PDA

View Full Version : Boomers


Thuleander
3 juli 2018, 00:07
Waarom laten we ze eigenlijk leven?

Na alles wat dat krapuul heeft uitgestoken.

Weet ge wat die kosten aan pensioenen?

kojak
3 juli 2018, 01:17
We zouden met de dopppers juist hetzelfde kunnen doen.
Weet je wat ons dat kost ? :roll:

maddox
3 juli 2018, 03:55
Of doppers op pensioen.

kojak
3 juli 2018, 04:39
... en natuurlijk ook de doppers die nog in het zwart werken voor hun pensioen en eens ze op pensioen zijn, ons een fortuin kosten om hun kankerbehandeling te betalen waar ze bovendien nog gratis met de Lijn naar 't ziekenhuis op-en-af kunnen bollen, liefst in de spitsuren.

Lof der Zotheid
3 juli 2018, 07:53
Waarom laten we ze eigenlijk leven?

Na alles wat dat krapuul heeft uitgestoken.

Weet ge wat die kosten aan pensioenen?

Welke boomers heeft u al standrechtelijk geëxecuteerd?

Libro
3 juli 2018, 08:27
Waarom laten we ze eigenlijk leven?

Na alles wat dat krapuul heeft uitgestoken.

Weet ge wat die kosten aan pensioenen?

Om dezelfde reden dat onderpresterende beroepskankeraars in leven worden gelaten zeker?

Tavek
3 juli 2018, 08:52
Jonge, sterke kerels die de hele dag in de kelder bij ma en pa op forums zitten te kankeren op alles en iedereen, en tegelijk een uitkering ontvangen, staan bij mij met stip op de eerste plaats om financieel droog gelegd te worden.

Vind je dat ook niet thuleander ?

Universalia
3 juli 2018, 09:01
Het zijn niet de boomers die men een steen moet werpen maar wel de boomklimmers die in groten getale de EU komen overspoelen want daar kruipt pakken meer geld in.

Boomers in dit geval een steen werpen naar de gepensioneerden van de dag van vandaag lijkt mij ver gezocht in de zin van dat dat juist die mensen waren die veel dingen opgebouwd hebben waar op huidig ogenblik een zooitje armoeizaaiers uit andere landen komt van profiteren.

Waarom dacht u dat de leeftijdsgrens opgetrokken is geweest (of nog niet?) voor u van uw pensioen kan genieten?

Waarom moet u waarschijnlijk langer werken?

Simpel toch: voor u daarna van uw pensioen kan genieten heeft u al een gezegende leeftijd.

Hopelijk blijft u dan nog gezond zodat u nog wat jaartjes tegoed hebt.

En dan komt de kat op de koord.

Iemand die na 1 jaar van zijn/haar pensioen te hebben kunnen genieten steedood valt dat heeft men liever dan mensen die er 25 jaar van zouden kunnen genieten.

(meegemaakt zelfs vroeger zo een situatie, een meestergast in een atelier die 1 jaar van zijn pensioen heeft kunnen genieten en men hem dan te grave gedragen heeft, was van zijn 14 jaar aan het werk 8O )

The Paulus Experience
3 juli 2018, 09:03
Waarom laten we ze eigenlijk leven?

Na alles wat dat krapuul heeft uitgestoken.

Weet ge wat die kosten aan pensioenen?

Het ergst van al is dat jij er van afstamt.
Kra - pu - leus!!!

TheFourHorsemen
3 juli 2018, 09:07
Waarom laten we ze eigenlijk leven?

Na alles wat dat krapuul heeft uitgestoken.

Weet ge wat die kosten aan pensioenen?

Vermits u een uitkering trekt kost u dat niets aan pensioenen. Het wordt niet met uw geld betaald.

Lof der Zotheid
3 juli 2018, 09:56
Vermits u een uitkering trekt kost u dat niets aan pensioenen. Het wordt niet met uw geld betaald.

Onze Grote Vikingleider Thuleander zorgt zich om zijn schaapjes. Het is puur altruïsme van onze Grote Vikingleider dat hij niet graag ziet dat zijn schaapjes lijden. De Grote Vikingleider Thuleander wijst ons de weg, bij Thor en bij Odin!

Bobke
3 juli 2018, 10:00
Waarom laten we ze eigenlijk leven?

Na alles wat dat krapuul heeft uitgestoken.

Weet ge wat die kosten aan pensioenen?
Vertel.

dpg
3 juli 2018, 10:09
Jonge, sterke kerels die de hele dag in de kelder bij ma en pa op forums zitten te kankeren op alles en iedereen, en tegelijk een uitkering ontvangen, staan bij mij met stip op de eerste plaats om financieel droog gelegd te worden.

Vind je dat ook niet thuleander ?

Mijnheer is blank en denkt dat dit zijn geboorterecht is daarom blijft die profiteren.

Thuleander
3 juli 2018, 10:16
Mijnheer is blank en denkt dat dit zijn geboorterecht is daarom blijft die profiteren.

Ik ben blank en het is mijn geboorterecht om overspoeld te worden met low iq hajis en ervoor te betalen.

Lol.
Ik dacht het niet, boomers.

Tavek
3 juli 2018, 10:27
Als het aan mij lag werd jij aan dezelfde regels onderworpen als die jij de "hajis" wenst op te leggen. Dat is een compromis waar ik mee kan leven.

Want in feite ben je geen haar beter, alleen met een wit kleurtje. Inactief, profiterend, maatschappelijk overlast.

Thuleander
3 juli 2018, 10:37
Als het aan mij lag werd jij aan dezelfde regels onderworpen als die jij de "hajis" wenst op te leggen. Dat is een compromis waar ik mee kan leven.

Want in feite ben je geen haar beter, alleen met een wit kleurtje. Inactief, profiterend, maatschappelijk overlast.

Als iedereen deed zoals ik stortte het systeem in elkaar en had niemand nog een uitkering.
Jij bent degene die dit systeem in stand houdt hoor.

Tavek
3 juli 2018, 10:40
Als iedereen deed zoals ik stortte het systeem in elkaar en had niemand nog een uitkering.
Jij bent degene die dit systeem in stand houdt hoor.

Neen, maar je zou sterven van de honger en ontbering.

Ik denk dat je je plan nog eens moet overdenken.

Bobke
3 juli 2018, 10:41
Ik ben blank en het is mijn geboorterecht om overspoeld te worden met low iq hajis en ervoor te betalen.

Lol.
Ik dacht het niet, boomers.
Het zijn jullie die ons laten overspoelen hoor.
De boomers zijn een uitstervend ras.

Tavek
3 juli 2018, 10:42
Het zijn jullie die ons laten overspoelen hoor.
De boomers zijn een uitstervend ras.

Exactly.

Ondertussen zijn de kinderen van de boomers ook al dik in de 30. De tijd om te stellen dat we "slachtoffers" zijn is gedaan.

Als we er zelf niks aan doen, verkloten we het zelf. Niet de boomers.

Thuleander
3 juli 2018, 10:42
Neen, maar je zou sterven van de honger en ontbering.


Oh, nu zit je ineens in met mijn lot?

Ik wist niet dat ik zoveel voor je betekende, Tavek. :lol:

Tavek
3 juli 2018, 10:43
Oh, nu zit je ineens in met mijn lot?

Ik wist niet dat ik zoveel voor je betekende, Tavek. :lol:

Ik probeer maar aan te duiden dat je vooral kinderlijk gedrag vertoont en eigenlijk weinig de zaken overdenkt.

Thuleander
3 juli 2018, 10:46
Het zijn jullie die ons laten overspoelen hoor.


Ah zo, hebben wij de hier de afgelopen vijftig jaar de wetten gemaakt?

Bobke
3 juli 2018, 10:47
Ik probeer maar aan te duiden dat je vooral kinderlijk gedrag vertoont en eigenlijk weinig de zaken overdenkt.
Je bent een geduldig man Tavek.
Maar ik vrees dat het parels voor de zwijnen is.

Thuleander
3 juli 2018, 10:53
Vertel.

Hier.
https://forum.politics.be/showthread.php?t=244225

Thuleander
3 juli 2018, 10:57
Maar ik vrees dat het parels voor de zwijnen is.

Misschien wordt het eens tijd dat jullie de parels die jullie van ons gestolen hebben teruggeven.
Jullie hebben zich tenslotte persoonlijk verrijkt met onze toekomst te verkwanselen.
Die goedkope gastarbeiders hebben jullie winsten mooi vergroot.
En daarna de delocalisatie naar lageloonlanden.

Payback time, boomers.

Tavek
3 juli 2018, 10:59
Misschien wordt het eens tijd dat jullie de parels die jullie van ons gestolen hebben teruggeven.
Jullie hebben zich tenslotte persoonlijk verrijkt met onze toekomst te verkwanselen.
Die goedkope gastarbeiders hebben jullie winsten mooi vergroot.
En daarna de delocalisatie naar lageloonlanden.

Payback time, boomers.

Shit ik begin te vermoeden dat jouw mamma en pappa geen huis en spaarrekening klaar hebben staan voor jou om te erven.

Tis dus de kelder is een huurhuis.

Bobke
3 juli 2018, 11:04
Misschien wordt het eens tijd dat jullie de parels die jullie van ons gestolen hebben teruggeven.
Jullie hebben zich tenslotte persoonlijk verrijkt met onze toekomst te verkwanselen.
Die goedkope gastarbeiders hebben jullie winsten mooi vergroot.
En daarna de delocalisatie naar lageloonlanden.

Payback time, boomers.
Ik denk eerder dat wij aan uw toekomst gewerkt hebben.
Anders zou je zelf een vluchteling zijn op zoek naar een beter leven.

Thuleander
3 juli 2018, 11:17
Ik denk eerder dat wij aan uw toekomst gewerkt hebben.
Anders zou je zelf een vluchteling zijn op zoek naar een beter leven.

Autochtonen vluchten al, hoor.
Eerst uit de grootsteden die uw generatie heeft omgevormd tot multiculturele hellholes.
'Witte stadsvlucht' heet dat officieel.


Ondertussen vluchten er ook al autochtone Duitsers naar Hongarije om aan de geneugten van de multicul te ontsnappen.
https://gulfnews.com/opinion/thinkers/germans-move-to-orban-s-hungary-to-flee-immigrants-1.1944663

En rara... daar zijn het -jawel- BOOMERS die vluchten. :-)

Tavek
3 juli 2018, 11:26
De goedkope vastgoedprijzen lijken me een beter verklaring. Bulgarije is nu niet meteen het walhalla voor de blanke nazi.

Bobke
3 juli 2018, 11:55
Autochtonen vluchten al, hoor.
Eerst uit de grootsteden die uw generatie heeft omgevormd tot multiculturele hellholes.
'Witte stadsvlucht' heet dat officieel.


Ondertussen vluchten er ook al autochtone Duitsers naar Hongarije om aan de geneugten van de multicul te ontsnappen.
https://gulfnews.com/opinion/thinkers/germans-move-to-orban-s-hungary-to-flee-immigrants-1.1944663

En rara... daar zijn het -jawel- BOOMERS die vluchten. :-)
Juist omdat ge hier een beter leven hebt dat gelukzoekers van overal ter wereld aantrekt.
En het zijn niet de boomers die ze blijven binnenlaten.

Thuleander
3 juli 2018, 12:18
Juist omdat ge hier een beter leven hebt dat gelukzoekers van overal ter wereld aantrekt.


Nog zo'n boomer klassieker.
'Wees maar blij dat die migranten naar hier komen want dat betekent dat jij het beter hebt dan hun'. :lol:

Wat daar eventueel de gevolgen op langere termijn van zouden kunnen zijn, dat is de boomer zijn probleem natuurlijk niet...

