PDA

View Full Version : Koe draagt BH


Pericles
11 mei 2018, 07:23
https://www.hln.be/bizar/het-leukste-van-het-web/boer-geeft-zijn-koe-een-bh-en-heeft-daar-een-hele-goede-reden-voor~a229cd6e/

:-D

Hypochonder
11 mei 2018, 07:35
Ongelofelijk. Nu nog hopen dat die koe niet verkracht wordt door een verwarde man...

Skobelev
11 mei 2018, 08:44
Maar nog geen jaretellen Peri...:-P

Pericles
11 mei 2018, 09:31
Maar nog geen jaretellen Peri...:-P

Ja dat is mijn zwak punt hé. Jaretellen , netkousen en hoge hakken.
Mijn vrouw vindt dat ik een serieuze afwijking heb. ;-)

Skobelev
11 mei 2018, 09:41
Ongelofelijk. Nu nog hopen dat die koe niet verkracht wordt door een verwarde man...

'k Denk dat een koe daar niet veel van voelt als er een islamiet met klein pietje haar zou "nemen". Als je weet dat de DA er met gans zijn arm soms in gaat. Fistfucking is daar klein bier tegen.

Vlad
11 mei 2018, 09:42
Ja dat is mijn zwak punt hé. Jaretellen , netkousen en hoge hakken.
Mijn vrouw vindt dat ik een serieuze afwijking heb. ;-)


Tsja, moest zij die nu dragen ... maar jij ... ik kan haar geen ongelijk geven. 8-)

Pericles
11 mei 2018, 10:05
Tsja, moest zij die nu dragen ... maar jij ... ik kan haar geen ongelijk geven. 8-)

Tja maar mijn vrouw is slimmer dan ik , als ze iets gedaan moet krijgen dan zegt ze , kom ik zal mijn jaretellen, mijn kousen en mijn stiletto hakken nog eens aandoen , doe binnen 10 minuten de slaapkamerdeur maar eens open.
En heel soms , als het echt iets is waarvan ze denkt, het zal niet makkelijk zijn om dat er door te krijgen, dan doet ze hetzelfde maar dan gezeten op het kookeiland.
Maar één ding heeft ze tot op heden niet door : soms speel ik met opzet "de moeilijke mens". ;-)

NieuwNoors
11 mei 2018, 10:10
Maar nog geen jaretellen Peri...:-P

Hoe zou Peri reageren den dag dat die boer zijn kou jaretellen zou aandoen?
Oeioei, ik heb daar toch vragen bij.

NieuwNoors
11 mei 2018, 10:11
Tja maar mijn vrouw is slimmer dan ik , als ze iets gedaan moet krijgen dan zegt ze , kom ik zal mijn jaretellen, mijn kousen en mijn stiletto hakken nog eens aandoen , doe binnen 10 minuten de slaapkamerdeur maar eens open.
En heel soms , als het echt iets is waarvan ze denkt, het zal niet makkelijk zijn om dat er door te krijgen, dan doet ze hetzelfde maar dan gezeten op het kookeiland.
Maar één ding heeft ze tot op heden niet door : soms speel ik met opzet "de moeilijke mens". ;-)

Ahja hé! :-D

Dadeemelee
11 mei 2018, 10:12
Oei, het is een échte koe. Ik had iets anders cerwacht :)

kelt
11 mei 2018, 10:22
Tja maar mijn vrouw is slimmer dan ik , als ze iets gedaan moet krijgen dan zegt ze , kom ik zal mijn jaretellen, mijn kousen en mijn stiletto hakken nog eens aandoen , doe binnen 10 minuten de slaapkamerdeur maar eens open.
En heel soms , als het echt iets is waarvan ze denkt, het zal niet makkelijk zijn om dat er door te krijgen, dan doet ze hetzelfde maar dan gezeten op het kookeiland.
Maar één ding heeft ze tot op heden niet door : soms speel ik met opzet "de moeilijke mens". ;-)


Hopelijk zal ze de pitten van dat kookeiland steeds voldoende lang laten afkoelen alvorens er zich op te draperen....

kelt
11 mei 2018, 10:23
gelijk voor iedereen:

ALLE koeien ,in de wei of in de straat,al gelijk,een BH!

néh!

