maar deze posting wijkt wel wat af vh initiële topic -> "Westerse pedofielen" een plaag ih verre Oosten. Just saying.

Waarom beperken tot westerse pedofielen? Ik linkte juist een artikel waarin stond dat Koreanen de #1 misbruikers zijn van kinderprostitutie in ZO Azie.

Dat doet me twijfelen of u het probleem inzake pedofilie wel zo genegen bent of dat u het enkel te doen is om westerlingen op alle mogelijke manieren in een kwaad daglicht te stellen. Ongeacht het onderwerp.

U weet wel, dat racisme dat u aangekweekt heeft inzake onverwerkte trauma's met uw adoptiemama.

Just saying.

Eurosceptic
3 maart 2019, 23:44
Waarom beperken tot westerse pedofielen? Ik linkte juist een artikel waarin stond dat Koreanen de #1 misbruikers zijn van kinderprostitutie in ZO Azie.

Dat doet me twijfelen of u het probleem inzake pedofilie wel zo genegen bent of dat u het enkel te doen is om westerlingen op alle mogelijke manieren in een kwaad daglicht te stellen. Ongeacht het onderwerp.

U weet wel, dat racisme dat u aangekweekt heeft inzake onverwerkte trauma's met uw adoptiemama.

Just saying.

Volledig mee akkoord.

Bembem is gewoon pissig omdat ze faalt in onze samenleving

bembem
3 maart 2019, 23:56
Ja hoor :sleeping:

maddox
4 maart 2019, 00:19
Volledig mee akkoord.

Of omdat ze zelfs geen deftig inkomen kan inzamelen als prostituee.

bembem
4 maart 2019, 00:40
Bon back on topic please.

Svennies
4 maart 2019, 00:43
Naar aanleiding v wat men me verwijt in een andere topic (namely dat ik niet bekommerd zou zijn om de kindjes.. een hypocriete moraalridder zou zijn maw :roll:

Dat was toch ook zo,u had het alléén over de financiële kant die kinderen voor u extra zouden opbrengen....

En die dan nog in een quasi onverwarmd kruipkot willen grootbrengen ook..:roll::roll:

Bij deze dus een update ivm wat er zich afspeelt in Bangladesh. (Nieuws dat me pas recent ter ore kwam, helaas.)

Bangladesh kan ons gestolen worden mijn beste...:roll::roll:

bembem
4 maart 2019, 00:46
I said: 'back on topic pls'.

Svennies
4 maart 2019, 00:46
Volledig mee akkoord.

Alle kansen gehad,en totaal niets benut....

Big fail....

Te lui en te lam...

Ze had zo een job kunnen hebben.

Maar het madammeke had uitvluchten in legio...:roll::roll::roll:

Svennies
4 maart 2019, 00:47

Dit alles is "on topic"....

bembem
4 maart 2019, 00:49
Bon ik ga slapen.

Svennies
4 maart 2019, 00:56
Bon ik ga slapen.

Juist,loop nog maar eens een keer weg van de feiten....

Dat is al het héle leven uw geval wat weglopen betreft....

"verloren kost" ,dat begrip kunnen we als een exacte definitie gebruiken qua omschrijving zeker...

Eyjafjallajökull
4 maart 2019, 07:08

Waarom geen antwoord op de vaststelling dat de Koreanen op #1 staan wat betreft pedofilie in het verre Oosten ??

Anna List
4 maart 2019, 07:19
die mensen die tot 1 uur posten op zondag, om hoe laat zouden die maandag beginnen werken? :p

Eyjafjallajökull
4 maart 2019, 07:54
die mensen die tot 1 uur posten op zondag, om hoe laat zouden die maandag beginnen werken? :p

Shoplifters beginnen de maandag wat later. De winkels gaan immers later open.

maddox
4 maart 2019, 07:59
Shoplifters beginnen de maandag wat later. De winkels gaan immers later open.

Bemmetje is geen shoplifster. Dat impliceert voorbedachtheid en initiatief.

Gelegenheids-klusjes en perongelukjes lijken me eerder de modus operandi.

fred vanhove
4 maart 2019, 08:24

Just saying.

.

fred vanhove
4 maart 2019, 08:26

Just saying.