Thuleander
3 juli 2018, 12:21
De goedkope vastgoedprijzen lijken me een beter verklaring. Bulgarije is nu niet meteen het walhalla voor de blanke nazi.

Er staat Hongarije.

En boomers die vluchten voor Merkel's multicul zijn kennelijk 'blanke nazi's'?

Prima, gebruik dat woord a.u.b. zo vaak mogelijk.

Zo verliest het zijn negatieve betekenis alleen maar sneller.

Thuleander
3 juli 2018, 12:34
En het zijn niet de boomers die ze blijven binnenlaten.

Dankzij de anti-racismewetten die jullie generatie gemaakt heeft is het ei zo na strafbaar om zelfs nog maar voor te stellen om ze niet meer binnen te laten.

Partijen die dat wel deden werden door het boomer establishment veroordeeld op basis van die wetten.

Ook de bedenker van het cordon sanitaire, dat verhindert dat de enige anti-migratie partij kan deelnemen aan het beleid, was een eersteklas boomer.

https://tieftalen.files.wordpress.com/2012/01/jos-geysels.jpg


En nu zeggen die boomers tegen ons: 'Allez, het is aan jullie. Los het dan op hé! Los het dan op!'

Bobke
3 juli 2018, 12:37
Nog zo'n boomer klassieker.
'Wees maar blij dat die migranten naar hier komen want dat betekent dat jij het beter hebt dan hun'. :lol:

Wat daar eventueel de gevolgen op langere termijn van zouden kunnen zijn, dat is de boomer zijn probleem natuurlijk niet...
Niemand beweert dat ge daar blij moet mee zijn.
Ik zeg juist dat het nu uw beurt is om ze tegen te houden.
Maar calimero spelen gaat u beter af.

Thuleander
3 juli 2018, 12:46
Niemand beweert dat ge daar blij moet mee zijn.
Ik zeg juist dat het nu uw beurt is om ze tegen te houden.
Maar calimero spelen gaat u beter af.

De jonge generatie wakkere mensen is gelukkig slimmer dan uw generatie, boomer.
Die heeft door dat dit hele systeem verrot is tot op het bot, en dat de totale ondergang van dit systeem een noodzakelijke voorwaarde is voor verandering.
Daarom willen ze er niet meer aan bijdragen.
Net zolang tot het hele kaartenhuis in elkaar zakt.
En laat die 'honger en ontbering' maar komen.
De sterksten en de slimsten zullen dat overleven, de rest van het zombieplebs gaat eraan.
En dat is goed.

Tavek
3 juli 2018, 12:49
De jonge generatie wakkere mensen is gelukkig slimmer dan uw generatie, boomer.
Die heeft door dat dit hele systeem verrot is tot op het bot, en dat de totale ondergang van dit systeem een noodzakelijke voorwaarde is voor verandering.
Daarom willen ze er niet meer aan bijdragen.
Net zolang tot het hele kaartenhuis in elkaar zakt.
En laat die 'honger en ontbering' maar komen.
De sterksten en de slimsten zullen dat overleven, de rest van het zombieplebs gaat eraan.
En dat is goed.

Jij hebt geen grond, geen gereedschappen, geen skills, geen grondstoffen en een mentaliteit van "kust mijn kloten".

100 % zeker dat indien de apocalyps er komt jij als eerste eraan gaat.

Thuleander
3 juli 2018, 12:52
100 % zeker dat indien de apocalyps er komt jij als eerste eraan gaat.

Misschien.

Maar waarom heb jij daar dan zoveel meer schrik van dan ik? :-)

TV-verslaafde
3 juli 2018, 12:58
Misschien.

Maar waarom heb jij daar dan zoveel meer schrik van dan ik? :-)

Hij heeft meer te verliezen.

Libro
3 juli 2018, 12:59
https://tieftalen.files.wordpress.com/2012/01/jos-geysels.jpg


Als bedorven meloenen een gezicht krijgen :twisted: :evil:.

Tavek
3 juli 2018, 13:06
Hij heeft meer te verliezen.

Ah nog ene die er van uit gaat dat iemand die niks kan en niks heeft een goede overlevingskans heeft als de economie tankt en de sociale zekerheid omkipt.

Het zullen de uitkeringstrekkers zijn die het snelste en het hardste geraakt worden.

Bobke
3 juli 2018, 13:13
De jonge generatie wakkere mensen is gelukkig slimmer dan uw generatie, boomer.
Die heeft door dat dit hele systeem verrot is tot op het bot, en dat de totale ondergang van dit systeem een noodzakelijke voorwaarde is voor verandering.
Daarom willen ze er niet meer aan bijdragen.
Net zolang tot het hele kaartenhuis in elkaar zakt.
En laat die 'honger en ontbering' maar komen.
De sterksten en de slimsten zullen dat overleven, de rest van het zombieplebs gaat eraan.
En dat is goed.
Ik vrees er voor.
Als ik u zo bezig hoor slaagt ge er niet eens in om uw eigen boontjes te doppen Calimero.

TV-verslaafde
3 juli 2018, 13:20
Ah nog ene die er van uit gaat dat iemand die niks kan en niks heeft een goede overlevingskans heeft als de economie tankt en de sociale zekerheid omkipt.

Het zullen de uitkeringstrekkers zijn die het snelste en het hardste geraakt worden.

Ja, klopt. Thule is een onrustzaaier, een provocateur.

Minder gedisciplineerd; hij denkt door wild om zich heen te schoppen dat er iets gaat veranderen.

Mijn attitude is meer van als de stront eraan komt; lees anarchie. Economische ondergang e.d. Dan disciplineer ik mezelf en desnoods vecht ik wel tegen de "powers that be"; maar als ik doodga dan is dat maar zo.

Ik vind gelijkgezinden en ga naar een plaats om aanvallen van plunderende gekken af te slaan. Discipline en organisatie; daar ga ik vanuit. Niet van cowboy en wilde plannen en plunderen en weet ik veel...

Thuleander
3 juli 2018, 13:26
Het zullen de uitkeringstrekkers zijn die het snelste en het hardste geraakt worden.

Waarom ben JIJ dan zo bang voor de val van dit veilige, comfortabele systeempje?

Itt 'uitkeringstrekkers' die 'niks kunnen' en 'er als eerste aan gaan' zoals ik?

Want er is er precies eentje bang dat hij zijn veilige, comfortabele leventje zou verliezen en zich in een situatie van wetteloosheid en PURE survival of the fittest zou moeten meten met 'uitkeringstrekkers' die 'niks kunnen' en 'er 100% zeker als eerste aan gaan'. :-)

Tavek
3 juli 2018, 13:32
Waarom ben JIJ dan zo bang voor de val van dit veilige, comfortabele systeempje?

Itt 'uitkeringstrekkers' die 'niks kunnen' en 'er als eerste aan gaan' zoals ik?

Want er is er precies eentje bang dat hij zijn veilige, comfortabele leventje zou verliezen en zich in situatie van wetteloosheid en PURE survival of the fittest zou moeten meten met 'uitkeringstrekkers' die 'niks kunnen' en 'er 100% zeker als eerste aan gaan'. :-)

We gaan niet opeens van de rechtsstaat naar de jungle he man.

Zelfs in WO2 was er nog steeds een systeem. En daar waren de armen helemaal gekloot.

De tijd van de jager-verzamelaars is voorgoed voorbij.

Thuleander
3 juli 2018, 13:34
Zelfs in WO2 was er nog steeds een systeem.

Daar zal het in de verste verte niet op lijken.

TV-verslaafde
3 juli 2018, 13:34
Jij hebt geen grond, geen gereedschappen, geen skills, geen grondstoffen en een mentaliteit van "kust mijn kloten".

100 % zeker dat indien de apocalyps er komt jij als eerste eraan gaat.

Ja, Thule is veel te bruut, hij moet wat kalmer aan doen. Dan komen er zo van die zelfmoordplannen van zonder na te denken als het hier een economisch kerkhof is. "We gaan het Brusselse parlement bestormen ofzo." :-D

Meer van die guerilla technieken. Je verschuilt je ergens in de bossen en leeft op wat je vindt in een klein gedisciplineerde groep en als er dan van die "gekken" afkomen sla je ze af. Je hebt natuurlijk ook een soort van basiskamp e.d. met geweren en weet ik veel.

Maar dat is allemaal speculatie; het ziet er niet naar uit dat het hier morgen gaat ineenstorten. Overdrijvingen van weet ik wat...

Tavek
3 juli 2018, 13:36
Daar zal het in de verste verte niet op lijken.

Teveel mad max gezien man.

Bobke
3 juli 2018, 13:40
Waarom ben JIJ dan zo bang voor de val van dit veilige, comfortabele systeempje?

Itt 'uitkeringstrekkers' die 'niks kunnen' en 'er als eerste aan gaan' zoals ik?

Want er is er precies eentje bang dat hij zijn veilige, comfortabele leventje zou verliezen en zich in situatie van wetteloosheid en PURE survival of the fittest zou moeten meten met 'uitkeringstrekkers' die 'niks kunnen' en 'er 100% zeker als eerste aan gaan'. :-)
Alleen verstandige mensen zijn inderdaad bang om er op achteruit te gaan.
Dommeriken beseffen niet eens dat de bomen niet tot in de hemel groeien.

Thuleander
3 juli 2018, 13:51
We gaan niet opeens van de rechtsstaat naar de jungle he man.


Niet overnight nee.
Maar de rechtsstaat brokkelt af in de meeste 'Westerse democratieën'.
En snel.

https://www.youtube.com/watch?v=6v-DTyoT7I4

https://www.youtube.com/watch?v=Le1wLVEP6EM

https://www.youtube.com/watch?v=pvcBpzUzU64

Thuleander
3 juli 2018, 13:52
Alleen verstandige mensen zijn inderdaad bang om er op achteruit te gaan.

We gaan erop achteruit zo lang dit systeem in voege blijft.
Dit systeem heeft immers onze vernietiging als doel.
Alleen verstandige mensen snappen dat.

The Paulus Experience
3 juli 2018, 13:57
Wat zijn jullie stoere kleutertjes!

Bobke
3 juli 2018, 14:47
We gaan erop achteruit zo lang dit systeem in voege blijft.
Dit systeem heeft immers onze vernietiging als doel.
Alleen verstandige mensen snappen dat.
En dommeriken doen er niets aan maar steken het anderen.

djimi
3 juli 2018, 14:55
Ja, klopt. Thule is een onrustzaaier, een provocateur.

Minder gedisciplineerd; hij denkt door wild om zich heen te schoppen dat er iets gaat veranderen.

Mijn attitude is meer van als de stront eraan komt; lees anarchie. Economische ondergang e.d. Dan disciplineer ik mezelf en desnoods vecht ik wel tegen de "powers that be"; maar als ik doodga dan is dat maar zo.

Ik vind gelijkgezinden en ga naar een plaats om aanvallen van plunderende gekken af te slaan. Discipline en organisatie; daar ga ik vanuit. Niet van cowboy en wilde plannen en plunderen en weet ik veel...


Als ge nu nog niet gedisciplineerd zijt en reeds voldoende gelijkgezinden kent, is het sowieso al te laat.

Tenzij ge een jaar of viertien zijt. Dan kan het u nog lukken, maar dan moet ge er wel VANDAAG NOG aan beginnen.

Tavek
3 juli 2018, 14:56
Ik raad u een verhuis aan naar de bergens in Montana.

