PDA

View Full Version : Wie is de Mol?


Dadeemelee
12 mei 2018, 13:36
Zeg het maar. Ik denk Lloyd, maar omdat iedereen dat denkt stem ik op Baha.

Den Duisteren Duikboot
12 mei 2018, 13:51
Geen idee.

Bahador heeft er het temperament voor: altijd heel relaxed, geen stress, amuseert zich te pletter en voert tegelijkertijd geen klop uit. Lijkt ook helemaal niet naar een mol te zoeken. Heeft gek genoeg wel het meeste geld in het laatje gebracht.

Pieter is het tegenovergestelde: een zenuwpees en flapuit. Psychologisch totaal ongeschikt om de mol te zijn. Aan de andere kant heeft hij de groep al tonnen geld gekost en zitten er wel heel veel bijbelse verwijzingen in het programma.

Lloyd verdacht ik lang het minst van allemaal. Maar net dat baart me zorgen. Twee jaar geleden zag ik in Gilles (de mol, niet de presentator) ook geen mol en toch was hij het. Lloyd en Gilles zijn gelijkaardige types: jong, ondernemend en altijd daar waar er verschil kan worden gemaakt. Plus: onze student kostte de groep al een bom geld.

Soit, ik gok op Bahador.

Dadeemelee
12 mei 2018, 13:56
Geen idee.

Bahador heeft er het temperament voor: altijd heel relaxed, geen stress, amuseert zich te pletter en voert tegelijkertijd geen klop uit. Lijkt ook helemaal niet naar een mol te zoeken. Heeft gek genoeg wel het meeste geld in het laatje gebracht.

Pieter is het tegenovergestelde: een zenuwpees en flapuit. Psychologisch totaal ongeschikt om de mol te zijn. Aan de andere kant heeft hij de groep al tonnen geld gekost en zitten er wel heel veel bijbelse verwijzingen in het programma.

Lloyd verdacht ik lang het minst van allemaal. Maar net dat baart me zorgen. Twee jaar geleden zag ik in Gilles (de mol, niet de presentator) ook geen mol en toch was hij het. Lloyd en Gilles zijn gelijkaardige types: jong, ondernemend en altijd daar waar er verschil kan worden gemaakt. Plus: onze student kostte de groep al een bom geld.

Soit, ik gok op Bahador.

Kwestie met Lloyd is dat de makers het inderdaad dikwijls zo monteren dat er iemand ander verdacht lijkt. En Lloyd wordt toch echt als verdacht voorgesteld in tegenstelling tot Bahador.

Henri1
12 mei 2018, 16:23
Zeg het maar. Ik denk Lloyd, maar omdat iedereen dat denkt stem ik op Baha.

Ik ben de Mol Tegen niemand zeggen hé.

Dadeemelee
12 mei 2018, 18:32
Ik ben de Mol Tegen niemand zeggen hé.

Het is ons geheimpje :lol:

vlijmscherp
12 mei 2018, 19:25
Totaal onvoorspelbaar vind ik. Ik heb zo ongeveer iedereen al verdacht maar de laatste aflevering vond ik Lloyd het meest verdacht. Maar dat maakt hem misschien net niet verdacht....

Den Duisteren Duikboot
13 mei 2018, 20:50
Pieter is het tegenovergestelde: een zenuwpees en flapuit. Psychologisch totaal ongeschikt om de mol te zijn.

Ik verklaar mij psychologisch ongeschikt om mollenvanger te zijn. :-)

Eduard Khil
13 mei 2018, 20:55
Pastoors zijn niet te vertrouwen

Dadeemelee
13 mei 2018, 21:18
Mijn geloof in de geestelijkheid heeft weer een knauw gekregen :)

Den Duisteren Duikboot
13 mei 2018, 21:34
Mijn geloof in de geestelijkheid heeft weer een knauw gekregen :)

En wie heeft Pieter indertijd tot priester gewijd?

Juist (http://kw.knack.be/west-vlaanderen/nieuws/nieuwe-priester-voor-bisdom-brugge/article-normal-164705.html)! :-)

Gamla
13 mei 2018, 21:38
Mijn geloof in de geestelijkheid heeft weer een knauw gekregen :)

Geloofde je in Francis van Lesbos? De voetenkusser?

Eduard Khil
13 mei 2018, 21:41
En wie heeft Pieter indertijd tot priester gewijd?

Juist (http://kw.knack.be/west-vlaanderen/nieuws/nieuwe-priester-voor-bisdom-brugge/article-normal-164705.html)! :-)

hangt er zaad aan uwe rugge? T'is van de bisschop van Brugge!


Pastoors zijn de geestelijke tak van de CD&V, dus de facto niet te vertrouwen

Vlad
14 mei 2018, 06:30
Mollen weg jagen doe je door een plastieken fles zonder onderkant onderste boven in een molshoop te steken zodat er spookgeluiden in de molsgangen komen door de wind.