Om nog maar te zwijgen over de Japanners. Tot 5 jaar geleden was kinderporno in Japan overal en niet verboden. Het heeft heel wat moeite gekost door internationale druk om dit te verbieden

https://nos.nl/artikel/662745-kinderporno-ook-in-japan-verboden.html

Elio di Supo
4 maart 2019, 15:51
Bon back on topic please.

Ja, ik kan me voorstellen dat u niet liever zou willen he :lol:

Elio di Supo
4 maart 2019, 15:52

Wat u zegt kan de pot op.

Elio di Supo
4 maart 2019, 15:54
Waarom geen antwoord op de vaststelling dat de Koreanen op #1 staan wat betreft pedofilie in het verre Oosten ??

An inconvenient truth. Past bovendien niet in haar riedeltje van "huilie huilie alle westerlingen zijn slecht".

Gipsy
4 maart 2019, 16:57
Ik zou hard moeten verkeerd zijn maar de figuur bembem bestaat niet. Maar is in het leven geroepen door Eno. Identiek hetzelfde syndroom of eerder zelfde hypocriete aanval op prostitutie. En de manie hun teksten irrelevant te doorspekken met een niet altijd perfect Engels. En toevallig samen terug na lange afwezigheid

Ik krijg letterlijk of figuurlijk geen stijve van prostitutie maar ik vind dat het bestaansrecht moet zijn en zelfs een taak heeft. Opletten van zulke hatelijke moreelpredikers.
Zolang geen minderjarigen of niet consentanten betrokken zijn moet de hypocriete caste zijn schijnheilige bakkes houden en zich liefst aftrekken of afspelen over een vuilbak waar ze thuishoren. Uw schijnheilige moraal wordt best gestoken waar de zon nooit schijnt.

bembem
4 maart 2019, 17:08
Eau jee.

bembem
4 maart 2019, 17:09
Om nog maar te zwijgen over de Japanners. Tot 5 jaar geleden was kinderporno in Japan overal en niet verboden. Het heeft heel wat moeite gekost door internationale druk om dit te verbieden

https://nos.nl/artikel/662745-kinderporno-ook-in-japan-verboden.html

We kunnen het misschien ook over Westerse pedo priesters hebben; even relevant vr dit topic. Maar ik begrijp de commotie daar niet van (en keur het zeker niet goed).

Elio di Supo
4 maart 2019, 17:23
We kunnen het misschien ook over Westerse pedo priesters hebben; even relevant vr dit topic. Maar ik begrijp de commotie daar niet van (en keur het zeker niet goed).

We kunnen het mss ook hebben over gele racisten.

Eyjafjallajökull
4 maart 2019, 17:44
We kunnen het mss ook hebben over gele racisten.

Of over gele racisten die sociale fraude plegen.

Kan ook.

Pandareus
4 maart 2019, 18:28
An inconvenient truth. Past bovendien niet in haar riedeltje van "huilie huilie alle westerlingen zijn slecht".

:lol:

Arme BimBam...

http://hw-static.worldstarhiphop.com/u/pic/2013/08/14/djeyd6tgeywdwetdyewydwhdw7e6ydh43dewd34dewded.jpg

Elio di Supo
4 maart 2019, 18:35
Bon ik ga slapen.

In uw daybed of in uw nachtelijk bed?

maddox
5 maart 2019, 00:59

Daar zijn al topics over en zelfs de Forum opper katholiek JvdB kan dat niet goedpraten.
Laat staan dat de atheïsten op dit forum er 1 vinger in toegeven en excuses of ontwijkingen voor verzinnen.

Bof, pedofilie is een seksuele voorkeur die in sommige samenlevingen/culturen als een "doodzonde" wordt gezien, in andere samenlevingen/culturen als afkeurenswaardig, en in sommige, vooral uitgestorven en/of zeer kleine groepjes als normaal.

En daar moeten we geen kleurtje of geslacht met de vinger voor wijzen. Je vind ze gewoon overal. Net zoals je gerontofielen en andere fetisjisten hebt. Iedereen zijn goesting, en zolang het tussen 2 of meer mensen gaat die onderlegde beslissingen kunnen nemen, ben ik de laatste die er commentaar op gaat geven.