Prepperclubs genoeg daar.

djimi
3 juli 2018, 15:02
Ja, Thule is veel te bruut, hij moet wat kalmer aan doen. Dan komen er zo van die zelfmoordplannen van zonder na te denken als het hier een economisch kerkhof is. "We gaan het Brusselse parlement bestormen ofzo." :-D

Meer van die guerilla technieken. Je verschuilt je ergens in de bossen en leeft op wat je vindt in een kleine gedisciplineerde groep en als er dan van die "gekken" afkomen sla je ze af. Je hebt natuurlijk ook een soort van basiskamp e.d. met geweren en weet ik veel.

Maar dat is allemaal speculatie; het ziet er niet naar uit dat het hier morgen gaat ineenstorten. Overdrijvingen van weet ik wat...

:roll: in 'de bossen'.

Welke bossen?

Waar?

Denkt ge daar nog veel 'te vinden' is?

Denkt ge daar nog veel 'te vinden' zal zijn als ge daar een week in blijft rondhangen met uw 'kleine gedisciplineerde groep'?

Denkt ge dat ge bij de énige 'kleine gedisciplineerde groep' gaat zitten?

Hebt ge 'm trouwens al, uw 'kleine gedisciplineerde groep'?

Ik zou daar toch niet te lang mee wachten.

Als de hel eenmaal uitbreekt moet ge er alleszins niet meer beginnen, me dunkt.

Denkt ge dat ge ergens 'welkom' gaat zijn omdat ge er zopas een aanvang mee gemaakt hebt uzelf te disciplineren?

:?

djimi
3 juli 2018, 15:18
Ik raad u een verhuis aan naar de bergen in Montana.

Prepperclubs genoeg daar.


Die elkaar dan de kop gaan moeten inslaan, als 'het systeem' eenmaal 'ingestort' is.

En als 'het systeem' 'instort', zal iemand zich dan nog bezig houden met de beveiliging van chemische e.a. industriële installaties overal in het land?

Hoe lang zal de gebeurlijke overlever dan nog kunnen ademen zonder dat z'n longen weggevreten worden door het goedje dat er binnen geraakt?

:?

TV-verslaafde
3 juli 2018, 15:23
:roll: in 'de bossen'.

Welke bossen?

Waar?

Denkt ge daar nog veel 'te vinden' is?

Denkt ge daar nog veel 'te vinden' zal zijn als ge daar een week in blijft rondhangen met uw 'kleine gedisciplineerde groep'?

Denkt ge dat ge bij de énige 'kleine gedisciplineerde groep' gaat zitten?

Hebt ge 'm trouwens al, uw 'kleine gedisciplineerde groep'?

Ik zou daar toch niet te lang mee wachten.

Als de hel eenmaal uitbreekt moet ge er alleszins niet meer beginnen, me dunkt.

Denkt ge dat ge ergens 'welkom' gaat zijn omdat ge er zopas een aanvang mee gemaakt hebt uzelf te disciplineren?

:?

Ach, onze maatschappij is zo geëvolueerd door onze intelligentie, door structuren en organisatie. Die vluchtelingen die hier komen kunnen niets zelf organiseren dus komen ze profiteren van het werk van anderen. Als ze zelf iets konden regelen hadden ze een beter werkende regering met rijkdom. Het is allemaal hun eigen schuld.

Maar als de grenzen zo lek als een mandje blijven dan komen we uiteindelijk op de situaties waar Afrika in zit. En dan gaat de "racistische" blanke zich weer organiseren en rijkdom creëren en dan komen die "vluchtelingen" dat weer afpakken.

Die kunnen niets zelf; dat zijn de kleuters. Niet wij.

Spanje doet dat goed met hun 6 muren van prikkeldraad en "guardia civil."

https://www.youtube.com/watch?v=OmqOlxNQABI

Marie van de koster
3 juli 2018, 15:31
Oh, nu zit je ineens in met mijn lot?

Ik wist niet dat ik zoveel voor je betekende, Tavek. :lol:

Als 't een troost kan zijn, Tavek zit er misschien mee in maar mij kan het echt geen bal schelen! Voelt dat wat beter?

TV-verslaafde
3 juli 2018, 15:40
Als 't een troost kan zijn, Tavek zit er misschien mee in maar mij kan het echt geen bal schelen! Voelt dat wat beter?

Hmm, en dan weer zagen voor meer geld als de tijden weer wat harder worden. :-D

Ik zal het onthouden.

TV-verslaafde
3 juli 2018, 16:05
Die elkaar dan de kop gaan moeten inslaan, als 'het systeem' eenmaal 'ingestort' is.

En als 'het systeem' 'instort', zal iemand zich dan nog bezig houden met de beveiliging van chemische e.a. industriële installaties overal in het land?

Hoe lang zal de gebeurlijke overlever dan nog kunnen ademen zonder dat z'n longen weggevreten worden door het goedje dat er binnen geraakt?

:?

Juist.

De VS + VK zijn van nature agressievere onderdrukkers; al het geweld zal uitmonden in een burgeroorlog. Weimar republiek onzin ipv jezelf vrijwillig in te schrijven bij de "guardia civil." Corrupte flikken krijg je dan weer.
Politiek is toch veelal een vak voor idioten; de idioot met de grootste mond wint. Tenzij je uitzonderlijk eens een politieker hebt die alles goed kan observeren wat er juist allemaal gaande is ipv te graaien en blabla...

De wet van de matrak laten gelden. :lol:

kojak
3 juli 2018, 16:38
Als iedereen deed zoals ik stortte het systeem in elkaar en had niemand nog een uitkering.
Jij bent degene die dit systeem in stand houdt hoor.

Wel, begin dan met vanaf vandaag met je uitkering te weigeren.

Geef eens het goede voorbeeld ipv hier te te komen lullen, mensen te beledigen die er bovendien voor zorgen dat jij nog je dagelijks eten hebt.

Je zou je moeten schamen !

kojak
3 juli 2018, 16:42
...De sterksten en de slimsten zullen dat overleven, de rest van het zombieplebs gaat eraan.
En dat is goed.

Tja, dat is dan spijtig voor jou. ;)

Libro
4 juli 2018, 06:45
:roll: in 'de bossen'.

Welke bossen?

Waar?

Denkt ge daar nog veel 'te vinden' is?

Denkt ge daar nog veel 'te vinden' zal zijn als ge daar een week in blijft rondhangen met uw 'kleine gedisciplineerde groep'?

Denkt ge dat ge bij de énige 'kleine gedisciplineerde groep' gaat zitten?

Hebt ge 'm trouwens al, uw 'kleine gedisciplineerde groep'?

Ik zou daar toch niet te lang mee wachten.

Als de hel eenmaal uitbreekt moet ge er alleszins niet meer beginnen, me dunkt.

Denkt ge dat ge ergens 'welkom' gaat zijn omdat ge er zopas een aanvang mee gemaakt hebt uzelf te disciplineren?

:?

Er waren naar het schijnt zelfs trainingskampen van moslimfundamentalisten in de Ardennen :roll:.

Tavek
4 juli 2018, 08:46
Als thuleander zich bekeert kan hij meteen beginnen.

En dan op zomerkamp naar afghanisatan voor de vervolmaking en praktijklessen.

Lof der Zotheid
4 juli 2018, 08:50
Als thuleander zich bekeert kan hij meteen beginnen.

En dan op zomerkamp naar afghanisatan voor de vervolmaking en praktijklessen.

Dat zal onze Grote, Onversaagde Vikingleider niet doen omdat hij er in de praktijk te lui en te laf voor is. Een beetje als toetsenbord-oorlogspantoffelheld op de boomers zitten afgeven is zoveel stoerder en vooral gemakkelijker. En o ja, het systeem afbreken door er een uitkering van te trekken. Da's heel stoer, hoor.

Thuleander
4 juli 2018, 13:02
:roll: in 'de bossen'.

Welke bossen?

Waar?

Denkt ge daar nog veel 'te vinden' is?


Vooral teken.
En die zijn verzot op het bloed van normie urbanites. :-)

Tavek
4 juli 2018, 13:33
Vooral teken.
En die zijn verzot op het bloed van normie urbanites. :-)

Ziekte van Lyme.

Ga jij als bosbewoner van kapot.

Ik urbanite doe gewoon een kuur antibiotica.

Thuleander
4 juli 2018, 14:00
Ga jij als bosbewoner van kapot.


Ik word niet gebeten zoals die domme urbanites.


Ik urbanite doe gewoon een kuur antibiotica.

Veel geluk met het vinden van AB na shtf.

Tavek
4 juli 2018, 14:02
Ik word niet gebeten zoals die domme urbanites.



Veel geluk met het vinden van AB na shtf.

Als urbanist heb ik familie en vrienden met een achtergrond in de pharmacie, de biochemie, enz....

We fixen wel wat. Mss zoals Fleming het lang geleden deed, maar het kan.

Universalia
5 juli 2018, 08:20
Helft Belgen voelt zich eenzaam: vooral probleem bij jongere mensen (https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180705_03598676)

92-jarige vermoordt zoon die haar naar rusthuis wil sturen (http://www.standaard.be/cnt/dmf20180704_03597488)

Alles is in orde dus, geen enkel probleem. :rofl:

Thuleander
5 juli 2018, 09:40
Wel, begin dan met vanaf vandaag met je uitkering te weigeren.


Nah.
We dragen gewoon niks meer bij zodat dit systeem weldra geen geld meer heeft om uit te delen aan invasieve hajis en boomers die op 58j met brugpensioen gingen.
Wat denk je daarvan?

Bobke
5 juli 2018, 11:26
Nah.
We dragen gewoon niks meer bij zodat dit systeem weldra geen geld meer heeft om uit te delen aan invasieve hajis en boomers die op 58j met brugpensioen gingen.
Wat denk je daarvan?
Dat die boomers daar recht op hebben omdat ze RSZ betaalden.
Bovendien hebben ze bijgedragen om uw luilekkerleventje mogelijk te maken.

IJsboer
5 juli 2018, 11:38
Misschien kunnen we het na de boomers ook eens hebben over de Millenials. Dit zijn mensen geboren na 1985 die heel hun leven gehoord hebben hoe geweldig ze zijn en later geen job vinden omdat ze eigenlijk nog voor 50% vasthangen aan de moederkoek. Ondanks ze overbeschermd en verheerlijkt werden door hun ouders hebben ze het respect naar ouderen toe nooit aangeleerd en hebben ze nooit geleerd verantwoordelijkheid te nemen. Dit heeft als gevolg dat ze een erg zwakke generatie zijn die nooit heeft leren omgaan met pech, want ze zijn volwassen en mama en papa konden er dan wel voor zorgen dat hun kind toch geslaagd was ondanks een zware buis, ze kunnen er niet voor zorgen dat hun perfecte kind geselecteerd wordt voor een job. Dit uit zich vooral door arrogant haantjesgedrag en het beschuldigen van de vorige generaties voor hun eigen onkunde.

Rahowa
5 juli 2018, 14:41
Waarom laten we ze eigenlijk leven?

Na alles wat dat krapuul heeft uitgestoken.

Weet ge wat die kosten aan pensioenen?

Oei,een Neo-liberaal.Die pensioenen kosten minder dan wat aan de bankspeculanten en bedrijfswagens wordt gegeven.Notionele intrest iemand?

Nr.10
5 juli 2018, 23:17
Als urbanist heb ik familie en vrienden met een achtergrond in de pharmacie, de biochemie, enz....

We fixen wel wat. Mss zoals Fleming het lang geleden deed, maar het kan.
Urbanist of stedenbouwkundige.
Welk soort opleiding is daaraan verbonden?
En welk soort interesse heb je?
Wie is een voorbeeld voor jou op vlak van stedenbouw?
Welke stad vind je de stedenbouwkundig meest interessante stad binnen onze regio?

Nr.10
18 juli 2018, 22:43
Tavek

Kun je referenties opnoemen in verband met stedenbouw? Waar zou je te rade gaan met vragen omtrent stedenbouw anno 2018?

Nr.10
18 juli 2018, 22:45
Om te lezen:
Step Aside Millennials: Here Comes Generation Z (https://www.zerohedge.com/news/2018-07-01/step-aside-millennials-here-comes-generation-z)
3 jul 2018

Nr.10
18 juli 2018, 22:46
Nah.
We dragen gewoon niks meer bij zodat dit systeem weldra geen geld meer heeft om uit te delen aan invasieve hajis en boomers die op 58j met brugpensioen gingen.
Wat denk je daarvan?
In de banken worden de meest trouwe werksletjes naar de uitgang geduwd vanaf 50 jaar.

Tavek
18 juli 2018, 23:08
Tavek

Kun je referenties opnoemen in verband met stedenbouw? Waar zou je te rade gaan met vragen omtrent stedenbouw anno 2018?

Ik heb toen ik 4 jaar was op het strand een kasteel uit zand gebouwd.

kojak
18 juli 2018, 23:57
Nah.
We dragen gewoon niks meer bij zodat dit systeem weldra geen geld meer heeft om uit te delen aan invasieve hajis en boomers die op 58j met brugpensioen gingen.
Wat denk je daarvan?

Dat jij weldra water uit de goot gaat drinken en gras zal eten, als er nog wat staat met die droogte ten minste. Je geen geld meer zal hebben om den elektriek te betalen en je zo dus ook niet meer naar dit forum kan komen.

Mss is jou idee idd nog zoooo slecht niet. :lol:

kojak
18 juli 2018, 23:58
Ik heb toen ik 4 jaar was op het strand een kasteel uit zand gebouwd.

En, woon je er nog altijd ?

Nr.10
19 juli 2018, 00:07
Ik heb toen ik 4 jaar was op het strand een kasteel uit zand gebouwd.
Je bedoelde het meer als inwoner van de stad waarschijnlijk, niet als "urbanist" in de zin van stedenbouwkundige.

Inwoner van de stad dus. Dat zijn we eigenlijk in onze regio bijna allemaal. Wat betekent dat nog "platteland"? Volgens mij iets uit een ver verleden.

Nr.10
19 juli 2018, 00:08
En, woon je er nog altijd ?
Stedeling zal Tavek bedoelen. Inwoner van de stad.

Nr.10
19 juli 2018, 00:19
Het concentratievermogen vermindert:

millennials = 14"
generatie z = 8"

Straks kunnen ze zich helemaal niet meer concentreren en springen ze de hele tijd van het ene naar het andere schermpje.

kojak
19 juli 2018, 01:28
....Straks kunnen ze zich helemaal niet meer concentreren en ....


... wordt het hoogtijd om naar een concentratiekamp te verhuizen. :lol:

Nr.10
19 juli 2018, 01:39
... wordt het hoogtijd om naar een concentratiekamp te verhuizen. :lol:
Inderdaad, een kamp om tot rust te komen, naar analogie met de goelag-kampen, maar dan met ander bedoelingen. De concentratieboog ombuigen.

Vlad
19 juli 2018, 06:37
3 Suisses na een jarenlange doodstrijd failliet verklaard (https://www.hln.be/geld/economie/postorderbedrijf-3-suisses-is-failliet~ad0a0b33/). Net als Neckermann. Dat hadden onze Amazons moeten zijn, ware het niet ...

Tavek
19 juli 2018, 09:15
En, woon je er nog altijd ?

Neen, maar ik heb wilde plannen om ooit eens terug te gaan.

Vlad
19 juli 2018, 10:21
De oorlogsgeneratie, tachtigers, negentigers, die gaan hier voorbij met stokken of zonder en om de 300 meter ff rustende, met looprekken, ... De boomers die komen hier, hun vadsige lijven en zielen in elektrische wagentjes, voorbij gesjeesd. Het contrast is zo groot. De generatie die alles heeft opgebouwd tegenover de generatie die alles heeft opgesoupeerd en nergens heeft in geïnvesteerd.

TV-verslaafde
19 juli 2018, 10:24
De oorlogsgeneratie, tachtigers, negentigers, die gaan hier voorbij met stokken of zonder en om de 300 meter ff rustende, met looprekken, ... De boomers die komen hier, hun vadsige lijven en zielen in elektrische wagentjes, voorbij gesjeesd. Het contrast is zo groot. De generatie die alles heeft opgebouwd tegenover de generatie die alles heeft opgesoupeerd en nergens heeft in geïnvesteerd.

Hehe.

Die zit wel...

fred vanhove
19 juli 2018, 10:29
De oorlogsgeneratie, tachtigers, negentigers, die gaan hier voorbij met stokken of zonder en om de 300 meter ff rustende, met looprekken, ... De boomers die komen hier, hun vadsige lijven en zielen in elektrische wagentjes, voorbij gesjeesd. Het contrast is zo groot. De generatie die alles heeft opgebouwd tegenover de generatie die alles heeft opgesoupeerd en nergens heeft in geïnvesteerd.

Jij bent echt wel een product van de digitale fake generatie.

Tachtigers oorlogsgeneratie ? :roll: De meeste tachtigers zijn beginnen werken eind jaren 50 begin jaren 60.

Iemand van 80 is geboren in 1935/8. Die mensen hebben gewerkt van pakweg 1955/60 tot het jaar 2000.

De oorlogsgeneratie is niet meer brave jongen.
Boomers zijn nu zelf al 80 en ouder.
Hopelijk houdt jij het zolang uit ..niet alleen om te leven maar ook om te werken;-)

TV-verslaafde
19 juli 2018, 10:33
Tachtigers oorlogsgeneratie ? :roll: De meeste tachtigers zijn beginnen werken eind jaren 50 begin jaren 60. Iemand van 80 is geboren in 1938. Die mensen hebben gewerkt van pakweg 1960 tot het jaar 2000.
De oorlogsgeneratie is niet meer brave jongen. Boomers zijn nu zelf al 80
Hopelijk houdt jij het zolang uit ..niet alleen om te leven maar ook om te werken;-)

In wat heb je geïnvesteerd als je jong was, fred? In drugs, seks en feesten? :lol:

Dat was de vraag...

fred vanhove
19 juli 2018, 10:36
In wat heb je geïnvesteerd als je jong was, fred? In drugs, seks en feesten? :lol:

Dat was de vraag...


Behoren seks drugs en feesten dan niet gewoon tot het leven ?

Is ambitie en carrière een must ? Beetje leuk bezig blijven zou moeten volstaan op deze apenplaneet.

U bent hier slechts heel tijdelijk.

TV-verslaafde
19 juli 2018, 10:42
Behoren seks drugs en feesten dan niet gewoon tot het leven ?

Je kent dat verhaal van de krekel en de mier. De boomer is de krekel...

fred vanhove
19 juli 2018, 10:44
Je kent dat verhaal van de krekel en de mier. De boomer is de krekel...

En wie is de mier ?

TV-verslaafde
19 juli 2018, 10:46
En wie is de mier ?

Al de generaties na de boomer. Tot migranten toe zelfs.

Vlad
19 juli 2018, 10:57
Jij bent echt wel een product van de digitale fake generatie.

Tachtigers oorlogsgeneratie ? :roll: De meeste tachtigers zijn beginnen werken eind jaren 50 begin jaren 60.

Iemand van 80 is geboren in 1935/8. Die mensen hebben gewerkt van pakweg 1955/60 tot het jaar 2000.

De oorlogsgeneratie is niet meer brave jongen.
Boomers zijn nu zelf al 80 en ouder.
Hopelijk houdt jij het zolang uit ..niet alleen om te leven maar ook om te werken;-)

Ik had het over tachtigers/negentigers. Meer 85 tot 95 dus. Iedereen onder de 83 is na de oorlog geboren. Diegene die voor, tijdens of net na de oorlog geboren zijn dat is voor mij nog oorlogsgeneratie. Die hebben nog zelfrespect en kracht. Die zitten nog anders ineen dan diegenen die vanaf de jaren 50 op aarde zijn neergezet en jong waren in de jaren zestig.

fred vanhove
19 juli 2018, 10:58
Al de generaties na de boomer. Tot migranten toe zelfs.

Tot nu toe heeft iedere generatie het beter gehad dan zijn voorgaande. Ze verdienen meer zijn beter beschermd en genieten van meer comfort en voordelen. Of dacht jij dat een kassierster in de jaren 60 die aan haar kassa nog alle prijzen handmatig moest intikken en omzeggens alles met cash geld moest afhandelen het beter had dan de huidige die alleen maar moet scannen ? Ken jij nu nog loodgieters die sterven aan de loodziekte of bouwvakkers aan asbest kanker ?
Iedere generatie heeft zijn verhalen.

Lof der Zotheid
19 juli 2018, 10:59
Ik word niet gebeten zoals die domme urbanites.

U bent dus een vampier?

fred vanhove
19 juli 2018, 11:04
Ik had het over tachtigers/negentigers. Meer 85 tot 95 dus. Iedereen onder de 83 is na de oorlog geboren. Diegene die voor, tijdens of net na de oorlog geboren zijn dat is voor mij nog oorlogsgeneratie. Die hebben nog zelfrespect en kracht. Die zitten nog anders ineen dan diegenen die vanaf de jaren 50 op aarde zijn neergezet en jong waren in de jaren zestig.

Na de oorlog geboren ? 1947/1948 Laten we zeggen de generatie van de Rolling Stones. Ron Wood werd geboren in 1947:-)

Dat zijn toch de soixante huitards :roll::roll:? Dus volgens u waren de toeschouwers op Woodstock oude mensen ?? Dat is toch dat langharig werkschuw tuig 8O? Dat zijn de mensen die nu een paar jaar met pensioen zijn.


En bij de 95 jarigen zitten omzeggens alleen nog vrouwen. De meeste daarvan waren huisvrouwen en hebben nooit buitenshuis gaan werken.
Of die heel hard hebben gewerkt laat ik in het midden. Veel geroddeld en koffie geslurpt heel zeker wel;-)

TV-verslaafde
19 juli 2018, 11:37
Tot nu toe heeft iedere generatie het beter gehad dan zijn voorgaande. Ze verdienen meer zijn beter beschermd en genieten van meer comfort en voordelen. Of dacht jij dat een kassierster in de jaren 60 die aan haar kassa nog alle prijzen handmatig moest intikken en omzeggens alles met cash geld moest afhandelen het beter had dan de huidige die alleen maar moet scannen ? Ken jij nu nog loodgieters die sterven aan de loodziekte of bouwvakkers aan asbest kanker ?
Iedere generatie heeft zijn verhalen.

Klopt, fred. De oppergoeroe van de boomers heeft dat gezegd.

https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fintervista.be%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F09%2FP1320848.jpg&f=1

Thuleander
19 juli 2018, 11:38
Mss is jou idee idd nog zoooo slecht niet. :lol:

Het is jouw idee.

Met de w van weldra in het graf.

Moeten werkloze millennials je ook nog leren schrijven, boomer?

TV-verslaafde
19 juli 2018, 11:48
En bij de 95 jarigen zitten omzeggens alleen nog vrouwen. De meeste daarvan waren huisvrouwen en hebben nooit buitenshuis gaan werken.
Of die heel hard hebben gewerkt laat ik in het midden. Veel geroddeld en koffie geslurpt heel zeker wel;-)

Wahaha. De viswijven.

Kaal scheren lijkt me een gepaste straf.

IJsboer
19 juli 2018, 12:38
Het is jouw idee.

Met de w van weldra in het graf.

