PDA

View Full Version : Meghan Markle: de Slet van het Verenigd Koninkrijk

Demper
19 mei 2018, 13:58
We weten allemaal dat Prins Harry een kleine snoeper is die graag sletjes binnendoet met zijn vele geld.

Nu heeft hij de ultieme slet te pakken.
Goed gerodeerd, machtig goed in bed, en een snoetje waar hij zijn zak over kan leegblazen.

https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/11/nintchdbpict000369511244.jpg

Zij komt uit een marginale familie.
Het enige doel in haar leven is: rijke venten palen.

En dat zijn er heel wat, dames en heren.

https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/11/nintchdbpict000293512794.jpg

https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/11/nintchdbpict0002935129811.jpg

https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/11/nintchdbpict000369464551-e1511858537577.jpg

Haar huwelijk in Jamaica:
https://pbs.twimg.com/media/Cwf2FNHVEAAa1Mj.jpg

Nu heeft ze de rijkste vent te pakken die ze maar kan krijgen.

Een straffe madam: proficiat aan de slet van het VK!

Hypochonder
19 mei 2018, 14:20
De rosse was wat zenuwachtig tijdens het huwelijk. Logisch want alle mannen van Hollywood hebben hun zak al geleegd in zijn aanstaande bruid...

quercus
19 mei 2018, 14:29
Och kom jongens, jaloers zijn is niet zo mooi. En verder, het is niet aan ons om te oordelen. De Britten vinden het o.k., dan is het voor mij ook goed. Laat dat geroddel over aan de rioolblaadjes.

Nietzsche
19 mei 2018, 14:31
Och kom jongens, jaloers zijn is niet zo mooi. En verder, het is niet aan ons om te oordelen. De Britten vinden het o.k., dan is het voor mij ook goed. Laat dat geroddel over aan de rioolblaadjes.

Ik heb niet het vermoeden dat zij ook maar enigszins warm worden van onze mening.

Zij hebben seks op een bed die duurder is dan onze twee auto's bij elkaar (bij wijze van spreken).

bembem
19 mei 2018, 14:34
Demper klinkt erg jaloers..........

Demper
19 mei 2018, 14:36

Brood en spelen voor het klootjesvolk.
Wat is daar nu zo romantisch aan, dat een slet van dat formaat nogmaals trouwt?

Demper
19 mei 2018, 14:38

Dit huwelijk is gespeelde hypocrisie, iedereen weet het maar niemand durft het zeggen.

Meghan kan voor de rest van haar leven op haar luie kont zitten en het prinsesje spelen, letterlijk.

Dit is geen liefde, dit is een economische deal, dit is Prins Harry die een actrice inhuurt om de schone schijn op te houden.

Deze dame is letterlijk een actrice.

bembem
19 mei 2018, 14:42
Dit huwelijk is gespeelde hypocrisie, iedereen weet het maar niemand durft het zeggen.

Meghan kan voor de rest van haar leven op haar luie kont zitten en het prinsesje spelen, letterlijk.

Dit is geen liefde, dit is een economische deal, dit is Prins Harry die een actrice inhuurt om de schone schijn op te houden.

Stop eens met whinen, je bent gewoon superjaloers omdat jij nooit zo'n mooi meisje kan krijgen, ik vind haar dan ook stukken knapper dan die Kate..... en ook veel sympathiekere uitstraling, die Kate dat lijkt mij zo'n echte chi-chi schijnheilige bitch.

Pandareus
19 mei 2018, 14:42

Op basis van wat ze schrijven denk ik dat Demper heeeel graag Meghan haar poesje zou schoonlikken en dat Hypochonder het 2cm verder een likbeurt zou willen geven. Meghan heeft er direct een team bij voor haar persoonlijke hygiëne.

Demper
19 mei 2018, 14:43
Stop eens met whinen, je bent gewoon superjaloers omdat jij nooit zo'n mooi meisje kan krijgen, ik vind haar dan ook stukken knapper dan die Kate..... en ook veel sympathiekere uitstraling, die Kate dat lijkt mij zo'n echte chi-chi schijnheilige bitch.

Dat jij warm loopt van deze bullshit zal niemand verbazen.
Het hoogtepunt van je dag.

bembem
19 mei 2018, 14:45
Op basis van wat ze schrijven denk ik dat Demper heeeel graag Meghan haar poesje zou schoonlikken en dat Hypochonder het 2cm verder een likbeurt zou willen geven. Meghan heeft er direct een team bij voor haar persoonlijke hygiëne.

Ok :rofl:

Jan van den Berghe
19 mei 2018, 14:58
Brood en spelen voor het klootjesvolk.
Wat is daar nu zo romantisch aan, dat een slet van dat formaat nogmaals trouwt?

Wat beroert u zo dat u er niet over kan zwijgen?

Dadeemelee
19 mei 2018, 14:59
Och, de royalty/adel gaat nu de weg op ven de 'gewone' superrijken: trophy wives.

Demper
19 mei 2018, 15:01

De kranten en televisie staan er bol van.