Kinderen en dieren kunnen geen onderlegde beslissing nemen.

cookie monster
5 maart 2019, 01:56
Niet meteen on-topic , en misschien al ergens hier vermeld ,
maar in dat geval , wel weer het vernoemen waard:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190221_04196033
Grote bedrijven keren YouTube de rug toe na pedofiele reacties !!
Awel , ze hebben gelijk , pedo's zijn hersenzieke individuen !!
Van kinderen blijf je af , punt aan de lijn !!

Anna List
5 maart 2019, 06:54
Ik zou hard moeten verkeerd zijn maar de figuur bembem bestaat niet. Maar is in het leven geroepen door Eno. Identiek hetzelfde syndroom of eerder zelfde hypocriete aanval op prostitutie. En de manie hun teksten irrelevant te doorspekken met een niet altijd perfect Engels. En toevallig samen terug na lange afwezigheid

Ik krijg letterlijk of figuurlijk geen stijve van prostitutie maar ik vind dat het bestaansrecht moet zijn en zelfs een taak heeft. Opletten van zulke hatelijke moreelpredikers.
Zolang geen minderjarigen of niet consentanten betrokken zijn moet de hypocriete caste zijn schijnheilige bakkes houden en zich liefst aftrekken of afspelen over een vuilbak waar ze thuishoren. Uw schijnheilige moraal wordt best gestoken waar de zon nooit schijnt.

²

bembem
5 maart 2019, 22:50
Ok, I shall add this (https://nypost.com/2017/05/09/suspected-pedophile-busted-in-sickening-philippines-sex-den/) to the discussion:

Inside suspected pedophile’s lair, a glimpse at a global child rape epidemic
May 9, 2017 | 11:15am

https://thenypost.files.wordpress.com/2017/05/child-abuse-perp.jpg?quality=90&strip=all&w=618&h=410&crop=1
Suspected child webcam cybersex operator David Timothy Deakin, from Peoria, Ill., waits following his arrest as investigators gather evidence during a raid at his home in Mabalacat, Philippines.

MABALACAT, Philippines — The suspected pedophile could see people banging on his front door through his security cameras. Were they neighbors? Cops?

One had letters on her jacket. As David Timothy Deakin googled “What is NBI?” from the laptop on his bed, the Philippines National Bureau of Investigation smashed their way into his cybersex den.

Children’s underwear, toddler shoes, cameras, bondage cuffs, fetish ropes, meth pipes and stacks of hard drives and photo albums cluttered the stuffy, two-bedroom townhouse. Penciled on the wall, someone had scrawled “My Mom and Dad love me” and a broken heart. In his computer were videos and images of young boys and girls engaged in sex acts.

“Why is everyone asking about children coming into my house?” said Deakin, 53, his wrists bound with a zip tie.

Deakin’s arrest on April 20 reveals one of the darkest corners of the internet, where pedophiles in the US, Canada, Europe and Australia pay facilitators on the other side of the world to sexually abuse children, even babies, directing their moves through online livestreaming services.

Tja, what can we say? Dergelijke heerschappen zijn blijkbaar zeer moeiijk te stoppen, zoeken allerlei achterpoortjes om toch door de mazen vh net proberen te glippen.

https://thenypost.files.wordpress.com/2017/05/suspect-room.jpg?quality=90&strip=all&w=662
A room inside the home of suspected child webcam cybersex operator David Timothy Deakin

The relatively new crime of webcam sex tourism is spreading rapidly, with new digital technologies sparking what the United Nations calls an “alarming growth of new forms of child sexual exploitation online.” The FBI says it’s epidemic, and that at any given moment, 750,000 child predators are online.

Almost every case stems from the Philippines, where good English speakers, increased internet connections and widespread international cash transfer systems combine with widespread poverty and easy access to vulnerable kids. There have been as many as three busts a week there this spring. The youngest victim ever, rescued a few weeks ago, was an infant, 2 months old. Most are under 12.

This spring the Associated Press watched a raid, rescue and launch of a major investigation that continues to play out on both sides of the world.

“This should serve as a warning,” said NBI anti-human trafficking chief Janet Francisco, who leads the case. “We will really catch them, with the help of our foreign counterparts. We will really put them in jail and they will die in jail.”

Bare-chested and slick with sweat, his breath sour and glasses foggy, Deakin watched agents — including FBI computer analysts — crouch on his bed over open computers, rushing to find and preserve hidden files.