Moeten werkloze millennials je ook nog leren schrijven, boomer?

Of anders gezegd:

https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/520/073/eb9.jpg

fred vanhove
19 juli 2018, 12:38
Wahaha. De viswijven.

Kaal scheren lijkt me een gepaste straf.

En dan die venten van de oorlogsgeneratie. Werken en zuipen daarna hun verdiende geld verder opzuipen in het dorpscafé Daarna naar huis waar hun zwaarste taak was om hun voeten onder tafel te schuiven. Daarna de zetel in en snurken. Met wat geluk kreeg moeder de vrouw net geen rammeling op de koop toe. De kinderen sowieso altijd:evil:

Wat een zooitje die oorlogsgeneratie ;-):-D Wat een zelfrespect:lol:

TV-verslaafde
19 juli 2018, 12:57
En dan die venten van de oorlogsgeneratie. Werken en zuipen daarna hun verdiende geld verder opzuipen in het dorpscafé Daarna naar huis waar hun zwaarste taak was om hun voeten onder tafel te schuiven. Daarna de zetel in en snurken. Met wat geluk kreeg moeder de vrouw net geen rammeling op de koop toe. De kinderen sowieso altijd:evil:

Wat een zooitje die oorlogsgeneratie ;-):-D Wat een zelfrespect:lol:

Hehe, fred.

Dat is met zoveel koppels. Altijd dezelfde discussies. Altijd dezelfde praat. Altijd dezelfde ruzies. Altijd hetzelfde gezaag.

Een vrouw is nu niet per se een huisvrouw, vroeger wel. En de man die moest vroeger overal vechten. Op de werkvloer, aan het thuisfront, in het leger. Vechten tegen de bierkaai. Altijd maar vechten, word je uitgeput van...

XenApp
19 juli 2018, 13:06
Wel, begin dan met vanaf vandaag met je uitkering te weigeren.

Geef eens het goede voorbeeld ipv hier te te komen lullen, mensen te beledigen die er bovendien voor zorgen dat jij nog je dagelijks eten hebt.

Je zou je moeten schamen !

Dan gaat hij het systeem ondersteunen, wat nu net nietde bedoeling is.

fred vanhove
19 juli 2018, 13:07
Hehe, fred.

Dat is met zoveel koppels. Altijd dezelfde discussies. Altijd dezelfde praat. Altijd dezelfde ruzies. Altijd hetzelfde gezaag.

Een vrouw is nu niet per se een huisvrouw, vroeger wel. En de man die moest vroeger overal vechten. Op de werkvloer, aan het thuisfront, in het leger. Vechten tegen de bierkaai. Altijd maar vechten, word je uitgeput van...

Een mens zou er inderdaad moe van worden dat klopt:-)

fred vanhove
19 juli 2018, 13:09
Wahaha. De viswijven.

Kaal scheren lijkt me een gepaste straf.

Zolang ze hun schaamhaar maar niet helemaal afscheren kan ik daarmee leven:-)

Marie van de koster
19 juli 2018, 16:35
Na de oorlog geboren ? 1947/1948 Laten we zeggen de generatie van de Rolling Stones. Ron Wood werd geboren in 1947:-)

Dat zijn toch de soixante huitards :roll::roll:? Dus volgens u waren de toeschouwers op Woodstock oude mensen ?? Dat is toch dat langharig werkschuw tuig 8O? Dat zijn de mensen die nu een paar jaar met pensioen zijn.


En bij de 95 jarigen zitten omzeggens alleen nog vrouwen. De meeste daarvan waren huisvrouwen en hebben nooit buitenshuis gaan werken.
Of die heel hard hebben gewerkt laat ik in het midden. Veel geroddeld en koffie geslurpt heel zeker wel;-)

In dat laatste vergist u zich, wees maar zeker dan de vrouwen die nu +/- 95 zijn hard gewerkt hebben! Mijn moeder zou er bij geweest zijn. Voor de oorlog dienstmeisje, tijdens de oorlog werken in een winkel, daarna in de fabriek en nadat die ontploft was gaan kuisen in een kazerne van de Duitsers. Intussen thuis met haar zuster en moeder proberen de moestuin en het aardappelveld te onderhouden om wat fatsoenlijk te eten te hebben. Na de oorlog bij een beenhouwer gaan werken. Nadat ze getrouwd was en de kinderen schoolplichtig gaan kuisen in de villawijk.
Zowat alle vrouwen van haar generatie deden hetzelfde. Ik begrijp niet waar al dat gezaag over koffiekletsende vrouwen vandaan komt, waarschijnlijk van de heren echtgenoten die als ze thuiskwamen het eten op tafel wilden zien staan, het huis aan de kant en als er iets mankeerde commentaar leverden in de aard van "gij zijt toch heel de dag thuis, die paar uurkes kuisen, tellen niet, dat is geen werk".
Ik heb genoeg vrouwen van die generatie gekend en ik heb grote bewondering voor hen!
Oh en wat uw laatste zinnetje betreft : mannen roddelen even veel of meer dan vrouwen! Vergelijk gewoon even de posts hier op het forum van mannen en vrouwen. Alleen uw zinnetje op zich "Veel geroddeld en koffie geslurpt heel zeker wel" is roddel.

Marie van de koster
19 juli 2018, 16:37
https://www.youtube.com/watch?v=NoZ050vCa8c
Het beetje huishouden, zegt de man …

Bobke
19 juli 2018, 17:08
In dat laatste vergist u zich, wees maar zeker dan de vrouwen die nu +/- 95 zijn hard gewerkt hebben! Mijn moeder zou er bij geweest zijn. Voor de oorlog dienstmeisje, tijdens de oorlog werken in een winkel, daarna in de fabriek en nadat die ontploft was gaan kuisen in een kazerne van de Duitsers. Intussen thuis met haar zuster en moeder proberen de moestuin en het aardappelveld te onderhouden om wat fatsoenlijk te eten te hebben. Na de oorlog bij een beenhouwer gaan werken. Nadat ze getrouwd was en de kinderen schoolplichtig gaan kuisen in de villawijk.
Zowat alle vrouwen van haar Het belastingvrij basisbedrag in België bedraagt 7 270 euro deden hetzelfde. Ik begrijp niet waar al dat gezaag over koffiekletsende vrouwen vandaan komt, waarschijnlijk van de heren echtgenoten die als ze thuiskwamen het eten op tafel wilden zien staan, het huis aan de kant en als er iets mankeerde commentaar leverden in de aard van "gij zijt toch heel de dag thuis, die paar uurkes kuisen, tellen niet, dat is geen werk".
Ik heb genoeg vrouwen van die generatie gekend en ik heb grote bewondering voor hen!
Oh en wat uw laatste zinnetje betreft : mannen roddelen even veel of meer dan vrouwen! Vergelijk gewoon even de posts hier op het forum van mannen en vrouwen. Alleen uw zinnetje op zich "Veel geroddeld en koffie geslurpt heel zeker wel" is roddel.
Wat deden die vrouwen dan in de villawijk of waren dat geen vrouwen ?

orfeus5412
19 juli 2018, 17:52
In dat laatste vergist u zich, wees maar zeker dan de vrouwen die nu +/- 95 zijn hard gewerkt hebben! Mijn moeder zou er bij geweest zijn. Voor de oorlog dienstmeisje, tijdens de oorlog werken in een winkel, daarna in de fabriek en nadat die ontploft was gaan kuisen in een kazerne van de Duitsers. Intussen thuis met haar zuster en moeder proberen de moestuin en het aardappelveld te onderhouden om wat fatsoenlijk te eten te hebben. Na de oorlog bij een beenhouwer gaan werken. Nadat ze getrouwd was en de kinderen schoolplichtig gaan kuisen in de villawijk.
Zowat alle vrouwen van haar generatie deden hetzelfde. Ik begrijp niet waar al dat gezaag over koffiekletsende vrouwen vandaan komt, waarschijnlijk van de heren echtgenoten die als ze thuiskwamen het eten op tafel wilden zien staan, het huis aan de kant en als er iets mankeerde commentaar leverden in de aard van "gij zijt toch heel de dag thuis, die paar uurkes kuisen, tellen niet, dat is geen werk".
Ik heb genoeg vrouwen van die generatie gekend en ik heb grote bewondering voor hen!
Oh en wat uw laatste zinnetje betreft : mannen roddelen even veel of meer dan vrouwen! Vergelijk gewoon even de posts hier op het forum van mannen en vrouwen. Alleen uw zinnetje op zich "Veel geroddeld en koffie geslurpt heel zeker wel" is roddel.
Niet te vergeten dat het huishoudelijk werk toen veel en veel minder machinaal moest gedaan worden; geen wasmachine, droogkast, geen stofzuiger en ga zo maar door. Heb moeder nog weten de was doen met een "klok"; dat is een ding waarmee je het wasgoed in de tobbe moest indrukken, verschillende keren; daar wordt de dag van vandaag meewarig over gedaan. En die dames in de villawijken, wel dat waren de dames van de "hogere burgerij". — Verloochen je afkomst maar.

Bobke
19 juli 2018, 20:00
Niet te vergeten dat het huishoudelijk werk toen veel en veel minder machinaal moest gedaan worden; geen wasmachine, droogkast, geen stofzuiger en ga zo maar door. Heb moeder nog weten de was doen met een "klok"; dat is een ding waarmee je het wasgoed in de tobbe moest indrukken, verschillende keren; daar wordt de dag van vandaag meewarig over gedaan. En die dames in de villawijken, wel dat waren de dames van de "hogere burgerij". — Verloochen je afkomst maar.
Mijn moeder moest de was doen met een plank en borstel.
Daarna met een wasmachine gestookt met hout en wat u “een klok” noemt.
Een zuiger die op en neer bewoog met een moterje en aandrijfriem.

Nr.10
19 juli 2018, 20:45
In de banken worden de meest trouwe werksletjes naar de uitgang geduwd vanaf 50 jaar.
Zodat de aandeelhouders,
die zelf op leeftijd zijn en de hele dag met hun vingers draaien,
hun winsten verder kunnen maximaliseren.

orfeus5412
19 juli 2018, 23:59
Mijn moeder moest de was doen met een plank en borstel.
Daarna met een wasmachine gestookt met hout en wat u “een klok” noemt.
Een zuiger die op en neer bewoog met een moterje en aandrijfriem.
Ik heb dat ding nooit gemotoriseerd geweten... maar idd een zuiger die je induwde om de was proper te krijgen.

Jay-P.
20 juli 2018, 01:55
Zodat de aandeelhouders,
die zelf op leeftijd zijn en de hele dag met hun vingers draaien,
hun winsten verder kunnen maximaliseren.OF de destijds meest belanrijke bank tot waarde nul+ herleiden.
Zie FORTIS en een massa (niet alle) aandeelhouders, ...in de tijd van toen.

Vlad
20 juli 2018, 06:48
Babyboomer pedo mag blijven kiddies molesteren. (https://www.gva.be/cnt/dmf20180719_03624715/van-misbruik-verdachte-antwerpse-pater-mag-bij-kinderen-blijven)

Dat bevestigt het federaal parket. De klachten van kindermisbruik die hem deden vluchten uit België zijn verjaard, die uit de Braziliaanse favela’s waarheen hij vluchtte zijn niet bewezen.

De pedofiele babyboomergeneratie. Bij de NGO's, in de kunstwereld en bij de anders-gaan-levers, elke dag komen er pedofiele schandalen uit of verhalen over seksueel machtsmisbruik.

