PDA

View Full Version : Parasiet in kattenbak maakt mens roekeloos


Universalia
15 augustus 2018, 08:06
Parasiet in kattenbak maakt mens roekeloos (http://www.standaard.be/cnt/dmf20180813_03662606)

Een parasiet in kattenuitwerpselen zou besmette mensen aanzetten tot het nemen van riskante beslissingen.

Niet iedereen is het eens met die 'stelling' maar toch even opletten geblazen. :?

Bhairav
15 augustus 2018, 08:12
Ik heb ooit eens gelezen dat de kans om dit op te lopen via verse salade pakken groter is.

De meeste mensen lopen bijvoorbeeld wel rond met het herpes virus.

Universalia
15 augustus 2018, 08:24
Ik heb ooit eens gelezen dat de kans om dit op te lopen via verse salade pakken groter is.

De meeste mensen lopen bijvoorbeeld wel rond met het herpes virus.

Dat zou inderdaad ook best kunnen.

Dan kan je u de vraag stellen: wat is er nog wel veilig tegenwoordig? 8O

Lof der Zotheid
15 augustus 2018, 08:26
Dat zou inderdaad ook best kunnen.

Dan kan je u de vraag stellen: wat is er nog wel veilig tegenwoordig? 8O

Mijn geïsoleerde, geheime bunker. Daar komt niemand binnen. 't Is geheim, ziet u.

Bovenbuur
15 augustus 2018, 08:49
Dan kan je u de vraag stellen: wat is er nog wel veilig tegenwoordig? 8O

Vaccins.

Ironisch genoeg.

DewareJakob
15 augustus 2018, 09:10
Dat noemen ze nu: de kat de bel aanbinden...:roll::roll:

Eduard Khil
15 augustus 2018, 10:09
Dat zou inderdaad ook best kunnen.

Dan kan je u de vraag stellen: wat is er nog wel veilig tegenwoordig? 8O

bier

bembem
15 augustus 2018, 10:25
titel is misleidend... zou beter zijn 'in kattenpoep' (lol)

Pandareus
15 augustus 2018, 10:28
titel is misleidend... zou beter zijn 'in kattenpoep' (lol)

Je zou beter werk gaan zoeken.

bembem
15 augustus 2018, 10:30
Je zou beter werk gaan zoeken.

Spreek voor jezelf.

nabat54
15 augustus 2018, 10:36
titel is misleidend... zou beter zijn 'in kattenpoep' (lol)

Ja van parasiteren weet jij alles hé bef bef :twisted:

Libro
15 augustus 2018, 11:25
bier

Russian meddling in scientific debate ;-).

Pandareus
15 augustus 2018, 12:06
Spreek voor jezelf.

Wanneer ga je nu naar Korea, om daar in het water te springen ?

kelt
15 augustus 2018, 14:25
Dat zou inderdaad ook best kunnen.

Dan kan je u de vraag stellen: wat is er nog wel veilig tegenwoordig? 8O

Op het veiligheidsetiket dat op iedere kat vastgeniet dient te zitten zal,onderandere,moeten staan ..

"Niet spelen met mijn uitwerpselen........da's vies hoor!

Het Verzet
15 augustus 2018, 14:47
Niks voor mij, die kättbullar.

Universalia
15 augustus 2018, 16:09
Op het veiligheidsetiket dat op iedere kat vastgeniet dient te zitten zal,onderandere,moeten staan ..

"Niet spelen met mijn uitwerpselen........da's vies hoor!

De sticker die je aan de deur kan hangen tegenwoordig bedoelde u of die leuke brave verzorgde huiskat haar ingebouwde chip?

'Opgelet!! huisdieren aanwezig!!

Vriend van mij vroeg zich af of het vermeldenswaardig zou zijn dat hij zijn vrouw daar ook zou bijzetten op de bewuste deursticker.

Ik moest het antwoord schuldig blijven. 8O

Eduard Khil
15 augustus 2018, 18:23
Wanneer ga je nu naar Korea, om daar in het water te springen ?

veel te lastig. Bembem wordt al moe van de gedachte alleen.

bembem
15 augustus 2018, 19:02
Wanneer ga je nu naar Korea, om daar in het water te springen ?

in your dreams

Universalia
15 augustus 2018, 19:32
bier

In een ver verleden durfde ik al wel eens een aanslag plegen op mijn lichaam met de 'inname' van teveel bier.

Ik moet drinken met mate(n) toen verkeerdelijk begrepen gehad hebben. :roll:

nabat54
15 augustus 2018, 21:30
in your dreams

Merk ik hier enige animositeit tussen de panda's ?

Libro
16 augustus 2018, 13:28
Merk ik hier enige animositeit tussen de panda's ?

Bembem heeft het zo te zien verkorven bij een aantal mensen.

DewareJakob
16 augustus 2018, 16:13
titel is misleidend... zou beter zijn 'in kattenpoep' (lol)

Kattenpoep = LOL: Een uitspraak van iemand met een bovengemiddeld IQ... :roll::roll::roll::roll::roll::roll:

DewareJakob
16 augustus 2018, 16:16
Bembem heeft het zo te zien verkorven bij een aantal mensen.
Ze zoekt het toch echt! Alles wat ze schrijft is provocatief, om bij elk antwoord kunnen verongelijkt te zijn. Zieligheid als handelsmerk.

quercus
16 augustus 2018, 17:00
Bembem heeft het zo te zien verkorven bij een aantal mensen.
Als ze bereid is te gaan werken en bovendien ophoudt met de Vlamingen te beledigen, dan zullen we haar nog graag zien... :mrgreen:

Libro
16 augustus 2018, 17:08
Als ze bereid is te gaan werken en bovendien ophoudt met de Vlamingen te beledigen, dan zullen we haar nog graag zien... :mrgreen:

Zelfs haar fans doen nogal koeltjes dussss....

bembem
16 augustus 2018, 17:54
Ze zoekt het toch echt! Alles wat ze schrijft is provocatief, om bij elk antwoord kunnen verongelijkt te zijn. Zieligheid als handelsmerk.

We gaan wel voorbij ah feit dat ik omwille v m'n uitkering, vreemd uiterlijk enz. ->spotten met m'n zelfmoord & het zelfs aanmoedigen(!), hier de pispaal ben. En dan zijn ze verwonderd dat ik respons geef. Ik zal me een beetje laten doen zeker......

bembem
16 augustus 2018, 17:56
Als ze bereid is te gaan werken en bovendien ophoudt met de Vlamingen te beledigen, dan zullen we haar nog graag zien... :mrgreen:

Vlamingen die het en passant niet laten om mij volop te beledigen monseigneur quercus :roll:

DewareJakob
16 augustus 2018, 18:19
We gaan wel voorbij ah feit dat ik omwille v m'n uitkering, vreemd uiterlijk enz. ->spotten met m'n zelfmoord & het zelfs aanmoedigen(!), hier de pispaal ben. En dan zijn ze verwonderd dat ik respons geef. Ik zal me een beetje laten doen zeker......
Dus je ontkent dat jijzelf en je schrijfsels de voedingsbodem zijn van de negatieve en spottende reacties? Volgens mij is het gewoon je bedoeling om die uit te lokken, en is zo een overtreding van een serieus aantal punten van het forumreglement.

bembem
16 augustus 2018, 18:25
Dus je ontkent dat jijzelf en je schrijfsels de voedingsbodem zijn van de negatieve en spottende reacties? Volgens mij is het gewoon je bedoeling om die uit te lokken, en is zo een overtreding van een serieus aantal punten van het forumreglement.

Ik zeg dat menig Vlaming hier de spot met mij gedreven heeft/drijft omdat ze op me neerkijken (uitkering, kruipkot, allochtoons uitzicht, geen job enz.), awel dan niet verschieten als ik op een gegeven moment respons bied; dat je dat niet eens inziet en omschrijft als 'uitlokken' is zoals ze noemen 'moedwillige laster' en meeheulen met betreffende Vlamingen omdat een Vlaming in uw ogen nu eenmaal boven het aangespoelde geelke staat. En btw de moderatie staat in deze aan mijn kant alle negatieve kritiek ten spijt ;-)

Eduard Khil
16 augustus 2018, 18:26
Ik zeg dat menig Vlaming hier de spot met mij gedreven heeft/drijft omdat ze op me neerkijken

en terecht

kelt
16 augustus 2018, 18:26
De meeste mede-forummers hier hebben katten blijkbaar....:|