The tip that led authorities to Deakin came, as they often do, when an online international money transfer service notified an American internet provider about a suspicious account. Western Union, PayPal and others have reported concerns in the past. (Business names in this case are being withheld because of the ongoing investigation.) Records in Deakin’s townhouse included debit cards for money transfer services, including Smart Money and Payoneer.

The raid began just before dawn, as seven vanloads of police, investigators, lawyers and social workers rolled out of Manila, past rice paddies and water buffalo, and into a town that was once a large US military base, now a major red light district. The vans passed Fields Avenue, a notorious street lined with bars, strip clubs and massage parlors; shops advertise Viagra and lingerie-clad women beckon customers.

When they reached Deakin’s apartment, a small cadre went to his door. Even as they burst in, he was streaming illicit content through the Tor network, which disguised his identity. Agents said he had a webpage open to wipe his phone clean. They tied him up with the first thing they could grab, an iPhone charging cord, before he could hit the button.

"widespread international cash transfer systems..."
Het gaat alleszins niet om Koreanen, of vergis ik mij :roll:

https://thenypost.files.wordpress.com/2017/05/child-abuse-evidence-embed.jpg?quality=90&strip=all&w=662
A member of the National Bureau of Investigation anti-human trafficking division displays bondage cuffs used for sexual acts during a raid at the home of suspected child webcam cybersex operator David Timothy Deakin.

Absolutely disgusting.

https://thenypost.files.wordpress.com/2017/05/child-abuse-tapes.jpg?quality=90&strip=all&w=662
Computer hard drives are gathered by members of the National Bureau of Investigation anti-human trafficking division during a raid at the home of suspected child webcam cybersex operator David Timothy Deakin.

Peeler was sentenced in March to 11½ years in federal prison.

“It’s not just a virtual crime. It is an actual crime,” said human rights attorney Sam Inocencio, who heads International Justice Mission’s Philippines office, which supports local law enforcement with investigators and attorneys. “Online sexual exploitation is possibly the most evil thing that I’ve seen.”

The first high-profile international case of livestreaming sexual exploitation of children was reported in 2011 out of the Philippines. The proliferation of smartphones and Wi-Fi have led to rapid growth.

Perpetrators now use bitcoin or untraceable credit cards. By livestreaming, they bypass digital markers that law enforcement embeds in illegal content to catch people downloading, sharing or saving child pornography on computers or in the cloud. Once isolated, pedophiles now operate with virtual anonymity, sharing images and children, say experts.

In 2013, online sex exploitation of children gained global attention after researchers at the Netherlands-based nonprofit Terre des Hommes launched a realistic-looking animation of a 10-year-old Filipino girl named Sweetie. They took the fake girl on chat groups and online forums, and pedophiles swarmed. In 10 weeks, analysts identified 1,000 men in 71 countries who had tried to get illegal images.

https://thenypost.files.wordpress.com/2017/05/evidence-embed.jpg?quality=90&strip=all&w=662
Food wrappers, cigarettes, plastic cups, perfume and deodorant are spread across the workspace of suspected child webcam cybersex operator David Timothy Deakin.

Last year, UK-based Internet Watch Foundation worked to remove 57,335 URLs with child sexual abuse imagery. The websites were hosted on 2,416 domains, up from 1,991 in 2015.

The proliferation of crimes, along with new mandatory reporting, led to 8.2 million reports last year to the National Center for Missing and Exploited Children’s CyberTipline related to online child sexual exploitation. That compares with 8.3 million reports in the 17 years prior.

...

Zo, een update wat betreft de vele Westerse vetzakken die het op onschuldige Aziatische slachtoffertjes gemunt hebben.

Elio di Supo
5 maart 2019, 22:59
Zo, een update wat betreft de vele Westerse vetzakken die het op onschuldige Aziatische slachtoffertjes gemunt hebben.

Nee hoor. Je moet dat in een culturele context plaatsen he. Die westerse mannen zoeken meer kindvrouwtjes oftwel lolita's dan dat ze daadwerkelijk sex met kindjes willen hebben.