NieuwNoors
11 mei 2018, 10:27
Hopelijk zal ze de pitten van dat kookeiland steeds voldoende lang laten afkoelen alvorens er zich op te draperen....

:-D:lol:

Universalia
11 mei 2018, 10:41
De bh van de koe van de eerste foto is niet in orde daar de koe nog met enkele tetters bloot loop.

Beter zou geweest zijn:

https://i.ytimg.com/vi/sCmhzZIeE3A/hqdefault.jpg

'Voor boer & tuinder?'

Pericles
11 mei 2018, 10:52
:-D:lol:

Op mijn koopeiland is er nog zat van ruimte naast de pitten. ;-)
Zeg maar lieveke, uwe "Albert" lijkt me zo tam en volgzaam.
Er moet toch ook iets zijn dat bij hem de vlam in de pan doet slaan?
Je bent toch geen SM meesteres hé schatje? ;-)
Ik stel me u nu al jaren, in mijn geest, voor als de perfecte schone, naakt gezeten op een slee met de muts van de kerstman, jarretels netkousen en hoge hakken , met het perfecte lichaam en dito borsten.
Stel me nu niet teleur hé. :-D

NieuwNoors
11 mei 2018, 10:57
Op mijn koopeiland is er nog zat van ruimte naast de pitten. ;-)
Zeg maar lieveke, uwe "Albert" lijkt me zo tam en volgzaam.
Er moet toch ook iets zijn dat bij hem de vlam in de pan doet slaan?
Je bent toch geen SM meesteres hé schatje? ;-)
Ik stel me u nu al jaren, in mijn geest, voor als de perfecte schone, naakt gezeten op een slee met de muts van de kerstman, jarretels netkousen en hoge hakken , met het perfecte lichaam en dito borsten.
Stel me nu niet teleur hé. :-D

Hebde gij een eiland gekocht? :-P

NieuwNoors
11 mei 2018, 11:01
Op mijn koopeiland is er nog zat van ruimte naast de pitten. ;-)
Zeg maar lieveke, uwe "Albert" lijkt me zo tam en volgzaam.
Er moet toch ook iets zijn dat bij hem de vlam in de pan doet slaan?
Je bent toch geen SM meesteres hé schatje? ;-)
Ik stel me u nu al jaren, in mijn geest, voor als de perfecte schone, naakt gezeten op een slee met de muts van de kerstman, jarretels netkousen en hoge hakken , met het perfecte lichaam en dito borsten.
Stel me nu niet teleur hé. :-D

't Is véééééééééééél minder, haha.
En van mijnen Albeir niks dan goed trouwens. :-)

Pericles
11 mei 2018, 11:01
Hebde gij een eiland gekocht? :-P

Tikfout.
Maar goed.
Hoe zit het in feite met wuw jarretels en uw stiletto hakken.
Ik ken anders een paar heel goede merken.
Als je iets moet weten, vraag het maar. :-D

NieuwNoors
11 mei 2018, 11:04
Tikfout.
Maar goed.
Hoe zit het in feite met wuw jarretels en uw stiletto hakken.
Ik ken anders een paar heel goede merken.
Als je iets moet weten, vraag het maar. :-D

Jani, zijde gij dat?
Owww, wat zal bembem blij zijn :-D:-D

Skobelev
11 mei 2018, 11:04
Nu nog Fuck-me botjes voor dat beest...

108861

Anna List
11 mei 2018, 11:12
Hoe zou Peri reageren den dag dat die boer zijn kou jaretellen zou aandoen?
Oeioei, ik heb daar toch vragen bij.

