PDA

View Full Version : Dubbelnicks en alts please ban them.


Dadeemelee
25 juli 2018, 22:56
Ik ben hier enkel en alleen. Geen dubbelnicks. Ik wist zelfs niet van die dubbelnicks voor ik hier kwam.

Dus ban em.

Wapper
25 juli 2018, 23:25
Ik ben hier enkel en alleen. Geen dubbelnicks. Ik wist zelfs niet van die dubbelnicks voor ik hier kwam.

Dus ban em.

Ik ben hier ook moederziel alleen, maar ik heb even uw 50 laatste berichten opgezocht, en ik denk dat u last heeft van de heersende hittegolf.

Dadeemelee
25 juli 2018, 23:37
Ja maar je hebt dus een klootzak die kankerpatienten zit uit te lachen en
die blijkbaar alles mag. Inclusief dubbelnicken.

Mij geen probleem je doet maar.

geertvdb
26 juli 2018, 06:46
Ik ben hier enkel en alleen. Geen dubbelnicks. Ik wist zelfs niet van die dubbelnicks voor ik hier kwam.

Dus ban em.

In een andere thread beschuldigt ge mij dat ik JvdB ben!

Sommigen noemen mij hier de opper atheist en Darwin van den Aldi, en gij denkt dat ik JvdB ben, ultra katholiek en anti evolutie theorie...

Het probleem ligt bij u, gij ziet spoken.

Dadeemelee
26 juli 2018, 07:38
In een andere thread beschuldigt ge mij dat ik JvdB ben!

Sommigen noemen mij hier de opper atheist en Darwin van den Aldi, en gij denkt dat ik JvdB ben, ultra katholiek en anti evolutie theorie...

Het probleem ligt bij u, gij ziet spoken.

Dat was iemand anders hoor :lol:

geertvdb
26 juli 2018, 08:26
Dat was iemand anders hoor :lol:

https://forum.politics.be/showpost.php?p=8766853&postcount=72

Eyjafjallajökull
26 juli 2018, 22:05
Hilarisch :lol:

Je hebt werkelijk geen idee, hé ?

Xenophon
31 juli 2018, 12:42
#Je suis een dubbelnick.

Vlad
31 juli 2018, 20:15
#Je suis een dubbelnick.

#MeToo

Knuppel
2 augustus 2018, 07:22
Ik ben hier ook moederziel alleen, maar ik heb even uw 50 laatste berichten opgezocht, en ik denk dat u last heeft van de heersende hittegolf.

Een hittegolf die al duurt van mei 2015?

Noem het gewoon wat het is: verregaande hypocrisie en (bij gebrek aan beter) een ziekelijke behoefte aan trollen.

Knuppel
2 augustus 2018, 07:25
Ik ben hier enkel en alleen. Geen dubbelnicks. Ik wist zelfs niet van die dubbelnicks voor ik hier kwam.

Dus ban em.

De moderatie uitdagen....het moest er eens van komen.
Jouw ziekelijke behoefte gaat wel erg ver.

Dadeemelee
9 augustus 2018, 21:58
De moderatie uitdagen....het moest er eens van komen.
Jouw ziekelijke behoefte gaat wel erg ver.

Moderatie uitdagen? Wat bedoel je eigenlijk? Ik ben tegen dubbelnicks, dat is het.

Eyjafjallajökull
27 januari 2021, 14:20
De moderatie uitdagen....het moest er eens van komen.
Jouw ziekelijke behoefte gaat wel erg ver.

Moderatie uitdagen? Wat bedoel je eigenlijk? Ik ben tegen dubbelnicks, dat is het.

8O

Dadeemelee
27 januari 2021, 14:24
8O

?

Tavek
27 januari 2021, 14:26
Ik ben hier ook moederziel alleen, maar ik heb even uw 50 laatste berichten opgezocht, en ik denk dat u last heeft van de heersende hittegolf.

Dju de Wapper is ook al lang weg, die zou toch niet geveld zijn door de COVID ?

Zipper
27 januari 2021, 14:52
8O

Erg eh ?? :-D

Pandareus
27 januari 2021, 19:52
Dju de Wapper is ook al lang weg, die zou toch niet geveld zijn door de COVID ?

Tja, hij is de enige niet hee ?
Wapper blijft weg, Bad Atilla is het blijkbaar ook finaal beu geraakt, ook Nyquist laat zich niet meer zie, hoeveel keer komt vlijmscherp hier nog langs t.g.o. vroeger ?
We zijn nu met een vertraging van enkele maanden de prijs aan het betalen voor het systematische buiten pesten van niet-extreem rechtse of separatistisch-dolle forumdeelnemers. Men was zooooooo blij in die kringen toen ze buiten vlogen of die leden het zelf beu werden om voor rotte vis uitgescheten te worden. En nu na al de zuiveringen stevenen we af op een soort seniorennet-bis waar 'gesjauwel' de-facto de norm is, men zijn verstand op het nachtkastje mag laten liggen naast het glas water met het vals gebit. En de conversaties 365 dagen lang gaan over de makkak, de omvolking, de belastingen die te hoog zijn voor zichzelf en te laag voor anderen en hoe fijn het vroeger was in het mentale Bokrijk.

Svennies
27 januari 2021, 19:58
Enige zelfreflectie zou u nochtans goed doen mijn beste...

Maar dat zit er niet in met uw Vlaams Belang fobie zeker...:roll::roll:

Tavek
27 januari 2021, 20:08
Ik denk eerder dat dit gewoon oude mannen waren die....tja....die doen wat oude mensen doen helaas op een gegeven moment.
RIP.

Eduard Khil
27 januari 2021, 20:13
Ik denk eerder dat dit gewoon oude mannen waren die....tja....die doen wat oude mensen doen helaas op een gegeven moment.
RIP.

de dood kan hen toch niet tegenhouden om hier nog te posten?

Svennies
27 januari 2021, 20:18
Rechtsen die hier wegblijven zijn meer dan waarschijnlijk verdronken in het gezever van de links achterlijke poco's...

Tavek
27 januari 2021, 20:19
Rechtsen die hier wegblijven zijn meer dan waarschijnlijk verdronken in het gezever van de links achterlijke poco's...

Ah de tacktiek werkt. Nice.

Svennies
27 januari 2021, 20:21
loopt de zever al.....:lol:

Tavek
27 januari 2021, 20:21
loopt de zever al.....:lol:

Wacht ik haal de handdoek.

Libro
27 januari 2021, 20:28
https://www.rover.com/blog/wp-content/uploads/2016/05/drool-black-dog-1024x716.jpg