Valt jou dat niet op?

Het parochieblad loopt natuurlijk wat achter.

Pandareus
19 mei 2018, 15:04
Och, de royalty/adel gaat nu de weg op ven de 'gewone' superrijken: trophy wives.

Maar wij hier, op politics.be hebben het privilege om zowel de beffer als de baffer van Meghan te kennen. We gaan alle schmutzige details in primeur vernemen !

bembem
19 mei 2018, 15:04

Omg die zit :rofl:

Demper
19 mei 2018, 15:06
Omg die zit :rofl:

Het is echt geen toeval dat mensen in jouw positie hier warm voor lopen.

Dat is nu precies het doel: de onderlaag van de maatschappij een sprookje voorlezen.

Dadeemelee
19 mei 2018, 15:08
Maar wij hier, op politics.be hebben het privilege om zowel de beffer als de baffer van Meghan te kennen. We gaan alle schmutzige details in primeur vernemen !

En veel goedkoper dan Story en Dag Allemaal!

maddox
19 mei 2018, 15:14
Who cares?

Jan van den Berghe
19 mei 2018, 15:20

Valt jou dat niet op?

De media staat nog van andere zaken bol. Aan eenieder om te kiezen wat u zelf belangrijk vindt.

En ik zie dat u nogal overloopt van één nieuwsitem...

Demper
19 mei 2018, 15:21
De media staat nog van andere zaken bol. Aan eenieder om te kiezen wat u zelf belangrijk vindt.

Jan,

Dat men deze rotzooi nogmaar durft vertonen in deze tijden op kosten van het gewone volk, dat is degoutant.

bembem
19 mei 2018, 15:23

Second strike :rofl:

Demper
19 mei 2018, 15:26
Second strike :rofl:

:rofl:

Meiske toch.

Hebt ge al een beker gekocht met hun huwelijksfoto?

Dan kunt ge die gaan vullen in de McDo.

bembem
19 mei 2018, 15:28
:rofl:

Meiske toch.

Hebt ge al een beker gekocht met hun huwelijksfoto?

Dan kunt ge die gaan vullen in de McDo.

o_0

Universalia
19 mei 2018, 15:35
Wel ik wens ze veel succ6 met hun huwelijk.

Natuurlijk mogen we niet vergeten dat Meghan een actrice is. (geweest is)

Ik wil nu niet echt gaan doom denken in hun geval maar zou ze een rol durven spelen?

Zit ze al te rekenen op één of ander telraam wat voordeel ze uit een scheiding zou kunnen halen?

Of zie ik huwelijksgeluk weer totaal verkeerd? :oops:

p.s.

Ik zou een actrice nooit om een huwelijk durven te vragen. :lol: (persoonlijke mening)

Dadeemelee
19 mei 2018, 15:47
Wel ik wens ze veel succ6 met hun huwelijk.

Natuurlijk mogen we niet vergeten dat Meghan een actrice is. (geweest is)

Ik wil nu niet echt gaan doom denken in hun geval maar zou ze een rol durven spelen?

Zit ze al te rekenen op één of ander telraam wat voordeel ze uit een scheiding zou kunnen halen?

Of zie ik huwelijksgeluk weer totaal verkeerd? :oops:

p.s.

Ik zou een actrice nooit om een huwelijk durven te vragen. :lol: (persoonlijke mening)

Ik zou Scarlett wel willen vragen, maar ik vrees dat het neen zal zijn :-P

Gipsy
19 mei 2018, 15:57
De netto opbrengst van dit huwelijk voor het UK gaat over het miljard BP.

1207
19 mei 2018, 15:59
denk jij dat het Britse hof een huwelijk toelaat als er ook maar 1 miliseconde risico is.
da kind is 25x binnenstebuitengekeerd door de controle vh hof en zo'n goede actrice is het nu ook weer niet, of meot ik was zeggen?

Demper
19 mei 2018, 16:04

Ah Voila, de CEO's spelen de hypocrisie mee want het is goed voor de aandeelhouders.

Eurosceptic
19 mei 2018, 16:35
De realiteit is dat 95% van de vrouwen Harry zou verkiezen over hun huidige vriend, gewoon om wille van de status en het geld

quercus
19 mei 2018, 17:07
De realiteit is dat 95% van de vrouwen Harry zou verkiezen over hun huidige vriend, gewoon om wille van de status en het geld
Maar natuurlijk... Als je rekening houdt met de status en de betekenis die de royal family voor de meerderheid van de Britten nog steeds heeft dan hoeft het niet te verbazen dat dergelijk huwelijk een evenement van formaat is. Nogmaals: als de royal family dat huwelijk aanvaardt, dan aanvaardt de overgrote meerderheid van de Britten dat ook. Dan horen wij hier op het Continent niet te zitten zemelen en meesmuilen over Meghan Markle. Meer nog, ze is niet uit adelijke kringen en zelfs bi-raciaal. M.a.w. dit huwelijk sluit zo een beetje aan bij de meer gekleurde samenstelling van de huidige Britse samenleving. Inter-raciale huwelijken zijn bij hen al lang geen uitzondering meer.