Vlad
20 juli 2018, 06:57
De oorlogsgeneratie heeft in de jaren zeventig geprobeerd de broodnodige socio-economische hervormingen door te voeren : het egmontpact. De babyboomers hebben dat massaal afgewezen. Zowel rechts (de toen nog grote Vlaamse beweging) als links (de vakbonden). En dus is alles in de nek van de verloren generaties gedraaid. Eerst de werkloosheid of het werken beneden de capaciteiten en later de besparingen, de investeringen en de productiviteits- en flexibiliteitsverhogingen. Er rest maar één rechtvaardige beleidsmaatregel die nog kan genomen worden : verplichte euthanasie voor die generatie, 15 jaar na het pensioen.

Bobke
20 juli 2018, 08:18
Ik heb dat ding nooit gemotoriseerd geweten... maar idd een zuiger die je induwde om de was proper te krijgen.
Wij waren onze tijd dan ook ver vooruit.;-)

The Paulus Experience
20 juli 2018, 08:25
Omg hoe veel shit kan er in 1 thread!

fred vanhove
20 juli 2018, 10:39
Ik heb dat ding nooit gemotoriseerd geweten... maar idd een zuiger die je induwde om de was proper te krijgen.

Ik denk dat een wastobbe er in de jaren 30 toch wat anders was dan de huidige. Mensen wasten mijn inziens een pak minder. Ik denk dat veel mensen 1 X per week wisselden van ondergoed. Ik herinner me dat veel mensen weken dezelfde kleren droegen. Niks voor niks droegen vrouwen een schort en mannen een overall of overjas op het werk. Een maatpak diende enkel en alleen voor heel speciale gelegenheden.
Ik ken nu mensen die hun jeans wassen als ze hem twee dagen hebben gedragen:?

Libro
20 juli 2018, 10:53
Of anders gezegd:

https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/520/073/eb9.jpg

http://s9.favim.com/orig/131102/grammar-nazi-meme-pic-grammar-meme-image-spelling-meme-images-Favim.com-1031042.jpg

IJsboer
20 juli 2018, 11:24
http://s9.favim.com/orig/131102/grammar-nazi-meme-pic-grammar-meme-image-spelling-meme-images-Favim.com-1031042.jpg

Goeike ! :D


En oh boe-hoe-hoe wat hebben we het toch slecht door de boomers. Ik stel voor om te leven als de boomers en ge zult versteld staan hoe ge kunt leven

stap 1: verkoop uw auto en koop een tweedehandse Dacia
stap 2: zeg uw internetabonnement op
stap 3: verkoop uw smartphone
stap 4: zeg uw mobiel abonnement op

Kijk eens wat een winst je al maakt. Heeft Thuleander een grondige reden waarom 1 van deze stappen niet mogelijk zouden zijn? Auto verkopen misschien niet want aangezien hij het zo slecht heeft zal hij wel geen auto hebben, en al zéker geen firmawagen onder zijn kont geschoven door 't bazeke.

TV-verslaafde
20 juli 2018, 11:39
Goeike ! :D


En oh boe-hoe-hoe wat hebben we het toch slecht door de boomers. Ik stel voor om te leven als de boomers en ge zult versteld staan hoe ge kunt leven

stap 1: verkoop uw auto en koop een tweedehandse Dacia
stap 2: zeg uw internetabonnement op
stap 3: verkoop uw smartphone
stap 4: zeg uw mobiel abonnement op

Kijk eens wat een winst je al maakt. Heeft Thuleander een grondige reden waarom 1 van deze stappen niet mogelijk zouden zijn? Auto verkopen misschien niet want aangezien hij het zo slecht heeft zal hij wel geen auto hebben, en al zéker geen firmawagen onder zijn kont geschoven door 't bazeke.

:lol:

"Fucking Babyboomers!"

https://www.youtube.com/watch?v=02CKkyhEzHc

https://images.encyclopediadramatica.rs/7/70/Babyboomers.jpg

Bobke
20 juli 2018, 12:42
Goeike ! :D


En oh boe-hoe-hoe wat hebben we het toch slecht door de boomers. Ik stel voor om te leven als de boomers en ge zult versteld staan hoe ge kunt leven

stap 1: verkoop uw auto en koop een tweedehandse Dacia
stap 2: zeg uw internetabonnement op
stap 3: verkoop uw smartphone
stap 4: zeg uw mobiel abonnement op

Kijk eens wat een winst je al maakt. Heeft Thuleander een grondige reden waarom 1 van deze stappen niet mogelijk zouden zijn? Auto verkopen misschien niet want aangezien hij het zo slecht heeft zal hij wel geen auto hebben, en al zéker geen firmawagen onder zijn kont geschoven door 't bazeke.
Niet vergeten ook uw TV te verkopen, uw wasmachien, droogkast enz.

Thuleander
20 juli 2018, 12:51
Goeike ! :D


En oh boe-hoe-hoe wat hebben we het toch slecht door de boomers. Ik stel voor om te leven als de boomers en ge zult versteld staan hoe ge kunt leven

stap 1: verkoop uw auto en koop een tweedehandse Dacia
stap 2: zeg uw internetabonnement op
stap 3: verkoop uw smartphone
stap 4: zeg uw mobiel abonnement op

Kijk eens wat een winst je al maakt. Heeft Thuleander een grondige reden waarom 1 van deze stappen niet mogelijk zouden zijn? Auto verkopen misschien niet want aangezien hij het zo slecht heeft zal hij wel geen auto hebben, en al zéker geen firmawagen onder zijn kont geschoven door 't bazeke.

Ach ja.
We worden misschien wel vervangen door low iq hajis, de schatkist is misschien wel leeg, huizen zijn misschien onbetaalbaar geworden, grootsteden zijn misschien wel no-go enclaves van moslimterroristen, hier is misschien simpelweg geen toekomst meer voor autochtone Europeanen... maar die smartphone maakt dat gelukkig allemaal goed.

Libro
20 juli 2018, 12:54
Niet vergeten ook uw TV te verkopen, uw wasmachien, droogkast enz.

Put graven in de tuin en daar een huisje met een hartje in de deur overzetten.

Bobke
20 juli 2018, 13:00
Ach ja.
We worden misschien wel vervangen door low iq hajis, de schatkist is misschien wel leeg, huizen zijn misschien onbetaalbaar geworden, grootsteden zijn misschien wel no-go enclaves van moslimterroristen, hier is misschien simpelweg geen toekomst meer voor autochtone Europeanen... maar die smartphone maakt dat gelukkig allemaal goed.
En waarom staan ze hier te drummen aan de grens denkt ge.
Omdat de boomers het hier om zeep geholpen hebben.
Nu is het uw beurt om te low iq hajis hier buiten te houden.
Zou je nu echt willen dat de gepensioneerde boomers dat ook in uw plaats doen?

Jay-P.
20 juli 2018, 13:12
Niet vergeten ook uw TV te verkopen, uw wasmachien, droogkast enz.Droogkast? Stout!
Ik vind dat ze hun vrouw niet moeten weggooien.

Bobke
20 juli 2018, 13:21
Droogkast? Stout!
Ik vind dat ze hun vrouw niet moeten weggooien.
Allez, hun vrouw mag blijven om de was te doen.

fred vanhove
20 juli 2018, 13:54
Niet vergeten ook uw TV te verkopen, uw wasmachien, droogkast enz.

En uw city trips naar Barcelona NYC en Toronto afschaffen. Vervangen door weekje aan de oevers van de Semois.

Thuleander
20 juli 2018, 14:15
En waarom staan ze hier te drummen aan de grens denkt ge.

Omdat uw generatie de grenzen heeft opengegooid.
Omdat uw generatie de Belgische nationaliteit is beginnen uitdelen aan alles wat op twee poten loopt en ademt.
Omdat uw generatie heel die human rights-tranentrekkerij is gestart.


Nu is het uw beurt om te low iq hajis hier buiten te houden.

Hebben jullie ze dan ooit buitengehouden?

Bovendien riskeren wij in de gevangenis te belanden als wij nog maar durven oproepen om ze buiten te gooien.
Dankzij de wetten die uw generatie gestemd heeft.

Bedankt, boomers!

Thuleander
20 juli 2018, 14:18
En uw city trips naar Barcelona NYC en Toronto afschaffen. Vervangen door weekje aan de oevers van de Semois.

Ik ga nooit op vakantie of op 'city trip'.
In tegenstelling tot de doorsnee boomer die 3x per jaar gaat.

Bobke
20 juli 2018, 14:25
Omdat uw generatie de grenzen heeft opengegooid.
Omdat uw generatie de Belgische nationaliteit is beginnen uitdelen aan alles wat op twee poten loopt en ademt.
Omdat uw generatie heel die human rights-tranentrekkerij is gestart.

Zij hebben “gastarbeiders” beginnen aantrekken, dat is juist.
Maar voor de open grenzen zijn ze niet verantwoordeliijk.

Hebben jullie ze dan ooit buitengehouden?
Bovendien riskeren wij in de gevangenis te belanden als wij nog maar durven oproepen om ze buiten te gooien.
Dankzij de wetten die uw generatie gestemd heeft.
Bedankt, boomers!
Graag gedaan calimero.

Bobke
20 juli 2018, 14:29
Ik ga nooit op vakantie of op 'city trip'.
In tegenstelling tot de doorsnee boomer die 3x per jaar gaat.
Het is eerder uw generatie die 3x oer jaar gaat.
Boomers hadden het verlof noch de mogelijkheid om dat te doen.

Vlad
20 juli 2018, 19:49
En uw city trips naar Barcelona NYC en Toronto afschaffen. Vervangen door weekje aan de oevers van de Semois.

Door de putten die de babyboomers geslagen hebben, is een weekendje Semois duurder dan een week middellandse zeegebied ... :|
En verre reizen zijn alleen weg gelegd voor mensen die de buit van de babyboomers erven.

kojak
20 juli 2018, 19:53
Ik ga nooit op vakantie of op 'city trip'.
In tegenstelling tot de doorsnee boomer die 3x per jaar gaat.

Ben je nergens meer welkom ? :lol:

fred vanhove
20 juli 2018, 21:33
Door de putten die de babyboomers geslagen hebben, is een weekendje Semois duurder dan een week middellandse zeegebied ... :|
En verre reizen zijn alleen weg gelegd voor mensen die de buit van de babyboomers erven.

Je moet dan wel naar de Semois met uw tent en in uw koffer uw patatten meenemen ajuinen en wat appels en peren zoals boomers dat deden. Geen Restaurants , tavernes, pitta bars , pizzeria's of gin tonicskes gaan drinken.
Uiteraard met een tweedehands kevertje of R4 tje aan 65 km/u
En boomers hadden de keuze niet tussen semois en middelandse zee. Middelandse zee was iets voor doktoors en notarissen.

Verre reizen duur ? Een vliegticket kost nu nog geen 4de van de prijs dan 40 jaar geleden. Een vliegreis was toen voor de elite. Nu lopen internationale luchthavens vol marginalen.
Voor 300 euro retour ben je in NYC. Voor 800 euro ben je 10 dagen in Thailand vliegreis en hotel/ ontbijt inbegrepen inbegrepen. Dat zijn spotprijzen.

Thuleander
20 juli 2018, 21:44
Voor 300 euro retour ben je in NYC. Voor 800 euro ben je 10 dagen in Thailand vliegreis en hotel/ ontbijt inbegrepen inbegrepen. Dat zijn spotprijzen.

Voor mij en veel andere dertigers is dat nog veel geld.

En daarbij ik vind reizen geldverspilling.

Bovendien zijn al die vluchten enorm schadelijk voor het milieu.

Zo eventjes het vliegtuig naar NY nemen omdat je daar zin in hebt, dat vind ik -gelet op de kost voor het milieu en het verbruik van grondstoffen- eigenlijk redelijk decadent.

fred vanhove
20 juli 2018, 21:49
Voor mij en veel andere dertigers is dat nog veel geld.