Ja, hoe zou Peri reageren als dien boer sjarretellen aan deed?

Anna List
11 mei 2018, 11:13
Nu nog Fuck-me botjes voor dat beest...

108861

:rofl:

NieuwNoors
11 mei 2018, 11:14
Ja, hoe zou Peri reageren als dien boer sjarretellen aan deed?

Ik denk dat den Peri liever de boerin jaretellen ziet dragen. :-D

Anna List
11 mei 2018, 11:17
Ik denk dat den Peri liever de boerin jaretellen ziet dragen. :-D

Volgens mij kan Peri wel wat tegenwicht gebruiken. :p

Pericles
11 mei 2018, 11:52
Volgens mij kan Peri wel wat tegenwicht gebruiken. :p

Zwijg stil. Tegengewicht genoeg. Ik moet tegenwoordig alle trukken van de foor gebruiken. :roll:
Haar moeder heeft ook al eens tegen haar gezegd : ge moet uwe vent wat meer tevreden houden want het is "ne goeie jongen" maar zelfs dat werkt maar matig.
Ze wil nu de tuin wat laten heraanleggen, ok , hij is niet al te groot (Leuven hé)
maar ik vind hem goed zoals hij nu is. Ik denk dat ik wat moeilijk ga doen. ;-)

Henri1
11 mei 2018, 13:36
https://www.hln.be/bizar/het-leukste-van-het-web/boer-geeft-zijn-koe-een-bh-en-heeft-daar-een-hele-goede-reden-voor~a229cd6e/

:-D

Wacht maar tot Demper dit ziet. :-)

Pericles
11 mei 2018, 13:47
Ik denk dat den Peri liever de boerin jaretellen ziet dragen. :-D

Godverdomme gij kent mij goed. Die boerin , ze mag zelfs wat mollig zijn , als haar tetten maar voldoende dik en stevig zijn. :-D

Guinevere
11 mei 2018, 14:29
Godverdomme gij kent mij goed. Die boerin , ze mag zelfs wat mollig zijn , als haar tetten maar voldoende dik en stevig zijn. :-D

Jarretels, kousen, hoge hakken... en zo'n lelijke witte bomma bh erbovenop. :lol:

Pericles
11 mei 2018, 14:48
Jarretels, kousen, hoge hakken... en zo'n lelijke witte bomma bh erbovenop. :lol:

Nee, nee zo'n open cup bh waarbij de tetten lekker naar voren stoten.;-)

PS: mijn vrouw heeft wel geen eczeem op haar foef.
Is uw probleem daarontrent ondertussen verholpen?
Mormaal heb je toch de gewoonte hierover verslag uit te brengen. :-D:-D

Guinevere
11 mei 2018, 22:20
Nee, nee zo'n open cup bh waarbij de tetten lekker naar voren stoten.;-)

PS: mijn vrouw heeft wel geen eczeem op haar foef.
Is uw probleem daarontrent ondertussen verholpen?
Mormaal heb je toch de gewoonte hierover verslag uit te brengen. :-D:-D

Amai, jij haalt wel graag verschillende topics door elkaar. Als ik daar ooit over begonnen ben, was het omdat het toen relevant was. Ja, de eczeem, waarvan ik nog steeds vermoed dat het herpes was, is nu wel weg. M'n seksleven is terug normaal, bedankt voor de bezorgdheid.

maddox
11 mei 2018, 22:31
Amai, jij haalt wel graag verschillende topics door elkaar. Als ik daar ooit over begonnen ben, was het omdat het toen relevant was. Ja, de eczeem, waarvan ik nog steeds vermoed dat het herpes was, is nu wel weg. M'n seksleven is terug normaal, bedankt voor de bezorgdheid.

Herpes genitales (https://nl.wikipedia.org/wiki/Genitale_herpes) , da's iets voor het leven.

