PDA

View Full Version : First 50 families of farmers from South Africa may soon resettle in Russia

Universalia
28 juli 2018, 09:31
First 50 families of farmers from South Africa may soon resettle in Russia (https://www.rt.com/business/433772-boers-sa-russia-resettlement/)

De eerste families van Boeren, nakomelingen van Nederlandse kolonisten in Zuid-Afrika, zouden weldra naar Rusland kunnen vertrekken om te ontsnappen aan het toenemend geweld tegen Boeren in Zuid-Afrika. Ongeveer 15.000 Boeren willen Zuid-Afrika verlaten en boer in Rusland worden.

Laten we Afrika snel even hermetisch afsluiten van Europa en ze hun eigen boontjes laten 'doppen' want het is al meer dan ooit gebleken dat er uit die contreien niets goeds vandaan komt. :roll:

Bovenbuur
28 juli 2018, 09:34
Vluchtelingen uit Afrika! Hou ze tegen! O shit het is al te laat, ze zitten overal al! Canada, de VS, Europa, overal Zuid-Arikanen! O shit o shit o shit!

djoebidoebidoe
28 juli 2018, 09:55
First 50 families of farmers from South Africa may soon resettle in Russia (https://www.rt.com/business/433772-boers-sa-russia-resettlement/)

Laten we Afrika snel even hermetisch afsluiten van Europa en ze hun eigen boontjes laten 'doppen' want het is al meer dan ooit gebleken dat er uit die contreien niets goeds vandaan komt. :roll:
:roll::roll::roll:
HOEVEEL TOPICS MOETEN ER DAAROVER NOG OPGESTART WORDEN????

Universalia
28 juli 2018, 15:48
:roll::roll::roll:
HOEVEEL TOPICS MOETEN ER DAAROVER NOG OPGESTART WORDEN????

Ok, Ik valt met de regelmaat van de klok in herhaling. Mijn dementie misschien? :lol:

Of zou het een signaal zijn dat er best véél mensen het serieus beu zijn dat de grenzen maar open blijven staan en de invasie blijft duren, het Paard van Troje maar blijft verder en verder de EU binnenrijden?

En weer val ik in herhaling als ik schrijf dat het zwaard van Damocles boven onze hoofden hangt. 8O

p.s.

Het is hier een discussie forum, ik eis van niemand dat hij/zij het met mijn teksten, die ik te grabbel gooi op het forum, eens zouden moeten zijn.

Iedereen heeft over bepaalde 'problemen' wel zijn/haar eigen mening dacht ik. :?

DucDEnghien
28 juli 2018, 18:08
Ok, Ik valt met de regelmaat van de klok in herhaling. Mijn dementie misschien? :lol:

Of zou het een signaal zijn dat er best véél mensen het serieus beu zijn dat de grenzen maar open blijven staan en de invasie blijft duren, het Paard van Troje maar blijft verder en verder de EU binnenrijden?

En weer val ik in herhaling als ik schrijf dat het zwaard van Damocles boven onze hoofden hangt. 8O

p.s.

Het is hier een discussie forum, ik eis van niemand dat hij/zij het met mijn teksten, die ik te grabbel gooi op het forum, eens zouden moeten zijn.

Iedereen heeft over bepaalde 'problemen' wel zijn/haar eigen mening dacht ik. :?

Het is niet omdat je er tientallen topics over opstart dat het minder saai wordt.

Universalia
28 juli 2018, 21:27

p.s.

Waar kwam die t vandaan?

Van't 'tkofschip gevallen misschien? :rofl:

Lambertine Knossos
29 juli 2018, 12:32

Binnen pakweg een jaar of tien is Zuid-Afrika een ontwikkelingsgebied.
Te danken aan de zwarte bevolking, die alles wat werd opgebouwd, vakkundig aan het afbreken is.
En dan, wanneer ze ten onder gaan aan hun eigen destructie, gaan ze naar ons continent komen aankloppen, .......

Maar dat men godv** hier dan het verstand zal gebruiken en geen enkele van die wilden hier binnen neemt. Dat men eens leert selecteren!!! Wat is fout aan selecteren???

dalibor
29 juli 2018, 12:36
Ik ben helemaal in de war. Blanke migranten in Zuid-Afrika gaan het land verlaten en er wordt een topic geopend over migratie van zwarten uit Afrika.

djoebidoebidoe
29 juli 2018, 13:41
Ik ben helemaal in de war. Blanke migranten in Zuid-Afrika gaan het land verlaten en er wordt een topic geopend over migratie van zwarten uit Afrika.
TS heeft naar eigen zeggen last van dementie, dat verklaart dan weer uw verwarring. Maar er bestaat al een topic over de resettlement van blanke boeren naar Rusland.

Universalia
29 juli 2018, 17:02
Binnen pakweg een jaar of tien is Zuid-Afrika een ontwikkelingsgebied.
Te danken aan de zwarte bevolking, die alles wat werd opgebouwd, vakkundig aan het afbreken is.
En dan, wanneer ze ten onder gaan aan hun eigen destructie, gaan ze naar ons continent komen aankloppen, .......

Maar dat men godv** hier dan het verstand zal gebruiken en geen enkele van die wilden hier binnen neemt. Dat men eens leert selecteren!!! Wat is fout aan selecteren???

Met dat 'aankloppen' zijn ze al bezig op huidig ogenblik. :roll: