PDA

View Full Version : Heb je een Mercedes ...


Profiteur
17 mei 2018, 12:06
Ik zet het artikel hier maar. Misschien eerder iets voor K&K maar lees het eens en vooral de Tesla aanbidders. "Eigenaars van een Tesla tevreden met hun seksleven, maar hebben ze in verhouding zelden seks".

Wat klopt er niet? Tevreden zijn maar zelden seks hebben? Ik wil nog de eerste man tegen komen die tevreden is met zelden seks. Die dat beweren zijn gewoon mannen die ofwel met een diepvriezer zijn getrouwd ofwel gewoon geen vriendin hebben.

https://www.vroom.be/nl/nieuws/heb-je-een-mercedes-dan-ga-je-vaak-van-bil-20136?utm_medium=content&utm_source=nieuwsblad&utm_campaign=home&utm_content=blok1

Micele
17 mei 2018, 12:56
Dat blijkt uit een rondvraag van een Duits erotiekforum.
Lol of lul?

maar hebben ze in verhouding zelden seks

Wat klopt er niet?
Waarom zou dat niet kunnen kloppen?

Kwaliteit is belangrijker als hoeveelheid, hopelijk snap je het nu...

Ik wil nog de eerste man tegen komen die tevreden is met zelden seksDat staat er niet. Er staat in verhouding zelden seks ... wslk vergeleken met de poepkonijnen.

De moderator kan deze draad best naar K&K zetten.

Profiteur
17 mei 2018, 13:38
Ik wist wie er al eerst zou reageren en ik wist hoe die reactie er uit zou zien :lol: Ik had moeten wedden ;-) Sommige forumleden doorzie je toch volledig :roll:

Micele
17 mei 2018, 13:51
Ik wist wie er al eerst zou reageren en ik wist hoe die reactie er uit zou zien :lol: Ik had moeten wedden ;-) Sommige forumleden doorzie je toch volledig :roll:
Vooral jij. Verveling?
Waar jij toch naar surft, amai.

Profiteur
17 mei 2018, 13:57
Via een ander forum gelezen. Ik heb niet zo een surfverslaving niet zoals sommigen ;-) En misschien wel wat verveling ja. Ik heb dan ook 24 uur/dag om vooral NIETS te MOETEN doen :-D

Universalia
19 mei 2018, 08:35
Heb je een Mercedes ...

Mijn grootmoeder zaliger zei altijd: 'Das den bak van de melkboer zo ne messedes'

En gelijk had ze want Jos de melkboer had een Mercedes. :rofl:

Zeus
19 mei 2018, 08:41
Tesla fanboys zoals Micele masturberen dan ook dagelijks op een foto van Elon Musk. De geur van brandend geld fungeert daarbij als een afrodisiacum.

DewareJakob
19 mei 2018, 11:43
Mijn grootmoeder zaliger zei altijd: 'Das den bak van de melkboer zo ne messedes'

En gelijk had ze want Jos de melkboer had een Mercedes. :rofl:

En den biejnaaver. :lol::lol:

Micele
19 mei 2018, 12:22
Tesla fanboys zoals Micele masturberen dan ook dagelijks op een foto van Elon Musk. De geur van brandend geld fungeert daarbij als een afrodisiacum.
Blijkbaar heb je een heel zwaar leesprobleem, en ben je gefrustreerd.
Wslk ben je in de zak gezet en rij je met een waardeloos dieselexemplaar, die giftige uitlaten zijn idd ongeschikt voor je dagelijkse seksdriften, men hoort het aan je verwarde praat.

Voorlopig rijden we thuis nog altijd met Skoda en BMW. 8-)

fred vanhove
19 mei 2018, 13:54
Mijn grootmoeder zaliger zei altijd: 'Das den bak van de melkboer zo ne messedes'

En gelijk had ze want Jos de melkboer had een Mercedes. :rofl:

En die reed daar enkel mee op Zondag. Uiteraard met zijn hoed op en een ferme sigaar in de mond:-)

Universalia
19 mei 2018, 15:26
En den biejnaaver. :lol::lol:

Die was ik even vergeten. ;-)

Universalia
19 mei 2018, 15:28
En die reed daar enkel mee op Zondag. Uiteraard met zijn hoed op en een ferme sigaar in de mond:-)

Zo was dat inderdaad.

Die Jos, echt tof mens zijnde of geweest zijnde?, had zelfs een prachtige villa.

Een Borsalino als hoed? ;-)