PDA

View Full Version : Antwerpen ligt er zeer vredig bij sinds gisteravond en vandaag


IJsboer
15 juni 2018, 11:38
Nog nooit waren de oproepen bij de politie zo laag als afgelopen nacht. De straten lagen er vredig bij, de ordediensten moest nauwelijks tussenkomen. Het leek wel of Antwerpen terug de vredige normale stad was van oudsher. Nu vraag ik me af waarom? Het is toch maar een doordeweekse donderdag/vrijdag? Waarom is er ineens zo weinig ellende?

Discuss Plzzz! :D

Anna List
15 juni 2018, 11:45
Nog nooit waren de oproepen bij de politie zo laag als afgelopen nacht. De straten lagen er vredig bij, de ordediensten moest nauwelijks tussenkomen. Het leek wel of Antwerpen terug de vredige normale stad was van oudsher. Nu vraag ik me af waarom? Het is toch maar een doordeweekse donderdag/vrijdag? Waarom is er ineens zo weinig ellende?

Discuss Plzzz! :D

ze zouden die bordjes 'verboden te voederen' moeten wijzigen naar 'verplicht te voederen'

Libro
15 juni 2018, 12:04
ze zouden die bordjes 'verboden te voederen' moeten wijzigen naar 'verplicht te voederen'

Een ramadan van 12 maanden :cheer:.

Anna List
15 juni 2018, 12:04
Een ramadan van 12 maanden :cheer:.

24/24 7/7 :p

Skobelev
15 juni 2018, 13:05
ze zouden die bordjes 'verboden te voederen' moeten wijzigen naar 'verplicht te voederen'

Dwangvoeren, zoals met de ganzen.

Anna List
15 juni 2018, 13:10
Dwangvoeren, zoals met de ganzen.

iftar style. :p

Lof der Zotheid
15 juni 2018, 13:47
Dwangvoeren, zoals met de ganzen.

En dan moslim-foie gras? Nee, bedankt. Dat vreet ik niet.

Anna List
15 juni 2018, 13:50
En dan moslim-foie gras? Nee, bedankt. Dat vreet ik niet.

het plezier zit m in het oogsten.

maddox
15 juni 2018, 14:09
het plezier zit m in het oogsten.

Maar na het proper maken hou je niet veel over.

Anna List
15 juni 2018, 14:10
Maar na het proper maken hou je niet veel over.

je startte ook al niet met een kwaliteitsproduct hé ... kwestie van correcte verwachtingen.

Universalia
15 juni 2018, 14:12
En dan moslim-foie gras? Nee, bedankt. Dat vreet ik niet.

Ik eet dat ook niet, bedankt.

Skobelev
15 juni 2018, 17:08
En dan moslim-foie gras? Nee, bedankt. Dat vreet ik niet.

ik ook niet, en ook geen echte. ;-)