En verder, er is geen enkel volk dat zo goed een evenement, met parades en alles wat er bij hoort, op poten kan zetten als de Britten. Daar zijn ze meesters in.

Het Oosten
19 mei 2018, 17:14

Valt jou dat niet op?

Inderdaad. U heeft overschot van gelijk. Wat hebben wij hier in België nu te maken met dit huwelijk? Niets. Zowel de VTM als de VRT zonden de ceremonie uit. Gewoon belachelijk!

quercus
19 mei 2018, 17:23
Inderdaad. U heeft overschot van gelijk. Wat hebben wij hier in België nu te maken met dit huwelijk? Niets. Zowel de VTM als de VRT zonden de ceremonie uit. Gewoon belachelijk!
"Mè, mè, mè..." :roll:

Het Oosten
19 mei 2018, 17:31
"Mè, mè, mè..." :roll:

U vergapen aan zo'n pathetisch huwelijk lijkt u wel te liggen, nietwaar Monsieur Quercus. Het zij zo.

quercus
19 mei 2018, 17:42
U vergapen aan zo'n pathetisch huwelijk lijkt u wel te liggen, nietwaar Monsieur Quercus. Het zij zo.
Hou op met jouw chagrijnig gemekker. Als je zo gefrustreerd bent over die uitzending op diverse TV-kanalen, stuur dan een e-mail vol gal, azijn en zwavelzuur naar die media-maatschappijen. Dat zal je misschien opluchten...

Het Oosten
19 mei 2018, 18:27
Hou op met jouw chagrijnig gemekker. Als je zo gefrustreerd bent over die uitzending op diverse TV-kanalen, stuur dan een e-mail vol gal, azijn en zwavelzuur naar die media-maatschappijen. Dat zal je misschien opluchten...

Mensen worden zo gemanipuleerd dat ze nog niet meer door hebben dat ze kijken naar klatergoud. Rijke stinkers, die geen énkele verdienste hebben, de status geven van halfgoden. En helaas, u bent één van de gemanipuleerden. En meer woorden wil ik er niet meer aan kwijt.

reservespeler
19 mei 2018, 18:47
We weten allemaal dat Prins Harry een kleine snoeper is die graag sletjes binnendoet met zijn vele geld.

Goed gerodeerd, machtig goed in bed, en een snoetje waar hij zijn zak over kan leegblazen.

https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/11/nintchdbpict000369511244.jpg

https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/11/nintchdbpict000293512794.jpg

https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/11/nintchdbpict0002935129811.jpg

https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/11/nintchdbpict000369464551-e1511858537577.jpg

Is dat zo?

quercus
19 mei 2018, 18:48
Ah Voila, de CEO's spelen de hypocrisie mee want het is goed voor de aandeelhouders.
Héla!!! Wat heb jij nu weeral tegen aandeelhouders? Soms aanhanger van Groen, Sossen of Tsjeven?

quercus
19 mei 2018, 18:58
Mensen worden zo gemanipuleerd dat ze nog niet meer door hebben dat ze kijken naar klatergoud. Rijke stinkers, die geen énkele verdienste hebben, de status geven van halfgoden. En helaas, u bent één van de gemanipuleerden. En meer woorden wil ik er niet meer aan kwijt.

Goed zo, het werd hoog tijd.
Great Britain is verdorie voor Vlaanderen een uiterst belangrijk export-land en jij zit hier als een ouwe knar maar onophoudelijk te emmeren... Enfin, jij bent oud en ik ben nog ouder. Maar hoe dan ook, je bent in ieder geval onovertrefbaar in het gruwelijk azijnpissen. Daar kan ik niet aan tippen.

TV-verslaafde
19 mei 2018, 19:01

Zoals voetballers en politici?

Dat ze ons gerust laten met hun gezever. Altijd jezelf verlagen voor wat faam. Bedelaars moet je de sloot in stampen....

De massa wordt dat niet beu, neen...

Het Oosten
19 mei 2018, 19:05
Great Britain is verdorie voor Vlaanderen een uiterst belangrijk export-land en jij zit hier als een ouwe knar maar onophoudelijk te emmeren... Enfin, jij bent oud en ik ben nog ouder. Maar hoe dan ook, je bent in ieder geval onovertrefbaar in het gruwelijk azijnpissen. Daar kan ik niet aan tippen.

Nog één keertje dan maar.

Wat heeft dat nu te maken met export te maken. Uw antwoord trekt op niet en vele.

En hoe oud ik ben, daar weet u mooi niets van. Kortom, u oreert zo maar wat.

quercus
19 mei 2018, 19:14
Nog één keertje dan maar.

Wat heeft dat er nu mee te maken. Uw antwoord trekt op niet en vele.
Veel. Een land dat voor ons Vlamingen belangrijk is wordt meer gevolgd.

En hoe oud ik ben, daar weet u mooi niets van.
Ooooo jawel. Je bent een gepensioneerde ex-lesgever aan de Normaalschool van Bokrijk. Helemaal geen jong vrolijk rondhuppelend veulen meer. Overigens, zelfs als ik over jou leeftijd helemaal niets had geweten, de toon van jouw postings zegt veel, zoniet alles.

dpg
19 mei 2018, 19:25

:lolabove: :lolabove:

Gipsy
19 mei 2018, 19:27

Laat iedereen zijn goesting en voorkeuren. Ik heb daar ook niet naar zitten kijken tenzij een résumé tijdens het nieuws. Idem wat voetbal, golf, rockconcerts etc betreft. Iedereen zijn gading.
Staat er misschien iemand met een Kalashnikov in uw rug die u verplicht te kijken?

Pandareus
19 mei 2018, 19:31

Het is heel voorspelbaar dat een zuidamerikaanse schlampe er alle voor over heeft om van de straat te geraken met een europese witmans hee Eurosceptic ? 8-)

Pandareus
19 mei 2018, 19:34

HO heeft gelijk. Het is goedkoop sentiment en sensatiezucht dat belgische zenders een dergelijk non-event uitzenden. Welke normale mens interesseert zich nu met wie een engelse prins trouwt ?

Pandareus
19 mei 2018, 19:36

Wat heeft zaken doen met een land te zien met idolatrie voor hun royals ?

Pandareus
19 mei 2018, 19:37
:lolabove: :lolabove:

Beffie & Baffie, een ongelooflijk efficiënt team ! ;-)

Het Oosten
19 mei 2018, 19:37
Veel. Een land dat voor ons Vlamingen belangrijk is wordt meer gevolgd.

Ooooo jawel. Je bent een gepensioneerde ex-lesgever aan de Normaalschool van Bokrijk. Helemaal geen jong vrolijk rondhuppelend veulen meer. Overigens, zelfs als ik over jou leeftijd helemaal niets had geweten, de toon van jouw postings zegt veel, zoniet alles.

Eerst en vooral weet u niet of ik gepensioneerd ben. En kunt u ook niet weten of ik iets te maken heb gehad met het onderwijs. En ik zal u zeggen hoe dat komt.

U bent er steevast van overtuigd dat ik dezelfde persoon ben als genaamde Roger Rutten. Hoe u aan deze waangedachte bent gekomen, is mij niet erg duidelijk. RR was inderdaad een docent aan de KHL van Bokrijk. Eilaas voor u, ik ben Roger Rutten niet. Ik zie me niet doceren aan een Katholieke Hogeschool. Nog niet in de verste verte. Pech voor u dus.

quercus
19 mei 2018, 19:41
HO heeft gelijk. Het is goedkoop sentiment en sensatiezucht dat belgische zenders een dergelijk non-event uitzenden. Welke normale mens interesseert zich nu met wie een engelse prins trouwt ?
Ik heb zowat de helft van de uitzending gevolgd. Niet omdat ik in katzwijm zou vallen voor dat koppel. Wel omdat de Britten ware meesters zijn in het regisseren vann dergelijke gebeurtenissen. Dat is ook de reden waarom ik ook graag eens kijk naar Trooping the colours en naar de jaarlijkse herdenking van de gesneuvelden aan de Cenotaph in Whitehall.

Max van Dietschland
19 mei 2018, 19:51
Ze zouden beter al die koekendozen monarchieën afschaffen in Europa en vervangen door een sterk leiderschap. Een staatshoofd moet zijn land leiden, net zoals de koningen en keizers van Europa van 1000 jaar geleden. De huidige monarchieën bieden geen enkele meerwaarde buiten wat koekendozenromantiek en leesvoer voor een bepaalde pers...

dalibor
19 mei 2018, 19:57
Ze zouden beter al die koekendozen monarchieën afschaffen in Europa en vervangen door een sterk leiderschap. Een staatshoofd moet zijn land leiden, net zoals de koningen en keizers van Europa van 1000 jaar geleden. De huidige monarchieën bieden geen enkele meerwaarde buiten wat koekendozenromantiek en leesvoer voor een bepaalde pers...

Die staatshoofden oefenen niet de politieke macht uit. Dat is in het VK de premier. Of is dat te weinig voor je?

Max van Dietschland
19 mei 2018, 20:02
Die staatshoofden oefenen niet de politieke macht uit. Dat is in het VK de premier. Of is dat te weinig voor je?

Dan moet je van de premier het staatshoofd maken, al die ceremoniële lintjesknippers en hun vaak heel ruime familie is pure geldverspilling.

Ook ceremoniële presidenten zoals in Duitsland mogen ze afschaffen, biedt geen enkele meerwaarde. Het staatshoofd moet het land leiden, zoals Vladimir Poetin dit uitstekend doet in Rusland.

Nr.10
19 mei 2018, 23:00
Inderdaad. Totaal onbegrijpelijk.

