PDA

View Full Version : Verplicht varkensvlees eten en alcohol drinken: heropvoeding ...

Universalia
17 mei 2018, 20:26
Verplicht varkensvlees eten en alcohol drinken: zo gaat het eraan toe in heropvoedingskampen voor moslims in China (https://www.hln.be/nieuws/buitenland/verplicht-varkensvlees-eten-en-alcohol-drinken-zo-gaat-het-eraan-toe-in-heropvoedingskampen-voor-moslims-in-china~a8015fad/)

“Mijn enige ‘misdaad’ was dat ik moslim was en buurland Kazachstan had bezocht. Op basis daarvan werd ik opgepakt, drie dagen agressief ondervraagd en voor drie maanden naar een ‘heropvoedingskamp’ gestuurd.” Dat vertelt Kayrat Samarkand (30), een van de naar schatting honderdduizenden tot een miljoen moslims uit de Chinese provincie Xinjiang die al opgesloten werden in speciale kampen om andersdenkenden te breken. Over de horror die hij daar meemaakte, getuigde hij nu bij de Amerikaanse krant The Washington Post.

https://ejbron.files.wordpress.com/2018/05/screenshot_2571.png?w=178&h=129

Zouden die heropvoedingskampen wel een goed plan zijn of druisen die tegen bepaalde regeltjes in? :-o

Het beste plan lijkt mij anders veel eenvoudiger dan de heropvoedingsgestichten, laat ze gewoon nergens meer toe, leg de handel naar die landen toe plat, leg het toerisme plat.

Te dramatisch? 8O

maddox
17 mei 2018, 20:39
Helaas is dat een zeer dure en onpraktische aanpak.

Om de indoctrinatie van een goede moslim "te breken" is jaren herprogrammatie nodig. Niet maanden, zelfs niet in een land met veel ervaring als China.

Dadeemelee
17 mei 2018, 21:00
Verplicht varkensvlees eten en alcohol drinken: zo gaat het eraan toe in heropvoedingskampen voor moslims in China (https://www.hln.be/nieuws/buitenland/verplicht-varkensvlees-eten-en-alcohol-drinken-zo-gaat-het-eraan-toe-in-heropvoedingskampen-voor-moslims-in-china~a8015fad/)

Zouden die heropvoedingskampen wel een goed plan zijn of druisen die tegen bepaalde regeltjes in? :-o

Het beste plan lijkt mij anders veel eenvoudiger dan de heropvoedingsgestichten, laat ze gewoon nergens meer toe, leg de handel naar die landen toe plat, leg het toerisme plat.

Te dramatisch? 8O

Als je 'm*s' door 'j*n' vervangt wordt je het doelwit van M*d' snipers.

Dus watch your back ;)

bembem
18 mei 2018, 03:05
Zolang het maar geen dog is....

Skobelev
18 mei 2018, 05:12
Ja, ja, met de Chinezen valt niet te spotten/lachen. Die weten er wel weg mee.

Bad Attila
18 mei 2018, 07:16
Ja, ja, met de Chinezen valt niet te spotten/lachen. Die weten er wel weg mee.

Misschien hadden de Japanners dan toch gelijk... :roll:

Skobelev
18 mei 2018, 07:18

Wat islamieten betreft is Japan geen haar slechter/beter dan de Chinezen.

Bad Attila
18 mei 2018, 07:25

Het ging dan ook over het feit dat de Japanners tenminste wisten wat ze met die Chinezen moesten doen.

Het o zo grote China, waarvan een van de eerste daden was: de hele intellectuele elite levend begraven en alle litteratuur vernietigen.

Eens een onderdanig volk, steeds een onderdanig volk. :lol:

Skobelev
18 mei 2018, 07:30
Het ging dan ook over het feit dat de Japanners tenminste wisten wat ze met die Chinezen moesten doen.

Het o zo grote China, waarvan een van de eerste daden was: de hele intellectuele elite levend begraven en alle litteratuur vernietigen.

Dat je meteen van het onderwerp wou afdwalen was me wel duidelijk. Uw rookgordijn wat islamieten betreft krijgt dan ook stilaan legendarische proporties.

maddox
18 mei 2018, 07:33

De Mongolen wonnen, en werden Chinezen. Mantsjoerije won, en ging op in het grotere China.
Japan verloor, en China bleef China.

Ergo, ik heb gelijk. Het recht van de sterkste blijft gelden.

maddox
18 mei 2018, 07:36

Daarom dat de werken van Confusius en Sun Tzu nog steeds bestaan. Zelfs het doorgedreven communisme kon de Chinezen niet in de grond drijven.

Onderdanig, daar lijkt het wel op, maar uiteindelijk, elke veroveraar die op de troon ging zitten werd Chinees...

Bad Attila
18 mei 2018, 08:00
Daarom dat de werken van Confusius en Sun Tzu nog steeds bestaan. Zelfs het doorgedreven communisme kon de Chinezen niet in de grond drijven.

Onderdanig, daar lijkt het wel op, maar uiteindelijk, elke veroveraar die op de troon ging zitten werd Chinees...

En vandaag hebben ze een Chineze Absolute Keizer. En willen zij niks anders.
Onderdanig volk, ik zei het al.

maddox
18 mei 2018, 08:09
En vandaag hebben ze een Chineze Absolute Keizer. En willen zij niks anders.
Onderdanig volk, ik zei het al.

Maar wel een volk dat al 5000 jaar continue een "moderne" beschaving heeft.

Dat het een beschavingsvorm is die niet vriendelijk is voor het individu is een deel van het verhaal.

Maar als je mag kiezen tussen gedumpt worden in China, of gedumpt worden in Saoedi Arabië, wat zou je kiezen?

Johan217
18 mei 2018, 08:18
Afgezien van genocide is dit misschien wel de beste oplossing: hen laten voelen dat ze voor ons evenzeer "onrein" zijn als wij voor hen.

Pericles
18 mei 2018, 08:36
Afgezien van genocide is dit misschien wel de beste oplossing: hen laten voelen dat ze voor ons evenzeer "onrein" zijn als wij voor hen.

De islam is een uiterst enstige bedreiging voor ons voortbestaan. Het gedachtengoed van de islam moet met alle wettelijke middelen bestreden worden en als deze wettelijke middelen niet volstaan : nog meer wettelijke middelen.
En absolute godsdienstvrijheid : mijn reet.
Je kan op die manier geloven in allerlij sotternieën waarnee we dan rekening moeten houden, dat is niet alleen gek, dat is op termijn vernietigend voor de idealen van de verlichting.
Er moeten gewoon een aantal basiswaarden zijn waaraan elke godsdienst moet voldoen , zoniet : totaal verbod.

Bad Attila
18 mei 2018, 08:39
Maar wel een volk dat al 5000 jaar continue een "moderne" beschaving heeft.

Net als pakweg Iran.

Dat het een beschavingsvorm is die niet vriendelijk is voor het individu is een deel van het verhaal.

Maar als je mag kiezen tussen gedumpt worden in China, of gedumpt worden in Saoedi Arabië, wat zou je kiezen?

Saoedi-Arabië. Binnen de kortste keren ben ik daar weg, ze zullen mij zelfs met plezier op het vliegtuig zetten.
In China daarentegen riskeer ik als spion beschouwd te worden, en wat dan? Enig ding is, ze mogen mij folteren met heavy metal. :lol:

Bad Attila
18 mei 2018, 08:40
De islam is een uiterst enstige bedreiging voor ons voortbestaan. Het gedachtengoed van de islam moet met alle wettelijke middelen bestreden worden en als deze wettelijke middelen niet volstaan : nog meer wettelijke middelen.
En absolute godsdienstvrijheid : mijn reet.
Je kan op die manier geloven in allerlij sotternieën waarnee we dan rekening moeten houden, dat is niet alleen gek, dat is op termijn vernietigend voor de idealen van de verlichting.
Er moeten gewoon een aantal basiswaarden zijn waaraan elke godsdienst moet voldoen , zoniet : totaal verbod.

Sinds wanneer is absolute godsdienstvrijheid hier van toepassing? 8O

Pericles
18 mei 2018, 08:51
Sinds wanneer is absolute godsdienstvrijheid hier van toepassing? 8O

Het gaat niet allen om het louter houden aan de wet.
De ideologie/ het geloof moet ook in overeenstemming zijn met de waarden van de verlichting.
En dat is de islam zeer zeker niet.
Het is de enige oplossing om op termijn te overleven.
We moeten beletten dat er een mogelijkheid bestaat opdat via democratische waarden het uiteindelijk mogelijk zal zijn de demoatie zelf te vernietigen.
Sorry maar heel die islam nest aan zware beperkingen onderhevig maken zal de enige oplossing zijn.

TheFourHorsemen
18 mei 2018, 08:56

Te dramatisch? 8O

Laat ze nergens meer toe, leg de handel naar die landen plat...

Het gaat in hoofdzaak wel over Chinezen zelf he. Xinjiang is een Chinese provincie.

Lof der Zotheid
18 mei 2018, 09:19

In Japan mogen moslims zelfs nauwelijks het land binnen.

Lof der Zotheid
18 mei 2018, 09:20

Vervang dat "onderdanig" maar door sluw:lol:

Lof der Zotheid
18 mei 2018, 09:22
Saoedi-Arabië. Binnen de kortste keren ben ik daar weg, ze zullen mij zelfs met plezier op het vliegtuig zetten.
In China daarentegen riskeer ik als spion beschouwd te worden, en wat dan? Enig ding is, ze mogen mij folteren met heavy metal. :lol:

In Saoedi-Arabië weten ze anders ook goed hoe te folteren...

Skobelev
18 mei 2018, 10:35
In Japan mogen moslims zelfs nauwelijks het land binnen.

Inderdaad, en geef toe, hebben ze geen gelijk?

Pericles
18 mei 2018, 10:45

In Angola zijn ze mogelijk zelfs nog slimmer.
Totaal verbod + afbraak van alle moskeën
Een verderfelijke sekte zeggen ze daar.
https://tora-yeshua.nl/2013/11/angola-verbiedt-islam-als-verderfelijke-sekte-alle-moskeeen-worden-vernietigdvolg-dat-uitstekende-voorbeeld/

:-D

Bad Attila
18 mei 2018, 10:46
In Saoedi-Arabië weten ze anders ook goed hoe te folteren...

In vele landen weten ze dat.

Lof der Zotheid
18 mei 2018, 10:57

Ik geef ze zeker geen ongelijk. Ik had het over de efficiënte manier waarop ze in Japan tewerk gaan. Iets dat in politiek correct en multicultureel verrijkt Europa ondenkbaar is.

Lof der Zotheid
18 mei 2018, 10:58
In vele landen weten ze dat.

In dat geval begrijp ik niet goed waarom u Saoedi-Arabië boven China verkiest.

Bad Attila
18 mei 2018, 11:09
In dat geval begrijp ik niet goed waarom u Saoedi-Arabië boven China verkiest.

Omdat, zoals ik reeds zei, ik veel meer kans maak om heelhuids uit Saoedi-Arabië te geraken, dan uit China.
Pure overlevingsstrategie dus.

Bad Attila
18 mei 2018, 11:09
Ik geef ze zeker geen ongelijk. Ik had het over de efficiënte manier waarop ze in Japan tewerk gaan. Iets dat in politiek correct en multicultureel verrijkt Europa ondenkbaar is.

In Nankin waren ze inderdaad héél efficiënt. En zo sluw waren de Chinezen toen niet...

Lof der Zotheid
18 mei 2018, 11:22
Omdat, zoals ik reeds zei, ik veel meer kans maak om heelhuids uit Saoedi-Arabië te geraken, dan uit China.

En waarom ziet u dat zo? Waarom zouden ze u in Saoedi-Arabië met meer plezier op het vliegtuig zetten dan China?

Gipsy
18 mei 2018, 11:29

Dat zou ik ten zeerste betwijfelen. In tegenstelling tot wat veel Westerlingen denken heerst er relatief veel vrijheid in China. Buiten de media en de politiek waar men zich beter niet moeit. Op veel gebieden heerst er zelfs meer vrijheid dan in het Westen. Als je iemand vermoord of een drughandel opzet geraak je uit geen enkel land natuurlijk zonder een eventuele straf te hebben uitgezeten. Als je goesting hebt om op het Tien An Men plein te gaan lopen met een groot plakkaat zoek je het natuurlijk zelf. Alles is kwestie van zich aan de regels in een land te houden.

Jay-P.
18 mei 2018, 11:31
Dat zou ik ten zeerste betwijfelen. In tegenstelling tot wat veel Westerlingen denken heerst er relatief veel vrijheid in China. Buiten de media en de politiek waar men zich beter niet moeit. Op veel gebieden heerst er zelfs meer vrijheid dan in het Westen. Als je iemand vermoord of een drughandel opzet geraak je uit geen enkel land natuurlijk zonder een eventuele straf te hebben uitgezeten. Als je goesting hebt om op het Tien An Men plein te gaan lopen met een groot plakkaat zoek je het natuurlijk zelf. Alles is kwestie van zich aan de regels in een land te houden. Klopt als een bus.

Bad Attila
18 mei 2018, 12:12
En waarom ziet u dat zo? Waarom zouden ze u in Saoedi-Arabië met meer plezier op het vliegtuig zetten dan China?

Waarom niet?

Jay-P.
18 mei 2018, 12:37
Waarom niet?Zwak, maar dat wist ge wel.

Bad Attila
18 mei 2018, 12:39
Zwak, maar dat wist ge wel.

Daar ik reeds heb gesteld waarom ik voor Saoedi-Arabie kies, is het niet zwak, wel integendeel.

Skobelev
18 mei 2018, 12:58
Als je zelf zo een bleke-bruine bent kies je uiteraard voor de plek waar je het minst opvalt.

Bad Attila
18 mei 2018, 13:08
Als je zelf zo een bleke-bruine bent kies je uiteraard voor de plek waar je het minst opvalt.

Zo gemakkelijk geraak je ook niet aan spleetogen, hé...

Skobelev
18 mei 2018, 15:37
Zo gemakkelijk geraak je ook niet aan spleetogen, hé...

Voldoende rijst eten?

Bad Attila
18 mei 2018, 15:45
Voldoende rijst eten?

Dat doe ik al, en mijn ogen blijven open en grijs...

maddox
18 mei 2018, 15:50
Als je goesting hebt om op het Tien An Men plein te gaan lopen met een groot plakkaat zoek je het natuurlijk zelf. Alles is kwestie van zich aan de regels in een land te houden.
Wordt maar eens in Mekka betrapt als niet moslim...

Tamam
21 mei 2018, 20:10

Te dramatisch? 8O

Debiel & islamofobe maatregel.

Ik probeer finito te stoppen met drinken en ben vegetarier uit principe, als ze mij zoiets zouden dwingen zou ik mentaal er redelijk slecht van zijn.

Skobelev
21 mei 2018, 21:16

Ik probeer finito te stoppen met drinken en ben vegetarier uit principe, als ze mij zoiets zouden dwingen zou ik mentaal er redelijk slecht van zijn.

Blijf dan maar uit China buiten, islamiet. Er is plaats genoeg in de zandbaklanden.

maddox
21 mei 2018, 21:21
Domme maatregel. Dat wel, maar islamofobie bestaat niet.
Een fobie is een onredelijke angst.

Als je lang genoeg niet drinkt, is er mentaal geen enkel probleem meer.