DewareJakob
16 augustus 2018, 18:28
Ik zeg dat menig Vlaming hier de spot met mij gedreven heeft/drijft omdat ze op me neerkijken (uitkering, kruipkot, allochtoons uitzicht, geen job enz.), awel dan niet verschieten als ik op een gegeven moment respons bied; dat je dat niet eens inziet en omschrijft als 'uitlokken' is zoals ze noemen 'moedwillige laster' en meeheulen met betreffende Vlamingen omdat een Vlaming in uw ogen nu eenmaal boven het aangespoelde geelke staat. En btw de moderatie staat in deze aan mijn kant alle negatieve kritiek ten spijt ;-)
Geen antwoord. Probeer nog eens.

bembem
16 augustus 2018, 18:31
Sure :roll::roll:

DewareJakob
16 augustus 2018, 18:33
Dus je ontkent dat jijzelf en je schrijfsels de voedingsbodem zijn van de negatieve en spottende reacties? Volgens mij is het gewoon je bedoeling om die uit te lokken, en is zo een overtreding van een serieus aantal punten van het forumreglement.

Sure :roll::roll:

Dank U. :lol:

bembem
16 augustus 2018, 18:35
jaja :roll::roll::roll::roll::roll:

Eduard Khil
16 augustus 2018, 18:38
Dank U. :lol:

goal! :lol:

Universalia
16 augustus 2018, 19:36
Bembem heeft het zo te zien verkorven bij een aantal mensen.

Dat valt best op inderdaad. ;-)

Universalia
16 augustus 2018, 19:39
De meeste mede-forummers hier hebben katten blijkbaar....:|

Bij mij komen er geen beesten meer in huis, zelfs geen vrouwen meer.

Ach, die enkele kleine leukerds laat ik maar doen: The Bedbugs en die andere die zo goed kunnen springen, ik wilde ze laatst nog trainen om er een vlooiencircus met op te zetten. :lol:

nabat54
16 augustus 2018, 20:50
Bembem heeft het zo te zien verkorven bij een aantal mensen.

Blijkbaar hé , en ze doet nochtans zo haar best om de posts van Pandareus te liken met een smily of een 2 of OMG of hihihhi…. "vechtende" panda's is niet mooi om naar te kijken :-D

bembem
16 augustus 2018, 20:55
oh miss italy komt haar zegje doen.....

nabat54
16 augustus 2018, 20:59
oh miss italy komt haar zegje doen.....


?

was die hamburger die je juist opgefret hebt over datum ?

DewareJakob
17 augustus 2018, 09:19
oh miss italy komt haar zegje doen.....

Aandacht is aandacht, daar gaat het je toch om. Liefst negatieve, waar daar stuur je op aan, zodat je je er zielig en verongelijkt over kan doen. Dus van mij krijg je ook wat (lief hé?)

Sure :roll::roll:
jaja :roll::roll::roll::roll::roll:
oh miss italy komt haar zegje doen.....
in your dreams
hou je kwebbel eens elio
om maar te zeggen dat het zoontje vd schrijnwerker me niet de les moet spellen, muahahahahahaha ;-)
Waarom niet, is die minderwaardig?
btw moeten jullie zich daar in vilvoorde nog steeds met behulp vh waterkokertje wassen? hehehehehe i know about that ;-)
boehoehoe
nee die van u waren hoogstwaarschijnlijk vlaamse boeren, doe maar niet alsof je het niet snapt

en die van mij tja, we kunnen dan wel gissen maar ik ze nooit heb gekend, en heb bijgevolg geen boerenmentaliteit itt jij dus hehe ;-);-)

Een uittreksel uit JOUW opmerkingen, allemaal een inbreuk op de principes van het forumreglement, en stuk voor stuk heel inhoudelijk, eigen aan een bovengemiddeld IQ...:roll::roll::roll:

bembem
17 augustus 2018, 22:12
nu ben ik bang hoor :roll::roll::roll:

DewareJakob
20 augustus 2018, 15:34
nu ben ik bang hoor :roll::roll::roll:

Goed zo :rofl: