PDA

View Full Version : Vergelijking tussen Lies Lefever en de Politics Forumleden


Demper
4 september 2018, 02:43
https://www.hln.be/de-krant/joost-de-man-van-lies-lefever-hoe-het-nu-zou-zijn-als-liesje-nog-leefde-kei-slecht-de-hel~ae2485cc/

Lies was niet echt moeders mooiste, sterker nog mama wou haar niet, ze was een wegwerpkindje met 1 oog.

Zelf zij ging van bil, en jullie niet.

Dat moet aankomen.

Fijne dag verder.

Vrijheideerst
4 september 2018, 08:33
Ik kan tenminste zien met wie ik van bil ga.

:roll:

nabat54
4 september 2018, 09:03
https://www.hln.be/de-krant/joost-de-man-van-lies-lefever-hoe-het-nu-zou-zijn-als-liesje-nog-leefde-kei-slecht-de-hel~ae2485cc/

Lies was niet echt moeders mooiste, sterker nog mama wou haar niet, ze was een wegwerpkindje met 1 oog.

Zelf zij ging van bil, en jullie niet.

Dat moet aankomen.

Fijne dag verder.


We voelen met je mee Joost , geef het nog wat tijd....

maddox
4 september 2018, 09:33
Je gaat toch niet vertellen dat Lies de overbuurvrouw was?

TV-verslaafde
4 september 2018, 10:10
Hehe.

Ben je hier voor wat vrouwelijke bevestiging? Je bent goed bezig met al je geneuk, Demper.

Later geven je ouders nog wat geld en kan je ervoor zorgen als ze in een home zitten. Emotionele manipulatie.

Vrouwen hebben nu harems zoals sneeuwwitje. Eentje voor de afwas, eentje voor te koken enz... eentje die kan neuken. Als je als man aan emo manipulatie doet ben je meestal een vuile douchebag maar vrouwen mogen dat...

Er zijn teveel mangina's die buigen voor de kut. Die wijven horen elke dag 20 aanbiedingen ivm seks.

Jij bent zogezegd een pick up artist, terwijl die meestal als hun looks wat verbleken in een zwart gat vallen en een mid life crisis krijgen.

Universalia
4 september 2018, 10:58
Wie da die Lies Lefever? :?

Dadeemelee
4 september 2018, 11:30
Ik heb dat verhaal ook gelezen. Triestige affaire. Veel sterkte aan haar man en kinderen.

Anna List
4 september 2018, 11:41
een necrofilie draadje, toppertje Demper!

Universalia
4 september 2018, 11:42
Ik heb dat verhaal ook gelezen. Triestige affaire. Veel sterkte aan haar man en kinderen.

Het is inderdaad een triestige 'affaire', ook even helemaal gelezen. :?

Skobelev
4 september 2018, 11:58
een necrofilie draadje, toppertje Demper!

En ondertussen al veel te koud voor afscheidsex

Eduard Khil
4 september 2018, 19:24
ze kon precies goed zuipen :lol:

Vrijheideerst
4 september 2018, 20:40
ze kon precies goed zuipen :lol:

Ze viel daardoor nogal op.

En soms op de grond.

Demper
4 september 2018, 22:26
Hehe.

Ben je hier voor wat vrouwelijke bevestiging? Je bent goed bezig met al je geneuk, Demper.

Later geven je ouders nog wat geld en kan je ervoor zorgen als ze in een home zitten. Emotionele manipulatie.

Vrouwen hebben nu harems zoals sneeuwwitje. Eentje voor de afwas, eentje voor te koken enz... eentje die kan neuken. Als je als man aan emo manipulatie doet ben je meestal een vuile douchebag maar vrouwen mogen dat...

Er zijn teveel mangina's die buigen voor de kut. Die wijven horen elke dag 20 aanbiedingen ivm seks.

Jij bent zogezegd een pick up artist, terwijl die meestal als hun looks wat verbleken in een zwart gat vallen en een mid life crisis krijgen.

Ik ben helemaal geen pick up artist, daar schijt ik op.
Hypergamie, daar gaat het om, dat zit ingebakken in de natuur van de vrouw.
Daar kan je handig gebruik van maken.

Demper
4 september 2018, 22:27
ze kon precies goed zuipen :lol:

Ze had ook maar 1 oog.
En toch had ze meer seks dan alle strandzangers hier bij elkaar.

dalibor
4 september 2018, 22:33
Er is ooit een reportage gemaakt waarin ze haar geboorteplek in Rwanda bezocht. Soort reportage dat je niet licht vergeet. Geen wonder dat ze psychologische problemen had.

Demper
4 september 2018, 22:35
Er is ooit een reportage gemaakt waarin ze haar geboorteplek in Rwanda bezocht. Soort reportage dat je niet licht vergeet. Geen wonder dat ze psychologische problemen had.

Dat vind ik echt heel erg.

dalibor
4 september 2018, 22:41
Dat vind ik echt heel erg.

Heb jij dat toen gezien?

Demper
4 september 2018, 22:46
Heb jij dat toen gezien?

Nee, ik ken de toestanden in Afrika.

En het is door mensen zoals u dat Afrikanen naar hier komen, zich niet aanpassen, en de problemen van daar naar hier halen.

Libro
4 september 2018, 22:52
Nee, ik ken de toestanden in Afrika.

En het is door mensen zoals u dat Afrikanen naar hier komen, zich niet aanpassen, en de problemen van daar naar hier halen.

Ze is als vondeling in een beerput achtergelaten (I kid you not).

Xenophon
4 september 2018, 22:53
Ze is als vondeling in een beerput achtergelaten (I kid you not).

Ik dacht in een mand aan de Nijl.

Demper
4 september 2018, 22:54
Ze is als vondeling in een beerput achtergelaten (I kid you not).

Inderdaad, de Afrikaanse cultuur is achterlijk.

Dus stop nu maar met dat multikulti gezever aub.

Libro
4 september 2018, 23:00
Inderdaad, de Afrikaanse cultuur is achterlijk.

Dus stop nu maar met dat multikulti gezever aub.

Absoluut mee eens! Laag IQ, ongeremd, oorlogszuchtig, bloeddorstig....