De film Lolita geregisseerd door Stanley Kubrick illustreert dit. En een andere regisseur genaamd Roman Polanski viel ook op lolita's. Dit zomaar afdoen als vetzakkerij is racistische zever hoor.

bembem
5 maart 2019, 23:06
Pour les durs de comprenure:

The youngest victim ever, rescued a few weeks ago, was an infant, 2 months old. Most are under 12.

Maw geen lolita's :roll::roll:

Elio di Supo
5 maart 2019, 23:15
Pour les durs de comprenure:

Maw geen lolita's :roll::roll:

Wat was het ergste? De leeftijd van het kind of dat de dader een westerling was?

bembem
5 maart 2019, 23:23
Here we go :roll:

Elio di Supo
5 maart 2019, 23:24
https://en.wikipedia.org/wiki/Rochdale_child_sex_abuse_ring

Hier een geval van Pakistanis die een prostitutienetwerk hadden opgezet met Britse minderjarigen als slachtoffer. Hoe durven ze dat te doen buiten hun continent!

http://www.koreaherald.com/view.php?ud=20120910000796

The kidnap and rape of a 7-year-old girl in Naju, South Jeolla Province, earlier this month has reopened the debate on how to deal with society’s most reviled criminals. Like the case of Cho Doo-soon, who brutally raped an 8-year-old girl in 2008, Ko Jong-seok’s heinous act has sparked a raft of proposals from lawmakers and law enforcement to deal with those who prey on children.

o_O Ook niet echt de lolita-leeftijd he?

Elio di Supo
5 maart 2019, 23:25
Here we go :roll:

But how will it end? :lol:

bembem
5 maart 2019, 23:26
Het valt op dat Westerlingen weinig kritiek verdragen. Itt me die er geen probleem mee heeft toe te geven dat ook Asians zich schuldig maken aan pedofiele praktijken.

Elio di Supo
5 maart 2019, 23:29
Het valt op dat Westerlingen weinig kritiek verdragen. Itt me die er geen probleem mee heeft toe te geven dat ook Asians zich schuldig maken aan pedofiele praktijken.

Pedofilie is pedofilie he. Jij bent degene die er per se iets ethnisch van wil maken. Als je dan tegengeworpen krijgt dat andere ethnieen zoals bv Koreanen zich er evengoed aan bezondigen dan begin je te bleiten dat we niet allemaal je mantraatje volgen dat westerlingen slecht zijn.

Geef nu toch eens gewoon uw racisme toe in plaats van dit oeverloze getrol.

cookie monster
5 maart 2019, 23:41
Pedofilie is pedofilie he.
Inderdaad , hoe die er uitzien , man of vrouw , maakt niet uit , pedo's zijn hersenziek ,
door & door gestoord in zowel de boven- , als onderkamer !!
Van kinderen blijft men af , punt aan de lijn !!

bembem
5 maart 2019, 23:55
https://en.wikipedia.org/wiki/Rochdale_child_sex_abuse_ring

Hier een geval van Pakistanis die een prostitutienetwerk hadden opgezet met Britse minderjarigen als slachtoffer. Hoe durven ze dat te doen buiten hun continent!

http://www.koreaherald.com/view.php?ud=20120910000796

o_O Ook niet echt de lolita-leeftijd he?

Dat is inderdaad ook heel erg, en ik keur het zeker niet goed.
Evenwel is het in deze off-topic (maar goed dat is men hier intssn gewoon) :roll:

bembem
5 maart 2019, 23:58
Pedofilie is pedofilie he. Jij bent degene die er per se iets ethnisch van wil maken. Als je dan tegengeworpen krijgt dat andere ethnieen zoals bv Koreanen zich er evengoed aan bezondigen dan begin je te bleiten dat we niet allemaal je mantraatje volgen dat westerlingen slecht zijn.

Geef nu toch eens gewoon uw racisme toe in plaats van dit oeverloze getrol.

Listen ik kom te zeggen dat ik dat van die Koreanen -as well als dat v die pakis- even erg vind; en dat van die lolita's was om te illustreren waarom sommigen kindvrouwtjes verkiezen, nee maar I am with stupid here :roll:

Wapper
6 maart 2019, 00:21
Listen ik kom te zeggen dat ik dat van die Koreanen -as well als dat v die pakis- even erg vind; en dat van die lolita's was om te illustreren waarom sommigen kindvrouwtjes verkiezen, nee maar I am with stupid here :roll:

Bamboem is weer lijm van DenAldi aan't snuiven, de symptomen zijn overduidelijk.
edit: please re-read

bembem
6 maart 2019, 00:21
Back on topic: ik post even dit recent report van Ecpat (https://www.ecpat.org/news/sexual-exploitation-children-increasing-concern-across-southeast-asia-new-report/) stating ondermeer dat kinderprostitutie in Thailand bijlange geen halt werd toegeroepen.

28/02/2018
ECPAT has released a new report that says outdated laws and weak legal enforcement are increasing the risk of the sexual exploitation of children across Southeast Asia.

Traditional elements of the sexual exploitation of children, such as child marriage and human trafficking continue to be an issue, says “The Sexual Exploitation of Children in Southeast Asia,” which explores the phenomena in 11 countries in the region. However, this has been aggravated in recent years by a low level of awareness about the issue, along with increased regional tourism and the proliferation of the internet

“The rapid growth in tourism exacerbates the sexual exploitation of children in the region,” says the study. “Further exacerbating the situation has been the dramatic development in Internet and communications technologies, which have increased and diversified opportunities to sexually exploit children, or to profit from the sexual exploitation of children.”

Underlying these risk factors is a weak legal infrastructure in many Southeast Asian countries, which is allowing offenders to act with impunity. And it is not just foreigners who are to blame, perpetrators today are largely from the region. “Although tourists from Western countries are still a significant problem, it is a popular misconception that they constitute the majority of child sex offenders,” says Rangsima Deesawade, ECPAT’s Regional Coordinator for Southeast Asia. “Most offences in Southeast Asia are committed by nationals of countries in the region or other parts of Asia.”

According to the new study, whilst traditional tourism destinations such as Thailand and the Philippines continue to pose a threat to children, due to cheap travel and accommodation options, other countries such as Cambodia, Indonesia, Myanmar and Viet Nam have become popular hotpots for child sex offenders.

The report also highlights the increasing danger posed by expanding access to the Internet, which it says is imperiling children and placing them at greater risk of abuse and exploitation. It claims that the production of online child sexual abuse material in the Philippines now generates up to US$1 billion of annual revenue; some countries in the region have been identified as major hosts of child sexual abuse images; and in Lao PDR, some CD shops openly sell child sexual abuse material.

“The threat of online sexual abuse is something faced by children around the world,” says Deesawade. “And as Southeast Asia becomes increasingly connected, it becomes more connected to this global problem.”

Other facts/leads highlighted by the report include:

· There are still large gaps in the understanding of the sexual exploitation of children in the region. Much more research is needed;

· Patterns of offending are different between travelers from different countries. For example, Asian men are more likely to sexually abuse young girls, including very young virgin girls, while Western offenders are more likely than Asian nationals to approach young boys for the purpose of sexual exploitation.

· Child sex offenders are increasingly seeking out children through voluntary or professional positions, such as by finding employment or volunteer opportunities in schools, orphanages, and in NGOs;

· In Cebu City in the Philippines, one of the poorest areas in the country, 25 percent of all sex workers on the streets are sexually exploited children;

· In a survey of street working boys in Sihanoukville, Cambodia, 26 percent of respondents indicated that they had engaged in sexual activities with adults in exchange for money, food or other gains and benefits;

· Temporary marriages are increasing in Indonesia. With Indonesian girls being forced into marriage, these so called ‘mutah marriages’, provide opportunities for foreign men, mostly from the Middle East, to sexually exploit children. Child trafficking is on the rise in order to supply to this demand; and

· Girls and boys aged 12 and even younger are taken to Thailand to engage in commercial sex work. It is believed that some parents have sold their children directly into the sex industry, while in other cases children are initially recruited to work in the agricultural sector, as domestic workers or for other industries but they are then trafficked into Thailand’s sex industry.

En dan hebben sommigen nog de culot te beweren dat het geen Westers probleem zou zijn & dat ik de race card trek, pfff :roll: Like I said er zijn evengoed Aziaten die er zich schuldig aan maken en dat is zeer zeker niet OK wat mij betreft. Maar blijven jullie maar steeds hetzelfde herhalen hoor, 'bembem de raciste' :roll::roll::roll: pffffffffffffft.