En daarbij ik vind reizen geldverspilling.

Bovendien zijn al die vluchten enorm schadelijk voor het milieu.

Zo eventjes het vliegtuig naar NY nemen omdat je daar zin in hebt, dat vind ik -gelet op de kost voor het milieu en het verbruik van grondstoffen- eigenlijk redelijk decadent.

Niet alleen voor dertigers. Voor sommige 60 plussers is dat ook nog altijd veel geld.
En ja dat is decadent en slecht voor het milieu daar geef ik je geen ongelijk in. Maar dat is een andere discussie.
En ja er was een tijd dat mensen hun vertier dichter bij huis zochten en vonden. Eerlijk gezegd was dat misschien nog het leukste.

TV-verslaafde
20 juli 2018, 22:30
Je moet dan wel naar de Semois met uw tent en in uw koffer uw patatten meenemen ajuinen en wat appels en peren zoals boomers dat deden. Geen Restaurants , tavernes, pitta bars , pizzeria's of gin tonicskes gaan drinken.
Uiteraard met een tweedehands kevertje of R4 tje aan 65 km/u
En boomers hadden de keuze niet tussen semois en middelandse zee. Middelandse zee was iets voor doktoors en notarissen.

Verre reizen duur ? Een vliegticket kost nu nog geen 4de van de prijs dan 40 jaar geleden. Een vliegreis was toen voor de elite. Nu lopen internationale luchthavens vol marginalen.
Voor 300 euro retour ben je in NYC. Voor 800 euro ben je 10 dagen in Thailand vliegreis en hotel/ ontbijt inbegrepen inbegrepen. Dat zijn spotprijzen.

Globalisering noemen ze dat.

Eten is zoiets, je moet je maag vullen voor de rest geniet ik daar niet zo veel van.

Reizen heb ik al wel wat gedaan in Europa. Gewoon rondrijden met de auto vond ik altijd het beste met een kaart erbij. Domme plek vol toeristen => verder rijden. Cruisen en marsen te voet. Heb wel eens zo'n tochtje gedaan van 200km te voet in totaal, vrij zwaar eigenlijk maar wel leuk.

De "elite" van doktoors en notarissen hebben ook nog wel hun grillen. Wees maar gerust. Dienstmeisjes speciaal laten komen voor een vuil plekje op de muur in de hotelkamer ofzo...

Svennies
20 juli 2018, 22:35
Ben je nergens meer welkom ? :lol:

Zeg eens ,welk hotel wil er ook een haveloos tentje naast een afgetrapte roestbak op zijn parking zien staan gedurende twee weken...:lol:

TV-verslaafde
20 juli 2018, 22:42
Zeg eens ,welk hotel wil er ook een haveloos tentje naast een afgetrapte roestbak op zijn parking zien staan gedurende twee weken...:lol:

Hehe. "Thuleander" is een krent.

Maar hij heeft wel gelijk wat betreft vele plaatsen, dat zijn barakken geworden van multiculturele galleischepen met altijd de leuke sfeer die daar bij hoort.

https://www.acs.psu.edu/drussell/Asterix/images/drum-row-0.jpg

TV-verslaafde
20 juli 2018, 23:58
Altijd "fun", die kerel. Intelligent.

https://www.youtube.com/watch?v=9z1Fq665wEM

Orania Vlog#1 - First Impressions of South Africa

Nog 50 jaartjes wachten, jongens. :lol:

zonbron
21 juli 2018, 00:44
Voor mij en veel andere dertigers is dat nog veel geld.

En daarbij ik vind reizen geldverspilling.

Bovendien zijn al die vluchten enorm schadelijk voor het milieu.

Zo eventjes het vliegtuig naar NY nemen omdat je daar zin in hebt, dat vind ik -gelet op de kost voor het milieu en het verbruik van grondstoffen- eigenlijk redelijk decadent.

Klopt.

Volgende is een studie uit ons eigenste landje.

De ULB verwezenlijkt onderzoek naar de gevolgen van luchtvaart voor het klimaat.

ULB.be - AVIATION AND THE BELGIAN CLIMATE POLICY - INTEGRATION OPTIONS AND IMPACTS (http://dev.ulb.ac.be/ceese/ABC_Impacts/glossary/sheet_climate_aviation.php)

1. Introduction

Air transport has specific climate impacts compared to other transport modes mainly because most emissions (see also Aircraft emissions) occur at a high altitude. A second characteristic concerns the geographical location of aviation climate impacts: aircraft causes global warming as well as more local/regional climate impacts.

Therefore, the total climate impact from aircraft is more important than climate impact from "classic GHGs" (see Kyoto GHGs) only and has to be qualified according to the time horizon considered.

- De invloed van de luchtvaart op het klimaat is dus niet vergelijkbaar met die van andere vervoersmodaliteiten, omdat de emissies van vliegtuigen op grote hoogte plaatsvinden

- De luchtvaart veroorzaakt "Global Warming" en alsook andere lokale/regionale klimaatveranderingen

- De totale impact van de luchtvaart op de klimaatsverandering is VEEL groter dan de in het Kyoto protocol/verdrag beschreven broeikasgassen

Het verdrag van Kyoto houdt dus geen rekening met de invloed van de luchtvaart op het klimaat. Moedwillig ?


Milieu, water, mensen, vuil, stort oorlog... CRISIS. De perfecte storm voor heel wat politiekers. 'We halen het wel', enkel dankzij 'onze' vergaande regulitis.

https://archive.org/details/ReportFromIronMountain-BlueprintForTyranny

https://archive.org/details/ReportFromIronMountain-BlueprintForTyranny/Iron_Mountain_Blueprint_For_Tyranny.flv


Verder, zonder vliegtuigen geen of weinig 'elitair globalisme'.

Vlad
21 juli 2018, 09:09
Als we om socio-economische redenen aborteren moeten we ook om socio-economische redenen kunnen euthanaseren.

Al dat geleuter over luxe, luxueuzer, om ter luxueust, over vakanties, aantal keer wassen per week, de inhoud van de kleerkasten, ... doet niet ter zake. Harde feiten zijn dat een oorlogsschuld is opgebouwd in vredestijd, 2/3 van het goud is verkocht, er amper geïnvesteerd werd in infrastructuur maar wel in het vergroten van de overheid (van één regering naar zes, .... ), de gemiddelde loopbaan 32 jaar bedroeg, ... en men zichzelf meer heeft beloofd dan waargemaakt kan worden en we moeten blijven schulden bijmaken.

zonbron
21 juli 2018, 09:23
Als we om socio-economische redenen aborteren moeten we ook om socio-economische redenen kunnen euthanaseren.

Al dat geleuter over luxe, luxueuzer, om ter luxueust, over vakanties, aantal keer wassen per week, de inhoud van de kleerkasten, ... doet niet ter zake. Harde feiten zijn dat een oorlogsschuld is opgebouwd in vredestijd, 2/3 van het goud is verkocht, er amper geïnvesteerd werd in infrastructuur maar wel in het vergroten van de overheid (van één regering naar zes, .... ), de gemiddelde loopbaan 32 jaar bedroeg, ... en men zichzelf meer heeft beloofd dan waargemaakt kan worden en we moeten blijven schulden bijmaken.

Progress noemt men dat. Vooruitgang dus... De hemel is nog lang niet de limiet.

Marie van de koster
21 juli 2018, 09:54
Ik denk dat een wastobbe er in de jaren 30 toch wat anders was dan de huidige. Mensen wasten mijn inziens een pak minder. Ik denk dat veel mensen 1 X per week wisselden van ondergoed. Ik herinner me dat veel mensen weken dezelfde kleren droegen. Niks voor niks droegen vrouwen een schort en mannen een overall of overjas op het werk. Een maatpak diende enkel en alleen voor heel speciale gelegenheden.
Ik ken nu mensen die hun jeans wassen als ze hem twee dagen hebben gedragen:?

Zoals ze vroeger zeiden : men moet van alles 3 stuks hebben.
Eén in de was, één in de kas en één aan.

Marie van de koster
21 juli 2018, 09:57
Put graven in de tuin en daar een huisje met een hartje in de deur overzetten.

Doe me er niet aan denken!
Koud in de winter! Jongens toch!
Anderzijds, geen kuiswerk voor moeder de vrouw :lol:

Marie van de koster
21 juli 2018, 09:58
En uw city trips naar Barcelona NYC en Toronto afschaffen. Vervangen door weekje aan de oevers van de Semois.

Zelfs dat niet. Een weekje bij de grootouders of een tante op de boerenbuiten!

Marie van de koster
21 juli 2018, 10:01
Voor mij en veel andere dertigers is dat nog veel geld.

En daarbij ik vind reizen geldverspilling.

Bovendien zijn al die vluchten enorm schadelijk voor het milieu.

Zo eventjes het vliegtuig naar NY nemen omdat je daar zin in hebt, dat vind ik -gelet op de kost voor het milieu en het verbruik van grondstoffen- eigenlijk redelijk decadent.

Dat is waar! Als hij een keertje gelijk heeft, mag het ook gezegd worden. ;-)

Vlad
21 juli 2018, 10:04
Babyboomer prins Laurant (http://www.knack.be/nieuws/belgie/prins-laurent-gaat-in-beroep-tegen-dotatiesanctie/article-normal-1175653.html) moet dringend uit zijn lijden verlost worden en dus geëuthanaseerd.

http://www.knack.be/medias/15580/7977141.jpg

Misschien spreken we in het geval van babyboomer Laurant beter van geaborteerd. Infanticide.

Bobke
21 juli 2018, 10:09
Zelfs dat niet. Een weekje bij de grootouders of een tante op de boerenbuiten!
Bij de nonkel boswachter op ‘t kasteel.

Marie van de koster
21 juli 2018, 10:19
Altijd "fun", die kerel. Intelligent.

https://www.youtube.com/watch?v=9z1Fq665wEM

Orania Vlog#1 - First Impressions of South Africa

Nog 50 jaartjes wachten, jongens. :lol:

Kan u geen samenvatting geven? Ik heb geen tijd om 20 min naar een filmpje te kijken.

Thuleander
21 juli 2018, 10:20
Babyboomer prins Laurant (http://www.knack.be/nieuws/belgie/prins-laurent-gaat-in-beroep-tegen-dotatiesanctie/article-normal-1175653.html) moet dringend uit zijn lijden verlost worden en dus geëuthanaseerd.

http://www.knack.be/medias/15580/7977141.jpg

Misschien spreken we in het geval van babyboomer Laurant beter van geaborteerd. Infanticide.

Waarom hij en de rest niet?

Marie van de koster
21 juli 2018, 10:21
Babyboomer prins Laurant (http://www.knack.be/nieuws/belgie/prins-laurent-gaat-in-beroep-tegen-dotatiesanctie/article-normal-1175653.html) moet dringend uit zijn lijden verlost worden en dus geëuthanaseerd.

Misschien spreken we in het geval van babyboomer Laurant beter van geaborteerd. Infanticide.

Over wie moeten we dan roddelen? :-(

Marie van de koster
21 juli 2018, 10:21
Bij de nonkel boswachter op ‘t kasteel.

Chançard!

Vlad
21 juli 2018, 10:38
Waarom hij en de rest niet?

Oo maar de rest mag ook hoor. Maar bij prins Laurant is het dringender.

Mmm. Koning Phillipe is nog dringender. (https://www.jobat.be/nl/artikels/koning-filip-is-bijna-best-betaalde-staatshoofd/?utm_medium=content&utm_source=standaard&utm_campaign=artikel-nieuws&utm_content=blok1) Voor een klein landje het tweede duurste staatshoofd ter wereld hebben ... :roll:

Thuleander
21 juli 2018, 11:09
Maar bij prins Laurant is het dringender.