Bach
19 mei 2018, 23:56
Jan,

Dat men deze rotzooi nogmaar durft vertonen in deze tijden op kosten van het gewone volk, dat is degoutant.Past niet echt in een democratie vind ik. Die koninklijke mannen zitten daar in militair uniform in de kerk. Zo onschuldig is dat toch allemaal niet. Er zit daar reële onverkozen macht over een volk. En trouwens wat hebben Belgen daar mee te maken? Is dat geen misbruik van de media? Van overheidsgeld? Om daar meer dan vluchtige aandacht aan te schenken. Brood en spelen. Op zo'n momenten besef je de echte rol van de media. Geef het volk entertainment en laat ze de bestaande orde niet in vraag stellen maar bestendig die.

Niet dat ik pleit voor wat adel te gaan onthoofden of zo. Gewoon afschaffen die ondemocratische toestanden.

Jay-P.
20 mei 2018, 01:35
denk jij dat het Britse hof een huwelijk toelaat als er ook maar 1 miliseconde risico is.
da kind is 25x binnenstebuitengekeerd door de controle vh hof en zo'n goede actrice is het nu ook weer niet, of meot ik was zeggen?Oei. En toen was er Diana...

Universalia
20 mei 2018, 08:20
Ik zou Scarlett wel willen vragen, maar ik vrees dat het neen zal zijn :-P

Deze bedoelde u?

https://images.desimartini.com/media/uploads/scarlett-johansson-33.jpg

Dat is er nu eentje waar je u de vraag kan over blijven stellen: 'Is ze nu knap of is ze het niet?' en dan kom je in een straatje zonder eind terecht? ;-)

reservespeler
20 mei 2018, 08:27
Deze bedoelde u?

Dat is er nu eentje waar je u de vraag kan over blijven stellen: 'Is ze nu knap of is ze het niet?' en dan kom je in een straatje zonder eind terecht? ;-)

Knap naar de normen van sommigen onder ons.

Dadeemelee
20 mei 2018, 08:38
Deze bedoelde u?

Het zal niet zijn zekerst :lol:

Gipsy
20 mei 2018, 08:46
Oei. En toen was er Diana...

Ik heb nooit veel van Diana moeten hebben. Een egocentrisch probleemwijf. Als je ergens toetreed waar men bepaalde vereisten stelt moet je de regels volgen.

quercus
20 mei 2018, 09:25
Eerst en vooral weet u niet of ik gepensioneerd ben. En kunt u ook niet weten of ik iets te maken heb gehad met het onderwijs. En ik zal u zeggen hoe dat komt.

U bent er steevast van overtuigd dat ik dezelfde persoon ben als genaamde Roger Rutten. Hoe u aan deze waangedachte bent gekomen, is mij niet erg duidelijk. RR was inderdaad een docent aan de KHL van Bokrijk. Eilaas voor u, ik ben Roger Rutten niet. Ik zie me niet doceren aan een Katholieke Hogeschool. Nog niet in de verste verte. Pech voor u dus.
Waarvan akte...

quercus
20 mei 2018, 09:46
Alle Europese koningshuizen zijn koekendoos-monarchieën. Dat het zo ver is gekomen met die erfelijke vorstenhuizen heeft toch wel zijn historische verklaring hoor. Omdat we het nu toch over de Britten hebben: lees eens wat over de burgeroorlog tussen de aanhangers van de Stuart-monarchie en die van het Parlement in Engeland in de jaren 1640/50. En daarna de Glorious Revolution van 1689.

Jaarlijks wordt door de Britse "koekendoos-vorst" het Parlement plechtig geopend. Wanneer de koninklijke stoet aan de Parlement arriveert wordt de deur eerst geopend en onmiddellijk voor de neus van Her Gracious Majesty dicht gesmakt. Dat lijkt erg onbeleefd, maar het is een zwaar symbolisch geladen gebaar en een herinnering aan het incident tussen King Charles I en het Parlement net vóór het losbarsten van de burgeroorlog in de 17e eeuw. Charles I kwam toen met een gewapende krijgsmacht onverwacht het Parlement binnen gemarcheerd met de bedoeling een vijftal parlementsleden te laten arresteren. Dat was ook toen "a bridge too far..."

Zipper
20 mei 2018, 10:25
Ik heb nooit veel van Diana moeten hebben. Een egocentrisch probleemwijf. Als je ergens toetreed waar men bepaalde vereisten stelt moet je de regels volgen.

Charles was het probleem, het was hij die tegen zijn zin met Diana trouwde.

Vlad
20 mei 2018, 10:49
Staat ge bij de bakker, ligt daar een krant ... bweurk

Jay-P.
20 mei 2018, 11:26
Alle Europese koningshuizen zijn koekendoos-monarchieën. Dat het zo ver is gekomen met die erfelijke vorstenhuizen heeft toch wel zijn historische verklaring hoor. Omdat we het nu toch over de Britten hebben: lees eens wat over de burgeroorlog tussen de aanhangers van de Stuart-monarchie en die van het Parlement in Engeland in de jaren 1640/50. En daarna de Glorious Revolution van 1689.

Jaarlijks wordt door de Britse "koekendoos-vorst" het Parlement plechtig geopend. Wanneer de koninklijke stoet aan de Parlement arriveert wordt de deur eerst geopend en onmiddellijk voor de neus van Her Gracious Majesty dicht gesmakt. Dat lijkt erg onbeleefd, maar het is een zwaar symbolisch geladen gebaar en een herinnering aan het incident tussen King Charles I en het Parlement net vóór het losbarsten van de burgeroorlog in de 17e eeuw. Charles I kwam toen met een gewapende krijgsmacht onverwacht het Parlement binnen gemarcheerd met de bedoeling een vijftal parlementsleden te laten arresteren. Dat was ook toen "a bridge too far..."Da'k da nog mag meemaken: de Kjoe als Royalist, reporting.
Oh my sides! :rofl:

Dadeemelee
20 mei 2018, 11:34

Jaarlijks wordt door de Britse "koekendoos-vorst" het Parlement plechtig geopend. Wanneer de koninklijke stoet aan de Parlement arriveert wordt de deur eerst geopend en onmiddellijk voor de neus van Her Gracious Majesty dicht gesmakt. Dat lijkt erg onbeleefd, maar het is een zwaar symbolisch geladen gebaar en een herinnering aan het incident tussen King Charles I en het Parlement net vóór het losbarsten van de burgeroorlog in de 17e eeuw. Charles I kwam toen met een gewapende krijgsmacht onverwacht het Parlement binnen gemarcheerd met de bedoeling een vijftal parlementsleden te laten arresteren. Dat was ook toen "a bridge too far..."

Het zou nogal wat geweest zijn: Harry Cromwell XXII trouwt met Meghan Markle :)

quercus
20 mei 2018, 17:25
Da'k da nog mag meemaken: de Kjoe als Royalist, reporting.
Oh my sides! :rofl:
Sorry Jay-P, maar uit mijn posting kunt u absoluut niet afleiden dat ik een Royalist zou zijn. Uw lectuur is wat vooringenomen.

dalibor
20 mei 2018, 17:31
Sorry Jay-P, maar uit mijn posting kunt u absoluut niet afleiden dat ik een Royalist zou zijn. Uw lectuur is wat vooringenomen.

Maar wat dan wel? Dat ze mogen blijven als ze beleefd op de deur kloppen en wachten tot men ze binnen laat?

quercus
20 mei 2018, 17:47
Maar wat dan wel? Dat ze mogen blijven als ze beleefd op de deur kloppen en wachten tot men ze binnen laat?
Britten zijn erg gevoelig voor symboliek. Jij hebt het daar blijkbaar moeilijk mee.

dalibor
20 mei 2018, 17:52
Britten zijn erg gevoelig voor symboliek. Jij hebt het daar blijkbaar moeilijk mee.

Moeilijk? Welnee, eerder lachwekkend. Trouwens, ik heb een jaar in Engeland gewoond. In het noorden. Weet dat een hoop Engelsen dat ceremonieel gedoe ook maar niks vindt. Zeker de jongeren.

Lof der Zotheid
22 mei 2018, 10:15

Is dat niet toevallig uw negerinnenbuurvrouw die u ontrouw is geworden?

Vette Pois(s)on
22 mei 2018, 10:41
veel geluk arme harry

Frankenstein
22 mei 2018, 18:49
Een reden te meer om het koningshuis op te heffen.

Doch spant de kroon het Nederlands koningshuis.

Juliana is geadopteerd mdat Wilhelmina de ziekte syflus had en derhalve geen kinderen kon baren. Juliana het koekoeskind werd afgewezen door een Zweedse prins vanwege haar oerlijke uiterlijk en trouwde tenslotte met oorlogsverrader Bernard; die een speciale functie zou krijgen mochten de Nazies gewonnen hebben.

En er is nog meer..

Claus was een perdofiel die van zwarte jongetjes hield. De lijst wordt langer en langer.

Nu weer een zekere Harrie die met dat hoerenkind gaat en trouwt.

Pandareus
22 mei 2018, 18:53

Juliana is geadopteerd mdat Wilhelmina de ziekte syflus had en derhalve geen kinderen kon baren. Juliana het koekoeskind werd afgewezen door een Zweedse prins vanwege haar oerlijke uiterlijk en trouwde tenslotte met oorlogsverrader Bernard; die een speciale functie zou krijgen mochten de Nazies gewonnen hebben.

En er is nog meer..

Claus was een perdofiel die van zwarte jongetjes hield. De lijst wordt langer en langer.

Ben je zat ? :?

Frankenstein
22 mei 2018, 19:00
Neen;

Om verder te gaan heb ik Mabel Wisse Smit in 1988 op Loosdrechtse plassen gezien met Klaas Bruinsma. Uw weet die slet die na een Yugo oorlogsmisdadiger met prins Constantijn is gegaan. Constantijn een verborgen homo die met een hotel magnaat ging; de lijst wordt langer.

Mabel beweert bij hoog en laag geen relatie met deze drugsbaas te maken hebben gehad. Pardon; mijn ogen zijn niet goed !?

Dadeemelee
22 mei 2018, 21:34
veel geluk arme harry

Kweenie, dat is toch zijn genre. Is die niet al eens gefianceerd geweest met een soort van pornstar?

Lof der Zotheid
23 mei 2018, 11:08
Neen;

Om verder te gaan heb ik Mabel Wisse Smit in 1988 op Loosdrechtse plassen gezien met Klaas Bruinsma. Uw weet die slet die na een Yugo oorlogsmisdadiger met prins Constantijn is gegaan. Constantijn een verborgen homo die met een hotel magnaat ging; de lijst wordt langer.

Mabel beweert bij hoog en laag geen relatie met deze drugsbaas te maken hebben gehad. Pardon; mijn ogen zijn niet goed !?

Heeft u bronnen voor al die beweringen? Niet dat ik veel opheb met koningshuizen, maar dat lijkt me allemaal nogal kort door de bocht.

alice
23 mei 2018, 11:27

de mening van een gefrustreerde vrouwenhater en seksist.
Zielig hoor....

alice
23 mei 2018, 11:30

En er is nog meer..

DE mening van iemand die even een kwartiertje zonder psychiatrisch verpleegkundige zat!

Frankenstein
23 mei 2018, 12:33
Tiep tags -Claus- -homo- -New York- in.

of -frits salomonsen en prins claus-

de rest komt later wel

sterkte koningshuislovers !

TV-verslaafde
23 mei 2018, 12:51
Zielig hoor....

https://jokideo.com/wp-content/uploads/2013/04/Yoda.jpg

Lof der Zotheid
23 mei 2018, 13:16
Tiep tags -Claus- -homo- -New York- in.

of -frits salomonsen en prins claus-

de rest komt later wel

sterkte koningshuislovers !

Malaria toevallig?

Jan van den Berghe
23 mei 2018, 14:04

Niets nieuws onder de zon. Ook vroeger gebeurde het al.

Jan van den Berghe
23 mei 2018, 14:05

Ja, de Britten zijn kampioen in de aankoop v

Jan van den Berghe
23 mei 2018, 14:06

Ja, de Britten zijn kampioen in de aankoop van prullaria waarop de leden van hun koninklijke familie staan afgebeeld. Vaak nog eens van bijzonder twijfelachtige smaak.

Frankenstein
23 mei 2018, 14:23
Malaria toevallig?

Dus het is gewoon niet waar ?! Iets van ikke, ikke wil niet zien; nu maar wat verzinnen en terugsputteren ?! Is dat het ?

Zoals een moslims bij hoog en laag liegt of ontkent dat de Profeet geen pedofiel was. Dit ondanks alle bewijslast in den ouden boeken beschreven.

Frankenstein
23 mei 2018, 14:26
Wilhelmina van Oranje bastaardkind

https://historiek.net/koningin-wilhelmina-der-nederlanden-1880-1962/113/

Frankenstein
23 mei 2018, 14:36
giftig medicijn 'Salvarsan' werkte niet tegen de Oranjes die besmet waren met syfilis..

http://jacobusderoma.blogspot.com/

Frankenstein
23 mei 2018, 14:37
google - weiger - -DNA test- -Romanov- ; uiteraard ook het (nep) koningshuis erbij vermelden.

Lof der Zotheid
23 mei 2018, 15:15
Dus het is gewoon niet waar ?! Iets van ikke, ikke wil niet zien; nu maar wat verzinnen en terugsputteren ?! Is dat het ?

Zoals een moslims bij hoog en laag liegt of ontkent dat de Profeet geen pedofiel was. Dit ondanks alle bewijslast in den ouden boeken beschreven.

Nee hoor. Maar het zou wel helpen als u bronnen vermeldt bij uw beweringen. Da's alles.

Lof der Zotheid
23 mei 2018, 15:20
Wilhelmina van Oranje bastaardkind

https://historiek.net/koningin-wilhelmina-der-nederlanden-1880-1962/113/

Behalve een korte bewering over geruchten, niets om op te staan. Er staat niet eens bij vermeld waarop die geruchten gebaseerd zijn.

Demper
23 mei 2018, 17:17
Zielig hoor....

Ik baseer mij op de realiteit, niet op de gespeelde hypocrisie.

Veel vrouwen lopen te snotteren bij deze schertsvertoning puur omdat Meghan haar ultieme doel heeft bereikt, een doel dat alle vrouwen najagen.

Niet meer moeten koken, wassen of plassen, werken, allemaal niet meer nodig.
Het heeft haar veel sperma, zweet en tranen gekost.

Frankenstein
23 mei 2018, 18:48
Behalve een korte bewering over geruchten, niets om op te staan. Er staat niet eens bij vermeld waarop die geruchten gebaseerd zijn.

Pardon ?! DNA test weigeren; lijkt mij voldoende. Vertel wat heeft Juliana en Beatrix te verzwijgen. Waarom werkte Juliana niet mee met het DNA onderzoek Romanov; waarom wel het Britse Koningshuis ??

Ik herhaal waarom deed Juliana geen DNA test ??

Antwoord maybe ??

Waarom is Claus (voortijdig) teruggeroepen als Diplomaat in Afrika; ook zomaar ?! Check svp de Duitse sites over Claus in zijn diplomaten periode. Indien gecheckt, svp kom met (mogelijk) verweer.

Frankenstein
23 mei 2018, 18:54
.

Frankenstein
23 mei 2018, 18:54
Btw syfilis kwam in de pre peneciline tijd (heel) veel voor. Enig idee hoeveel Franse soldaten tijden WOI besmet zijn geraakt. Ook geruchten misschien ?? Of was de adel anders ?? Die gedroegen zich namelijk wel ??

Enig idee waar de oorsprong van grote pruiken vandaan kwam; juist ja; haaruitval -> kaalheid; -> syfilis..

- > Check tags - Zonnekoning - syfilis -

http://undefined-482044861.jpg(mediaclass-masthead.f9663b29f23992441b626139ba8942a75ff2610c)

Frankenstein
23 mei 2018, 19:27
https://www.anp-archief.nl/image/2017/4/4/undefined-681108782.jpg%28mediaclass-masthead.f9663b29f23992441b626139ba8942a75ff2610c% 29.jpg

Jan van den Berghe
23 mei 2018, 19:55

Om de zoveel tijd verschijnen dergelijke berichten. Niet meer of minder dan de zoveelste complottheorie.

Frankenstein
23 mei 2018, 20:08
Om de zoveel tijd verschijnen dergelijke berichten. Niet meer of minder dan de zoveelste complottheorie.

Waarom dan geen geruchten dat het Britse koningshuis geen koekoes en bastaardkinderen in hun huis hebben ? Misschien omdat ze hier open in zijn en staan zonder slag of stoot hun DNA af bij een Romanov onderzoek ?

Antwoord please ??

**Dat er andere geruchten moge zijn dat bv prinses Diana met opzet vermoord is inderdaad 9/11-fahig en van een heel ander kaliber en sluit niet aan op logica en facts.

Frankenstein
25 mei 2018, 20:10
sletje is zwanger

https://www.telegraaf.nl/entertainment/2083419/is-meghan-markle-zwanger

Jan van den Berghe
25 mei 2018, 20:18
sletje is zwanger

Ik zie een bepaald leesteken in de titel, iets wat u blijkbaar over het hoofd ziet.

Frankenstein
25 mei 2018, 22:12
@Jan; ik ben van de generatie dat dames die destijds achter de prinsen aanhobbelden, voornamelijk studentenstad Groningen maar ook het Gooi; sommigen van deze dames die het tot prinses hebben geschopt kende ik vroeger persoonlijk. Dit is alweer van alweer 25-30 jaar geleden.

Ik laat het erbij; en begeef mij niet meer op dit topic. Ik gun hen hun leven; om nog even na te trappen dat het walgelijk smerige arrogante dames waren. punt. Het koningshuis trekt nu eenmaal dit soort types aan.

Jay-P.
26 mei 2018, 03:40
@Jan; ik ben van de generatie dat dames die destijds achter de prinsen aanhobbelden, voornamelijk studentenstad Groningen maar ook het Gooi; sommigen van deze dames die het tot prinses hebben geschopt kende ik vroeger persoonlijk. Dit is alweer van alweer 25-30 jaar geleden.

Ik laat het erbij; en begeef mij niet meer op dit topic. Ik gun hen hun leven; om nog even na te trappen dat het walgelijk smerige arrogante dames waren. punt. Het koningshuis trekt nu eenmaal dit soort types aan.Sehr geehrter Herr !
Wir haben Ihre Nachricht gut erhalten und können hierauf nicht antworten.
Mit freundlichen Grüßen.
Landesamt für Soziale Sicherheit
Direktion der Überseeischen Sozialen Sicherheit

Jan van den Berghe
26 mei 2018, 09:19

Ik laat het erbij; en begeef mij niet meer op dit topic. Ik gun hen hun leven; om nog even na te trappen dat het walgelijk smerige arrogante dames waren. punt. Het koningshuis trekt nu eenmaal dit soort types aan.

Nu komt de aap uit de mouw. Blijkbaar had u geen succes bij die dames en voelt u zich nu geroepen er wat tegen te fulmineren.

Jay-P.
26 mei 2018, 09:34
Nu komt de aap uit de mouw. Blijkbaar had u geen succes bij die dames en voelt u zich nu geroepen er wat tegen te fulmineren.Misschien is Frankenstein gerelateerd aan Willem Oltmans?

Frankenstein
26 mei 2018, 17:09
Nu komt de aap uit de mouw. Blijkbaar had u geen succes bij die dames en voelt u zich nu geroepen er wat tegen te fulmineren.

Die dames -vooral Mabel- vallen op brilliante maffia, idem oorlogsmisdadiger(s) en homosexuele prins(en).

Wij kunnen elkaar 100% vinden dat ik mij niet geroepen voelde er ook maar iets tegen dat vuil te fulmineren.

U mag overigens die aap hebben, ik geef meer om papegaaien. Deze zijn teminste mooi en halen geen lelijke streken uit.