Pericles
12 mei 2018, 08:24
Amai, jij haalt wel graag verschillende topics door elkaar. Als ik daar ooit over begonnen ben, was het omdat het toen relevant was. Ja, de eczeem, waarvan ik nog steeds vermoed dat het herpes was, is nu wel weg. M'n seksleven is terug normaal, bedankt voor de bezorgdheid.

Herpes ? Dan wil dat bijna 100 procent zeker zeggen dat ofwel gij, ofwel uwe vent op verplaatsing aan het fikfakken zijn geweest. :-D

NieuwNoors
12 mei 2018, 12:34
Jarretels, kousen, hoge hakken... en zo'n lelijke witte bomma bh erbovenop. :lol:

Volgens mij kijkt Peri niet naar de kleurtjes op zulk moment....Mag dus gerust een lichtgetinte, bruingetinte, donkerbruingetinte bomma zijn.

kelt
12 mei 2018, 14:07
Volgens mij kijkt Peri niet naar de kleurtjes op zulk moment....Mag dus gerust een lichtgetinte, bruingetinte, donkerbruingetinte bomma zijn.

zelfs een a d v o k a t e begot... 8O

Libro
12 mei 2018, 14:32
Al goed dat die koe niet naar de gevangenis moet.

kojak
12 mei 2018, 15:40
Volgens mij kan Peri wel wat tegenwicht gebruiken. :p

Ik denk dat iedereen wel een mooi wicht kan gebruiken.
Lekker tegen u, moet zalig zijn. :lol:

kojak
12 mei 2018, 15:42
Al goed dat die koe niet naar de gevangenis moet.

Over wie heb je het nu ?
Toch niet over Guinevere of NieuwNoors ? :mrgreen:

Universalia
12 mei 2018, 18:14
De koebeesten even terzijde gelaten, laten we nadenken over:

Torenhoog flatgebouw wordt ‘varkenshotel’ (https://www.hln.be/bizar/video-torenhoog-flatgebouw-wordt-varkenshotel~a2126248/)

In China worden varkens ook in flatgebouwen gefokt en die worden zelfs “pighotels” genoemd. Het hoogste flatgebouw waarin dat gebeurt, telt maar liefst dertien verdiepingen.

Ik vind dat best knap van onze gele broeders in de zin van: eindelijk eens mensen die respect hebben voor de varkentjes. :-D

http://geezergrit.com/wp-content/uploads/2013/09/Pig-in-red-boots-2.jpg

Libro
12 mei 2018, 18:17
Volgens mij kijkt Peri niet naar de kleurtjes op zulk moment....Mag dus gerust een lichtgetinte, bruingetinte, donkerbruingetinte bomma zijn.

Het ging over de kleur van de BH, niet die van de bomma ;-).

Knuppel
12 mei 2018, 18:38
Ongelofelijk. Nu nog hopen dat die koe niet verkracht wordt door een verwarde man...

Volgens Redouane Ahrouch is seks met dieren, na onze tolerantie tegenover homoseksuelen, de volgende stap in onze westerse ontwikkeling. Toch als hij er niet in slaagt om de sharia in te voeren, en hij de goddeloze Belgen niet op de weg naar Allah krijgt gezet.

Knuppel
12 mei 2018, 18:47
Herpes ? Dan wil dat bijna 100 procent zeker zeggen dat ofwel gij, ofwel uwe vent op verplaatsing aan het fikfakken zijn geweest. :-D

Amaai! Hopelijk slaagt Ahrouch er niet in om de sharia in te voeren wat dan staat Genevere steniging te wachten. Voor mannen die meer dan één vrouw naaien is de sharia een stuk toleranter.

Skobelev
13 mei 2018, 09:36
Amaai! Hopelijk slaagt Ahrouch er niet in om de sharia in te voeren wat dan staat Genevere steniging te wachten. Voor mannen die meer dan één vrouw naaien is de sharia een stuk toleranter.

Zouden we ze missen? Als kiespijn misschien?