Hij krijgt minder dotaties dan de rest hoor.
Bovendien heb ik Laurent nog niet betrapt op het verheerlijken van diversiteit en multicul zoals zijn broer.
En hij ligt nogal overhoop met het Belgische politieke establishment heb ik begrepen.
Kijk, dan scoor je natuurlijk punten bij Thuleander.

TV-verslaafde
21 juli 2018, 11:17
Kan u geen samenvatting geven? Ik heb geen tijd om 20 min naar een filmpje te kijken.

Een korte analyse van Zuid-Afrika, veel straatgeweld op blanken. Blanken die 3 kogels door hun kop krijgen door zwarten. Over het christendom dat geen graten ziet in alcohol. De mensen daar die vriendelijk zijn en niet gelijk beginnen te brullen als het gaat over politiek of religie zoals in België. Orania, een soort van gated community is waar de blanken wat samenzitten omdat de rest van Zuid-Afrika te gewelddadig is. Nakende burgeroorlog die in de lucht hangt. Europese intellectuelen die teveel aan navelstaren doen.

Eigenlijk een korte schets van onze toekomst als het zo doorgaat.

Thuleander
21 juli 2018, 11:24
Een korte analyse van Zuid-Afrika, veel straatgeweld op blanken. Blanken die 3 kogels door hun kop krijgen door zwarten. Over het christendom dat geen graten ziet in alcohol. De mensen daar die vriendelijk zijn en niet gelijk beginnen te brullen als het gaat over politiek of religie zoals in België. Orania, een soort van gated community is waar de blanken wat samenzitten omdat de rest van Zuid-Afrika te gewelddadig is. Nakende burgeroorlog die in de lucht hangt. Europese intellectuelen die teveel aan navelstaren doen.

Eigenlijk een korte schets van onze toekomst als het zo doorgaat.

Vergis u niet, Z-A wordt door de globalistische wereldelites nauwkeurig bestudeerd als test case.
'Hoe kunnen we blanken snel en efficiënt genocideren, bij welke hoeveelheid rechtstreeks geweld vechten ze terug, hoe reageert de rest van de wereld'.
Dat soort dingen.

TV-verslaafde
21 juli 2018, 11:36
Vergis u niet, Z-A wordt door de globalistische wereldelites nauwkeurig bestudeerd als test case.
'Hoe kunnen we blanken snel en efficiënt genocideren, bij welke hoeveelheid rechtstreeks geweld vechten ze terug, hoe reageert de rest van de wereld'.
Dat soort dingen.

Denk jij nu echt dat die zich daar mee bezighouden; "het etablissement"? Die zijn vooral bezig met hun carrière en veel regelneverij.

Ik merk vooral veel waanzin op bij veel mensen. Ze zijn de trappers volledig kwijt hier in Europa, men mag niet meer spreken over politiek of religie of mensen worden gek. Hun dromen van een soort van eunuch volk dat zich zomaar laat vertrappelen zijn aan het verbrokkelen.

Elke vorm van mannelijkheid wordt aangevallen als zijnde slecht in de propaganda hier. Het is gewoon idioot aan het worden.

Het zal wel stoppen; geef het nog wat tijd. En laat de mensen die waanzinnig worden interneren. Een pilletje of 6 van 1 of ander paardenmiddel... voor de brulboeien.

Thuleander
21 juli 2018, 11:59
Denk jij nu echt dat die zich daar mee bezighouden;

Ja.

TV-verslaafde
21 juli 2018, 12:05
Ja.

Kan zijn, Thuleander. Dat er touwtjestrekkers achter de schermen bezig zijn. De "eekhoorn" heeft geen sleutelposities in de media. Vele "eekhoorns" hebben hun eigen problemen onderling; je hebt de orthodoxe "eekhoorn" en de progressieve "eekhoorn" en nog meer aftakkingen. Vele "eekhoorns" zijn rijk ja en aan de andere kant promoten ze een dieprode agenda. Dat is een feit. De "eekhoorn" is vooral sluw en revolutionair.

Maar niet de drijvende factor achter van alles; het is vooral een brulboei.

TV-verslaafde
21 juli 2018, 13:08
De free trade charade. :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=0zM6WhQPHSg

TV-verslaafde
21 juli 2018, 13:16
Het is het Britse systeem van handel dat ons de nek kost. Vrije handel en dumping van producten uit landen zoals China e.d.

Je moet beschermende maatregelen nemen. Wat ben je met een primark als die zijn prijzen drastisch verhoogd? Je hebt hoge prijzen en jobs in de McDo. Dat is het Britse systeem. Duitsland heeft een systeem van goedbetaalde jobs in technologie of industrie.

En de Britten willen dat systeem van "vrije handel" overal gaan opleggen met Brexit toe. Ze moeten gewoon oprotten... kut Britten.

Vlad
21 juli 2018, 14:54
Je moet dan wel naar de Semois met uw tent en in uw koffer uw patatten meenemen ajuinen en wat appels en peren zoals boomers dat deden. Geen Restaurants , tavernes, pitta bars , pizzeria's of gin tonicskes gaan drinken.
Uiteraard met een tweedehands kevertje of R4 tje aan 65 km/u
En boomers hadden de keuze niet tussen semois en middelandse zee. Middelandse zee was iets voor doktoors en notarissen.

Verre reizen duur ? Een vliegticket kost nu nog geen 4de van de prijs dan 40 jaar geleden. Een vliegreis was toen voor de elite. Nu lopen internationale luchthavens vol marginalen.
Voor 300 euro retour ben je in NYC. Voor 800 euro ben je 10 dagen in Thailand vliegreis en hotel/ ontbijt inbegrepen inbegrepen. Dat zijn spotprijzen.

Tja, als men elke avond op café z'n pré erdoor zoop ...

Marie van de koster
21 juli 2018, 15:00
Oo maar de rest mag ook hoor. Maar bij prins Laurant is het dringender.

Mmm. Koning Phillipe is nog dringender. (https://www.jobat.be/nl/artikels/koning-filip-is-bijna-best-betaalde-staatshoofd/?utm_medium=content&utm_source=standaard&utm_campaign=artikel-nieuws&utm_content=blok1) Voor een klein landje het tweede duurste staatshoofd ter wereld hebben ... :roll:

Dat verwondert me. Ik heb altijd gehoord dat die van Nederland de rijksten zijn.

Vlad
21 juli 2018, 15:03
Over wie moeten we dan roddelen? :-(

Film-, muziek-, youtube- en sportsterren en hun vrouwen of mannen. Politici. Onderwerpen genoeg.

Marie van de koster
21 juli 2018, 15:05
Dat verwondert me. Ik heb altijd gehoord dat die van Nederland de rijksten zijn.

Kijk dit artikel. https://www.rtlnieuws.nl/nederland/politiek/ons-koningshuis-duur-best-wel-ja

Nederland 41.000.000 €
België 30.000.000 €
Groot-Brittanië 49.000.000 €
Noorwegen 50.000.000 €
Ik denk dat het veel verschil maakt welk land de bedragen berekent!

Marie van de koster
21 juli 2018, 15:07
Een korte analyse van Zuid-Afrika, veel straatgeweld op blanken. Blanken die 3 kogels door hun kop krijgen door zwarten. Over het christendom dat geen graten ziet in alcohol. De mensen daar die vriendelijk zijn en niet gelijk beginnen te brullen als het gaat over politiek of religie zoals in België. Orania, een soort van gated community is waar de blanken wat samenzitten omdat de rest van Zuid-Afrika te gewelddadig is. Nakende burgeroorlog die in de lucht hangt. Europese intellectuelen die teveel aan navelstaren doen.

Eigenlijk een korte schets van onze toekomst als het zo doorgaat.

:-(

TV-verslaafde
21 juli 2018, 17:37
:-(

Het probleem van de globalisering en de "free trade charade", je doet geen moeite meer want er komen toch altijd profiteurs die alles komen leegplunderen en ideeën stelen, uitvindingen, technologie, industrie, creativiteit, enz alles wordt gepikt. Je kan dan zoals "tommorowland" een beetje een "leuk" sfeertje creëren omdat te compenseren, maar alle creativiteit is wel weg.

Of je gaat ervan uit dat alles al uitgevonden is dat er uit te vinden valt. Dan ben je zo'n dom land als het VK, bokrijk met een leuk sfeertje en leuke praatjes en een diensteneconomie. Leuk voor even te blijven om dan weer snel op te rotten naar andere oorden waar meer actie is.

Vlad
21 juli 2018, 18:21
https://www.youtube.com/watch?v=GtGiiLTurto

fred vanhove
21 juli 2018, 20:56
Tja, als men elke avond op café z'n pré erdoor zoop ...

Dat verwijst in de meeste gevallen naar de oorlogsgeneratie.

Wapper
21 juli 2018, 21:03
Dat verwondert me. Ik heb altijd gehoord dat die van Nederland de rijksten zijn.

Voor het persoonlijk vermogen van de Oranjes kan dat best kloppen.
Wat ze van de staat krijgen is daarmee vergeleken peanuts.

Mambo
21 juli 2018, 22:22
Tja, als men elke avond op café z'n pré erdoor zoop ...

...had men tenminste de ganse dag gewerkt.


Nu blowen ze overdag hun dop erdoor ...

Nr.10
21 juli 2018, 22:58
Of je gaat ervan uit dat alles al uitgevonden is dat er uit te vinden valt.
Artificiële Intelligentie wordt de laatste uitvinding van de menselijke soort ooit. Zelflerende systemen. Wat is de mens anders dan zelf een zelflerend systeem?

kojak
21 juli 2018, 23:01
Kijk dit artikel. https://www.rtlnieuws.nl/nederland/politiek/ons-koningshuis-duur-best-wel-ja

Nederland 41.000.000 €
België 30.000.000 €
Groot-Brittanië 49.000.000 €
Noorwegen 50.000.000 €
Ik denk dat het veel verschil maakt welk land de bedragen berekent!

Alleen die cijfers stellen niet veel voor.
Je moet ook zien wat ze daar nog bijkomend mee moeten bekostigen ook en welke extraatjes ze ook niet hoeven te betalen.
Netto getallekes, dat zou ik graag wel eens zien.

fred vanhove
22 juli 2018, 11:27
...had men tenminste de ganse dag gewerkt.


Nu blowen ze overdag hun dop erdoor ...

Destijds stond de bak bier anders ook nooit ver weg op de bouwwerven;-)

IJsboer
23 juli 2018, 11:40
Ach ja.
We worden misschien wel vervangen door low iq hajis, de schatkist is misschien wel leeg, huizen zijn misschien onbetaalbaar geworden, grootsteden zijn misschien wel no-go enclaves van moslimterroristen, hier is misschien simpelweg geen toekomst meer voor autochtone Europeanen... maar die smartphone maakt dat gelukkig allemaal goed.

Suck it up and grow a pair

Vlad
5 augustus 2018, 09:26
Water besparen ? Boomers staan gemiddeld 5x zo lang onder de douche in de Antwerpse zwembaden.

dpg
5 augustus 2018, 10:35
Witmenskes die elkaar verbaal afmaken omdat ze van een andere generatie zijn altijd plezant om te lezen.

Marie van de koster
5 augustus 2018, 16:35
Water besparen ? Boomers staan gemiddeld 5x zo lang onder de douche in de Antwerpse zwembaden.

Ik heb al twee keer het spoelwater van mijn wasmachine opgevangen om mijn WC door te spoelen.
Ik sta geen seconde langer onder de douche dan anders.
Ik ben een babyboomer.